Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Generalitati despre transportul in comun galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 22:19:45    Titlul subiectului: 134174

Ne continuam calatoria:


7.JPG
 Descriere:
Credeati ca e o manevra usoara? Ca strada e destul de larga? Nu si pentru un MAZ. Ne incadram la fix. Asta inseamna sa fii profesionist! Sa stii sa intri la fix.
 Mărime fișier:  233.9 kb
 Vizualizat:  de 10843 ori

7.JPG



8.JPG
 Descriere:
Pe Lahovary. Trafic lejer, oameni pe carosabil. Welcome to Galati.
 Mărime fișier:  203.93 kb
 Vizualizat:  de 10843 ori

8.JPG



9.JPG
 Descriere:
Ne apropiem de cea mai grea incercare: iesirea in Domneasca.
 Mărime fișier:  225.78 kb
 Vizualizat:  de 10843 ori

9.JPG



10.JPG
 Descriere:
Iesirea pe Domneasca. Nimic nu poate fi mai frumos decat sa intri pe contra-sens fiindca altfel nu ai cum, sub privirea ingaduitoare a politistilor! Si nimic nu e mai frumos decat sa vezi cum se sperie cei de pe banda 2 sau 3 atunci cand vine MAZ-ul...
 Mărime fișier:  239.45 kb
 Vizualizat:  de 10843 ori

10.JPG



11.JPG
 Descriere:
Pe contra-sens. Politia vegheaza neputincioasa undeva in spate. Azi e permis sa te invarti pe Domneasca sub privirile celorlalti soferi participanti in trafic.
 Mărime fișier:  238.42 kb
 Vizualizat:  de 10843 ori

11.JPG



12.JPG
 Descriere:
Cateva sute de metri si o noua curba: intram pe o alta strada ingusta pe care soferii de troleibuz au experienta: doar e bucla lor, pe care se plimba de mai bine de doua decenii. Nici soferii de MAZ nu se lasa mai prejos. O alta incadrare dificila.
 Mărime fișier:  224.35 kb
 Vizualizat:  de 10843 ori

12.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici


Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Joi 30 Sep 2010 23:12:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Sep 2010 23:03:13    Titlul subiectului: 134178

Revenim in Centru. Curba la iesire si apoi o alta curba clasica, cu iesire in Brailei. Suntem deja pe itinerariul stabilit, nemodificat. A fost destul de complicat si totodata spectaculos. Poate ar trebui sa intelegem tensiunea suplementara la care sunt supusi soferii si ar trebui sa ne aratam mai ingaduitori la intarzieri sau mici erori care ne starnesc mai mereu nemultumirea. In fond, cu totii suntem oameni si suportam stresul in forme atat de variate...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 04 Oct 2010 06:57:31    Titlul subiectului: 134326

Excelenta acoperirea la traseul 102, si la orele de varf. Astazi dimineata, la suplinire (in jurul orei 07:15) nu mai putin de patru masini au plecat intr-un interval de aproximativ 10 minute. 606, urmat de DWP, 617 si FRC. Desi intervalul a fost destul de mic, toate cele patru autobuze erau aglomerate. Se pare ca elevii si studentii se tin de treaba si vor sa faca o impresie buna inca de la inceput de an Wink
11 are si el masini la suplimentare precum si jonctiunea 9/104. Din pacate, pe jonctiunea amintita, fluxul de calatori e mult mai mare; in concluzie, la 602 iar "s-au rupt usile".

Si cum unele zone sunt deficitare iar unii oameni sunt asa de grabiti incat pana si un minut de asteptare li se pare o eternitate in drumul spre munca (si uneori chiar este!) se apeleaza cu incredere la transportul privat. Iata in poza de mai jos ce inseamna cu adevarat "valoarea unei conserve" Twisted Evil



IMG_3258.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  310.76 kb
 Vizualizat:  de 10787 ori

IMG_3258.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 07:25:19    Titlul subiectului: 134677

O modificare propusa de primarul din Galati:

http://www.monitoruldegalati.ro/comunitate/primarul-ar-vrea-transport-numai-cu-transurb.html

