Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Oct 2010 15:03:40    Titlul subiectului: 135462

La intrarea in statia Eroilor pe tronsonul de Militari exista in peretele dintre sensuri (cel "cu usi") niste orificii mari rotunde. Ai idee care este/a fost rostul lor?

Pur si simplu sunt niste goluri ca niste hublouri. Chiar nu vad la ce ar folosi. Singurul lucru la care ma duce gandul este ca au avut o utilitate atata timp cat respectivul tronson (pana la Gradina Botanica) a fost folosit pe post de depou pana la constructia tronsonului III spe Militari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 08:33:27    Titlul subiectului: 135487

Sunt pozitionate deasupra celor patrate (care sunt acoperite cu tabla acum).
Apropo, de ce le-au acoperit cu tabla? Ca daca nu-si aveau rostul golurile, nu le mai faceau, nu?

Este vorba despre golurile dintre peretii tunelului. Peretele despartitor dintre sensuri.
Exact la intrarea in Eroilor, intre cele doua sensuri, sunt mai multe "porti" lasate in perete, unele au forma patrata, si deasupra lor sunt unele rotunde. Cele patrate majoritatea au fost acoperite cu foi de tabla.
Nu vad rostul de ce sa fie acoperite, si apoi de ce sa fie doua seturi? Nu ajungeau cele patrate?
Sa fie vorba si de echilibrarea volumului de aer degajat la trecerea trenului? dar iar nu se justifica ambele seturi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 17:06:40    Titlul subiectului: 135519

De-o parte si de alta peronului mare (unde se desprinde racordul din linia de la Militari si unde se unesc cele doua linii spre Izvor) cat si in zona de unire a remizei mici cu linia curenta in capatul de la Municipal au fost turnati astfel de pereti, "in spic", spatiile rezultate fiind folosite ca depozite de materiale si scule sau mici ateliere mecanice (un banc, o menghina, un polizor)
rostul celor rotunde putea fi pentru tragerea ulterioara de cabluri sau tevi, de-o parte si de alta a peretelui. Nu stiu de ce ar fi acoperit cu tabla spatiile din peretii de pe mijlocul tunelului.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 17:26:26    Titlul subiectului: 135521

Cred ca se produce o confuzie. "Portile" acoperite cu tabla sau cu plasa de Buzau sunt unde spune rosetti61, la intrarea si iesirea din statie, unde au fost amenajate spatii de depozitare ad-hoc.
Numai ca hublourile sunt mult inaintea spatiului respectiv de depozitare de la intrarea dinspre Municipal, sunt inainte de macaz. Cel mai bine se observa daca ai "norocul" ca trenul sa opreasca la semnalul de intrare in statie.
Ce este si mai interesant este ca am remarcat un astfel de hublou chiar si in peretele care da spre tunelul care vine dinspre Grozavesti. Acolo, teoretic M1 este in urcare la intrarea in statie, deci nu este la nivel cu M3, iar dincolo de perete ar trebui sa fie...pamant.
Unele hublouri sunt libere, altele acoperite cu piese metalice (am impresia ca cel care da spre linia de la Grozavesti este acoperit). Nu vad de ce ar fi tras cabluri sau altceva prin aceste orificii si nu ar fi utilizat ditamai "usa" din perete.
Apropo de zona, ce este intre tunelul dublu al M3 si tunelul M1 care merge spre Grozavesti? Impresia mea este ca nu sunt lipite, ca mai ramane un spatiu "de umplutura" intre ele...
Cum la metrou lucrurile nu se fac fara rost, sunt curios sa aflu acest amanunt, le ce folosesc acele gauri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Oct 2010 17:58:57    Titlul subiectului: 135527

'Problema' ma depaseste...si e absolut 'existentiala'... Laughing
Vrei un raspus 'cinstit'?
Habar nu am si nici nu ma 'pasioneaza'. Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 20:34:13    Titlul subiectului: 135569

Ca fapt divers, intr-unul din acele hublouri am vazut doua sticle de tip vechi de Pepsi. Judecand dupa stratul de praf de pe ele cred ca au fost puse acolo de multi ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 28 Oct 2010 22:19:49    Titlul subiectului: 135574

Posibil ca prin acele gauri sa fi trecut tevi de sprijin in timpul santierului.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 07:28:45    Titlul subiectului: 135582

Intr-adevar ar putea fi o explicatie, avand in vedere deschiderile mari ale excavatiei in zona Eroilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 20:28:34    Titlul subiectului: 135632

rosetti61 a scris:
Posibil ca prin acele gauri sa fi trecut tevi de sprijin in timpul santierului.

