|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Oct 2010 04:50:22 Titlul subiectului: Ticketing RATP Iasi |
135457 |
|
Ziarul de Iasi a scris: | Sah etern pentru sistemul de ticketing al RATP
AUTOR: FELIX GUZGA
Municipalitatea nu reuseste sa incheie un contract estimat la 6,4 milioane lei, fara TVA. Licitatia pentru realizarea unui sistem de ticketing pentru mijloacele de transport in comun va fi reluata. La ultima procedura organizata de Primarie a fost declarata citstigatoare firma Alien Concept. "Decizia comisiei de licitatie a fost contestata la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC - n.r.) de celelalte firme participante, Radcom si Uti Systems. CNSC a dat dreptate celor doua firme si a anulat procedura, desi firmele au cerut reluarea procedurii dintr-un anume punct. Cei de la CNSC au considerat ca mai bine licitatia este anulata si va fi organizata din nou. Cei de la Alien Concept au atacat insa decizia CNSC in instanta", a declarat Beatrice Fotache, inspector in cadrul Primariei. Ea a mai spus ca, in instanta, firma Alien Concept a pierdut procesul. Acum, licitatia va fi reluata. Municipalitatea incearca de citiva ani sa gaseasca o firma care sa realizeze sistemul de ticketing. De cele mai multe ori, licitatia a fost anulata sau reluata in urma unor interventii ale firmei Alien Concept. Procedura vizeaza implementarea unui sistem modern de ticketing pe mijloacele de transport ale RATP, dar si amplasarea unor panouri de informare in timp real in statiile de transport in comun. Licitatia face parte dintr-un proiect european, cistigat de municipalitate pe programul Civitas. Valoarea totala a investitiilor este de 4,7 milioane euro, din care 2,7 milioane euro reprezinta fonduri nerambursabile. | Sursa
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Noi 2010 18:49:15 Titlul subiectului: 751554 |
135719 |
|
Adevarul a scris: | Iași: Coridorul „green light“, nefuncțional după patru luni de la inaugurare
Gabriela Toma
Luni 1 nov 2010
Șefii orașului continuă să aibă probleme pe traseul Civitas, între Agronomie și Tudor Vladimirescu, deoarece în patru luni de la implementare, semafoarele nu se sincronizează.
Edilii au reglementat defecțiunile pe tronsonul Rond Agronomie-Piața Eminescu - stația Bucegi. Cu toate acestea, din Târgu Cucu și până în Tudor Vladimirescu, sistemul „green light corridor“ încă nu funcționează.
„Am introdus acest sistem de management al traficului pentru a-l fluidiza prin schimbarea automată a culorii verde. La început au fost niște probleme, acum trebuie să mai rezolvăm tronsonul dintre Bucegi și Tudor, cu întârzieri din cauza lucrărilor la liniile de tramvai din Târgu Cucu“, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.
Prin proiectul european Archimedes, 75 de autobuze au fost dotate cu sisteme GPS, pentru ca semafoarele să-și schimbe automat culoarea în momentul în care se apropie de intersecții.
Din luna iunie, atunci când au fost montate aceste sisteme, șefii din Palatul Roznovanu au avut probleme cu instalarea lor, după care le-au ajustat pentru ca trasmisia să fie realizată prin fibră optică. Pe oridorul Civitas, 15 intersecții au fost dotate cu 54 de camerede tip radare. |
Articol aici
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 23 Dec 2010 06:44:18 Titlul subiectului: Ticketing RATP |
137842 |
|
Buna Ziua Iasi in editia de miercuri 22 Decembrie 2010 a scris: | Doua firme, la licitatia pentru ticketing-ul RATP
Municipalitatea ieseana a organizat astazi o noua licitatie pentru achizitia unui sistem modern de ticketing pentru mijloacele de transport in comun. Reprezentantii Primariei au anuntat ca au fost depuse doua oferte. Astfel, Radcom SRL a depus o oferta de 6.478.700 lei fara TVA, asocierea firmelor UTI Systems SA si UTI Trafic Management SA - 5.878.936 lei, in conditiile unei prevederi bugetare de 6.836.799 lei fara TVA.
