Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 21:14:24 Titlul subiectului: |
136492 |
|
O deraiere de IVA, care a impus restrictionarea traficului a avut loc prin mai-iunie 1988, accidentul s-a produs intre Piata Unirii si Izvor. Spre Izvor se circula pe un singur fir iar pe sensul afectat era un vagon de IVA, probabil tehnic si se vedeau firele trase de pe peretele tunelului. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 23:01:45 Titlul subiectului: |
136500 |
|
Chiuar daca se coboara din vagoanele de metrou cu scarile prevazute in fiecare vagon, oamenii mai trebuie ajutati sa urce si pe peron. Probabil ca de accea aveau pompieri alte scari. Plus ca interventia polmpierilor poate sa aibe si alte necesitati pe langa evacuarea calatorilor. |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 18 Noi 2010 23:17:28 Titlul subiectului: |
136502 |
|
weeping eye a scris: | Vagonul a fost de vina sau calea de rulare? | Inca nu stim, dar 'primele reactii' ale Metrorex se indreapta catre materialul rulant. weeping eye a scris: | Daca nu era vorba de ultimul vagon, care a mers tras, cred ca necazul ar fi fost mai mare. | Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi fost daca sarea de pe sine primul vagon! Asa doar i-a zgaltait bine pe cei din spate, taraiti peste traverse si pe 'aratura' de piatra sparta... weeping eye a scris: |
In cazul unui eveniment ce implica evacuarea calatorilor prin tunel exista un sistem de iluminare dedicat? | Sistemul de iluminat din tunel functioneaza permanent, nu trebuie 'aprins' pentru 'situatii speciale'. weeping eye a scris: | Vagoanele nu sunt dotate cu scari in vederea debarcari calatorilor in tunel? | Ba da! weeping eye a scris: | Parca exista ceva de genul asta in IVE sub unele banchete! | Exista la toate tipurile de trenuri. aztec a scris: | Chiuar daca se coboara din vagoanele de metrou cu scarile prevazute in fiecare vagon, oameni mai trebuie ajutati sa urce si pe peron. Probabil ca de accea aveau pompieri alte scari. Plus ca interventia polmpierilor poate sa aibe si alte necesitati pe langa evacuarea calatorilor. | Personalul de bord este absolut insuficient ca sa ajute si sa calauzeasca pasagerii pentru evacuare pana la proxima statie si nici nu-ti poti permite sa-i lasi asa de capul lor sa haladuiasca si sa orbecaiasca brambura pana-si gasesc singuri calea de iesire, scapa teferi din incident ca sa-si rupa gatul impiedicandu-se printre sine? In situatii din astea oamenii trebuie sprijiniti, ajutati si indrumati, n-au luat metroul pentru escapade riscante cu continut mare de adrenalina la 'sporturi extreme'! Pot fi raniti, pot fi persoane cu probleme de deplasare, de sanatate, etc.
La capetele peroanelor sunt scari fixe de urcare/coborare in tunel, nu mai trebuie altele, dar pompierii salvatori merg cu tot echipamentul din dotare pentru a putea face fata oricarei situatii neprevazute... |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Noi 2010 00:02:51 Titlul subiectului: |
136507 |
|
Pina la urma de unde este, de la sina sau de la tren? |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 19 Noi 2010 00:12:13 Titlul subiectului: |
136511 |
|
Intrebare: Bombardierele au un sistem de evacuare de urgenta? Alstom are prin capetele de tren:
cu scari automate (au fost montate ulterior pe aceasta rama pt Budapesta) |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 19 Noi 2010 08:55:13 Titlul subiectului: |
136523 |
|
La prima vedere par a fi doua cauze:
1) viteza in curba respectiva + erodarea caii de rulare datorata BM
sau
2) defect de revizie.
Dar nu sunt specialist, deci este doar o presupunere.
Specialistii ne vor spune ce a fost cu adevarat (daca o vor face) |
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Noi 2010 11:00:11 Titlul subiectului: |
136527 |
|
Citat: | Sistemul de iluminat din tunel functioneaza permanent, nu trebuie 'aprins' pentru 'situatii speciale'. |
Din cate stiu, iluminatul permanent lasa intervale de bezna destul de mari iar in cazul unei evacuari, oameni care n-au nici o treaba cu terenurile "accidentate" (femei pe tocuri, batrani...), o parte din ei speriati, trebuie sa o apuce pe linie, peste traverse si balast, eventual si cabluri, pana la prima statie. De-asta ma gandeam ca ar fi necesar, din punct de vedere al sigurantei, un sistem de iluminare mai puternic care sa fie folosit in situatii de urgenta.
Nu am inteles de ce a fost reactia de a da vina exclusiv pe tren. Poate doar pentru ca era "d-ala vechi"! Pana acum, evenimentele de cale ferata cele mai grave din ultimii ani de la CFR au avut drept cauza calea de rulare si nu materialul rulant. Si ma gandesc la Valea Calugareasca si Carcea.
