|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 00:33:36 Titlul subiectului: |
137995 |
|
Pentru 282 era vorba sa fie prelungit pe Campu cu Narcise si pe Moroieni. Aici avem o problema pentru ca din Campu cu Narcise in Moroieni trebuie sa o iei pe o straduta care este destul de ingusta.
_________________
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 01:23:50 Titlul subiectului: |
138004 |
|
Locuiesc in zona axei est-vest a capitalei si ma deranjeaza foarte mult un aspect: NU exista la ora actuala o linie care sa faca legatura intre centru (sa zicem Eroilor) si Pantelimon (sa zicem Granitul), pe axa est-vest. Prin urmare, propun o linie de autobuz care sa aibe terminalul comun cu 104 si 124 la Eroilor si care sa mearga pe Elisabeta, Carol, Iancului, Pantelimon. 104 efectueaza aceasta legatura, ocolit, pe un traseu infinit mai aglomerat, care nu ii avantajeaza deloc pe cei care vor sa plece de la Universitate spre cartierul Pantelimon, de exemplu! 310 este un indicativ bun?
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 27 Dec 2010 01:54:06 Titlul subiectului: |
138005 |
|
Eu mai demult propusesem 111 Eroilor - Universitate - Pache Protopopescu - Iancului - Șos. Pantelimon - "Granitul"/"Cora" Pantelimon. Dar nu cred că e cineva de la R.A.T.B. interesat...
De ce nu este prelungit 449 până la "Hornbach"?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 07:54:28 Titlul subiectului: |
138153 |
|
George85 a scris: | Linia 7 ar trebui sa aiba traseul Piata Unirii - Filaret - Sos. Progresului - Calea 13 Septembrie - Ghencea. Cei care vor sa ajunga din centru spre Sos. Giurgiului pot folosi 7 + 25 (care are intervale bune) si, astfel, ar exista legatura directa si rapida centru - cartier Ghencea. | Imposibil, in forma prezentata, ar ramane Filaretul fara tramvai. Ba mai mult, 7 e o legatura destul de buna a cartierului Giurgiului cu Piata Unirii, si ne-aglomerata intre Pieptanari si Unirii, spre deosebire de metrou, cu care si transbordarea e cam peste mana la Pieptanari. Deci 7 e bun pe traseul actual.
George85 a scris: | Alta varianta ar fi modificarea traseului liniei 8 > Sura Mare - Zetarilor - Ghencea (de la Calea 13 Septembrie la Depoul Militari se poate ajunge cu 25). | Nu mi se pare o varianta buna din 2 motive:
-intervalele de succedare la orele de varf ale celor 2 linii sunt foarte diferite la ora de varf, deci acest traseu ipotetic ar trebui suplimentat pentru pastrarea capacitatii de transport in Rahova si Ferentari, si de unde tramvaie pentru asa ceva?
-daca 8'ul e redirectionat in Ghencea, scade capacitatea de transport pe Bd. Timisoara si in Drumul Taberei.
Mai degraba, eu vad problema utilizarii liniei pe 13 Septembrie intre Trafic Greu si Ghencea, rezolvata mai simplu:
1.linia 27 suplimentata cu turele liniei 47 (4 ture) si redirectionata spre Ghencea via Filaret.
2. linia 47 - omorata.
3. Pentru utilizarea sinei spre Cet Vest, scoase 3-4 ture din linia 8, si introduse pe linia "de dublura" 48: Zetarilor - Razoare - Cet Vest. Zic "linie de dublura" pentru linia 8, ca sa nu scada capacitatea de transport pe cea mai mare parte a traseului liniei 8. Singura scadere ar fi pe str. Valea Cascadelor si Bd. Preciziei, unde 25 (si 8, dar cu mai putine ture) ar fi suficiente.
La Cet Vest se ajunge mai bine si cu 221, si cu 136, dar 48'ul ar fi si el prezent "de forma", adica inutil ca intotdeauna, ca sa ajunga un tramvai si acolo. Pareri?
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 12:35:50 Titlul subiectului: |
138159 |
|
Sau pur si simplu ar merge un "8 BIS" care sa deserveasca intrarile si iesirile din tura la CET.
