Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Oct 2010 23:04:21    Titlul subiectului: 134267

Dominatrix a scris:
Multumesc pentru precizari. Deci daca ramele erau incompatibile cu cele vechi, sa inteleg ca informatia de conform careia ramele albastre ar putea fi folosite ca rame intermediare intr-un tren de 6 vagoane nu putea fi adevarata nici in principiu, datorita incompatibilitatii echipamentelor, nu?
Are cineva si date tehnice ale vagoanelor modernizate in acest mod?
In principiu cu modificari da, dar mai exista si AFER care nu prea da acceptul la asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Oct 2010 14:27:16    Titlul subiectului: 134462

Intr-un articol de azi din Adevarul se afla o poza cu Ceausestii intr-o IVA.

*se pot remarca barele;
*ambele geamuri au deschidere;
*este o cutie Sacvam in stanga jos;



12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.1 kb
 Vizualizat:  de 17340 ori

12.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 20:46:43    Titlul subiectului: 134662

Imi poate hrani cineva curiozitatea va rog? Abia acum am realizat ca inca mai circula IVA pe M1. Este acest lucru datorat trimiterii a 5 (atatea cred) BM21 pe M2? Deci sa inteleg ca daca Metrorexul e cu capul pe umeri nu va mai trimite BM-uri inutile pe M3, nu?
Stie cineva intre ce intervale orare circula IVA pe M1 mai exact? Cate TEM IVA sunt puse pe traseu? Si, in ce zile circula; banuiesc ca nu in weekend din moment ce parcul circulant din weekend este redus, deci folosirea IVE-lor fiind total nemotivata ... ? Smile

Tot nu inteleg ce tot anunta atat ca cumpara trenuri, ba inca 16 BM, ba 20 de "ganituri noi", ba 23 (de curand aflata din presa)... Avem IVA destule cat sa asigure niste intervale decente si confortabile; preabine, ca nu se folosesc cate ar fi nevoie este alta problema.

Si, sincer sa fiu, atata timp cat proiectul IVA Alstom ramane in picioare nu ma deranjeaza intarzierea acestuia de loc, ba chiar ma bucura ca inca mai prindem IVA clasice. Banuiesc ca stiati ca proiectul are foarte mari intarzieri deja, nu? Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 21:11:45    Titlul subiectului: 134665

Ma indoiesc ca acest proiect va continua...
Acele BM le vor cumpara pt M5 si sa supliemnteze pe cele existente, dar nu mai devreme de punerea in functione a M5T1
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 22:01:50    Titlul subiectului: 134667

Nu stiu ce au in cap cei de la Metrorex, dar in afara orelor de varf (adica la amiaza) se pare ca trimit BM21 de pe M1 pe M3, si in acelasi timp trimit IVA pe M1... cum a fost astazi cazul pe la ora 14 in Unirii, cu Haga spre Preciziei si o IVA spre Republica (exact pe dos, mare mi-a fost mirarea).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 14:55:36    Titlul subiectului: 134780

Inca ceva, stiu ca mai este un TEM IVA care foloseste vocea clasica (poate mai sunt si alte TEM, dar stiu sigur de unul) -- stie cineva nr. de parc, daca i-a dat cineva importanta vreodata de curand? Banuiesc ca din moment ce inca mai foloseste vocea clasica trebuie sa fie pe M1, daca nu i l-au schimbat deja. Wink

Vocea respectiva simbolizeaza pentru mine vremurile din-nainte de BM cand metroul bucurestean avea o singura voce, totul fiind foarte ordonat. Plus ca mi se pare cea mai buna voce feminina de la metrou, deasemenea si semnalul de atentionare pus inaintea mesajului "Atentie..." este epic.
subway guru a scris:
...IVE-le noastre au o sigura 'hiba' dar 'majora': NU MAI SUNT PIESE DE SCHIMB PENTRU INTRETINERE...
Scuza-ma dar cred ca gresesti cand spui ca nu mai sunt piese de schimb. Aproximativ (maxim) au mai ramas 100 REM IVA. Se puteau (poate ca s-au si luat) piesele bune de la cele casate, deoarece stim preabine ca n-au fost casate deoarece nu mai functionau, ci pentru a mai "face spatiu" in depouri, sinonimul frazei fiind pentru a mai "aglomera buzunarele" mafiotilor de la metrou. Am avut discutii si cu un domn care lucreaza la metrou de aproximativ 35 de ani, inca din vremea cand se testau IVEle. Acesta mi-a spus ca nu sunt necesare neaparat piese noi - ajungand la aceeasi idee ca si mine, ca 70% din piese puteau fi refolosite de la IVEle casate. Iar celelalte ar fi putut produse la comanda, daca nu existau deja.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 16:17:32    Titlul subiectului: 134782

