Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 04 Mai 2010 22:54:11 Titlul subiectului: |
126596 |
|
Circulatia pe Bd. Regina Maria s-a reluat in 1990, dupa infiintarea liniei 32, ocazie cu care s-a reactivat si linia de pe str 11 IUnie, pentru 23 (care mergea comun cu 15 prin Trafic Greu si Dr Istrati).
Dupa 1992 alta linie care a avut Ik 4 a fost 304 - nu stiu daca in totalitate sau comun cu DAC.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Mai 2010 08:03:17 Titlul subiectului: |
126599 |
|
Deci de la sfarsitul aniilor '80 până în 1990 nu exista nici o linie I.T.B. care să lege Rahova de P-ța Unirii? Sau se mergea cu 15 ori 23 și apoi cu 232?
Mai exact când în 1990 I.T.B. a devenit R.A.T.B
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Mai 2010 08:37:04 Titlul subiectului: |
126600 |
|
Depoul Alexandriei a fost tot timpul in functiune. Era un tramvai care facea legatura Rahova - Centru prin 11 Iunie. Posibil numarul 15.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 05 Mai 2010 13:53:10 Titlul subiectului: |
126613 |
|
La sfarsitul anilor '80, toata zona Unirii era un imens santier. Toata lumea cred ca stie care era obiectivul: Bulevardul Victoriei Socialismului, Noul Centru Civic si Administrativ si toate balariile adiacente. In zona se demola masiv si se construia pe locul vechiului Bucuresti ceea ce se numea atunci "marea revolutie urbanistica". Ceausescu nu voia sa vada nicio linie si nicio roata de tramvai peste bulevardul lui, asa ca au disparut vechile legaturi: pe la Hala Unirii catre Calarasi, Rahova, Splai (spre Izvor), Serban Voda, Sfanta Vineri-Vacarestii vechi, Uranus-Schitu Magureanu. Sper ca nu am omis nimic. Abia apoi s-au facut buclele actuale folosite de 7, 27, 32 si cel de la Sfanta Vineri. Ultimul a fost modernizat acum cativa ani...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Mai 2010 18:11:01 Titlul subiectului: |
126618 |
|
Partial adevarat. Legatura de tramvai intre Estul si Vestul Bucurestiului a fost mutata de la Unirii la Pasajul Marasesti. Pe acolo o lua si tramvaiul care venea din Rahova spre centru. Ce s-a desfiintat cu adevarat a fost linia de tramvai de la Podul Hasdeu, care de fapt a fost desfiintat si el.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 05 Mai 2010 20:51:09 Titlul subiectului: |
126632 |
|
Cine voia in centru din Rahova-Salaj, folosea 15, 23 sau 117 pana la Parcul Libertatii si de acolo pe jos. Mai erau niste linii fantoma de maxitaxi care au fost tolerate prin Piata Unirii, in rest, roata de autobuz, captator sau boghiu, mai pe la margine. Mai ramanea metroul.
Autobuz intre Rahova si Piata Unirii a fost 103, desfiintat in 1984 (nu mai era nevoie de el avand tramvaie si maxi taxi), reinfiintat in 1990 si inlocuit in scurt timp de tramvaiul 32.