Ce zici de prelungirea liniei de tramvai de pe Ghencea pana la Piata Arsenalului, apoi mai departe pana la intersectia cu viitorul (si actualul) Uranus, unde s-ar construi un nou terminal pentru linia 41? Asa s-ar rezolva si aglomeratia de pe 385.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
linia 84
Data înscrierii: 02/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2012 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 13:52:48 Titlul subiectului: |
138163 |
|
Daca s-ar scoate cele 4 ture din 47 si s-ar baga in 27 pana la Ghencea ar fi o solutie excelenta.
Nu mai e mult si se va da in folosinta linia de tramvai de pe Pasajul Basarab cand s-ar putea aduce una din liniile care intorc la Banu Manta pana la CET VEST. Pana atunci n-ar muri nimeni fara tramvai pe acea portiune. Dar n-as vrea ca tocmai atunci sa apara 27 in Ghencea.
Sau poate ca-i mai bine atunci decat deloc ?
|
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Dec 2010 07:49:11 Titlul subiectului: |
138222 |
|
folkfan a scris: | Ce zici de prelungirea liniei de tramvai de pe Ghencea pana la Piata Arsenalului, apoi mai departe pana la intersectia cu viitorul (si actualul) Uranus, unde s-ar construi un nou terminal pentru linia 41? Asa s-ar rezolva si aglomeratia de pe 385. | Marea ironie este ca pe acest traseu trebuia construita linie de tramvai inca din anii '90. Exista si o hotarare de Consiliu Local in acest sens, din pacate nepusa in aplicare pana in ziua de azi (si, dupa toate probabilitatile, niciodata). Textul hotararii il gasiti in atasament.
linia 84 a scris: | Nu mai e mult si se va da in folosinta linia de tramvai de pe Pasajul Basarab cand s-ar putea aduce una din liniile care intorc la Banu Manta pana la CET VEST. Pana atunci n-ar muri nimeni fara tramvai pe acea portiune. Dar n-as vrea ca tocmai atunci sa apara 27 in Ghencea.
Sau poate ca-i mai bine atunci decat deloc ? | Mai bine s-ar schimba mentalitatile cu "traseele traditionale" si alte ineptii...Pana atunci, mi-e teama ca ne vom pierde timpul aiurea pe forumuri cu tot felul de propuneri, care nu vor fi puse niciodata in practica, indiferent cat de bune sunt.
Dar intr-adevar, varianta prelungirii unei linii de pe Ion Mihalache pana la Cet Vest, ar fi buna. Ideal s-ar prelungi linia 24, care are o frecventa redusa, asemanatoare cu cea a liniei 47, iar vagoane s-ar gasi, iar parcul circulant necesar pentru un traseu combinat Damaroaia - Cet Vest ar fi mai mic decat cel necesar pentru 2 trasee separate (24 si 47), intrucat ambele trasee au frecvente de circulatie asemanatoare. Poate asa vom vedea si Tatre prin Damaroaia, unde nu stiu sa mai fi "calcat" asemenea vagoane din 1975 sau 1976.
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Tramvajové_trate_13_Sept.ZIP |
Mărime fișier: |
4.73 kb |
Descărcat: |
de 300 ori |
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 27/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 16 Ian 2011 01:44:59 Titlul subiectului: |
138890 |
|
De ce tocmai 76 suspendat si nu 77 (76 scurtat la Sudului)? Adica se revine la o situatie anterioara prelungirii la Unirii; linia 76 a functionat neintrerupt din 1982 pana acum, cu ce drept sa ramana indicativul 77 (?) - in fond tot aia e, vehiculele circula intre Sudului si Resita.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Ian 2011 17:42:01 Titlul subiectului: |
139090 |
|
Este posibil ca o banda sa fie alocata RATB, numai dupa ce se creeaza sens unic. La traficul actual, presupun ca tot s-ar face cozi chiar si cu 4 benzi pe sens (minus RATB = 3), dar ar fi o mica rezolvare. Ca sa ma mentin in topic: reteaua de troleibuz de pe Carol ar putea fi mutata pe stradute adiacente (gen Negustori-Plantelor), carora li s-ar acorda sens unic, iar parcarea pe carosabil ar fi cu desavarsire interzisa. Se intampla actualmente pe Popa Nan si Matei Voievod. Carol ar putea fi dedicat traficului auto exclusiv.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Dimitrios
Data înscrierii: 31/Iul/2008 Ultima vizita: 10/Oct/2015 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti; Ploiesti
|
Trimis: Lun 24 Ian 2011 20:11:33 Titlul subiectului: |
139135 |
|
Eu am propus RATB schimbarea traseului liniei 381 pe Soseaua Giurgiului si desfiintarea liniei 323 si a liniei 4 si alocarea autobuzelor si tramvaielor altor linii. Mi se pare o solutie buna pentru acest cartier care nu are o legatura cu centrul.
