Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAF bucurestene.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Iul 2010 17:07:45    Titlul subiectului: 129661

Au mai ramas 12 ELBO-uri, dintre ele circula doar #823, pe care il gasiti pe linia 112 ! Very Happy
In ultima perioada s-au mai casat: #665, #865, #896 etc.
#868 (Autobaza Pipera) scoate un sunet infernal cand franeaza ! Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
costi



Data înscrierii: 27/Dec/2009
Ultima vizita: 19/Dec/2023
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 15 Iul 2010 21:52:24    Titlul subiectului: 130175

Intr-adevar,#823 este singurul ELBO care mai circula pe linia 112.Sa vedem cateva poze cu acesta:


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
radudaniel23



Data înscrierii: 27/Oct/2009
Ultima vizita: 06/Sep/2019
Mesaje: 40
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 29 Aug 2010 18:14:42    Titlul subiectului: 876 132640

Vin cu o intrebare. In urma cu cateva zile am dat in trafic de acest autobuz, care arata superb, probabil un RK recent, toate Daf-urile din modelul lui aveau acel stop portocaliu sub stopurile propriu-zise? Oricum, da un aspect interesant si frumos la ce a ramas din Daf-urile RATB-ului.


Image078.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.03 kb
 Vizualizat:  de 26777 ori

Image078.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 17:01:08    Titlul subiectului: 133133

Au mai ramas 8 sau 9 ELVO-uri, pana se reinfiinteaza liniile preorasenesti (15 septembrie), doar #823 circula, pe linia 112, dupa 15 septembrie, o sa le vedem si pe celelalte in traseu (exclusiv pe liniile preorasenesti).
Incepand cu 13 septembrie, unele autobuze DAF vor avea parte de RK, de asemenea, incepand cu aceeasi data, se vor casa mai putine. Very Happy
#735, #823, #828, #864, #868, #885 si #894 au nevoie urgenta de RK !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 138
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Sep 2010 20:14:56    Titlul subiectului: 133146

ELBO


IMG_6875.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.9 kb
 Vizualizat:  de 26573 ori

IMG_6875.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Noi 2010 00:22:12    Titlul subiectului: 136514

881, descoperit la http://www.imhd.zoznam.sk


881.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.03 kb
 Vizualizat:  de 26210 ori

881.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 14:53:35    Titlul subiectului: Autobuze DAF 138088

Caracteristici tehnice: motor diesel "turbo", cu 6 cilindri, 218 cp, 11.630 cmc, pompa de injectie electronica, cutie de viteza automata, sistem ABS, retarder, servodirectie, servofrana, capacitatea de transport 100 calatori (din care 30 pe scaune), instalatie de climatizare a salonului.
Exista 3 variante de caroserie, motorul fiind adaptat normelor "Euro-1".
In 1994 primele astfel de autobuze intra in parcul RATB, fiind achizitionate (importate) in total 236 bucati. Din anul 2007 a inceput casarea lor.
In afara de Bucuresti, nu stiu sa mai fi fost folosite in alte orase din tara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Ian 2011 15:40:03    Titlul subiectului: Re: Autobuze DAF 138402

fl82 a scris:
In 1994 primele astfel de autobuze intra in parcul RATB, fiind achizitionate (importate) in total 236 bucati.

Toate cele 236 de bucati au fost aduse in anul 1994 ?
Pe alt forum am auzit ca #899 a fost adus in 1998, este adevarat ? Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Ian 2011 03:18:55    Titlul subiectului: 138498

DAF'urile au fost aduse treptat in perioada 1994-1998. In 1997-1998 au fost aduse ultimele, cele cu motor Euro2, adica de la 884 in sus. Un aspect interesant e ca scaunele de plastic, fabricate la Laromet, au fost montate ulterior livrarii, intrucat RATB'ul nu a vrut autobuze cu scaune de lemn, asa cum a fost echipat autobuzul prototip #205.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Ian 2011 21:43:15    Titlul subiectului: 138522

Multumesc mult pentru informatie ! Wink
Dar m-ar interesa in ce an au venit DAF-urile ELBO si Hispano Carrocera, dar m-ar interesa si in ce an a sosit primul Castrosua, daca aveti informatii, ziceti-mi si mie, va rog. Embarassed
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Ian 2011 00:53:30    Titlul subiectului: 138526

Hispano Carrocera (o parte din ele, numerele de la 665 pana pe la 700) au venit in 1994. Primul Castrosua care a venit cred ca a fost 778, pe care l-am vazut in toamna lui 1994. DAF'urile nu au venit in ordinea numerelor de parc.

