Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Den Oudsten Bussen B 96 din Galati
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 05 Noi 2010 10:29:25    Titlul subiectului: 135896

Amiralul Byrd a scris:
Una dintre marile nemultumiri ale soferilor care conduc DAF-urile este lipsa peretelui separator dintre cabina si salon.

Presteaza un serviciu public, trebuie sa fie la dispozitia calatorilor. Balcanismele astea cu pereti despartitori si restul gamei trebuie sa le iasa din obisnuinta.

Amiralul Byrd a scris:
soferii nu mai au intimitatea necesara

Sunt in timpul serviciului (cu atat mai mult ca este unul public), deci intimitatea o lasa pentru orele libere.

Amiralul Byrd a scris:
aceea de a vorbi intre patru ochi cu vreo cunostiinta sau de a fuma o tigara

Astea se numesc incalcari ale Regulamentului de Ordine Interioara. Iar povestea cu tigara mai incalca si legea. Au posibilitatea la capat de linie, in afara masinii, insa nu in spatii publice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 05 Noi 2010 10:44:35    Titlul subiectului: 135898

In privinta "intimitatii" si "fumatului" iti dau dreptate, Radu, insa pe de alta parte sunt de acord si cu Ovidiu, si eu consider necesara existenta acelui perete despartitor solid intre cabina soferului si salon din motive ce tin strict de siguranta fizica a soferului, sa nu uitam in ce tara bananiera traim si ce apucaturi tribale au unii "conationali" de-ai nostri pe care acum suntem obligati, din pacate, sa nu-i mai discriminam.

Ce nu-mi place insa la cabinele improvizate de prin Romania este ca blocheaza intreaga parte din fata a autobuzului, inclusiv jumatate din usa fata, ingreunand accesul calatorilor; dupa parerea mea solutia ar fi cabine "prefabricate" sau "standardizate", facute in atelierele proprii, dupa un model unitar, si care sa inglobeze mai "strans" locul soferului, lasand insa liber spatiul din dreapta-fata pentru a permite accesul pe intreaga usa fata. Consider ca trebuie amenajari civilizate, nu improvizatii din tot felul de resturi si dupa "gustul" fiecarui "creator".

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 06 Noi 2010 01:10:44    Titlul subiectului: 135943

Obervatii corecte! Postarea mea vine insa in sprijinul soferilor si totodata al diminuarii stresului acumulat in cele peste opt ore de munca. Ai dreptate, Radu (radub): e vorba de un serviciu public insa destul de obositor. Nimic nu e mai dificil decat sa lucrezi cu omul, sa ii suporti capriciile si sa te ridici la nivelul asteptarilor sale... Vorbesc din experienta. Nu sunt sofer profesionist si nu am condus un autobuz pe drumurile publice (exceptand cateva ocazii oferite de colegii mei de la Piatra-Neamt, implicit de la Galati) insa am petrecut un "program complet" cu o parte din ei si am simtit pe propria piele stresul suplementar cauzat de calatori. Inca nu am ajuns la civilizatia din vest, la bunul simt si totodata la respectul de care acei calatori dau dovada in mijlocul de transport in comun. Ne maturizam fortat, mai mult siliti de U.E. si nici macar asa nu putem renunta la "valorile autohtone de o mare nesimitire"... In aceste conditii, o tigara fumata in cursul unui tur sau retur apare justificata in ochii unui cunoscator. Recunosc, si eu sunt fumator. Cunosc soferi care, oricat de multa buna-vointa si bun-simt ar avea, mereu se gaseste cineva care sa provoace! Sa-i strice ziua printr-o jignire, sau o replica tampita. In asemenea conditii, o tigara devine un lucru infim. O relaxare necesara. Poate stabilimentul necesar pentru a duce inca o tura la bun sfarsit... Nu vorbesc prin prisma legilor ci prin cea a soferilor. E un stres, o provocare cotidiana pe care ar trebui sa o intelegem cel putin pana cand transportul se va ridica la pretentiile exprimate de tarile vestice.
Relatiile dintre soferi si calatori... Ce pot spune, uneori bune, alteori nebune... Depinde de cultura, de respect, de rabdare. Sunt trasaturi reciproce. Pretentiile vestului se "tiparesc" treptat in tara noastra, unele judete sunt mai receptive, altele lasa de dorit... Intimitatea? Cum am putea-o traduce... Liniste, putere de concentrare, departe de galagia celor din salon?! Inca nu ne putem "alinia" cu Olanda sau Danemarca... Vorba populara... mai avem de mancat multa paine!
Cunosc cazuri in care agresivitatea calatorilor s-au rasfrant asupra soferilor. Catalin are dreptate: rolul peretelui separator e perfect justificat in condiitiile prezente. Amenintari, injurii si multe alte aspecte care nu cred c-ar caracteriza tarile care ne-au donat mijloacele de transport lipsite de "cabina"...
Tratam in acest subiect DAF-urile... Ceea ce ar insemna sa facem un raport intre civilizatia calatorilor din Olanda si a celor din Romania! E limepede ca tovarasul nostru, Catalin Ghita, are dreptate; o tara ca a noastra mai are multe de invatat...!
Regulamentul de Ordine Interioara?! Depinde din ce punct de vedere il privim... Devine un aspect impartial atunci cand te pui in pozitia calatorilor si mai apoi in cea a soferilor. Fiecare are dreptatea lui. Si, in acest punct, inclin sa dau dreptate soferilor... ei lucreaza peste opt ore si necesita macar un minim de facilitati.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 09 Noi 2010 14:08:22    Titlul subiectului: 136039