Linia 323, care initial era 123 si circula pe ruta Zetari, Sos Giurgiului, Bd D Cantemi, Bd Magheru, P-ta Romana. Dar se pare ca nu intereseaza pe nimeni din conducerea RATB aceasta propunere.
_________________ pasionat de tot ce inseamna miscare |
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Ian 2011 21:09:21 Titlul subiectului: |
139140 |
|
Sunt total de acord! Chiar acum cateva saptamani am trimis catre RATB o sugestie prin care propuneam infiintarea/devierea unei linii de autobuz pe Giurgiului care sa faca legatura cu P-ta. Romana din pricina faptului ca, in prezent, zona Giurgiului NU are acces la centrul orasului direct decat prin linia de tramvai 7 care are intervale jalnice.
Nu mai vorbim de 4, care, dupa parerea mea, nu-si are rostul. Cel mai corect mi s-ar parea ca una din liniile 7 sau 25 sa fie trimise catre Zetari pe ruta Giurgiului--> Anghel Alexandru--> Zetarilor. Cred insa ca cel mai bine ar fi ca 7-le sa fie trimis la Zetari iar vagoanele de pe 4 sa fie distribuite catre linia 7.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Ian 2011 13:57:36 Titlul subiectului: |
139160 |
|
Eu propun ca 19 să fie prelungit până la Zețarilor, iar 4 desființat.
Cum linia 34 a fost scurtată se pot lua 3-4-5 tramvaie de pe această linie și 2 vagoane de pe 4 și reînființat 11.
Pe De altă parte, ar trebui înființată pe linia lui 34 o stație de tramvai la P-ța Eudoxiu Hurmuzachi/Bariera Vergului pe sensul Vatra Luminoasă - Baba Novac.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Ian 2011 16:35:34 Titlul subiectului: |
139261 |
|
Autobuzul 103 ar putea sa intoarca si el in incinta Cora, sa mai scuteasca pietonii de un drum cu sacosele in mana, deasemeni nu inteleg de ce nu se prelungeste la RATB Titan, unde intoarce si 246. Nu exista cerere pe traseul ala?
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Lun 31 Ian 2011 00:38:26 Titlul subiectului: |
139319 |
|
103 la Cora ar avea probabil mai mult succes decat s-ar dori. Ar fi utila aceasta prelungire pentru cei din cartierul 23 August care ar avea si alta varianta de acces in oras in afara de tramvaiele care intorc la Republica sau metrou.
In alta ordine de idei, am vazut ca cineva mai sus a postat dorinta pentru o legatura directa intre E si V orasului. Si eu locuiesc pe aceasta axa si sustin initiativa unei astfel de linii, 111, sau 382 (in memoria defunctei linii expres 782 Granitul - Pta Rosetti), pe traseul Eroilor - Cora Pantelimon, dar nu asa ocolit ca 104. Ar mai reusi sa degreveze si pe 311, pe intervalul Rosetti - Pta Iancului, iar de la Iancului pana la bd. Chisinau pe 330/335. Dar dupa cum s-a spus, RATB nu este interesata de asa ceva si in plus nici autobuze nu cred ca sunt
_________________
|
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 16:13:12 Titlul subiectului: |
139421 |
|
mrM a scris: | Eu propun ca 19 să fie prelungit până la Zețarilor, iar 4 desființat | Si mie imi surade ideea trimiterii lui 19 in Zetari, insa, colac peste pupaza, Sura Mare ar ramane gol. Nu ar mai fi nici o linie care sa foloseasca terminalul si s-ar transforma in parcare pentru masinile din zona. PROBABIL de-aia RATB nu doreste mutarea lui 19 la Zetari si mentine linia 4.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 16:37:51 Titlul subiectului: |
139423 |
|
Citat: | ...insa, colac peste pupaza, Sura Mare ar ramane gol. Nu ar mai fi nici o linie care sa foloseasca terminalul si s-ar transforma in parcare pentru masinile din zona. |
Si acum cred ca ar pica bine propunerea mea: 47 pe traseul Ghencea, Cal. 13 Septembrie, Sos. Progresului, Str. Dr. C. Istrati, Str. 11 Iunie, Piata Unirii.
