Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rute noi de metrou in Bucuresti. Propuneri
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 17:02:18    Titlul subiectului: 132378

Este o statie inovativa dintr-o multime de motive:
- e prima statie ce a incercat sa iasa din tiparele 'pre-decembriste';
- diferentele de abordare si de finisaje intre cele doua jumatati se datoreaza executiei in doua etape distantate destul de mult in timp;
- e prima statie construita pe tunele existente in exploatare, ca 'indesire';
- e prima statie la care s-au folosit materiale de finisaj din 'marmura compozit' artificiala si nu din piatra naturala;
- e prima statie la care nu s-au mai pus escalatoarele 'clasice' cehesti Transporta;
- e prima statie la care s-au instalat echipamente moderne electro-mecanice;
- e prima statie finantata din alocatii bugetare 'cu tzaraita' (prima nava) si din imprumuturi externe (a doua nava);
- e prima lucrare care a avut o 'organizare de santier' aproape impecabila (meritul constructorului Energoconstructia);
- e prima lucrare la care atribuirea lucrarilor s-a facut prin licitatie...
Intr-un cuvant a fost 'ruptura' fata de trecut, un 'challenge' de a trece la o etapa noua...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 18:04:42    Titlul subiectului: 132389

Ai uitat inca un motiv de "inovatie". Este prima statie care are doua iesiri pe aceeasi parte, in acelasi sens si situate la numai 50-60m una de cealalta Oamenii urca cu scarile rulante (care intr-adevar nu mai sunt Transporta) pentru a cobora apoi scarile fixe si a parcurge cca 50m pana la cealalta iesire de pe coltul intersectiei.. Very Happy
A doua inovatie sunt cele 4 trepte pe care trebuie sa le urci si apoi sa le cobori daca subtraversezi bulevardul incat aproape dai cu capul in finisaje.
Si pentru ca tot vrem sa fim ecologisti si ne este frica sa defrisam cativa copaci in parcul Dr Taberei pentru o eventuala constructie a unui depou acolo, la Gorjului nu s-au mai plantat pana in ziua de astazi copacii taiati la constructia statiei. Deh, Militariul are prea multe spatii verzi si chiar nu era necesar...Poti sa o pui si pe asta la inovatii...


Ultima modificare efectuată de către sab la Mar 24 Aug 2010 18:15:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 18:14:47    Titlul subiectului: 132391

Problema era daca-i lipseau unul-doua accese, asa cum din pacate este situatia la multe din statiile 'pre-decembriste'.
Mi-e clar ca tie personal iti displace statia asta si nu vreau sa polemizam inutil. Fiecare cu gusturile lui...
Sau cum spune optimistul, se putea si mai rau... Laughing
Cele 4 trepte sunt ca sa sari parleazul peste canalul colector... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 18:19:27    Titlul subiectului: 132392

Nu imi displace mai mult decat altele, doar ca o folosesc zilnic si observ lucruri care la alte statii nu sar chiar asa in ochi...Si vad ca nu sunt singurul care considera statia asta un experiment destul de nereusit.
Aspectul de struto-camila nu are cum sa fie sters de nimic, indiferent cat de utila a fost statia (si sunt de acord ca era foarte utila) si cat cati ani s-au scurs intre nava1 si nava2. Macar de dragul unitatii puteau sa se pastreze finisajele "clasice" si pentru nava2, chiar daca erau "perimate". Nu mai spun de solutia aplicarii travertinului pe profile metalice (utilizata la nava2) care mi se pare foarte proasta, multe placi desprinzandu-se in timp si fiind inlocuite mai nou de placaje vopsite crem... Very Happy
Al naibii de canal colector, a dat peste cap de tot statia asta... Very Happy .Spune-mi si mie, pentru cultura mea, cam ce este acolo, mai exact cam care este adancimea canalului daca stii. Banuiesc ca acest canal colector este motivul pentru care cele noua nave nu comunica la nivelul etajului intermediar. Oricum cred ca se putea devia canalul colector astfel incat sa existe o mai mare normalitate acolo..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Aug 2010 18:29:51    Titlul subiectului: 132394

Ia-o si tu ca o prima incercare 'de mai bine' cu plusurile si minusurile respective.
Asta e, data viitoare vom vedea cum ne reuseste...
Pentru zapaceala aia post-revolutionara nu a iesit chiar asa rau cum incerci tu sa o prezinti.
Solutia de aplicare 'uscata' a travertinului am uitat sa o trec la capitolul 'premiere', si nu e deloc mai proasta, e mult mai buna si moderna.
Despre 'remedierile' Doreilor, vezi ultimele postinguri cu adrian rosca...No comment!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Sep 2010 17:58:46    Titlul subiectului: 132826