Investitia face parte din proiectul Archimedes. Pe langa introducerea unor aparate de validare a biletelor moderne, proiectul prevede si instalarea unor panouri de informare in timp real si un sistem de urmarire a unitatilor de transport prin GPS. |
_____________________________________________________________________________________________
Buna Ziua Iasi in editia de joi 23 Decembrie 2010 (Articol compet) a scris: | Doua firme vor sa implementeze sistemul de ticketing din Iasi
(...) Prin implemetarea sistemului de ticketing, iesenii vor putea achizitiona un card cu zece calatorii, care poate fi folosit in autobuze sau tramvaie. Proiectul presupune montarea unor panouri de informare in 50 statii, urmand sa fie echipate 75 mijloace de transport, autobuze sau tramvaie. Achizitia este parte componenta a proiectului Civitas, sustinut din fonduri europene. |
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 21 Ian 2011 07:39:06 Titlul subiectului: 64,47 |
139003 |
|
Evenimentul in editia de Vineri 21 Ianuarie 2011 a scris: | Sistemul de tiketing, lovit de contestații
Licitația organizată de municipalitatea ieșeană la jumătatea lunii decembrie a anului trecut pentru achiziția unui sistem modern de tiketing pentru mijloacele de transport în comun se află în acest moment blocată în contestații. „Deși comisia de licitații a validat firma câștigătoare - Radcom SRL, care a depus o ofertă de 6,47 milioane lei, fără TVA, cealaltă firmă, sau mai precis asocierea firmelor UTI Systems SA și UTI Trafic Management, care a depus o ofertă de 5,8 milioane de lei, a contestat caietul de sarcini”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.
Prevederea bugetară pentru acest sistem de tiketing, parte integrantă din proiectul Archimedes, a fost de 6,8 milioane lei fără TVA. Acest sistem de tiketing presupune introducerea unor aparate de validare a biletelor de călătorie, instalarea unor panouri de informare în timp real și un sistem de urmărire a mijloacelor de transport prin sistem GPS. |
|
|
Sus |
|
|
drooopy
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Dec/2023 Mesaje: 35 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 21 Ian 2011 11:29:35 Titlul subiectului: |
139008 |
|
Firma UTI ar trebui totusi sa-si finalizeze proiectele incepute si sa puna intr-un final sistemul de trafic in functiune ca sa emita pretentii la alte proiecte.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 22 Ian 2011 08:03:21 Titlul subiectului: CUG |
139031 |
|
Iași Plus in editia de Vineri 21 Ianuarie 2011 a scris: | Pista pentru biciclisti va continua si in zona Nicolina
La patru luni de la inaugurarea pistei pentru biciclisti, Primaria Iasi a organizat ieri conferinta de incheiere a campaniei de promovare a proiectului "BiciCOOLtura – Iubesc sa biciclesc!”. Daca acum patru luni, la parada bicicletelor au participat 100 de ieseni dar si invitati speciali precum Septimiu Sarateanu, Adi Carauleanu, Corina Caragea, Laura Cosoi, Sergiu Tudose si Dionisie Vitcu, ieri, invitatul special al primarului Gheorghe Nichita a fost realizatorul TV Cristian Brancu.
Campania de educare a ajuns la peste 900 de tineri din opt licee si universitati din Iasi, iar responsabilii de proiect au facut si un studiu ale carui rezultate sunt remarcabile: peste 86% dintre cei care au raspuns la chestionare au declarat ca intentioneaza sa utilizeze pista pentru biciclisti (care are 5,5 kilometri pe sens si se intinde din Tudor Vladimirescu pana la Podu de Piatra). "Iasul este un oras interesant si are proiecte interesante. Proiectul pistei pentru biciclisti a fost contestat atunci cand l-am lansat, dar am lasat timpul sa treaca si iata ca iesenii s-au obisnuit cu ea si, mai mult, sunt de acord cu ideea. Bicicleta este un mijloc de transport ecologic si nu depinde de mijloacele de transport. Daca as avea timp, as merge si eu cu bicicleta. Insa sunt atat de ocupat, incat abia am timp sa ajung cu masina acolo unde trebuie”, a spus primarul Gheorghe Nichita.
(...). Primarul Nichita a adaugat ca pista pentru biclisti va fi continuata si in zona Nicolina. "Proiectul a ajuns la ADRNE la etapa de evaluare. Proiectul, in valoare de 20 de milioane de euro, prespune modernizarea strazilor si a liniei de tramvai din zona Nicolina – CUG. Acolo trotuarele sunt late si vor permite si executarea pistei pentru biciclisti”. Edilul a promis si ca micile deficiente ale pistei existente (precum latimea cam mica in unele zone) vor fi corectate pe masura ce zonele respective vor fi reabilitate in cadrul unor proiecte pe care municipalitatea le are in derulare..
