Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport din Iasi si infrastructura adiacenta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 36, 37, 38  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 00:26:20    Titlul subiectului: 139680

Doar in week end frecventa pe 43b e de unul la 20 de minute, in rest e de un autobuz la 13 minute. Frecventa este adaptata in general fluxului de calatori. Ca si traseele in general. Pe 30 frecventa este de un autobuz la 10 minute, iar in perioada de virf de unul la 6-7 minute. Eu stau in Dacia, cartier cu 33.000 de locuitori, Alexandru are cam tot pe atit. Si nu este niciun traseu direct spre Bucium!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 11:48:49    Titlul subiectului: 139689

Aceasta frecventa este teoretica, toata lumea stie ca soferii de pe autobuze nu respecta graficele sau acestea sunt facute aiurea, de fiecare data pe Independentei spre Copou circula autobuze 41, 41b si 28 in card, unul dupa altul, uneori chiar din P Ros spre Copou, avand un traseu comun de 60%.Daca pierzi cardul, iar astepti mult in statie. Pe traseul 30 circula mult mai des autobuzele ca in grafic, totusi traseul 43b ar merita mai multe autobuze!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 12:40:46    Titlul subiectului: 139692

Toata lumea stie prost. "Soferii nu respecta graficele"... Poate ne explici si mecanismul prin care ajung sa nu respecte graficele...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 16:04:53    Titlul subiectului: 139703

Soferii sunt buni prieteni intre ei si, ca bunii prieteni, beau impreuna cafele la capatul de traseu si pleaca in acelasi timp pe traseu, sau de exemplu, daca soferul unui 28 vede in departare, in fata lui, un autobuz 41, cauta sa-l ajunga din urma, si astfel se formeaza cardurile de autobuze, apoi soferii ajung in acelasi timp la capatul de traseu, beau iarasi impreuna o cafeluta si circuitul se reia la nesfarsit. Pe voi nu va enerveaza sa vedeti carduri de autobuze sau tramvaie (apropos, acelasi lucru se intampla cu tramvaiele 1 si 13 in sensul spre Copou), apoi sa asteptati inutil in statie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 02/Aug/2020
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 19:05:03    Titlul subiectului: 139707

Dar de trafic nu spune nimeni nimic parca tramvaiele si autobuzele merg pe sus nu pe strazile Iasului sufocate de masini. Si amintesc tranvaiele circula la orele de varf din 3 in 3 minute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 19:23:53    Titlul subiectului: 139708

Da, ai dreptate, poate tramvaiele de pe traseele 5,6 si 11 circula din 3 in 3 minute la orele de varf Evil or Very Mad Eram acum 1 luna la rond Dacia si se adunasera acolo 8 tramvaie, dar daca vii in Copou, ai sa vezi ca circula in cazul cel mai fericit din 8 in 8 minute!!! Daca nu credeti ca autobuzele circula in card, veniti pe b-dul Copou si convingeti-va singuri, parca ar avea magnet intre ele!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 02/Aug/2020
Mesaje: 137
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 20:55:51    Titlul subiectului: 139714

Da ai dreptate dar acele 8 tramvaie de la capat Dacia proveneau de pe 3 trase.
Spuneam tramvaiele de pe traseul 1 13 merg din 3 in 3 minute la orele de varf Shocked
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 22:16:46    Titlul subiectului: 139720

Ha! Ha! Ha! Sa facem un calcul: durata unei calatorii intr-un singur sens (Copou-Baza3) dureaza 30 minute, deci dus-intors dureaza 1 ora. 1 ora are 60 minute, rezulta ca pt a obtine freventa de 3 minute la orele de varf pe traseul 1 ar fi necesare 60:3=20 tramvaie. Idem pt traseul 13, rezultand un necesar pt ambele trasee la ore de varf de 40 tramvaie!!!!! Mi-e greu sa cred ca la orele de varf circula 40 tramvaie pe aceste trasee!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 22:32:33    Titlul subiectului: 139721

