Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Generalitati despre transportul in comun galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2024
Mesaje: 9958
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Dec 2010 10:51:20    Titlul subiectului: 137646

Cum s-au comportat troleibuzele si autobuzele MAZ in conditii de iarna ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 19 Dec 2010 10:59:04    Titlul subiectului: 137647

Din randul mijloacelor de transport de mare capacitate, ele au fost fruntase! E drept ca avem absente atat din randul troleibuzelor cat si din cel al autobuzelor insa defectiunile nu s-au produs din cauza conditiilor de iarna.
Au mai fost mici derapaje, dar fara sa se puna in pericol siguranta calatorilor sau a celorlalti participanti la trafic. E drept ca s-a condus incet si cu prudenta.
Am putea spune, conform unor statistici neoficiale, ca repartitia de masini s-a dat intre MAZ-uri si midibuze. DAB-urile au iesit dar in numar mic, (DWR si DWM fiind principalele masini care ruleaza aproape zilnic si care au infruntat fara probleme zapada), DAF-uri au avut mai multi reprezentanti dar aici mi s-a spus ca au fost probleme cu anvelopele si prin urmare o parte au ramas la dos iar midibuzele Isuzu, Prestij si Cobra au facut fata cu brio alaturi de "albele fostului bloc estic".

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 21 Dec 2010 00:20:09    Titlul subiectului: 137721

Se revine la normal. Adica pe Balcescu asa cum era in urma cu ceva timp. Domneasca isi recapata sensul unic, exceptie facand doar troleibuzele.

http://www.viata-libera.ro/articol-Autobuzele_reintra_pe_Balcescu_2.html

"Transportul public, aproape cum era
Autobuzele reintră pe Bălcescu


* Călători, pe Domnească mai așteptați doar troleul! * Autobuzele se întorc pe Bălcescu * Tramvaiele reintră pe traseul către Piața Centrală *

Gălățeni, până și cei mai sceptici dintre noi s-au convins: există Moș Crăciun. Și asta pentru că fix în săptămâna cadourilor, țonc, revin la normal toate traseele de autobuze, tramvaie și trolee.

…„toate” este o exagerare, pentru că totuși pe strada Gării tramvaiele nu au învățat să zboare peste șantiere.

Aproape la fel

În prag de Sărbători, devine oficial – mergem cu mijloacele de transport în comun pe unde știam noi, ehei, acum vreun an-doi.

Genica Totolici, director Transurb explică: „Troleele rămân pe strada Domnească, iar autobuzul 102 își reia traseul de pe Nicolae Bălcescu”.

„Călătorii vor putea merge în Piața Centrală cu tramvaiul 7 (din Micro 19-Piață), cu tramvaiul 44 (de la Comat-Centru-Piață), cu 8 (Piața Centrală-Port Bazinul Nou) – dar 8-ul nu va mai întoarce în piață, unde sunt lucrări, ci în IC Frimu, unde este artera bună, la biserica Sfântul Mina”.

„Rămân valabile traseele de tramvai 5 și 42 – care duc în Port Bazinul Nou
, 39 care face legătura dintre Micro 19 și Cimitirul Israelit. La gară vor ajunge autobuzele 26 și 9, traseul 36 (care era tramvai, dar a devenit autobuz) și traseul 20”.

Sărbători automatizate

În afară de autobuze, tramvaie și autobuze – reintrate civilizat în matca lor – gălățenii mai au la dispoziție și maxitaxiurile.

În 2010, de Sărbători, municipalitatea a reușit o surpriză plăcută: dacă va fi să ne înghesuim în mijloacele de transport în comun, cu toba și cozonacul în brațe, în drum spre nași, frați, cumnați, măcar să mergem pe unde am apucat pe timpurile în care orașul încă arăta a oraș, nu a sat.

