Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 12:57:14 Titlul subiectului: |
138016 |
|
Daca iti auci aminte de accidentul de la Liceul National in care au fost implicate 3 GT4 cu nr. de parc 330, 331, 128 doua au fost refacute 331, 128.
|
|
Sus |
|
|
bruninho
Data înscrierii: 07/Ian/2011 Ultima vizita: 15/Mar/2011 Mesaje: 19 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Feb 2011 23:34:52 Titlul subiectului: Re: 0000000 |
139681 |
|
Traseele 1 si 13 care strabat Copoul (acest fapt zic eu ca le fac cele mai "prestigioase" din Iasi si care ar putea fi cartea de vizita pt eventualii turisti), ca sa nu mai zic ca sunt printre cele mai des utilizate de calatori, sunt deservite de cele mai vechi si mai putin confortabile tramvaie GT4 din Iasi (un vagon chiar are scaunele cu toata tapiteria scoasa, calatorii fiind nevoiti sa stea pe partea din plastic-nu se pot pune scaune de pe ST7, ST8 sau GT5?), pe cand in Dacia circula foarte multe GT4 modernizate (ca sa nu mai zic ca circula foarte des, ceea ce nu-i cazul pt traseele 1 si 13, unde astepti in statie de ti se acreste). De asemenea in Dacia circula si vagoane ST10, ST11 si probabil vagonul GT8, vagoane care ar trebui sa circule pe 1 si 13, fiind mai potrivite pt a urca pantele Copou si Padurii. De ce nu s-a facut o imparteala frateasca, jumi-juma intre depourile Gara si Dacia cand s-au adus ultimele transe de GT4, pentru ca si Copoul sa poata beneficia de GT4 civilizate, ca asa ele circula doar pe la periferie, iar centrul orasului a ramas de caruta Mai mult, am observat ca au fost introduse pe traseul 3 Gara-Dancu tramvaie Be 8/8 din cele aduse din Berna, desi circula pe acest traseu si vagoane Be 8/8 aduse in 2008, desi reprezentantii RATP stiu ca pe acest traseu este cea mai mare rata de vandalizare si violenta. La inceput, cand am vazut ca desi s-au adus in 2010 11 vagoane, ele erau foarte rare in decembrie si ianuarie 2011 pe traseele 1 si 13, circuland in continuare GT4, m-am gandit ca poate se intentioneaza menajarea si protejarea lor, ca doar sunt cele mai frumoase si ti-e mai mare dragul sa le privesti si sa calatoresti cu ele!!! Dar nu, cineva s-a gandit sa le dea pe mana celor care le vandalizeaza, cand putea sa le introduca pe traseele 1 si 13, iar traseul 3 putea sa preia exclusiv vagoanele GT4!!!
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Feb 2011 00:55:20 Titlul subiectului: 14 |
139683 |
|
vlad tabaranu a scris: | La inceput, cand am vazut ca desi s-au adus in 2010 11 vagoane, ele erau foarte rare in decembrie si ianuarie 2011 pe traseele 1 si 13, circuland in continuare rablele nemodernizate GT4 (...) | 10 vagoane vlad tabaranu a scris: | De ce nu s-a facut o imparteala frateasca, jumi-juma intre depourile Gara si Dacia cand s-au adus ultimele transe de GT4, pt ca si Copoul sa poata beneficia de GT4 civilizate, ca asa ele circula doar pe la periferie, iar centrul orasului a ramas de caruta. | Pe lângă vagoanele ex SSB Stuttgart (1997/2000) , traseele 1 și 13 sunt deservite de vagoanele ex HAVAG Halle (2003---#120-> #147); modernizate între anii 1992-1995 și ex SWA Augsburg (2004 -- #318, #319, #321, #323, #331, #332, #334, #335); acestea fiind de o calitate excepțională atât ca aspect cât și ca funcționare.
