Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 23:32:11    Titlul subiectului: 137830

Dupa cele 2 zile de la reluarea traseului de baza al liniei 11, in Ghencea se observa urmatoarele:
- unii oameni inca asteapta in statii venirea tramvaiului 11;
- autobuzele liniei 385 se umplu de oameni de la Ghencea si nu se mai golesc decat dupa statia Izvor (se dau "lupte" grele pentru a prinde un loc in picioare - bine ca ai apucat!!!);
- tramvaiele liniei 47 ... care 47 ?
- durata parcurgerii distantei Ghencea - Trafic Greu e la fel de mare cu 385 ca si inainte, numai ca acum stai ca sardelele.
Maine o sa scriu o sesizare la RATB si o sa propun si aducerea liniei 27 in Ghencea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Dec 2010 01:48:44    Titlul subiectului: 137832

Ar putea lua ture de pe ... 20 sau 45 sa le puna pe 47. Chiar asa, tramvaiele astea circula mai mult goale pe bulevardul Ion Mihalache, nu ar putea sa ia 2+2 ture si sa le mute pe 47 ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Dec 2010 02:06:25    Titlul subiectului: 137834

Dacă în România nu ar fi o așa bulibășeală, tramvaiele "Tatra" care au fost casate la Brașov și la Constanța ar fi ajuns în București. Chiar și 10-15 tramvaie ar fi prins bine R.A.T.B.-ului; celor de la R.A.T.B. nu cred că le-ar fi fost așa de greu să se obișnuiască cu KT4D.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Joi 23 Dec 2010 11:20:16    Titlul subiectului: 137850

Asa dupa cum am zis ieri am facut o sesizare catre RATB. Va postez aceasta sesizare cu rugamintea ca si alti useri sau vizitatori care citesc ce scriem noi pe aici (si carora le pasa de transportul in comun din Bucuresti) s-o faca. E spre binele tuturor ...

"Dupa cum se stie, in urma reluarii circulatiei liniei 11 pe traseul de baza, zona Ghencea-13 Septembrie a ramas fara un mijloc de transport civilizat si rapid. Cel putin pe aceasta portiune (Ghencea-13 Septembrie) tramvaiele acestei linii erau ca o gura de oxigen pentru cei ce vroiau sa mearga zilnic spre zona Pietei Unirii. Probabil va intrebati ce legatura avea linia 11 cu P-ta Unirii? Pai avea mare legatura, iar in cazul ca nu a-ti observat va aduc la cunostinta ca majoritatea calatorilor (fluxul de calatori) o foloseau pana la Calea Rahovei pentru a putea gasi un loc in picioare in aglomeratul 32 pana la P-ta Unirii. Desi poate pare ciudat dar oamenii preferau sa faca mai multe transbordari pentru a ajunge din Ghencea la P-ta Unirii chiar daca dupa cum stim prea bine cu totii exista linia 385. Foarte bine numai ca mergand cu ea la ore de varf faci 60 ba chiar 90 de minute (lucru pe care l-am patit de multe ori incercand sa folosesc zilnic aceasta linie). Acest lucru ne facea pe toti cei care folosim linia 385 sa recurgem la transbordarile de mai sus. In zona mai exista si linia 47 care din pacate nu ajuta la nimic din doua motive:
1. Nu circula pe directia folosita de fluxul mare de calatori. Dinspre Ghencea spre B-dul Timisoara - CET VEST nu exista interes, existand si alte linii;
2. La intervalul la care circula aceasta linie nici daca n-ai ce face nu stai sa o astepti, iar ca sfat daca imi permite-ti mai bine desfiintati-o cat mai repede ca nu aduce profit ba din contra. Nu va-ti intrebat de ce tramvaiele acestei linii circula goale sau nu aveati aceasta informatie ? In alta ordine de idei invit respectuos conducerea RATB-ului sa o foloseasca ea daca se vor aduce argumente pro linia 47.
In urma celor prezentate anterior va propun PRELUNGIREA LINIE 27 prin Sos. Progresului, Calea 13 Septembrie, B-dul Ghencea pana la terminalul Ghencea. Aceasta linie nu este solicitata pe portiunea 11 Iunie - P-ta Unirii, pe acolo mai exista linia 7 si linia 23, asa ca o modificare a traseului nu ar incurca pe nimeni plus ca s-ar asigura o legatura directa Ghencea - Zona Unirii - Marasesti - Vitan - Dudesti - Titan. Pentru a pastra ritmicitatea se pot introduce cele 3,4 vagoane (daca or fi atatea) de pe linia 47, vreo 2 de la Dep. Dudesti prin fata caruia trece si inca vreo 2 de la Dep. Titan. Vagoane sunt, buna vointa mai trebuie, daca se tot zice ca RATB-ul vine in sprijinul calatorilor. Va repet ca nu sunt un singur cetatean care doreste acest lucru, studiile pe care ar fi trebuit sa le faca regia ar fi demonstrat ca ceea ce spun este din pacate realitatea si ca aceasta legatura e bine venita.
Inca o sugestie: mai actualizati si harta traseelor ca e in urma.
Va multumesc si astept un raspuns, sper favorabil.

