Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 16 Oct 2010 20:22:19    Titlul subiectului: 134922

E si sina acolo. Nu stiu daca este si fixata, dar este adusa in tunel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Dum 24 Oct 2010 20:46:54    Titlul subiectului: 135385

Am vazut ca se lucreaza de zor la iesirea dinspre parc Bazilescu. Si la pod Constanta s-a acoperit acea gaura.
In interiorul metroului, pe harta, dupa Statia Parc Bazilescu mai exista o statie, Laminorului. Va ajunge metroul acolo? Question
Or fi facut tunelul pana la Statia Laminorului ? Rolling Eyes

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Oct 2010 20:56:42    Titlul subiectului: 135386

In urmatoarea perioada NU. Sunt alte prioritati, desi e vorba de alti bani (M 5 si M 6).
Laminorului am impresia ca tine strict de bugetul primariei. Poate cineva sa confirme / infirme ceea ce am afirmat eu aici?

Tunelul nu e facut decat pana la "Zarea". Adica mai are vreo 400 metri pana la strada "Laminorului".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Oct 2010 21:31:22    Titlul subiectului: 135388

De bugetul Ministerului Transporturilor, primaria nu da nici macar un leut dintr-ala vechi la metrou! Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 25 Oct 2010 08:09:33    Titlul subiectului: 135402

Metroul nu apartine de Primarie. S-a incercat trecerea lui din "gradina" MT in gradina PMB, dar nu s-a aprobat.
Daca s-ar fi reusit, am fi avut un singur sistem de taxare, si tarifare, etc.

Poate intr-un viitor, apropiat sau nu, se va intampla si aceasta trecere Smile

Asa cum a spus si Andrei11, dupa statia "Parc Bazilescu" tunelul mai continua cateva sute de metri, nu foarte mult, si se opreste.
Asa este situatia de la revolutie, si nu cred ca va continua nici in viitorul mai indepartat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 20:10:13    Titlul subiectului: 135567

Stie cineva cum va arata Statia Pajura si Bazilescu?Cu ce statii vor semana?Cum va avea peronul? Laughing
_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 20:17:04    Titlul subiectului: 135568

Gasesti aici informatii:
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=10782&postdays=0&postorder=asc&start=275
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anitzei



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 02/Apr/2013
Mesaje: 7
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 21:02:51    Titlul subiectului: 135570

La stita Bazilescu se lucreaza doar la unul din capete (cel dinspre Pajura). Probabil din economie, vor face doar intrarea aia Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 21:17:47    Titlul subiectului: 135571

Din schita prezentata in link-ul respectiv pare a avea un singur vestibul suprateran.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 21:39:47    Titlul subiectului: 135573

anitzei a scris:
La stita Bazilescu se lucreaza doar la unul din capete (cel dinspre Pajura). Probabil din economie, vor face doar intrarea aia Smile
Nu-ti face griji, se vor face ambele...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 07:27:05    Titlul subiectului: 135581

bogdaneftimie a scris:
Din schita prezentata in link-ul respectiv pare a avea un singur vestibul suprateran.
Are chiar doua vestibule supraterane... Very Happy


vestibul suprateran.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.72 kb
 Vizualizat:  de 11746 ori

vestibul suprateran.jpg




Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 29 Oct 2010 09:38:56, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 08:11:50    Titlul subiectului: 135584

Cu atat mai bine Smile
Din schita se vedea unul singur. Si cred ca este indeajuns unul singur.
Macar sa ii dea drumul cu unul singur, si pe al doilea sa il termine dupa Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Noi 2010 23:24:41    Titlul subiectului: 136002

Pana la urma s-a scos din subteran cofrajul si esafodajul de sustinere folosite la betonarea planseului de langa apeducte? Vad ca macaraua pe senile a ACM4 e inca pe pozitie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Noi 2010 23:35:17    Titlul subiectului: 136003

Da! (aplauze prelungite!!!) Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 08 Noi 2010 10:30:25    Titlul subiectului: 136004

In sfarsit, putem spune ca lucrarile la structura au fost complet finalizate. Acum se lucreaza la refacerea conductelor de apa, dar ritmul 'alert' al ACM4 nu cred ca va permite refacerea carosabilului / trotuarelor pana la venirea sezonului rece. Sper sa ma insel.