Mai nene, ti-a zis ca din Copou plecarile tramvaielor sunt la 3 minute. Asta inseamna ca daca acum pleaca un 1, peste 3 minute pleaca un 13, deci urmatorul 1 va pleca peste 6 minute. Daca te uiti pe planificarea afisata pe site-ul RATP (la 1 si 13 ia timp pe cursa 64 de minute, intrucat observ ca s-au strecurat niste greseli in materialul ala), vei vedea ca, pentru orele de varf, ceea ce scrie acolo se potriveste cu ce-ti spune MYSU mai sus si iti garantez ca stie perfect ce spune. Mai, mai, cum ne invatati unii dintre voi cum se face transport public dupa inchipuirile voastre...
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 22:45:34    Titlul subiectului: 139722

Si care este frecventa in afara orelor de varf pe 1 si 13, comparativ cu traseele 5,6 si 11?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 23:01:31    Titlul subiectului: 139723

Intervalele de urmarire... Pai gasesti tot acolo informatiile pe baza carora sa faci simple calcule, din care sa rezulte datele solicitate.

Reiau, insa, ce ti-a zis si MYSU: nu neglija traficul, care ne afecteaza oribil activitatea. De asemenea, mai apar si intreruperile/golurile datorate defectarii vehiculelor (tot mai putine in ultimii ani la tramvaie si se va urmari pe mai departe indeplinirea acestui obiectiv; la autobuze situatia e ceva mai complicata, insa isi va gasi si ea o rezolvare pana la urma). Deci, e un amestec de mai multi factori, care in final duce la nerespectarea graficelor de circulatie. Daca tot discutam despre cum se face transportul public, hai sa trecem peste argumente amuzante gen "fratia soferilor isi da intalnire dupa urmatoarea cursa pentru o cafea la capat de linie"! Cazuri izolate de indisciplina exista (oricum, a bea o cafea la capat de linie, impreuna cu alti colegi care se afla si ei acolo justificat, nu e nimic in neregula - decat pentru sanatate, daca e in exces), insa nu se poate merge pe a explica totul prin generalizarea unor astfel de situatii.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 23:19:40    Titlul subiectului: 139724

Ceea ce vreau sa spun este ca asteptand in statia Baza3, vrand sa merg in Copou, vin mult mai multe tramvaie 5 si 11 decat cele pt Copou, raportul fiind aprox. de 2,5 la 1. Convingeti-va singuri, daca nu ma credeti. Asta se poate stabili doar stand in statie, nu luandu-ne dupa grafice!

Cand am dat raportul de 2,5 la 1, am vrut sa zic ca la in timpul de asteptare in statie pt un tramvai spre Copou, trec aprox. 2,5 tramvaie pe traseul 5 si 2,5 tramvaie pe traseul 11.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 8033
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Feb 2011 23:27:32    Titlul subiectului: 139727

Gandeste-te ca 13-le, pana sa ajunga in Baza 3, trece printr-o multime de peripetii... Nu trebuie sa ne trimiti sa ne convingem, ne trimitem singuri in permanenta (sa nu ai impresia ca activitatea este urmarita doar din cand in cand si cel mult la capete de linie!). Numai ca noi avem imaginea intreaga, nu doar franturi de realitate din care se pot trage concluzii gresite.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 12:40:42    Titlul subiectului: 139795

Pana la urma, anul acesta, vor mai fi sau nu vor mai fi reabilitate tronsoanele de cale de rulare a tramvaiului Bucsinescu – CET – Calea Chisinaului si Bazar – Calea Chisinaului? Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 20/Mai/2020
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 13:22:02    Titlul subiectului: 139804

Momentan nu mai exista nici un plan de finantare pentru aceste tronsoane, ele fiind cuprinse in inprumutul de 50 de milioane de euro, care a fost redus la 30 pentru a acoperi doar finantarea proiectelor cu fonduri europene. Insa trebuie gasita o solutie pentru aceste trasee pentru ca sunt ingrozitoare, si de asemenea trebuie facut ceva si cu portiunea din zona Metalurgie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 905
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 18:25:31    Titlul subiectului: 21 139828

fandarac costel a scris:
Pana la urma, anul acesta, vor mai fi sau nu vor mai fi reabilitate tronsoanele de cale de rulare a tramvaiului Bucsinescu – CET – Calea Chisinaului si Bazar – Calea Chisinaului?


