Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 21:04:11 Titlul subiectului: |
136424 |
|
Nu e nimic 'necurat', stai linistit, sunt urmele de rasini poliuretanice de etansare de culoare galbena...
|
|
Sus |
|
|
anitzei
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 02/Apr/2013 Mesaje: 7 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 21:13:00 Titlul subiectului: |
136425 |
|
Multumim mult, subway_guru!
Eu unul sunt incantat atat de poze, cat mai ales de dovada faptului ca se lucreaza (la suprafata, la Pod Constanta, treaba parea ca stagneaza ... nu s-a mai facut nimic de ceva timp pana aseara cand niste camioane carau pamant).
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 23:12:02 Titlul subiectului: |
136445 |
|
Ce va gazdui etajul galeriei si cum e la statia Pajura?
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Noi 2010 23:51:30 Titlul subiectului: |
136450 |
|
Etaje-le (e doua) raman deocamdata 'goale'...
'Fotoreportaje' de la Statia Pajura ceva mai incolo...
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 11:26:49 Titlul subiectului: |
136459 |
|
Ma alatur si eu corului de laude
De ce s-au pus plasticele la golurile dintre nivelele galeriei care apar in imaginile DSC 1779, 1780 si 1782? Inteleg scopul foliei de sub PLS Pod Constanta, dar astea?
Mi se pare ca rosturile de turnare si infiltratiile aferente sunt un pic cam multe. In mod normal ACM4 ar trebui sa suporte cheltuielile pentru injectiile cu rasina poliuretanica.
Stai, cred ca m-am prins: sa protejeze smacul care se toarna pe jos de apa infiltrata in galerie. Corect?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 20:12:25 Titlul subiectului: |
136479 |
|
Ca deobicei ai intuit corect...
Debitul de apa infiltrat nu e deloc 'semnificativ' dar conditiile de asternere a covorului elastic presupun lipirea pe o suprafata 'uscata'.
Dat fiind ca nu exista inca o ventilatie corespunzatoare a zonei, acolo e inca e o atmosfera de hruba umeda.
Ca sa nu fie nevoie sa astepte 'eliminarea definitiva a oricarei urme de infiltratii' prin injectiile de etansare (care intre noi fie vorba e un lux absolut inutil si costisitor) - lucrari de etansare care sunt foarte 'time consuming', e mult mai comod sa protejezi temporar zona de lucru cu niste amarate de folii si sa-ti vezi linistit de treaba la lucrarile de cale...
Pe ACM4 n-ai de ce sa-l 'taxezi' lucrarea lui corespunde cerintelor impuse privind debitul admisibil infiltrat.
Lucrarile de etansare sunt in sarcina constructorului de cale (daca le dadeam si pe astea la ACM probabil ca s-ar fi intrezarit o finalizare in mileniul urmator...)
Cu foliile, injectoristii isi vad de treaba lor si constuctia caii poate continua in conditii absolut 'onorabile'...
Laude nu trebuie, sunt multumit daca am satisfacut intr-o oarece masura 'curiozitatea' de a vedea ce se petrece pe 'dedesubt'... anitzei a scris: | ... nu s-a mai facut nimic de ceva timp pana aseara cand niste camioane carau pamant). |
Ceea ce ai vazut miscand acolo sunt camioanele cu piatra sparta pentru cale, pe care o desarta printr-o teva direct jos in subteran...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 20:18:25 Titlul subiectului: |
136482 |
|
Stiti ce e curios ? De cand este subiectul acesta in discutii, nimeni, dar absolut nimeni nu vrea sa ne spuna macar o vorba despre statia Pajura. Numai eu am intrebat de cateva ori pana acum, si probabil ca o voi face pentru ultima oara : Cum arata statia "Pajura" ? Stie cineva ? Are peron central ? Seamana cu "Iancului" sau cu "Lujerului" ? Sau este un proiect unicat ? ( Ma indoiesc de asa ceva).