Investitia face parte din proiectul Archimedes. Pe langa introducerea unor aparate de validare a biletelor moderne, proiectul prevede si instalarea unor panouri de informare in timp real si un sistem de urmarire a unitatilor de transport prin GPS. |
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Ian 2011 17:15:18 Titlul subiectului: Civitas Archimedes |
139268 |
|
Adevărul in editia de Vineri 28 Ianuarie 2011 a scris: | Transportul public la Iași, promovat cu bani europeni prin desene animate și baloane (FOTO și VIDEO)
Gabriela Toma
Șefii din Primărie au inaugurat vineri finalizarea campaniei de educare și informare a transportului public, derulată prin Programul Civitas. Timp de opt luni, angajații Primăriei au împărțit flyere, hărți ale transportului în comun și au încercat să-i convingă pe elevi și studenți să meagă cu autobuzele RATP.
„Prin această campanie de educare, am încercat să promovăm un nou tip de transport. Am fost în școli și universități, am vorbit cu elevii pentru a-i convinge să aleagă această modalitate de transport“, a spus Beatrice Fotache, manager de proiect Archimedes.
Angajații Primăriei au împărțit prin oraș materiale de promovare pentru utilizarea transportului în comun și au organizat întâlniri cu elevii și studenții ale căror școli sunt pe coridorul Civitas.
„Campania este un prim pas pentru a determina populația municipiului să aleagă transportul în comun. Este aglomerație și sunt blocaje în trafic pentru că lumea alege mașina personală“, a spus Maricel Ghercă, directorul RATP.
Scopul campaniei a fost creșterea numărului de călători ale RATP, care nu a fost atins însă. „Nu putem spune că a crescut numărul de călători din cauza acestei campanii. este însă un prim pas“, a mai spus Ghercă. |
***Imagini preluate de pe http://www.adevarul.ro/locale/iasi
Descriere: |
AngajaĂŸii PrimĂŁriei au ĂźmpĂŁrĂŸit prin oraÂș materiale de promovare pentru utilizarea transportului Ăźn comun |
|
Mărime fișier: |
34.74 kb |
Vizualizat: |
de 20114 ori |
|
Descriere: |
Liceenii au ascultat cuminĂŸi cum ar trebui sĂŁ circule cu autobuzele RATP : Colegiul National "Garabet Ibraileanu" |
|
Mărime fișier: |
28.77 kb |
Vizualizat: |
de 20114 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Sâm 29 Ian 2011 12:57:23, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Ian 2011 19:15:49 Titlul subiectului: Re: Civitas Archimedes |
139275 |
|
Eu sunt student in Iasi si circul zilnic atat cu autobuzul, cat si cu tramvaiul si in aceste 8 luni in care s-a facut aceasta campanie nu am vazut niciun flyer si nicio harta a transportului in comun.
Probabil acesta e motivul pentru care numarul calatorilor nu a crescut.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Ian 2011 21:34:50 Titlul subiectului: |
139282 |
|
Campania de promovare a transportului public in unitati de invatamant s-a desfasurat in trei etape: la inceputul lunii iunie, cu ocazia Zilei Mondiale a Mediului si Ecologiei, in luna septembrie, in cadrul Saptamanii Mobilitatii Europene si la inceputul lunii noiembrie, in preajma Zilei Internationale a Zonelor Urbane. Caravana de promovare a transportului public a poposit in mai multe scoli si licee, iar in luna noiembrie gazde au fost patru universitati. Participantilor le-au fost prezentate principalele obiective ale proiectului Civitas-Archimedes, stadiul de implementare in care se afla diversele masuri, au primit materiale de promovare a transportului public. La fiecare intalnire au fost prezenti si reprezentanti ai RATP, care au incercat sa constientizeze elevii si studentii de importanta utilizarii transportului public in contextul cresterii numarului masinilor personale si al implicatiilor pe care le are acest fenomen care ia amploare într-un mod ingrijorator. Reprezentantii RATP au fost intr-un dialog permanent cu participantii, care s-au implicat atat in dezbateri cu subiecte de ordin general, cat si in discutii cu subiecte concrete, punand numeroase intrebari legate de activitatea RATP.