Inelara partea a V - a


Inelara O noua viziune 5.jpg
 Descriere:
Inelara partea a V - a
 Mărime fișier:  119.86 kb
 Vizualizat:  de 14119 ori

Inelara O noua viziune 5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
armyuser



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Mar/2012
Mesaje: 24
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 10:34:00    Titlul subiectului: Stația Gorjului și lecțiile sale 132969

sab a scris:
Nu mai spun de solutia aplicarii travertinului pe profile metalice (utilizata la nava2) care mi se pare foarte proasta, multe placi desprinzandu-se in timp si fiind inlocuite mai nou de placaje vopsite crem... Very Happy
De acord, soluția cu placaje naturale montate uscat a scăpat din vedere existența vibrațiilor. Sistemul de fixare cu șanțuri în placaj este primul care cedează. Aș fi preferat, în loc de plăci de "travertin", module din tablă vopsită, așa cum s-a ales pentru peretele tunelului din stație.
sab a scris:
Al naibii de canal colector, a dat peste cap de tot statia asta... Very Happy .Spune-mi si mie, pentru cultura mea, cam ce este acolo, mai exact cam care este adancimea canalului daca stii. Banuiesc ca acest canal colector este motivul pentru care cele noua nave nu comunica la nivelul etajului intermediar. Oricum cred ca se putea devia canalul colector astfel incat sa existe o mai mare normalitate acolo..
Este destul de complicat să muți un canal cu fluide aflat în funcțiune, iar schimbarea bruscă de traseu a acestuia determină modificări ale regimului de curgere, cu impact asupra comportării în timp a casetelor-conductă.

După părerea mea, nivelul intermediar era destinat a fi echipat cu case și turnicheți. Accesul pe peron se făcea prin parcurgerea nivelului superior, apoi pe scările fixe pâna la nivelul intermediar, pentru validarea titlului de călătorie, apoi iar pe scările fixe până la peron). Ieșirea din stație se făcea preferențial pe scările rulante, care se termină direct la nivelul superior. Până la un moment dat, situația a respectat această politică de cvasi-separare a fluxurilor, însă ea a fost alterată, probabil din motive de reducere drastică a personalului (ar fi fost necesare patru posturi de control acces, acum sunt doar două). Accesul dinspre piață, pe sensul spre Preciziei, a fost conectat direct la nivelul intermediar, pentru că nivelul superior există doar în zona centrală a stației, unde permite și interconectarea între cele două nave.

_________________
armyuser.blogspot.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 10:49:32    Titlul subiectului: 132972

De acord numai pana la un punct. Deci vrei sa spui ca un canal colector / apeduct odata construit nu se mai schimba in vecii vecilor, pana cand crapa din cauze naturale ?
Mi-e imposibil sa cred ca statia "Gorjului" nu putea sa arate simetrica din cauza canalului colector.
Bine, acolo a fost si altceva, traseul liniei era dat si nu puteau sa-l modifice.
Pana la urma sti ce ma nemultumeste la Gorjului ? Finisajele. De ce sunt ele asa diferite pentru cele 2 linii ? Cand a fost facut proiectul - -de ce nu au conceput un finisaj unitar pentru statie ? Asta e intrebarea. Nu solutiile tehnice, care au trebuit sa fie aplicate fata de conditiile concrete gasite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Sep 2010 08:29:09    Titlul subiectului: 133216

Partea a VI - a a inelarei face legatura intre cartierele Balta Alba si Ferentari trecand evident prin Berceni. Cum se observa sunt 2 variante destul de viabile. Dar cum aceasta inelara este numai in inchipuirea mea nu a fost nici o problema sa le shitez pe amandoua, si asa daca va fi construita vreodata va avea cu totul alt traseu, nici prin gand nu ne poate trece care vor fi cerintele de trafic in anul 2100 (aproximativ).


Inelara o noua viziune 6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.63 kb
 Vizualizat:  de 13807 ori

Inelara o noua viziune 6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 18:06:01    Titlul subiectului: 133400

bogdaneftimie a scris:
Ba mai mult, scrie ca va exista legatura si cu Aeroporturile ( M 6 ) , ceea ce ma duce cu gandul ca totusi, legatura cu Otopeni va pleca de la 1Mai si nu de la Gara sau de la Victoriei.
De unde pleaca viitoarea M 6 nu are importanta, va trece si pe la Baneasa. Numai ca o sa aiba o mare surpriza, si anume prin anul 2060 - 2070 cand va fi gata M 6 nu va mai fi nici un aeroport la Baneasa.
Oricum vor fi foarte ocupati pana prin 2023 cu M 5 - Valea Ialomitei - Eroilor - ca sa nu se inteleaga altceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2024
Mesaje: 1180
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 23:21:07    Titlul subiectului: 133414