Buna Ziua Iasi in editia de Sâmbătă 12 Februarie 2011 (Articol complet !) a scris:
Orasul se indatoreaza cu inca 30 milioane de euro
Ciprian BOARU

[...] Initial, s-a dorit si finantarea unor proiecte care au o valoare de 20 milioane euro. Este vorba de reabilitarea liniei de tramvai Bucsinescu - Calea Chisinaului, linia de tramvai Bazar - Calea Chisinaului, achizitii de autobuze, pasaj Hala Centrala, managementul deseurilor si linia de tramvai Piata Chirila - Piata Doi Baieti. "Se modifica art. 1 din hotararea adoptata anul trecut. Noi am inlocuit proiectele care nu au finantare asigurata in acest moment. Nu inseamna ca vom renunta la ele. Pe masura ce vom avea contracte semnate, vom adapta hotararea de Consiliu Local", a precizat Cosmin Coman, director la Directia de Servicii pentru Comunitate. [...]


______________________________________________________________


Tot pe același subiect ... regăsim ...

Adevărul in editia de Sâmbătă 12 Februarie 2011 a scris:
Primăria dă bani pentru investițiile vechi. Lucrările din Tătărași, încă fără soluție
Gabriela Toma

Oficialii din Palatul Roznovanu au anunțat care vor fi investiții din fondurile proprii derulate în acest an. 48 de milioane de lei au fost alocate pentru finalizarea unor obiective începute acum câțiva ani, și mai puțin pentru obiective noi.

Cea mai mare investiție a municipalității este finalizarea depozitului ecologic de la Țuțora, lucrări în valoare de 13,5 milioane de lei. Iluminatul public va scoate din vistieria orașului peste 9,2 milioane de lei.

Finalizarea pasajului subteran de la Hala Centrală costă 3 milioane de lei, padocul de la Tomești-900.000 de lei, iar tabela de marcaj la stadionul „Emil Alexandrescu“-125.000 de lei.

Pentru reabilitarea și modernizarea liniilor de tramvai din Tătărași, Nicolae Iorga, vor fi cheltuiți 16,3 milioane de lei. „La liniile de tramvai din Tătărași, este necesar un buget de 3,36 milioane de lei. În acest moment, trebuie să rezolvăm litigiul cu constructorul, după care vom căuta soluții“, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bruninho



Data înscrierii: 07/Ian/2011
Ultima vizita: 15/Mar/2011
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 12:22:54    Titlul subiectului: 139849

Aha, daca se imprumuta 30 milioane, in loc de 50, nu se mai achizitioneaza nici autobuze noi!
Si cand te gandesti ca in 2005, Primaria ne amagea cu acel afis lipit pe spatele MAZ-urilor in care se spunea ca acel lot de 50 de Maz-uri este doar prima etapa a innoirii parcului auto!
Iata ca au trecut peste 5 ani de atunci, iar noi tot cu aceste Maz-uri am ramas. Daca nu era nevoie urgenta in 2005 de acele autobuze, de abia in 2008 le-am fi avut, ca doar in 2008 au fost alegeri la primarie. Sigur ca la anul se vor cumpara noi autobuze, ca doar e 2012, prietenii stiu de ce (in luna iunie vom fi chemati la vot).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Aug/2020
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 17:26:20    Titlul subiectului: 139858

Intrebare de baraj: de ce se imprumuta numai 30 de milioane in loc de 50? Cine a dat avizul numai pentru 30 si de ce? Offf, e tare usor sa acuzi ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 20/Mai/2020
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 12:47:01    Titlul subiectului: 140053

Raspuns primit de la domnul primar in legatura cu reabilitarea caii de rulare de pe Nicolae Iorga:
Citat:
In anul 2010 s-a dorit contractarea unui imprumut pentru realizarea unor noi investitii la calea de rulare tramvaie dar acest imprumut nu a fost aprobat de Ministerul Finantelor.
Vom incerca, in functie de bugetul local pe 2011, sa continuam lucrarile de reabilitare a caii de rulare tramvai pentru zona Bd. Nicolae Iorga.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 06/Apr/2016
Mesaje: 95
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 12:16:52    Titlul subiectului: dsds 140899

Intr-o seara de sambata acum ceva timp mi-am incercat talentul in a face o harta cu traseele si parcursul actual al tramvaielor din Iasi..