Citat:
Primarul ar vrea transport numai cu Transurb

Deși a spus că nu a fost și nu este adeptul scumpirii prețului biletului de maxi-taxi, primarul Dumitru Nicolae a confirmat în cadrul conferinței de presă susținute ieri posibilitatea scumpirii de la 1 lei la 1,5 lei a prețului biletelor de călătorie cu maxi-taxi dar și cu autobuzele Transurb. Reamintim că în cadrul Comisiei de transport a Consiliului Local a fost aprobată cererea operatorilor privați de transport persoane de scumpire a prețului biletelor, dar acest lucru nu a mai ajuns și pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local pentru a fi aprobat și pentru a fi efectiv pus în practică. Edilul șef a mai spus că, după anumite calcule făcute, prețul unui bilet de călătorie ar trebui să fie de 1,8 lei și a mai afirmat că se gândește la varianta încredințării întregului transport public de persoane către Transurb. Fără să precizeze o dată când acest lucru ar putea deveni și realitate, primarul Dumitru Nicolae a spus și cum s-ar putea face acest lucru, și anume prin achiziționarea de microbuze de către Transurb. Cât despre faptul că cei mai mulți dintre șoferi nu dau bilete călătorilor, ceea ce înseamnă evaziune fiscală, primarul Dumitru Nicolae a declarat că nu este de competența Primăriei să facă controale și să dea amenzi șoferilor, ci este atributul altor instituții de control ale statului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 10:49:47    Titlul subiectului: 134706

Ma indoiesc ca Transurb-ul va prelua dubele pentru ca de la 1 ianuarie 2011 nu mai au voie sa circule in mod legal pentru ca nu indeplinesc conditiile impuse de legea 448/2006. In afara de asta, sunt masini preluate in leasing, este un sistem foarte alambicat intre operatorii privati si proprietarii de masini. Eu cred ca dinozaurul a mai aruncat asa aiurea o gogoasa si nu ma astept la nimic bun din partea lui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 12:29:30    Titlul subiectului: 134709

A fost o idee foarte proasta achizitia asta de microbuze! Privatii s-au grabit sa-si continue existenta! N-am nimic impotriva lor insa de ce nu au luat niste midibuze decat rahaturile astea in care nici nu-ti gasesti loc?! Faceau leasing-ul - ce-i drept, mai costisitor - insa erau mult mai protejati de lege si-n plus si calatorii erau mai multumiti.
Cand am venit noi cu propunerea, ei deja facusera leasing-urile si desi unii ne-au dat dreptate, interesul colectiv stinge mereu ideile "izolatilor", chiar si cand aceste idei sunt bune! Midibuze cu o singura usa, centrala, de tip LF sau partial LF erau garantia perfecta pentru urmatorii ani. Dar nu, mentalul tamp al afaceristilor precum si interesele guvernate au dat totul peste cap... in mocirla. Probabil ca nu ii duce bibilica pe acesti mari businessmani sa evolueze si sa prospere. Maxi-taxi e o afacere de moment, cel putin asa e considerata in prezent. Legile UE vor scoate cotetele acestea iar marii revolutionari urbani vor ramane cu buzele umflate.
Prostia vine din forurile cele mai inalte. Lipsa de comunicare precum si modul de plafonare isi spun cuvantul. Daca afaceristii ar fi fost dealeri de midibuze, daca si-ar fi deschis service-uri autorizate... altfel ar fi stat treaba. Va vorbesc in cunostiinta de cauza, asa, dintr-un sondaj pe care am avut ocazia sa-l vad.
Asta e, mai taiem din involutii si conservatorism, ca de altfel tot visam la evolutii si (r)evolutii...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 12:19:36    Titlul subiectului: 134773

Chestia e ca un microbuz consuma cu 50% mai putin combustibil decat un midibuz Cobra sau Isuzu sau Prestij.
Cand se vor perfectiona aceste midibuze s aiba un consum mai mic decat al unui microbuz Ford Transit sau IVECO atunci vor baga si ei midibuze pe trasee. Am aflat asta de la un sofer de maxi-taxi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 23:46:49    Titlul subiectului: 134796

Economic suna bine insa practica combate mereu teoria si ne pune in situatii in care sa acceptam compromisuri... E si cazul Galatiului precum si a multor altor orase care inca mai vad in maxi-taxi solutia ideala de transport rapid in comun...
Ai dreptate, Sheena, consumul unui microbuz privat e mult mai mic decat al unui midibuz, Prestij, Isuzu, BMC sau ce naiba o fi... Insa rentabilitatea nu se calculeaza asa! Din cate cunosc, conform informatiilor primite de la unii membri din domeniul public, rentabilitatea se stabileste printr-un raport intre capacitate, destinatie (km). numar de ture si flux. Din anumite motive n-am sa dezvalui "formularaia" cu care se calculeaza factorul de rentabilitate... Dar am vazut-o in varianta oficiala si verificat-o...
Am facut insa, pe baza formulelor, un calcul simplu dar eficient, in conditii de aglomeratie relativa. 30 de calatori intr-un microbuz raportati la 50 intr-un Isuzu... Doua ture la ora de varf. Consumul stabilit de datele oferite de Sheena... 50%.
Stiti ce?! In conditiile stabilite, un Isuzu "obosit" iese cu aproximativ 28,6 mai eficient decat un maxi-taxi!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 22:06:07    Titlul subiectului: 135151

Din nou in vecinatatea garii, mai precis pe strada cu aceelasi nume...
Intrucat, din cauza acestor lucrari traficul s-a mutat pe Basarabiei precum si pe strazile laturalnice provocand ambuteiaje greu de descris chiar si-n perioadele dintre orele de varf, m-am dus sa vad astazi cum se lucreaza...
Da, astazi ploua si prin urmare nu era nimeni pe acolo... Poate zilele viitoare. In fine, sa sarim peste acest aspect si sa concretizam informatiile culese in doua etape, cate una pentru fiecare santier.