În rest, Sărbători cu bine! Iar dacă avem și mașină mică – ne-am scos!"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.74 kb
 Vizualizat:  de 10421 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.95 kb
 Vizualizat:  de 10421 ori

2.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 11:54:57    Titlul subiectului: 137787

Tinand cont de decizia privatilor de a mari pretul calatoriei la negru, Transurbul ar trebui sa tureze ''motoarele'' la maxim sa faca fata migratiei galatenilor care circulau cu duba. In acelasi timp ar trebui sporite si controalele. Conjunctura asta favorabila trebuie exploatata la maxim pentru ca nu se stie cat va tine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NightWishMaster



Data înscrierii: 03/Sep/2009
Ultima vizita: 21/Iul/2014
Mesaje: 133
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 20:46:09    Titlul subiectului: 137818

Cum adica sa majoreze la negru? Ce, pana acum dadeau bilete pentru un leu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 22 Dec 2010 21:21:50    Titlul subiectului: 137820

M am exprimat eu gresit. Si pana acum tot bani negri erau si apropos ... biletele alea parca sunt facute la imprimanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BaditaStefanGalati



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 26/Mai/2024
Mesaje: 665
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 24 Dec 2010 23:20:26    Titlul subiectului: 137904

Treaba cu dubarii de 1 leu si 1.5 lei imi aduce aminte de primii ani de existenta a lor in Galati, prin 98-99 cand opreau unde vroiau si duceau calatorii cu 1000 de lei, acum 10 bani, o parte scumpisera calatoria la 15 bani. Asteptau oamenii doar dubarii cu 10 bani si sa fi auzit cate unu: HAI CA ASTA-I CU O MIE Smile)) Si toti sareau pe el ca ulii.

Si iata dragi pasionati cum zilele astea vedem dubite goale! Si autobuze care vin din ce in ce mai frecvent, astazi am vazut o suita de autobuze in centru care rulau in ordinea urmatoare: 9, 102, 11, 104, 22, 20, 19 si 12 iar un maxi taxi amarat venea din urma cu vreo 2 calatori, in timp ce toate autobuzele si troleibuzele erau pline ochi!

_________________
https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 25 Dec 2010 00:46:51    Titlul subiectului: 137906

Asta e un semn de maturizare a publicului calator galatean. Un semn de europenizare. Macar de s-ar intampla asa si in alte localitati unde dubele sunt la mare cautare.

Urmatorul pas ar fi vehiculele de capacitate sporita. Adica articulatele. Inteleg ca exista riscul ca aceste vehicule sa creeze ambuteiaje, dar ar merita incercat. Macar cateva pe 102


Ultima modificare efectuată de către OAB la Sâm 25 Dec 2010 00:52:05, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Dec 2010 00:48:05    Titlul subiectului: 137907

Da, zilele acestea sunt favorabile Transurb-ului, asa cum ar fi fost normal de multa vreme! Din pacate, e doar o masura temporara... In curand, silitit de masurile de tot rahatul impuse de politicienii nostri pusi pe capatuiala, Transurb-ul va trebui sa mareasca pretul calatoriei. Era de asteptat. Cretinii cu costum si cravata cauta sa se impuna intr-un domeniu despre care habar n-au cu ce se mananca.
Soferii de la Transurb vad scumpirea ca pe o ghilotina. Unii sunt constienti ca daca situatia scapa de sub control, in viitorul apropiat vor ajunge pe drumuri. Ce naiba mai merge bine in Galati?! Ne-am batut joc de toate... Au mai ramas cateva institutii de stat, haideti sa le pangarim si pe-astea... "Until one day", vorba celor de la Machine Head. Si cand vom realiza, va fi prea tarziu. Mult prea tarziu!
E drept, e o mafie privata pe care calatorii o sprijina din comoditate. Transurb-ul a castigat cateva zile... Dar, din pacate, va pierde in viitor. Ajung astfel la trista concluzie trasa de un prieten de-al meu, colaborator: daca nu esti viclean, daca nu stii cand sa profiti de lege, lucrurile te depasesc. Trebuie sa fii perfid astazi pentru a supravietui, in cazul Transurb-ului, trebuie sa gasesti solutiile "indirecte" care sa te ridice peste privati fara ca politicienii sa izbucneasca pe "turta lor". Unele aspecte tin de noi, calatorii, altele, de conducerea Transurb-ului. Ce pot spune?! Ca ne-am pierdut spiritul colectiv?! Pare prea putin in raportul cu realitatea...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 25 Dec 2010 01:00:38    Titlul subiectului: 137909