Pe Hasdeu nu a circulat tramvai - ele au mers pe podul Izvor pana in 1975 cand a inceput constructia metroului - podul a fost demolat (urmand a fi reconstruit) iar tramvaiele au fost deviate pe un pod provizoriu la Mihai Voda.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 10 Mai 2010 06:34:42 Titlul subiectului: |
126808 |
|
rosetti61 a scris: | Circulatia pe Bd. Regina Maria s-a reluat in 1990, dupa infiintarea liniei 32, ocazie cu care s-a reactivat si linia de pe str 11 IUnie, pentru 23 (care mergea comun cu 15 prin Trafic Greu si Dr Istrati) |
De fapt, 23 a inceput sa circule pe 11 Iunie abia in 1991, cand s-a refacut linia pe acolo. Pana atunci, a circulat comun cu 15 pe la Autogara Filaret.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Mai 2010 12:31:19 Titlul subiectului: |
126977 |
|
Părțile "drăguțe" cu reconstrucția liniei de pe 11 Iunie au fost ca la început la interesecția Str. 11 Iunie cu Bd. Regiba Maria nu existau macaze spre/dinspre P-ța Uniirii, iar la intersecția de la Parcul Carol I (fost Libertății) nu existau macaze care să permită tramvaielor ce vin dinsre Bd. Regina Maria (fost George Coșbuc) să meargă în continuare spre Autogara Filaret (tramvaiele puteau să meargă doar la stânga, pe Bd. Mărășești) și nici tramvaiele care coborau dinspre Autogara Filaret nu puteau să meargă spre Bd. Regina Maria, putând merge numai la dreapta, spre Mărășești. În cazul intersecției Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria mai era cum mai era, dar în al 2-lea caz nu înțeleg de ce abia mai târziu au pus acel set de macaze care dă posibilitatea tramvaielor să circule direct dinspre Autogara Filaret spre Bd. Regina Maria și invers.
De ce undeva înainte de 1982 a fost întreruptă circulația tramvaielor între Sf. Vineri și Sf. Gheorghe. Nici o linie de tramvai nu mai circula pe acolo?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 22 Iun 2010 09:18:19 Titlul subiectului: |
128761 |
|
In ghidul traseelor de transport in comun din anul 1973 am observat o gresala de tipar si anume ca liniile de autobuz 32 si 32B sunt absolut identice.
Deci vreau sa stiu care era situatia reala a lor. Unde era de fapt diferenta?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Iul 2010 19:49:52 Titlul subiectului: |
129935 |
|
1. Un aritcol din "Libertatea", Mi 12 aprilie 1995 nr. 1576 intitulat: "Un bilanț liniștitor pentru regia de transport În fiecare lună , 15 tramvai sar de pe șine". Articolul este semnat de Eugenia Popa. Foto: Florin Șuler.
2. Un articol pe tema vandalismului la R.A.T.B. apărut în ziarul "Liberatatea" din 5 mai 1995 (nr. 1.591). Articolul se intiula "În inima orașului ca în Codrii Vlăsiei Plouă cu pietre la R.A.T.B.". Autor: Eugenia Popescu. Foto: Irinel Antoniu.
Mai ține minte cineva în ce lună a lui 1993 au fost introduse tramvaiele "Rathgeber" și în ce lună a lui 1994 au fost introduse autobuzele "D.A.F."? Vreau să găsesc în ziarele din anii '90 articole despre ele.
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Deraiere tramvaie.rar |
Mărime fișier: |
302.24 kb |
Descărcat: |
de 766 ori |
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Vandalism la RATB.rar |
Mărime fișier: |
143.94 kb |
Descărcat: |
de 732 ori |
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 23:05:42 Titlul subiectului: |
131440 |
|
Luând colecția de dischete (floppy-discuri) la verificat am dată de poza asta, care în trecut era pe http://blickpunktstrab.twoday.net/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.24 kb |
Vizualizat: |
de 16676 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 23 Aug 2010 22:12:06 Titlul subiectului: |
132340 |
|
Cateva secvente din filmul romanesc "Accidentul", in care regasim cateva vehicule de transport public:
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
20100725-FilmulAccidentul.zip |
Mărime fișier: |
4.58 MB |
Descărcat: |
de 721 ori |
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 24 Aug 2010 17:44:40 Titlul subiectului: |
132384 |
|
De pe www.comunismulinromania.ro
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.18 kb |
Vizualizat: |
de 16401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.71 kb |
Vizualizat: |
de 16401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.25 kb |
Vizualizat: |
de 16401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.58 kb |
Vizualizat: |
de 16401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.4 kb |
Vizualizat: |
de 16401 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.17 kb |
Vizualizat: |
de 16401 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Sep 2010 12:06:53 Titlul subiectului: |
134035 |
|
Dintr-o hartă din 1935 sau începutul lui 1936 lanternele liniilor de tramvai și secțiunile de taxare pentru o parte din linii (nu am scanat harta ca lumea văd).