Cine stie, poate vor avea elanul muncitoresc de la Pasajul Basarab si avem sansa sa apucam o linie jumate de metrou pana in 2020.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 15 Sep 2010 08:09:24    Titlul subiectului: 133421

Macar sa vedem in 5 ani de zile doua - trei statii din M5.
In prima faza, M6 sigur va pleca de la 1Mai, mai ales ca M4 Gara de Nord - Gara Progresul este programata la "sapat" abia dupa M5 si M6, si ca sa faca niste economii, destul de aberante chiar.

Apropo de Baneasa, exista inca de acum un an, poate mai mult chiar intentia de a muta acest aeroport, prin constructia unuia in partea de sud a Bucurestiului, si redistribuirea zboruruilor in acesta nou si Otopeni.

Nici nu va trebui sa asteptam 2020 (cum se spune in raportul de activitate Metrorex) pentru a nu mai fi nevoie de Baneasa. In schimb ramane un important cartier din Nordul Bucurestiului, cu anumite interese financiare si polititce chiar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Sep 2010 14:04:33    Titlul subiectului: 133587

Si am ajuns la final - "Inelara - o noua viziune - episodul VII". Asa cum am promis, postez si traseul integral al "inelarei" asta ca sa aveti si o viziune de asamblu asupra intregului traseu.


Inelara o noua viziune 7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.02 kb
 Vizualizat:  de 13414 ori

Inelara o noua viziune 7.jpg



Inelara - asamblul.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.72 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Inelara - asamblul.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Noi 2010 11:19:32    Titlul subiectului: 135746

Cred ca nu am fost eu destul de clar. M 4 si M 6 vor fi 2 magistrale complet diferite care intamplator au o sectiune comuna. ( Vezi schita ). Sper ca dupa nefericitul experiment din Dr. Taberei - care nici nu a inceput, nici nu o sa inceapa anul acesta - o sa le vina mintea la cap ca sa nu mai faca statii la 500 metri. Nici la 2 km nu e bine, ci sa le faca acolo unde e necesar. Lungimile inegale ale magistralelor nu ma prea incurca, si numarul de metrouri va fi inegala, deci alternanta se pastreaza in cazul traseului comun.
La 1 Mai este necesar un al treilea peron - cel mai probabil pentru sensul Otopeni - Gara. In principiu ar trebui sa fie la nivel cu actuala statie, dar evident oamenii de specialitate il vor proiecta conform tuturor normelor. Din punct de vedere al traficului se va intampala ceea ce s-a intamplat si la Nicolae Grigorescu - cu observatia ca poate se misca mai repede.
GdN 2 nu va fi niciodata cap de linie pentru 2 magistrale - vezi schita. Daca la un moment dat totul se va opri la GdN 2 si nu se va mai continua spre Sud vom avea pentru M 4 (GdN 2 - Parc Bazilescu ) un metrou la 20 minute, ceea ce nu o sa incurce prea tare terminalul Otopeniului de la GdN 2. Pentru cele 2 statii Pajura si Parc Bazilescu 3 metrouri pe ora nu este nici o problema. Sau inchidem pur si simplu statiile mai sus amintite si desfiintam M 4 pana la noi ordine. Asta daca se da in functiune M 6 Otopeni - GdN 2.



M 4 si M 6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.97 kb
 Vizualizat:  de 13120 ori

M 4 si M 6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Noi 2010 11:58:34    Titlul subiectului: 135747

PU-Otopeni chiar este fictiune si merge la topicul de "Propuneri".
GdN2 va fi capat de linie chiar daca poate doar proviziriu in varianta in care se alege acel traseu pentru M6. Nu inteleg de ce spui ca "nu va fi capat". Ea este capat acum si probabil va fi capat pentru M6. Nu am vazut niceieri o schita de magistrala Progresu-Otopeni, ci doar GdN2-Otopeni.
Nu ai cum sa inchizi M4 dupa ce ai bagat atata bani sa termini ce s-a inceput in 1989, ba chiar sa mai faci si o statie noua. Si se tot vorbeste de prelungire, nu stiu de ce vrem sa o inchidem....Metrorex se chinuie sa le dea in folosinta si tu vrei sa le inchizi.. Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Noi 2010 16:27:59    Titlul subiectului: 135762