Pe strada Garii, intersectie cu Mihai Bravu, lucrarile par sa se apropie de sfarsit. Asta nu inseamna insa ca se vor termina intr-un timp rapid. Probabil in primavara... Pana la urma s-au scos si sinele de tramvai, cel putin pe o portiune de o suta de metri, dar pe un singur sens - trebuiau scoase pentru ca nu se puteau inlocui conductele printre sau pe langa ele.



A1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  318.93 kb
 Vizualizat:  de 10492 ori

A1.JPG



A2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  342.92 kb
 Vizualizat:  de 10492 ori

A2.JPG



A3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.51 kb
 Vizualizat:  de 10492 ori

A3.JPG



A4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.75 kb
 Vizualizat:  de 10492 ori

A4.JPG



A5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  320.78 kb
 Vizualizat:  de 10492 ori

A5.JPG



A6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  341.8 kb
 Vizualizat:  de 10492 ori

A6.JPG



A7.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.52 kb
 Vizualizat:  de 10492 ori

A7.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 19 Oct 2010 22:10:13    Titlul subiectului: 135152

A doua zona, cea de coborare spre gara. Ploaia i-a alungat si pe muncitorii de aici... Sa fim corecti si sa recunoastem ca lucrul acestora s-ar fi desfasurat in conditii dificile daca ar fi fost siliti sa munceasca in conditiile de astazi.
Santierul ocupa aici un singur sens (turul) si se prelungeste spre autogara Dumony. Acum, autobuzele care merg spre autogara nu mai trebuie sa faca bucla de ocol de la inceputul toamnei; s-a eliberat un sens.



B1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  296.87 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

B1.JPG



B2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.29 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

B2.JPG



B3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.26 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

B3.JPG



B4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.28 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

B4.JPG



B5.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.39 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

B5.JPG



B6.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.17 kb
 Vizualizat:  de 10491 ori

B6.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 20 Oct 2010 10:45:09    Titlul subiectului: 135182

Sa raspundem si la o intrebare primita pe e-mail:
Citat:
"... ce se intampla cu frecventa masinilor pe timp de seara? Doua zile in urma am stat mult la 102 si dupa cincsprezece minuti a venit unul...

Dupa ora opt, frecventele mijloacelor de transport, publice sau private, cresc. In alta ordine de idei, o parte din masini se retrag la garaje, iar ca sa ma incadrez la intrebarea formulata, e din nou vorba de rentabilitate. De obicei, cele care isi reduc numarul de masini sunt traseele cu flux mare de calatori, unde, dupa o anumita ora, daca s-ar respecta frecventa impusa ar insemna ca o parte din acestea sa circule aproape goale.
La 102, de exemplu, sunt 15 grafice... Dintre acestea, graficul 8 si graficul 9 sunt cu forma scurta. Daca nu ma insel, mai sunt inca doua astfel de grafice (10 si 11), rezultand astfel o retragere de patru masini pe intervalul orar mentionat. In urma retragerilor se fac permutari la orele de plecare iar timpul de asteptare creste. Masina ce vine dupa cea retrasa are de recuperat cateva minute...
Citat:
"... la 102 intruna din seri erau doua autobuze la capat ce au ajunsu cam in acelasi timp si unul a plecat iar celalalt a ramas la tura. Ala sa retras..."

Avand in vedere si ora mentionata, masina pe care ai vazut-o retragandu-se intra pe cursa conventie de la Real. De obicei, aceste curse sunt asigurate de MAZ-urile de la 102. Daca nu ma insel, la conventie pleaca penultima masina de pe traseu (tinand cont de grafic)...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 20 Oct 2010 12:44:17    Titlul subiectului: 135192

