Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
linia 84
Data înscrierii: 02/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2012 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6
|
Trimis: Lun 20 Dec 2010 23:54:54 Titlul subiectului: |
137719 |
|
Din pacate, maine dimineata multi oameni or sa astepte degeaba tramvaiul 11 la Ghencea. Cu siguranta nu toti sunt informati de schimbarea traseului si de faptul ca le (ne) va fi mai rau cu transportul in zona !!!
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Dec 2010 15:10:49 Titlul subiectului: |
137748 |
|
La toate taierile de panglici, cand apar somitati gen Oprescu, se pune in circulatie tramvaiul Bucur LF care este cel mai modern tramvai din dotarea RATB-ului. De altfel prima proba cu acest tramvai pe un traseu proaspat modernizat este oarecum logica, acest model de tramvai este cel mai "sensibil" la imperfectiunile infrastructurii si este tocmai bun de testat cu el o sina noua de tramvai. Daca la probele cu acest tramvai totul este in regula, atunci si la celelalte modele de tramvaie, mai putin pretentioase la infrastructura, nu vor fi probleme cand acestea vor merge pe noile tronsoane modernizate.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Mar 21 Dec 2010 22:44:12 Titlul subiectului: |
137766 |
|
In ceea ce priveste lipsa informarii aceasta a functionat cat se poate de bine.
Pe la ora 12 am circulat cu tramvaiul 11, pe ceea ce multi au numit incorect noua ruta cand de fapt vorbim de reinstituirea unei linii disparute de ani si ani. Multi au vociferat cand tramvaiul nu a oprit la vechea statie de la Cal. 13 Septembrie colt cu Sos. Progresului si au cerut deschiderea usilor intre statii, altii s-au trezit dupa ce tramvaiul a plecat din noua statie. La fel s-a intamplat si la macazul de la Bd. Gl. Vasile Milea. Mai nimeni nu stia ca tramvaiul nu mai merge in Ghencea, ci in Giulesti.
O singura foaie era lipita la statia desfiintata de 13 Septembrie pe semnul rutier de statie, indoita si vai mama ei... Asta era toata informarea RATB-ului.
_________________ Du-ma acasa mai tramvai... |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 05 Ian 2011 10:40:33 Titlul subiectului: |
138458 |
|
Pe criza asta, Pasajul Barsarab e o vaca numai buna de muls prin smecheria "clasica" a "lucrarilor suplimentare" si a actelor aditionale... da' las', ca bucurestenii platesc fara sa faca scandal, deci...
Dupa mine, daca lucrarile astea "suplimentare" chiar erau absolut necesare si erau strict legate de Pasajul Basarab, (deci nu se puteau separa de EXECUTIA lui), ele trebuiau prevazute in proiectul initial; daca nu au fost prevazute atunci ghinion! ar trebui sa le plateasca cei care au facut proiectul fara sa prevada si aceste lucrari.
Iar daca lucrarile "suplimentare" nu sunt obligatoriu legate de CONSTRUCTIA pasajului, atunci pachetul de lucrari suplimentare trebuiau scoase la licitatie, nu sa fie servita pe tava ditamai suma de bani ACELORASI firme.
Mi-a mai atras atentia o chestie, anume ca se vorbeste despre
faptul ca "În zona pasajului se va realiza cel mai mare punct intermodal din București, spun reprezentanții Primăriei. În același loc vor fi aduse trei linii de tramvai, șase linii de autobuz și două linii de troleibuz, la care se adaugă sistemul de cale ferată și sistemul de metrou."; nu inteleg unde anume sa fie facut acest "nod" unde sa fie stranse IN ACELASI LOC tramvaie, troleibuze si autobuze?!? Sau e o "poveste" inteleasa gresit de ziarista?!?
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Pasajul_Basarab-mai_scump_cu_aproape_10_milioane_de_euro_0_403159733.html
"Pasajul Basarab, mai scump cu aproape 10 milioane de euro
Ana-Maria Niculae
Miercuri 5 ian 2011
Pasajul Basarab
Costul lucrărilor la Pasajul Basarab a fost majorat cu 9,7 milioane de euro printr-un nou act adițional. Scumpirea se datorează lucrărilor suplimentare ce nu au fost cuprinse în proiectul inițial.