Pentru CET Vest ar merge reinfiintat vechiul 48 dar pe ruta CET Vest, Bd. Tmisoara, Sos. Progresului, Sos. Viilor, Sura Mare.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 21:44:27 Titlul subiectului: |
139428 |
|
Ma intreb ce frecventa ar avea 48, daca 47 ar merge in Unirii. Gandeste-te ca daca dorim ca 47 sa vina macar la 10 min asta ar insemna cel putin 15 vagoane pe linie. Apoi avem 25 care are vreo 30-35, 8 cu inca vreo... 20 (cred); in total: 70 vagoane Tatra. Ce vreau sa spun este ca nu cred ca sunt suficiente vagoane pentru infiintarea unui 47 pe ruta Unirii - Ghencea + 48 pe ruta Vest - Sura Mare si in tot acest timp 25 si 8 sa nu fie afectate.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 12:38:07 Titlul subiectului: |
139444 |
|
Una din multele probleme la RATB este ca exista linii asa doar ca sa fie, cum s-ar zice "de amorul artei", in egala masura la toate cele trei parti: autobuze, troleibuze si tramvaie. Si apoi ne vaitam ca nu avem vehicule ca sa ne acoperim frecventele cerute... S-au creat niste rute in plus (in special de tramvaie - aici adaug si vesnicele "provizorate" 6xx la autobuze), doar asa din dorinta de a lega fiecare colt cu fiecare colt din Bucuresti...
Si acum vine cealalta problema. Daca voiau neaparat sa uneasca toate cartierele intre ele mai-marile capete patrate de la RATB, atunci trebuiau sa foloseasca pentru asta troleibuze (sau autobuze), care sunt vehicule de capacitate mica, nu tramvaie de 300 de locuri... Uitati-va si voi, rute cu flux mare de calatori sunt deservite de autobuze si troleibuze, care se umplu la refuz la orele cu cerere mare, iar rutele folosite ocazional de cate un pensionar sau copil din dorinta de a se plimba sunt deservite de tramvaie... Tramvaiele ar trebui pastrate strict pentru rute circulate, cu cerinta mare. Ca tot ai adus in discutie problema parcului de vehicule restrans, sunt curios cum au sa impace capra si varza cand au sa dea drumul la circulatia tramvaielor pe Pasajul Basarab...
Revenind acum la propunerea precedenta, zici ca 19 vrei sa ajunga la Zetarilor. Perfect. Dar asa cum ai spus si tu, de unde tramvaie pentru o asa ruta?... "Ocolul" lui 19 prin 1 Decembrie si Rebreanu mie mi se pare in plus... Eu il vad pe 19 asa: Piata Titan, Bd. C. Ressu, Sos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Bd. O. Goga, Str. Nerva Traian, Bd. Gh. Sincai, Sos. Giurgiului, Zetarilor. Utile mi se mai par modificarile:
-36. Republica, Bd. Basarabia, Cal. Calarasi, Bd. C. Coposu, Sf. Vineri.
-40. RATB Titan, Bd. Th. Pallady, Str. 1 Decembrie, Bd. Basarabia, Bd. Chisinau, Sos. Iancului, Str. Traian, Sf. Vineri.
Apoi desfiintate 4, 25, 42, 55, 56. Ce zici, acum se strang destule vagoane pentru 47 Ghencea - Unirii si 48?
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 13:47:30 Titlul subiectului: |
139446 |
|
In primul rand tin sa-ti dau dreptate: exista o multime de linii de tramvai care nu sunt justificate pe rutele pe care merg.
*** NU au ce cauta tramvaie cu capacitate mare pe rute unde nici macar nu sunt ansambluri de blocuri (Damaroaia mi se pare cel mai elocvent). In consecinta, pe 24 vagoanele V2A mi se pareau mai mult decat suficiente, dar acum... ne uitam la tramvaiele alea doar in poze.
