|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Dec 2010 12:27:04 Titlul subiectului: |
137700 |
|
Daca terenul organizarii de santier ACM4 din zona podului Constanta a fost adus la starea initiala si imprejmuit corespunzator, in schimb lucrarile la conducta de apa par ca stagneaza. Oare din ce cauza?
Am vazut ca a disparut si macaraua pe senile a ACM4, asa ca zona arata acum binisor, cu exceptia trotuarului adiacent sensului de mers 1Mai-pod Constanta.
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 20:50:05 Titlul subiectului: |
138192 |
|
Deci ATC-ul de pe M4 va fi prelungit pana la Bazilescu, nu? Sau se va merge pe manual pana cand acest sistem va fi schimbat. Eu tin minte ca nu-s prea multumiti de acest sistem, si, acum au ocazia sa-l schimbe.
SubwayGuru, poti te rog sa-mi clarifici si mie aceasta dilema?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 21:26:50 Titlul subiectului: |
138196 |
|
Va fi prelungit pana la Bazilescu, exclus pe manual, nu-si asuma nimeni asemenea riscuri 'pe spinarea pasagerilor'.
Cine zice ca nu e multumit ar trebui sa si argumenteze.
Ai auzit tu de vreun incident pe M4?
Sistemul Dimetronic functioneaza bine merci!
Nu e cu nimic inferior sistemului Bombardier, unii zic 'chiar din contra', e doar 'incompatibil'. Si atunci de ce sa-l 'uniformizezi 'in jos'?
Vorba americanului: if it works, don't mend it!
'Dilemele' clarificate?
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 22:34:15 Titlul subiectului: |
138198 |
|
Conform e-licitatie.ro, licitatia pentru instalatiile de telecomunicatii, detectie incendiu si control acces calatori a fost anulata, motivul fiind "Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului".
Licitatia pentru finisaje statii este inca in desfasurare, dar cred ca nici asta nu miroase bine de s-a prelungit pana acum.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Dec 2010 22:59:00 Titlul subiectului: |
138201 |
|
Da, s-a dat 'reset' si bine s-a facut...ca-si bagase Scaraotzchi coditza...
Se reia...
Licitatia de finisaje e atribuita si contractul semnat...
La anul circulam la Bazilescu!
Toate cele bune!
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Ian 2011 17:14:43 Titlul subiectului: |
138680 |
|
Revin la o intrebare mai veche si anume:
De ce nu a aparut nimic pe e-licitatie, desi se afirma ca virgula contractul pentru lucrare a fost semnat inca din decembrie anul trecut?
Oare este vorba si aici de o contestatie?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Ian 2011 15:57:58 Titlul subiectului: |
138813 |
|
"Informatii anunt de participare asociat
Numar anunt: 107493 / 08.09.2010
Denumire contract: Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu. Finisaje spatii publice si instalatii aferente
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii. , Tel. 021.319.36.70 , In atentia: Ing. Rotaru Stefan - Director Tehnic si Investitii. , Email: srotaru@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea in functiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu. Finisaje spatii publice si instalatii aferente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: În reteaua de metrou, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari pentru punerea in functiune, precizate în Caietul de Sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316000-5 - Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si de semnalizare (Rev.2)
42416000-5 - Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
45234125-8 - Statie de metrou (Rev.2)
45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
27,636,954.65 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii Pondere
1. Pretul ofertei 80 %
Descriere:
2. Durata de executie a lucrarilor 20 %
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S177-270548 din 11.09.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 171 Denumirea: M4.R2. Lucrari punere în functie. Zona 1Mai–Parc Bazilescu. Finisaje spatii publice si instalatii.
V.1) Data atribuirii contractului 12/15/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOMET S.A.
Adresa postala: B-dul. Theodor Pallady, Nr.133B,Sect.3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 032258 , Romania , Tel. 021/3451570 , Email: contact@sometconstruct.ro;dulamita.iulia@sometconstruct.ro , Fax: 021/3455127
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 27800000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 27636954.65 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Da
Partea din contract care ar putea fi subcontractata
Valoare fara TVA: 98400.00
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
PARTEA DIN CONTRACT CARE AR PUTEA FI SUBCONTRACTATA Punctul V.5) Valoare fara TVA:98400.00 RON.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Sectia a VI-a Comerciala din cadrul Tribunalului Bucuresti
Adresa postala: Bd. Unirii, Nr. 37, Sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030823 , Romania , Tel. 021.408.36.00 , Email: tribunalul-bucuresti@just.ro , Fax: 021.408.37.81
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic S.C. METROREX S.A.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. 021.316.39.01 , Email: contact@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.01.2011 16:01"
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Ian 2011 17:56:04 Titlul subiectului: |
138816 |
|
Sometul? Ce surpriza!