Dupa multe stradanii, si ajutat de bunii mei prieteni de la Transurb, am reusit sa intocmesc lista de corespondenta dintre numerele alocate DAF-urilor la Galati si cele originale, din Olanda. Iata-le mai jos:


Evidenta DAF.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.62 kb
 Vizualizat:  de 17830 ori

Evidenta DAF.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 00:23:08    Titlul subiectului: 136090

Sa conduci un DAF devine tot mai obositor atunci cand ai parte de calatori insistenti, care te bat pe umar si te roaga sa ii lasi pe la un semafor sau printr-o locatie asa, mai discreta... In plus, galagia din salon, barfele tatelor, veselia exagerata a scolarilor precum si multe alte aspecte devin tot mai obositoare pentru soferi.
In plus, pe geamurile DAF-urilor din zona frontala au aparut anunturi prin care calatorii sunt rugati sa utilizeze la coborare usile 2 si 3. Este vorba de sarcina suportata pe primul ax (valabila si la DAB-uri). Evident, acest lucru nu se respecta de catre calatori...
Am stat si eu astazi doua ture in preajma unui sofer de DAF si mi-am pus mainile in cap. E mult mai bine cu cabina inchisa sau partial inchisa...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 07:50:02    Titlul subiectului: 136094

Astea-s metehne preluate de la mersul cu duba. Vorba aia: "pentru orice invat exista si dezvat".
Apropos: Timisoara si-a luat articulate, Clujul si-a luat si isi ia articulate. La Galati cand dispare duba?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 09:54:54    Titlul subiectului: 136097