*** Mai este cazul lui 42 care are intervalele alea de 60 de min? sau chiar mai mult. Ruta P-ta. Presei - Banu Manta (parca) iarasi mi se pare nejustificata.
*** 4 vine din 23 in 23 de minute. Singurele momente in care se umple tramvaiul este atunci cand prin statia de la Sura Mare nu a mai trecut vreun 7 sau vreun 25 de mult timp (destul de rar).
*** Legat de 55/56 nu ma pot lega pentru ca nu stiu prea multe despre ele. Am impresia ca unul dubleaza 14-le sau 40.
*** Linia 25 consider ca nu ar trebui desfiintata deoarece este mai tot timpul plina! Este importanta pentru o multime de oameni de pe Giurgiului, Rahova, Drumul Taberei.
De asemenea, ai spus ceva despre linia 19; cum ca ar trebui scurtata pana la Piata Titan. Nu mi se pare o idee rea; ocolul prin 1 Dec. este, in opinia mea, nefolositor.
Despre Pasajul Basarab nu am multe de spus. Cred ca se va reinfiinta 12 eventual pe ruta Progresul - Banu Manta si 35 Militari - Banu Manta(?).
In concluzie: o multime din traseele RATB nu sunt alcatuite conform normelor logicii. Multe zone din Bucuresti nu au un transport eficient (in special zona de sud) si necesita ori suplimentare ori infiintarea de trasee de autobuz noi (exemplul meu: 275 CFR Progresul - P-ta. Romana).
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 15:30:30 Titlul subiectului: |
139449 |
|
Am zis ca 25 sa fie desfiintat pentru ca ar fi dublat varianta mea de 48. Dar daca vrei neaparat, poftim, nu infiintam 48 si-l redirectionam pe 25 de la Depoul Militari la CET Vest. Tot aia e. Consider ca 8-ul este suficient pe Preciziei. Iar in sud am considerat ca ajunge tramvaiul 7 pentru cei de pe Giurgiului, de aceea l-am pus pe 48 (sau 25, cum vrei sa-i zici) doar pana la Sura Mare. Si nu uita ca pentru cei din Giurgiului ar mai exista si 19, pe care tot incercam aici sa-l "optimizam"...
Cat despre 55 si 56, intr-adevar, 55 dubleaza pe 14. Porcariile astea de trasee 55 si 56 au aparut de cand 5 si 16 nu mai ajungeau la Granitul, respectiv Republica. Sunt de acord cu scurtarile astea, dar nu si cu infiintarea lui 55 si 56...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 19:40:36 Titlul subiectului: |
139457 |
|
Kaustik a scris: | 55 dubleaza pe 14. |
Nu e adevarat, au portiuni comune, dar daca va uitati pe retele tramclub o sa vedeti ca rolul lui 14 este sa asigure o legatura intre Granitu-Sos Pantelimon-Bulevardul Ferdinand iar 55 o legatura Granitu-Soseaua Iancului. Ce propui sa il desfiintam pe 55 ? Sa nu mai avem tramvai pe Soseaua Iancului ?
Kaustik a scris: | Porcariile astea de trasee 55 si 56 au aparut de cand 5 si 16 nu mai ajungeau la Granitul, respectiv Republica. Sunt de acord cu scurtarile astea, dar nu si cu infiintarea lui 55 si 56... |
Pai inainte ca 55 si 56 sa existe il aveam pe 33 (acum 55) si 40 in forma veche (acum 56). Nu era nici o diferenta, atunci nu erau porcarii de trasee
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 19:49:36 Titlul subiectului: |
139461 |
|
Citat: | Ce propui sa il desfiintam pe 55 ? Sa nu mai avem tramvai pe Soseaua Iancului ? |
Citeste cu atentie tot ce am postat mai sus si ai sa vezi ca nicio propunere nu a fost negandita . L-am redirectionat pe 40 pe Iancului.