Dupa cum ziceam in data de 26.10.2009, tot aici pe acest forum:
"Mai raman cateva pachete de scos la licitatie cum ar fi finisaje statii, curenti slabi (CCTV, detectie incendiu), ceasoficare, escalatoare, etc. etc, asa ca poate la sfarsitul anului viitor toate lucrarile vor fi adjudecate de diversi constructori gen Somet, Imsat, UTI si ale firme cu "lipici" la lucrarile Metrorex. Sau poate, de ce nu, o sa revina firma Bog'Art pe firmament ca doar tot ei au finisat primele 4 statii ale M4 pe vremea unui fost ministru al transporturilor si pot sa continue cu urmatoarele doua. Bineinteles, cu piatra de la o firma de pe platforma fostei intreprinderi Vulcan."
Nr. de oferte primite a fost 1! Asta inseamna ca Bogart-ul n-a mai participat la licitatie. De fapt, nicio alta firma. Probabil ca i-a descurajat mesajul meu din 2009, ha, ha, ha.
Oricum, e un mare pas inainte. Si daca ne uitam in anexa 24 la bugetul de stat, exista finantare suficienta, ceea ce ma face sa sper ca ar fi ceva sanse ca lucrarea sa fie terminata totusi anul asta. Care e termenul de finalizare conform contractului semnat cu Somet?
Sa vedem cand se reprogrameaza si licitatia de curenti slabi ca sa estimam data PIF-ului.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 15 Ian 2011 19:55:29 Titlul subiectului: |
138867 |
|
Mai multe lucruri as vrea sa remarc :
Astazi am trecut pe la M 4 pe la ora 17,00 in plimbare, nu mai vazusem de mult o IVA in trafic.
- Suspect de multa lume intreba daca metroul ce sosea la 1 Mai merge mai departe spre Parc.... De unde aceasta "zvonistica" nu-mi explic.
- Nu mai functiona nici un afisaj referitor la intervalul de succedare a trenurilor si a directiei de mers.
- Au disparut hartile de pe usa mecanicilor unde era prezentata reteaua de metrou pe de-a-ntregul, cu toate magistralele.
Si in incheiere, cu titlu de barfa, cred ca in ultimele zile ale acestui an se vor inaugura si cele 2 statii incepute pe vremea lui Nea Nicu.. . Asta daca avem noroc. Precizez ca nu ma bazez pe nimic oficial, numai pe "miros".
|
|
Sus |
|
|
biszakabel
Data înscrierii: 31/Dec/2009 Ultima vizita: 16/Ian/2017 Mesaje: 13 Locație: Sfantu Gheorghe
|
Trimis: Dum 16 Ian 2011 14:10:01 Titlul subiectului: |
138901 |
|
Are cineva o imagine sau o schema despre statia Pajura, adica cam cum va arata?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Ian 2011 14:53:28 Titlul subiectului: |
138907 |
|
Va fi identica, la fel, intocmai cu Statia Grivita de pe aceeasi magistrala.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.08 kb |
Vizualizat: |
de 14524 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Ian 2011 16:35:14 Titlul subiectului: |
138910 |
|
Sper ca finisajele peretilor vor fi mai reusite..
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Lun 31 Ian 2011 17:16:30 Titlul subiectului: |
139350 |
|
Din vara (iunie - iulie) se va da drumul la Pajura si Parc Bazilescu.
"Două stații noi de metrou, din vară.
Stațiile Parc Bazilescu și Pajura vor prelungi traseul Magistralei 4 Gara de Nord - 1 Mai
Stațiile de metrou Pajura și Parc Bazilescu vor fi deschise circulației începând cu vara acestui an, a declarat, pentru Money.ro, Gheorghe Udriște directorul Metrorex.
„Execuția este avansată, se lucrează la foc continuu și din iunie-iulie le vom deschide publicului”, a spus Udriște.
Prin punerea în funcțiune a acestor stații, se va asigura prelungirea traseului de circulație a metroului pe Linia 4 Gara de Nord - 1 Mai, până la stația Parc Bazilescu.
Finanțarea proiectului, în valoare de 21,9 milioane de lei, a fost asigurată din surse de la bugetul statului.
Contractul de lucrări pentru finalizarea celor două stații a fost încheiat în 20 august, anul trecut."