Au venit DAB-uri, MAZ-uri si acum DAF-uri... Nimic articulat fiindca la strazile pe care le avem si la civilizatia soferilor amatori, participanti la trafic, risti sa ramai cu articulatul in drum si sa mai faci si un ambuteiaj de toata splendoarea. De exemplu, in statiile cu flux mediu de calatori gasesti mereu cate cel putin doua microbuze private! DAF-urile par mai usor de manevrat decat DAB-urile si MAZ-urile insa si asa sunt probleme cu incadrarea la bordura... Apoi cu unul articulat... Ar fi dezastru!
Exista discutii la nivel de consiliu local prin care se doreste pe viitor renuntarea la aceste dube urbane insa nu se stie exact cand(deceniul asta sau poate cel viitor Twisted Evil ) se va face acest pas maret.
Cand s-a taiat o parte din numarul microbuzelor private s-au solicitat autobuze simple (adica cele 30 de DAF-uri - aproape toate functionale in prezent - in cursul zilelor trecute figurau 26 de masini active din randul acestora). Daca s-ar renunta de tot la maxi-taxi, ideea prezenta vehiculata in randul soferilor este aceea de a se achizitiona un alt "puhoi" de autobuze dar tot simple.
La Galati nu se doresc articulate desi, la o analiza mai atenta, sunt cel putin doua trasee care macar la orele de varf ar avea nevoie de asa ceva. In loc de o suplinire cu trei DAF-uri sau un DAF si doua MAZ-uri (caz concret) intra un articulat secundat pe frecventa cu masina titulara. Asa s-ar dovedi rentabilitatea aia implicand consumul de motorina... nu prin propunerile lansate in cadrul unui alt topic de la acest oras... Acum insa este cam tarzior pentru noi achizitii; si cea referitoare la DAF-uri a fost una cu cantec. Sunt masini bune insa consuma cam mult ulei si se pare ca si motorina. Sunt perfecte pentru oras insa ar fi fost necesar, dupa cum spunea si colegul nostru, radub, achizitia unor autobuze articulate care sa iasa la trasee la orele de varf, asa cum sunt si-n alte orase. In plus, modificarea (fuzionarea) unor anumite trasee le-ar fi facut si mai rentabile, poate chiar titulare pe intreg parcursul zilei.
Fara maxi-taxi, traficul local s-ar mai aerisi si atunci autobuzele articulate ar deveni o necesitate.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 15:22:39    Titlul subiectului: 136128

Dar de ce pun aceste DAF-uri tot pe traseele prezente si nu pe traseele de pe care au scos dubele? Poate multi calatori duc lipsa acelor trasee.
De fapt majoroitatea galatenilor se descurcau mai bine cu acele 13 trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 11 Noi 2010 17:46:48    Titlul subiectului: 136136

Fiindca acele trasee sunt oficial "desfiintate" si nu au intrat sub custodia Transurb.Oricum noile modificari ale Transurb acopera si celelalte trasee.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 09:59:08    Titlul subiectului: 136290

Ca tot discutam noi despre trasee si DAF-uri, iata ca problema majora in privinta noilor achizitii o reprezinta afisajul. In alta ordine de idei, unele afisaje nu sunt functionale, altele clipesc (se sting si se aprind pe parcursul calatoriei), altele permit doar afisarea numarului de traseu dar nu si destinatia (e destul de frumos sa-ti imaginezi ca liniile noastre, din umila urbe a Galatiului au 'contacte' cu capete de traseu din civilizatia vestica a Olandei - macar sa visam pana cand vom atinge si noi un nivel mai evoluat) iar altele... sunt blocate. Un astfel de exemplu (din ultima categorie amintita) se poate vedea in poza de mai jos.
E drept c-am fost anuntati despre aceste probleme de afisaj inca din prima zi de cand DAF-urile au intrat in circuitul urban. Sincer sa fiu, nu e nimic de reprosat intrucat asa s-a intamplat si la DAB-uri iar cei de la Transurb si-au dat toata silinta sa faca afisajele alea functionale. Se pare ca si la DAF-uri avem aceeasi problema. Daca nu se poate, si cum afisaj electronic pentru 30 de masini e super-costisitor, macar sa revenim la "ale noastre", adica imprimarea traseelor pe role si fixarea acestora in lacasul specific de deasupra parbrizului (cum aveau candva Rocar-urile U312B). Cred c-ar fi o solutie optima, atat pentru DAF-uri cat si pentru DAB-uri... Parerea mea.



dublu afisaj.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.82 kb
 Vizualizat:  de 17635 ori

dublu afisaj.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Apr/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 22:40:55    Titlul subiectului: 136339