Citat:
Trebuie sa fii perfid astazi pentru a supravietui, in cazul Transurb-ului, trebuie sa gasesti solutiile "indirecte" care sa te ridice peste privati fara ca politicienii sa izbucneasca pe "turta lor".
O astfel de solutie ar fi midibuzele? In sensul ca, pe de o parte, nu se incalca Legea 92 / 2007 iar pe de alt parte, sunt manevrabile mult mai usor in trafic, fiind capabile de depasiri la "mustata". O manevrabilitate comparabila cu cea a dubelor. Insa durata de viata a midibuzelor este destul de scurta; multe din acestea nu au "implinit" 10 ani
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 25 Dec 2010 10:45:26    Titlul subiectului: 137913

Daca vom ajunge doar la mana privatilor, va fi foarte greu... Dupa cum putem observa deja, ei intra si ies de la trasee atunci cand doresc, fara sa le pese ca las o "gaura" semnificativa in grafic. Majoritatea se retrag de pe la orele 8, cand scade fluxul de calatori.
Nu neaparat midibuzele ar fi o solutie. Am mai incercat-o si n-a avut succes. Fac o scurta paranteza aici: toate midibuzele mici de la Transurb au cel putin 11 ani de functionare iar cele medii in jur de 9-10 ani si inca se tin bine. Cele doua Rocar-uri 412 se tin si ele bine desi isi duc existenta de 13 ani pe strazile Galati-ului.
Nu avem prea multe solutii in momentele de fata, acoperirea dubarilor prin prelungirea unor trasee este optima dar totodata eronata fiindca operatorul principal ar trebui sa fie Transurb-ul. In ultima vreme acesta a primit cam ceea ce nu le-a convenit privatilor (trasee precum 16, 23 sau 25). In alta ordine de idei, o inlaturare din schema principala de distributie urbana. Ma gandesc totusi la modificarea unor trasee sau infiintarea altora noi, la o gestiune si repartitii precum si la un mod mai facil de achizitie a biletelor de calatorie.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 21:51:29    Titlul subiectului: 138139

De ceva timp s-a deschis si strada Garii pe portiunea dintre Domneasca si Gara. Bine... ca s-a deschis este impropriu spus intrucat microbuzele privatilor se strecurau si inainte printre lucrari... Observatia mea este indreptata asupra autobuzelor care deservesc traseele ce duc spre Gara; s-a renuntat la devierea aceea afurisita care aducea mereu intarzieri (n.a. Strada Basarabiei) si acum lucrurile par sa fi reintrat in normal. Adica traseele au revenit la forma veche, chiar daca portiunea pe care s-a lucrat necesita "finisari". Poate in primavara... Pana atunci, cateva detalii de la "fata locului":


28.12.2010 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.13 kb
 Vizualizat:  de 10162 ori

28.12.2010 001.jpg



28.12.2010 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  223.42 kb
 Vizualizat:  de 10162 ori

28.12.2010 003.jpg



28.12.2010 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  231.93 kb
 Vizualizat:  de 10162 ori

28.12.2010 004.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 01:40:24    Titlul subiectului: 138218

Din cele afirmate pe forum, rezulta ca exista o deruta in randul transportatorilor privati iar vehiculele Transurb sunt aglomerate. Poate ca acum e momentul ca Transurbul sa achizitioneze - in probe - vreo doua, poate chiar trei autobuze articulate pentru a vedea:
-reactia publicului calator la (re)intalnirea cu astfel de autobuze
-reactia soferilor (inclusiv a celor care, la viata lor, au condus Ikarusuri si DAC-uri articulate); le vor indragi sau nu?
-comportamentul vehiculelor respective in trafic (se vor descurca acceptabil sau vor crea ambuteiaje?)

