Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 20:26:02 Titlul subiectului: |
136377 |
|
Eu ced ca da. Sunt probabil multi locuitori in zona garii care probabil ar dori, iar gara e destul de frecventata. Cred ca s-ar gasi clienti care sa il foloseasca mai ales daca ar fi corelat cu mersul trenurilor.
Ca argument aduc urmatorul fapt: Sunt destui braileni care au treaba la IC Bratianu iar transport intre Smardan si IC Bratianu nu prea exista decat cu masina personala.
Ar fi foare simplu sa ia trenul Braila-Galati dn Galati sa ia din Gara direct autobuzul de BAC.
Si cre ca ar mai fi util si un traseu Micro 19-Trecere BAC la fel acesta ajutandu-i nu doar pe Galateni si pe Braileni.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 16 Noi 2010 23:12:25 Titlul subiectului: |
136387 |
|
La o prima vedere, propunerile ar parea logice, insa, din pacate, rezultatele din teren nu stau deloc roz: avem o "mostra" spre bac - traseul 16 - cu plecare din zona centrala si nici la orele de varf nu are un flux mare de calatori. Pe aceasta linie se folosesc Prestij-uri, Isuzu-uri si rareori Cobre tocmai datorita acestui flux. O noua legatura spre bac, cu plecare din gara, ar eclipsa partial traseul 16 precum si repartitia celorlalte trasee care pleaca din gara iar o linie cu plecare din Micro 19 ar fi rentabila doar la anumite ore (in special doua curse dimineata si doua seara).
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 25 Noi 2010 00:51:13 Titlul subiectului: |
136734 |
|
In fine, seara trecuta am efectuat o filmare la traseul 11 (se stie cine primeste multumirile de rigoare ) pe portiunea cuprinsa intre strada Domneasca si Piata Centrala (capatul de linie).
E vorba de doua strazi: Eroilor si Traian. Din punct de vedere al filmarii pe care am efectuat-o, modificarea temporara a traseului 11 implica portiunea dintre intersectia strazilor Domneasca cu Eroilor si intersectia strazilor Eroilor cu Balcescu, mai precis, dupa incheierea lucrarilor ISPA autobuzele care deservesc acest traseu vor reveni la "ocolul" clasic (strada Garii, cu iesire la FSEA).
Traficul este un calvar pe Eroilor la orele de varf, masini parcate aiurea si soferi care nu prea dau prioritate... Mama ma-sii de treaba, cum sa incadrezi o matahala in traficul asta?! Si nici macar seara, traseul 11, populat cu autobuze de mare capacitate nu-si gaseste linistea... Evident c-am scos din filmare anumite momente din dorinta de a nu strica materialul. Va asigur ca multi soferi amatori au primit carnet pe ochi frumosi, altfel nu se explica greselile pe care le fac in trafic si care se joaca totodata intr-un mod periculos cu nervii soferilor mijloacelor de transport.
Rezultatul se gaseste la: http://www.youtube.com/watch?v=FTJ5zfQgpOQ
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 663 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 29 Noi 2010 02:23:26 Titlul subiectului: |
136913 |
|
Se zvoneste pentru Transurb inca un traseu care sa lege Micro 39-40, Piata Energiei si Casa Rosie de Port. Personal as propune un traseu cu numarul 13 pe urmatorul itinerariu:
DUS :
Depozit -> Micro 39 -> Liceul 3 -> Piata Energiei -> Casa Rosie -> Tiglina 1 -> Palatul Telefoanelor -> Mazepa -> Potcoava -> Spicul -> Palatul Navigatiei -> INFOR.
INTORS:
INFOR -> Palatul Navigatiei -> Spicul -> Centru -> Mazepa -> Cosbuc -> Tiglina 2 -> Str. Crizantemelor -> Liceul 10 -> Siderurgistilor -> Piata Energiei -> ..... -> Depozit.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 29 Noi 2010 15:59:41 Titlul subiectului: |
136925 |
|
De ce nu ,,Traseul Tineretului" din anii '80: anume 24! Ar fi oportuna reintroducerea acestui traseu. Sau 13 cu capatul in cartierul cu numar omonim: Micro 13b!
O solutie pentru obisnuirea calatorilor ce vor fi privati timp de 2 ani de tramvaiul 39 (in primavara vor incepe lucrarile de inlocuire a sinelor de rulare), ar putea fi obisnuiti cu un traseu de autobuz ce sa inlocuiasca timp de 2 ani tramvaiul: IPL---Cosbuc---Comat---Micro-39---Micro 40---Masnita---P-ta Energiei---Scanteii---Bingo/ Flora---Minion---Cina---si mai departe traseul dubelor pana in Micro-19.