Multumiti?
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 31 Ian 2011 23:35:08 Titlul subiectului: |
139379 |
|
Foarte multumit
Mai am si eu cateva. Pe care o preferi?
1. "Pana in 2006, inca doua statii de metrou in Bucuresti
Pana in 2006, metroul va circula si pe portiunea 1 Mai - Parc Bazilescu, din Magistrala 4, care va cuprinde doua noi statii: Pajura si Parc Bazilescu. Anuntul a fost facut de ministrul Transporturilor, Miron Mitrea, care a verificat ieri mersul lucrarilor de constructii pe acest tronson. Pe acest tronson, lucrarile au inceput in 1989, dar au fost sistate in 1996, fiind reluate anul trecut. "Metroul bucurestean capata o fata noua pentru ca se investeste mult in el. V-am invitat sa vedeti ca sub pamant se lucreaza mult, sunt oameni care isi castiga o paine grea acolo", a afirmat Mitrea. Potrivit acestuia, restructurarea Metrorex, de unde au fost disponibilizati in acest an circa 700 de oameni, "a fost importanta si necesara, pentru ca avem mai multi angajati/calatori transportati decat alte tari din Europa". Banca Europeana de Investitii este principalul finantator al lucrarilor la metroul bucurestean. In cursul vizitei, ministrul nu s-a dat inapoi sa coboare, pe o scara foarte abrupta, in tunelul metroului, situat la nivelul de minus 18 metri, nu inainte de a-si aseza pe cap o casca de protectie. Mitrea a anuntat ca un alt segment de metrou pentru care ministerul incearca sa obtina finantare este cel care va conecta Drumul Taberei la reteaua de metrou, iar ulterior cel care va lega in viitor Aeroportul Otopeni de oras."
2. "Lucrarile la linia de metrou Universitate-Drumul Taberei vor incepe in 2008
Luni, 19 noiembrie 2007
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, a declarat luni ca lucrarile pentru constructia liniei de metrou Universitate-Drumul Taberei vor fi demarate in 2008, iar cele pentru linia Pantelimon-Universitate in 2009, costurile acestor doua proiecte ridicandu-se la aproximativ 1,5 miliarde de euro. Banii pentru aceste doua proiecte vor proveni de la Banca Europeana de Investitii, transmite NewsIn.
Ludovic Orban a mai precizat ca in cursul anului viitor vor fi finalizate lucrarile la tronsonul 1 Mai-Piata Bazilescu. In 2008 vor incepe lucrarile pentru prelungirea tronsonului Piata Bazilescu-Laromet, care vor fi finalizate in 2010.
Tronsonul 1 Mai-Laromet va avea o lungime de 2,67 kilometri de linie dubla si va face legatura intre Gara de Nord si Laromet. Costurile acestui proiect se ridica la 55 milioane de euro."
3. "Bucurestenii vor avea metrou pana in Pajura, anul viitor
Dupa 22 de ani de lucrari, reteaua subterana a metroului bucurestean va mai avea doua statii: Pajura si Parc Bazilescu.
Lucrarile de constructie a Magistralei 4 a metroului, care pleaca de la Gara de Nord si acum se opreste la 1 Mai, vor fi finalizate anul viitor pana la statia Parc Bazilescu.
"La jumatatea lui 2010, vor fi puse in functiune inca doua statii de metrou: Pajura si Parc Bazilescu", a declarat pentru Gandul directorul general al Metrorex, Gheorghe Udriste.
Potrivit programului lucrarilor, urmeaza sa fie organizate licitatiile pentru sine si pentru instalatiile de alimentare cu energie electrica. Pana la sfarsitul lunii in curs vor fi organizate si celelalte licitatii necesare, pentru instalatiile de monitorizare a traficului, de comunicatii si pentru finisaje si iluminat.
Toate aceste lucrari vor costa 175 milioane de lei (41,6 milioane de euro), bani care sunt asigurati atat de la bugetul statului, cat si dintr-un imprumut de la Banca Europeana de Investitii (BEI)."
4. "29 ian 2011
Sună neverosimil, dar conducerea Metrorex le promite bucureștenilor că în următorii 10 ani vor putea circula cu metroul în aproape toate zonele din Capitală și din împrejurimi. Conform raportului de activitate pe anul 2010, rețeaua de metrou se va extinde cu cinci rute ce se vor întinde pe o distanță de aproximativ 80 de kilometri.
Cele cinci linii, dintre care unele sunt în construcție și altele se află doar în faza de proiect, vor avea 60 de stații.
