Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Deschiderea strazii Matei Basarab

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Noi 2010 23:09:49    Titlul subiectului: Deschiderea strazii Matei Basarab 136000

Va semnalez aparitia Hotararii de Consiliu General al Municipiului Bucuresti nr. 238 din 29.09.2010 care da cale libera deschiderii (intregirii) strazii Matei Basarab. Lucrarile la aceasta strada au inceput inca inainte de '89 dar nu au fost finalizate datorita existentei unui imobil care nu a putut fi demolat. Practic, terenul pe care se afla construit imobilul se da la schimb cu alte doua terenuri libere de constructie aflate in imediata apropiere (vezi imaginea).

Momentan, strada Matei Basarab arata asa (multumiri autorului imaginilor):

http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/23810125.jpg

http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/23810140.jpg

Textul proiectului de HCGMB se poate gasi aici:

http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/08_20100929.pdf

Iar Hotararea propriu-zisa, aici:

http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/acte_int/afisint.php?f=27440



matei basarab.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.95 kb
 Vizualizat:  de 16705 ori

matei basarab.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Noi 2010 15:03:25    Titlul subiectului: 136042

De ce nu a fi putut fi demolat acel imobil?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Noi 2010 16:05:43    Titlul subiectului: 136043

Casa de adunari pentru cultul adventist de ziua a saptea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alexx



Data înscrierii: 06/Apr/2011
Ultima vizita: 07/Apr/2011
Mesaje: 1

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 06:45:49    Titlul subiectului: 142305

Eu stau pe strada Matei Basarab si chiar ma intrebam de ce e cladirea aia acolo.

Acum 2 zile au inceput sa darame cladirea respectiva si chiar ma intrebam daca continua strada... Multumesc ca mi-ati confirmat Smile

Asa arata, pentru moment, strada.

Mentionez ca aseara au lucrat pana la 4 dimineata... sunt socat

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Mai 2011 14:44:08    Titlul subiectului: 143747

Strapungerea este 100% gata, inclusiv finisaje, dar in continuare portiunea este bordata de parapeti si garduri. Nu inteleg motivul...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Mai 2011 07:36:18    Titlul subiectului: 143945

Motivul este unul extrem de balcanic: se asteapta obtinerea Autorizatie de desfiintare si constructie de la Primaria Sector 3, fara de care nu se poate semna PVRTL'ul (Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor) de catre PMB, in caliatate de proprietar, Primaria Sector 3 (ca emitent al autorizatiei de constructie) si de Euroconstruct (firma care a realizat lucrarea). Si evident acest act nu poate fi semnat fiindca nu a fost emis Autorizatia de Constructie pe baza careia se poate semna asa ceva.
Da, stiu ca suna aberant, dar nu e singura aberatie din Bucuresti.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Mai 2011 22:22:45    Titlul subiectului: 144054

Probabil ca problema e tot pe la Comisia de Circulatie din cadrul PMB.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Mai 2011 23:02:44    Titlul subiectului: 144055

Strada aia tine de Primaria Sector 3, deci pisica moarta e in curtea lui Negoita, pana la eliberarea Autorizatie de desfiintare si constructie de catre Primaria Sector 3. Aceasta autorizatie trebuie solicitata de PMB, in calitate de actual proprietar pe baza de Certificat de Urbanism si o serie de avize, nu numai de la Comisia Tehnica de Circulatie din PMB , dar si de la ApaVoma, DistriAer, Buleftrica Enel, RADETot, Rrom Telecom, si alte avize si acorduri. Deci pana nu se finalizeaza aceste demersuri, scroafa ramane moarta in cotet si usa se deschide pe dinauntru... Rolling Eyes
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 23:18:56    Titlul subiectului: 144754

