Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Oct 2010 20:22:19 Titlul subiectului: |
134922 |
|
E si sina acolo. Nu stiu daca este si fixata, dar este adusa in tunel.
|
|
Sus |
|
|
addisoft1991s
Data înscrierii: 06/Sep/2010 Ultima vizita: 13/Aug/2016 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti (GdN)
|
Trimis: Dum 24 Oct 2010 20:46:54 Titlul subiectului: |
135385 |
|
Am vazut ca se lucreaza de zor la iesirea dinspre parc Bazilescu. Si la pod Constanta s-a acoperit acea gaura.
In interiorul metroului, pe harta, dupa Statia Parc Bazilescu mai exista o statie, Laminorului. Va ajunge metroul acolo?
Or fi facut tunelul pana la Statia Laminorului ?
_________________ http://www.youtube.com/user/adisoft1991s |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Oct 2010 20:56:42 Titlul subiectului: |
135386 |
|
In urmatoarea perioada NU. Sunt alte prioritati, desi e vorba de alti bani (M 5 si M 6).
Laminorului am impresia ca tine strict de bugetul primariei. Poate cineva sa confirme / infirme ceea ce am afirmat eu aici?
Tunelul nu e facut decat pana la "Zarea". Adica mai are vreo 400 metri pana la strada "Laminorului".
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Oct 2010 21:31:22 Titlul subiectului: |
135388 |
|
De bugetul Ministerului Transporturilor, primaria nu da nici macar un leut dintr-ala vechi la metrou!
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 25 Oct 2010 08:09:33 Titlul subiectului: |
135402 |
|
Metroul nu apartine de Primarie. S-a incercat trecerea lui din "gradina" MT in gradina PMB, dar nu s-a aprobat.
Daca s-ar fi reusit, am fi avut un singur sistem de taxare, si tarifare, etc.
Poate intr-un viitor, apropiat sau nu, se va intampla si aceasta trecere
Asa cum a spus si Andrei11, dupa statia "Parc Bazilescu" tunelul mai continua cateva sute de metri, nu foarte mult, si se opreste.
Asa este situatia de la revolutie, si nu cred ca va continua nici in viitorul mai indepartat.
|
|
Sus |
|
|
addisoft1991s
Data înscrierii: 06/Sep/2010 Ultima vizita: 13/Aug/2016 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti (GdN)
|
Trimis: Joi 28 Oct 2010 20:10:13 Titlul subiectului: |
135567 |
|
Stie cineva cum va arata Statia Pajura si Bazilescu?Cu ce statii vor semana?Cum va avea peronul?
_________________ http://www.youtube.com/user/adisoft1991s |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
|
Sus |
|
|
anitzei
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 02/Apr/2013 Mesaje: 7 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 28 Oct 2010 21:02:51 Titlul subiectului: |
135570 |
|
La stita Bazilescu se lucreaza doar la unul din capete (cel dinspre Pajura). Probabil din economie, vor face doar intrarea aia
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 28 Oct 2010 21:17:47 Titlul subiectului: |
135571 |
|
Din schita prezentata in link-ul respectiv pare a avea un singur vestibul suprateran.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Oct 2010 21:39:47 Titlul subiectului: |
135573 |
|
anitzei a scris: | La stita Bazilescu se lucreaza doar la unul din capete (cel dinspre Pajura). Probabil din economie, vor face doar intrarea aia | Nu-ti face griji, se vor face ambele...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Oct 2010 07:27:05 Titlul subiectului: |
135581 |
|
bogdaneftimie a scris: | Din schita prezentata in link-ul respectiv pare a avea un singur vestibul suprateran. | Are chiar doua vestibule supraterane...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.72 kb |
Vizualizat: |
de 11758 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 29 Oct 2010 09:38:56, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 29 Oct 2010 08:11:50 Titlul subiectului: |
135584 |
|
Cu atat mai bine
Din schita se vedea unul singur. Si cred ca este indeajuns unul singur.