Primele stații inaugurate vor fi Pajura și Bazilescu, de pe Magistrala 4. Acest tronson a fost început pe vremea lui Ceaușescu, dar abia acum se fac ultimele retușuri. Reprezentanții Metrorex spun că cele două stații vor fi inaugurate anul acesta, în luna aprilie.
Tronsonul urmează să fie extins în următorii patru ani cu doi kilometri, până la stația Laminorului. „Pentru o bună parte dintre proiecte avem deja surse de finanțare sigure. Pe lângă aceste noi linii avem de gând să continuăm Magistrala 2 până în comuna Pipera", a zis directorul Metrorex, Gheorghe Udriște."
Asadar anunturi "oficiale" referitoare la termenul de finalizare avem cu duiumul. Seriozitate mai lipseste.
Ca sa se 'dea drumul' la cele statii de metrou, mai trebuie facut un pas important: sa se scoata din nou la licitatie lucrarile de curenti slabi, in conditiile in care licitatia pentru aceste lucrari a fost anulata definitiv la sfarsitul anului trecut. In functie de cand se va da anuntul pe SEAP, vom sti cand este termenul de depunere al ofertelor si putem anticipa un termen de adjudecare a lucrarilor si dupa aceea de finalizare a lor. Care toate insumate inseamna luni si luni de zile.
E o mica diferenta intre comunicatele oficiale ale Metrorex S.A. si declaratiile de presa ale unor diversi "vremelnici", fie ei directori sau ministri. Deh, o sa vina (din nou) si campania electorala.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 09:24:02 Titlul subiectului: |
139398 |
|
Exact, la asta m-am referit si eu, sunt satul de "zvonistica".
Pana la urma Parc Bazilescu se va deschide anul acesta, asta e sigur 99 %. Putin probabil in 2012.
In vara e un termen foarte optimist, mai degraba prin Octombrie - Noiembrie.
Iar stirile din ziar sunt numai niste stiri si trebuie sa le filtram prin logica. Mai ales cand vorbim de Realitatea, Pro Tv sau alte "surse".
|
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 22:21:19 Titlul subiectului: |
139429 |
|
E adevarat ca a existat multa zvonistica legata de finalizarea acestui tronson. Totusi, ar trebui sa luam in calcul faptul ca stirea din 2008 privind magistrala din Drumul Taberei priveste o lucrare neinceputa inca, situatie care poate predispune la amanari, anulari de licitatii etc.
Anuntul din 2004 facut de dl. Mitrea era de natura electorala, presupun; dar si aici va trebui sa tinem cont de situatia speciala existenta pe M4, si anume subtraversarea apeductelor, caz unic pana acum in istoria metroului. Datorita lipsei de experienta, s-a lucrat cu infinite precautii in scopul de a se evita o posibila nenorocire (vezi accidentul de la Piata Unirii din 1987, cand un excavator a spart un canal colector, iar metroul inundat n-a circulat 6 zile). Iar in aceste conditii, nici un termen nu mai poate fi sigur. Mai adaugati si criza economica si vom avea inca un motiv pentru ca scadentele sa nu se respecte. Insa, cu cat ne apropiem de sfarsitul lucrarilor, cu atat termenul de finalizare se apropie vrand-nevrand de realitate.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 22:33:18 Titlul subiectului: |
139431 |
|
Te contrazic:
In 2008 Magistrala M 5 (Dr. Taberei) era neinceputa. OK, dar acum ce ? E inceputa si noi nu am aflat?
Subtraversarea apeductelor este o problema falsa. Proiectul este de dinainte de 1989, ok? Asadar stimabilii nostri lucratori nu aveau altceva de facut decat sa puna in aplicare acel proiect. .
Complicat, nu-i asa ? Sau crezi ca inginerii de atunci habar nu aveau de apeduct?. Daca nu se schimba regimul in '89 te anunt ca in 1 Decembrie 1991 metroul ar fi circulat de la Laminorului la GdN 2 fara probleme. Cu apeduct cu tot.
E cam mare diferenta intre dec 1991 si dec 2011 - pentru a se justifica intarzierea din cauza unor apeducte.
Sunt ferm convins ca si inainte de 1989 proiectele se faceau foarte bine si foarte serios.
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 22:55:00 Titlul subiectului: |
139433 |
|
O intrebare: pe panoul de investitie de la PLS Zarea e trecuta o data de finalizare a lucrarilor din pachetul "cale de rulare + sina a treia" undeva pe la sfarsitul lui ianuarie 2011. Care este stadiul fizic la ora actuala?