Mesajul dvs. a fost adăugat în baza noastră de date cu id-ul 9084
Vă mulțumim pentru interesul acordat.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 20:54:03    Titlul subiectului: 137970

mrM a scris:
Dacă în România nu ar fi o așa bulibășeală, tramvaiele "Tatra" care au fost casate la Brașov și la Constanța ar fi ajuns în București. Chiar și 10-15 tramvaie ar fi prins bine R.A.T.B.-ului; celor de la R.A.T.B. nu cred că le-ar fi fost așa de greu să se obișnuiască cu KT4D.
Spune asta conducerii RATB'ului, care a refuzat acum cativa ani un lot de 20 de tramvaie T4D in stare perfecta de functionare, pe motiv ca...sunt second-hand!
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Dec 2010 23:47:52    Titlul subiectului: 137990

Motivul cred ca ar fi legat de comision, probabil tramvaiele nu veneu la pachet cu un comision "gras" pentru anumite persoane, altfel Bucurestiul era invadat azi de tramvaie second-hand.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Dec 2010 07:59:49    Titlul subiectului: 138154

guest a scris:
Motivul cred ca ar fi legat de comision, probabil tramvaiele nu veneu la pachet cu un comision "gras" pentru anumite persoane, altfel Bucurestiul era invadat azi de tramvaie second-hand.
...daca tramvaiul ar merge cu motorina, si ar consuma eventual dublu decat autobuzul, iar firul de contact ar fi facut din tinichea nu din cupru, am fi avut tramvaie berechet, si infrastructura pusa la punct, si in Bucuresti, si in toate orasele tarii.
guest a scris:
Ar putea lua ture de pe ... 20 sau 45 sa le puna pe 47. Chiar asa, tramvaiele astea circula mai mult goale pe bulevardul Ion Mihalache, nu ar putea sa ia 2+2 ture si sa le mute pe 47 ?
Degeaba, traseul liniei 47 e gandit idiot, cred ca nimeni nu il asteapta ca sa mearga cu el intre Ghencea si Bd. Timisoara, sau mai departe spre Cet Vest. E folositor pe Bd. Timisoara ca dublura pentru 8 si 25. Atat.

Lumea din Ghencea vrea sa ajunga la Unirii, de aceea linia 11 era foarte buna in Ghencea. E adevarat ca exista autobuzul 385, dar e si foarte aglomerat si faci cu el intre Ghencea si Unirii mai mult decat ai face daca ai lua un tramvai (care o fi) intre Ghencea si Stan Tabara si de acolo linia 32 pana la Unirii. Va reamintesc ca in 2003, linia 33 circula exact pe acest traseu, Ghencea - Unirii, avea semicursa de 30 de minute, deci mai rapid decat autobuzul 385, cu tot cu ocolul pe la Filaret, si era o linie foarte buna.

Daca nu avem tramvaie pentru o linie directa Ghencea-Unirii via Filaret, macar sa avem o linie care sa ajunga la Stan Tabara, de unde sa se poata faca transbordarea cu 32.