E o ipoteza cat se poate de plauzibila...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 29 Oct 2010 23:02:14    Titlul subiectului: 135643

Au pus tiranti sa tina peretii excavatiei, au montat cofrajele si apoi au turnat. Asta e raspunsul, alt motiv pentru care sa fi lasat gaurile respective nu e.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 30 Oct 2010 07:28:04    Titlul subiectului: 135645

subway guru , pana la urma cum va fi la Dristor odata cu constructia inelarei de sud ? Chiar daca este indepartata, banuiesc ca s-a pus problema macar de principiu. Va fi o statie Dristor 3 sau se va prelungi actuala M1?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 30 Oct 2010 23:21:11    Titlul subiectului: 135654

Daca se va face Dristor 3, pasajul de legatura va fi din vestibulul D1, unde sunt magazinele. Prelungirea statiei D2 nu se poate face decat prin deschiderea unei noi corespondente spre D3, practic va fi un triunghi de corespondenta D1-D3, D1-D2, D2-D3, ca sa nu se calce in picioare in tunelul existent. Prelungirea liniilor care se opresc la D2 nu e posibila - lucrarea presupune inchiderea accesului care da spre Dudesti si a tunelului de corepondenta - orice s-ar face la statia aia, o condamna sa devina inutila. Vestibulul care da la Baba Novac este mic si chinuit, nu stiu daca in capatul celalalt e posibila realizarea unui vestibul suprainaltat (e o statie-problema, ca si cele de la Piata Muncii si Obor, care nu iti lasa loc de intors, decat cu solutii la fel de incomode).
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 19:29:56    Titlul subiectului: 135825

Citind mai anevoios, am gasit urmatoarele scrieri, direct de pe site-ul Metrorex:

Pe data de 1 Martie 2000 se dă în exploatare magistrala IV de metrou având 4 stații:
- Gara de Nord II
- Basarab II
- Grivița
- 1 Mai
Pe data de 19 Noiembrie 2008 se dă în exploatare tronsonul de prelungire al Magistralei IV dintre Nicolae Grigorescu și Linia de Centură având ca stații:
- Nicolae Grigorescu II
- 1 Decembrie 1818
- Policolor (actuala "Nicolae Teclu")
- Linia de Centură (actuala "Anghel Saligny")


Inclin sa cred ca este o greseala, datorata denumiri tronsoanelor T1 si T2 din timpul constructiei, ca si cand ar face parte din aceasi magistrala.
Dar totusi, a existat o astfel de situatie, in care sa se ia in considerare ca M4 Laminorului - Angh.S.?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 20:08:38    Titlul subiectului: 135826

La lansare peste tot a fost numita M4, chiar si pe niste harti imprastiate la momentul respectiv, unde NG-LdC figura in culoarea verde.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 20:13:10    Titlul subiectului: 135827

Nu este nici o greseala, este o denumire ce dateaza de foarte mult timp. Cele 2 tronsoane au purtat denumirea de Racord 1 si Racord 2. Probabil racorduri la Magistrala M 1 de metrou. Subway guru stie mai multe despre denumirile acestea date de acum douazeci si ceva de ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 09:16:18    Titlul subiectului: 135836

Am si eu o intrebare cat se paote de simpla:
Cum se face ca mai toate magistralele la noi se construiesc dea-ndoasele, incepand de la extremitati spre centru? Nu este mai nodmal sa incepi din centru, si sa mergis pre extremitati? Astfel s-ar executa intai tronsoanele centrale, si apoi s-ar executa independent tronsoanele spre extremitati. Oricum partea cea mai dificila este cea centrala. Astfel, pentru M5 normal ar fi fost sa se faca intai de la Universitate pana la Eroilor respectiv celalalt tronson spre Mosilor, etc, poate ar fi si fost dat in folosinta, iar apoi se continua spre extremitati, in paralele daca se vroia, erau tronsoane independente.