Corectie. La traseul 102, la orele de varf sunt 18 grafice cu o frecventa de 4 minute. Aceasta scazand ajungand ca dupa ora 21 la 10 si o frecventa de 7 minute. Graficele scurte nu sunt succesive caci astfel ar apare intarzieri mari intre 2 autobuze. Daca de exemplu graficul 8 este unul scurt. Graficul 9,10 sunt mari urmate de 11 ca scurt. La timpi nu se umbla deoarece ar insemna ca sa fortezi soferul sa isi faca cursa intr-un timp mai scurt. Posibil sa se intarzie din alte motive. Pot sa mai intarzie, daca unul ramane in urma pe masura ce se apropie de finalul programului, si ar apare diferente mai mari in frecventa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 20 Oct 2010 13:19:57    Titlul subiectului: 135196

Ma referam la perioada dintre orele de varf, adica in jurul orelor 20. Asa suna intrebarea primita... Frecventa creste conscecutiv, mai precis, din cate am fost informat, masinile nu se retrag deodata fiindca ar rezulta, intr-adevar, goluri greu de acoperit. Retragerile sunt efectuate treptat, cu jonctiuni intre graficele initiale.
Trebuie sa recunosc ca si eu am prins graficul "de noapte" cu o intarziere de peste un sfert de ora iar cand am intrebat pe cei cunoscuti, mi-au oferit explicatia postata anterior, explicatie care iata ca a fost ceruta si de alti calatori...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 24 Oct 2010 20:21:00    Titlul subiectului: 135383

Incet dar sigur, transportul privat de persoane incepe sa dea faliment. Era si timpul, prea ne-au sufocat in anii astia cu haosul si teribilismele! Ceea ce mi-a placut cel mai mult din articolul pe care il postez mai jos este ca, daca se va face vreo suplementare, se va face cu autobuze si nici de cum cu microbuze. Iata ca ne indreptam intr-o directie civilizata. Trebuia s-o fi facut de mult insa it's never too late...

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Operatorii_privati_din_Galati_se_plang_ca_dau_faliment_si_cer_suplimentarea_numarul_de_microbuze_0_358764536.html

"Operatorii privați de transport din Galați se plâng că dau faliment. Ei cer suplimentarea microbuzelor și modificarea unor trasee

Patronii de microbuze nu vor să mai ocolească prin cartierul Francezi. Reprezentanții transportatorilor cer modificarea traseelor și suplimentarea microbuzelor. Autoritațile locale spun că, deocamdată, solicitarea de suplimentare a numărului de microbuze nu este justificată.

„Nu cred că este nevoie de așa ceva. Mai ales că abia au ajuns autobuzele SH, care arată foarte bine. Dacă va fi nevoie de o suplimentare, vom suplimenta cu autobuze Transurb”, a declarat viceprimarul Nicușor Ciumacenco.

Conform Comisiei de transport din cadrul Consiliului Local, trei operatori privați au depus la Consiului Local cereri scrise în care solicită modificarea traseelor. Este vorba de SC Andry SRL, Relajcar SRL și Transcris SRL.

Un nou scandal privind traseele de maxi-taxi. Operatorii privați cer modificarea traseelor nerentabile

Acest lucru este imposibil deoarece ar încălca principiul licitației. “Nu putem modifica traseele deoarece acest lucru ar însemna o încălcare a principiului licitației. Eu nu vreau să fac pușcărie”, ne-a declarat consilierul local Daniel Apetrăchioaie.

Poliția Comunitară, în control

„Un operator privat mi s-a plâns că dă faliment, că nu are călători și că are un traseu nerentabil. Pentru a mă convinge că operatorul spune adevărul am verificat personal. Câțiva polițiști comunitari, îmbrăcați în civil, au făcut un control și au constatat o serie de nereguli. Microbuzele respectivului operator transportau și câte 30 de călători, semn că lucrurile erau departe de a merge atât de rău”, a declarat viceprimarul Nicușor Ciumacenco.

Transportatorii privați din Galați vor să scumpească biletul de călătorie cu 50%

Reamintim că, în urma licitației din data de 12 aprilie, un număr de opt firme cu capital privat au obținut dreptul de a efectua transport de persoane pe 11 trasee din municipiul Galați.

Astfel, traseul 63 și 77 - S.C. Comsamo SRL, traseul 60-Transcris SRL, traseul 68 – S.C. Andry SRL, traseul 76 – S.C. Bădilaș Com, traseul 79 și 84 – S.C. ACJ Globe Tour SRL, traseul 62 și 64 S.C. Relajcar SRL, traseul 61 – S.C. Transdan SRL, traseul 75 – Sogitour SRL.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  27.7 kb
 Vizualizat:  de 10395 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 24 Oct 2010 23:25:33    Titlul subiectului: 135398

Pay back time... Se pare ca Galati-ul va ramane fara maxi-taxi. Asta undeva in viitor... Pana atunci, articolul de mai jos nu poate decat sa ne bucure.

http://www.viata-libera.ro/articol-„Un_maxi-taxi_in_plus_un_infern_mai_mare”_2.html

"Transportul - de la mic la mare
„Un maxi-taxi în plus, un infern mai mare


* Pentru a fi profitabili, unii operatori privați spun că ar trebui să transporte zilnic 800 de călători * Autoritățile au de gând ca în viitor să renunțe cu totul la microbuze *

Pe masa aleșilor locali s-a aflat recent un proiect de hotărâre privind suplimentarea numărului de microbuze, asupra căruia nu s-a luat, însă, vreo decizie definitivă. Încă din luna mai, de când a intrat în vigoare noul regulament de transport, autoritățile s-au confruntat cu această dilemă: să suplimenteze sau nu capacitatea de transport privată?