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 20:26:48 Titlul subiectului: |
136484 |
|
Statia Pajura are peron central si probabil aspectul ei va fi asemanator cu cel al statiilor Grivitei si 1 Mai.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 20:38:25 Titlul subiectului: |
136489 |
|
andrei11 a scris: | Stiti ce e curios ? De cand este subiectul acesta in discutii, nimeni, dar absolut nimeni nu vrea sa ne spuna macar o vorba despre statia Pajura. Numai eu am intrebat de cateva ori pana acum, si probabil ca o voi face pentru ultima oara : Cum arata statia "Pajura" ? Stie cineva ? Are peron central ? Seamana cu "Iancului" sau cu "Lujerului" ? Sau este un proiect unicat ? ( Ma indoiesc de asa ceva). |
Vezi te rog raspunsul meu de ieri la intrebarile lui @rosetti61...
Statia Pajura seama foarte bine cu Grivita (statia 1Mai e 'altfel').
Toate cele bune si un 'bob' de rabdare...
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 13:27:02 Titlul subiectului: |
136565 |
|
Ok, de la anu' avem doua statii "noi", dar Laminorului se va mai face? Au tunelul/statia sapate deja pentru acea statie? Altfel nu mai vad motivul pentru care apare chiar asa peste tot, prin toate hartile Metrorex unde spune ca-i in executie, ar fi ca si cum ai pune M5-ul pe harta in executie, mai rau ai incurca lumea...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 14:47:18 Titlul subiectului: |
136567 |
|
Exact asta se intampla, incurca lumea. Laminorului cel putin in proxima perioada este pe linie moarta. Fac precizarea ca aceasta este parerea mea si nu a Metrorexului. E insa o chestiune logica, ei deabia strang bani pentru a incepe M 5, crezi ca se mai gandeste cineva la "Laminorului" ?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 17:49:09 Titlul subiectului: |
136572 |
|
ByOnu a scris: | Ok, de la anu' avem doua statii "noi", dar Laminorului se va mai face? Au tunelul/statia sapate deja pentru acea statie? Altfel nu mai vad motivul pentru care apare chiar asa peste tot, prin toate hartile Metrorex unde spune ca-i in executie, ar fi ca si cum ai pune M5-ul pe harta in executie, mai rau ai incurca lumea... | Credeam ca este clar pentru toti ca nu exista nici tunel pana la Laminorului si nici statia. Si nici nu este in lucru. Daca se va face vreodata, statia Laminorului va fi pe alt amplasament decat cel prevazut in 1989. De ce este prezenta pe toate hartile, ca si cum chiar ar fi in lucru ? Numai capetele luminate de la Metrorex pot raspunde...Puteau sa figureze tunelul de la Bazilescu catre Laminorului si statia Laminorului in alt mod si sa scrie "in intentie"... Insa ca sa fiu corect, tunel exista cam pe jumatatea distantei dintre Bazilescu si Laminorului, dar statia nu este decat in imaginatia unora...
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 20:41:38 Titlul subiectului: |
136577 |
|
Citat: | statia nu este decat in imaginatia unora |
Ei, macar avem un PUZ aprobat de CTUAT. Mai trebuie sa-l aprobe si CGMB-ul ca intentia sa devina intr-adevar oficiala.
Am fost surprins sa vad azi ca lucrarile la suprafata de langa podul Constanta au avansat brusc. Deja iesirea strazii Carpati in calea Grivitei este configurata ("patul" de beton al drumului fiind turnat si bordurile montate), asteptandu-se doar stratul final de asfalt. Iar utilajele de asfaltare lucreaza deja pe trotuarul de pe cealalta parte a caii grivitei. Sper ca in scurt timp se va asfalta si ultima bucatica de carosabil din fata podului constanta astfel incat strada sa fie complet dezobstructionata.
Sper ca asfaltarea trotuarelor sa cuprinda si bucata dintre strada bucegi si str. soveja (pe sensul de mers catre podul constanta), neafectata direct de lucrarile de metrou dar aflata intr-o stare dezastruoasa.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 21:10:43 Titlul subiectului: |
136578 |
|
@adrian rosca:
Voiam tocmai sa-ti spun ca se misca lucrurile pe acolo, dar vad ca ai observat si singur...