Cam mai toate sistemele de metrou din lume asa au pornit, din centru catre extremitati, si nu invers. Poate si acesta este motivul pentru care ei sunt mai bine proiectati. Un exemplu bun este dat de magistralele dinainte de '89, Eroilor spre fosta Industriilor, PU2-Pipera, PU2-fosta IMGB, Timpuri Noi -Republica, si chiar si M4: GN2 - 1Mai, au pornit din centru catre exterior, si acum se pot existinde in aceasi directie. De ce trebuie sa facem la celelalte magistrale dea-ndoaselea? Cand ar trebui sa se faca sectoarele centrale, care pun si cele mai multe probleme?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 10:20:08    Titlul subiectului: 135837

bogdaneftimie a scris:
Inclin sa cred ca este o greseala, datorata denumiri tronsoanelor T1 si T2 din timpul constructiei, ca si cand ar face parte din aceasi magistrala.
Dar totusi, a existat o astfel de situatie, in care sa se ia in considerare ca M4 Laminorului - Angh.S.?

Nu stiu de ce revenim la aceleasi discutii care credeam ca s-au lamurit. Deci in 1989 s-a inceput Magistrala 4 Racorduri. Nu era o magistrala asa cum ne gandim noi, ci doar, asa cum cum spune denumirea, formata din niste racorduri. Nu mai existau bani de o magistrala intreaga care sa strabata orasul si se pare ca "viziunea" din acel moment era sa ramana M1+M2+M3 (care era GdN1-D2) si sa se construiasca mai multe racorduri.
M4 T1 a fost NG-LdC si M4 T2 a fost GdN2-1Mai. Nu aveau nicio legatura unul cu altul, nici gand sa fie unite vreodata. Ulterior denumirea oficiala de M4 a fost atribuita pseudomagistralei GdN2-1 Mai, iar M4T1 a devenit parte a M3 dupa ce M3 a ajuns, dupa lungi permutari, Industriilor-Eroilor, apoi Industriilor-LdC.



harta_1989_martie_343.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.71 kb
 Vizualizat:  de 11564 ori

harta_1989_martie_343.jpg



harta_metrou4_metroul_sa__159.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.07 kb
 Vizualizat:  de 11564 ori

harta_metrou4_metroul_sa__159.jpg




Ultima modificare efectuată sab la Joi 04 Noi 2010 10:41:16, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 10:21:45    Titlul subiectului: 135838

E cam tot acelasi lucru de unde o iei - asta daca s-ar fi mentinut ritmul de executie de pe vremea Republicii Socialiste Romania. Daca se fac tronsoanele din centru, respectiv Mosilor - Eroilor pentru M 5 nu s-ar castiga absolut nimic, nu ar face legatura intre nimic si nimic. Ideea centrala pentru M 5 este sa aducem cetatenii din Dr. Taberei cat de cat in centru. Eroilor nu e chiar in centru, dar macar acolo exista conexiuni cu reteaua actuala de metrou. Cum cei din Pantelimon au conexiunea M 1 Iancului - tramvaiul 55 care in lipsa de altceva e buna si asta.
Primul tronson de metrou a fost prin centru ( Timpuri Noi - Petrache Poenaru ) din cu totul alte motive, si anume cand s-au apucat de el inca nu aveau scuturile construite si au cautat un tronson unde se putea sapa la suprafata. De altfel la numai 2 ani distanta, primele metrouri deja circulau prin Balta Alba traversand practic tot cartierul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 10:37:51    Titlul subiectului: 135841

Niciodata nu s-a pus problema unirii celor doua tronsoane ale M4. Nici nu ai avea cum. Singura unire era prin denumirea aberanta a obiectivului de investitii. Nu vad logica sa denumesti un obiectiv intr-un fel atatat timp cat este investitie si cand il dai in folosinta sa-l aloci altei magistrale sau sa-i dai alta denumire.
Intrebarea este daca pt M4 se dorea continuarea de la GdN2 spre sud si ca atare acesta este rostul amorsei de la Eroii Revolutiei, sau, asa cum a spus andrei11, se dorea o pendula Eroii Revolutiei-Giurgiului si un nou racord (M4R3).
Este aiurea sa incepi din centru constructia. Ce ai rezolvat ? Asa cum a spus si andrei11, important este sa aduci calatorii cat mai aproape de centru. Daca ai fi inceput cu Eroilor-Universitate, cui i-ar fi folosit respectivul tronson ? Cum s-ar fi amortizat cat de cat investitia ?
Asa cum s-a mai spus, M1T1 a fost o greseala, nu era nevoie de metrou de-a lungul splaiului prin centru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 10:37:51    Titlul subiectului: 135840

