Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Sep 2010 19:37:13 Titlul subiectului: |
134158 |
|
Pai daca unii oameni apasa pe butonul ala e normal sa vada mecanicul ce s-a intimplat, poate i s-a facut cuiva rau sau a prins pe cineva printre usi (nu toate ca se vede asta, claxonul tipa in capat (pentru atentionare) si se aprind becurile alea din lateral la vagonul de unde s-a apasat.
|
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 11:33:37 Titlul subiectului: |
134209 |
|
BM-urile vad ca si-au facut o obisnuinta sa rateze "decolarea" (plecarea) din statia Pta.Iancului ... de mai multe ori am sesizat ca pleaca din statie si dupa 50 m opreste brusc cateva zeci de secunde dupa care cu franele scartaind isi continua drumul.
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 15:01:06 Titlul subiectului: |
134215 |
|
zombie_ro a scris: | BM-urile vad ca si-au facut o obisnuinta sa rateze "decolarea" (plecarea) din statia Pta.Iancului ... de mai multe ori am sesizat ca pleaca din statie si dupa 50 m opreste brusc cateva zeci de secunde dupa care cu franele scartaind isi continua drumul. | BM-uri cam incep sa clacheze... daca asta-i cuvantul corect.
Pe M2 sunt unele momente cand nici macar nu sunt pe ATC, iti poti da seama foarte simplu daca cunosti programul respectiv de comportare a sistemului ATC in fiecare statie. De exemplu, de obicei de la Victoriei 1 (M2) spre Aviatorilor, stiti ca de pleaca normal in viteza, si dupa cateva secs incetineste brusc din cauza zonei de macaze dinaintea intrarii in tunelele separate (nu prin franare, ci prin oprirea acceleratiei) -- asa face normal ATC-ul. Insa am prins zile cand pleca foarte lent. Am mai prins cazuri in care a intrat/plecat foarte greu in Universitate. Multe cazuri in care pornea si brusc se oprea pentru vreo 10 secunde eliberand presiune. Si tot asa ETC, cei care merg pe M2 cred ca au prins cat de putin ritmul computerizat al trenurilor, adica ajungi sa cunosti fiecare miscare.
Au mai fost cazuri cand am vazut scantei mari pe toata durata calatoriei.
Dupa cum am mentionat mai sunt multe cazuri, tot ce pot sa spun pe scurt este ca sistemul de pe M2 nu prea mai face fatza (ori nu e ingrijit ori... NU e ingrijit!). Nici M2 in sine nu face prea bine, la Victoriei1 spre Aviatorilor inaintea intrarii in tunelele separate, in zona macazelor, ploua calumea. Statiile sunt foarte neingrijite, mai ales Universitate, Unirii2 si Romana ... restul mai merg din inertie, dar la cele trei mentionate ar cam fi nevoie de o reconditionare calumea.
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 15:25:56 Titlul subiectului: |
134227 |
|
Referitor la faptul ca uneori merge mai incet decat ar trebui in unele zone, sunteti siguri ca nu se regleaza intervalul (de timp) fata de cel din fata? E tot treaba ATO-ului.
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 04 Oct 2010 08:08:34 Titlul subiectului: |
134332 |
|
In unele cazuri este valabil (orele de varf) dar sunt si cazuri in care nu este vorba de reglare. Eu am prins astfel de cazuri in care pur si simplu trenul s-a franat brusc la iesirea din Univ. si a ramas acolo cateva minute, apoi plecand cu viteza melcului.
Apropo, ieri, ora 22.00 statia Unirii 1, un personaj lipsit din filmul metroului, si anume LDH-ul si-a facut aparitia in statia sensul spre NG, de data aceasta cu viteza redusa. Probabil mergea la remorcat vreo IVA ? Nu ar fi exclus.
Astazi ora 8.05 statia Gorjului, IVA pleaca in directia AS. La iesirea din statie, se declanseaza franarea, cu un puternic zgomot al cilindrilor de aer comprimat. Trenul ramane ~2 minute cu primele 2 vagoane in tunel.