La contractul inițial a fost adăugat un al cincilea act adițional cu o valoare de 40 milioane lei cu TVA (aproximativ 9,7 milioane euro). Pasajul ar trebui să fie gata în luna aprilie a acestui an. “Este vorba de o serie de lucrări suplimentare ce nu au fost cuprinse în contractul inițial, precum iluminatul arhitectural, lucrări edilitare sau amenajarea zonei Gării de Nord. De asemenea, va fi modificat sistemul de semaforizare. În contractul inițial a fost prevăzut o semaforizare clasică, însă acum ea va trebui introdusă în Sistemul de Management al Traficului”, a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației din Primăria Municipiului București.
Astfel, după ce a cheltuit 200 de milioane de euro pentru a construi Pasajul Basarab, municipalitatea vrea să scoată lucrarea în evidență printrun sistem de iluminat arhitectural. Instalații speciale vor fi montate pe podul în arc, dar și pe cele 60 de hobane ale podului hobanat. Reprezentanții primăriei au spus că abia acum urmează a se decide ce spectru de culori va fi utilizat.
În zona pasajului se va realiza cel mai mare punct intermodal din București, spun reprezentanții Primăriei. În același loc vor fi aduse trei linii de tramvai, șase linii de autobuz și două linii de troleibuz, la care se adaugă sistemul de cale ferată și sistemul de metrou.
Pasajul rutier denivelat face legătura între Bulevardul Nicolae Titulescu, Șoseaua Orhideelor, Podul Grozăvești, Bulevardul Vasile Milea și Șoseaua Orhideelor. Viaductul principal al pasajului are o lungime totala de 1450 m (din care 117 m Podul pe Arce peste râul Dâmbovița, respectiv 340 m Podul Hobanat peste zona Gării de Nord), cu bretele de acces la pasaj de 1126 m lungime și rampe de acces de 1250 m."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Ian 2011 02:56:19 Titlul subiectului: |
138496 |
|
Catalin Ghita a scris: | Dupa mine, daca lucrarile astea "suplimentare" chiar erau absolut necesare si erau strict legate de Pasajul Basarab, (deci nu se puteau separa de EXECUTIA lui), ele trebuiau prevazute in proiectul initial; daca nu au fost prevazute atunci ghinion! ar trebui sa le plateasca cei care au facut proiectul fara sa prevada si aceste lucrari. | Intr-o tara normala, da, asa s-ar proceda, dar sa nu uitam ca peste tot in lume lucrarile mari de infrastructura ajung sa coste mai mult decat era planificat initial. Doar "volumul" cascavalului difera. In Romania, nimeni nu e tras de urechi pentru planurile cadastrale facute cu picioarele. Asta e o cauza frecventa invocata pentru majorare de costuri. Intrebare retorica: oare de ce in Ardeal cadastrul e cat se poate de exact?
Catalin Ghita a scris: | Mi-a mai atras atentia o chestie, anume ca se vorbeste despre faptul ca "În zona pasajului se va realiza cel mai mare punct intermodal din București, spun reprezentanții Primăriei. În același loc vor fi aduse trei linii de tramvai, șase linii de autobuz și două linii de troleibuz, la care se adaugă sistemul de cale ferată și sistemul de metrou."; nu inteleg unde anume sa fie facut acest "nod" unde sa fie stranse IN ACELASI LOC tramvaie, troleibuze si autobuze?!? Sau e o "poveste" inteleasa gresit de ziarista?!? | Cel mai probabil e vorba de statia de tramvai "suspendata" de pe pod care va fi legata si de gara, si de sistemul de metrou. Termenul "nod intermodal" e la moda de cativa ani. Nu stiu de ce.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Ian 2011 09:55:11 Titlul subiectului: |
138504 |
|
La orice investitie cand se concepe bugetul, pe langa costurile estimate pentru lucrarile de constructii numite si 'hard costs' si costurile legate de achizitie terenuri, proiectare, consultanta sau 'soft costs', se prevede un capitol special in buget numit 'Contingencies' sau mai pe romaneste neprevazute. In mod obisnuit si in functie de experienta investitorului, valoarea 'neprevazutelor' e undeva la 4-10% din total.
Cand apar variatii (care sunt inevitabile fie vorba intre noi deoarece este imposibil sa se prevada absolut toate situatiile in faza de proiectare - sa nu uitam ca virgula constructiile nu se fac pe linia de montaj), costurile aferente se adauga la hard sau soft costs dupa caz dar totodata se scad din contingencies. Problemele apar cand suma alocata pentru 'neprevazute' se epuizeaza si bugetul este intr-adevar depasit.