In momentul in care repari un tren vechi cu piese ruginite de la trenuri "moarte" nu inseamna ca e un sistem sanatos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 18:16:55    Titlul subiectului: 134784

Totusi crede-ma ce-ti spun...
Procesul de 'canibalizare' a ramelor IVA se intinde pe mai bine de zece ani si nu a mai ramas mare lucru de 'refolosit' de la cele scoase din uz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Oct 2010 23:49:07    Titlul subiectului: 134797

Au disparut multe "INTREPRINDERI" care faceau piese si acum se procedeaza identic ca piesele de masina facute de diverse srl-uri.
Mai are cineva curaj sa puna pe masina piese noi? Eu unul nu as avea, iar cele vechi luate de la celelalte trenuri sint deja uzate.
Voi ati merge cu o masina la care piese de la directie au fost demontate de pe o alta masina si pusa la voi?

Cam asta este stuatia, in viziunea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Noi 2010 07:58:24    Titlul subiectului: 135947

001 si 002 unde s-au dus? Stiu ca 002 a fost mutata de mult de pe linia secundara de la GdN.
Deasemenea, 012 s-a dus de mult din IMGB, nici de ea n-am mai dat. Unde sa fi disparut?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Noi 2010 10:52:04    Titlul subiectului: 136557

Cu ocazia accidentului recent prea-mediatizat, mai multe televiziuni si-au trimis reporteri la Militari si Pantelimon ... ah, ce noroc pe ei, si nici macar n-au habar cat ne chinuim noi cunoscatorii sa intram in depouri, si tot n-avem voie sa facem poze/filmari, ei intra ca-n branza. Oricum, idea este ca REM 183 si 034 nu puteau fi vazute nicaieri, in shimb il putem vedea lejer pe 033 la care se lucreaza din Septembrie 2009 si este exact in aceeasi stare!! :'( Pentru cei care care nu-l vad pe REM 033, este galbejitul plin de chit din partea dreapta daca sunteti atenti in reportajele care contin parti din depou ale Antena1 si ProTV. Wink Poate le fac pe rand mai nou...

"Pila" lor este ca sunt "de incredere" fiind de la presa cunoscuta, de asta li se da voie, adica li se aproba; pe cand "noi" n-avem parte de asemenea noroc.

Despre revizia la REM IVA Astra: Smile

http://www.youtube.com/watch?v=RIM1y98_RDo

In acest filmulet il puteti vedea pe REM 033 exact in aceeasi stare in care era sin in august-septembrie 2009!! Oare ce se mai intampla pe acolo...?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 20 Noi 2010 22:07:18    Titlul subiectului: 136580

Si as mai adauga ca si majoritatea filmarilor sunt "stock footage", adica filmari facute de ceva timp si bagate de umplutura cat timp voice-over-ul relateaza stirea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 00:24:26    Titlul subiectului: Incidente/accidente la metrou 136827

In legatura cu contractul de intretinere a trenurilor de metrou cu Alstom: nu era mai ieftin si mai sigur ca intretinerea ramelor de metrou sa se faca in regie proprie, de catre personalul Metrorex ?