Pleaca cu greu, si la schimbarea vitezei se executa problema de ratare a vitezei (se aude un pacanit puternic, si franeaza destul de tare, nu stiu exact cum sa descriu fenomenul) si in cele din urma pleaca.
La fiecare statie stationeaza 1-2 minute, la Eroilor stationeaza excesiv de mult ~5min (in acest interval in statia Eroilor au trecut 2Preciziei si 1Dristor). Pleaca in cele din urma si la fel stationeaza cate 1-2 minute pana la PU1 inclusiv.
Total: 22-23minute pentru 5 statii. In curand o sa ajung sa fac o jumatate de ora de la Gorjului la PU1. Este de toata jena...
A ajuns sa se circule foarte bine pe sensul PU1 - Eroilor - Prec/Dristor si pe partea cealalta execrabil.
Fara suparare, dar tramvaiul 41 traverseaza peste 6 cartiere si faci mult mai putin cu el in oricare segment ai circula, si cu toata aglomeratia.
In afara in intervalul asta traversai deja orasul. Si noi ne aliniem preturile la abonamente cu ei, dar serviciile devin si mai proaste.
Personal, as dori intoarcerea la vechiul sistem de circulatie, Preciziei-Eroilor si NG-AS ca si tronsoane. Se circula mult mai rapid si mai ok, chair si cand o buna perioada de timp se circula pe Ind-Eroilor cu TEM-uri de cate 2 REM, cine isi mai aminteste...
Ok!, M3 nu este foarte profitabila, dar totusi acopera 2 mari cartiere, Militari si Dr Taberei, chair si Rosu, si apoi comunele adiacente. De ce este nevoie sa se bata joc de calatorii din aceasta parte? M3 genereaza mai mutl trafic decat M4 si totusi, conditiile sunt mult sub M4...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Oct 2010 09:03:39 Titlul subiectului: |
134336 |
|
S-a intamplat ceva in dimineata aceasta cu sistemul de management al traficului, am fost si eu in acea rama.
La Eroilor a plecat la semnal ROSU, si la cca 6 min dupa plecarea ramei anterioare din statie. In mod normal la Eroilor IVA pleaca dupa BM la cca 3 min, iar BM-ul poate pleca la cca 1:40 min dupa trenul anterior. Deci cred ca la Eroilor nu functiona semaforizarea si se pleca la "semnal radio".
Sau a fost ceva in neregula astazi, or fi scos mai multe rame pe traseu sau au introdus o noua rama in circulatie.
Ca mai fac din astea, si culmea la ora de varf, mi s-a intamplat acum vreo saptamana sa vad o IVA ce tocmai fusese introdusa in circulatie la ora 8 la linia 3 (cea spre Republica), ceea ce a produs confuzie si a dat peste cap traficul....
Puschea pe limba cu revenirea la circulatia anterioara. Sau ai uitat ca se intampla sa vina si 2 metrori din Militari pana venea unul dinspre Grozavesti si toata lumea statea inghesuita ca sardelele? Nu exista la ora actuala suficiente BM-uri care sa acopere un trafic decent pe M1 si sa poata prelua (asa cum am spus, in conditii decente) si traficul de pe M3. Se mai intampla incidente de genul celui de astazi, dar asta nu inseamna totusi ca asta este o regula si ca era mai bine pana in vara anului trecut.
Faptul ca au dat banii pe un sistem de management al traficului care nu isi face treaba si nu se poate circula la interval mai mic nu inseamna ca ar fi mai bine sa traversam iar orasul de la un capat la altul cu 3 metrouri...Asta a fost cea mai mare aberatie posibila, sa spargi ceea ce a fost gandit ca M1 axa E-V a orasului si sa ramai cu o M1 linie circulara + 1 segment de 5 statii definit pompos ca Magistrala 3.