Scoli si licee:
Scoala generala "Carmen Sylva"
Liceul de Informatica "Grigore Moisil"
Colegiul National de Arta "Octav Bancila"
Colegiul National "Garabet Ibraileanu"
Colegiul National "Mihail Sadoveanu"
Colegiul National "M. Eminescu"
Colegiul "Costache Negruzzi"
Colegiul Economic Administrativ
Universitati:
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza"
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi"
Universitatea de Medicina si Farmacie "Grigore T. Popa"
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara "Ion Ionescu de la Brad"
___________________________________________
Participantii la aceste intalniri pot confirma fara putinta de tagada vorbele de mai sus. Exista zeci de fotografii din timpul fiecarei prezentari, dar ma puteti crede pe cuvant, nu e cazul sa umplem spatiul acestui forum cu materiale-proba.
Articolul din Adevarul contine elemente tendentiose si ma astept la astfel de derapaje si in alte ziare. Spusele directorului RATP au fost efectiv scoase din context, declaratia a fost cu totul alta, in realitate facandu-se referire la faptul ca ne asteptam ca rezultatele sa apara pe parcursul derularii acestui proiect, pana in 2013.
Filmul ruleaza in continuare in autobuzele dotate cu echipamentele audio-video de la CITV (a fost impartit in mai multe episoade, pentru a respecta un anumit format).
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 01:33:16 Titlul subiectului: 5521 |
139390 |
|
Adevărul in editia de Luni 31 Ianuarie 2011 a scris: | Traficul din Iași, blocat pe bani europeni
Cosmin Turcu
Edilii au decis să scoată timpii de la semafoare în cadrul unui proiect, ineficient, de fluidizare a traficului autobuzelor. Șoferii RATP și vatmanii spun că investiția de 55.000 de euro din fonduri europene nu se justifică.
O bună parte a semafoarelor din Iași nu mai afișează timpul alocat fiecărei culori, începând din toamna lui 2010. Sistemul provoacă nemulțumire în rândul șoferilor, dar și pericol de accidente, pentru că unii conducători auto pleacă în momentul când se termină verdele pentru pietoni și pătrund în intersecție chiar dacă încă au roșu.
Aparatele nu sunt defecte, ci au fost modificate special în cadrul proiectului „Green Light", realizat de municipalitate cu 55.000 de euro, bani proveniți din fonduri europene.
Concret, proiectul are rolul de a fluidiza traficul mijloacelor de transport în comun pe traseul Tudor Vladimirescu - Agronomie.
„Fiecare semafor din acest sector este dotat cu o cameră video care poate identifica autobuzele și tramvaiele dintre celelalte autovehicule.În momentul în care celulele detectează un mijloc de transport în comun se prelungește timpul alocat culorii verzi la acel semafor", a explicat Cosmin Coman, director în cadrul Primăriei Iași.
Șoferii RATP, nemulțumiți
Realitatea din teren îl contrazice pe edil. Reporterii „Adevărul de Seară" au parcurs în ambele sensuri traseul pe care s-a implementat proiectul „Green Light" și schimbările anunțate nu se văd, lucru confirmat și de șoferii care transportă călători.
„Noi avem propriile noastre repere. Spre exemplu, dacă am plecat pe primele secunde verde de la baza Bulevardului Independenței, știu că prind verde până la Fundație. Mi s-a întâmplat de multe ori să fim mai multe autobuze unul după altul și să prindă verde numai primele. Nu se justifică scoaterea timpilor de la semafor pe atâția bani", este de părere unul dintre șoferii RATP.. |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 08:50:00 Titlul subiectului: |
139395 |
|
Soferu' rumin e atasat de cronometrele alea ca insusi ruminu' de bautura - daca a dat de gustul ei, nu mai poate fara ea toata viata. Ce-o fi, oare, cu aia de la vest de plaiurile mioritice de nu mor de lipsa cronometrelor?!
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mar 01 Feb 2011 10:31:50, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 09:45:12 Titlul subiectului: |
139401 |
|
Radu, e ca și cum ai zice... nu-știu-ce-popor ară și acuma cu boi... de ce-i trebuie românului tractor că doar putea și el și cu boi... acuma de ce nu mai poate doamne, când s-o fi obișnuit cu tractoarele alea?
Bineînțeles dacă cineva s-ar fi gândit un pic la toate aspectele problemei la întocmirea caietului de sarcini... dar la nou cu gânditu' e mai greu. Se aplică ori „merge și așa” ori „las' că ține până mâine, după... vedem”
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 09:57:27 Titlul subiectului: |
139402 |
|
Tarile vestice "ara cu boii"?! Fii convins ca neamtul nu si-ar trage o palma peste frunte intrebandu-se cum de nu s-a gandit si el la asa ceva, daca ar vedea frenezia romaneasca cu cronometrele de la semafoare! Cred ca nu ai inteles cum trebuie mesajul meu!