_________________ ,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares- |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 29 Noi 2010 18:28:48 Titlul subiectului: |
136928 |
|
Eu cred ca vor pune un autobuz 39 care sa aiba fix acelasi traseu cu tramvaiul, un pic deviat pe strazile imediat paralele celor cu lucrarile, cum au facut si cu 7-le.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 29 Noi 2010 23:22:54 Titlul subiectului: |
136940 |
|
Daca ar fi sa judecam dupa numarul de calatori si frecventa traseului 68 (forma veche), ar rezulta ca traseul propus sa fie unul rentabil. Acum, ar mai fi de luat in calcul noua organigrama, mai precis, suprapunerile cu 11 si 22. In cazul in care zvonul lansat se va concretiza, mai mult ca sigur ca se va umbla la distributia celor doua trasee amintite.
Dupa cum spuneam intr-o postare anterioara, lucrarile vor incepe in primavara, cu tronsonul strada Stadionului, bulevardul Otelarilor. De asemenea, se zvoneste ca circulatia va fi mutata pe strada Brailei, functie de evolutia lucrarilor. Asta inseamna ca privatii vor reveni pe strada Brailei, ruland asemenea traseului 29 (Micro 19 - Micro 20 - Micro 21 (centura)) iar autobuzele care deservesc traseele 10 si 23 vor merge si ele pe Brailei.
Mai mult ca sigur ca traseul 39 va fi suplinit cu autobuze. Si, desigur, daca ar fi sa judecam logic, de la capatul de linie din Micro 20 (care probabil va fi mutat in Micro 19 daca se va lucra si-n rondul aferent intoarcerii tramvaielor), 39 va merge pe Brailei si probabil pe strada Frunzei...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 663 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 01 Dec 2010 01:06:59 Titlul subiectului: |
136976 |
|
Voi propune ca traseele 5, 7 si 39 pe timpul lucrarilor sa fie deservite tot de tramvaie pana in zona Stadion Otelul. Daca la 39 e simpla manevra, la 5 si la 7 ar trebui sa se mearga pana la Liceul 3 pe bucla de intoarcere deoarece la Ireg nu exista linie de manevra sa mearga de la Biserica Sf. Mina pana la Stadion Otelul direct. Este tare buna o lucrare care sa adauge 10 metri de sina, exact cat sa iti permita trecerea.
Alta propunere ar fi sa se lucreze pe un singur fir si sa se mearga pe un singur fir cu 2 tramvaie legate practic facand o comanda dubla.
Nu ar fi rau sa se cumpere tramvaie cu comanda dubla, iar buclele de intoarcere sa fie inlocuite cu peroane, pentru a economisi spatiu.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 01 Dec 2010 14:01:00 Titlul subiectului: |
136984 |
|
BaditaStefanGalati a scris: | Voi propune ca traseele 5, 7 si 39 pe timpul lucrarilor sa fie deservite tot de tramvaie | Stefane, care 7 ca deocamdata nu functioneaza si din cate mi s-a spus nu va functiona pana cand nu se vor efectua lucrarile de infrastructura...
Se are insa in vedere suplinirea traseelor de tramvai cu autobuze (dupa cum am mai spus). 39 va fi suplinit, e deja o ceritudine. Se pare ca si 5-ul va ajunge tot in grija autobuzelor insa nu va pot spune deocamdata care va fi itinerariul acestuia. Ne aflam in faza primelor discutii si cu siguranta ca solutia definitiva va fi adoptata cu cateva zile inainte de inceperea taraboiului in zona cartierelor Micro 19/20.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Ultima modificare efectuată de către AmiralAOV la Mie 01 Dec 2010 15:18:23, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Sergabi28
Data înscrierii: 11/Ian/2007 Ultima vizita: 25/Apr/2024 Mesaje: 314 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 01 Dec 2010 14:58:37 Titlul subiectului: |
136987 |
|
Ovidiu, la cata motorina vor consuma autobuzele care -cica-,,suplinesc" tramvaiele, plus lucrarile de intretinere / mentenanta a acestor autobuze, cred ca mai simplu este sa se realizeze o linie de legatura intre sensul dinspre Biserica Sf. Mina --->IREG >>> Macaz >--->Conjunctie cu linia lui 54 si 43. E o solutie foarte simpla, Ovidiu, pe bune!! Ce Dumnezeu, nu se gasesc un macaz de talonare si un macaz directional plus 15, 25 de sina per sens, deci maxim 35m dublu-sens din recuperari?
