Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Istoria transportului public bucurestean. Amintiri, legende.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 33, 34, 35  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 04 Mai 2010 22:54:11    Titlul subiectului: 126596

Circulatia pe Bd. Regina Maria s-a reluat in 1990, dupa infiintarea liniei 32, ocazie cu care s-a reactivat si linia de pe str 11 IUnie, pentru 23 (care mergea comun cu 15 prin Trafic Greu si Dr Istrati).

Dupa 1992 alta linie care a avut Ik 4 a fost 304 - nu stiu daca in totalitate sau comun cu DAC.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 08:03:17    Titlul subiectului: 126599

Deci de la sfarsitul aniilor '80 până în 1990 nu exista nici o linie I.T.B. care să lege Rahova de P-ța Unirii? Sau se mergea cu 15 ori 23 și apoi cu 232?
Mai exact când în 1990 I.T.B. a devenit R.A.T.B

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 08:37:04    Titlul subiectului: 126600

Depoul Alexandriei a fost tot timpul in functiune. Era un tramvai care facea legatura Rahova - Centru prin 11 Iunie. Posibil numarul 15.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 13:53:10    Titlul subiectului: 126613

La sfarsitul anilor '80, toata zona Unirii era un imens santier. Toata lumea cred ca stie care era obiectivul: Bulevardul Victoriei Socialismului, Noul Centru Civic si Administrativ si toate balariile adiacente. In zona se demola masiv si se construia pe locul vechiului Bucuresti ceea ce se numea atunci "marea revolutie urbanistica". Ceausescu nu voia sa vada nicio linie si nicio roata de tramvai peste bulevardul lui, asa ca au disparut vechile legaturi: pe la Hala Unirii catre Calarasi, Rahova, Splai (spre Izvor), Serban Voda, Sfanta Vineri-Vacarestii vechi, Uranus-Schitu Magureanu. Sper ca nu am omis nimic. Abia apoi s-au facut buclele actuale folosite de 7, 27, 32 si cel de la Sfanta Vineri. Ultimul a fost modernizat acum cativa ani...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 18:11:01    Titlul subiectului: 126618

Partial adevarat. Legatura de tramvai intre Estul si Vestul Bucurestiului a fost mutata de la Unirii la Pasajul Marasesti. Pe acolo o lua si tramvaiul care venea din Rahova spre centru. Ce s-a desfiintat cu adevarat a fost linia de tramvai de la Podul Hasdeu, care de fapt a fost desfiintat si el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 05 Mai 2010 20:51:09    Titlul subiectului: 126632

Cine voia in centru din Rahova-Salaj, folosea 15, 23 sau 117 pana la Parcul Libertatii si de acolo pe jos. Mai erau niste linii fantoma de maxitaxi care au fost tolerate prin Piata Unirii, in rest, roata de autobuz, captator sau boghiu, mai pe la margine. Mai ramanea metroul.
Autobuz intre Rahova si Piata Unirii a fost 103, desfiintat in 1984 (nu mai era nevoie de el avand tramvaie si maxi taxi), reinfiintat in 1990 si inlocuit in scurt timp de tramvaiul 32.
Pe Hasdeu nu a circulat tramvai - ele au mers pe podul Izvor pana in 1975 cand a inceput constructia metroului - podul a fost demolat (urmand a fi reconstruit) iar tramvaiele au fost deviate pe un pod provizoriu la Mihai Voda.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Mai 2010 06:34:42    Titlul subiectului: 126808

rosetti61 a scris:
Circulatia pe Bd. Regina Maria s-a reluat in 1990, dupa infiintarea liniei 32, ocazie cu care s-a reactivat si linia de pe str 11 IUnie, pentru 23 (care mergea comun cu 15 prin Trafic Greu si Dr Istrati)

De fapt, 23 a inceput sa circule pe 11 Iunie abia in 1991, cand s-a refacut linia pe acolo. Pana atunci, a circulat comun cu 15 pe la Autogara Filaret.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Mai 2010 12:31:19    Titlul subiectului: 126977