Citat: | Pai inainte ca 55 si 56 sa existe il aveam pe 33 (acum 55) si 40 in forma veche (acum 56). Nu era nici o diferenta, atunci nu erau porcarii de trasee |
Chiar ma gandeam la aspectul asta... Cum naiba, inainte sa se porneasca lucrarile la Pasajul Basarab, pe care eu il consider principalul "vinovat" de suspendarea multor linii de tramvaie, alaturi si de lucrarile de inlocuire a caii de rulare in varii zone, erau suficiente tramvaie pentru linii precum 1, 2, 12, 15, 17, 35 si altele, chiar si cu frecventele dezastru pe care le aveau unele?!... Logic gandind, daca se suspenda niste linii, ar trebui sa avem suficiente vagoane pentru altele... Paradoxal, nu s-a intamplat asta, ba s-a subtiat si mai tare parcul... Cum naiba vine asta?!
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Mie 02 Feb 2011 19:59:03, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
1.cremsnit
Data înscrierii: 23/Iun/2009 Ultima vizita: 09/Dec/2023 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 19:57:48 Titlul subiectului: |
139466 |
|
Kaustik a scris: | Si nu uita ca pentru cei din Giurgiului ar mai exista si 19, pe care tot incercam aici sa-l "optimizam"... | Da, s-ar putea sa fie suficiente liniile 7 si 19, dar sa aiba intervale rezonabile intre 5 si 10 minute, nu 18 min. cat are 7-le in prezent.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 26/Apr/2024 Mesaje: 9897 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 19:59:50 Titlul subiectului: |
139467 |
|
Ar creste intervalul dintre doua tramvaie de pe linia 40, traseu prea lung si blocaje in trafic. Linia 55 are menirea de a fi o legatura rapida Granitu (actualul CORA Pantelimon)-Centru, si asa daca ai fost cu 55 banuiesc ca stii cat se sta pe Pache Protopopescu pe sensul spre Piata Iancului, uneori este coloana de masini dincolo de liceul Mihai Viteazu pana la Piata Iancului, asta fiindca in special dupa intersectia Pache Protopescu/Matasari avem banda unu ocupate cu masini parcate, traficul se desfasoara practic pe linia de tramvai. Nu mai zic pe Sos. Iancului aceeasi problema cu masinile parcate pe banda 1 in special intre Victor Manu si Piata Iancului, practic traficul este pe linia de tramvai, sunt probleme mai ales pe sensul inspre Piata Iancului in apropiere de intersectie, traficul se gatuie, tramvaiul asteapta inainte de statie sa se elibereze sinele de masinile care asteapta la semafor. Si asa 55 vine greu, in conditiile actuale de trafic, un 40 in varianta asta in actualele conditii de trafic nu ar aduce beneficii, ba din contra ai astepta mai mult. Am mai spus in alte postari, tramvaiele de pe linia 20 circula mai mult goale si destul de des, ar putea lua cateva ture de pe aceasta linie si sa le redistribuie pe alte linii. Cat despre linia 25 va ramane de vazut ce solutie vor adopta cand vor da drumul la Pasajul Basarab.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 20:20:57 Titlul subiectului: |
139468 |
|
Stiu ce-i pe Protopopescu, nu-mi zice... Si pe Ferdinand sau Mosilor vechi e la fel... Si pe orice straduta ingusta din Bucurestiul vechi pe care circula tramvai... Pai aici intram in alt subiect delicat si rasdiscutat aici pe forum, anume lipsa locurilor de parcare si vehicule RATB blocate din cauza dobitocilor care parcheaza pe banda 1 pe strazi si-asa inguste... Sunt curios daca ar fi circulat tramvaie si astazi pe stradute precum Selari, Lipscani sau E. Carada cum ar fi fost?...
Tocmai asta este si motivul pentru care se largeste Buzestiul si Berzei. Pana nu demult si strazile astea erau pe lista neagra de mai sus, a strazilor pe care nu aveam loc unii de altii... N-o sa treaca prea mult timp si o sa vedem demolandu-se si pe Traian, Mosilor, Ferdinand sau Protopopescu ca asa e logica romanului... In loc sa incurajeze calatoria cu tramvaiul, darama case ca sa faca strazi mai largi pentru milioane de masini personale... Si-asa maghernitele de pe Mosilor, candva mandria arhitectonica bucuresteana alaturi de alte strazi, n-au sa mai vietuiasca prea mult, cad singure...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Mie 02 Feb 2011 20:24:00, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|