Macar sa ii dea drumul cu unul singur, si pe al doilea sa il termine dupa
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Noi 2010 23:24:41 Titlul subiectului: |
136002 |
|
Pana la urma s-a scos din subteran cofrajul si esafodajul de sustinere folosite la betonarea planseului de langa apeducte? Vad ca macaraua pe senile a ACM4 e inca pe pozitie.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Noi 2010 23:35:17 Titlul subiectului: |
136003 |
|
Da! (aplauze prelungite!!!)
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Noi 2010 10:30:25 Titlul subiectului: |
136004 |
|
In sfarsit, putem spune ca lucrarile la structura au fost complet finalizate. Acum se lucreaza la refacerea conductelor de apa, dar ritmul 'alert' al ACM4 nu cred ca va permite refacerea carosabilului / trotuarelor pana la venirea sezonului rece. Sper sa ma insel.
P.S. Asteptam niste imagini din subteran din zona podului Constanta, cu structura de rezistenta finalizata.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Noi 2010 23:15:45 Titlul subiectului: |
136159 |
|
adrian rosca a scris: | P.S. Asteptam niste imagini din subteran din zona podului Constanta, cu structura de rezistenta finalizata. |
Un 'bob' de rabdare si se face, am avut alte probleme mult mai importante si presante decat 'fotoreportaje'...
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Noi 2010 23:03:25 Titlul subiectului: |
136345 |
|
"Sedinta Comisiei Tehnice de Urbanism si Amenajare a Teritoriului a Primariei Bucuresti din 09.06.2010:
PUZ Linie de metrou parcul Bazilescu - Lacul Straulesti, S.1 / proiectant Western Outdoor SRL.
Se doreste prelungirea liniei de metrou actualmente oprita la Bazilescu catre Pajura si, mai apoi catre Otopeni. Spre Sos. Gh. Sisesti trebuie realizat un pasaj. Prezentatorul din partea SC METROU SA arata ca se doreste extinderea tronsonului M4 spre Laromet si apoi catre Straulesti, intr-o prima faza, pe baza unui studiu de determinare a cererii de transport in zona.
Sorin Gabrea prezinta propunerea, aratand ca "investitia se justifica prin evolutii viitoare. Densitatea populatiei creste spre zona centrala si scade pe masura ce ne apropiem de periferii. In acest loc mai trebuie aranjat si un spatiu utilat care sa permita un schimb de calatori dintre peri-urban si urban. Se poate construi, in acest caz, prin sapatura deschisa si pe scut, din diferite motive optandu-se pentru varianta pe scut. Sunt necesare, insa, precizari cat mai clare in ceea ce priveste exproprierile necesare pentru accesul la viitorul depou si pentru statiile de metrou, ca si a unei cote de realizare, de -77m, care sa cuprinda si un viitor parcaj de descurajare necesar pentru oras si refacerea bazei sportive. Propunerea ar fi ca o parte din terenuri sa fie transferata in T1A, iar circulatia majora sa poata trece pe viitorul drum expres prin pasaj. Impedimentul major ar fi ca legislatia actuala nu permite, pentru moment, schimbul de terenuri cu un spatiu verde. Cladirile mari sunt gandite alaturi de iesiri. Mai trebuie sa adaug ca Primaria de Sector a amenajat, in acest loc, toate strazile, astfel incat este greu de imaginat o schimbare de peisaj sau de statut a zonei in viitorul imediat, ca atare propunerile sunt in acord cu existentul."
Andrei Zaharescu cere ca limitele terenurilor propuse pentru exproprieri sa fie figurate foarte clar si, in masura in care este posibil, sa se suprapuna cu limitele de proprietate existente.
Constantin Enache este de acord cu avizarea proiectului din punct de vedere tehnic, pentru ca lucrarile sa poate continua, ca si cu corectarea PUZ si cu cresterea densitatii de utilizare. Considera ca se impune modificarea de statut a zonei. In ceea ce priveste amenajarea bazei sportive, o socoteste ca fiind bine venita. Insa are retineri in ceea ce priveste parcarea de suprafata.
