Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 11 Aug 2007 21:21:21 Titlul subiectului: Statii, refugii, indicatoare TCE SA (fostul RATP) |
81394 |
|
Ploiestiul este un oras al extremelor la acest capitol, atat bune cat si rele.
Pe partea de lucruri bune: Exista intr-un numar de statii importante afisaje electronice care iti spun cate minute mai sunt pana la urmatorul autobuz/troleibuz de pe liniile respective (n-am vazut si la tramvaie); este unul din putinele orase din tara cu un astfel de sistem.
De asemenea unele statii, probabil cele centrale, au afisate in cadrul refugiilor atat harta traseelor cat si orarele de trecere in statie ale liniilor care opresc acolo, atat pentru liniile care circula de cateva ori pe zi cat si pentru liniile care merg des; rezultatul are un aer aproape occidental.
Chiar si in cazul unor statii mai periferice am vazut grafice de circulatie afisate pe tonetele de bilete.
Din pacate toate aceste lucruri foarte bune sunt compensate prin calitatea deosebit de scazuta a indicatoarelor de statii, atat din punct de vedere tehnic cat si functional. Multe indicatoare nu au mai fost actualizate (revopsite) de cativa ani; e plin de linii care nu mai exista de mult, cum ar fi tramvaiele 28, 103 sau 106 sau o multitudine de linii de autobuze. Mai jos vedeti indicatorul de la Complexul Nord care este emblematic: Un pic ruginit, linia 30 a fost stearsa prin razuire, in afara de tramvaiele 101 si 102 toate celelalte linii trecute acolo sunt fantoma.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.12 kb |
Vizualizat: |
de 27867 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 21 Aug 2007 00:22:56 Titlul subiectului: Re: Statii, refugii, indicatoare |
81726 |
|
stfp a scris: | n-am vazut si la tramvaie. | In curand vom vedea. Sistemul a fost montat deja pe o importanta parte din tramvaie si in cateva statii importante de pe liniile 101 si 102.
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 30 Noi 2007 10:51:19 Titlul subiectului: |
85153 |
|
Stația RATP Pod Înalt. Remarcați că la RATP se folosește termenul de "Îmbarcare", spre deosebire de RATB, unde se folosește cel de "Urcare"
Mă deranjează dezordinea în care sunt trecute liniile de transport pe indicatorul de stație, exact ca în București...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.58 kb |
Vizualizat: |
de 27682 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 30 Noi 2007 15:17:57 Titlul subiectului: |
85177 |
|
Si nici nu utilizeaza un font ingrijit - e scris cu manual.ttf (daca poit spune asa ). Cand vezi cum arata la altii - pe afara - iti bagi unghia in gat nu alta. Si in Bucuresti modelul clasic de tablita este scrisa tot manual, numai atunci cand apare cate o linie noua, se mai vede "mana" sablonului, pana la o revopsire totala. indicatorul ala nu e prea frummos, pentru ca la mijloc mai sunt si niste fonduri, insuficiente pt a apela intr-un fel la o firma specializata in afisaje ca sa iasa de calitate, asta daca nu-si pun ei bazele unui atelier specializat care sa faca acelasi lucru ca o firma, si la aceeasi calitate.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 30 Noi 2007 18:45:39 Titlul subiectului: |
85188 |
|
Panourile de stație din Ploiești sunt scrise de mână, cu pensula, fără șablon Și probabil așa vor rămâne. În schimb, în fiecare stație vor fi montate afișaje digitale (majoritatea stațiilor deja au) care, cu ajutorul sistemului GPS instalat pe TOATE vehiculele, de la Berliet la FBW, de la Dac 112 UDM la BMC și de la V3A la KT4DM, vor afișa timpul de așteptare pentru fiecare linie.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Sâm 01 Dec 2007 01:09:29 Titlul subiectului: |
85208 |
|
Un model frumos, cu autocolant, pe coloane ar merge de minune.