In Bucuresti nu planurile cadastrale sunt buba ci planurile de utilitati unde pozitia utilitatilor respective este indicata in mod 'exact' cu pixul sau carioca. Ce conteza ca pot sa fie erori si de 10-20m? Mai stim un caz in care tovarasu' Stalin a trasat o frontiera pe harta cu un creion gros de tamplarie.
Off topic dar caz concret: aviz de racordare Apa Nova pentru un complex rezidential in care se impune dubla racordare din doua conducte de apa aflate pe ambele parti ale unui important bulevad. Ok, se face proiectul cu subtraversare prin foraj, se liciteaza lucrarea si se semneaza contractul de executie, dupa care vine Apa Nova si spune ca de fapt una din conducte a fost desfiintata, asa ca din dublu racord devine unul simplu, dar in plus au cerut si o vana automatizata pe conducta lor de aproape un metru diametru. Evident ca valoarea investitiei s-a modificat prin note de renuntare si note de comanda suplimentara.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 19:59:30 Titlul subiectului: |
138769 |
|
Arhitectul sef al capitalei, Gheorghe Patrascu se dezice de Pasajul Basarab. Articolul se gaseste aici
Citat: | Arhitectul-șef al Capitalei se dezice de Pasajul Basarab
Intr-un interviu acordat B365.ro, Gheorghe Pătrașcu, arhitectul-șef al Capitalei, spune că decizia privind pasajul Basarb a fost una greșită, existând și alte soluții pentru decongestionarea traficului din zona Gării de Nord.
În martie vor fi deschise ofertele pentru noul Plan Urbanistic General al Bucureștiului, iar acesta va aduce câteva schimbări radicale față de ceea ce se întâmplă acum în oraș.
"Noul PUG va fixa clar lista de lucrări pe circulație, pe infrastructură, astfel încât acesta să fie programul pe care să nu îl mai atace niciun primar. Să se facă doar lucrările necesare și să se renunțe la excesul ăsta de pasaje. Eu am fost împotriva Pasajului Basarab pentru că se putea face altfel. Putea să fie mutată toată gara la Basarab, se câștiga foarte mult teren din zona Gării de Nord. Și se putea face în schimb un pasaj subteran pe distanță scurtă. Oricum pasajul Basarab a fost făcut și va avea efect evident, se va vedea când va fi dat drumul. Dar problema este că în zone urbane, intens locuite nu se fac pasaje supraterane. Astfel, noul PUG va mai permite realizarea pasajelor supraterane aflate deja în lucru, probabil că se va renunța la unele în urma studiilor. De exemplu, Pasajul peste Floreasca și Barbu Văcărescu, după părerea mea este inutil”, a declarat Gheorghe Pătrașcu pentru B365.ro .
Arhitectul-șef spune că soluțiile de viitor pentru fluidizarea traficului sunt pasajele subterane, dar și descurajarea circulației. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 20:55:46 Titlul subiectului: |
138776 |
|
Și cam cât ar fi costat mutarea Gării de Nord la Gara Basarab, domnule arhitect șef ? Și cine ar fi profitat de terenul eliberat ? Și dacă nu știe domnul arhitect șef, îi comunic că, proiectul de închidere a inelului 1 de circulație prin construirea unui pasaj în zona Basarab, l-am văzut prima oară, nici măcar pe timpul lui Ceaușescu, ci pe timpul lui Gheorghe Gheorghiu-Dej.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 14 Ian 2011 09:14:06 Titlul subiectului: |
138796 |
|
Eu cred totusi ca alegerea intre suprateran si subteran depinde foarte mult de configuratia terenului unde se construieste.
De exemplu, la Piata Sudului nu prea s-ar putea construi un pasaj suprateran, asa cum in zona strapungerii Splaiul Independentei - Ciurel - A1 un pasaj subteran ar fi cam dificil de construit.
Sunt curios cam cat ar fi durat un subteran pe traseul actual al pasajului Basarab... si cat ar fi costat.
Asa e usor de zis - sa mutam Gara, sa facem un pasaj subteran, bla bla.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 18 Ian 2011 10:21:35 Titlul subiectului: |
138946 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Pasajul_Basarab_ar_putea_fi_deschis_partial_0_410959054.html
"Pasajul Basarab ar putea fi deschis parțial
Ana-Maria Niculae
Marți 18 ian 2011
București: Pasajul Basarab
Pasajul suprateran Basarab ar putea fi deschis parțial între Grozăvești și Calea Plevnei, a anunțat, ieri, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.