Curiozități:
1) Când s-a prelungit linia troleibuzului 81 până în Cart. Cotroceni (mai exact când între 1952 și 1956)?
2) Când au fost trecute troleibuzele liniei 81 de 550 V la 750 V?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.28 kb |
Vizualizat: |
de 15949 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Sep 2010 17:41:15 Titlul subiectului: |
134052 |
|
Darea în folosință a primei linii de troleibuz pe 10 nov. 1949 (din păcate articolul cu inagurarea nu a ieșit clar, așa că îl voi pune altădată). Sursa: ziarul "Viața Capitalei" an I nr. 162 V 11 nov., pg. 1. Prima linie a purtat indicativul 81.
Prima linie de troleibuz avea traseul Hipodromul Băneasa (pe locul căruia se află azi ROM.EXPO.) - Șos. Gr-al P.D. Kisellef - Arcul de Triumf - Șos. G-ral P.D. Kiseleff - P-ța Victoriei, cu întoarcere prin Bd. 1 Mai (azi Ion Mihalache) și Str. Monetăriei. Depoul era chiar în curtea hipodromului. Inițal erau 5 troleibuze - "MTD" 82D. O dată cu prelungirea liniei până la Aerop. Băneasa au mai fost aduse 3.
Deși acest traseu nu avea o importanță extrem de strateguică (în afară de cei care mergeau la plimbare în Parcul Herăsătrău și cei care mai mergeau la expozițiile organizate în acest parc), s-a ales acest traseu pentru că Șos. Kiseleff era un loc de protipendadă a Capitalei și lumea trebuia să vadă noua minune. Troleibuzul era ceva nou pe atunci. Să nu uităm că tramvaiele erau zgomotoase (cele din România erau printre cele mai zgomotoase din cauză că erau pe trucrui, nu pe boghiuri) iar autobuzele puțeau a motorină sau benzină și erau de asemenea foarte zgomotoase. Troleibuzele mai miroseau de la vaselină, dar motorul electric era mai silențios decât cel cu aredere internă, nu producea noxe. Linia a fost inaugurată pe 6 nov. 1949 (că doar pe 7 se sărbătoarea Mare Revoluție din Octombrie care a avut loc în Noiembrie; după ce am trecut la comunismul național au rămas 1 Mai și 23 August). Troleibuzele funcționau la o tensiune de 550 V (tramvaiele bucureștene mergeau la 750 V); nu știu când au fost trecute la 750 V. Inițial rândunicile care mergeau pe fire erau de metal (ceea ce cauza o uzură rapidă a reței de contact); undeva prin 1952-1955 au fost montate rândunici din grafit. La darea în folosință a liniei de troleibuz doar Timișoara mai avea troleibuze (de pe 14 nov. 1942) - și aici, pe vremea comunismului au ajuns troleibuze "MTB" 82D - 5 bucăți. Cernăuți (care avusese troleibuze încă din 1939) fusese încorporat în R.S.S Ucraineană. Craiova avusese troleibuze între 1943 și 1944, dar cum fuseseră șutite din Odesa, când am devenit aliați cu rușii le-am dat înapoi. Tot în 1949, la Timișoara s-a realizat primul tramvai românesc de mare capacitate (de data asta era pe boghiuri), în speță Gb 2/2 și s-au adus în nov. sau dec. primele autobuze "Skoda" 706 RO în București.
Prelungirea liniei de troleibuz până la Aerop. Băneasa - aprilie 1952. Sursa: ziarul "Viața Capitalei" an III nr. 912 L 28 apr. 1952 nov. Au terminat linia până de 1 Mai... Cu ocazia prelungirii au mai fost aduse 3 troleibuze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.73 kb |
Vizualizat: |
de 15905 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.5 kb |
Vizualizat: |
de 15905 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Sep 2010 07:01:01 Titlul subiectului: |
134065 |
|
mrM a scris: | 2) Când au fost trecute troleibuzele liniei 81 de 550 V la 750 V? | Conform monografiei RATB, primul troleibuz care functiona la 750 V c.c. (si care a fost si primul troleibuz fabricat in Romania, de tipul T12) a fost dat in exploatare in data de 20 decembrie 1955. In atasament aveti o poza cu el, din arhiva RATB.