Si cu deraierea dintre Piata Unirii 1 si Timpuri Noi, nu-mi vine a crede ca a fost vina mecanicului. Doar exista instructii, viteza este strict stabilita pe toate magistralele de metrou, si in plus mecanicii de metrou sunt bine pregatiti profesional si verificati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 9892
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 10:03:46    Titlul subiectului: Re: Incidente/accidente la metrou 136838

Normal ca se putea, dar "clientela" trebuia multumita...
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Sâm 27 Noi 2010 19:15:57, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 13:07:19    Titlul subiectului: Re: Incidente/accidente la metrou 136844

fl82 a scris:
In legatura cu contractul de intretinere a trenurilor de metrou cu Alstom: nu era mai ieftin si mai sigur ca intretinerea ramelor de metrou sa se faca in regie proprie, de catre personalul Metrorex?
Nu intelegi (tocmai asta-i si ideea). Contractul s-a facut strict pentru a salva Alstom de la faliment. Asa e, Alstom era in faliment, si noi romanii oameni sufletisti le-am sarit in ajutor, dandu-le serviciul de mentenanta al Metrorex-ului. Iar ei cum ne resplatesc? Ne umfla contractul, dublandu-l. Vorba aia, ii dai un deget, si el iti ia toata mana ... partea urata e ca acum e mai greu sa iesim din asta. Cum se face ca atunci cand a fost facut contractul prin 2004, el valora doar 22 mil euro, iar acum, in 2010 costa peste 44 mil euro, desi avem mult mai multe BM-uri?! Pai vedeti, mai bine ramaneam cu IVEle ca tot ieseam mai ieftin. Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
dave



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 05/Oct/2020
Mesaje: 74
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 21:15:22    Titlul subiectului: 136865

In raportul prezentat de ByOnu pe topicul despre accidente http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/incident%20metrorex.pdf o sa vedeti ca reparatia ramei infundate in perete a costat 80.000 euro. Nu stiu ce probleme a avut, insa pretul e fantezist, avand in vedere ca dupa casare le-au ramas destule elemente de carcase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 21:31:45    Titlul subiectului: 136867

Chiar daca au piese ramase de la casare, o rama nu se repara pe gratis. Se plateste. Intradevar este excesiv de mult, dar trebuie sa tinem cont ca la un astfel de impact nu se rezuma stricaciunile doar la elemente de caroserie, ci si la componentele din zonele avariate, plus boghiul deraiat, plus mai multe. Un astfel de impact, chiar si foarte mic (tine cont ca la o viteza de 20km/h si inertia unui tren de 120m, impactul este "generos") nu se finalizeaza doar cu indoirea tablei de pe IVA: pe [artea frontala mai sunt amplasate si conductele de aer comprimat, clema de cuplare a vagonului, sasiul in sine al vagonului, si alte componente care sufera/pot suferi avarii. La toate acestea trebuie sa mai adaugi si revizia completa a trenului, dupa un astfel de incident.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 22:00:20    Titlul subiectului: 136873

Plus ce s-a 'busit' la infrastructura...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Noi 2010 00:25:15    Titlul subiectului: 136881

Metrorex ar putea frumos si natural sa cheme Alstomul la dicutii "Bre, uite, ati pus suruburile gresit ... asta a dus la accident, PLATITI!", sau daca nu, ar trebui sa recurga la justitie.
Parca s-a trecut prea repede peste asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Dum 28 Noi 2010 09:41:52    Titlul subiectului: 136883

Doar ca uiti un lucru esential: IVA trebuie reparata urgent, pe cand ancheta si identificarea cauzelor - vinovatilor, etc poate dura o perioada foarte indelungata de timp. Trenul nu poate astepta atat, fara sa fie reparat. Cu atat mai mult calea de rulare din zona incidentului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Noi 2010 14:50:05    Titlul subiectului: 136888

Nu uitati ca este culpa comuna, eu mai mult il fac vinovat pe mecanic ca nu a avut prezenta de spirit sa opreasca trenul, ce se inimpla daca ceda ceva in mers in situatia asta, cum mai oprea trenul?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 20:37:29    Titlul subiectului: 138136

Oameni buni, este oficial acum, compania franceza SYSTRA a castigat licitatia privind consultarea Metrorexului pentru cumpararea a 37 de trenuri noi. Sad => Proiectul Alstomului A PICAT, teoretic nici nu a fost aprobat vreodata, Alstom a incercat cat s-a putut deoarece ei au de castigat cel mai mult de pe urma modernizarilor.