Viceprimarul PSD Nicușor Ciumacenco nu crede că este necesar să avem mai multe microbuze pe străzi: „Deja au intrat pe traseu noile autobuze SH, care arată mai bine decât cele care au un an sau doi și sunt cumpărate de Primărie”.

„Am constatat cu plăcută surprindere că au mulți călători. Nu știu dacă în momentul de față se justifică o creștere a numărului de maxi-taxi. Ar însemna să abdic de la ceea ce am crezut eu că e bine pentru municipiul Galați”, ne-a declarat viceprimarul Ciumacenco.

Control sub acoperire

Pentru că unul dintre operatori spunea că traseul lui merge foarte prost și e în pragul falimentului, viceprimarul a comandat un control „sub acoperire”.

Îmbrăcați în civil, polițiștii comunitari au făcut o monitorizare a traseului respectiv timp de două zile, la diverse intervale orare. „Am demonstrat că poate nu face avere, că e criză, dar nu se pune problema de faliment”.

„Ce am constatat și nu era în regulă: erau și peste 30 de călători într-un maxi-taxi. Cred că ar trebui, dacă e nevoie de o suplimentare, să se introducă autobuze. Datorită celor 30 de autobuze venite la Transurb, nu ar trebui să mai avem probleme”, a declarat Nicușor Ciumacenco.

Vicele susține că și în rândul operatorilor, părerile sunt diferite. Dacă doi nu au cerut niciodată nimic, ceilalți șase au venit cu diverse solicitări. Unii susțin chiar că, pentru a fi profitabili, ar trebui să transporte zilnic 800 de călători...

Viitor fără maxi-taxi

Și primarul și viceprimarul Ciumacenco sunt de părere că în viitor se va renunța de tot la maxi-taxi. „E normal să ne dorim să creștem Transurb, care are o subvenție consistentă în fiecare an și care afectează bugetul local și pe noi, toți gălățenii”.

„În loc de subvenții mari pentru Transurb ar trebui să ne preocupe să investim în infrastructură, în lucruri care contează cu adevărat pentru gălățeni: locuri de joacă, curățenie”, a subliniat Ciumacenco.
"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.69 kb
 Vizualizat:  de 10379 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 23:22:23    Titlul subiectului: 135576

Sa mai... "condimentam" putin viata orasului si in special cea dusa de soferii nostri de mijloace de transport... Pe langa intarzierile uriase care au loc pe strada Basarabiei (se intarzie pana la cincisprezece, douazeci de minute la orele de varf si din aceasta cauza se fac comasari la grafice), de ceva vreme mai avem un hop. N-am dat initial prea multa atentie santierului din mijlocul intersectiei dintre strada Brailei si Prelungirea Traian daca n-as fi simtit pe proprie piele o intarziere consistenta, "grupata" intr-o coada de pe putin doua sute cincizeci de metri. In poza 1 e prezentata situatia. Galatenii o cunosc prea bine, si cu scuzele de rigoare, abia acum o mentionez si eu, in cadrul acestui topic. Situatie: o artera aglomerata, un semafor, doua benzi mereu ocupate... Rezultat: o fasie ingusta pe care trebuie sa-si gaseasca cu totii loc. Viteza mica, atentie la obstacole, prin urmare fluiditate redusa. Si uite asa se formeaza un ambuteiaj. Nu avem pe nimeni de condamnat. Se lucreaza la foc continuu in intersectie si in curand lucrarile vor avansa. Pana atunci, sa zicem mersi c-avem pe unde sa circulam.

Un fragment de santier cu finalizare s-a petrecut la intersectia strazilor Balcescu cu Brailei. S-au schimbat racordarile, s-a astupat santierul, pamantul s-a tasat datorita miilor de roti iar in urma cu doua zile s-a astfaltat. Desigur, in timpul zilei si intr-o graba nebuna. Rezultatul: intarzierea troleibuzelor. In pozele 2 si 3 se observa un troleibuz MAZ (1407) "arestat" in statie. Si apoi a mai venit unul... si inca unul... Si asa s-a mai produs o serie de intarzieri in grafice!