P.S. Asteptam niste imagini din subteran din zona podului Constanta, cu structura de rezistenta finalizata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 23:15:45    Titlul subiectului: 136159

adrian rosca a scris:
P.S. Asteptam niste imagini din subteran din zona podului Constanta, cu structura de rezistenta finalizata.

Un 'bob' de rabdare si se face, am avut alte probleme mult mai importante si presante decat 'fotoreportaje'...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 23:03:25    Titlul subiectului: 136345

"Sedinta Comisiei Tehnice de Urbanism si Amenajare a Teritoriului a Primariei Bucuresti din 09.06.2010:

PUZ Linie de metrou parcul Bazilescu - Lacul Straulesti, S.1 / proiectant Western Outdoor SRL.

Se doreste prelungirea liniei de metrou actualmente oprita la Bazilescu catre Pajura si, mai apoi catre Otopeni. Spre Sos. Gh. Sisesti trebuie realizat un pasaj. Prezentatorul din partea SC METROU SA arata ca se doreste extinderea tronsonului M4 spre Laromet si apoi catre Straulesti, intr-o prima faza, pe baza unui studiu de determinare a cererii de transport in zona.
Sorin Gabrea prezinta propunerea, aratand ca "investitia se justifica prin evolutii viitoare. Densitatea populatiei creste spre zona centrala si scade pe masura ce ne apropiem de periferii. In acest loc mai trebuie aranjat si un spatiu utilat care sa permita un schimb de calatori dintre peri-urban si urban. Se poate construi, in acest caz, prin sapatura deschisa si pe scut, din diferite motive optandu-se pentru varianta pe scut. Sunt necesare, insa, precizari cat mai clare in ceea ce priveste exproprierile necesare pentru accesul la viitorul depou si pentru statiile de metrou, ca si a unei cote de realizare, de -77m, care sa cuprinda si un viitor parcaj de descurajare necesar pentru oras si refacerea bazei sportive. Propunerea ar fi ca o parte din terenuri sa fie transferata in T1A, iar circulatia majora sa poata trece pe viitorul drum expres prin pasaj. Impedimentul major ar fi ca legislatia actuala nu permite, pentru moment, schimbul de terenuri cu un spatiu verde. Cladirile mari sunt gandite alaturi de iesiri. Mai trebuie sa adaug ca Primaria de Sector a amenajat, in acest loc, toate strazile, astfel incat este greu de imaginat o schimbare de peisaj sau de statut a zonei in viitorul imediat, ca atare propunerile sunt in acord cu existentul."
Andrei Zaharescu cere ca limitele terenurilor propuse pentru exproprieri sa fie figurate foarte clar si, in masura in care este posibil, sa se suprapuna cu limitele de proprietate existente.
Constantin Enache este de acord cu avizarea proiectului din punct de vedere tehnic, pentru ca lucrarile sa poate continua, ca si cu corectarea PUZ si cu cresterea densitatii de utilizare. Considera ca se impune modificarea de statut a zonei. In ceea ce priveste amenajarea bazei sportive, o socoteste ca fiind bine venita. Insa are retineri in ceea ce priveste parcarea de suprafata.
Bogdan Bogoescu se intereseaza daca nu este posibila cuplarea statiei cu un exemplu de locuire intensa - in zona depoului de pilda. Este de parere ca, din pacate, "parcelarul Bazilescu se extinde rural. Nu s-ar putea rejudeca statutul acestui teritoriu astfel incat el sa poata primi, in final, o configuratie urbana?" Se raspunde ca echiparea zonei este deja facuta si, prin urmare, acest lucru pare, pentru moment, imposibil.
Casandra Rosu este de acord cu proiectul, mai ales pentru recuperarea bazei sportive. Dan Marin este de parere ca solutia pentru pod prezinta o hipertrofiere nejustificata si cere re-gandirea acesteia in acord cu statutul de pod urban al interventiei.
Rezolutie (Bogdan Bogoescu): Se avizeaza favorabil propunerea, cu optiunea pentru realizarea la adancime mare a liniei de metrou si cu amenajarea depoului la cota. Se poate realiza transferul de spatiu necesar, lucrarea fiind de interes public, in conditiile legii."

