Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 04 Oct 2010 21:16:12 Titlul subiectului: |
134377 |
|
"„Proiect Volosevici” e pagubă? Primarul acuză un atac politic
Consilierii din Opoziție au calculat sumele pe care bugetul Ploieștiului le pierde din cauza inscripțiilor „Proiect Volosevici” postate pe troleibuze. Contestatarii susțin că închirierea acelor suprafețe ca spațiu publicitar ar fi putut aduce Primăriei peste 20.000 de lei pe lună.
La ședința ordinară a Consiliului Local Ploiești, desfășurată la mijlocul acestei săptămâni, social-democratul Gabriel Ionescu a făcut un calcul inedit, demonstrând că Opoziția nu vrea să renunțe la a critica inscripțiilor cu „Proiect Volosevici”. Potrivit raționamentului, spațiile de pe troleibuzele recent cumpărate pe care a apărut această inscripție ar fi putut fi mult mai bine valorificate. La punctul de pe ordinea de zi rezervat întrebărilor și interpelărilor, consilierul local a solicitat ca Regia Autonomă de Transport Public să-l informeze câți bani ar fi putut fi câștigați dacă aceste suprafețe ar fi fost închiriate ca spațiu publicitar, pe modelul binecunoscut al autobuzelor RATP. „După calculele mele, publicitatea pe un troleibuz ar fi echivalentă cu 10 milioane de lei vechi. Închirierea acestor spații ar fi putut aduce încasări la buget. Nu mi se pare corect ca pe un proiect al Consiliului Local să apară numele primarului. Dacă toți primarii ar revendica realizările din vremurile respective, ar însemna să avem numele lor și pe Halele Centrale, și pe spitale, și pe școli și așa mai departe. S-ar putea să nu-i convină domnului primar”, a punctat Gabi Ionescu în cadrul ședinței de miercuri. Reacția primarului la acest nou argument a rămas aceeași ca și la restul discuțiilor pornite de la „Proiect Volosevici”. „Este un atac politic de la o Opoziție care nu vine cu idei constructive. N-au avut cum să se lege de cheltuirea banului public, pentru că nu s-a consumat niciun ban din bugetul local, și vin cu alte atacuri puerile. Nu am făcut altceva decât să iau modelul de la președintele Consiliului Județean și de la Adrian Năstase. Mă refer la panoul care a apărut lângă podul de la Tătărani și la clădirea Finanțelor (n.r. pe care există o plăcuță de inaugurare unde apare numele fostului premier). Nu cred că este o chestiune incorectă ce au făcut acești oameni. E un proiect pe care și l-au asumat, l-au făcut și au scris despre el. La fel e și în cazul meu”, a comentat primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici."
http://www.telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/6772-Proiect-Volosevici-e-paguba-Primarul-acuza-un-atac-politic
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 05 Oct 2010 09:16:40 Titlul subiectului: |
134384 |
|
S-a ajuns la numerotarea troleibuzelor pana la nr de parc 5923.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Oct 2010 10:28:15 Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan |
134394 |
|
Cate troleibuze Neoplan circula la orele de varf?
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 05 Oct 2010 21:17:38 Titlul subiectului: Re: Troleibuzele Neoplan |
134429 |
|
Maxim 18... pe ambele trasee.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Oct 2010 10:26:16 Titlul subiectului: |
134587 |
|
Aseara pe 202 am facut cu un NEOPLAN numai 12 minute de la Gara de Sud la Podul Inalt, 3 calatori urcati de la Gara, unul a coborat la Popa Farcas si ceilalti 2 la capat, pe un traseu in 80% asfalt excelent si cu niste semafoare pe intermitent cu exceptia celui de la Kaufland+Soseua Vestului a facut ca acest troleu sa strabata orasul de la Sud la Vest in doar 12 minute.
De vreo 4-5 ori a sarit peste 50km/h, dar cand te apropii de 60 deja motorul suna tare si urat.