Oricum, 034 si 033 sunt gata iar 183 a ramas asa (sa stiti, 183 NU a avut niciodata vreo legatura cu 033 sau 034). Proiectul cu 183 a fost gandit in 2008, abia in 2009 au refacut principiile proiectului din care a rezultat ca IVEle urmau sa aiba ACELASI DESIGN (nu ca 183), dar o parte electrica si tehnica noua si mult mai sigura (asta a fost modernizarea propriu-zisa). Aceste trei specimene vor fi pastrate, asta nu o stiu oficial, dar logic nu-s chiar asa de cruzi in cat sa caseze niste REM-uri noi.
Dupa cum spuneam, roscata 034 este gata si practic o asteapta pe blonda 033 sa-i fie finalizata omologarea.

La revizii generale se afla TEM 004-056-006 (asteptati-o cam peste ~2 luni). REM 086 (M4) isi asteapta boghiurile.

REM 175 (stiti voi care) a fost examinata => DERAIEREA NU A FOST DIN VINA REM-ului, ci din vina CAII DE RULARE! Frumoasa adormita este despartita de surorile ei purtand 4 boghiuri de la 4 REM-uri diferite (nici unul al ei). Va intra la traseu in aprox 2 saptamani.

REM 043, frumoasa mutilata la AS dupa ce a busit opritorul fix nu-si mai merita investitia asa ca a fost sigilata si ... ce sa o mai lungim, stiti prea bine ce urmeaza. Sad

Accidente de acest gen sunt mana cereasca pentru "oamenii bine intentionati" de la Metrorex carora le pasa exclusiv de "siguranta si confortul calatorilor", scapandu-ne de IVE. :Smile

In legatura cu noile trenuri, Doamne ajuta sa se fi meritat sacrificiul, sa avem si noi AC la calatori, geamuri rabatabile, un design ca lumea, bare bine amplasate, si toate cele necesare. Eu nu voi uita niciodata aceste trenuri, reginele metroului bucurestean. Au muncit mult si bine si ar mai fi muncit. In 2015 (MAXIM) nu o sa mai vedem IVE pe M3, si surpriza neplacuta este ca se vor apuca sa schimbe si ATC-ul de pe M4 care este "buba" lu' M4, fiind compatibil doar cu unele REM IVA dotate exclusiv cu acest sistem "bolnav". Deci Udriste nu si-a tinut promisiune cum ca IVEle vor mai trona mult si bine pe M4.
Nu merita o asemenea soarta, zeci de modernizari pana cand si vagoane noi, dar NU s-a vrut.

http://www.metroubucuresti.webs.com <-- acolo gasiti poze in exclusivitate cu 043 si 175!! Cool


Ultima modificare efectuată de către ByOnu la Mie 29 Dec 2010 00:20:22, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 23:16:45    Titlul subiectului: 138149

Nu te 'lansa' aiurea de pomana...
Dar mai intai o 'declaratie personala': si mie imi sunt cele mai dragi 'ramele romanesti 100%'...asta ca sa se stie...
Si acum 'corecturile' de rigoare:
Systra e firma 100% frantuzeasca si a castigat licitatia de consultanta in asociere cu Metroul SA care e firma 100% romaneasca;
'Proiectul' Alstom nu a fost cerut de nimeni, a fost doar incercarea lor de a gasi 'justificari' pentru prelungirea unui contract de mentenanta 'dezavantajos' (eufemistic vorbind) pentru M-rex;
Nu stiu de unde ai 'dedus' ca deraierea s-a produs din 'vina' caii, ca si calea a fost examinata si nu prezinta nici o 'deficienta', singurul element 'anormal' e un 'flec' pronuntat intr-unul din bandajele ramei...ramane sa tragi singur concluziile...doar daca mai nou bandajele sunt parte a caii de rulare...
'Oamenii bine intentionati' nu se bucura niciodata cand o rama iese din circulatie 'inainte de epuizarea tuturor resurselor' pentru ca inseamna 'o gaura' ce nu se poate usor inlocui in parcul circulant.
Dar si in materia asta actioneaza 'legile implacabile si crude' ale capitalismului...
Cine te-a 'pacalit' ca se schimba ATC-ul pe M4? Nu se schimba nimic!
Pentru IVA-M4 momentul adevarului va fi atunci cand se va 'bate in cuie' traseul M6.
Iar daca vrei neaparat sa 'blestemi' pe cineva pentru soarta nefericita a ramelor 'noastre' iti recomand calduros singura adresa la care vei gasi pe 'impotentii' vinovati: Astra Arad...
Rezulta clar ca 'aia' n-au considerat niciodata cu adevarat ca e rama lor, 'li s-a bagat pe gat', si au dat-o de mult 'de suflet' la Alstomi...
Si nici ne e departe de adevar, e doar 'rama noastra' orfana, marca 'Caius Miculescu' - Bucuresti...Dumnezeu sa-l tina in pace...
Un An Nou bun tuturor!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Dec 2010 00:48:10    Titlul subiectului: 138152