O sa le inchida - asta e parerea mea. Asadar cele 2 statii de pe M 4 o sa le deschida la anul. ( 2011 ). M 5 - sper sa se apuce de el, o sa-l termine probabil prin 2020. ( Parere proprie ). Sunt convins ca nu pot sa se apuce concomitent de M 5 si M 6. Asadar M 6 o sa-i vina randul prin 2030. In 2030 fara nici un regret pot inchide "Pajura" si "Parc Bazilescu" dupa vreo 20 de ani de functionare. Nu cred ca mai crede nimeni deocamdata in prelungirea lui M 4 spre Laminorului sau Mogosoaia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Mar 02 Noi 2010 20:45:25    Titlul subiectului: 135773

Părerea mea personală este urmatoarea: M4 eu nu l-aș mai duce în sud sub nicio formă, M4 dus la Nicolae Grigorescu via obligatoriu Unirii și unit acolo cu tronsonul de Anghel Saligny, M6 dus în sud pe Giurgiului, iar atunci se pune din nou problema Militariului care, ca să nu-l condamnăm la izolare - și-așa a fost destul - îi facem capat comun cu M1 cum era pe timpuri la Republica. M4 ar trebui neapărat dus la Unirii, pentru că nu avem o legătură directă Unirii Gară, pe Crângași ocolim prea mult, iar pe Vicoriei, iar facem schimburi. Știu o să ziceți că nu permite configurația stradală M4 la Grigorescu, dar se poate îl faci de adâncime mai mare, problema e doar gară Unirii mai mare. Așa ar și fi logic pentru că atât M4 cât și tronsonul la Saligny sunt construite cam în aceeași perioadă și au și cam aceeași istorie!
Propunerea mea ar rezolva și problema M6-lui cu capătul de la gară! Iar M6 în viziunea mea M6 de la Arcul de Triumf faci cumva să îl faci de mare adâncime și să îl duci la Basarab numai că acum avem pasaj acolo, dar dacă e de mare adâncime merge pe sub casele de după blocuri și apoi pe inelul central până la Eroii Revoluției și mai departe pe Giurgiului. Va fi cam lung, dar poți liniștit să îl separi în două de exemplu la Răzoare. Iar la Răzoare, iar nu e problemă că îl bagi la mare adâncime pe sub pasaje, gară subterană, în Occident există lucrări subterane pe n nivele.


Ultima modificare efectuată 2009 la Mar 02 Noi 2010 21:03:26, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 19:22:34    Titlul subiectului: 135824

Mai frumos ar fi sa ducem M4 de la varianta lui Andrei, si anume capat la Unirii, sa il prelungim spre Colentina, Tei, in cazul in care M6 ramane batut in cuie GN/PV - Otopeni.

Luand in considerare ceea ce exista la ora actuala, si tendintele viitoare, eu asa vad o foarte buna valorificare a sistemului de transport cu metorul in Bucuresti.
Denumirea/numerotarea nu are nicio importanta.

In general, in prezenta propunere, se incearca evitarea suprapunerii de magistrale gen Eroilor-NG, si crearea de cat mai multe puncte de interschimbare intre magistrale. Deasemenea, schita se bazeaza pe cele existente astazi, si cele despre care se mai vorbeste in curs de proiectare, a.i. sa corectam greselile din rtecut si sa valorificam un sistem de metrou existent, foarte bun, dar care paote deveni si mai bun de atat.
Bine inteles, aceasta operatiune este mai drastica, si presupune ceva modificari majore, dar este spre binele viitor.



harta[1].png
 Descriere:
 Mărime fișier:  351.77 kb
 Vizualizat:  de 12928 ori

harta[1].png




Ultima modificare efectuată de către bogdaneftimie la Joi 04 Noi 2010 09:08:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Noi 2010 22:58:51    Titlul subiectului: 135831

Harta este o abordare inedita a viitoarelor magistrale. Cu voia ta zilele urmatoare o sa incerc sa descifrez traseele propuse de tine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 09:04:54    Titlul subiectului: 135835

Mai nou am observat ca cel putin dimineata, in jurul orei 8, exista cel putin un tren care merge pe relatia Preciziei - Eroilor si retur, deobicei reducand intervalul dintre trenuri pe jumatatea de M3 in cauza. Este ceva oficial? Se ia in considerare ca la orele de varf sa se lucreze pe sectiuni de magistrale mai intens circulate, cum este cazul de fata, si cum s-ar putea face si pe M1?