@mrM: Daca ai acces la arhiva ziarului "Informatia Bucurestiului", cauta numerele din 26 noiembrie si 20 decembrie 1955. De acolo s-a documentat si autorul monografiei.
Conform aceleasi surse, pentru fabricarea lui s-a folosit un sasiu reconditionat de autobuz Renault, iar pentru echipamentul electric au fost folosite doua motoare de tramvai Pana in anul 1958, s-au fabricat la URAC 70 de troleibuze de acest tip.
O alta informatie interesanta in legatura cu standardizarea tensiunii de alimentare este aceasta: Citat: | Întreprinderea bucureșteană a propus standardizarea tensiunii nominale la bornele motoarelor de 750v; 1500v; (3000v); (4500v), curent continuu. Această propunere a fost însușită de Comisia de Stat pentru standardizare, care a dat derogare limitată în timp orașelor din țară, care utilizau o altă tensiune, până la scoaterea din uz a instalațiilor substațiilor electrice existente | Multe orase din tara foloseau la acea data tensiuni de 550-600 V. Primele incrucisari dintre retelele de tramvai si troleibuz au fost realizate in perioada 1950 – 1951, conform monografiei, deci inainte de standardizarea tensiunii la 750 V. Are cineva idee in ce zona din oras au fost instalate?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.75 kb |
Vizualizat: |
de 15858 ori |
|
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Sep 2010 09:39:57 Titlul subiectului: |
134071 |
|
Din păcate nu mai am acces la Monografia I.T.B.
Când am avut acces la ea, am citit că se făcuse în 1947 (deci înainte de naționalizare) o propunere pentru introducerea troleibuzului în București. Știe cineva mai multe despre asta?
În București erau 750 V pentru tramvai încă din anii '10-'20. Troleibuzele mergeau pe 550 V pentru că 550 V se foloseau în U.R.S.S
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 16:37:27 Titlul subiectului: |
135032 |
|
Cum ajungeau până prin 1994-1995 troleibuzele liinilor 71, 93, 96 la Gara de Nord. Pe harta din 1994 apare o linie de troleibuz pe cheiul stâng al Dâmboviței, între Eroilor și Podul Cotroceni. Troleibuzele se întorceau tot pe cheiul stâng sau reveneau pe cheiul drept? Oricum, harta aia are ceva erori (erori care nu au fost corectate nici la ediția din 1996).
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 17:43:25 Titlul subiectului: |
135039 |
|
Pe chei a fost linie dubla (pe malul cu Casa Radio) - dupa re-deschiderea circulatiei troleibuzelor pe Cotroceni, a fost dusa linia 96 la Gara, iar pe bucata de Splai a ramas fir simplu, intoarcerea efectuandu-se pe Plevnei, Stirbei Voda. Oricum "dizainul" hartilor din 1994-1997 lasa de dorit,
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 17:50:12 Titlul subiectului: |
135041 |
|
Când a fost dusă linia 96 la Gară?
Apropos, când s-a redeschis linia de troleibuze între Operă/Eroilor și Cal. Plevnei, că am citit pe aici că au fost fragmentate în 2 la un momendat.
69 când a fost dus la Baicului? 69-le actual 69 vechi (V. Argeșului - P-ța Rosetti) prelungit sau 69 vechi a fost desființat și reînființat 69 actual?
Când a fost refăcută legătura cu centrul. 69 a fost dus spre Baicului prin '91-'92. Mă întrebam eu unde e Valea Argresului (Doamne, ce poceam denumirile )
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 18:40:56 Titlul subiectului: |
135045 |
|
96 a fost dus la Gara in 1997, odata cu prelungirea lui 85.
69 original a circulat intre Valea Argesului si Dianei, a reaparut scurtat la Opera cand 71 si 93 si-au reluat traseul la Gara, iar dupa refacerea legaturii cu centrul prelungit la Baicului.