Arhitectii si Bucurestiul, nr. 30, Septembrie-Octombrie 2010


Cateva observatii si intrebari: intentia celor de la Metroul SA este de a ajunge de la Parc Bazilescu la Otopeni prin Pajura sau prin Laromet-Lac Straulesti?
Deoarece in zona cota terenului natural este in medie de 92m deasupra nivelului marii, o cota de realizare de 77m (oare ce vrea sa insemne minusul din fata lui 77?) ar insemna o sapatura de 15m, ceea ce e destul de mult.
Despre sapatura cu scutul (pe scut sau sub scut parca inseamna altceva) am mai discutat aici. Problema e de gasit unul!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 08:47:25    Titlul subiectului: 136357

La Otopeni se va ajunge, se pare, de la 1 Mai, via statia Pajura2 (o statie construita in cartierul Pajura, fara legatura cu Pajura de pe M4 actuala, care nici macar nu este in cartierul omonim).
De cand cota se da fata de nivelul marii? Era sa cad de pe scaun cu -77m ... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 11:52:15    Titlul subiectului: 136359

Cota zero se da in functie de nivelul marii (Neagra sau Baltica depinde de caz) de cand lumea si pamantul. Very Happy Este suficient sa va uitati pe un plan topo ca sa vedeti cum sunt reprezentate cotele.

Iar la Otopeni se va ajunge pe ... undeva, nicio varianta nu este 100% sigura in momentul de fata, din cauza ca autoritatile isi shimba parerea mai des decat bate vantul afara. S-ar putea ca proiectantii sa-si fi luat o masura de siguranta luand in calcul o varianta prin Straulesti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 12:56:51    Titlul subiectului: 136360

Nu, sunt doua informatii diferite puse una langa alta
1. metroul va ajunge la Otopeni de la 1 Mai via Pajura2. http://www.a1.ro/news/social/o-noua-linie-de-metrou-in-capitala-1-mai-otopeni-133835.html
2. se doreste prelungirea M4 spre Laromet si Straulesti
De ce s-au pus impreuna aceste informatii nu-mi dau seama, dar la Otopeni nu se va ajunge prin Straulesti, cel putin nu s-a vehiculat pana acum aceasta varianta. Insa nu este o idee de neglijat. Problema este ca se pierde legatura cu Pta Presei Libere si chiar cu Baneasa
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 20:40:58    Titlul subiectului: 136378

Pai e exact ce ziceam:

Intai s-au gandit ca linia spre Otopeni sa porneasca de langa podul Constanta, sa subtraverseze linia ferata si apoi s-o ia prin spatele Expozitiei (deci nu pe la Piata Presei) pana la Baneasa si apoi mai departe catre Otopeni. In acest sens s-a executat un buzunar al galeriei langa PLS Pod Constanta, rezolvandu-se in acest fel "plecarea", nu si "sosirea".

Apoi s-au razgandit au spus ca fac racordul direct la Piata Victoriei prin Mihalache, costurile pe hartie crescand in mod corespunzator.

Acum conform filmuletului de la antena 1 iarasi au revenit la ideea de racord la 1 Mai. Daca se doreste sa se ajunga la Piata Presei, linia ferata ar trebui traversata de doua ori, ceea ce mi se pare o tampenie. In plus, racordul dinspre Otopeni ar trebui sa se faca cam in dreptul depoului de pe bucurestii noi pentru a evita o noua subtraversare a apeductelor. In plus, primaria intentioneaza sa largesca podul constanta si nu cred ca ar mai ramane spatiu pentru inca o galerie sau tunnel de metrou. Oricum datorita faptului ca am locuit in Pajura cativa ani cunosc destul de bine cartierul si cred ca singurul loc disponibil pentru o linie de metrou ar fi in lungul caii ferate si nu pe strada Pajura care este foarte ingusta.