1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  248.89 kb
 Vizualizat:  de 10329 ori

1.JPG



2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.59 kb
 Vizualizat:  de 10329 ori

2.JPG



3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  246.64 kb
 Vizualizat:  de 10329 ori

3.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 09:43:40    Titlul subiectului: 135594

Stimabili si onorabili galateni (si nu numai), ne asteapta o noua "revolutie" privitoare la modul de organizare si gestionare a mijloacelor de transport ale Transurb-ului. Este vorba de un program destul de interesant, bazat pe economia de combustibili. Intr-un cuvant, se intentioneaza un plus in rentabilizarea societatii. Cum se va obtine acesta? Simplu. Prin combinatie de masini.
In alta ordine de idei, la orele de varf cat si premergatoare acestora se va lucra cu autobuzele mari iar la orele cu flux ponderat de calatori se va lucra cu masinile cu capacitate mica si medie. Din cate am inteles, daca aceasta propunere va fi acceptata, se va aplica doar pentru anumite trasee (precum 17, 19, 20, 22, 26...). Cel mai rau este ca soferii nu-si pot face orele de munca! Adica, daca lucrezi pe masina mare, intri dimineata, patru sau cinci ore dupa care ai liber (ca lucreaza masinile mici), mai iesi la o tura sau jumatate de tura si vine schimbul.
Nu e prima incercare de a implementa o astfel de masura, sa vedem acum daca va avea mai multi sorti de izbanda, care sa fie convenabili atat pentru soferi cat si pentru economia societatii.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 13:03:45    Titlul subiectului: 135605

Aceasta ideie este cam aiurea si banuiesc ca are o oarecare legatura cu "pomanagii" ce tot vor sa-si mai bage cateva microbuze pe strazile Galatiului.Sa fim seriosi.....Galatiul este un oras destul de mare, concentrat destul de mult pe Dunare iar fluxul de calatori pe strazi cum ar fi Brailei este destul de mare,putem spune ca fara prezenta privatilor Transurb-ul ar fi avut deja articulate.Eu personal am calatorit atat la orele de varf dar si la orele pranzului (in week-end) cu mijloace de transport ale Transurb-ului si de fiecare data nu am vazut sa duca lipsa de calatori.De ce oare in partea aceasta a tarii nu se fac proiecte europene pentru extinderea retelei de troleibuz si tramvai, de ce nu se cumpara autobuze mai economice (la consum) sau de ce nu gandim si noi ca alte tari unde autobuzele merg cu apa reziduala?La noi romanul s-a invatat sa-si suie fundul intr-un microbuz, sa mearga ca un cartof si sa fie lasat daca se poate la scara blocului.Sa nu uitam ca si populatia si mentalitatea din ziua de azi au dus la aceaste schimbari in rau ale transportului public.

Legat de retragerea autobuzelor mari la anumite intervale orare...pai cand se retrag sau vin de la autobaza nu consuma motorina?Deci unde e rentabilitatea daca un autobuz s-ar retrage de vreo 2-3 ori pe zi, inlocuit tot de vreo doua ori de un alt autobuz mai mic?Sa fim seriosi....mai bine ar fi cumparat autobuze SH articulate iar la intervalele orare "moarte" ar fi putut sa fie mai putine autobuze dar cu o capacitate mai mare decat ale actualelor autobuze.Din pacae am impresia ca ne batem gura degeaba, mai ales ca Boc spune sa se taie cat mai mult posibil iar sefii regiilor de transport depind de mediul politic!

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 22:57:00    Titlul subiectului: 135642

stefan_br a scris:
Aceasta ideie este cam aiurea si banuiesc ca are o oarecare legatura cu "pomanagii" ce tot vor sa-si mai bage cateva microbuze pe strazile Galatiului.

Stefane, nu e vorba de supliniri la maxi-taxi fiindca teoretic vorbind, se intentioneaza sa se pastreze numarul de autobuze care ies la trasee. Doar ca la unele ore nu vor mai fi autobuze mari ci midibuze. Repet, este doar un proiect care a mai fost implementat o data si nu a avut succes.
Sunt practic doua aspecte urmarite in aceasta directie: capacitatea de transport intre orele de varf precum si consumul de carburant (aspect pe care l-am mai amintit).
In vederea unei posibile promovari a acestui proiect s-a amanat pensionarea unor midibuze Isuzu. Initial au fost propuse mai multe, acum figureaza mai putine la ghilotina, nu ma intrebati care sunt numerele acestora fiindca nici eu nu le cunosc deocamdata.
stefan_br a scris:
fara prezenta privatilor Transurb-ul ar fi avut deja articulate.