http://img830.imageshack.us/img830/1664/kkkkkkzg.jpg



kkkkkk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  624.41 kb
 Vizualizat:  de 10579 ori

kkkkkk.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 20/Mai/2020
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 11:30:46    Titlul subiectului: 141843

http://www.bzi.ro/atentie-soferi-pe-calea-chisinaului-214062

Citat:
La aceasta ora, circulatia rutiera se desfasoara cu dificultate pe Calea Chisinaului. In dreptul CET SA, mai multe echipaje de la Regia Autonona de Transport Public (RATP) schimba tronsoane din calea de rulare a tramvaielor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 905
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2011 06:50:30    Titlul subiectului: 112 141889

Din presă ...

Ziarul de Iași în editia de Miercuri 30 Martie 2011 a scris:
Asfalt proaspat facut tandari linga sinele de tramvai
AUTOR: CRISTIAN ALBU

Lucrarile facute acum doi-trei ani au inceput sa se strice chiar in zone date ca exemplu de calitate.

Investitia in calea de rulare a tramvaielor incepe sa arate primele semne de "oboseala". Pe strada Arcu, in zona Billa sau in intersectia de la Podul de Piatra au inceput sa apara gropi in asfalt. La aproximativ doi ani de zile de la efectuarea lucrarilor, asfaltul dintre sine a inceput sa sara. Reprezentantii regiei de transport au afirmat ca nu stiu despre problemele aparute, dar vor verifica si vor lua masuri.

Sare si masticul de linga sine

Lucrarile facute de mintuiala isi spun cuvintul si in ceea ce priveste investitiile la calea de rulare a tramvaielor. Ca si inainte de modernizare, asfaltul a inceput sa sara in apropierea liniilor. Pina la demararea investitiilor, scuza reprezentantilor regiei, dar si a edililor locali la aceasta problema era ca asfaltul se sparge din cauza sinei vechi. Odata cu modernizarea caii de rulare, asemenea situatii ar fi trebuit sa dispara. In zone cum ar fi Podul de Piatra sau Arcu, asfaltul a inceput sa sara.

Problemele au aparut in perimetrul liniilor de tramvai. Astfel, imediat linga acestea, s-au format cratere. De exemplu, dupa Billa, pe Arcu, pe sensul de mers spre Strada Garii, asfaltul a inceput sa sara intre sinele de tramvai. Ca atare, au aparut mai multe gropi, iar in unele locuri a cedat si masticul pus la sina. Tot pe Arcu, mai multe guri de canal au inceput sa se lase, acestea fiind resimtite din plin de soferii care circula prin zona. Si in Podul de Piatra au aparut probleme cu asfaltul. In intersectia de acolo, la intretaierea sinelor de tramvai, asfaltul a sarit. In zona respectiva se poate vedea cu ochiul liber ca groapa formata nu mai are deloc asfalt, fiind vizibile dalele de sub sina de tramvai. Craterul aparut este "calcat" zilnic de soferii care circula prin intersectie.

Seful RATP: "Nu stiam"

Conducerea RATP a afirmat ca nu stie nimic de problemele semnalate. Maricel Gherca, directorul regiei de transport, a afirmat ca va verifica unde a cedat asfaltul. "Nu stiam de astfel de probleme pe Arcu. Lucrarile sint in garantie si vom cere refacerea lor", a declarat Gherca. Pe strada Arcu, asfaltarile s-au incheiat la sfirsitul anului 2008, iar lucrarile nu au rezistat decit doi ani de zile. "Problema din Podul de Piatra am anuntat-o deja constructorului. Mai trebuie refacuta si o sudura la sina de tramvai, daca imi amintesc bine in zona Nicolae Iorga. Cind se va face frumos, se va interveni pentru remedierea deficientelor", a specificat Gherca.

Reprezentantii Citadin au afirmat ca nu ei au lucrat la asfaltarea intre liniile de tramvai. "Intre sinele de tramvai si inca un perimetru de jumatate de metru de la sina tine de RATP. Noi am intervenit si pe Metalurgie, si pe alte zone pentru a face putin mai usoara viata soferilor. Vom interveni si la Billa, cum am intervenit si in alte parti", a declarat Kristian Barzu, directorul Citadin.