Ultima modificare efectuată de către weeping eye la Vin 19 Noi 2010 11:15:47, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Noi 2010 11:11:26 Titlul subiectului: |
136528 |
|
Tunelul beneficiaza de mai multe sisteme de iluminat - un sistem permanent cu lumini slabe pentru ca sa nu incurce prea mult ochiul mecanicului. Acest iluminat il stim cu totii. Si un iluminat "normal" atunci cand se executa reparatii sau in cazurile pe care tocmai le discutam ( defectiuni de trenuri, etc). Neoanele stinse se vad si din tren, iar in anumite cazuri le-am gasit si noi in functiune in tunel. |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 00:07:15 Titlul subiectului: |
136546 |
|
Iluminatul fluorescent functioneaza permanent in apropierea statiilor si in salile macazelor.
Ar putea fi de vina la producerea accidentului contrasina sau eventualele cupoane de sina pe care au obiceiul sa le lase intre sinele curente, amplasate prost. _________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 00:33:08 Titlul subiectului: |
136547 |
|
Daca ar fi uitat ceva pe sine ar fi deraiat mai de dimineata, nu la ora sapte seara. |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 09:11:11 Titlul subiectului: |
136553 |
|
Iar daca ar fi fost sinele lasate pe mijlocul caii de rulare, ar fi fost probleme si la BM care stim ca are baza mult mai zoasa decat o IVA.
Da zona macazelor este iluminata permanent. Lucrurile se indreapta spre starea tehnica a caii de rulare la care se pune si viteza trenului. Ambele combinate dau o suma cam tragica. |
|
Sus |
|
|
dave
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 05/Oct/2020 Mesaje: 74 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 12:42:16 Titlul subiectului: |
136563 |
|
Stiu ca poate nu e locul aici pentru aceasta intrebare, dar tot suntem aproape de subiect:
De ceva vreme se circula cu viteza mica peste bretelele de macazuri de la Mihai Bravu si Timpuri Noi. Totusi, macazurile arata bine intretinute si sunt relativ noi. De ce aceasta restrictie? |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 00:46:04 Titlul subiectului: |
136777 |
|
Stiati ca in septembrie a deraiat TEM 043-011-195 la Anghel Saligny? Tot din cauza unui boghiu!
Raportul investigatiei complet + poze (nu stiam ca mai nou se pun si poze)
http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/incident%20metrorex.pdf
Din ce am citit reiese ca Alstom nu a prins capacul bordului decat in 3 suruburi din 12, lucru care a dus la miscarea capacului, implicit la blocarea controlerelor.
Un citat care mi-a atras atentia...
"mecanicul–ajutor intenționează a acționa butonul de deconectare a bateriilor care ar fi produs frâna de urgență a trenului, dar se limitează la avertizarea mecanicul ,,ce faci”, acesta nu răspunde fiind preocupat de frânarea trenului... " |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 09:22:41 Titlul subiectului: |
136782 |
|
@dave:
Din cauza incidentului cu IVA care a deraiat acolo.
Exact, de a doua zi dupa incident, IVA si nu numai, merg mai incet pe acea portiune, care este si in curba. |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 18:58:02 Titlul subiectului: |
136802 |
|
Interesant si absolut 'edificator' documentul privind 'infigerea' ramei in perete...
Nu stiam ca AFER-ul e atat de 'transparent'...
Thanks @ByOnu! |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 22:08:27 Titlul subiectului: |
136816 |
|
ByOnu a scris: | Un citat care mi-a atras atentia...
"mecanicul–ajutor intenționează a acționa butonul de deconectare a bateriilor care ar fi produs frâna de urgență a trenului, dar se limitează la avertizarea mecanicul ,,ce faci”, acesta nu răspunde fiind preocupat de frânarea trenului... " | Aici a fost din vina mecanicului (ca sa nu zic ca a fost prost), exista 1001 metode de a frina trenul, una din ele este expusa mai sus. |
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Noi 2010 22:33:59 Titlul subiectului: |
136820 |
|
ByOnu a scris: | Stiati ca in septembrie a deraiat TEM 043-011-195 la Anghel Saligny? | Stiam ca s-a 'infipt' in perete (vezi pe forum)...
Dupa cum rezulta din raport 'deraierea' nu e cauza, ci efectul...
Cauza principala e berbecaria cumulata a mecanicului+calitatea execrabila a menenantei Alstom. Punct!
Astia chiar se scumpesc si la suruburi??? Mai mare rusinea...
Celelalte sunt 'pagube colaterale' (destul de costisitoare). Bine ca nu a fost mai rau, cu posibili morti si raniti...Un impact frontal e totdeauna extrem de periculos... |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Ian 2011 16:29:13 Titlul subiectului: |
138405 |
|
O garnitura de metrou s-a defectat in statia Eroii Revolutiei. Se circula pe un singur fir pe magistrala 2
http://www.hotnews.ro/stiri-ultima_ora-8176884-garnitura-metrou-defectat-statia-eroii-revolutiei-circula-singur-fir-magistrala-2.htm
O garnitura de metrou s-a defectat, luni dupa-amiaza, in statia Eroii Revolutiei, calatorii aflati in trenul urmator pe directia IMGB - Pipera fiind obligati sa astepte peste o jumatate de ora pentru a ajunge in statie.