Eu zic ca da. Vezi in depoul Tatra din Bariera Traian cum stau stivele de sine si incrucisari de linii!.
Cred eu ca asta e o solutie foarte buna!
_________________ ,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares- |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 01 Dec 2010 15:21:54 Titlul subiectului: |
136989 |
|
Da, este o solutie buna, Sergiu, recunosc ca ai dreptate. Insa decizia nu o luam noi... Mai sus am postat informatiile pe care le-am primit. Desigur, pana la "rezultatul final" va mai trece ceva timp si sper ca cei responsabili cu gestionarea transportului in comun sa tina cont de propunerea pe care ai prezentat-o. Mie mi se pare foarte buna.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 02 Dec 2010 00:21:02 Titlul subiectului: |
137016 |
|
Ieri... prima zi de iarna, prima zapada cazuta la Galati. Petrecerea de alaltaieri seara (Sarbatorile Galatiului) au facut ca dimineata de intai sa para pustie. Unii au liber, altii nu... Cert este ca strazile erau aproape pustii iar mijloacele de transport nu au avut prea multi calatori.
Am profitat de ocazie pentru un nou filmulet, primul pe care il realizez din cabina unui DAF. In fine, "cabina" e cam mult spus...
http://www.youtube.com/watch?v=zIcQ5Oz1PoI
Am avut noroc si am parcurs traseul alternativ, impus de lucrarile de infrastructura de pe strazile Bravu si Garii in doar trei minute. Asta fiindca strazile au fost libere. Parca nici n-a fost mijlocul saptamanii "muncitoare"... Dupa cum o parte dintre dvs. stiu, traseele care ajung acum in gara abia reusesc sa-si respecte graficul... si asta datorita "moselii" de pe Basarabiei. Azi am avut noroc. Si eu si soferul care conducea DAF-ul si caruia ii multumesc pentru faptul ca mi-a permis sa efectuez aceasta filmare: n-au fost intarzieri in grafic. Minune! De obicei aceasta deviere aduce mereu intarzieri...
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 06 Dec 2010 13:18:02 Titlul subiectului: |
137160 |
|
De cate ori trec pe langa Gara C.F.R. imi amintesc de traseele de tramvai 36 si 37... Bine, 37 este istorie desi avea candva toate aprobarile sa fie deservit de tramvaie. 36 e suplinit de midibuze... Si totusi, dupa cum spunea si colegul nostru, Sergabi28, nu se va renunta la suprematia tramvaielor pe acest traseu. Va fi insa mult de munca, si in special pentru curatarea liniilor de tramvai care au fost acoperite de noroaiele scurse de la lucrarile ISPA (foto 1 si 2), de o modernizare a statiei precum si de un punct de vanzare a biletelor (cel actual fiind mult prea departe de locatia in care intorc tramvaiele). Cel vechi e de mult abandonat (foto 3)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.1 kb |
Vizualizat: |
de 10597 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.4 kb |
Vizualizat: |
de 10597 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
229.16 kb |
Vizualizat: |
de 10597 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
George_GL
Data înscrierii: 09/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Feb/2017 Mesaje: 81 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 19 Dec 2010 09:16:43 Titlul subiectului: |
137642 |
|
De ieri s-a redeschis traseul 7. La datorie era ZGT-ul #1253 care a primit bandaje noi. Si inca un traseu care intoarce la biserica Sf. Mina, dar nu stiu ce traseu este si unde intoarce. Iar de traseul 44 nu stiu nimic, nu am vazut niciun vagon pe acest traseu.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 19 Dec 2010 10:42:13 Titlul subiectului: |
137644 |
|
1253 a fost singurel, si din cate mi s-a spus, a fost mai mult o zi de probe (pentru a se face acomodarea cu portiunea de traseu care a fost pana acum in reparatii, cea dintre Piata Centrala si Baia Comunala).
De luni vor intra mai multe tramvaie la aceasta linie.
Tot de luni se deschide si traseul 44, sa vedem daca acesta cade in grija Tatrelor T4, asa cum a fost in ultima vreme.
In privinta traseul 54... se pare ca ramane si el suspendat. Am vazut zilele trecute zona de langa Spitalul Militar, unde liniile de tramvai se pierd sub astfalt... Nu stiu daca il vor mai reface...