subway guru a scris:
Nu stiu de unde ai 'dedus' ca deraierea s-a produs din 'vina' caii, ca si calea a fost examinata si nu prezinta nici o 'deficienta'...
Sunt mai multe idei pe care as vrea sa le punctez, insa o sa ma limitez strict la aceasta parte. Wink N-am dedus nimic, eu iti spun ce stiu de la AFER (face-to-face, nu dau nume). REM-ul respectiv, 175, a fost examinat la sange, s-au dat jos majoritatea echipamentelor ce ar fi putut avea legatura cu boghiurile. Mentionez ca multe nici n-au fost necesare, insa AFER-ul a vrut NEAPARAT sa-i gaseasca o problema, lucru care nu s-a intamplat.

Daca tu ai informatii sigure conform carora sinele n-au fost problema, ok - nu te contrazic, dar din sursele mele de la REM sigur nu a fost (inclusiv boghiurile).

Iar in legatura cu Alstomul, ce sa spun, pagubos - adevarat. Dar parca e mai bine de cand au venit... corectez, n-a venit nimeni, oamenii-s aceeasi, au fost doar vanduti Alstomului. S-au mai ridicat niste standarde.
Se vede cat de curate, ordonate, si destul de moderne (mai mult sau mai putin) au devenit. Sa luam Depoul Industriilor, Uzina si Hala Mica de revizii sunt moderne, au aer conditionat, au fost zugravite, modernizate, pe jos au silicon special etc. Pe cand hala de parcare tine de Metrorex, si ghici, e o epava, nu mai explic acum, sigur ati vazut care este situatia.
Alstomul, cu toate manariile, este totusi o companie de profil care se respecta, tocmai de aceea vor sa "ne ridice" si pe noi.

Eu tin cu Alstomul in aceasta privinta, din moment ce vor sa modernizeze IVEle (sa le pastreze cel putin), treaba lor de ce, sunt de partea lor. Se dau mai multi bani? Intr-adevar, urata situatie, dar daca stam sa ne gandim oricum banii respectivi nu s-ar fi dus pe altceva (mai bun).

Asta-i punctul meu de vedere. Smile

Un an nou fericit va doresc si toate cele bune deasemenea! Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Dec 2010 17:14:40    Titlul subiectului: 138181

Hai sa procedam ca 'jurnalistii profesionisti', informatiile mele, din 'surse' tot la fel de demne de incredere si pe care nici eu nu doresc sa le 'devoalez', dar diferite de ale tale, spun exact aceleasi lucruri deci putem considera informatiile ca 'veridice' deoarece concorda si provin din doua surse diferite.
Problema celor de la AFER e ca examinand amanuntit atat rama cat si calea nu s-a depistat nici un element 'suspect' de a cauza o deraiere.
De aceea te-am intrebat de unde 'ai dedus' cauza...
In cazul cercetarii unui eveniment de asemenea gravitate nimeni nu-si poate permite sa 'acuze' pe cineva de ceva doar pe baza de 'deductii' reiesite prin 'eliminare', fie gasesti 'cauza' si o probezi, fie ramai cu 'cauze necunoscute'...pana la 'proba' contrarie...
Daca-mi dai voie am sa concluzionez eu pentru amandoi:
Deocamdata n-au gasit 'cauza' accidentului.
Ramane sa vedem ce vor scrie in raportul oficial.

In ce priveste Alstom, si aici sunt in multe privinte de acord cu ce spui, cu diferentele de 'nuanta' inevitabile... Wink

In legatura cu celelalte, mai discutam...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Următoare
Pagina 10 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community