Oameni buni, intelegeti ca la semafoarele alea se vor prelungi secundele de verde sau se va schimba culoarea in anumite conditii! Ce sa indice cronometrele in cazurile astea?! Cu ce va ajuta, de exemplu, daca numaratoarea inversa ajunge la secunda 1, moment in care vine un vehicul (ca nu e vorba numai de autobuzele RATP-ului aici) care genereaza prelungirea secundelor de verde?! Sau vine un astfel de vehicul pe o directie cu rosu la momentul respectiv si genereaza verde (din nou zic, in anumite conditii) in timp ce aia care aveau verde pana atunci trec frenetic bazandu-se pe groaza de secunde de verde pe care le-o indica cronometrul... Tocmai, ar putea deveni periculoasa pastrarea cronometrelor.
|
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 14:00:19 Titlul subiectului: |
139415 |
|
radub a scris: |
Oameni buni, intelegeti ca la semafoarele alea se vor prelungi secundele de verde sau se va schimba culoarea in anumite conditii! |
Sunt curios...totusi cand va functiona sistemul asta? Cand se vor prelungi secundele de verde?
|
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 14:26:53 Titlul subiectului: |
139417 |
|
radub a scris: | ... Tocmai, ar putea deveni periculoasa pastrarea cronometrelor. | Absolut de acord cu tine... dacă există și o culoare galbenă între roșu spre verde. Oricum din start mă gândeam la ceva de genul numărătoare inversă de la 5 secunde până la verde... poate n-am fost prea clar.
Adică ceva care să atenueze efectul (care de fapt este cauză ) care face ca vaca sau boul care are nevoie de 5 ore să bage 'ntâia ține juma' de oraș de cinci ori la coadă... totuși or fi și unii care nu vor să transforme benzina cumpărată cu peste 5 Lei litru' în CO2 stând degeaba la verde... Părerea mea.
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Feb 2011 17:45:12 Titlul subiectului: |
139424 |
|
O întrebare la chestionarele oficiale ale Poliției pentru examenul teoretic pentru permis de conducere dă la întrebarea ”Unde/cînd anume se recomandă oprirea motorului” drept răspuns corect varianta ”la semaforul a cărui culoare roșie durează foarte mult”. De unde știe un șofer care vrea să conducă ecologic, corect, îi pasă de cît consumă, cît timp va ține culoarea roșie dacă nu are un afișor al duratei și dacă nu știe orașul? Sînt zone cînd poate foarte bine să fie economisită benzină la semafor și totuși pentru că șoferii nu știu că au de așteptat un minut jumătate, nu opresc motoarele.
Deci de acord cu Pok.
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Feb 2011 18:35:39 Titlul subiectului: |
139452 |
|
Semafoarele nu sant facute sa economisesti benzina
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Mar 2011 14:38:55 Titlul subiectului: 43 |
140602 |
|
A fost formulată decizia CNSC privind implementarea sistemului de ticketing:
DECIZIE
Nr. 729/90 C10/7035,7573,435
Data: 23.02.2011
Ca o concluzie a acestei decizii :
Citat: | Admite în parte contestația formulată împotriva documentației
de atribuire, de SC ALIEN CONCEPT SRL, prin SCA „PREDOI ȘI
ASOCIAȚII”, în contradictoriu cu PRIMĂRIA MUNICIPIULUI IAȘI,
reprezentată convențional prin SOCIETATEA CIVILĂ DE AVOCAȚI
„FENECHIU, SAVU ȘI ASOCIAȚII”, potrivit motivării prezentei.
Dispune anularea procedurii de atribuire. |
Elemente solicitate de către autoritatea contractantă :
Citat: | 1.) Modificarea fișei de date la cap. V.4 care prevede că
ofertantul trebuie să facă dovada că: în ultimii 3 ani a finalizat un
contract de furnizare și instalare echipamente pentru sistem
ticketing, similar cerințelor din caietul de sarcini și de dimensiuni 2
egale cu cel solicitat: 225 bucăți validatoare, minim 25 de bucăți
inspector terminal, minim 7 puncte de vânzare și reîncărcare carduri;
