Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Mar 03 Aug 2010 13:20:11 Titlul subiectului: |
131138 |
|
RATB nu se duce sa scoata indicatoarele din afara Bucurestiului. Ei abia au sters liniile de pe indicatoarele din Bucuresti chiar daca acolo opreau numai periferii.
Am vazut indicatoare la Metro Voluntari ale RATB care cred ca erau de prin 2005-2006 dupa stadiul de degradare in care erau.
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Aug 2010 13:24:56 Titlul subiectului: |
131140 |
|
Pai si atunci cui revine responsabilitatea pentru indicatoarele din afara orasului ? Nu este normal ca indicatoarele sa revina in grija operatorului de transport ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 28 Aug 2010 18:32:39 Titlul subiectului: |
132597 |
|
Nu am mai fost de ceva timp cu 300 inspre Clabucet. Din cate am vazut statia de la Piata 1 Mai (linii 205, 282, 300) a fost reamplasata mai sus cu aproximativ 50 de metri.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Sâm 28 Aug 2010 19:33:47 Titlul subiectului: |
132600 |
|
Daca te referi la statia de la Piata Mihalache ea a fost mutata mai in fata din cauza ca acum are statie acolo si 620, au fost cazuri in care sau strans in statie toate cele 4 linii odata si coada de autobuze incurca traficul in intersectie.
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 29 Aug 2010 11:11:43 Titlul subiectului: |
132620 |
|
Plus problemele cu masinile parcate acolo (inclusiv taxiuri), care gatuiau traficul in intersectie.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Flat
Data înscrierii: 11/Feb/2010 Ultima vizita: 13/Iul/2016 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Sep 2010 10:16:33 Titlul subiectului: |
133757 |
|
stfp a scris: | Acum 3 zile au aparut in mai multe statii RATB din cartierul Militari niste stalpi verticali ce pot fi niste suporti pentru un model nou de indicator de statie sau ceva similar. Intr-o singura zi (8 septembrie) s-au montat in multe statii. |
A trecut un an si stalpii verticali sunt in aceleasi pozitii, ruginiti, fara vreo utilitate concreta. Multumim RATB si/sau primariei pentru cheltuirea eficienta a unor fonduri si infrumusetarea cartierului cu stalpi de metal dreptunghiulari.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Sep 2010 11:58:19 Titlul subiectului: |
134002 |
|
Capcane pentru soferi si pietoni. Unde avem acest lucru ? Pe Soseaua Pantelimon, la Cimitirul Armenesc. Vis-a-vis de refugiul se statie (sens spre Electroaparataj) se afla un refugiu mic, pentru pietoni, nesemnalizat. Ieri intre orele 22:00 si 22:30 sapte masini, au intrat in acel refugiu, printre care si un taximetrist. Masina in care ma aflam si eu a scapat cel mai usor, ambele roti de pe stanga, fiind distruse. La celelalte masini, printre care si taxiul, pagubele au fost mult mai mari.
Daca un calator care coboara din tramvaiul 14, vroia sa traverseze si astepta pe acel refugiu nesemnalizat, nu era in pericol ?
Pana la urma eu nu inteleg utilitatea acelui refugiu, si de ce nu au pus alt indicator de atentionare, daca precedentele au fost furate ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 06 Oct 2010 08:12:01 Titlul subiectului: |
134451 |
|
Statia lui 41 de la Lujerului (sens spre Ghencea) s-a prelungit cu vreo 10 metri spre pasaj si se amenajeaza o noua trecere de pietoni care sa dea in insula triunghiulara ce desparte cele doua sensuri de mers ale bd. Uverturii chiar inainte de jonctiunea cu Virtutii. Ieri se instalase deja si viitorul stalp al semaforului pentru pietoni; probabil in cateva zile va fi totul gata. Modificarea este utila, permitand celor care vin sa zicem din statia lui 178, sens spre centru si vor sa ajunga la tramvai sa foloseasca noua trecere de pietoni pentru un acces mai facil.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 06 Oct 2010 16:55:54 Titlul subiectului: |
134468 |
|
Dar cu ocazia asta o sa schimbe si functionarea semaforului-problema de pe sensul spre Crangasi, sau va ramane tot asa, cu liber pentru cei care vin de pe bretea? Nu de alta, dar uneori se lasa cu scandal, (inca nu s-a lasat cu masini lovite sau soferi molestati, dar nu mai e mult daca situatia ramane aceasi) cand pietonii nu apuca sa traverseze pe "ratia" lor de verde, pietoni care vazand nesimtirea pe patru roti, devin si ei "bizoni bipezi", traversand pe rosu atunci cand se creeaza o ferestra in trafic - daca in momentul ala vine vreo masina, sa astepte, arde undeva? (sunt unii pe care ii mananca pedala chiar si la verdele de pietoni, au o putere infernala de anticipare a semaforului si cu 2-3 sutimi de secunda inaintea schimbarii culorii pleaca cu tot cu sosea dupa ei ).