Părțile "drăguțe" cu reconstrucția liniei de pe 11 Iunie au fost ca la început la interesecția Str. 11 Iunie cu Bd. Regiba Maria nu existau macaze spre/dinspre P-ța Uniirii, iar la intersecția de la Parcul Carol I (fost Libertății) nu existau macaze care să permită tramvaielor ce vin dinsre Bd. Regina Maria (fost George Coșbuc) să meargă în continuare spre Autogara Filaret (tramvaiele puteau să meargă doar la stânga, pe Bd. Mărășești) și nici tramvaiele care coborau dinspre Autogara Filaret nu puteau să meargă spre Bd. Regina Maria, putând merge numai la dreapta, spre Mărășești. În cazul intersecției Str. 11 Iunie cu Bd. Regina Maria mai era cum mai era, dar în al 2-lea caz nu înțeleg de ce abia mai târziu au pus acel set de macaze care dă posibilitatea tramvaielor să circule direct dinspre Autogara Filaret spre Bd. Regina Maria și invers.

De ce undeva înainte de 1982 a fost întreruptă circulația tramvaielor între Sf. Vineri și Sf. Gheorghe. Nici o linie de tramvai nu mai circula pe acolo?

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 22 Iun 2010 09:18:19    Titlul subiectului: 128761

In ghidul traseelor de transport in comun din anul 1973 am observat o gresala de tipar si anume ca liniile de autobuz 32 si 32B sunt absolut identice.
Deci vreau sa stiu care era situatia reala a lor. Unde era de fapt diferenta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Iul 2010 19:49:52    Titlul subiectului: 129935

1. Un aritcol din "Libertatea", Mi 12 aprilie 1995 nr. 1576 intitulat: "Un bilanț liniștitor pentru regia de transport În fiecare lună , 15 tramvai sar de pe șine". Articolul este semnat de Eugenia Popa. Foto: Florin Șuler.

2. Un articol pe tema vandalismului la R.A.T.B. apărut în ziarul "Liberatatea" din 5 mai 1995 (nr. 1.591). Articolul se intiula "În inima orașului ca în Codrii Vlăsiei Plouă cu pietre la R.A.T.B.". Autor: Eugenia Popescu. Foto: Irinel Antoniu.

Mai ține minte cineva în ce lună a lui 1993 au fost introduse tramvaiele "Rathgeber" și în ce lună a lui 1994 au fost introduse autobuzele "D.A.F."? Vreau să găsesc în ziarele din anii '90 articole despre ele.



Deraiere tramvaie.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Deraiere tramvaie.rar
 Mărime fișier:  302.24 kb
 Descărcat:  de 760 ori


Vandalism la RATB.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Vandalism la RATB.rar
 Mărime fișier:  143.94 kb
 Descărcat:  de 726 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Aug 2010 23:05:42    Titlul subiectului: 131440

Luând colecția de dischete (floppy-discuri) la verificat am dată de poza asta, care în trecut era pe http://blickpunktstrab.twoday.net/


robukar (EP-V3A).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.24 kb
 Vizualizat:  de 16564 ori

robukar (EP-V3A).jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 23 Aug 2010 22:12:06    Titlul subiectului: 132340

Cateva secvente din filmul romanesc "Accidentul", in care regasim cateva vehicule de transport public:


20100725-FilmulAccidentul.zip
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  20100725-FilmulAccidentul.zip
 Mărime fișier:  4.58 MB
 Descărcat:  de 717 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 17:44:40    Titlul subiectului: 132384

De pe www.comunismulinromania.ro


intercontinental 71.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.18 kb
 Vizualizat:  de 16289 ori

intercontinental 71.JPG



inter si tnb.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.71 kb
 Vizualizat:  de 16289 ori

inter si tnb.JPG



inter.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.25 kb
 Vizualizat:  de 16289 ori

inter.JPG



unirea.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.58 kb
 Vizualizat:  de 16289 ori

unirea.JPG



unirea2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.4 kb
 Vizualizat:  de 16289 ori

unirea2.JPG



roman112E 1974.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.17 kb
 Vizualizat:  de 16289 ori

roman112E 1974.JPG



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Sep 2010 12:06:53    Titlul subiectului: 134035

Dintr-o hartă din 1935 sau începutul lui 1936 lanternele liniilor de tramvai și secțiunile de taxare pentru o parte din linii (nu am scanat harta ca lumea văd).