în ultimii 3 ani a finalizat minim un contract de furnizare și instalare
sisteme de panouri de informare în timp real în stații destintate
informării persoanelor beneficiare ale serviciului de transport public
local de călători - minim 50 de panouri de informare călători; în
ultimii 3 ani a finalizat minim un contract de furnizare și instalare
sistem de management trafic, similar cerințelor din caietul de sarcini,
minim 75 de vehicule; |
***Decizia completă în atașament!
Descriere: |
DECIZIE Nr. 729/90 C10/7035,7573,435 Data: 23.02.2011 |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
decizie_729.pdf |
Mărime fișier: |
115.62 kb |
Descărcat: |
de 746 ori |
Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Mar 01 Mar 2011 19:20:59, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Mar 2011 15:54:59 Titlul subiectului: |
140604 |
|
Licitatia asta miroase a spaga de la o posta.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Mar 2011 08:29:32 Titlul subiectului: |
140633 |
|
Aha, pai poti sa fii linistit de-acum, ne-am luat de-o grija cu spaga si nu va mai fi. Noi am vrut sa schimbam ceva, dar daca miroase a spaga, asta e, mergem mai departe ca si pana acum. Auzi, sa vrei sa faci ceva pentru oameni in Romania... Daca nu faci, nu e bine, daca faci, miroase a spaga, se ridica praful la cer, se deranjeaza cetatenii, etc., deci tot nu e bine. Jalnica tara...
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Mar 2011 09:25:36 Titlul subiectului: |
140635 |
|
Nu e adevarat radub, eu imi doresc mult modernizarea Romaniei insa faptul ca se cere ca nr minim de dispozitive instalate in ultimii 3 ani sa fie cel putin egal cu cerintele RATP provoaca suspiciuni. Putea fi ceruta experienta in montare fara a se preciza nr de dispozitive pentru ca o retea de 20 sau de 75 implica acelasi nivel de profesionalism. Eu sunt sigur ca tu te lupti pt a ridica nivelul transportului in comun si se vede asta prin implicarea pe care o ai insa "afacerile" facute de primarie nu au fost intotdeauna cele mai de succes.
Apropo, se va relua licitatia sau se renunta de tot la proiect?
Si se va relua licitatia sau ce se va intampla?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Mar 2011 10:31:58 Titlul subiectului: |
140638 |
|
Te-ai gandit si la varianta ca efectiv am ajuns la cheremul unor firme care isi disputa aprig o halca buna de carne (nu e de lasat usor sa-ti scape un astfel de contract)? Un astfel de sistem nu e deloc joaca, il iei si vrei sa te asiguri ca te ajuta si nu-ti da batai de cap. Sigur, unii poate vor produse-gluma, ca sa aiba motive in plus de injurat RATP-ul, insa noi chiar ne doream un sistem care sa ne ajute in activitatile de fiecare zi. Din pacate, blestematia de OUG 34 a lovit din nou...
Crezi ca am vreo sansa sa conving pe cineva ca atunci cand a fost aleasa varianta schimbarii vechilor compostoare cu gauri cu cele actuale, cu stampila, s-a dorit eliminarea conflictelor existente intre calatori si controlori pornind de la cate gauri sunt pe bilet si cum sunt amplasate? Categoric, nu. Noile aparate introduceau o serie de elemente clare de identificare, dar a mai tinut cineva cont de asta inainte de a spune ca "aha, RATC-ul si-a tras o noua metoda de furat calatorii" (si banul public, desigur, ca doar noile compostoare nu s-au fabricat singure din praf de stele, deci "cineva si-a mai tras un contract gras, cu siguranta")?! Si cate si mai cate. Prost sa fii sa ai intentii bune in tara asta, ajungi sigur sa fii hulit pana la urma...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 07 Apr 2011 12:44:29 Titlul subiectului: |
142314 |
|
A inceput colarea vehiculelor in cadrul campaniei de promovare a transportului public.
Ieri a fost colat 162 si astazi a iesit la strada cu noua infatisare:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.66 kb |
Vizualizat: |
de 19176 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.79 kb |
Vizualizat: |
de 19176 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.33 kb |
Vizualizat: |
de 19176 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.16 kb |
Vizualizat: |
de 19176 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.97 kb |
Vizualizat: |
de 19176 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 07 Apr 2011 18:25:18 Titlul subiectului: |
142326 |
|
radub a scris: | Ieri a fost colat 162 si astazi a iesit la strada cu noua infatisare... |
L-am vazut si eu azi, pe Cuza Voda... Arata ingrozitor... Nu inteleg de ce a fost aplicat autocolat pe niste tramvaie care aratau atat de bine simple.. Combinatia de rosu cu verdele ala e cumpllita... De acum nu le vom mai vedea niciodata rosii... Pacat...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|