Exista, insa, un aspect care pentru mine este de neinteles: faptul ca pe linia 102 circula atat autobuze cat si troleibuze. Oare, in viitor, nu ar trebui clarificat statutul acestei linii? In sensul de a se decide fie pentru deservirea acesteia de catre troleibuze, fie de catre autobuze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 02:48:36    Titlul subiectului: 138220

OAB defapt sunt 2 linii distincte. 102 si 102T care se suprapun 98%. Autobuzele au o deviere de vreo 4 statii. Aduna calatorii din vreo 4 statii pe unde troleibuzul nu ajunge. Dar fiindca troleibuzul se deosebeste prin captatori de autobuz, transurbului i-a fost lene sa mai adauge un T la indicativul de linie. Poate in viitor vor fi bani sa se mai puna cateva sute de metri de cablu ca aceasta linie sa ramana exclusiv de troleibuz.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 08:03:51    Titlul subiectului: 138223

Cred ca 13 troleibuze pe 102 nu ar face fata la orele de varf, probabil de asta sunt in combinatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 30 Dec 2010 11:02:54    Titlul subiectului: 138231

Judecand dupa timpul alocat pe o tura completa si frecventa dintre masini, 13 troleibuze ar fi la limita. Totusi, ambele forme ale lui 102 sunt rentabile, troleibuzul acopera zona contemporana (pe retur) iar autobuzul pe cea destinata, in mare, unitatilor de invatamant (FSEA, CNVA, Mehedinti). Asta ar fi asa, explicatia in mare. Pentru o mai buna gestionare - parerea mea - ar fi trebuit ca la 102 sa se faca o distributie combinata, de genul autobuz - troleibuz - autobuz - (...) astfel incat pe retur ambele zone sa aiba frecventa uniforma.
Este, intr-adevar, un moment prielnic acum pentru autobuzele articulate. Privatii pierd tot mai multi clienti in favoarea Transurb-ului si acum, articulate - macar de proba - pe liniile 102 si 11 ar fi o masura buna. Dar:
-nu sunt bani pentru alte achizitii;
-pretul calatoriei cu Transurb va creste si el in viitorul apropiat la 1.5 iar atunci situatia se va echilibra din nou.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 02 Ian 2011 00:28:12    Titlul subiectului: 138336

Un articol care justifica afirmatiile anterioare... De Sarbatori, frecvente de week-end, perfect justificate. Conducerea s-a orientat bine intrucat, fie din cauza oboselii, a absentelor din oras sau a bucuriei de a fi alaturi de cei dragi, galatenii n-au prea folosit transportul in comun in ultimele zile. Deci, un plus de informatii aflam din articolul de mai jos:

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-_De_Revelion-transportul_public_in_regim_de_weekend_0_400160057.html

"Galați/ De Revelion, transportul public în regim de weekend

Dacă intenționați să folosiți autobuzele sau microbuzele maxi-taxi în perioada 31 decembrie 2010 - 1 ianuarie 2011, este bine să știți că acestea respectă programul din weekend.

Asta înseamnă că mijloacele de transport în comun se vor retrage de pe trasee la ora 22.30, cu o singură excepție. „Autobuzele care asigură transportul la Gară, vor circula până la ora 23.30. La 23.15 trebuie să se sosească ultimul tren și li se asigură călătorilor un mijloc de transport pentru a ajunge la destinație", ne-a declarat Genica Totolici, directorul SC Transurb.

Transportatorii privați nu vor face excepții, astfel că este bine să vă asigurați din timp că aveți cu ce să vă întoarceți acasă dacă alegeți să vă petreceți Revelionul în stradă, participând la acțiunile organizate de autoritățile locale. „Mașinile se vor retrage de pe trasee la 22.30. Nu cred că va mai fi cineva care să rămână pentru că nu se mai justifică. Călătorii pot apela după această oră la taxiuri", ne-a precizat Teodoru Dobrițoiu, administratorul operatorului de transport Sheer.

Reamintim că începând cu data de 20.12.2010, a fost reluată circulația tramvaielor pe liniile 7 și 8 până la Piața Centrală. Din data de 16.11.2010, stația "Tribunal" pe sensul de retur al traseelor 10, 19, 29 a fost mutată cu 200 m mai în față, după trecerea de pietoni, iar stația "Bloc E6" de pe turul traseelor amintite a fost relocată în dreptul Centrului de Recoltare Sanguină. Stația "Piața Energiei" pe sensul de tur al traseelor 11, 17, 22, 23, a fost mutată înaintea locației curente, în interiorul sensului giratoriu.