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 06 Oct 2010 21:22:07 Titlul subiectului: |
134483 |
|
Mi-e ca stalpul ala publicitar (cum i-o fi zicand) va ramane acolo pe insula incomodand pietonii Dupa toata scormoneala de acolo, ar trebui refacut complet trotuarul, ca e plin tot tot felul de petice. In vara au refacut trotuarul de pe breteaua ce vine de la Cora si acum e spart, dupa ce treci de restaurantul ala - daca in punctul respectiv va fi un camin de vizitare e OK, altfel va fi un petec urat.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
nbirna
Data înscrierii: 12/Mai/2010 Ultima vizita: 21/Sep/2023 Mesaje: 97 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Oct 2010 10:53:36 Titlul subiectului: |
134495 |
|
CRAZY BOY a scris: | Daca te referi la statia de la Piata Mihalache ea a fost mutata mai in fata din cauza ca acum are statie acolo si 620, au fost cazuri in care sau strans in statie toate cele 4 linii odata si coada de autobuze incurca traficul in intersectie. |
Da, dar cred că a fost mutată și pentru că s-a înființat stația "Banul Manta" și era normal să fie distanța cât de cât mai mare până la stația următoare...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Oct 2010 07:50:33 Titlul subiectului: |
134514 |
|
Statia lui 178 de la Crangasi, sens spre centru s-a mutat dupa intersectie datorita lucrarilor la Piata Crangasi. Cu toate astera unele autobuze mai opresc aici, mai ales cele care stau blocate in coloana de masini care asteapta la semafor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.47 kb |
Vizualizat: |
de 13423 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.71 kb |
Vizualizat: |
de 13423 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată guest la Lun 18 Oct 2010 20:45:13, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
nbirna
Data înscrierii: 12/Mai/2010 Ultima vizita: 21/Sep/2023 Mesaje: 97 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Oct 2010 23:57:56 Titlul subiectului: |
134538 |
|
Tăblițele se furaa fiindcă ... poate servi la ceva, pe-acasă (ușiță la cotețul de găini). Ori poate că..."de kiki" ("Băi, ce șmecher sunt eu, am furat tăblița asta numai de-al dracului, am aruncat-o cine știe unde, da' n-am pățit nimic !...). Ori poate că...vreun colecționar ? (britanic, evident, că ăștia-s "nebuni" în materie de hobby-uri...)
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 21:15:56 Titlul subiectului: |
135070 |
|
Un lucru imbucurator este faptul ca in unele statii a inceput sa apara orarul complet al liniilor RATB, atat in zilele de week-end cat si in timpul saptamanii. Nu stiu daca in timpul orelor de varf, orarul este respectat dar initiativa este un pas spre normalitate. Sper sa vedem in cat mai scurt timp la toate statiile RATB, orarele liniilor de transport in comun, asa cum ar fi normal intr-o tara civilizata. Pozele le-am facut joi la statia Pod Eroilor (sens spre centru).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.94 kb |
Vizualizat: |
de 13193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.48 kb |
Vizualizat: |
de 13193 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.49 kb |
Vizualizat: |
de 13193 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 21:48:39 Titlul subiectului: |
135079 |
|
Dar aspectul indicatoarelor se va schimba?
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 20 Oct 2010 12:47:19 Titlul subiectului: |
135193 |
|
E foarte bine si asa cum sunt puse.
Nu, la orele de varf nu se poate respecta in mod sigur datorita traficului. Nu este ceva tipic Bucurestilor, ci tipic oraselor foarte aglomerate.
De aceea la prinz, ar trebui sa se mearga pe varianta precizarii unor intervale estimate intre doua curse.