In iulie "lucrarile edilitare" de la Eroilor modifica traseele din zona, "temporar" - 61, 69, 84, 88 si 93 se suspenda, restul traseelor circula normal pentru un timp, 71 intoarce la Opera. Nu stiu momentul exact al desfiintarii lui 62 si al scurtarii definitive ale liniilor la Opera si Vasile Parvan.
In septembrie apar liniile cu cap la Rosetti
63 Rosetti - Fundeni, 64 - Rosetti - Bd Muncii, 65 - Rosetti - Baicului, 68 - Rosetti - Stadionul 23 August.
Mai era si 384 in zona care mergea la Foisorul de Foc, asta cand a aparut (tot prin 1989)?
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 19:41:30 Titlul subiectului: |
135051 |
|
rosetti61 a scris: | Nu stiu momentul exact al desfiintarii lui 62 si al scurtarii definitive ale liniilor la Opera si Vasile Parvan. |
In 1989, luna august.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
linia 84
Data înscrierii: 02/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2012 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6
|
Trimis: Mar 19 Oct 2010 07:45:57 Titlul subiectului: |
135085 |
|
rosetti61 a scris: | 69 original a circulat intre Valea Argesului si Dianei, a reaparut scurtat la Opera cand 71 si 93 si-au reluat traseul la Gara, iar dupa refacerea legaturii cu centrul prelungit la Baicului. | Asa e, initial linia 69 a circulat de la Valea Argesului pana la P-ta Rosetti intorcand prin str. Dianei impreuna cu linia 67 care venea de la Valea Ialomitei. Dupa un timp au fost prelungite astfel: linia 69 pana la Stadionul National iar linia 67 pana la Baicului. Odata cu marea suspendare a liniilor ce veneau din Drumul Taberei s-a infiintat intoarcerea de la P-ta Operei unde aveau sa intoarca 71,90 si 96 ca doar atat mai ramasese. Deci Drumul Taberei mai avea doar 2 linii de troleibuz respectiv 71 si 90 doar pana la P-ta Operei asa cum am mai spus. Buuun ... dupa marea "REVOLUTIE" s-a inceput refacerea retelei pana la Gara de Nord prin malul cu CASA RADIO, in ambele sensuri asa cum s-a mai zis aici pana acolo ducandu-se liniile 71, 96 si 93 care a reaparut. La P-ta Operei a ramas sa intoarca doar 90. Dupa ceva timp s-a refacut si legatura cu centru prin B-dul Eroilor - Cal Plevnei cu prelungirea liniei 90 pana la Stadionul National (traseul actual). La scurt timp s-a reinventat si linia 69, de data asta direct Valea Argesului - Baicului. Linia 69 nu a intors niciodata la P-ta Operei!! In continuare s-a refacut si legatura cu centru pe la P-ta Operei, apare si linia 61, cam astfel au stat lucrurile cu ceva ani in urma. Sigur ca la un moment dat impreuna cu refacerea Caii Plevnei si linia 85 a fost dusa la Gara de Nord, de asta nu am mai pomenit. Imi cer scuze dar exact anii in care s-au petrecut toate astea nu-i mai stiu exact si ca sa nu fac erori nu i-am mai scris, dar ordinea restabilirii legaturilor si a reinfiintarii liniilor asta a fost. Daca cineva mai stie si altele poate sa ma completeze.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Oct 2010 08:56:48 Titlul subiectului: |
135090 |
|
Când a circulat 67 până la Baicului? Eu sunt oborean de prin 1988 și nu mai țin minte linia aia.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
linia 84
Data înscrierii: 02/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2012 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6
|
Trimis: Mar 19 Oct 2010 10:37:35 Titlul subiectului: |
135099 |
|
mrM a scris: | Când a circulat 67 până la Baicului? Eu sunt oborean de prin 1988 și nu mai țin minte linia aia. |
A circulat in anii 1986 - 1987 daca nu ma insel, o perioada relativ mica pt ca dupa aia s-au taiat legaturile Centru - Drumul Taberei, tot atunci si tot atat si linia 69 la Stadionul National.
|
|
Sus |
|
|
|