Investitia in modernizarea a 16 km cale simpla de rulare s-a ridicat la aproximativ 20 milioane euro. Din acesti bani, 15 milioane euro au fost imprumutati de catre municipalitate de la BERD.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 905
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2011 17:16:36    Titlul subiectului: 115 141907

Bună Ziua Iași în editia de Miercuri 30 Martie 2011 a scris:
Se schimba linia de tramvai de la CET
Ion MUSET

Circulatia tramvaielor si partial a autoturismelor s-a desfasurat cu greutate ieri in zona Centralei Electrice de Termoficare SA (CET) Iasi. Si asta din cauza unor lucrari efectuate de echipajele Regiei Autonome de Transport Public (RATP) la calea de rulare. Este vorba de inlocuirea mai multor tronsoane de linie uzata, precum si a macazului inspre Tudor Vladimirescu. "Macazul are o vechime considerabila si este uzat. Linia, fiind la nivelul carosabilului si fiind si o zona intens circulata, s-a deteriorat in timp. Astazi am schimbat macazul, iar in urmatoarele zile vom schimba si incrucisarea de linii de acolo. Este posibil sa lucram in zona pana vineri, pentru a finaliza investitia", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Conform acestuia, si alte tronsoane de linii urmeaza sa fie reabilitate in urmatoarea perioada. Este vorba in special de rondul de la Tutora, unde vor fi schimbati peste 100 metri de cale simpla. "Lucrarile din aceasta zona vor incepe doar dupa ce municipalitatea ne va da acceptul pentru restrictionarea traficului", a adaugat Adrian Mihai.
Conform reprezentantilor RATP, lucrarile de la Tutora urmeaza sa dureze cel putin doua saptamani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 905
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Apr 2011 06:53:44    Titlul subiectului: 120 142118

Buna Ziua Iasi în editia de Sâmbătă 2 Aprilie 2011 a scris:
Rondul din Dancu intra in modernizare
Ion MUSET

Mai multe portiuni de cale de rulare de la rondul din Dancu urmeaza sa fie refacute in aceste zile. Lucrarile de schimbare a macazului de intrare in rond au inceput ieri si se vor finaliza pana la inceputul saptamanii viitoare. "Astazi (ieri - n.r.) s-a schimbat macazul de intrare in rond, iar in urmatoarele zile vom schimba si alte portiuni de linii. Calea de rulare de aici este uzata si necesita reparatii urgente. Mai mult, pentru a facilita accesul calatorilor, vom monta mai multe dale de beton, pentru a improviza peroane pana la finalizarea lucrarilor. Sunt lucrari de schimbare a liniilor efectuate din fonduri proprii", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Tot in aceste zile se vor finaliza si lucrarile de pe Calea Chisinaului, din fata Centralei Electrice de Termoficare. Acolo au fost schimbate atat macazul inspre Tudor Vladimirescu, cat si incrucisarile de linii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 13/Aug/2020
Mesaje: 905
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Apr 2011 06:46:23    Titlul subiectului: 136 142428

Buna Ziua Iasi în editia de Sâmbătă 9 Aprilie 2011 a scris:
RATP schimba mai multe tronsoane de linii
Ion MUSET

Mai multe tronsoane de cale de rulare vor fi reabilitate in acest sfarsit de saptamana de muncitorii Regiei Autonome de Transport Public (RATP). O parte din lucrari au inceput ieri, pe bulevardul Nicolae Iorga, in dreptul Pietei Nicolina. "Linia de aici s-a lasat, iar dalele de beton atingeau poalele tramvaielor. Am decis sa le scoatem si sa inaltam liniile la cota strazii. Mai avem o lucrare in Metalurgie, pe care o vom face in acest week-end. Este o lucrare in curba, unde linia s-a uzat foarte mult si necesita sa fie schimbata. Vom lucra mai mult pe timpul noptii pentru a nu pune in dificultate traficul", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP Iasi.
Sefii Regiei mai au in plan modernizarea rondului Tutora, pentru care asteapta decizia primariei si a Politiei Rutiere, intrucat va fi nevoie de restrictionarea circulatiei in zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 36, 37, 38  Următoare
Pagina 17 din 38

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community