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  25.43 kb
 Vizualizat:  de 10041 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 19:35:18    Titlul subiectului: 138438

In anul 2010 in transportul public galatean au aparut destule schimbari, atat la trasee cat si la parcul de mijloace de transport public.Tot in anul 2010 galatenii au putut merge pe o linie modernizata si tot in 2010 au reaparut cateva trasee de tramvai ce au fost suspendate pe durata lucrarilor de pe diferite strazi.

Ca un scurt remaber al anului trecut am realizat un montaj de ~15 minute ce cuprinde poze si filmari atat cu mijloace de transport cat si cu diverse zone din Galati.

Pentru cei curiosi las aici un link cu video-ul precizat: http://www.youtube.com/watch?v=s5h7pr4BgrY

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 05 Ian 2011 10:37:32    Titlul subiectului: 138457

Am uitat de mentionat un aspect: s-a deschis si strada Mihai Bravu, se pare odata cu cea a Garii. S-au terminat lucrarile si pe portiunea de racord cu Ana Ipatescu si Dogariei. In alta ordine de idei, ar trebui montate portiunile de sina lipsa si traseul 36 ar intra din nou in grija tramvaielor.
Mai jos, o poza cu strada Mihai Bravu, vedere de la intersectia cu Garii (unde s-a lucrat in ultima perioada).



03.01.2011 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  302.58 kb
 Vizualizat:  de 9946 ori

03.01.2011 028.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 06/Iun/2024
Mesaje: 825
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 08 Ian 2011 13:33:01    Titlul subiectului: 138564

Acum doua saptamani intr-o seara, am luat un midibuz pe traseul 29. La statia de pe str.Dogariei a coborat penultimul calator, ultimul fiind eu. Soferul m-a intrebat unde cobor, raspunzandu-i ca la capat dar nu stiam de ce. Deodata cand sa faca la stanga pe Ana Ipatescu de pe A.Negruzzi soferul a oprit midibuzul cerandu-si scuze si spunand ca are niste treaba putin. Am zis ca nu e nici o problema neintelegand ce treaba urgenta are si nu putea s-o rezolve la capat in Gara deoarece mai era putin pana acolo. Imediat mi-am dat seama ce avea de facut cand am auzit capacul de la rezervor deschizandu-se si curgand ceva intr-un bidon; mi-am dat seama ca soferul extrase "putina" motorina din midibuz. Iata o solutie de criza ptentru soferii autobuzelor acum cand, conducerea Transurbului le-a retras biletele conducatorilor auto iar cu "banii la sofer" nu prea mai merge.
Nu vreau sa spun numarul midibuzului deoarece nu vreau sa fac un denunt,d oar am vrut sa semnalez o "actiune pe timp de criza".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 10 Ian 2011 23:56:54    Titlul subiectului: 138644

O noua "revolutie" in transportul in comun... Soferii de MAZ-uri au primit CIP-uri inscriptionate cu numele lor, care vor inlocui in scurt timp foaia de traseu. Rolul lor este de a ajuta la transferurile de linie precum si la evitarea anumitor comentarii din partea soferilor (privitoare la retrageri, supliniri, alte aspecte de distributie sau gestiune interna...). Daca asa hotaraste I.T-ul atunci asa ramane. Scurt pe doi...

De asemenea, vor dispare anumite puncte de monitorizare... Se intentioneaza pastrarea celor de la capetele de linie, in special de la Parc, Micro 19, Micro 13b, Gara... Se spune ca acelea intermediare vor fi "rase"...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 09:04:37    Titlul subiectului: 138652

Pai punctele de monitorizare intermediare nu sunt tot una cu casele de bilete ale Transurb cum e cea din Centru pe care are afisat graficul pt 10 si 34? Ajungem deci sa ne cumparam bilete doar de la vanzatorii de ziare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
amon82



Data înscrierii: 29/Iul/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2014
Mesaje: 28
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 11 Ian 2011 09:56:25    Titlul subiectului: 138657