Normal,...ca doar romanul asa s-a invatat.Sa puna tinichele spoite in parbriz in timp ce display-urile fie de tip Hanover-Display Ltd. ( in cazul MAZ-urilor) sau LAWO ( in cazul DAF-urilor) se defecteaza.Chiar acele softuri display fabricate de nemti sunt asa de ,,proaste" incat ...par a fi de...unica folosinta si deci nu mai pot fi reparate??
Modelul de display ce afiseaza nr de traseu si ruta care echipeaza autobuzele DAF, este LAWO. Mai precis tipul de display Cristal-Prisma LCD. Software-ul cu care sunt dotate aceste afisaje LCD sunt TED-Plus din cate stiu. Numai ca noi ducem lipsa de specialisti. Candva era un baiat foarte inteligent in cadrul Transurb-ului specializat in computere, IT, Software, Gabriel se numea....din cate stiu...a plecat. Oare chiar nu se mai gaseste vreun specialist in domeniu sa puna la punct niste afisaje????Dumnezeule,....eu nu cred ca e atat de complicat. Tramvaiele din Olanda ( ZGT-6) care au venit cu display electronic mult mai vechi ( tot LAWO dar de tip Flip-Dot ALUMA) a putut fi resoftat sau reinstalat softul pentru afisaj traseu.....iar la aceste autobuze, cu mult mai noi....nu se poate!! Asi da un pont pe aceasta cale Transurb-ului sa contacteze o firma din Calafat ce produce afisaje LCD/LED pentru diferite destinatii: SMARSOFT-Electronic Calafat, Adresa: B-dul Tudor Vladimirescu, Bl A5, sc 1, ap 8, CALAFAT, Jud DOLJ.
Ovidiu, solutia de folie neagra perforata cu caracterele/denumirile traseului e cea mai proasta. Gandeste-te vara la 40 grade celsius in aer si vreo 70-80 la suprafata tablei/caroseriei.Coroborat cu nuanta neagra si compozitia acelei folii,...sa vezi ce frumos se...,,scurge" pe rola sau se intande ori se blocheaza pur si simplu. Uite-te ca fapt concret la vagoanele ZGT-6 carora li s-au adoptat aceasta solutie. In mare parte nu le mai functioneaza.Si asta din cauza factorilor de mediu si conditii meteo. Un afisaj electronic da mult mai frumos si civilizat decat o tinichea spoita.E ca si cum pe un BMW x-5 as monta un portbagaj din teava-neagra de 3/8 pe care asez...saci de cartofi si baloti de paie.

_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 23:38:55    Titlul subiectului: 136350

Sergiu, mai este o problema de care ar trebui sa tinem cont, si anume faptul ca o parte dintre afisaje sunt uzate (defecte). Uite, sincer sa fiu, nu ma pot pronunta cu exactitate in cazul DAF-urilor (dar sunt destule care au probleme de functionare a afisajelor) insa mi s-a spus ca soft-ul e oarecum asemanator cu cel al DAB-urilor. In prezent, dintre DAB-urile care inca mai pot afisa traseele digitale, avem foarte putini reprezentanti... Multe au cedat si au fost inlocuite cu sigla Transurb.
La autobaza se da tot interesul pentru remedierea acestor probleme si sper sa vedem functionale cat mai multe afisaje. Exista insa acea problema de configurare a softului care da iar batai de cap si care uite ca nu a rezistat in cazul DAB-urilor... Sau e prea greu de programat de catre soferi...
Bine, propunerea mea postata anterior este o... "solutie de moment", ceva mai elevata decat placutele puse in geam. Normal ca elegant ar fi sa vedem functionale digitalele insa acum... date fiind imprejurarile, nu putem condamna pe nimeni. Bunavointa exista.
La MAZ-uri e simplu... Doua comenzi si ai rezolvat problema afisajului. Desigur, traseele sunt memorate (sau se pot memora) intr-un mod facil si totodata usor de utilizat de catre soferi. La DAB-uri si DAF-uri, afisajele sunt ceva mai greu de utilizat... Am sa ma interesez in cursul zilelor urmatoare despre aceasta problema si am sa revin cu mai multe amanunte.