Tin sa reamintesc ca pe vremuri (inainte de 1989) erau intervale de circulatie care scadeau si sub 1 min cateodata. Si atunci nu aveam sisteme moderne de management al traficului (ATO/ATP, etc).
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Oct 2010 15:12:03 Titlul subiectului: gsdgsd |
134350 |
|
subway guru a scris: | Escalatorul ala ( de la Izvor..)nu are absolut nimic, e in perfecta stare de functionare...
Alta e 'buba'... | Posibil, am vazut ca baietii se confrunta cu ceva care seamana cu o inundatie acolo, acum vreo cateva zile erau intinse niste furtunuri ca de pompieri pana afara din statie, in parc...
Interesant...O fi refulat iar canalizarea Casei Poporului prin tunelul de legatura cu statia ?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Oct 2010 17:41:07 Titlul subiectului: |
134354 |
|
Ai vazut foarte bine, dar... sab a scris: | Interesant...O fi refulat iar canalizarea Casei Poporului prin tunelul de legatura cu statia ? | N-are nici o treaba cu 'Casa Popoului'...
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 04 Oct 2010 20:22:57 Titlul subiectului: |
134363 |
|
@sab:
Ai dreptate, dar parca as prefera sa stau sardina cateva statii dar sa nu intarzii prosteste.
Cunosc foarte bine inghesuiala din 2000 pana anul trecut, si bataia de joc cu ramele de 4 vagoane la orele de varf, dar faptul ca acum se face cat se face, cand e linie directa, nu schimba cu nimic datele problemei.
Un mic amanunt, mecanici ramei in cauza de astazi dimineata, erau si ei plictisiti de atata asteptat
|
|
Sus |
|
|
zombie_ro
Data înscrierii: 30/Mar/2010 Ultima vizita: 07/Noi/2013 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti 2 (Iancului)-Brasov
|
Trimis: Mar 05 Oct 2010 22:56:07 Titlul subiectului: |
134440 |
|
Apropo de cele zise de colegii @bogdaneftimie si @sab: Aseara (04.10.2010) metroul BM a facut 15 min intre Unirii1 - Dristor1; mergea franat, se oprea in curbe in tunel, pleca si frana brusc, aer conditionat inchis ... parca zici ca a intrat vreun "virus" informatic in sistemul de control ...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Oct 2010 08:26:42 Titlul subiectului: |
134453 |
|
Sa traiasca cei care au cumparat BM-uri..
Oricum nu mai faceti confuzie, BM-ul nu are A/C decat in cabina mecanicului, pentru ca doar el merita, calatorii nu.. BM-ul are doar ventilatie fortata. Atat.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Oct 2010 21:19:38 Titlul subiectului: Re: gsdgsd |
134628 |
|
sab a scris: | qm vazut ca baietii se confrunta cu ceva care seamana cu o inundatie acolo, acum vreo cateva zile erau intinse niste furtunuri ca de pompieri pana afara din statie, in parc... | Astazi s-a reusit oprirea 'izvorului' din Izvor...
Urmeaza restul lucrarilor de eliminare a 'bubei'...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Oct 2010 08:33:03 Titlul subiectului: |
134639 |
|
Subway guru, stii cumva care a fost sursa inundatiei ?
Si tot legat de Izvor, au aparut noi placute cu denumirea statiei. Din pacate sunt foarte putin vizibile, sunt pe fond gri....Si sunt foarte mari.
De ce nu se poate adopta un stil de afisaj unitar? S-au instalat placute de alt fel pe tronsonul NG-AS si in statiile redenumite anul trecut. Macar alea erau pe fond alb si, ca urmare, mai lizibile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.67 kb |
Vizualizat: |
de 29669 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 12 Oct 2010 11:12:42 Titlul subiectului: |
134642 |
|
Asta este noul sistem adoptat. Exista si la Eroilor acelasi model.
Exceptie fac statiile care au primit nume noi si unde erau montate placi albe (ex: Lujerului).