Asa este. Am sa dezvolt putin aceasta idee: daca n-ar fi fost maxi-taxi am fi avut nevoie de mult mai multe autobuze... Uite, in momentul de fata, daca tot parcul Transurb-ului ar iesi la strada, tot n-ar acoperi golul lasat de o posibila retragere a privatilor. Un autobuz articulat pe un traseu cu flux mare de calatori ar fi ideal pentru oras, cel putin la orele de varf. El ar prelua, intr-un interval orar scurt (frecventa mare) cam cat ar transporta un MAZ si doua microbuze private! Deci frecventa ar fi acoperita. Intrucat sunt un mare iubitor de autobuze articulate, m-am interesat de o posibila achizitie... Din pacate, rezultatul este negativ si asta din doua motive: infrastructura si intretinerea articulatelor. Primul aspect: la ce strazi inguste, racordate sub unghiuri drepte sau ascutite avem abia face fata un MAZ sau un DAB, d-apoi un articulat... Imi amintesc cu cata greutate intrau pe Miorita DAC-urile 117 care ieseau la conventii... sau in zona centrala... Pe urma, la traficul sufocat din oras, la zecile de masini parcate d-aiurea, manevrarea unui articulat ar insemna o condamnare la nebunie. Prin urmare... mai avem de asteptat mult si bine pana cand vom atinge pragul necesar unui transport cu articulate.
Partial off-topic: discutam cu un coleg care a vizitat recent vestul tarii si a avut numai cuvinte de lauda. Concluzia lui a fost ca, din punct de vedere a infrastructurii, vestul e mult mai bine pus la punct decat estul tarii. Si nu numai la infrastructura ci si la mentalitate. Cum se face ca Moldova nu mai investeste in autobuze articulate in serviciul public?!

Cu toate acestea, "fereastra" din programul soferilor are si o parte buna: in timpul pauzei, soferii isi pot verifica masinile, le pot curata si chiar repara. Unii colegi mi-au spus ca daca ar avea timp s-ar ocupa mai mult de masinile pe care le conduc. Iata ca acum s-ar putea ivi o astfel de ocazie.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 12:42:18    Titlul subiectului: 135798

Uneori ne facem rau cu mana noastra... Pe de o parte, e vorba de rentabilitate insa, daca masurile propuse vor deveni realitate, atunci, castig de cauza il vor avea privatii, cu dubele lor. Un aspect la care noi ne gandim acum si la care altii, probabil s-au gandit d-inainte.
Scurtarea unor trasee sau modificarea organigramei poate avea, in prima faza, un aspect pozitiv pentru Transurb, d.p.d.v. economic insa, pe baza acestor "reduceri" privatii vor prinde curaj, se vor oferi sa suplementeze ei traseele precum vor incerca sa justifice si necesarul de masini pe care ei l-ar asigura oricand.
Prin urmare, atentie la pasi!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 00:27:46    Titlul subiectului: 136091

Deocamdata s-a renuntat la implementarea vre-unei propuneri din cele mentionate anterior. Inca nu s-a reusit atingerea rentabilitatii dorite, intr-un cuvant echilibrarea balantei intre "a fi cat mai util in slujba calatorului" si "a stabili organigrama pentru un consum mai redus".
Sa vedem ce idei vor mai fi propuse... Si care vor fi adoptate.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 13 Noi 2010 11:10:47    Titlul subiectului: 136216

Nu ne putem abtine sa nu trecem in revista, alaturi de presa, una dintre gropile celebre ale Galatiului, aflata lintr-o intersectie semaforizata, cu trafic intens... O parte din intarzierile mijloacelor de transport le datoram acestui... "sens giratoriu", dupa cum a fost denumit cu ironie in articolul de mai jos:

http://www.viata-libera.ro/articol-_O_groapa_cascata_a_mirare_pe_Brailei_2.html

Uite-așa lucrăm cu spor…”
O groapă, căscată a mirare, pe Brăilei


* Am primit asigurări că obstacolul transformat de șoferii gălățeni în sens giratoriu va dispărea „în maxim 10 zile” *

Cu toții știm că programul ISPA, sau, mai bine spus, modul în care se lucrează, pe străzi, la acest program, provoacă zi de zi apariția unor situații noi în trafic.

De pildă, pe strada Brăilei, exact în intersecția cu prelungirea Traian, funcționează de mai bine de o lună un nou… sens giratoriu. Nu este amenajat de către Primăria municipiului Galați și nici nu are semnele de circulație aferente, însă toate autovehiculele care trec pe acolo aplică această regulă, „reperul” fiind… o groapă săpată exact în mijlocul străzii.