De aceea, cred ca e o idee buna ca linia 27 sa fie modificata la Ghencea (si suplimentata cu parcul actual al liniei 47), pentru ca ar fi folositoare si celor care merg intre Ghencea si centru, dar si celor care acum vin dinspre sud (Vitan/Dudesti/Dristor/Titan) si merg spre Rahova. Singura schimbare ar fi ca transbordarea intre 27 si 32 s-ar face la intersectie la Stan Tabara, in loc de 11 Iunie, cum se face acum.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 21 Feb 2011 09:22:58    Titlul subiectului: 140241

Rolling Eyes s-au gandit astia de la ziar sa mai faca si ei un articol cu efort minim: "Hai sa numaram traseele..." Laughing

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/In_Capitala_sunt_1-333_de_autobuze-507_tramvaie_si_302_troleibuze_0_430757007.html

"În Capitală sunt 1.333 de autobuze, 507 tramvaie și 302 troleibuze

Silviu Brumă

Duminică 20 feb 2011

Regia Autonomă de Transport București deține, în momentul de față, 1.333 de autobuze, 507 tramvaie și 302 troleibuze.

Regia Autonomă de Transport București este principala companie de transport public de persoane din București și județul Ilfov. Transportul public de suprafață în București este responsabilitatea Regiei Autonome de Transport București (RATB), și include un sistem extensiv de autobuze, troleibuze, tramvaie și o linie de metrou ușor. Rețeaua RATB este printre cele mai dense din Europa, fiind a patra cea mai mare de pe continent și transportând 2,26 milioane de pasageri pe zi, conform Wikipedia, pe cele 80 linii de autobuz, 20 linii de troleibuz și 26 linii de tramvai (incluzând metroul ușor menționat, linia 41).

Linii RATB:
RATB operează un număr de 122 de trasee de autobuz, troleibuz si tramvai, numerotate după cum urmează:

tramvaie: 1–59 (în uz: 4, 5, 7, 8, 11, 14, 16, 19, 20, 21, 23, 24, 25, 27, 32, 34, 36, 40, 41, 42, 45, 46, 47, 55, 56)[9]

troleibuze: 60–99 (în uz: 61, 62, 65, 66, 69, 70, 71, 73, 74, 77, 79, 85, 86, 90, 91, 92, 93, 96, 97)[10]

autobuze urbane: 100-399 (în uz: 101, 102, 103, 104, 105, 106, 112, 116, 117, 122, 123, 124, 125, 126, 131, 133, 135, 136, 137, 138, 139, 141, 143, 148, 149, 162, 163, 168, 173, 178, 181, 182, 185, 205, 220, 221, 223, 226, 227, 232, 236, 242, 246, 253, 261, 268, 282, 300, 301, 302, 303, 304, 311, 312, 313, 323, 330, 331, 331 bis, 335, 336, 368, 381, 385)[11]

autobuze preorășenești: 400–499: 421, 422, 427, 449, 453, 460[12]

autobuze în regim de cursă specială/temporare: 600-699 (în uz: 601 - linie specială studențească, 605, 634, 635, 636, 682)[11]

linii expres: 780 (Gara de Nord – Aeroportul Internațional Henri Coandă) și 783 (Piața Unirii - Aeroportul Internațional Henri Coandă) "

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 03 Apr 2011 18:42:01    Titlul subiectului: 142159

Pe pagina 1 a topicului despre Tramvaiele Bucur vad mai multe poze cu tramvaie pe linia 35 cu traseul afisat diferit in perioada august-septembrie 2006. A fost vorba de lucrari sau de obicei tramvaiele afisaza trasee diferit astfel incat un neavizat, ma refer indeosebi la oameni din provincie, se pot rataci in Bucuresti? Sau pot ramane uimiti si luati prin surprindere crezand ca liniile din cauza lucrarilor isi schimba traseul de 3-4 ori pe zi?
De exemplu unul din afise era Depoul Militari-Vasile-parvan celalat Depoul Militari-Bd. Timioara. Culmea ambele erau la o zi diferenta una de alta postate pozele. Sa fi fost o lucrare la Vasile Parvan care sa fi scurtat atat de mult tramvaiele de pe 35? Vasile Parvan e prin Centru pe cand Bd. Timisoara e cam pe aproape de Ghencea. Sau afisul se refera la celalat capat al Bd. Timisoara, de pe langa Vasile Parvan?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2023
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 09:47:51    Titlul subiectului: 142188