Traseul care intoarce la Sf Mina poate fi si o forma scurtata a unuia deja existent, pentru rentabilitate. Presupun si eu. Poate cineva ne lamureste asupra numarului si implicit a itinerariului.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
George_GL
Data înscrierii: 09/Iul/2006 Ultima vizita: 06/Feb/2017 Mesaje: 81 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 19 Dec 2010 17:18:52 Titlul subiectului: |
137668 |
|
Traseul 44 s-a deschis si el de astazi. Erau 2 Tatre KT4D pe acest traseu, 1328 si 1322.
Dar tot nu am aflat ce este cu traseul acela care intoarce la biserica Sf. Mina.
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 19 Dec 2010 19:00:18 Titlul subiectului: |
137672 |
|
Cred ca e una din cele doua linii noi pe care le-au introdus. 2 sau 3.
Se vorbea ca introduc 2 linii spre combinat in regim normal, nu de conventie.
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 663 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 19 Dec 2010 19:33:57 Titlul subiectului: |
137674 |
|
Cel de la Sf. Mina e 46
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 19 Dec 2010 20:49:37 Titlul subiectului: |
137678 |
|
Sheena a scris: | Se vorbea ca introduc 2 linii spre combinat in regim normal, nu de conventie. | Pai astea aveau numerele 1 si 3, erau deja stabilite. Din pacate nu le vad circuland (cel putin pe 3) cu un alt grafic decat cel de pana acum, de Cursa Conventie.
Traseul 41 mai functioneaza? Sau atunci cand l-au introdus a fost vorba doar de Probe?
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
NightWishMaster
Data înscrierii: 03/Sep/2009 Ultima vizita: 21/Iul/2014 Mesaje: 133 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 20 Dec 2010 02:30:12 Titlul subiectului: |
137690 |
|
Stiu ca pare fantezist, dar o deviere a buclei de intoarcere prin fata garii, urmand ruta de intoarcere a autobuzelor nu ar spori cautarea tramvaielor in ceea ce priveste gara?
|
|
Sus |
|
|
peisaj_urban
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 23/Aug/2011 Mesaje: 166 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 20 Dec 2010 20:02:35 Titlul subiectului: |
137712 |
|
E parcare acolo. E bine si asa macar. Se mai stie ceva de linia 36? Lucrarile de pe Mihai Bravu la ce stadiu sunt?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 20 Dec 2010 21:01:49 Titlul subiectului: |
137714 |
|
Daca s-ar muta punctul de distributie al biletelor in celalalt capat al statiei destinate mijloacelor de transport atunci ar fi perfect si pentru tramvaie, acestea urmand sa opreasca in capatul inferior al buclei de intoarcere. Desigur, ar fi necesar si un refugiu acoperit.
Lucrarile pe Bravu sunt aproape gata, dar avem probleme la coborarea spre gara unde ultima oara cand am fost lipsea o portiune din sina de tramvai precum si vreo 150 de metri mai jos, la intersectia cu Ana Ipatescu, unde inca se mai lucreaza.
Se spune ca, intr-un viitor luminos, adica dupa ce se vor moderniza/repara segmentele Asachi - Frunzei - Stadionului - Otelarilor se va introduce si traseul 37. Greu de crezut dar nu imposibil de realizat.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 21 Dec 2010 00:23:22 Titlul subiectului: |
137724 |
|
Abia astazi primim raspuns pentru traseul acela misterios de la Sf Mina. E vorba de 8, care si-a mutat capatul din Piata. Nu stiu daca e temporar sau definitiv. In fine, lamurirea vine din presa. Am atasat articolul in cadrul altui topic, link-ul catre acesta - pentru confirmare - este: http://tramclub.org/viewtopic.php?p=137721#137721
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 21 Dec 2010 10:49:28 Titlul subiectului: |
137738 |
|
Din articol nu rezulta ca aceasta modificare a lui 8 sa fie temporara sau definitiva.
Suntem totusi in masura de a ne pune urmatoarea intrebare: avand in vedere ca traseele 7 si 44 intra in Piata Centrala, de ce n-ar intra si 8? Singura explicatie ar fi ca se lucreaza la bucla de langa Baia Comunala, mai precis bucla care asigura trecerea tramvaielor de pe Traian pe Basarabiei - arcul drept, pe cand cel stang este functional (7 si 44 nu coboara spre Gara sau Bazin iar 5 si 42 urmeaza firul direct pe Basarabiei).
E greu sa ne pronuntam daca modificarea e temporara sau definitiva, fiindca daca traseul 8 in noua configuratie are mai multi calatori, exista posibilitatea unei modificari permanente sau eventual a unei devieri spre Piata, atunci cand se va putea. Din aceste tatonari silite de lucrarile ISPA rezulta noi idei de organizare a transportului, unele mult mai eficiente decat cele adoptate in trecut.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
|