Cele 40 de Elbo (excluzand prototipul 205 care a fost adus in 1994) au fost livrate mai tarziu, in 1995-1996, dupa ce deja fusese livrata prima serie de Castrosua 778-814, dar inainte de livrarea ultimei serii de Hispano Carrocera cu numerele de parc cam de pe la 720 pana la 757.

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Ian 2011 14:57:25    Titlul subiectului: 138537

Deci toate DAF-urile au fost livrate in perioada 1994 - 1998...
Dar #205 nu a fost livrat in 1993 ? Confused
#778 la ce autobaza a fost livrat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 160
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Ian 2011 11:56:22    Titlul subiectului: 138561

Vreau sa aduc in discutie calitatea exceptionala a scaunelor montate pe DAF.
Din punctul meu de vedere au fost cele mai bune scaune montate vreodata pe un mijloc de transport in comun bucurestean ca si rezistenta in timp dar si dpdv al confortului.

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Ian 2011 16:49:53    Titlul subiectului: 138568

Subscriu! Sunt cele mai ergonomice scaune pe care am stat vreodata! Daca stateai in zona motorului, beneficiai si de vibromasaj Very Happy Atat ca nu erau bine incalzite autobuzele, spre deloc...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Ian 2011 22:41:55    Titlul subiectului: 138578

George85 a scris:
Dar #205 nu a fost livrat in 1993 ? Confused
A fost fabricat in 1993, dar am impresia ca a intrat in dotarea RATB in 1994.
George85 a scris:
#778 la ce autobaza a fost livrat ?
La Pipera. Initial DAF'urile au fost impartite asa:

205 + 665 - 834: Pipera
835 - 899: Nordului

_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Ian 2011 12:55:31    Titlul subiectului: 138592

Scaunele de pe "D.A.F." -uri erau... românești? Shocked
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 01:01:25    Titlul subiectului: 138703

Romanesti sunt, fabricate la o sectie a fabricii Laromet (nu mai exista), fiindca RATB'ul nu a vrut autobuze cu scaune de lemn, asa cum a avut autobuzul prototip #205. DAF'urile au fost livrate fara scaune. Montarea lor s-a facut la Pipera.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 138
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 17:41:39    Titlul subiectului: 138716

Primul autobuz DAF SB 220, sosit în București în 1994, a fost cu caroserie spaniolă, HISPANO CARROCERA, și a avut numărul de parc 665. Iată-l, fotografiat în curtea REGISTRULUI AUTO ROMÂN, înainte de a obține omologarea de tip, fără de care nu ar fi fost înmatriculate niciunul dintre cele sosite ulterior. DAB SB 220 carosat de ELBO (Grecia), cu numărul de parc 205, deși sosit în toamna lui 1993, pentru a fi prezentat la TIB-93, a fost înmatriculat ulterior. Iată-l, fotografiat înainte de prezentarea la TIB-93.


    Dacă vreți, vedeți și "dedesubturile" unui DAF, este șasiul SB 220, cu motor EURO 1, pe care s-au carosat autobuzele HISPANO CARROCERA, CASTROSUA și ELBO. Nu este însă șasiul cu motor EURO 2, pe care s-au carosat ultimile CARROCERA, sosite la RATB în 1997, acela fiind SB 220 GS.



    665_RAR.jpg
     Descriere:
     Mărime fișier:  72.2 kb
     Vizualizat:  de 25234 ori

    665_RAR.jpg



    TIB93_prototip_DAF SB 220 ELBO C92.jpg
     Descriere:
     Mărime fișier:  47.12 kb
     Vizualizat:  de 25184 ori

    TIB93_prototip_DAF SB 220 ELBO C92.jpg



    daf_sb_220_asiu_autobuz_urban.jpg
     Descriere:
     Mărime fișier:  35.3 kb
     Vizualizat:  de 25140 ori

    daf_sb_220_asiu_autobuz_urban.jpg


    Sus
    Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
    mrM



    Data înscrierii: 18/Iul/2006
    Ultima vizita: 16/Mar/2024
    Mesaje: 1023
    Locație: Bucuresti

    MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 00:39:20    Titlul subiectului: 140714

    A apărut în vreo revistă auto din anii '90 vreun articol despre aceste autobuze?
    Cine a produs afișajele?