Spuneam pe un topic pe acest forum, ca o astfel de abordare, in orele de varf ar avea de castigat foarte mult, in zonele intens circulate, si ar fi si o reducere de costuri - nu ar rula trenurile toate de la un capat la altul, si intervalul in sectiunile centrale / de interes ar scadea semnificativ. Dar cu conditia sa permita si situatia din teren - sa existe macaz de rebrusare, etc. De exemplu pe M2 la intervalul actual si situatia din teren, nu se prea poate adopta un astfel de sistem, si nici nu prea este nevoie. Pe M3 s-ar putea circula in variante: Preciziei-Eroilor, Preciziei - Timpuri Noi, sa spunem fiecare al doilea tren sau chiar al treilea sa aibe traseu scurt. Pe M1: Eroilor - GN, si/sau Gn-D2, si/sau GN-NG, in aceasi situatie, un tren la doua/trei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 10:52:26    Titlul subiectului: 135844

Da-mi un exemplu unde se mai practica un astfel de sistem...Asa cum stim la Eroilor s-a practicat si mai mult incurca decat ajuta. Incurca circulatia pe M1 si era un chin pentru calatori. Ina afara avantajului Metrorex de reducere a cheltuielilor alt avantaj nu vad..
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 11:00:59    Titlul subiectului: 135848

Avantajul este ca vei avea un timp mai scurt pe sectorul aglomerat.
Exemplu:



Untitled.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.09 kb
 Vizualizat:  de 12841 ori

Untitled.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 11:42:28    Titlul subiectului: 135852

Parerea mea este ca exemplele date sunt neconcludente, acolo probabil ca nu se justifica sa mearga toate trenurile in statia de depou (in cazul liniei verzi) sau cele 2-3 statii (linia rosie). Probabil ca nu sunt calatori.
Insa daca tu consideri ca la noi nu sunt calatori care sa justifice M3, sau alta relatie (in afara de Republica-Pantelimon) atunci...
Repet, din punctul meu de vedere conteaza foarte mult si numarul de schimbari. Daca mergi cu 3 metrouri ca sa parcurgi 5-6 statii ( precum acum 1 an pe relatia Lujerului-Universitate) si aici mai exista si unul sau doua pasaje de corespondenta lungi sau subdimensionate, atunci ma las pagubas
Si cred ca la noi problema este alta. Sistemul de management al traficului nu permite circulatia la intervale mici (mai mici de 3 min pe M1+M3 tronson comun).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 12:11:31    Titlul subiectului: 135854

Daca ai merge foarte repede, nu te-ar mai interesa de cate ori schimbi si cum. Ideea de a avea segmente pe care sa circule trenurile, inseamna nu sa schimbi de 10 ori trenul, ci sa ai de exemplu un tren de la Gorjului la Timpuri Noi/ Nicolae Grigorescu, si celelalte doua sa faca tot traseul.

Mai nou, iar se rebruseaza cate un tren la Eroilor dimineata, (vazut, testat cateva zile la rand) si intervalul scade la 3 minute intre trenuri in acea perioada. Deci se poate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 04 Noi 2010 12:26:46    Titlul subiectului: 135855

Si ce ma ajuta ca rebruseaza la Eroilor? Eu vreau sa ajung in centru si mai mult ma incurca....Ce castig 2 min ca vine unul mai repede pierd la Eroilor ca astept metroul de pe M1 sa merg mai departe..
Scuza-ma, dar dupa 10 ani de pseudo-magistrala M3 Preciziei-Eroilor, nu mai vreau experimente. Faptul ca la noi se incurca traficul pentru ca am gandit prost sistemul de management si pentru ca nu avem suficiente BM-uri nu insemna ca organizarea actuala a magistralelor nu este buna. Exista multe exemple in lume unde doua sau mai multe linii impart aceeasi portiune de traseu. Daca la ei se poate inseamna ca problema este la noi
Si cred ca se intampla ceva, nu stiu daca are legatura cu trenul care rebruseaza, dar la 7.40 de ex am stat 13 min pana a venit un tren la Gorjului.

Cu scarile rulante este cu dus si intors...De ex cea de la Izvor abia se mai taraie si este zgomotoasa. Si nu cred a trecut mult de cand a fost modernizat respectivul acces, parca scara rulanta nu exista inainte acolo.
Cehii, ca si altii din est, au luat metroul rusesc si l-au aplicat, noi am fost mai "originali", nu stiu daca este bine sau rau. Insa nu cred ca la momentul acela puteai sa cumperi rulante din occident, chiar daca erau de o mie de ori mai bune. In CAER mai faceai un barter, te mai descurcai, la occidentali plateai cu valuta forte. Si toata valuta mergea in ultima vreme la plata datoriei externe (alta aberatie)..

Propunerile tale din harta sunt cam inaplicabile. Cum faci tu D2-Eroilor de ex ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 16 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community