Nu, de fapt afisazul functiona corect "Bd. Timisoara" fiind afisat pentru a arata pe ce artera importanta circula. Asa se intampla si la alte linii ex: 32 "P-ta Unirii via. Chirigiu"; asta nu inseamna ca intoarce la Chirigiu, ci pur si simplu circula pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 05 Apr 2011 11:10:17    Titlul subiectului: 142243

Pai asta e chestia ca trebuia sa afiseze cuvantul via ininte de Vasile Parvan sa scrie de ex. Depoul Militari-Bd. Timisoara via Vasile Parvan.
Ori cumva aceste afisaze sunt din acelea defilatoare sau care se schimba concomitent la cateva secunde. De exemplu in secunda 1 afisaza Depoul Militari-Vasile Parvan si in secunda 2 afiseaza Vasile Parvan-Bd. Timisoara?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2011 15:44:35    Titlul subiectului: 166 142798

Adevărul în editia de Joi 21 Aprilie 2011 a scris:
Se reia circulația tramvaielor în zona Gara Basarab
Olivia Tulbure

După ani de restricții de circulație, bucureștenii se vor putea deplasa din nou cu mijloacele de transport în comun în zona Pasajului Basarab. Regia Autonomă de Transport București a anunțat că, începând de mâine, pe la Gara Basarab vor circula șase linii RATB.

Circuitele tramvaielor și autobuzelor au fost reluate imediat ce lucrările de infrastructură la terminalul multimodal din zona pasajului s-au încheiat. "Odată cu finalizarea lucrărilor la Gara Basarab, RATB a reînființat linia 35 de tramvai pe traseul Depou Militari- Gara Basarab. De asemenea, tot la această dată, liniile de autobuze 635, 282, 780, 123 și 133 au fost reorganizate astfel încât să ajungă la Gara Basarab", a spus Brândușa Raeceanu, purtător de cuvânt al RATB. Mijloacele de transport în comun vor circula pe noile trasee chiar de mâine dimineață, la intervale orare normale, adaptate fluxului de călători din zonă.

Traseu reînființat

În prima parte a lunii, la pasajul Basarab au fost date în folosință trei linii RATB, 106, 178 și 63. Tot atunci, la terminal a fost deschis și un spațiu amenajat pentru staționarea mașinilor de taxi. Singura linie care a fost reînființată cu această ocazie este cea a tramvaiului 35, care va circula de la Depoul Militari, pe Strada Valea Cascadelor, pe Bulevardul Preciziei, Bulevardul Timișoara, Bulevardul G-ral Vasile Milea, Șoseaua Orhideelor , până la Gara Basarab. Restul mijloacelor de transport vor circula pe rute reorganizate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2011 17:45:41    Titlul subiectului: 142800

Ce să caute 106 la Basarab? Și există linia 63? Poate a vrut să zică 163.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
budam03



Data înscrierii: 23/Ian/2008
Ultima vizita: 14/Mai/2014
Mesaje: 19
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Apr 2011 17:54:55    Titlul subiectului: 142803

106 este 105, iar 63 e 635. Cam multe greseli!
_________________
Linia 312(Piata de Gros - Piata Unirii).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 15:41:00    Titlul subiectului: 142954

De unde au preluat tramvaie pentru parcul lui 35? Cumva s-a micsorat cel al liniei 25? Pe situl RATB apare acelasi grafic de circulatie, ca inaintea modificarilor.

In alta ordine de idei, linia 635 este de-a dreptul fantoma, unica masina circuland pe un traseu atat de scurt la intervale ridicole de timp, in weekend fiind aproape suspendata (sursa - tot graficul de pe situl RATB). De cate ori am vazut masina aceea pe undeva, am vazut-o goala. Care mai e rostul ei?

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 23:19:43    Titlul subiectului: 142977

Aaaa da-mi voie sa te corectez dar pe linia 635 sunt 3 autobuze zilnic.
Legatura pe care acesta o face este buna(Gara->Vasile Parvan) insa traseul pe care merge este dezastruos.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 27 Apr 2011 23:34:01    Titlul subiectului: 142978

folkfan a scris:
De unde au preluat tramvaie pentru parcul lui 35? Cumva s-a micsorat cel al liniei 25?
Exact. Si ca sa inceapa poporul sa urle ca 25'ul circula prea greu si ca urmare sa aiba motiv sa il desfiinteze si sa il inlocuiasca cu 12 pe un traseu mai scurt Gara Basarab -CFR Progresu. Ce daca dublarea liniilor 11 si 12 intre Eroii Revolutiei si Calea Giulesti e o aberatie? Intereseaza pe cineva? Inca o mizerie marca RATB. Chiar ma intreb unde vor incape atatea tramvaie in caricatura aia de "terminal" Shocked de la Gara Basarab.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ducu