Incidentul a fost cauzat de un tren care s-a defectat chiar in statia Eroii Revolutiei. Calatorii care se aflau in trenul urmator, pe acelasi sens de mers, au fost anuntati initial ca trenul in care se afla va stationa in tunel pentru 30 de secunde. Dupa cateva minute, li s-a comunicat ca stationarea se prelungeste cu alte 30 de secunde.
Dupa estimarile martorilor, trenul a ramas blocat in tunel pentru mai bine de 30 de minute, timp in care acesta a fost cuplat cu cel defect, din fata, pe care l-a impins pe linie pentru a putea sa ajunga in statie si sa debarce pasagerii.
"A fost un incident care a durat cam 15 minute. Nimeni nu a fost scos din tunel, nimeni nu a fost in vreun pericol", a declarat, luni, directorul Metrorex, Gheorghe Udriste, citat de Mediafax.
Martorii incidentului sustin ca au fost anuntati ca defectiunea garniturii de la Eroii Revolutiei va face ca, in urmatoarea perioada, trenurile sa circule in zona pe un singur fir, atat catre statia Pipera cat si catre IMGB.
Directorul Metrorex nu a putut fi contactat pentru a confirma sau infirma aceasta informatie. |
|
Sus |
|
|
alexei14
Data înscrierii: 08/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Iul/2012 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Ian 2011 11:50:44 Titlul subiectului: |
138511 |
|
Azi la 10.40 a luat foc o IVA la Politehnica, mergea spre Anghel Saligny, a intrat in statie, a umplut statia de fum desi unii au strigat ca arde mecanicul in loc sa evacueze trenul de calatori, a plecat mai departe ca sa se opreasca la 100 m de statie.
Probabil ca a tras cineva semnalul de alarma, in fine, a plecat dupa 10 minute de stat in tunel spre Eroilor unde probabil ca s-a golit metroul de pasageri si l-au scos din circulatie. |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Ian 2011 17:22:40 Titlul subiectului: |
138520 |
|
Poate era de la o roata infrinata si aia scoate fum |
|
Sus |
|
|
alexei14
Data înscrierii: 08/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Iul/2012 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 10 Ian 2011 19:25:29 Titlul subiectului: |
138619 |
|
Nu cred pentru ca mirosea a izolatie de cabluri arsa. |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Ian 2011 00:01:46 Titlul subiectului: |
138645 |
|
Mirosul de ars la ferodou este specific si nu poate fi confundat (a tramvai)
De luat foc nu a luat, ca altfel auzeam. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Ian 2011 13:37:48 Titlul subiectului: |
139304 |
|
Din pacate inca o sinucidere la metrou. Articolul se gaseste aici
Citat: | Sinucidere la metrou: o tânără s-a aruncat în fața trenului în stația Universitate
Circulația metroului a fost îngreunată în această dimineață pe traseul IMGB - Pipera după ce o tânără de 24 de ani s-a sinucis.
Fata a așteptat ca metroul să se apropie de stația Universitate, iar cu câteva momente înainte ca trenul să ajungă în dreptul ei s-a aruncat pe șine.
Poliția a deschis o anchetă și încearcă să afle care este motivul pentru care tânăra, originară din Zărnești, a decis să-și pună capăt zilelor.
Reprezentanții Metrorex spun că nu a fost întreruptă circulația ci doar îngreunată în timpul în care au intervenit medicii și polițiștii care au ridicat probe. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Feb 2011 14:54:49 Titlul subiectului: La metrou se foloseste fluierul |
140282 |
|
Astazi la ora 14:40 am asistat la un mic incident la Piata Unirii 1, pe firul spre Republica intra un tren IVA si se aude claxonul si se aprind semnalizatoarele de la ultimul vagon, pe statia radio este anuntat regulatorul de circulatie (RC) ca la trenul 35 a fost actionat semnalul de alarma la ultimul vagon si se duce mecanicul ajutor sa inspecteze situatia; ajutorul de mecanic ajunge la ultimul vagon verifica si vede ca nu e justificata actionarea semnalului, iese din vagon, se indreapta spre postul de conducere din spate, scoate un fluier din buzunar, fluiera o data si se aude anuntul de inchidere a usilor, mai fluiera o data si usile se inchid, apoi el intra in postul de conducere de la urma trenului si acesta pleaca, apoi comunica prin statia radio ca nu au fost probleme. Nu am stiut ca si la metrou se foloseste fluierul asa ca am ramas cu gura cascata larg. |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Feb 2011 22:23:31 Titlul subiectului: |
140298 |
|
Vad ca presa nu e interesata decat de faptul ca "o tanara s-a sinucis" si ca "politia a demarat o ancheta". Zeci de stiri raman "in aer" in felul asta. Rezultatele nu se fac publice? Care au fost motivele ei? Cum ar putea Metrorex sa previna astfel de incidente? _________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|