Pana la urma sunt sau nu limitate la 50??
|
|
Sus |
|
|
PREZIOSO
Data înscrierii: 02/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Aug/2023 Mesaje: 149 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Oct 2010 17:32:57 Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan |
134834 |
|
Conform " www.altphel.ro " va disparea " Proiect Volosevici " de pe Neoplane.
|
|
Sus |
|
|
catalin97
Data înscrierii: 14/Iun/2010 Ultima vizita: 08/Iul/2013 Mesaje: 23 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 05 Noi 2010 20:53:02 Titlul subiectului: |
135926 |
|
In fiecare seara cand ma intorc acasa de la scoala,vad Neoplanurile cum fac scantei.cand prinde 30-40 km/h fac o plama imensa.Mi-e frica sa nu ia foc.Tare dragute sunt insa cred ca mai bine nu le lua R.A.T.P-ul.A...si nu mai spun ca a ramas de la colajul cu "[i]proiect Volosevici" [/i]puncte albaste pe spate si pe partea stanga si dreapta a troleelor...chiar am incercat sa filmez troleele,insa era seara si lumea se uita ciudat la mine cand incercam sa le fimez.
|
|
Sus |
|
|
aditza1999
Data înscrierii: 30/Mai/2009 Ultima vizita: 26/Oct/2023 Mesaje: 50 Locație: Ploiesti (Malu Rosu)
|
Trimis: Sâm 06 Noi 2010 00:12:34 Titlul subiectului: |
135940 |
|
Nu au fost pana acum postate poze cu numerele de parc al Neoplanelor, asa ca am facut-o eu:) :
Noile bariere "de 1m", si noul loc al tragatoarei:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
945.34 kb |
Vizualizat: |
de 22521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.45 MB |
Vizualizat: |
de 22521 ori |
|
Descriere: |
Daca va uitati atent se vede urma numarului #826 |
|
Mărime fișier: |
1.27 MB |
Vizualizat: |
de 22521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.49 MB |
Vizualizat: |
de 22521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.45 MB |
Vizualizat: |
de 22521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.62 MB |
Vizualizat: |
de 22521 ori |
|
Descriere: |
Ma scuzati de claritate, a fost facuta fara blitz...! (#5906) |
|
Mărime fișier: |
1.78 MB |
Vizualizat: |
de 22521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.17 MB |
Vizualizat: |
de 22521 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
217.56 kb |
Vizualizat: |
de 22461 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
aditza1999
Data înscrierii: 30/Mai/2009 Ultima vizita: 26/Oct/2023 Mesaje: 50 Locație: Ploiesti (Malu Rosu)
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 19:47:25 Titlul subiectului: |
136417 |
|
George_Catalin a scris: | Aseara pe 202 am facut cu un NEOPLAN numai 12 minute de la Gara de Sud la Podul Inalt,
[ . . . . . . ]
De vreo 4-5 ori a sarit peste 50km/h, dar cand te apropii de 60 deja motorul suna tare si urat.
Pana la urma sunt sau nu limitate la 50?? | Unele troleibuze au limitator la 60 km/h iar altele nu au...
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 23 Noi 2010 20:39:43 Titlul subiectului: |
136673 |
|
Ultimul sosit este 5924, ex 814.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
catalin97
Data înscrierii: 14/Iun/2010 Ultima vizita: 08/Iul/2013 Mesaje: 23 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 27 Noi 2010 16:32:33 Titlul subiectului: |
136846 |
|
Se mai stie ceva de troleul "donator"? As fi recunoscator daca mi-ar oferi cineva cateva poze...
...de afisajul interior se mai stie ceva? Nu inteleg de ce nu functioneaza...
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Dec 2010 14:25:36 Titlul subiectului: |
137363 |
|
De cateva zile pe monitoarele NEOPLAN-urilor apare trecut doar numarul traseului, iar in loc de ruta "Malu Rosu - Gara De Sud" apare "SARBATORI FERICITE".
La fel se intampla si cu autobuzele de tip BMC de pe traseele 35 si 35b.
Exemplu: 44 SARBATORI FERICITE sau 35B SARBATORI FERICITE, numarul traseului ramanand fix, in schimb mesajul se misca pe monitor, se plimba de la dreapta la stanga.
|
|
Sus |
|
|
catalin97
Data înscrierii: 14/Iun/2010 Ultima vizita: 08/Iul/2013 Mesaje: 23 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 21 Dec 2010 18:28:26 Titlul subiectului: |
137754 |
|
Imi pare rau ca te corectez, insa pe BMC-uri este scris ceva de genul: 35-LAMAITA-PALATUL CULTURII, apoi se schimba afisajul scriind 35-SARBATORI FERICITE!.