Punctele de monitorizare nu sunt totuna cu punctele de vanzare bilete. Chiar daca unele din ele indeplinesc ambele roluri. Poate dispare rolul de monitorizare dar ramane cel de vanzare bilete. Si nu cred ca vor disparea in viitorul apropiat. Da, la MAZ-uri poate inlocui foaia de parcurs, dar asta inseamna doar o mica parte din totalul autobuzelor. Ca sa renunti, trebuie ca toate sa fie monitorizate. Sau de ce nu, sa visam si noi un pic, sa inlocuiesti cabinele cu tonomate de bilete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 12 Ian 2011 00:47:30    Titlul subiectului: 138702

Inceputul sfarsitului... sau sfarsitul inceputului?!

http://www.viata-libera.ro/articol-Primaria_face_bani_din_transportul_local_2.html

"Milioane de lei pe roți
Primăria face bani din transportul local


Nu mai puțin de 4,7 milioane de lei ar trebui să intre în buzunarele bugetului local de la firmele care fac transport regulat de persoane în orașul Galați. Aleșii locali au stabilit redevențele pe care atât operatorii privați, cât și Transurb vor trebui să le achite lunar în 2011.

Față de anul trecut, firmele de maxitaxi vor plăti lunar redevențe cu 100-200 de lei mai mari pe mașină. Și Transurb are mai mult de plată ca anul trecut, sumele fiind indexate cu indicele de inflație.

Trebuie precizat însă că, în vreme ce Transurb beneficiază de subvenție, operatorii privați, care în afară de trasee nu au niciun fel de facilități, vor contribui la bugetul local cu peste 650.000 de lei.

Top redevențe

Cea mai mare redevență îi revine SC Transurb - 345.016 de lei pe luna, și un total estimat de 4.140.196 de lei pe an.

Următorul în top este Comsamo, operator pe traseele 63 și 77, care va plăti 3.932 lei/vehicul activ/an, suma totală pe an fiind estimată la 176.940 de lei.

SC ACJ Globe Tour SRL Galați va plăti pentru transportul pe cele două trasee, 79 și 84, 3.977 lei/vehicul activ/an, anual suma estimată fiind de 99.425 de lei.

Operatorul uneia dintre rutele considerate cele mai profitabile, 60 (Parc CFR - Oțelarilor), SC Transcris SRL, are de plătit 3.471 lei/vehicul activ/an, totalul de anual fiind estimat la 86.775 de lei.

Pentru Relajcar SRL, operator pe traseele 63 și 77, redevența este de 3.436 lei/vehicul activ/an. Veniturile estimate a se încasa la bugetul local în anul 2011 din această sursă însumează 85.900 lei.

SC Andry SRL, titular pe ruta 68, are de plătit 4.165 lei/vehicul activ/an, adică un total estimat de 62.475 de lei.

Aleșii au estimat că de la SC Sogitour SRL, prestator pe traseul 75, o redevență de 5.258 lei/vehicul activ/an va aduce un venit total anual de 52.580 de lei.

SC Bădilaș Com SNC, operator pe traseul 76, va contribui la bugetul local cu 3.462 lei/vehicul activ/an.

Veniturile estimate a se încasa la bugetul local în anul 2011 din această sursă însumează 51.930 lei.

Cea mai mică redevență a revenit SC Transdan SRL de pe traseul 61: 3.446 lei/vehicul activ/an, sumă din care aleșii au estimat că vor încasa anual 34.460 de lei."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 22:43:41    Titlul subiectului: 138783

Pe data de 18 ianuarie 2011 la ora 22:00, pe postul RTV Galati la emisiunea lui Aurelian Stancu va fi invitat Stefan Gherasim (nu stiu exact ce hram poarta omul asta, dar stiu ca e bagat in transportul cu dube).
Tema emisiunii este legata de incalcarea legii 448/2006. In emisiune se poate interveni telefonic la numarul 0336 802 178. Nu trebuie lasat acest Gherasim sa fabuleze.
Rog din suflet pe cineva din Galati care are tv tuner sa inregistreze emisiunea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 13 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community