Pe partea cu Soveja trebuie mai intai terminate lucrarile de ingropare a magistralei de apa ca sa se puna totul in ordine!
|
|
Sus |
|
|
fl82
Data înscrierii: 18/Sep/2010 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 455 Locație: Husi (jud. VS)
|
Trimis: Dum 21 Noi 2010 20:13:05 Titlul subiectului: Tronsonul 1 Mai- Laromet |
136599 |
|
Sensul de intors Otopeni- Gara de nord 2 ar fi: subtraversarea/supratraversarea lui M4 (intre statia 1 Mai si viitoarea statie Pajura), statia 1 Mai (prin realizarea celei de-a treia linii), si racordarea la sensul 1 Mai-Grivita printr-un macaz, situat imediat dupa iesirea din statia 1 Mai?
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Noi 2010 18:23:35 Titlul subiectului: |
136853 |
|
In sfarsit s-a terminat asfaltarea strazii Carpati si a bucaticii de Calea Grivitei din fata podului Constanta. Mai e de lucru doar la trotuare si la ingroparea conductei de apa.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Noi 2010 17:50:03 Titlul subiectului: |
136899 |
|
Pana la imaginile de la Pajura promise, trei poze de la Bazilescu...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.88 kb |
Vizualizat: |
de 12188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.23 kb |
Vizualizat: |
de 12188 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.74 kb |
Vizualizat: |
de 12188 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
addisoft1991s
Data înscrierii: 06/Sep/2010 Ultima vizita: 13/Aug/2016 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti (GdN)
|
Trimis: Dum 28 Noi 2010 22:34:03 Titlul subiectului: |
136909 |
|
Mai au de lucru.
Nici linia nu este pusa, plus ca mai sunt si finisajele de facut.
Cei dela Metrorex cand au estimat darea in folosinta a Tronsonului 1Mai -Parc Bazilescu?
_________________ http://www.youtube.com/user/adisoft1991s |
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Noi 2010 23:02:05 Titlul subiectului: |
136910 |
|
Termenul oficial este Iunie 2011.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Noi 2010 23:03:15 Titlul subiectului: |
136911 |
|
Cel mai tarziu in 31 Mai. Asa spun ei. Ca o parere personala, cred ca nu pot respecta termenul - desi eu as vrea.
Pe plansele din statii scrie Mai. In sfarsit, nu prea conteaza mai sau iunie, dar sa fie in astea 2 luni.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Noi 2010 08:51:18 Titlul subiectului: |
136916 |
|
La cum arata statia Bazilescu in pozele de mai sus (adica absolut "cheala"), in niciun caz nu va fi 31 mai 2011. Nici macar daca vor face finisaje gen GdN2 (exclusiv)- 1 Mai, adica o tencuiala gri.
De fapt in Romania orice termen este pus de forma, se respecta in cazuri extrem de rare..
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Noi 2010 09:27:14 Titlul subiectului: |
136918 |
|
Ce planse din statii?
Daca te referi la panourile de investitii de la Bazilescu si Pajura ele se refera la termenul de finalizare pentru lucrarile TIAB-ului, care reprezinta doar unul din pachetele de lucrari.
Pachetele reprezentand finisajele statiilor si curentii slabi nici macar nu au fost adjudecate, licitatia fiind inca in desfasurare. Sunt curios care este termenul de finalizare al licitatiilor si semnare a contractelor.
Cunoscand cum merg lucrarile publice in Romania, mana in mana cu politicul, nu este exclus ca intentia este sa se 'dea drumul' la cele doua statii de metrou in preajma alegerilor, adica prin 2012. Ca sa se laude la prostime cu 'realizarili marete'.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 29 Noi 2010 20:23:10 Titlul subiectului: |
136933 |
|
@sab:
Imaginile sunt din spatiile publice unde e valabil ce a precizat @adrian rosca, si deocamdata nu e 'activitate'...
Miscare multa e in spatiile tehnice unde se lucreaza intens la compartimentari ca sa se poata monta echipamentele, dar din pacate n-am facut poze si acolo ca sa puteti vedea ce 'foiala' este...poate data viitoare...
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Dec 2010 23:07:42 Titlul subiectului: |
137183 |
|
Inrebare: in pachetul de finisaje spatii tehnice sunt cumva incluse toate lucrarile de zidarie din statiile respective?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Dec 2010 21:43:47 Titlul subiectului: |
137204 |
|
Da...
|
|
Sus |
|
|
|