Data înscrierii: 20/Oct/2007
Ultima vizita: 30/Dec/2023
Mesaje: 84
Locație: Eforie Sud

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 07:32:03    Titlul subiectului: 142990

Dupa mine si 11 e aberant de lung, s-a mers in continuare pe formula de dinainte de '89 desi traficul s-a schimbat enorm de atunci. Ar trebui segmentata linia aia, lasata doar pana la Razoare, iar de acolo dus 35-ul pana la 16 februarie si nu pana la Basarab, deoarece se va creea o aglomeratie degeaba, intr-o zona si-asa extrem de aglomerata.
De asemenea, scoase si liniile alea fantoma de la Piata Presei si directionate vagoanele pe traseele unde chiar e aglomeratie.
Daca ei nici macar nu cunosc data certa cand traseele care opresc acum la Banul Manta vor reveni pe rutele de baza, numai de aici iti dai seama de harababura..
Ne promisese dl. primar ca pe 8 martie va fi deschisa circulatia cu totul si pe pasaj, dar iata ca nu s-a intamplat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 15:09:00    Titlul subiectului: 143013

Si la Vasile Parvan ce tramvai sa mai mearga? Eu gandesc ca si cum ar fi gata acea linie, mi se pare mai rezonabil. Din toate liniile care ajungeau acolo, 35 si 44 mi se par cele mai utile. 11, daca e prea lung, ar putea intoarce in bucla de la Basarab, dar cu mentiunea ca acolo mai mult de 2 linii nu pot avea capat, datorita limitarii acestui terminal ca spatiu.

Linia 25 a aparut ca urmare a desfiintarii lui 35. Eu intreb: daca s-a reinfiintat 35, ce rost mai are 25??

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 16:01:33    Titlul subiectului: 143019

Eu sincer n-as zice ca linia 25 a aparut ca urmare a desfiintarii lui 35, cat a desfiintarii lui 12... Linia 25 e mai mult un 12 redirectionat, decat un 35 redirectionat... Tramvaiul 8 zic ca si-ar fi facut treaba bine singur la Militari si, impreuna cu 47, pe Timisoarei - daca 47 ar fi avut un grafic decent - pana la reinfiintarea lui 35. Sau, poftim, il duceau pe 11 de la bun inceput in Militari, in loc de Ghencea, si pe 47 intre Ghencea si Piata Unirii... Idea

Ar trebui reinfiintat 12 ca sa dispara 25 (eu unul sunt "pentru"), si asa multumim pe toata lumea: doua linii la Depoul Militari, 8 si 35, care sunt suficiente, si doua linii la Basarab, 12 si 35... Daca nu vor sa-l duca pe 35 la Piata Emil Cioran, intr-un capat provizoriu, asta e...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1.cremsnit



Data înscrierii: 23/Iun/2009
Ultima vizita: 09/Dec/2023
Mesaje: 29
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 20:02:12    Titlul subiectului: 143033

Eu nu inteleg de ce au infiintat linia 35?! Mai bine ar fi reinfiintat 12 Progresul - Basarab si s-ar fi scos 25-ul astfel ca aveam: 8 Zetari - Militari, 47 Ghencea - Militari, 12 Giurgiului - Basarab si 11 Giulesti - Romprim. NU vad rostul lui 35 avand in vedere ca exista deja 2 linii pe Timisoara cu intervale rezonabile (8 care ar putea fi suplimentat putin cu vreo 4-5 vehicule)

Si sa nu mai spun de intervalele de succedare ale 25-ului care scad constant! De la 4 minute la orele de varf, la 5 minute ca sa ajunga acum la 6 (asa scrie pe site desi ar putea fi o valoare putin mai mare -- 7-8min). Aaaa... si linia 7 vine la 11 minute, iar mai demult - acum vreo 3 luni - venea la 9...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 20:59:32    Titlul subiectului: 143051

1.cremsnit a scris:
Eu nu inteleg de ce au infiintat linia 35?!