LATER EDIT: Intrucat am primit pe e-mail intrebari privitoare la modul pe care l-am propus pentru afisarea traseelor (cel referitor la ROCAR-uri) am sa ofer un exemplu fiindca se pare ca unii au uitat sau altii nu au nici o idee in aceasta privinta. Priviti poza de mai jos:



metoda de afisaj propusa.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.77 kb
 Vizualizat:  de 17550 ori

metoda de afisaj propusa.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Apr/2024
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 20:48:45    Titlul subiectului: 136380

Amiralul Byrd a scris:
LATER EDIT: Intrucat am primit pe e-mail intrebari privitoare la modul pe care l-am propus pentru afisarea traseelor (cel referitor la ROCAR-uri) am sa ofer un exemplu fiindca se pare ca unii au uitat sau altii nu au nici o idee in aceasta privinta. Priviti poza de mai jos:
Ca o gluma: donez 30 de cearsafuri (pentru afisajul frontal), 30 de fete de plapuma (pentru laterale) si 30 de fete de perna ( pentru posterior) pentru tiparirea traseelor. Sau...jaluzele vechi. Ovidiu, radem- glumim, ,,fumam"-platim. Eu la servici am experimentat ceva interesant. Am gandit un mod de afisaj mixt: electronic si analogic. Cum ar arata. Pe o placa dreptunghiulara din plastic sau textolit, se monteaza la capete niste afisaje electronice (de exemplu afisaj hexazecimal) pentru numerele de traseu, iar pe mijloc folie perforata cu ruta traseului respectiv.
Schita o prezint mai jos:



Proba.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.9 kb
 Vizualizat:  de 17525 ori

Proba.jpg



_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 23:39:34    Titlul subiectului: 136389

Pana cand vom vedea ce solutii vor adopta cei de la Transurb in privinta afisajelor DAF-urilor (e limpede ca unele dintre aceste afisaje vor trebui schimbate), sa revenim la aspecte mai... laice.
Unul dintre DAF-urile care a inceput deja sa se impuna prin curatenie si prezentare este LTN. Au aparut deja primele ornamente insa cu gust si fara a deranja sau incalca vreo norma rutiera sau de ordine interioara.
Sa privim poza de mai jos... Excelenta ideea cu vaza pe aparatoarea dreapta (de obicei taranoii se asezau acolo desi spatiul e marginit de bare de sustinere). Iar steguletul de deasupra cabinei iti aminteste ca - de bine, de rau - esti roman. LTN e singura masina care in prezent are acest stegulet devenind astfel usor de recunoscut in trafic...



LTN.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.33 kb
 Vizualizat:  de 17504 ori

LTN.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 16 Noi 2010 23:39:58    Titlul subiectului: 136390

Ideea e interesanta. Sageata indica, cumva, sensul de mers? Daca da, "capul" sagetii ar trebui sa fie mai mare, pentru a se vedea clar daca autobuzul merge de la Micro 19 la Parcul CFR sau invers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 18 Noi 2010 23:45:05    Titlul subiectului: 136505

Ce ar fi sa dam putin timpul inapoi... Mai precis la data de 10.10.2008 cand DAF-ul cu numarul de parc 118 inca se afla pe taram olandez, functional? Si acum e functional, numai ca pe pamant romanesc iar echivalentul lui 118 a devenit LTY...
In a doua poza in gasim pe actualul LSR... Desigur, pentru olandezi este 105, sau mai precis a fost. Sa-l vedem asadar in serviciul HTM la data de 06.03.2009. Cine ar fi crezut atunci ca 118 si 105, alaturi de alte brave 28 de masini vor ajunge in Romania?

Si in fine, partial off topic, mai postez o fotografie cu ceea ce ar fi trebuit sa avem si noi, galatenii, la traseele 102 si 11: un DAF articulat, mai precis "forma lunga" a B-urilor achizitionate deja. Cu siguranta ca olandezii ne-ar fi putut trimite cateva articulate precum cel din a treia fotografie... Era bine sa fi avut 20 de autobuze DAF scurte si 10 articulate (pentru orele de varf)...