Am si mentionat de denumirea din timpul constructiei. Intrebarea mea era alta: daca s-a luat in considerare acea varianta vreaodata, chair si la nivel de idee nepusa pe hartie. Atat. Cunosc povestea denumirilor de atunci cu racorduri, si fugurarea pe toate hartiile ca M4 T1 si M4 T2.

Pai vezi? Ne intoarcem la mentalitatea veche, si anume ne apropiem iar de racorduri, in loc sa construim corect. Ce ii obliga pe ei sa se limiteze la Eroilor si atat, si sa ramana un racord periferic? De aici porneste totul, din conceptiile ca e mai bine sa ii aduci pe aia din periferie pana la cea mai apropiata linie de metrou, in loc sa pornesti sanatos din punctul zero, si sa mergi pana acolo unde este necesar.

Este cea mai mare greseala, si motivul pentru care avem ce avem in mijlocul Bucurestiului, in loc sa avem, poate nu un triunghi, dar un mod de interconectare a magistralelor, sanatos si accesibil, si apoi sa mergem si spre marginile orasului.
Apropo, daca era asa de urgent, construiau o linie de tramvai din Dr Taberei spre Razoare, alta decat cea de pe Timisoarei, un fel de alt 41, si tine loc de metrou pana era gata magistrala...
Oricum ceea ce ne lipseste si este o greseala majora, datorata multor factori, este acel nucleu din centrul orasului. Acum va fi mult mai greu sa se repare greselile, si greu chair sa se ajunga macar la schita postata de mine la topicul "Rute de metrou" care ar fi cat de cat sanatoasa intr-un oras mare si aglomerat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Noi 2010 17:13:21    Titlul subiectului: 135914

andrei11 a scris:
Daca se fac tronsoanele din centru, respectiv Mosilor - Eroilor pentru M 5 nu s-ar castiga absolut nimic, nu ar face legatura intre nimic si nimic. Ideea centrala pentru M 5 este sa aducem cetatenii din Dr. Taberei cat de cat in centru.

Corect. Atunci dau eu alt exemplu: Eroilor - Piata Drumul Taberei intai.
Daca se apuca cu Valea Ialomitei, pana ajung la Eroilor nu o sa se dea in folosinta nimic, daca faceau de-andoaselea (cum spune Bogdan Eftimie) se putea pune in folosinta fie tronsoane pe rand, fie chiar statie cu statie pe masura ce era finisata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Noi 2010 18:41:15    Titlul subiectului: 135918

Valea Ialomitei - Eroilor este un tronson unitar, indiferent in cate "sectiuni" a fost impartit si cate firme il construiesc si va fi inaugurat integral in acelasi timp. Adica se apuca de toate statiile deodata. Statia Valea Ialomitei este importanta datorita minidepoului ce se va construi acolo. Fara acest minidepou ar fi fost dificil sa aduca in fiecare zi metrouri nu stiu de unde, probabil din Militari sau Pantelimon. Depoul Ciurel nu-mi dau seama cate trenuri poate adaposti. Si tine cont ca multe statii au fost prevazute cu "linia a III - a" care poate adaposti, la randul ei, o garnitura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 19:52:19    Titlul subiectului: 136189

@sab:
Ura! ma simt razbunat...
Oprescu demoleaza blestematul de hotel Marna!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 20:30:32    Titlul subiectului: 136192

De ce te simti razbunat ? Ce contributie a avut Hotel Marna ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Noi 2010 20:33:34    Titlul subiectului: 136194

Evident ca trebuie niste explicatii la aceasta afirmatie. Si nu neaparat la o problema strict personala a ta cu hotelul Marna, ci de ce ai plasat aceasta afirmatie la sectiunea "Infrastructura de metrou". Din cate stiu eu metroul nu are nici in clin nici in maneca cu hotelul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 25, 26, 27  Următoare
Pagina 22 din 27

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community