Iar acum la afisajul NEOPLAN-urilor este scris 44-CRACIUN FERICIT!
|
|
Sus |
|
|
catalin97
Data înscrierii: 14/Iun/2010 Ultima vizita: 08/Iul/2013 Mesaje: 23 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 20:31:26 Titlul subiectului: |
138043 |
|
Azi eram prin oras si l-am vazut pe NEOPLAN-ul 5919 cu tabelele stricate,acolo aparand un 6 mic si atat...Stie cineva ceva?
|
|
Sus |
|
|
aditza1999
Data înscrierii: 30/Mai/2009 Ultima vizita: 26/Oct/2023 Mesaje: 50 Locație: Ploiesti (Malu Rosu)
|
Trimis: Mar 28 Dec 2010 16:57:35 Titlul subiectului: |
138112 |
|
Pentru ca era in probe. Atunci apare 6 - cursa speciala sau PROBE...
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Mar 28 Dec 2010 17:10:00 Titlul subiectului: Troleibuzele Neoplan din Ploiesti |
138116 |
|
Date tehnice: troleibuz articulat low-floor, doua electromotoare (pe axele B si C), de tipul "MB-OM-442", care dezvolta 2*390 Kw, frana reostatica si recuperativa, chopper, frana cu aer comprimat si discuri tip "Knorr-SB-7000", control digital al tractiunii, sisteme ABS, ESP, aer conditionat, servofrana, servodirectie, lungime 17.982 mm, latime 2550 mm, inaltime 3550 mm, greutatea la gol 29,4 tone, capacitatea de transport 124 calatori (din care 34 pe scaune).
Dispune si de un generator electric tip "NM-2-020", ceea ce i permite sa strabata o distanta scurta, cand cade tensiunea la retea.
Produs din 2004, pretul unui astfel de troleibuz nou (cu tot cu TVA) ajunge la 400.000 euro.
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Ian 2011 03:01:01 Titlul subiectului: |
138288 |
|
In noaptea dintre ani Neoplan-ul cu nr 5907 cu inscriptia PROBE a fost blocat in fata magazinului Omnia pe prima banda de mers spre Gara de Sud. Nu stiu ce a fost cu el dar a stationat undeva de pe la ora 23:50 si pana la 00:30 cand a plecat spre Gara de Sud facand slalom printre cioburi si resturi de la baterii de pocnitori etc. Avea cativa oameni in el cu luminile stinse si inscriptia PROBE, iar soferul este un fost sofer de troleibuz care acum este mecanic la Depoul de troleibuze. Am tras cateva cadre cu o camera slabuta si urmeaza sa le pun aici. La 00:30 s-a retras spre Gara De Sud si ruta de intoarcere a fost alta din cauza ca politia rutiera a blocat accesul de la intersectia cu HOTEL CENTRAL cu Tache Ionescu si Bulevardul.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 01 Ian 2011 16:55:52 Titlul subiectului: |
138310 |
|
Pozele promise de George.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.67 kb |
Vizualizat: |
de 21642 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.36 kb |
Vizualizat: |
de 21640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.62 kb |
Vizualizat: |
de 21638 ori |
|
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 21:18:19 Titlul subiectului: |
139891 |
|
Azi am fost pentru o ora jumate in Ploiesti, si asteptand trenul de intoarcere in Bucuresti m-am dat si eu cu Neoplanele. Am circulat cu linia 202 intre Gara de Sud si Popa Farcas si retur. Prima impresie care am avut-o ? Foarte silentios. De fapt cred ca este cel mai silentios troleibuz cu care am circulat in Romania. A doua impresie ? Foarte versatil, se comporta foarte bine in trafic. Pornea foarte usor si se opreste la fel de usor. Pentru cei care sunt impotriva articulatelor pe motivul stupidului argument ca aceste troleibuze nu se descurca pe stradute, ii invit sa vina la Ploiesti sa dea o tura cu linia 202 sa vada cum se comporta pe portiunile de traseu unde merge pe stradute. De altfel mi s-a parut interesant sistemul de sensuri unice. Ca organizare interna, in segmentul II (de dupa burduf) este mai inghesuit in sensul ca avem 2 si 2 scaune in paralel, culoare este ingust, in prima sectiune spatiul nu este asa inghesuit, In orice caz fata de Irisbusuri spatiul este mult mai generos. Ca un minus, nu merge sistemul de anuntare al statiilor (cel putin cu troleibuzele cu care ma fost). As putea spune ca Neoplanele sunt cele mai bune troleibuze care circula la noi, iar cine le critica sa vina in Ploiesti sa circule cu ele si pe urma mai discutam. Poate sunt subiectiv, dar dupa parerea mea sunt cu mult peste Irisbusuri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.45 kb |
Vizualizat: |
de 21298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.67 kb |
Vizualizat: |
de 21298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.51 kb |
Vizualizat: |
de 21298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.66 kb |
Vizualizat: |
de 21298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.24 kb |
Vizualizat: |
de 21298 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.09 kb |
Vizualizat: |
de 21298 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Feb 2011 19:51:14 Titlul subiectului: |
139931 |
|
La nici un troleibuz nu anunta statiile si imi pare bine ca nu l-ai prins pe traseu pe 5904, care e cel mai zdruncinat, ca altfel din cauza unui singur troleibuz s-ar putea sa fi spus ca asa sunt toate.