Sursa: http://www.bus-bild.de/name/einzelbild/number/21189/kategorie/Europa~Niederlande+-+Betriebe~HTM+%28Den+Haag%29.html



118 alias LTY.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.01 kb
 Vizualizat:  de 17426 ori

118 alias LTY.jpg



105 alias LSR.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.61 kb
 Vizualizat:  de 17426 ori

105 alias LSR.jpg



DAF articulat.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.19 kb
 Vizualizat:  de 17426 ori

DAF articulat.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Noi 2010 14:52:11    Titlul subiectului: 136534

De astazi dimineata s-a inceput postarea numerelor de parc pe autobuzele DAF, ca de obicei, in locatiile deja cunoscute de deasupra cabinei. Acestea au fost tiparite cu vopsea rosie (se asorteaza cu dunga din lateralele superioare) dar cu caractere mai mici decat cele ale MAZ-urilor si DAB-urilor. La o prima vedere par asemanatoare cu cele utilizate pentru Isuzu-uri, Prestij-uri si Cobre...
In fine, sa postez mai jos un astfel de exemplar...



LTT.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.56 kb
 Vizualizat:  de 17385 ori

LTT.jpg



Numar parc.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.28 kb
 Vizualizat:  de 17385 ori

Numar parc.JPG



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
raven84



Data înscrierii: 24/Mar/2008
Ultima vizita: 06/Aug/2013
Mesaje: 124
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Noi 2010 10:49:44    Titlul subiectului: 136704

Azi am vazut primul DAF a carui afisaj frontal indica corect destinatia, respectiv: 102 Micro 19. Este remarcabil ca cineva chiar s-a chinuit pentru a rezolva aceasta problema.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 24 Noi 2010 13:37:10    Titlul subiectului: 136712

DAF-ul respectiv este LSL si este, intr-adevar, primul la care s-a rezolvat problema afisajului. Problema s-a rezolvat de alaltaieri seara, astfel ca LSL a aparut ieri dimineata - tot la 102 - cu afisajul functional.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 20:54:33    Titlul subiectului: 136805

Ce mi s-a parut interesant, in interiorul salonului lui LTN, in partea din fata, se afla un buchet de flori in scop decorativ. Aduce un aer "vestic" acel buchet de flori. Very Happy
Sa speram ca "binevoitorii"nostri sa nu deranjeze acel buchet si sa mai fie si prin alte autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 23:46:30    Titlul subiectului: 136877

Se pare ca pe DAF-uri au inceput sa apara si personalizarile exterioare (cele interioarea puteau fi remarcate inca din primele zile de la iesirea lor pe strazile Galatiului), doua exemple sunt LSS si LSV.


IMG_5636.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.9 kb
 Vizualizat:  de 17107 ori

IMG_5636.JPG



IMG_5673.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.9 kb
 Vizualizat:  de 17107 ori

IMG_5673.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 29 Noi 2010 23:27:34    Titlul subiectului: 136941

Majoritatea autobuzelor au primit numere de parc... "Actiunea" in sine nu s-a intins pe multe zile (ca in cazul "botezarii" MAZ-urilor) insa si aici avem absente... Din cate am observat pana acum, avem o exceptie care n-a primit pana acum cele trei autocolante cu numerele de inmatriculare (noua moda lansata de cand au venit MAZ-urile). Este vorba de LTF. Fie ca soferii n-au pus inca autocolantele, fie ca acestea n-au venit (si cine stie, poate nici nu vor veni), cert este ca din toate DAF-urile pe care le-am vazut ruland in ultimele zile, LTF circula incognito.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 662
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Dec 2010 00:58:47    Titlul subiectului: 136975

Deja unul din DAF-uri la firma a reusit sa afiseze: 104 - TIGLINA III.
_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 01 Dec 2010 14:03:17    Titlul subiectului: 136985

Deocamdata avem doua DAF-uri la care s-au remediat probleme cu afisajul. Primul a fost LSL (am mai anuntat deja), al doilea este LSV.
Sunt convins ca atat LSL cat si LSV vor deveni in scurt timp doua dintre "printesele" Transurb-ului.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 02 Dec 2010 11:07:28    Titlul subiectului: 137023

Ieri a aparut si DAF-ul LTF cu autocolantele corespunzatoare, la traseul 31. Prin urmare, nu avem nici o exceptie in randul noilor venite.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 3 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community