In concluzie, nu m-as mira sa-si fi schimbat iarasi intentiile si sa gandeasca un racord spre Baneasa-Otopeni de la strandul Straulesti eventual prin sos. Gh. Ionescu Sisesti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 22:01:53    Titlul subiectului: 136383

Nu s-a schimbat nimic, cele doua variante de traseu sunt aceleasi de ani de zile, ce lipseste e 'decizia finala'...de unde plecam, pentru ca stim de mult unde trebuie sa ajungem...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Noi 2010 17:52:02    Titlul subiectului: 136413

adrian rosca a scris:
P.S. Asteptam niste imagini din subteran din zona podului Constanta, cu structura de rezistenta finalizata.



DSC01772.jpg
 Descriere:
Tunelul intre PLS Bucegi si 1Mai. In capat 'se zareste' rama trasa la peron.
 Mărime fișier:  77.37 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01772.jpg



DSC01773.jpg
 Descriere:
Acelasi tunel, vedere spre PLS Bucegi.
 Mărime fișier:  71.69 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01773.jpg



DSC01774.jpg
 Descriere:
Galeria etajata de la PLS Bucegi spre apeducte
 Mărime fișier:  66.9 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01774.jpg



DSC01775.jpg
 Descriere:
Idem, firul celalalt. Covorul elastic, piatra sparta si lucrari de etansare
 Mărime fișier:  98.78 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01775.jpg



DSC01776.jpg
 Descriere:
idem, fara piatra sparta
 Mărime fișier:  55.88 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01776.jpg



DSC01777.jpg
 Descriere:
aici se vad cele trei etaje ale galeriei si pompitza de injectie cu rasini
 Mărime fișier:  76.44 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01777.jpg



DSC01778.jpg
 Descriere:
idem
 Mărime fișier:  70.73 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01778.jpg



DSC01779.jpg
 Descriere:
idem
 Mărime fișier:  86.46 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01779.jpg



DSC01780.jpg
 Descriere:
Galeria de sub apeducte
 Mărime fișier:  68.95 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01780.jpg



DSC01781.jpg
 Descriere:
Etansari in putul dintre apeducte
 Mărime fișier:  76.97 kb
 Vizualizat:  de 10929 ori

DSC01781.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Noi 2010 18:13:20    Titlul subiectului: 136414

continuare...


DSC01782.jpg
 Descriere:
Sub apeducte, calea pregatita pentru asternerea covoarelor elastice
 Mărime fișier:  77.83 kb
 Vizualizat:  de 10924 ori

DSC01782.jpg



DSC01783.jpg
 Descriere:
Galeria dintre apeducte si PLS Pod Constanta, firul dinspre Luxten, se vede 'amorsa' pentru M6
 Mărime fișier:  84.08 kb
 Vizualizat:  de 10924 ori

DSC01783.jpg



DSC01784.jpg
 Descriere:
idem
 Mărime fișier:  73.48 kb
 Vizualizat:  de 10924 ori

DSC01784.jpg



DSC01785.jpg
 Descriere:
PLS Pod Constanta
 Mărime fișier:  70.96 kb
 Vizualizat:  de 10924 ori

DSC01785.jpg



DSC01786.jpg
 Descriere:
Capat tunel spre subtraversare linii cf, 'pus la uscare'
 Mărime fișier:  91.95 kb
 Vizualizat:  de 10924 ori

DSC01786.jpg



DSC01787.jpg
 Descriere:
spre Pajura
 Mărime fișier:  60.75 kb
 Vizualizat:  de 10924 ori

DSC01787.jpg



DSC01788.jpg
 Descriere:
vedere inspre Pod Constanta
 Mărime fișier:  54.4 kb
 Vizualizat:  de 10924 ori

DSC01788.jpg



DSC01790.jpg
 Descriere:
Tunelul in curs de etansare
 Mărime fișier:  67.08 kb
 Vizualizat:  de 10924 ori

DSC01790.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Noi 2010 20:52:02    Titlul subiectului: 136421

Multumim mult Subwayguru! Smile

Mi se pare mie sau e ceva "necurat" in aceaste poze... ma refer la scurgerile ciudate din beton Confused



dsc01781_169.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.97 kb
 Vizualizat:  de 10881 ori

dsc01781_169.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 15 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community