Citat:
deci pisica moarta e in curtea lui Negoita
Nu neaparat. Eu am supervizat la un moment dat refacerea unei strazi demolate inainte de '89, terenul aferent strazii ramanand domeniu public. Cererea fiind facuta de un investitor privat care dorea sa reabiliteze strada pe banii proprii, a rezultat o intreaga harabaura: cine sa elibereze autorizatia de construire, PMB sau primaria de sector? Pana la urma ex-primarul de sector si-a luat inima in dinti si banii in buzunarul propriu si a semnat certificatul de urbanism si apoi autorizatia de construire. Evident ca au venit inspectorii de la PMB cu o falca in cer si una in pamant, ca de ce a eliberat primaria de sector autorizatie pentru un teren in proprietate publica a orasului Bucuresti, ca o sa anuleze autorizatia etc etc. De fapt problema era ca fusesera sariti cand s-au impartit atentiile. Ma rog, pana la urma lucrarea s-a terminat chiar daca lucururile se blocasera la un moment dat pe la comisia de circulatie si s-a semnat procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor cu primaria de sector. Investitorul neavand nevoie de strada si nici temei legal s-o ia in stapanire, a inceput demersuri pe langa PMB si primaria de sector ca sa scape de strada aia nenorocita. Si asa a reinceput pinpongul intre primarii, niciuna din ele dorind sa-si ia pe cap o asa belea. Epistoliada a fost ceva dupa cum urmeaza:
Investorul: "- Onor PMB, strada e pe domeniu public asa ca va rog sa o preluati cu titlu gratuit."
PMB: "Va rog sa va adresati la Sector, deoarece strada este una de importanta secundara, iar strazile secundare tin de sector"
Investorul: "- Onor PS, va rog sa o preluati strada cu titlu gratuit, conform adresei PMB numarul."
PS: "-Ne pare rau, strada e domeniu public al muncipiului si nu poate fi preluata de sector. Va rog sa va adresati PMB"
Investorul: "- Onor PMB, strada e pe domeniu public asa ca in conformitate cu adresa PS numarul... va reiteram cererea de a o prelua cu titlu gratuit."
In etapa asta au inceput discutii interminabile intre Directia Patrimoniu, Directia Infrastructura si parca si altele din interiorul PMB, fiecare avand alta parere.
Etc etc. Din cate stiu eu nici acum nu s-a rezolvat problema legala a acelei strazi.

Sau poate nu s-au inteles la spaga? La PS1 si PS2 "taxa" e 200 EUR asa ca se poate ca si la PS3 sa fie acelasi "mercurial". Hi, hi, m-as tavali pe jos de ras daca cei de la Sector le-au cerut o atentie celor de la Muncipiu, ca sa finalizeze dosarul de autorizatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 19:06:57    Titlul subiectului: 144785

Citat:
Cererea fiind facuta de un investitor privat care dorea sa reabiliteze strada pe banii proprii
Ca sa ce? Cred ca aici e buba!
Citat:
Investitorul neavand nevoie de strada si nici temei legal s-o ia in stapanire
Imi scapa ceva! Ajuta-ma sa pricep si eu!
Citat:
Lucrarile la aceasta strada au inceput inca inainte de '89 dar nu au fost finalizate datorita existentei unui imobil care nu a putut fi demolat.
Nu s-a putut demola ininte de '89, sau nu ajunsesera atunci pana acolo? Stiam ca de obicei, inainte de '89 se putea orice!
_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Iun 2011 07:17:10    Titlul subiectului: 144931

weeping eye a scris:
Nu s-a putut demola ininte de '89, sau nu ajunsesera atunci pana acolo? Stiam ca de obicei, inainte de '89 se putea orice!
Cladirea aceea trebuia demolata inca din 1986 -1987 odata cu restul demolarilor din zona, cand s-a prevazut demolarea intregului complex inclusiv corpul de biserica si celelalte cladiri pe ambele laturi ale actualei strapungeri.
Ce nu a prevazut Ceausescu a fost ca Biserica Adventista avea un suport imens de puternic in America. Protestele din America au fost foarte puternice si negocierile cu Ceausescu au ajuns pina in faza in care in Senatul american s-a spus: ori opriti demolarea bisericii adventiste de pe Labirint ori Romania pierde "Clauza natiunii celei mai favorizate". Aici l-au prins americanii pe Ceausescu exact unde il durea cel mai mult si demolarea a fost suspendata. Dupa '90, asa cum stim foarte bine, cuvantul "demolare" s-a prescris, asa ca nu s-a mai facut nimic.

Desi poate parea greu de crezut asa ceva, cei care in anii '80 ascultati Radio Vocea Americii, poate va amintiti ca in acei ani au fost mai multe reportaje despre Biserica Adventista din Bucuresti si pericolul in care se afla sa fie demolata.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 12:25:36    Titlul subiectului: 145158

Desi pare complicat este foarte simplu: investorul a vrut sa faca strada ca sa aiba acces la proiectul lui, dar nu a dorit sa o ia in administrare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 15:23:29    Titlul subiectului: 145168

Daca ati observat, initial s-a trasat banda dubla pe mijloc, ceea ce impunea un dublu-sens. Ulterior, s-a sters banda dubla si s-a facut una discontinua, iar pe strapungere s-a instituit sens unic spre Muncii, ca si pe restul strazii Matei Basarab intre Bd. Coposu si Traian.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community