Bogdan Bogoescu se intereseaza daca nu este posibila cuplarea statiei cu un exemplu de locuire intensa - in zona depoului de pilda. Este de parere ca, din pacate, "parcelarul Bazilescu se extinde rural. Nu s-ar putea rejudeca statutul acestui teritoriu astfel incat el sa poata primi, in final, o configuratie urbana?" Se raspunde ca echiparea zonei este deja facuta si, prin urmare, acest lucru pare, pentru moment, imposibil.
Casandra Rosu este de acord cu proiectul, mai ales pentru recuperarea bazei sportive. Dan Marin este de parere ca solutia pentru pod prezinta o hipertrofiere nejustificata si cere re-gandirea acesteia in acord cu statutul de pod urban al interventiei.
Rezolutie (Bogdan Bogoescu): Se avizeaza favorabil propunerea, cu optiunea pentru realizarea la adancime mare a liniei de metrou si cu amenajarea depoului la cota. Se poate realiza transferul de spatiu necesar, lucrarea fiind de interes public, in conditiile legii."
Arhitectii si Bucurestiul, nr. 30, Septembrie-Octombrie 2010
Cateva observatii si intrebari: intentia celor de la Metroul SA este de a ajunge de la Parc Bazilescu la Otopeni prin Pajura sau prin Laromet-Lac Straulesti?
Deoarece in zona cota terenului natural este in medie de 92m deasupra nivelului marii, o cota de realizare de 77m (oare ce vrea sa insemne minusul din fata lui 77?) ar insemna o sapatura de 15m, ceea ce e destul de mult.
Despre sapatura cu scutul (pe scut sau sub scut parca inseamna altceva) am mai discutat aici. Problema e de gasit unul!
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 08:47:25 Titlul subiectului: |
136357 |
|
La Otopeni se va ajunge, se pare, de la 1 Mai, via statia Pajura2 (o statie construita in cartierul Pajura, fara legatura cu Pajura de pe M4 actuala, care nici macar nu este in cartierul omonim).
De cand cota se da fata de nivelul marii? Era sa cad de pe scaun cu -77m ...
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 11:52:15 Titlul subiectului: |
136359 |
|
Cota zero se da in functie de nivelul marii (Neagra sau Baltica depinde de caz) de cand lumea si pamantul. Este suficient sa va uitati pe un plan topo ca sa vedeti cum sunt reprezentate cotele.
Iar la Otopeni se va ajunge pe ... undeva, nicio varianta nu este 100% sigura in momentul de fata, din cauza ca autoritatile isi shimba parerea mai des decat bate vantul afara. S-ar putea ca proiectantii sa-si fi luat o masura de siguranta luand in calcul o varianta prin Straulesti.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 12:56:51 Titlul subiectului: |
136360 |
|
Nu, sunt doua informatii diferite puse una langa alta
1. metroul va ajunge la Otopeni de la 1 Mai via Pajura2. http://www.a1.ro/news/social/o-noua-linie-de-metrou-in-capitala-1-mai-otopeni-133835.html
2. se doreste prelungirea M4 spre Laromet si Straulesti
De ce s-au pus impreuna aceste informatii nu-mi dau seama, dar la Otopeni nu se va ajunge prin Straulesti, cel putin nu s-a vehiculat pana acum aceasta varianta. Insa nu este o idee de neglijat. Problema este ca se pierde legatura cu Pta Presei Libere si chiar cu Baneasa
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 20:40:58 Titlul subiectului: |
136378 |
|
Pai e exact ce ziceam:
Intai s-au gandit ca linia spre Otopeni sa porneasca de langa podul Constanta, sa subtraverseze linia ferata si apoi s-o ia prin spatele Expozitiei (deci nu pe la Piata Presei) pana la Baneasa si apoi mai departe catre Otopeni. In acest sens s-a executat un buzunar al galeriei langa PLS Pod Constanta, rezolvandu-se in acest fel "plecarea", nu si "sosirea".