Linia 35, exact asa cum este acum intre Militari si Basarab, este pe traseul aproximativ al liniei 35 din anii '80. Diferenta este ca 35-ul de acum nu mai circula pe Iuliu Maniu, cum circula 35-ul de atunci, ci merge pe Timisoarei.

Linia 35, pe traseul "clasic" pe care il stie toata lumea, intre Militari si Vasile Parvan, a fost infiintat dupa 1989 ca sa refaca vechea legatura intre Militari si zona Izvor/Cismigiu, pe care o asigura in anii '70 - surpriza - tramvaiul 25... Doar ca vechiul 25 mergea prin sud, pe Panduri, 13 Septembrie, Uranus, pana la fostul Pod Mihai Voda, prin defunctele cartiere Uranus si Izvor, iar 35 mergea pana la Vasile Parvan, dar prin nord, pe Orhideelor, Golescu, Berzei.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 21:06:10    Titlul subiectului: 143053

folkfan a scris:
Si la Vasile Parvan ce tramvai sa mai mearga? Eu gandesc ca si cum ar fi gata acea linie, mi se pare mai rezonabil. Din toate liniile care ajungeau acolo, 35 si 44 mi se par cele mai utile.
O linie ajunge. Aduceti-va aminte ca si inainte de 2007, tramvaiele mergeau cu incarcare mica intre Gara de Nord si Cismigiu. Ce nevoie e de 2 trasee care sa care aer?

1.cremsnit a scris:
nu inteleg de ce au infiintat linia 35?! Mai bine ar fi reinfiintat 12 Progresul - Basarab si s-ar fi scos 25-ul
Nu cred. Din zona de sud la Gara ajungi mult mai repede cu metroul, de la statia Eroii Revolutiei, ca sa nu mai zic ca pe aceasta relatie pana la intersectia cu Giulesti e disponibila linia 11 care face fata cu succes cererii pe acest tronson. Se vede asta si din faptul ca 11 nu e foarte solicitat intre Razoare si Giulesti, dar in schimb circula arhiplin de la Plevnei mai departe spre Giulesti. Deci la Basarab e nevoie de o linie de tramvai dinspre Giulesti (de exemplu 44) nu de un 12 care sa dubleze aiurea linia 11. Si mai observati ca 11 se cam goleste la Vasile Milea venind dinspre Razoare fiindca multi coboara sa astepte tramvaiul spre Militari (8, 25, si 47). In situatia asta de ce ar fi mai bun 12 in loc de linia 25 din prezent?

1.cremsnit a scris:
Si sa nu mai spun de intervalele de succedare ale 25-ului care scad constant! De la 4 minute la orele de varf, la 5 minute ca sa ajunga acum la 6 (asa scrie pe site desi ar putea fi o valoare putin mai mare -- 7-8min).
E foarte simplu de inteles. Se "rarefiaza" intentionat linia 25 (prin reducerea numarului de ture si mutarea lor pe un 35 aiurea-n tramvai) ca sa dea impresia ca 25 e un traseu prea lung si inutil calatorilor. Si uite asa cineva va veni cu ideea geniala ca mai bine ar fi un 12 pe un traseu mai scurt, si se desfiinteaza 25'ul. Oricum unii abia asteapta sa scape de corvoada acestei linii, chiar daca alternativa infiintarii liniei 12 inseamna aglomerarea inutila a capatului acela gandit cu picioarele de la Gara Basarab. Ce e asa greu de inteles?

Kaustik a scris:
Linia 35, pe traseul "clasic" pe care il stie toata lumea, intre Militari si Vasile Parvan, a fost infiintat dupa 1989 ca sa refaca vechea legatura intre Militari si zona Izvor/Cismigiu.
De fapt, acest traseu a inceput sa circule mult mai devreme, in anul 1987 mai precis. Cat despre 25, aceasta linie a existat pana in anul 1991 pe traseul pe care circula si azi intre Depoul Militari si CFR Progresul, cu deosebirea ca nu circula pe la Razoare, ci comun cu linia 8 pe Bd. Ghencea - str. Brasov.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 21:21:32    Titlul subiectului: 143055

Dominatrix a scris:
Din zona de sud la Gara ajungi mult mai repede cu metroul, de la statia Eroii Revolutiei