5904 este singurul care scoate un sunet destul de urat cand pleaca/porneste, da impresia ca motorul vrea sa se inece.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Feb 2011 20:14:28 Titlul subiectului: |
139935 |
|
M-am si documentat in ceea ce priveste caracteristicile tehnice ale acestui troleibuz, adica nu am mers de doua ori cu ele si deja mi-am facut o parere. Sincer eu nu va inteleg pe voi ploiestenii, ce nu va multumeste ? Preferati sa aveti niste autobuze MAZ la fel ca in Brasov, Constanta sau Sibiu in locul troleibuzelor ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Feb 2011 23:00:04 Titlul subiectului: |
139944 |
|
Sunt foarte multumit de ele, doar ca am zis ca bine ca nu l-ai prins pe 5904 care are ceva probleme cu motorul la plecare. Zic asta pentru ca s-a mai intamplat acum 3 ani cand un pasionat din Bucuresti a venit la Ploiesti intr-o zi in care tramvaiele erau inlocuite cu autobuze si am mers impreuna cu el si alti pasionati in aglomeratie intr-un MAN pe 102 iar in spatele nostru era un Ikarus tot pe 102 cu doar cativa calatori la care tipul respectiv a inceput sa posteze pe diferite forumuri cum ca la Ploiesti transportul in comun este dezastru ca se circula airea si tot asa. Intelegi ce vreau sa zic.
Cat despre 5922 acum 2 saptamanii era in probe pe 202 cu vreo 4-5 mecanici si un calculator pe bord verificand starea troleibuzului.
O sa le pandesc si eu pe 5911, 5915, 5919 si 5920 zielele urmatoare sa le vad cum se comporta.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 11 Apr 2011 14:32:23 Titlul subiectului: |
142480 |
|
O succesiune de poze step-by-step a troleibuzului Neoplan RATP #5904.
Mi-a atras atentia in mod deosebit capacitatea de transfer rapid de calatori, data de usile largi si aflate la distanta mica una de alta, dar si de podeaua coborata; de asemenea, pozitionarea neobisnuita, cel putin fata de troleibuzele din Romania, a axei 3, aflata la extremitatea remorcii si nu mai spre interior, cum e la troleibuzele "clasice".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.54 kb |
Vizualizat: |
de 20703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.42 kb |
Vizualizat: |
de 20703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.42 kb |
Vizualizat: |
de 20703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.44 kb |
Vizualizat: |
de 20703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.77 kb |
Vizualizat: |
de 20703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.72 kb |
Vizualizat: |
de 20703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.13 kb |
Vizualizat: |
de 20703 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
aditza1999
Data înscrierii: 30/Mai/2009 Ultima vizita: 26/Oct/2023 Mesaje: 50 Locație: Ploiesti (Malu Rosu)
|
Trimis: Sâm 16 Apr 2011 22:22:57 Titlul subiectului: |
142678 |
|
Am observat la Neoplanul #5906 faptul ca are suspensiile schimbate recent!
Nu se simte nimic la gropi, drumuri neasfaltate sau bumprele ce sunt amplasate inaintea trecerilor de pietoni, pe cand cu celelalte Neoplane ai impresia ca se va rupe in 2! Ce este rau la acest troleibuz este ca daca depasesti 60 km/h incepe sa faca motorul mai rau ca #5904...acum nu stiu daca pe motorul diesel la fel face!
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Lun 13 Iun 2011 15:46:42 Titlul subiectului: |
144547 |
|
Troleibuzele Neoplan in 2011-05-28 (sambata). In HD:
http://www.youtube.com/watch?v=3PdrXW8PE2Q
Vedem si decuplarea automata a troleelor + cuplarea manuala, cu prajina.
|
|
Sus |
|
|
|