De asemenea este știut faptul că vagoanele #324 (ex SWA #413) și #336 (ex SWA #468) au fost modernizate la Augsburg în perioada 1993-1994 , fiind "colege" cu vagoanele sosite în 2010, acum în exploatarea Depoului Dacia (lotul #101-#113). vlad tabaranu a scris: | Dar nu, cineva s-a gandit sa le dea pe mana celor care le vandalizeaza, cand putea sa le introduca pe traseele 1 si 13, iar traseul 3 putea sa preia exclusiv vagoanele GT4!!! | Dat fiind faptul că Depoul Central are spre deservire traseele ce necesită capacitate sporită de transport așadar 1,3,13 , utilizarea vagoanelor Be 8/8 este binevenită și pentru traseul 3 , eventualele incidente petrecute în legătură cu acest traseu fiind izolate și ținând mai ales de un anumit comportament ce nu are de-a face cu civilizația ! vlad tabaranu a scris: | De asemenea in Dacia circula si vagoane ST10, ST11 si probabil vagonul GT8, vagoane care ar trebui sa circule pe 1 si 13, fiind mai potrivite pentru a urca pantele Copou si Padurii. | Vagoanele GT4 , prin construcție sunt destinate traseelor dificile, fiind special proiectate pentru a se adapta reliefului din orașul Stuttgart, asemănător cu cel al orașului nostru, așadar vagoanele GT4 sunt ideale pentru a deservi traseele în pantă.
Aceasta este părerea mea obiectivă, din prisma unui simplu cetățean, utilizator al serviciului de transport public oferit de către RATP Iași!
Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Mie 09 Feb 2011 14:58:38, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Feb 2011 08:41:08 Titlul subiectului: |
140305 |
|
In articolul de astazi din BZI, in care se vorbeste despre tramvaiele care vor fi fabricate la Bucuresti, apare si declaratia domnului Gherca, care zice:
Citat: | Noi avem un tramvai pe care-l modernizam in parteneriat cu o firma din Pascani |
E prima data cand aud acest lucru, poate cineva sa ofere mai multe informatii despre ascest proiect?
Cand se estimeaza ca va fi gata?
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 23 Feb 2011 09:34:43 Titlul subiectului: |
140308 |
|
Asa este, sunt si eu curios ce va iesi, vagonul este de tip GT4.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Feb 2011 12:11:29 Titlul subiectului: |
140423 |
|
Depoul din Dacia - cca. 1999-2000. De remarcat: ST-ul 114 (348) asa cum a venit din Darmstadt, GT4 308 intr-o noua schema (307 a primit si el o schema asemanatoare), Saviem 1, primul revopsit in schema galben-alb-albastru. Timisul de la poarta e 336.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.04 kb |
Vizualizat: |
de 27821 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.63 kb |
Vizualizat: |
de 27821 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Feb 2011 12:15:49 Titlul subiectului: |
140424 |
|
Cate scannere, atatea mofturi la adaptoarele de transparenta:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.87 kb |
Vizualizat: |
de 27820 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Mar 2011 14:11:29 Titlul subiectului: 54 |
140770 |
|
Citat: | Circulația tramvaielor în zona Canta a fost întreruptă ieri timp de 20 de minute, din cauza unui tramvai înțepenit pe șine. „În jurul orei 14.15 minute, vatmanul de pe tramvaiul 139 a anunțat că i s-au blocat boghiurile [...] | Despre vagonul GT4 #139 (ex HAVAG Halle #890 -> ex SSB Stuttgart #737) numai de bine ; A revenit "în scenă" , astăzi 6 martie 2011 deservind traseul 2 !
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.13 kb |
Vizualizat: |
de 27634 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Mai 2011 19:55:42 Titlul subiectului: |
143430 |
|
Am avut azi placerea sa observ ca scaunele tramvaiului 312 au primit tapiterie noua, scapand de sutele de petice si dand o nota mai ingrijita tramvaiului .
Au mai primit si altele acest tratament?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Mai 2011 10:10:02 Titlul subiectului: |
143570 |
|
312 a fost in RC. Pe langa faptul ca a scapat de petice, a scapat si de scaunele de plastic din sectiunea B. Pe cat posibil, se va incerca acelasi lucru si cu 329, cand ii va veni randul la RC.
La scaune s-a lucrat si la alte vagoane, spre exemplu 313...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.61 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.21 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.24 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.11 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.86 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.99 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.74 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.6 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.53 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.82 kb |
Vizualizat: |
de 26919 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Oct 2011 23:34:31 Titlul subiectului: |
149477 |
|
I-a venit si lui 329 randul la RC, asa ca a scapat si el de scaunele de plastic fara tapiterie de la spate. De asemenea, au fost schimbate husele si la scaunele din primul segment.