Groapa, împrejmuită, ca orice lucrare ISPA, este pomenită în toate felurile de șoferii nevoiți să treacă prin zonă. Evident, alături de groapă sunt pomenite și alte nume, începând cu al primarului și terminând cu soarta cea rea…

Am încercat să aflăm cât timp va mai rămâne, căscată a mirare, groapa de pe strada Brăilei, mai ales că majoritatea celor care trec pe acolo susțin că nu lucrează nimeni.

Ca să fim corecți, ar trebui să spunem „aproape nimeni”, căci muncitori pe marginea gropii am mai văzut, de lucrat nu prea am văzut… Și nu am văzut în timpul zilei, ca să nu mai pomenim de posibilitatea în care aceștia ar fi putut profita, în această perioadă, de vremea bună, pentru a lucra zi-lumină și chiar noaptea…

Trecând peste aceste nostalgii de oraș european, în care lucrările publice – mai ales cele care încurcă traficul rutier se desfășoară noaptea, și într-un ritm extrem de susținut - trebuie spus că am aflat cât timp va mai dăinui groapa cu pricina.

Nu foarte mult, până maxim la sfârșitul lunii, iar termenul pe care îl dăm este unul extrem de pesimist. De la Cristian Borcea, șeful Unității de Implementare ISPA , am aflat că „în aproximativ zece zile lucrarea se va închide”.

Este vorba despre un colector care preia apele reziduale din cartierul Traian Nord”. Cum însă la noi, în România – iar Galațiul nu face în nici un caz excepție – nu se lucrează în weekend, cele zece zile se „întind”, de fapt, cam până pe 25 noiembrie. Dacă groapa se va acoperi mai repede, cu atât mai bine!

După care, însă, în zonă nu se vor opri toate lucrările ISPA. Cristian Borcea a explicat că, ulterior, vor începe lucrări pe strada Prelungirea Traian, către Elice. Nu, nu se va sparge asfaltul proaspăt pus în această toamnă, peste alte șanțuri ISPA, ne-a liniștit domnul Borcea, ci „se va săpa pe un alt tronson”.

Evident, rămâne, ca întotdeauna exasperanta întrebare fără răspuns: de ce, dacă tot se lucrează pe o stradă, nu se lucrează la toate punctele o dată, ci pe rând?, dar poate că vom lămuri și această chestiune cu șeful Unității de Implementare ISPA, care s-a arătat extrem de dispus să explice orice aspect legat de proiect…"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.65 kb
 Vizualizat:  de 10064 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 10:40:26    Titlul subiectului: 136291

Domnule Amiral ... cum se mai descurca privatii odata cu aparitia DAF-urilor? Au efectul scontat asupra lor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 14:27:48    Titlul subiectului: 136300

Privatii nu se pot plange de lipsa clientilor, cel putin pe anumite trasee. De ce sa nu recunosc, in anumite imprejurari apelez si eu la serviciile lor... Introducerea DAF-urilor a permis doua aspecte:
-o "relaxare" a parcului auto (inainte se rula cu aproape 95% din disponibilul de masini);
-o suplinire mult mai potrivita pentru unele trasee.
Cu toate acestea, numarul celor care apeleaza la serviciile private nu a suferit o diminuare semnificativa, si asta fiindca unii galateni percep singura forma de transport drept cea cu maxi-taxi iar altii prefera sa "ia din statie" ceea ce vine primul.
Nu am la dispozitie o statistica propriu zisa pentru a furniza un rezultat concret, desi, ar fi fost destul de interesant. Insa, daca ar fi sa ne luam dupa "analizele grosiere" (adica cele din teren, percepute cu ochiul liber) pot afirma ca bonusul de masini aflat in prezent pe trasee nu duce lipsa de calatori. Prin urmare, raportandu-ne la distributia de masini precum si la numarul celor care apeleaza la serviciile de transport am deduce ca transportul privat a suferit o pierdere de ceva procente, pierde care insa nu prea se face simtita si asta tocmai datorita oscilatiei numarului de pasageri precum si a preferintelor lor.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 23:48:14    Titlul subiectului: 136391

Astazi, discutand cu o anumita persoana de la Vega, am aflat ca strada Otelarilor ar fi trebuit sa intre in reparatie din aceasta toamna insa... vremea capricioasa din urma cu doua saptamani precum si apropierea iernii coroborata cu informatiile oferite de meteorologi au amanat intrarea strazii in reparatii. Prin urmare, acestea vor incepe din primavara anului viitor. Pana atunci... ne bucuram de tramvaie iar privatii de abia asteapta sa reintre pe strada Brailei, dupa vechea forma (si cu ocazia asta spera sa atraga calatorii de partea lor pentru a-i sprijini sa ii convinga pe edili sa schimbe traseele de pe Otelarilor inapoi pe Brailei). Din nou ne ameninta samanta de scandal...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 11 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community