Apoi s-au razgandit au spus ca fac racordul direct la Piata Victoriei prin Mihalache, costurile pe hartie crescand in mod corespunzator.
Acum conform filmuletului de la antena 1 iarasi au revenit la ideea de racord la 1 Mai. Daca se doreste sa se ajunga la Piata Presei, linia ferata ar trebui traversata de doua ori, ceea ce mi se pare o tampenie. In plus, racordul dinspre Otopeni ar trebui sa se faca cam in dreptul depoului de pe bucurestii noi pentru a evita o noua subtraversare a apeductelor. In plus, primaria intentioneaza sa largesca podul constanta si nu cred ca ar mai ramane spatiu pentru inca o galerie sau tunnel de metrou. Oricum datorita faptului ca am locuit in Pajura cativa ani cunosc destul de bine cartierul si cred ca singurul loc disponibil pentru o linie de metrou ar fi in lungul caii ferate si nu pe strada Pajura care este foarte ingusta.
In concluzie, nu m-as mira sa-si fi schimbat iarasi intentiile si sa gandeasca un racord spre Baneasa-Otopeni de la strandul Straulesti eventual prin sos. Gh. Ionescu Sisesti.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 22:01:53 Titlul subiectului: |
136383 |
|
Nu s-a schimbat nimic, cele doua variante de traseu sunt aceleasi de ani de zile, ce lipseste e 'decizia finala'...de unde plecam, pentru ca stim de mult unde trebuie sa ajungem...
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 17:52:02 Titlul subiectului: |
136413 |
|
adrian rosca a scris: | P.S. Asteptam niste imagini din subteran din zona podului Constanta, cu structura de rezistenta finalizata. |
Descriere: |
Tunelul intre PLS Bucegi si 1Mai. In capat 'se zareste' rama trasa la peron. |
|
Mărime fișier: |
77.37 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
Acelasi tunel, vedere spre PLS Bucegi. |
|
Mărime fișier: |
71.69 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
Galeria etajata de la PLS Bucegi spre apeducte |
|
Mărime fișier: |
66.9 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
Idem, firul celalalt. Covorul elastic, piatra sparta si lucrari de etansare |
|
Mărime fișier: |
98.78 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.88 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
aici se vad cele trei etaje ale galeriei si pompitza de injectie cu rasini |
|
Mărime fișier: |
76.44 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.73 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.46 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.95 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
Descriere: |
Etansari in putul dintre apeducte |
|
Mărime fișier: |
76.97 kb |
Vizualizat: |
de 10941 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 18:13:20 Titlul subiectului: |
136414 |
|
continuare...
Descriere: |
Sub apeducte, calea pregatita pentru asternerea covoarelor elastice |
|
Mărime fișier: |
77.83 kb |
Vizualizat: |
de 10936 ori |
|
Descriere: |
Galeria dintre apeducte si PLS Pod Constanta, firul dinspre Luxten, se vede 'amorsa' pentru M6 |
|
Mărime fișier: |
84.08 kb |
Vizualizat: |
de 10936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.48 kb |
Vizualizat: |
de 10936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.96 kb |
Vizualizat: |
de 10936 ori |
|
Descriere: |
Capat tunel spre subtraversare linii cf, 'pus la uscare' |
|
Mărime fișier: |
91.95 kb |
Vizualizat: |
de 10936 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.75 kb |
Vizualizat: |
de 10936 ori |
|
Descriere: |
vedere inspre Pod Constanta |
|
Mărime fișier: |
54.4 kb |
Vizualizat: |
de 10936 ori |
|
Descriere: |
Tunelul in curs de etansare |
|
Mărime fișier: |
67.08 kb |
Vizualizat: |
de 10936 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
|