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Oct 2010 17:38:21 Titlul subiectului: |
134654 |
|
sab a scris: | Subway guru, stii cumva care a fost sursa inundatiei ?
Si tot legat de Izvor, au aparut noi placute cu denumirea statiei. Din pacate sunt foarte putin vizibile, sunt pe fond gri....Si sunt foarte mari.
De ce nu se poate adopta un stil de afisaj unitar? S-au instalat placute de alt fel pe tronsonul NG-AS si in statiile redenumite anul trecut. Macar alea erau pe fond alb si, ca urmare, mai lizibile. | O defectiune 'istorica' la radier, care s-a manifestat cu mai mult 'entuziasm' taman acum, dupa montarea noului escalator...
La placute, toata lumea e 'specialista' ca si la fotbal si fiecare vrea 'altceva'. Atata vreme cat Metrorex nu are nici un arhitect de meserie in schema, care sa poata sa 'armonizeze' asa-zisii 'specialisti' si sa puna pe hartie 'dorintele si viziunea clientului' va ramane aceeasi 'varza'...
Ieri intre 16.00-19.00 pe M2 nu a functionat sistemul ATO...
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mar 12 Oct 2010 20:19:51 Titlul subiectului: |
134660 |
|
Sistemul nu are nimic. Ce este important este sa se adopte un font / marime generala, iar culorile sa le adapteze dupa natura statiei: nu poti face o singura culoare la toate statiile.
Oricum ideea este buna, pentru ca astfel sunt mai multe panouri de acest timp in statii.
Sunt curios daca au de gand sa strice denumirile de la Poli si Pacii. Acestea au un farmec aparte, fiind literele plasate direct pe perete.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 28/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 12 Oct 2010 22:05:25 Titlul subiectului: |
134668 |
|
Probabil ca o sa le dea jos in curand si pe cele de la Politehnica si Pacii, altfel o statie o sa fie cu nume volumetric alta cu placa, iar volumetrie, iar placa... Sa faca si ei odata un set comun privitor la panotaje, pornesc cu o idee dupa care se opresc la jumatate si implemeneteaza altceva (slabe sanse ca se inlocuiasca cele albe cu astea), asa cum au facut si cu iesirile din statii - avem de la structura metalica originala pana la cubiculul de sticla de la noua iesire de la Grigorescu (in sfarsit un pas spre ceva mai bine). Asa este si la suprafata, cu refugiile de statii - niciodata ceva unitar, tot felul de modele si culori.
Nu mai zic de frontoanele acceselor - de exemplu la Iancului, unde se lafaie cat toate zilele un panou publicitar si undeva deasupra lui, cocotata si mica se afla placa cu denumirea statiei.
Stati ca o sa vedem marchize de sticla la statiile care urmeaza pe M4 (ca nu vor mai realizate in stilul celor existente, neam!0 si va veni M5 cu ale sale mirobolante proiecte, sa vezi atunci diversitate de stiluri.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 07:52:22 Titlul subiectului: |
134679 |
|
Diversitatea nu afecteaza cu nimic. Fiecare statie poate avea stilul ei de panouri, accese, etc, atat timp cat sunt facute bine si cu putin gust.
Nu a murit jumatate de Europa care are statiile in fel si chip, rar gasesti sa fie jumatate la fel. Nici nu ai cum pana la urma, pentru ca ar insemna ca la fiecare deschidere noua, sa refaci pe cele vechi, ca sa arate unitar (mai ales ca la noi, se deschide cate o statie la multi ani)
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 08:22:45 Titlul subiectului: |
134691 |
|
Nu mai vroiam sa deschid subiectul, dar Iancului este tot pe M 3 . Ma aude cineva si pe mine?
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 08:32:47 Titlul subiectului: |
134696 |
|
Stai linistit: Si la Universitate de exemplu, panoul arata PV ca fiind tot pe M3 si PU pe M1. Nu este singurul loc unde inca mai exista astfel de panouri.