Foto inainte si in timpul RC, cu bancile refacute:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.13 kb |
Vizualizat: |
de 26144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.07 kb |
Vizualizat: |
de 26144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.13 kb |
Vizualizat: |
de 26144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.03 kb |
Vizualizat: |
de 26144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.33 kb |
Vizualizat: |
de 26144 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Noi 2011 22:01:45 Titlul subiectului: |
150203 |
|
Sa repari stricaciunile inseamna timp si bani, iar astfel de lucrari nu se pot face oricand si oricum. Tocmai a iesit din RC si vagonul 317, cu toate scaunele aratand impecabil. Circula deja pe trasee.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.23 kb |
Vizualizat: |
de 25942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.36 kb |
Vizualizat: |
de 25942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.91 kb |
Vizualizat: |
de 25942 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.03 kb |
Vizualizat: |
de 25942 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 12 Noi 2011 00:34:52 Titlul subiectului: |
150242 |
|
Iese din RC si 133:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.69 kb |
Vizualizat: |
de 25823 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.5 kb |
Vizualizat: |
de 25823 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
TsE
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 02/Oct/2019 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 14 Noi 2011 08:49:53 Titlul subiectului: Frumoase culori |
150286 |
|
Frumoase culori.
Radu, aceeasi schema se aplica si la urmatoarele?
_________________ TsE
Ultima modificare efectuată de către TsE la Lun 14 Noi 2011 13:38:39, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 14 Noi 2011 12:27:41 Titlul subiectului: |
150287 |
|
In general se pastreaza schema anterioara la revopsire.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Aug 2013 20:45:52 Titlul subiectului: |
166621 |
|
O reclama noua si... interesanta ca aspect.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.55 kb |
Vizualizat: |
de 22126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.15 kb |
Vizualizat: |
de 22126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.09 kb |
Vizualizat: |
de 22126 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.97 kb |
Vizualizat: |
de 22126 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2013 00:43:50 Titlul subiectului: |
166629 |
|
De ce nu au colat tot vagonul? Arata mai bine zic eu.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Oct 2014 08:43:40 Titlul subiectului: |
175346 |
|
Masutele de langa, geam, dintre cele doua scaune aflate fata in fata si-au dovedit utilitatea, cand afara ploua, asa cum se vede in poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.9 kb |
Vizualizat: |
de 20637 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.83 kb |
Vizualizat: |
de 20637 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 11:33:21 Titlul subiectului: |
180670 |
|
Cine isi mai aduce aminte de ce s-a facut in 2003 rocada de tramvaie, intre depouri? Cand au intrat GT4 pe 1, 3, 13 si Tatrele + GT5 au mers in Dacia.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 02 Aug 2015 13:08:25 Titlul subiectului: |
180672 |
|
1. Prin Centru si Copou umblau in general gioarse, adica Tatre si V2A (cu toata dragostea pentru Tatre, e o realitate...), iar venirea celor 27 de tramvaie de la Halle era un mare pas inainte in privinta imaginii orasului;
2. Sistemul de franare (ca intreg, deci cuprinzand toate tipurile de frane existente pe vagon) pacatos al Tatrelor, in combinatie cu proasta intretinere, le facea nu foarte sigure pe traseele in panta;
3. Noua repartizare a vagoanelor pe trasee facea logica si impunea mutarea lor.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 21 Aug 2015 01:39:42 Titlul subiectului: |
181104 |
|
Acum am auzit cum a trecut un tramvai prin zona Tatarasi, dinspre Nord spre Doi Baieti cred. Se fac ceva probe?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 21 Aug 2015 05:49:58 Titlul subiectului: |
181105 |
|
Dupa RC, de exemplu, fiecare tramvai trebuie sa faca probe de mers si franare.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Sep 2015 08:15:49 Titlul subiectului: |
181256 |
|
Exista cumva prin Iasi alt tramvai cu aer conditionat, decat GT4-M? Am o disputa cu o colega de munca, care sustine ca a venit cu un tramvai scurt, cu scaune perpendiculare in fata la prima usa, care avea toate geamurile inchise si aer conditionat.
Eu sunt 99.99999% sigur, dar am vrut sa va intreb si pe voi. Doar nu s-au adus cele 15 tramvaie.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Sep 2015 10:18:24 Titlul subiectului: |
181263 |
|
Nu este altul. Dar nici "alea 15", daca si cand vor fi, nu vor avea, ca la tramvaie chiar nu-i de unde lua asa ceva.
|
|
Sus |
|
|
|