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Feb 2011 15:33:50 Titlul subiectului: |
139625 |
|
De la Udriste citire:
"Când se inaugurează stațiile Pajurei și Bazilescu?
În luna mai vom pune în funcțiune cele două stații, iar pe circuitul de aprobare se află documentele pentru prelungirea acestei linii cu încă două stații, Laminorului și Lac Străulești."
Mai intai era jumatatea anului, apoi Aprilie, acum e Mai. Pana la urma care mai?
M-am uitat din nou pe SEAP in speranta ca s-au scos din nou la licitatie curentii slabi. Nimic!
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Feb 2011 11:53:33 Titlul subiectului: |
139693 |
|
Denumire invitatie: Mag.4. Racord 2. Zona 1 Mai-Parc Bazilescu.Instalatii de telefonie si ceasoficare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut [Cu faza finala de licitatie electronica] Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45232300-5 - Lucrari de constructii de linii telefonice si de comunicatii si lucrari auxiliare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Mag.4. Racord 2. Zona 1 Mai-Parc Bazilescu.Instalatii de telefonie si ceasoficare.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 27.01.2011 13:24
Data limita de depunere a ofertelor: 16.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. METROREX S.A. B-dul Dinicu Golescu, nr.38, sector 1, Bucuresti, cod postal 010873
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.02.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, etajul 9, camera 41.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: -
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate:
Valoare estimata: 2,150,000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Feb 2011 11:55:03 Titlul subiectului: |
139695 |
|
"Denumire invitatie: Magistrala 4. Racord 2. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu. Retea de transmisii prin fibra optica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut [Cu faza finala de licitatie electronica] Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45314300-4 - Instalare de infrastructuri de cabluri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Magistrala 4. Racord 2. Lucrari pentru punerea în functiune. Zona 1 Mai – Parc Bazilescu. Retea de transmisii prin fibra optica
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.01.2011 17:56
Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, poarta A (Registratura), Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, cod 010873
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Sector 1, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, etajul 9, camera 41
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: -
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate:
Valoare estimata: 800,000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON"
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 14 Feb 2011 16:10:42 Titlul subiectului: |
139917 |
|
Buna treaba, pana la urma s-a decis sa se sparga pachetul de lucrari in doua bucati cu valori mai mici pentru ca procedurile de licitatie sa fie mai simple.
Pana la urma, conform panourilor de investitie, avem urmatoarele date de finalizare:
Cale de rulare si sina a treia - 15 ianuarie 2011. Sincer, din ce vad eu pe langa PLS-urile Zarea si Pod Constanta, lucrarile astea par a nu fi finalizate.
Instalatii si finisaje spatii tehnice - mai 2011
Finisaje statii - inca nu a aparut niciun panou care sa indice o data de finalizare contractuala.
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Mie 16 Feb 2011 23:49:57 Titlul subiectului: |
140024 |
|
"Cele mai noi stații ale metroului bucureștean sunt aproape gata .
Stațiile Pajura și Parc Bazilescu, ce urmează să fie date în folosință peste aproximativ trei luni, vor completa traseul Gara de Nord-1 Mai în zona de Nord-Vest a Capitalei. Investiția se ridică la 80 milioane lei, susține directorul general al Metrorex SA – Gheorghe Udriște.(...continuare)"
|
|
Sus |
|
|
adrian rosca
Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 11 Mar 2011 17:10:45 Titlul subiectului: |
141018 |
|
Macazele, liniile de stocare si schema de circulatie cu 5 garnituri de metrou. Asa cum se cunoaste, datorita particularitatilor de pozitionare a macazurilor, pe aceasta magistrala nu pot circula mai mult de 5 garnituri in conditii de confort a calatorului, respectiv ca trenurile sa nu astepte prin tunel eliberarea liniei. In conditii de solicitare mica se poate merge si cu 4 garnituri, ba chiar cu 3 ( in caz de avarie ) - asigurandu-se un interval cat de cat acceptabil. In conditii normale de circulatie, o garnitura parcurge o semicursa in aproximativ 10 minute, fara timpii necesari schimbarii sensului de circulatie.
Se observa foarte clar timpii de odihna la cap de cursa ( la GdN 2) care - in cazul circulatiei cu 5 metrouri poate fi chiar semificativ 13 - 15 minute.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.23 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.41 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.6 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.45 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.39 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.7 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.17 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.14 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.01 kb |
Vizualizat: |
de 12640 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|