"Vom analiza care sunt beneficiile și riscurile pentru șoferi. Deschiderea ar putea fluidiza traficul între Calea Plevnei, Militari și Drumul Taberei", a spus Sorin Oprescu.
Edilul-șef al Capitalei a mai precizat că în februarie vor începe lucrările la stația de tramvai de pe pasaj și la lifturile care vor coborî călătorii de pe pod. "Pasajul va fi deschis în întregime la sfârșitul lunii martie", a mai spus primarul Capitalei.
Pilonii pasajului, spațiile de sub pasaj și parcările de dedesubt vor fi înverzite. Acesta va costa în final până în 173 de milioane de euro."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
aronix
Data înscrierii: 03/Feb/2009 Ultima vizita: 23/Mai/2014 Mesaje: 2 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Ian 2011 19:55:50 Titlul subiectului: |
139132 |
|
La anuntul de mai sus, deja zice ca ar fi complet deschis la sfarsitul lunii martie... deja nu mai e la 1 martie cum promitea Oprescu:D)
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 27 Ian 2011 17:27:34 Titlul subiectului: |
139216 |
|
Se lucreaza de zor la fosta bucla de intoarcere a lui 12, de la Gara Basarab. S-au scos longrinele si vechea bucla arata ca un transeu... Au inceput si montarea placilor de beton pe podul hobanat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.36 kb |
Vizualizat: |
de 16015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.07 kb |
Vizualizat: |
de 16015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
212.8 kb |
Vizualizat: |
de 16015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.47 kb |
Vizualizat: |
de 16015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
311.02 kb |
Vizualizat: |
de 16015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
283.1 kb |
Vizualizat: |
de 16015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
232.97 kb |
Vizualizat: |
de 16015 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.97 kb |
Vizualizat: |
de 16015 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 11 Feb 2011 10:19:57 Titlul subiectului: |
139763 |
|
Stand la coada la semafor am observat ca au aparut noii stalpi pentru iluminatul public pe rampa Grozavesti:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.67 kb |
Vizualizat: |
de 15789 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.12 kb |
Vizualizat: |
de 15789 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
paulica
Data înscrierii: 26/Ian/2011 Ultima vizita: 14/Feb/2011 Mesaje: 1 Locație: Slatina
|
Trimis: Sâm 12 Feb 2011 16:30:27 Titlul subiectului: |
139826 |
|
Va rog explicati-mi si mie, dar ca la analfabeti, ca eu mi-am luat carnetul la Pitesti.
Vin dinspre Lujerului, la Apaca fac stânga. Cum ma urc pe pasaj ca sa ajung la Primaria sectorului 1?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 12 Feb 2011 17:43:13 Titlul subiectului: |
139830 |
|
Daca vrei sa beneficiezi de pasaj nu faci stanga la Apaca, ci la 'Leu' . Daca ti neaparat sa faci stanga la Apaca nu poti intra pe pasaj decat in dreptul Carrefour - ului Orhideea ca pana acolo nu ai cum.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 23:56:02 Titlul subiectului: |
139902 |
|
Vin cu cateva fotografii noi de pe santierul pasajului. Primele imagini sunt realizate in intersectia de la Plevnei. A fost montata calea de rulare a tramvaiului pe vechiul traseu Orhideelor, a fost montata si reteaua si se lucreaza la refacerea carosabilului. Deocamdata pare finalizat doar sensul catre Basarab, sensul celalalt fiind inca in stadiul de "transeu".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
220.25 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
201.88 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.28 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
226.59 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
280.69 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 14 Feb 2011 00:00:47 Titlul subiectului: |
139903 |
|
Urmatoarele imagini sunt la bucla de intoarcere de la Basarab. Aici lucrarile au evoluat lent. Continua in schimb montarea placilor de beton si turnarea stratului continuu pe podul hobanat. Ultima fotografie este la coborarea pe Titulescu.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
295.9 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
328.93 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
385.37 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.11 kb |
Vizualizat: |
de 15576 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
BIGRED1984
Data înscrierii: 27/Iun/2007 Ultima vizita: 07/Sep/2016 Mesaje: 67 Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)
|
Trimis: Lun 14 Feb 2011 22:21:59 Titlul subiectului: |
139941 |
|
Exista cumva in plan si o modificare a intersectiei de la Leu ?