Oricum, initiativa este laudabila, iar afisele sunt chiar bine scrise.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Feb 2011 21:56:41 Titlul subiectului: |
139536 |
|
Cateva noutati:
-Statia lui 300 de la Piata Romana, sens spre Piata Victoriei a fost mutata cu 25 de metri mai in fata, si acum 300 are statie comuna cu troleibuzele 79 si 86 (foto 1 si foto 2);
-O data cu revenirea mijloacelor de transport in comun pe bulevardul Dacia pe sensul spre Romana, statia de la Piate Gemeni, s-a mutat cu aproximativ 15 metri mai in spate, fata de locatia initiala, pentru ca tramvaiele de pe linia 5 sa nu fie stanjenite cand vor face stanga de la Str. Vasile Lascar pe B-dul Dacia (statie: foto 3);
-Statia lui 77, 381 de la intersectia dintre str. Resita si str. Straja a fost mutata inainte de intersectie, pe ambele sensuri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109 kb |
Vizualizat: |
de 12765 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.42 kb |
Vizualizat: |
de 12765 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.5 kb |
Vizualizat: |
de 12765 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Feb 2011 21:41:23 Titlul subiectului: |
140398 |
|
guest a scris: | Un lucru imbucurator este faptul ca in unele statii a inceput sa apara orarul complet al liniilor RATB, atat in zilele de week-end cat si in timpul saptamanii. Nu stiu daca in timpul orelor de varf, orarul este respectat dar initiativa este un pas spre normalitate...Pozele le-am facut joi la statia Pod Eroilor (sens spre centru). | M-am inselat amarnic la postarea de pe 18 octombrie. Uitati acum care este rezultatul (poza facuta pe 21 februarie). De ce nu putem sa avem cea mai elemntara normalitate ? Ce este asa de greu ? De ce oamenii nu pot sa o bruma de normalitate ? Chiar asa, suntem in Epoca de Piatra ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.87 kb |
Vizualizat: |
de 12562 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Flat
Data înscrierii: 11/Feb/2010 Ultima vizita: 13/Iul/2016 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Mar 2011 13:31:05 Titlul subiectului: |
140680 |
|
Da, suntem in epoca de piatra.
As vrea sa atrag atentia cu privire la o problema de sistematizare, privind amplasamentul haotic al statiilor, de multe ori banuiesc ca este generat de criteriile impuse de Politia Rutiera, care dupa cum observ (se poate sa ma insel), urmareste in mod special fluidizarea traficului si automat dezavantajeaza sau ignora fluxurile de pietoni, cei care folosesc in mod special RATB-ul.
Cateva exemple:
- statiile de autobuz amplasate la mai bine de 50m dupa treceri de pietoni sau intersectii. imi vin in minte doua exemple, statia de pe Bd. Uverturii a lui 178 (sens spre Master) si statia 61.62.136.236.336. Rasaritului (sens spre A1), ambele amplasate la o distanta considerabila de intersectii
- statiile de tramvai (refugiile) subtiate si inutil de lungi.
- semaforizarile in 3 timpi sau mai mult ce ignora cum spuneam fluxurile de pietoni rezultate din statiile RATB. (semaforul pentru pietoni de la Pasaj Lujerului tine faza verde aproximativ 5 secunde, si asta cu galben intermitent pentru masini care evident nu prea opresc)
- sistematizarea inexistenta sau defectuoasa a legaturilor. un exemplu este acest videoclip http://www.youtube.com/watch?v=OZzZRC3hz5w in care se observa cele doua protagoniste cum urmaresc a se duce spre statia lui 131 dar se intorc sperand ca se vede un 331 in zare, apoi revin. Alte situatii sunt fluxurile clare de schimbare legaturi in noduri importante (139-APACA ar fi un exemplu), unde calatorii acopera traversand distanta echivalenta unei statii pentru a face o legatura, unii alergand pe rosu sau chiar pe diagonala pentru a prinde un autobuz
E chiar asa de greu de gasit solutii de genul alveolelor si pozitionarea statiilor cat mai aproape unele de altele (pe directiile cele mai uzuale ale fluxurilor de calatori)? Numai in Romania se poate sta la coltul intersectiei si alerga intr-una din statii, urmarind 2 mijloace de transport ce vin din directii diferite si apoi au traseu comun..
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 03 Mar 2011 17:10:00 Titlul subiectului: |
140688 |
|
Statia lui 220, sens spre Zetari din intersectia cu Giurgiului - lumea sta in intersectie ca poate vine 4 sau 220 (de cele mai multe ori autobuzul).
Dar cum vine asta, statii la peste 50 m de intersectii sau treceri de pietoni? De cele mai multe ori statiile de tramvai sunt chiar in buza intersectiei - pe 41, Vasile Milea, cate n-au incasat statiile de la Prelungirea Ghencea si Vasile Milea...
