Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Incidente/accidente la metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 19:37:13    Titlul subiectului: 134158

Pai daca unii oameni apasa pe butonul ala e normal sa vada mecanicul ce s-a intimplat, poate i s-a facut cuiva rau sau a prins pe cineva printre usi (nu toate ca se vede asta, claxonul tipa in capat (pentru atentionare) si se aprind becurile alea din lateral la vagonul de unde s-a apasat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 11:33:37    Titlul subiectului: 134209

BM-urile vad ca si-au facut o obisnuinta sa rateze "decolarea" (plecarea) din statia Pta.Iancului ... de mai multe ori am sesizat ca pleaca din statie si dupa 50 m opreste brusc cateva zeci de secunde dupa care cu franele scartaind isi continua drumul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 15:01:06    Titlul subiectului: 134215

zombie_ro a scris:
BM-urile vad ca si-au facut o obisnuinta sa rateze "decolarea" (plecarea) din statia Pta.Iancului ... de mai multe ori am sesizat ca pleaca din statie si dupa 50 m opreste brusc cateva zeci de secunde dupa care cu franele scartaind isi continua drumul.
BM-uri cam incep sa clacheze... daca asta-i cuvantul corect.

Pe M2 sunt unele momente cand nici macar nu sunt pe ATC, iti poti da seama foarte simplu daca cunosti programul respectiv de comportare a sistemului ATC in fiecare statie. De exemplu, de obicei de la Victoriei 1 (M2) spre Aviatorilor, stiti ca de pleaca normal in viteza, si dupa cateva secs incetineste brusc din cauza zonei de macaze dinaintea intrarii in tunelele separate (nu prin franare, ci prin oprirea acceleratiei) -- asa face normal ATC-ul. Insa am prins zile cand pleca foarte lent. Am mai prins cazuri in care a intrat/plecat foarte greu in Universitate. Multe cazuri in care pornea si brusc se oprea pentru vreo 10 secunde eliberand presiune. Si tot asa ETC, cei care merg pe M2 cred ca au prins cat de putin ritmul computerizat al trenurilor, adica ajungi sa cunosti fiecare miscare.
Au mai fost cazuri cand am vazut scantei mari pe toata durata calatoriei.

Dupa cum am mentionat mai sunt multe cazuri, tot ce pot sa spun pe scurt este ca sistemul de pe M2 nu prea mai face fatza (ori nu e ingrijit ori... NU e ingrijit!). Nici M2 in sine nu face prea bine, la Victoriei1 spre Aviatorilor inaintea intrarii in tunelele separate, in zona macazelor, ploua calumea. Statiile sunt foarte neingrijite, mai ales Universitate, Unirii2 si Romana ... restul mai merg din inertie, dar la cele trei mentionate ar cam fi nevoie de o reconditionare calumea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 15:25:56    Titlul subiectului: 134227

Referitor la faptul ca uneori merge mai incet decat ar trebui in unele zone, sunteti siguri ca nu se regleaza intervalul (de timp) fata de cel din fata? E tot treaba ATO-ului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 08:08:34    Titlul subiectului: 134332

In unele cazuri este valabil (orele de varf) dar sunt si cazuri in care nu este vorba de reglare. Eu am prins astfel de cazuri in care pur si simplu trenul s-a franat brusc la iesirea din Univ. si a ramas acolo cateva minute, apoi plecand cu viteza melcului.

Apropo, ieri, ora 22.00 statia Unirii 1, un personaj lipsit din filmul metroului, si anume LDH-ul si-a facut aparitia in statia sensul spre NG, de data aceasta cu viteza redusa. Probabil mergea la remorcat vreo IVA Smile ? Nu ar fi exclus.