Curiozități:

1) Când s-a prelungit linia troleibuzului 81 până în Cart. Cotroceni (mai exact când între 1952 și 1956)?
2) Când au fost trecute troleibuzele liniei 81 de 550 V la 750 V?



harta_2a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  261.28 kb
 Vizualizat:  de 15837 ori

harta_2a.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Sep 2010 17:41:15    Titlul subiectului: 134052

Darea în folosință a primei linii de troleibuz pe 10 nov. 1949 (din păcate articolul cu inagurarea nu a ieșit clar, așa că îl voi pune altădată). Sursa: ziarul "Viața Capitalei" an I nr. 162 V 11 nov., pg. 1. Prima linie a purtat indicativul 81.
Prima linie de troleibuz avea traseul Hipodromul Băneasa (pe locul căruia se află azi ROM.EXPO.) - Șos. Gr-al P.D. Kisellef - Arcul de Triumf - Șos. G-ral P.D. Kiseleff - P-ța Victoriei, cu întoarcere prin Bd. 1 Mai (azi Ion Mihalache) și Str. Monetăriei. Depoul era chiar în curtea hipodromului. Inițal erau 5 troleibuze - "MTD" 82D. O dată cu prelungirea liniei până la Aerop. Băneasa au mai fost aduse 3.
Deși acest traseu nu avea o importanță extrem de strateguică (în afară de cei care mergeau la plimbare în Parcul Herăsătrău și cei care mai mergeau la expozițiile organizate în acest parc), s-a ales acest traseu pentru că Șos. Kiseleff era un loc de protipendadă a Capitalei și lumea trebuia să vadă noua minune. Troleibuzul era ceva nou pe atunci. Să nu uităm că tramvaiele erau zgomotoase (cele din România erau printre cele mai zgomotoase din cauză că erau pe trucrui, nu pe boghiuri) iar autobuzele puțeau a motorină sau benzină și erau de asemenea foarte zgomotoase. Troleibuzele mai miroseau de la vaselină, dar motorul electric era mai silențios decât cel cu aredere internă, nu producea noxe. Linia a fost inaugurată pe 6 nov. 1949 (că doar pe 7 se sărbătoarea Mare Revoluție din Octombrie care a avut loc în Noiembrie; după ce am trecut la comunismul național au rămas 1 Mai și 23 August). Troleibuzele funcționau la o tensiune de 550 V (tramvaiele bucureștene mergeau la 750 V); nu știu când au fost trecute la 750 V. Inițial rândunicile care mergeau pe fire erau de metal (ceea ce cauza o uzură rapidă a reței de contact); undeva prin 1952-1955 au fost montate rândunici din grafit. La darea în folosință a liniei de troleibuz doar Timișoara mai avea troleibuze (de pe 14 nov. 1942) - și aici, pe vremea comunismului au ajuns troleibuze "MTB" 82D - 5 bucăți. Cernăuți (care avusese troleibuze încă din 1939) fusese încorporat în R.S.S Ucraineană. Craiova avusese troleibuze între 1943 și 1944, dar cum fuseseră șutite din Odesa, când am devenit aliați cu rușii le-am dat înapoi. Tot în 1949, la Timișoara s-a realizat primul tramvai românesc de mare capacitate (de data asta era pe boghiuri), în speță Gb 2/2 și s-au adus în nov. sau dec. primele autobuze "Skoda" 706 RO în București.

Prelungirea liniei de troleibuz până la Aerop. Băneasa - aprilie 1952. Sursa: ziarul "Viața Capitalei" an III nr. 912 L 28 apr. 1952 nov. Au terminat linia până de 1 Mai... Cu ocazia prelungirii au mai fost aduse 3 troleibuze.