    _________________
    I love Swiss stuff.
    Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
    Sus
    Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
    andreas



    Data înscrierii: 26/Apr/2010
    Ultima vizita: 13/Mai/2011
    Mesaje: 21
    Locație: Bucuresti

    MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 10:45:09    Titlul subiectului: 140725

    folkfan a scris:
    ...Atat ca nu erau bine incalzite autobuzele, spre deloc...
    Cele din seria Castrosua au avut incalzire care a functionat decit vreo doi ani,ca si Ikarus 260.
    Ce mi-a placut la ele,erau barile incalzite(circulam zilnic cu 135). Nu cunosc sistemul de incalzire la aceste autobuze(la rathgeber se sufla aer cald prin bara),insa stiu ca unele butoane aveau simbolul rezistente si ventilator , altele doar rezistente.
    Fiind autobuze fabricate de o firma olandeza, nu ma mira. A fost bine atit timp cit au functionat.
    Dominatrix a scris:
    Romanesti sunt, fabricate la o sectie a fabricii Laromet (nu mai exista), fiindca RATB'ul nu a vrut autobuze cu scaune de lemn, asa cum a avut autobuzul prototip #205. DAF'urile au fost livrate fara scaune. Montarea lor s-a facut la Pipera.
    Deci pina la urma facem si noi romanii lucruri bune care rezista,dar... care nu prea au cautare pentru ca sint romanesti.
    Sus
    Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
    mrM



    Data înscrierii: 18/Iul/2006
    Ultima vizita: 16/Mar/2024
    Mesaje: 1023
    Locație: Bucuresti

    MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 13:26:07    Titlul subiectului: 140729

    Și după aia de ce nu a mai funcționat încălzirea?
    _________________
    I love Swiss stuff.
    Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
    Sus
    Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
    andreas



    Data înscrierii: 26/Apr/2010
    Ultima vizita: 13/Mai/2011
    Mesaje: 21
    Locație: Bucuresti

    MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 15:12:58    Titlul subiectului: 140732

    La Ikarus 260, ca si la Rocar, caloriferele erau umplute cu un lichid care datorita imbatrinirii racordurilor de cauciuc se scurgea si nu se mai umplea la loc.
    La Daf-uri caldura venea de la radiatoarele din podea, cit despre rezistenta din bara nu a mai fost folosita nici aceasta, posibil ca aveau aceeasi instalatie electrica, nu le mai puteau folosi pentru ca ar fi venit doar aer rece de la calorifer.
    Sus
    Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
    mrM



    Data înscrierii: 18/Iul/2006
    Ultima vizita: 16/Mar/2024
    Mesaje: 1023
    Locație: Bucuresti

    MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 14:10:52    Titlul subiectului: 140811

    De ce în poza de pe coperta Ghidului din 1994 #665 apare cu un afișaj clasic (o placă pusă jos) și nu cu afișajul digital pornit?
    _________________
    I love Swiss stuff.
    Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
    Sus
    Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
    Trix



    Data înscrierii: 02/Aug/2006
    Ultima vizita: 04/Noi/2020
    Mesaje: 1194

    MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 17:40:52    Titlul subiectului: 140817

    Probabil ca nu introdusesera traseele in softul displayurilor. Poate "Bucuresti" sau ce scria atunci pe el a fost introdus de producator.
    Sus
    Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
    mrM



    Data înscrierii: 18/Iul/2006
    Ultima vizita: 16/Mar/2024
    Mesaje: 1023
    Locație: Bucuresti

    MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 20:04:49    Titlul subiectului: 140932

    Pe 449 și 460 o să mai circule "DAF"-uri?
    _________________
    I love Swiss stuff.
    Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
    Sus
    Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
    Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
    Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
    Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
    Pagina 7 din 10

     
    Mergi direct la:  
    Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
    Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
    Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
    Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
    Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
    Puteți atașa fișiere în acest forum
    Puteți descărca fișiere în acest forum



    Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
    Varianta în limba română: Romanian phpBB online community