Astazi ora 8.05 statia Gorjului, IVA pleaca in directia AS. La iesirea din statie, se declanseaza franarea, cu un puternic zgomot al cilindrilor de aer comprimat. Trenul ramane ~2 minute cu primele 2 vagoane in tunel.
Pleaca cu greu, si la schimbarea vitezei se executa problema de ratare a vitezei (se aude un pacanit puternic, si franeaza destul de tare, nu stiu exact cum sa descriu fenomenul) si in cele din urma pleaca.
La fiecare statie stationeaza 1-2 minute, la Eroilor stationeaza excesiv de mult ~5min (in acest interval in statia Eroilor au trecut 2Preciziei si 1Dristor). Pleaca in cele din urma si la fel stationeaza cate 1-2 minute pana la PU1 inclusiv.
Total: 22-23minute pentru 5 statii. In curand o sa ajung sa fac o jumatate de ora de la Gorjului la PU1. Este de toata jena...
A ajuns sa se circule foarte bine pe sensul PU1 - Eroilor - Prec/Dristor si pe partea cealalta execrabil.
Fara suparare, dar tramvaiul 41 traverseaza peste 6 cartiere si faci mult mai putin cu el in oricare segment ai circula, si cu toata aglomeratia.
In afara in intervalul asta traversai deja orasul. Si noi ne aliniem preturile la abonamente cu ei, dar serviciile devin si mai proaste.
Personal, as dori intoarcerea la vechiul sistem de circulatie, Preciziei-Eroilor si NG-AS ca si tronsoane. Se circula mult mai rapid si mai ok, chair si cand o buna perioada de timp se circula pe Ind-Eroilor cu TEM-uri de cate 2 REM, cine isi mai aminteste...
Ok!, M3 nu este foarte profitabila, dar totusi acopera 2 mari cartiere, Militari si Dr Taberei, chair si Rosu, si apoi comunele adiacente. De ce este nevoie sa se bata joc de calatorii din aceasta parte? M3 genereaza mai mutl trafic decat M4 si totusi, conditiile sunt mult sub M4...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 09:03:39    Titlul subiectului: 134336

S-a intamplat ceva in dimineata aceasta cu sistemul de management al traficului, am fost si eu in acea rama.
La Eroilor a plecat la semnal ROSU, si la cca 6 min dupa plecarea ramei anterioare din statie. In mod normal la Eroilor IVA pleaca dupa BM la cca 3 min, iar BM-ul poate pleca la cca 1:40 min dupa trenul anterior. Deci cred ca la Eroilor nu functiona semaforizarea si se pleca la "semnal radio".
Sau a fost ceva in neregula astazi, or fi scos mai multe rame pe traseu sau au introdus o noua rama in circulatie.
Ca mai fac din astea, si culmea la ora de varf, mi s-a intamplat acum vreo saptamana sa vad o IVA ce tocmai fusese introdusa in circulatie la ora 8 la linia 3 (cea spre Republica), ceea ce a produs confuzie si a dat peste cap traficul....

Puschea pe limba cu revenirea la circulatia anterioara. Sau ai uitat ca se intampla sa vina si 2 metrori din Militari pana venea unul dinspre Grozavesti si toata lumea statea inghesuita ca sardelele? Nu exista la ora actuala suficiente BM-uri care sa acopere un trafic decent pe M1 si sa poata prelua (asa cum am spus, in conditii decente) si traficul de pe M3. Se mai intampla incidente de genul celui de astazi, dar asta nu inseamna totusi ca asta este o regula si ca era mai bine pana in vara anului trecut. Shocked
Faptul ca au dat banii pe un sistem de management al traficului care nu isi face treaba si nu se poate circula la interval mai mic nu inseamna ca ar fi mai bine sa traversam iar orasul de la un capat la altul cu 3 metrouri...Asta a fost cea mai mare aberatie posibila, sa spargi ceea ce a fost gandit ca M1 axa E-V a orasului si sa ramai cu o M1 linie circulara + 1 segment de 5 statii definit pompos ca Magistrala 3.
Tin sa reamintesc ca pe vremuri (inainte de 1989) erau intervale de circulatie care scadeau si sub 1 min cateodata. Si atunci nu aveam sisteme moderne de management al traficului (ATO/ATP, etc).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 15:12:03    Titlul subiectului: gsdgsd 134350

subway guru a scris:
Escalatorul ala ( de la Izvor..)nu are absolut nimic, e in perfecta stare de functionare...
Alta e 'buba'...
Posibil, am vazut ca baietii se confrunta cu ceva care seamana cu o inundatie acolo, acum vreo cateva zile erau intinse niste furtunuri ca de pompieri pana afara din statie, in parc...

Interesant...O fi refulat iar canalizarea Casei Poporului prin tunelul de legatura cu statia ? Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 17:41:07    Titlul subiectului: 134354

Ai vazut foarte bine, dar...
sab a scris:
Interesant...O fi refulat iar canalizarea Casei Poporului prin tunelul de legatura cu statia ? Very Happy
N-are nici o treaba cu 'Casa Popoului'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 20:22:57    Titlul subiectului: 134363

@sab:
Ai dreptate, dar parca as prefera sa stau sardina cateva statii dar sa nu intarzii prosteste.
Cunosc foarte bine inghesuiala din 2000 pana anul trecut, si bataia de joc cu ramele de 4 vagoane la orele de varf, dar faptul ca acum se face cat se face, cand e linie directa, nu schimba cu nimic datele problemei.
Un mic amanunt, mecanici ramei in cauza de astazi dimineata, erau si ei plictisiti de atata asteptat Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zombie_ro



Data înscrierii: 30/Mar/2010
Ultima vizita: 07/Noi/2013
Mesaje: 62
Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov

MesajTrimis: Mar 05 Oct 2010 22:56:07    Titlul subiectului: 134440

Apropo de cele zise de colegii @bogdaneftimie si @sab: Aseara (04.10.2010) metroul BM a facut 15 min intre Unirii1 - Dristor1; mergea franat, se oprea in curbe in tunel, pleca si frana brusc, aer conditionat inchis Surprised Crying or Very sad ... parca zici ca a intrat vreun "virus" informatic in sistemul de control ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Oct 2010 08:26:42    Titlul subiectului: 134453

Sa traiasca cei care au cumparat BM-uri.. Very Happy
Oricum nu mai faceti confuzie, BM-ul nu are A/C decat in cabina mecanicului, pentru ca doar el merita, calatorii nu.. BM-ul are doar ventilatie fortata. Atat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Oct 2010 21:19:38    Titlul subiectului: Re: gsdgsd 134628

sab a scris:
qm vazut ca baietii se confrunta cu ceva care seamana cu o inundatie acolo, acum vreo cateva zile erau intinse niste furtunuri ca de pompieri pana afara din statie, in parc... Very Happy
Astazi s-a reusit oprirea 'izvorului' din Izvor...
Urmeaza restul lucrarilor de eliminare a 'bubei'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 08:33:03    Titlul subiectului: 134639

Subway guru, stii cumva care a fost sursa inundatiei ?
Si tot legat de Izvor, au aparut noi placute cu denumirea statiei. Din pacate sunt foarte putin vizibile, sunt pe fond gri....Si sunt foarte mari.
De ce nu se poate adopta un stil de afisaj unitar? S-au instalat placute de alt fel pe tronsonul NG-AS si in statiile redenumite anul trecut. Macar alea erau pe fond alb si, ca urmare, mai lizibile.



Afisaj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.67 kb
 Vizualizat:  de 29669 ori

Afisaj.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 11:12:42    Titlul subiectului: 134642

Asta este noul sistem adoptat. Exista si la Eroilor acelasi model.
Exceptie fac statiile care au primit nume noi si unde erau montate placi albe (ex: Lujerului).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 17:38:21    Titlul subiectului: 134654

sab a scris:
Subway guru, stii cumva care a fost sursa inundatiei ?
Si tot legat de Izvor, au aparut noi placute cu denumirea statiei. Din pacate sunt foarte putin vizibile, sunt pe fond gri....Si sunt foarte mari.
De ce nu se poate adopta un stil de afisaj unitar? S-au instalat placute de alt fel pe tronsonul NG-AS si in statiile redenumite anul trecut. Macar alea erau pe fond alb si, ca urmare, mai lizibile.
O defectiune 'istorica' la radier, care s-a manifestat cu mai mult 'entuziasm' taman acum, dupa montarea noului escalator...
La placute, toata lumea e 'specialista' ca si la fotbal si fiecare vrea 'altceva'. Atata vreme cat Metrorex nu are nici un arhitect de meserie in schema, care sa poata sa 'armonizeze' asa-zisii 'specialisti' si sa puna pe hartie 'dorintele si viziunea clientului' va ramane aceeasi 'varza'... Embarassed

Ieri intre 16.00-19.00 pe M2 nu a functionat sistemul ATO...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 20:19:51    Titlul subiectului: 134660

Sistemul nu are nimic. Ce este important este sa se adopte un font / marime generala, iar culorile sa le adapteze dupa natura statiei: nu poti face o singura culoare la toate statiile.

Oricum ideea este buna, pentru ca astfel sunt mai multe panouri de acest timp in statii.

Sunt curios daca au de gand sa strice denumirile de la Poli si Pacii. Acestea au un farmec aparte, fiind literele plasate direct pe perete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 22:05:25    Titlul subiectului: 134668

Probabil ca o sa le dea jos in curand si pe cele de la Politehnica si Pacii, altfel o statie o sa fie cu nume volumetric alta cu placa, iar volumetrie, iar placa... Sa faca si ei odata un set comun privitor la panotaje, pornesc cu o idee dupa care se opresc la jumatate si implemeneteaza altceva (slabe sanse ca se inlocuiasca cele albe cu astea), asa cum au facut si cu iesirile din statii - avem de la structura metalica originala pana la cubiculul de sticla de la noua iesire de la Grigorescu (in sfarsit un pas spre ceva mai bine). Asa este si la suprafata, cu refugiile de statii - niciodata ceva unitar, tot felul de modele si culori.
Nu mai zic de frontoanele acceselor - de exemplu la Iancului, unde se lafaie cat toate zilele un panou publicitar si undeva deasupra lui, cocotata si mica se afla placa cu denumirea statiei.
Stati ca o sa vedem marchize de sticla la statiile care urmeaza pe M4 (ca nu vor mai realizate in stilul celor existente, neam!0 si va veni M5 cu ale sale mirobolante proiecte, sa vezi atunci diversitate de stiluri.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 07:52:22    Titlul subiectului: 134679