Picture 005.jpg
 Descriere:
Dare in folosinta
 Mărime fișier:  153.73 kb
 Vizualizat:  de 15793 ori

Picture 005.jpg



Picture 015.jpg
 Descriere:
Prelungire
 Mărime fișier:  67.5 kb
 Vizualizat:  de 15793 ori

Picture 015.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Sep 2010 07:01:01    Titlul subiectului: 134065

mrM a scris:
2) Când au fost trecute troleibuzele liniei 81 de 550 V la 750 V?
Conform monografiei RATB, primul troleibuz care functiona la 750 V c.c. (si care a fost si primul troleibuz fabricat in Romania, de tipul T12) a fost dat in exploatare in data de 20 decembrie 1955. In atasament aveti o poza cu el, din arhiva RATB.
@mrM: Daca ai acces la arhiva ziarului "Informatia Bucurestiului", cauta numerele din 26 noiembrie si 20 decembrie 1955. De acolo s-a documentat si autorul monografiei.

Conform aceleasi surse, pentru fabricarea lui s-a folosit un sasiu reconditionat de autobuz Renault, iar pentru echipamentul electric au fost folosite doua motoare de tramvai Exclamation Pana in anul 1958, s-au fabricat la URAC 70 de troleibuze de acest tip.

O alta informatie interesanta in legatura cu standardizarea tensiunii de alimentare este aceasta:
Citat:
Întreprinderea bucureșteană a propus standardizarea tensiunii nominale la bornele motoarelor de 750v; 1500v; (3000v); (4500v), curent continuu. Această propunere a fost însușită de Comisia de Stat pentru standardizare, care a dat derogare limitată în timp orașelor din țară, care utilizau o altă tensiune, până la scoaterea din uz a instalațiilor substațiilor electrice existente
Multe orase din tara foloseau la acea data tensiuni de 550-600 V. Primele incrucisari dintre retelele de tramvai si troleibuz au fost realizate in perioada 1950 – 1951, conform monografiei, deci inainte de standardizarea tensiunii la 750 V. Are cineva idee in ce zona din oras au fost instalate?


TV12 [40xx].jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.75 kb
 Vizualizat:  de 15746 ori

TV12 [40xx].jpg



_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Sep 2010 09:39:57    Titlul subiectului: 134071

Din păcate nu mai am acces la Monografia I.T.B.
Când am avut acces la ea, am citit că se făcuse în 1947 (deci înainte de naționalizare) o propunere pentru introducerea troleibuzului în București. Știe cineva mai multe despre asta?
În București erau 750 V pentru tramvai încă din anii '10-'20. Troleibuzele mergeau pe 550 V pentru că 550 V se foloseau în U.R.S.S

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 16:37:27    Titlul subiectului: 135032

Cum ajungeau până prin 1994-1995 troleibuzele liinilor 71, 93, 96 la Gara de Nord. Pe harta din 1994 apare o linie de troleibuz pe cheiul stâng al Dâmboviței, între Eroilor și Podul Cotroceni. Troleibuzele se întorceau tot pe cheiul stâng sau reveneau pe cheiul drept? Oricum, harta aia are ceva erori (erori care nu au fost corectate nici la ediția din 1996).
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 17:43:25    Titlul subiectului: 135039

Pe chei a fost linie dubla (pe malul cu Casa Radio) - dupa re-deschiderea circulatiei troleibuzelor pe Cotroceni, a fost dusa linia 96 la Gara, iar pe bucata de Splai a ramas fir simplu, intoarcerea efectuandu-se pe Plevnei, Stirbei Voda. Oricum "dizainul" hartilor din 1994-1997 lasa de dorit,
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 17:50:12    Titlul subiectului: 135041

Când a fost dusă linia 96 la Gară?
Apropos, când s-a redeschis linia de troleibuze între Operă/Eroilor și Cal. Plevnei, că am citit pe aici că au fost fragmentate în 2 la un momendat.
69 când a fost dus la Baicului? 69-le actual 69 vechi (V. Argeșului - P-ța Rosetti) prelungit sau 69 vechi a fost desființat și reînființat 69 actual?