Treaba cu 178 e dictata de conformatia zonei - inainte era mai aproape, dar a fost mutata incetul cu incetul; partea proasta in "haosul" de pe trecerea de pietoni e ca se alearga bezmetic ori la tramvai ori la autobuz. Statia lui 336 de la Milea spre Militari era mai aproape de intersectie la inceput, acolo unde se construise acel refugiu tip cu magazin apoi a fost mutata cativa metri mai incolo unde se montase refugiu nou pentru ca statia sa suporte o a treia mutare in pozitia actuala. 139 de exemplu nu are nici o statie pe Vasile Milea, ci la Piata Leul, dupa colt - lumea trebuie sa faca din nou sport, chiar trap saltat.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Mar 2011 19:22:40 Titlul subiectului: |
140694 |
|
La statia lui 41 de la Lujerului ar fi trebuit sa faca un pasaj pietonal. Problema este ca multe refugii ale lui 41 sunt prea inguste fata de ce flux de calatori este.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 03 Mar 2011 21:30:33 Titlul subiectului: |
140707 |
|
Să nu uităm că Marinarul care a dus țara către furtună pe vremea când era primar a zis că în Germania refgiile sunt late de 2 m (de pe atunci se punea problema lățimii refugiilor pe linia 41).
Dar câți călători sunt într-un tramvai în Germania, tovarășe Băsescu?
De ce s-a renunțat la acest model de căsuță indicatoare? http://tramclub.org/files/RF_statii-0025_363.jpg
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Mar 2011 00:26:09 Titlul subiectului: |
140760 |
|
Probabil era mai scumpa? Oricum, pentru orice placute, as opta pentru culori diferite pentru fiecare tip de mijloc de transport, adica verde la troleibuze, rosu la tramvaie, albastru inchis la autobuze, bleu la preorasenesti si poate un orange la expres. Ma refer la o schema anume de vopsire in care sa predomine una din aceste culori. Stiu, ar insemna in statiile mixte cate 2, poate chiar 3 placute, dar e mai civilizat decat sa le inghesui pe toate acolo...
Ce semnifica acest indicator, pe care l-am fotografiat la capatul lui 32 ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.7 kb |
Vizualizat: |
de 12292 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 06 Mar 2011 20:35:49 Titlul subiectului: |
140785 |
|
Acolo mai sunt si intrarile in depou, iar vagoanele care sunt in traseu trebuie sa lase libera trecerea celor care ies din depou.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 07 Mar 2011 10:48:10 Titlul subiectului: |
140805 |
|
Pe b-dul Dinicu Golescu, pe partea cu Ministerul Transporturilor si cu parcul, pe sensul spre Basarab, existau pana acum cativa ani 2 statii distincte, situate la distanta de aproximativ 50-100 de metri una de alta, una aferenta liniei de autobuz 178 si alta aferenta liniilor de tramvai 35 si 44.
In timp, statia pentru tramvaie a fost mutata dupa intersectie, in dreptul iesirii laterale din Gara de Nord, iar mai apoi circulatia tramvaielor a fost suspendata total pe acest tronson datorita lucrarilor la Pasajul Basarab.
Statia lui 178 a fost mutata si ea cam in acelasi loc cu cea de tramvai, dupa intersectie, in dreptul aceleiasi iesiri laterale din Gara de Nord.
Acum problemele:
- Daca cele 2 statii initiale (autobuz si tramvai) de pe Dinicu Golescu/Parc Ministerul Transporturilor nu mai sunt utilizate, de ce nu muta constructiile acelea de sticla in alte statii, unde ar putea fi utile?!? Acum sunt folosite ca acoperis de retardatii care-si parcheaza masinile sub ele...
- Daca nu mai sunt folosite acele statii, la ce mai e nevoie de acel chiosc de bilete de la coltul parcului?!? Asa, ca sa plateasca o angajata sau doua de aiurea?!?
Asta ca sa nu mai spun ca de foarte multe ori la acel chiosc de bilete troneaza in geam un afis in care scrie ca e nefunctional din lipsa de ... curent!
Ori angajata pleaza la "plimbare" si lipsa curentului e un pretext bun si credibil ca sa nu se revolte eventualii doritori de bilete, ori, daca motivul este real, RATB nu e in stare sa branseze acea toneta la un sistem de alimentare mai "sigur", fie el si un mic generator de rezerva?!?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.61 kb |
Vizualizat: |
de 12192 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
|