Si pana la Eroii Revolutiei, pe Giurgiului fiind, cu ce ajungi? Tu gandesti prin prisma faptului ca ar exista deja un racord la metrou pe M2, intre Eroii Revolutiei si Gara Progresu si-ti scapa din vedere faptul ca, in realitate defapt, ca sa ajung asa cum zici tu, trebuie sa schimb doua mijloace de transport. Cartierul Berceni e foarte mare si e bine populat, e cartier de blocuri, trebuie sa aiba legaturi facile cu centrul orasului si gara principala din cat mai multe "capete". Cum metroul (in "formatul" actual) nu satisface cerinta asta, sarcina "cade pe umerii" RATB-ului...

Dominatrix a scris:
Cat despre 25, aceasta linie a existat pana in anul 1991 pe traseul pe care circula si azi intre Depoul Militari si CFR Progresul, cu deosebirea ca nu circula pe la Razoare, ci comun cu linia 8 pe Bd. Ghencea - str. Brasov.

Pardon Smile . Tramvaiul 25 intr-adevar a existat si inainte de 1990, dar nu mergea pe unde zici tu, ci mergea aproximativ pe acelasi traseu ca acum, deosebirea e ca linia de pe Iuliu Maniu/Panduri/Vladimirescu/Viilor a fost mutata "mai jos", pe Progresului/Timisoarei. Da, in privinta lui 35 ai dreptate, mea culpa.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 28 Apr 2011 21:36:45    Titlul subiectului: 143056

Kaustik a scris:
Si pana la Eroii Revolutiei, pe Giurgiului fiind, cu ce ajungi? Tu gandesti prin prisma faptului ca ar exista deja un racord la metrou pe M2, intre Eroii Revolutiei si Gara Progresu si-ti scapa din vedere faptul ca, in realitate defapt, ca sa ajung asa cum zici tu, trebuie sa schimb doua mijloace de transport.
Nu stiu cum ai ajuns la concluzia cu metroul pe Giurgiului, mai ales ca am mentionat foarte clar transbordarea necesara la Eroii Revolutiei. Observati ca dimineata tramvaiele de pe Giurgiului se golesc la Eroii Revolutiei, fiindca multi continua de acolo calatoria cu metroul. Da, este adevarat, ca ar fi necesara o transbordare suplimentara pentru cei care vor sa ajunga la Gara venind din Giurgiului in cazul pastrarii liniei 25, dar este dovedit ca in Bucuresti o calatorie mai scurta cu transbordare e preferabila unei calatorii directe, dar mai lunga din punct de vedere al timpului de parcurs. Dovada in cartierul Drumul Taberei, unde lumea merge cu 41 pana la Crangasi si de acolo cu metroul in loc sa utilizeze troleibuzele si autobuzele blocate in trafic care i-ar duce direct in centru via Razoare, altii care coboara la Uveruturii pentru legatura cu metroul la Lujerului etc. In Ghencea, pe vremea cand exista 11 multi preferau varianta 11 pana la Stan Tabara si de acolo cu 32 pana la Unirii, in loc de o calatorie directa cu autobuzele lente de pe 385 etc. Exemplele pot continua.
Kaustik a scris:
Pardon Smile . Tramvaiul 25 intr-adevar a existat si inainte de 1990, dar nu mergea pe unde zici tu, ci mergea aproximativ pe acelasi traseu ca acum, deosebirea e ca linia de pe Iuliu Maniu/Panduri/Vladimirescu/Viilor a fost mutata "mai jos", pe Progresului/Timisoarei.
Pardon Smile Linia de tramvai de pe Iuliu Maniu s-a desfiintat in toamna anului 1986. 25 a fost mutat atunci pe acealsi traseu ca si azi, dar circula pe T. Vladimirescu - Panduri, nu pe Trafic Greu, unde inca nu exista linie de tramvai. Incepand din 1987 pana in 1991 a circulat pe traseul Depoul Militari - Preciziei - V. Cascadelor -Timisoara - Brasov - Ghencea - 13 Sept. - Progresului - Viilor - Giurgiului - CFR Progresul. Am circulat cu el cred ca de sute de ori pe acest traseu in acea perioada, deci nu imi dau cu parerea din "avion".
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 6 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community