Ma gandesc la ce va fi seara - toate masinile venind dispre pod Basarab si dinspre pod Controceni - cred ca va fi un mare blocaj acolo si mai departe in Razoare ...
_________________ In me the WishMaster |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 14 Feb 2011 22:39:48 Titlul subiectului: |
139942 |
|
Cum sa o modifici? N-ai cum, e o intersectie clasica, fix in cruce. Nici un giratoriu nu-si are rostul . Si acolo trebuie un pasaj, asa cum trebuie neaparat la Razoare. Pasajul Basarab n-a facut decat sa mute blocajele de la o intersectie la alta. Decongestioneaza intr-o parte si muta in alta parte, asta face orice pasaj, supra- sau subteran. Trebuie gandit bine un sistem rutier cu stranse legaturi intre pasaje si poduri, ca sa elibereze cu adevarat si in ansamblu intersectiile aglomerate.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 04 Mar 2011 20:22:35 Titlul subiectului: |
140743 |
|
Cateva fotografii de la santierul Pasajului Basarab. Prima oprire, zona IDM si Gara Basarab. Se monteaza placile prefabricate si se toarna la greu. Se lucreaza deasemenea si la calea de rulare a tramvaiului (bucla de intoarcere si tronsonul de pe Orhideelor). Ignorati data si ora inscriptionate pe fotografii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.8 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.73 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.17 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.17 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.78 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.74 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.31 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.3 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.99 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.01 kb |
Vizualizat: |
de 15222 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 04 Mar 2011 20:26:56 Titlul subiectului: |
140745 |
|
Ultima parte a fotografiilor sunt facute in zona Grivita-Titulescu. Si aici se monteaza placile prefabricate si se toarna stratul continuu liant.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.98 kb |
Vizualizat: |
de 15221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.25 kb |
Vizualizat: |
de 15221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.3 kb |
Vizualizat: |
de 15221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.74 kb |
Vizualizat: |
de 15221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.79 kb |
Vizualizat: |
de 15221 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 08 Mar 2011 17:34:41 Titlul subiectului: |
140866 |
|
Azi s-au efectuat teste de rezistenta la solicitare, pe Podul Grozavesti. Trei autobasculante au stationat aliniate un timp pe portiuni din pod. Iata-le pe jumatatea dinspre termocentrala, sens catre Leu, in ultima parte a testului. Le-am surprins cand au inceput retragerea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.87 kb |
Vizualizat: |
de 15071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.96 kb |
Vizualizat: |
de 15071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.9 kb |
Vizualizat: |
de 15071 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.57 kb |
Vizualizat: |
de 15071 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
razvanamza
Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Mar 08 Mar 2011 18:01:24 Titlul subiectului: |
140870 |
|
Sa inteleg ca ne pregatim de deschiderea oficiala?
_________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 07:33:50 Titlul subiectului: |
140884 |
|
Numai a podului peste Dambovita. Si nu acum, si numai pe un sens ca pe celalalt e imposibil pana nu termina cu hobanatul. Si la care hobanat mai au de lucru, si inca destul. Vorbim de circulatia auto, ca la tramvai s-ar putea sa ne intalnim de ziua Statelor Unite ale Americii sau chiar mai tarziu. BIGRED1984 a scris: | Exista cumva in plan si o modificare a intersectiei de la Leu ?
Ma gandesc la ce va fi seara - toate masinile venind dispre pod Basarab si dinspre pod Controceni - cred ca va fi un mare blocaj acolo si mai departe in Razoare ... | Exista in proiect un pasaj subteran pe axa Grozavesti - str Progresu (Trafic Greu) care incepe inainte de Piata Leu si se sfarseste dupa intersectia cu 13 Septembrie, si care pasaj nu intra in conflict cu celalalt pasaj, deasemenea subteran pe axa Dr. Taberei - Eroilor.
La Razoare cele 2 pasaje se vor intalni dar pe cote diferite, fara sa se intersecteze. Mai tarziu o sa pun si pozele necesare.
La Razoare va fi si statia de metrou a lui M 5, asa incat acolo vom avea o lucrare deosebit de complexa, care va trebui sa fie gandita unitar, desi se va executa pe etape. Care etape nu se incurca una pe alta, pot fi decalaje si de (zeci) de ani intre ele.
Vezi si schita lui aztec .
|
|
Sus |
|
|
|