Diversitatea nu afecteaza cu nimic. Fiecare statie poate avea stilul ei de panouri, accese, etc, atat timp cat sunt facute bine si cu putin gust.
Nu a murit jumatate de Europa care are statiile in fel si chip, rar gasesti sa fie jumatate la fel. Nici nu ai cum pana la urma, pentru ca ar insemna ca la fiecare deschidere noua, sa refaci pe cele vechi, ca sa arate unitar (mai ales ca la noi, se deschide cate o statie la multi ani)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 08:22:45    Titlul subiectului: 134691

Nu mai vroiam sa deschid subiectul, dar Iancului este tot pe M 3 . Ma aude cineva si pe mine?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 08:32:47    Titlul subiectului: 134696

Stai linistit: Si la Universitate de exemplu, panoul arata PV ca fiind tot pe M3 si PU pe M1. Nu este singurul loc unde inca mai exista astfel de panouri.

De exemplu la Gorjului in vestibul inca troneaza un panou vechi cu directia Republica de pe vremea cand se circula Industriilor - Republica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 08:39:47    Titlul subiectului: 134697

Pai asta este "adevarul istoric"...Acolo a fost candva M3, pana prin 2000. De ce nu le schimba intai pe acestea si apoi sa se concentreze in zonele unde lucrurile sunt destul de clare, nu stiu...Tine de stabilirea prioritatilor. Daca lor li se pare mai important sa puna placute la Izvor si Eroilor, asta este...La Victoriei in schimb au pus niste "harti" de le citesti cu binoclul... Probabil vor sa te apropii mai mult de ele ca sa vezi mai bine. Ghinionul este ca Victoriei1 are peroane laterale, iar harta este intre linii Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 19:00:42    Titlul subiectului: 135048

Astazi, ora 19.30 toate afisajele electronice din statii afisau intervale astronomice: 16-22minute pentru Anghel S, 16minute pentru Preciziei.
Intervalele erau date peste cap pe toata lungimea PU1 - Preciziei. Orele de sosire erau cam cu 20-30minute in avans fata de ora actuala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Apr/2024
Mesaje: 9904
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Oct 2010 19:38:20    Titlul subiectului: 135050

O fi fost ceva cu softul. La ora 18:15 cand am trecut pe la Piata Unirii I si II era totul in regula cu afisajele, erau exacte.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 23:40:54    Titlul subiectului: 135161

Astazi am facut 40 min de la Victoriei la Politehnica pe M1+M3 la ora de varf, chipurile, intre 18 si 19 (e ultima data cand mai fac greseala sa dau M2 pe M1/M3, M2 e singura magistrala adevarata din Bucuresti, celelalte sunt inadmisibile de lente, la orice ora).
In plus, in nesimtirea lor, ne-au furat si metroul, ne-au dat jos la Crangasi si apoi trenul a luat-o inapoi spre Gara. (va inchipuiti cum a fost urmatorul tren, peste 5 minute).
Nu doresc sa jignesc toti oamenii de acolo, ci doar acelor domni (e) responsabili le doresc sa aiba o mare nevoie de transport intr-o zi iar acceea sa fie zi de greva si cu ploaie torentiala.

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 05 Noi 2010 10:21:18    Titlul subiectului: 135894

Astazi, din nou, ca de altfel toata saptama, in jurul orei 7.50-8.05 dimineata, exista o garnitura de metrou, care vine la 3 minute fata de cel anterior, si care merge doar pana la statia Eroilor, apoi reluand traseul inapoi. Evident ca anunturile sunt facute doar inainte de Eroilor, si pana astazi placutele metroului erau de AS. Cel de astazi nu mai avea nimic. Garnitura care am prinso eu in fiecare dimineata este IVA. Exista vreo tentdinta de a se merge in continuare astfel? Se reduce timpul de asteptare, si de la Eroilor ai legatura mai departe. Pana acum o saptamana, existau intervale la Gorjului si de 10-12 minute la aceasi ora. Frumos ar fi sa anunte mai din timp ca trenul se limiteaza la statia Eroilor si sa puna placuta cu Eroilor (au destule in depou, de la trenurile de acum cativa ani).

Eu am acelasi traseu si intre aceleasi ore, zi de zi: sunt zile in care se intampla acel interval, si in mare masura pentru ca la Preciziei nu exista metrou care sa plece, din diferite motive. Aici cred ca are legatura si cu timpii morti de asteptare uneori la Eroilor sau NG2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 11 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community