De exemplu la Gorjului in vestibul inca troneaza un panou vechi cu directia Republica de pe vremea cand se circula Industriilor - Republica.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Oct 2010 08:39:47 Titlul subiectului: |
134697 |
|
Pai asta este "adevarul istoric"...Acolo a fost candva M3, pana prin 2000. De ce nu le schimba intai pe acestea si apoi sa se concentreze in zonele unde lucrurile sunt destul de clare, nu stiu...Tine de stabilirea prioritatilor. Daca lor li se pare mai important sa puna placute la Izvor si Eroilor, asta este...La Victoriei in schimb au pus niste "harti" de le citesti cu binoclul... Probabil vor sa te apropii mai mult de ele ca sa vezi mai bine. Ghinionul este ca Victoriei1 are peroane laterale, iar harta este intre linii
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 19:00:42 Titlul subiectului: |
135048 |
|
Astazi, ora 19.30 toate afisajele electronice din statii afisau intervale astronomice: 16-22minute pentru Anghel S, 16minute pentru Preciziei.
Intervalele erau date peste cap pe toata lungimea PU1 - Preciziei. Orele de sosire erau cam cu 20-30minute in avans fata de ora actuala.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 28/Apr/2024 Mesaje: 9904 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 19:38:20 Titlul subiectului: |
135050 |
|
O fi fost ceva cu softul. La ora 18:15 cand am trecut pe la Piata Unirii I si II era totul in regula cu afisajele, erau exacte.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
BIGRED1984
Data înscrierii: 27/Iun/2007 Ultima vizita: 07/Sep/2016 Mesaje: 67 Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)
|
Trimis: Mar 19 Oct 2010 23:40:54 Titlul subiectului: |
135161 |
|
Astazi am facut 40 min de la Victoriei la Politehnica pe M1+M3 la ora de varf, chipurile, intre 18 si 19 (e ultima data cand mai fac greseala sa dau M2 pe M1/M3, M2 e singura magistrala adevarata din Bucuresti, celelalte sunt inadmisibile de lente, la orice ora).
In plus, in nesimtirea lor, ne-au furat si metroul, ne-au dat jos la Crangasi si apoi trenul a luat-o inapoi spre Gara. (va inchipuiti cum a fost urmatorul tren, peste 5 minute).
Nu doresc sa jignesc toti oamenii de acolo, ci doar acelor domni (e) responsabili le doresc sa aiba o mare nevoie de transport intr-o zi iar acceea sa fie zi de greva si cu ploaie torentiala.
_________________ In me the WishMaster |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 05 Noi 2010 10:21:18 Titlul subiectului: |
135894 |
|
Astazi, din nou, ca de altfel toata saptama, in jurul orei 7.50-8.05 dimineata, exista o garnitura de metrou, care vine la 3 minute fata de cel anterior, si care merge doar pana la statia Eroilor, apoi reluand traseul inapoi. Evident ca anunturile sunt facute doar inainte de Eroilor, si pana astazi placutele metroului erau de AS. Cel de astazi nu mai avea nimic. Garnitura care am prinso eu in fiecare dimineata este IVA. Exista vreo tentdinta de a se merge in continuare astfel? Se reduce timpul de asteptare, si de la Eroilor ai legatura mai departe. Pana acum o saptamana, existau intervale la Gorjului si de 10-12 minute la aceasi ora. Frumos ar fi sa anunte mai din timp ca trenul se limiteaza la statia Eroilor si sa puna placuta cu Eroilor (au destule in depou, de la trenurile de acum cativa ani).
Eu am acelasi traseu si intre aceleasi ore, zi de zi: sunt zile in care se intampla acel interval, si in mare masura pentru ca la Preciziei nu exista metrou care sa plece, din diferite motive. Aici cred ca are legatura si cu timpii morti de asteptare uneori la Eroilor sau NG2.
|
|
Sus |
|
|
|