Când a fost refăcută legătura cu centrul. 69 a fost dus spre Baicului prin '91-'92. Mă întrebam eu unde e Valea Argresului (Doamne, ce poceam denumirile Laughing )

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 18:40:56    Titlul subiectului: 135045

96 a fost dus la Gara in 1997, odata cu prelungirea lui 85.
69 original a circulat intre Valea Argesului si Dianei, a reaparut scurtat la Opera cand 71 si 93 si-au reluat traseul la Gara, iar dupa refacerea legaturii cu centrul prelungit la Baicului.
In iulie "lucrarile edilitare" de la Eroilor modifica traseele din zona, "temporar" - 61, 69, 84, 88 si 93 se suspenda, restul traseelor circula normal pentru un timp, 71 intoarce la Opera. Nu stiu momentul exact al desfiintarii lui 62 si al scurtarii definitive ale liniilor la Opera si Vasile Parvan.

In septembrie apar liniile cu cap la Rosetti
63 Rosetti - Fundeni, 64 - Rosetti - Bd Muncii, 65 - Rosetti - Baicului, 68 - Rosetti - Stadionul 23 August.

Mai era si 384 in zona care mergea la Foisorul de Foc, asta cand a aparut (tot prin 1989)?

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 19:41:30    Titlul subiectului: 135051

rosetti61 a scris:
Nu stiu momentul exact al desfiintarii lui 62 si al scurtarii definitive ale liniilor la Opera si Vasile Parvan.

In 1989, luna august.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 07:45:57    Titlul subiectului: 135085

rosetti61 a scris:
69 original a circulat intre Valea Argesului si Dianei, a reaparut scurtat la Opera cand 71 si 93 si-au reluat traseul la Gara, iar dupa refacerea legaturii cu centrul prelungit la Baicului.
Asa e, initial linia 69 a circulat de la Valea Argesului pana la P-ta Rosetti intorcand prin str. Dianei impreuna cu linia 67 care venea de la Valea Ialomitei. Dupa un timp au fost prelungite astfel: linia 69 pana la Stadionul National iar linia 67 pana la Baicului. Odata cu marea suspendare a liniilor ce veneau din Drumul Taberei s-a infiintat intoarcerea de la P-ta Operei unde aveau sa intoarca 71,90 si 96 ca doar atat mai ramasese. Deci Drumul Taberei mai avea doar 2 linii de troleibuz respectiv 71 si 90 doar pana la P-ta Operei asa cum am mai spus. Buuun ... dupa marea "REVOLUTIE" s-a inceput refacerea retelei pana la Gara de Nord prin malul cu CASA RADIO, in ambele sensuri asa cum s-a mai zis aici pana acolo ducandu-se liniile 71, 96 si 93 care a reaparut. La P-ta Operei a ramas sa intoarca doar 90. Dupa ceva timp s-a refacut si legatura cu centru prin B-dul Eroilor - Cal Plevnei cu prelungirea liniei 90 pana la Stadionul National (traseul actual). La scurt timp s-a reinventat si linia 69, de data asta direct Valea Argesului - Baicului. Linia 69 nu a intors niciodata la P-ta Operei!! In continuare s-a refacut si legatura cu centru pe la P-ta Operei, apare si linia 61, cam astfel au stat lucrurile cu ceva ani in urma. Sigur ca la un moment dat impreuna cu refacerea Caii Plevnei si linia 85 a fost dusa la Gara de Nord, de asta nu am mai pomenit. Imi cer scuze dar exact anii in care s-au petrecut toate astea nu-i mai stiu exact si ca sa nu fac erori nu i-am mai scris, dar ordinea restabilirii legaturilor si a reinfiintarii liniilor asta a fost. Daca cineva mai stie si altele poate sa ma completeze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 08:56:48    Titlul subiectului: 135090

Când a circulat 67 până la Baicului? Eu sunt oborean de prin 1988 și nu mai țin minte linia aia.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 10:37:35    Titlul subiectului: 135099

mrM a scris:
Când a circulat 67 până la Baicului? Eu sunt oborean de prin 1988 și nu mai țin minte linia aia.

A circulat in anii 1986 - 1987 daca nu ma insel, o perioada relativ mica pt ca dupa aia s-au taiat legaturile Centru - Drumul Taberei, tot atunci si tot atat si linia 69 la Stadionul National.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 33, 34, 35  Următoare
Pagina 23 din 35

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community