Exemplu in pozele de mai jos:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.54 kb |
Vizualizat: |
de 27640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
149.3 kb |
Vizualizat: |
de 27640 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
245.45 kb |
Vizualizat: |
de 27640 ori |
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
sonyericsson w700i
Data înscrierii: 19/Aug/2007 Ultima vizita: 24/Oct/2022 Mesaje: 52 Locație: Ploiesti (Nord)
|
Trimis: Lun 08 Sep 2008 19:33:40 Titlul subiectului: |
98045 |
|
1. Hale Coreco
2. Uztel
3. Armoniei
4. Lamaita
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
205.08 kb |
Vizualizat: |
de 27122 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
32.81 kb |
Vizualizat: |
de 27067 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.24 kb |
Vizualizat: |
de 27064 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.21 kb |
Vizualizat: |
de 27064 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Noi 2008 15:24:29 Titlul subiectului: |
100489 |
|
De mai bine de 2 saptamani statia Tache Ionescu sensul spre Vest nu mai opresc traseele 35 si 35barat si opresc in statia nou-infiintata "Cuza Voda" in apropierea intersectiei Cuza.Voda cu Trei Ierarhi si Cantacuzino.
Masura a fost aleasa din cauza calatoriilor care traversau prin loc nepermis strada Tache Ionescu de la toneta de bilete in statia de peste drum.
Statia "Cuza.Voda" nu este asa folosita cum a era statia "Tache Ionescu" dar calatorii prefera sa urce de la "Tache.Ionescu" sensul spre Hale dupa care dau roata cu acelasi autobus sau se urca de la Hale.
Off-topic: anumiti soferi nu mai intra pe strada Tache.Ionescu si fac de langa Omnia imediat dreapta apoi ies in fata parcarii supraetajate dupa care isi continua drumul economisand 90 secunde
|
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Aug 2009 22:26:48 Titlul subiectului: |
114918 |
|
De aproape un an de zile statia de la Scoala 20 se numeste "Palatul Copiilor" deoarece dupa reparatia scolii acolo s-a mutat Palatul Copiilor.
De vreo 2 saptamani pe acelasi traseu 35 si 35b statia "Spital Tbc" se numeste acum Torcatori ( de la numele strazii pe care se afla ). Spitalul era si este dupa o curba la vreo 200 metri de statie , era impropriu numele de Spital Tbc. Oricum in Ploiesti locuitorii si calatori ai spun statia de la Cioceanu.
La statia Popa Farcas de pe strada 23 august sensul Centru spre Vest nu mai exista pe stalpii cele 3 indocatoare ( indicatorul care avertizeaza ca incepe o statie de autobuz , indicatorul pentrub cursele conventie si indicatorul cu traseele Ratp ) Treaba asta este de mai bine de 2 luni.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Lun 12 Oct 2009 13:02:47 Titlul subiectului: |
118314 |
|
"Stațiile RATP vor fi acoperite"
Autor: Camelia Năstase
Data: 11 oct. 2009
"Montarea celor 60 de copertine va începe în aproximativ zece zile cu refugiile din zona centrală și apoi cu cele din cartiere, criteriul de alegere a acestora fiind numărul de călători."
"În ședința extraordinară de la sfârșitul acestei săptămâni, consilierii locali au aprobat confecționarea a 60 de copertine pentru refugiile de călători. Lucrările pentru confecționarea copertinelor vor fi executate la tariful maxim de 1.780/bucată de către Regia Autonomă de Transport Public Ploiești, în regie proprie. Suma aprobată pentru realizarea copertinelor este de 106.800 lei."
"Copertinele recepționate în proprietatea Consiliului Local al Municipiului Ploiești vor fi transmise în administrarea Regiei Autonome de Transport Public. Această investiție se impune ca urmare a solicitărilor ploieștenilor care sunt nemulțumiți că trebuie să aștepte mijloacele de transport sub cerul liber, fie că este soare, ploaie sau ninsoare."
"Vor fi acoperite 35-40% din totalul refugiilor
Confecționarea copertinelor va începe de săptămâna viitoare, iar reprezentanții Regiei estimează că montarea acestora va demara în aproximativ zece zile. „Pentru că nu va mai trebui să facem licitație dat fiind că lucrările vor fi realizate în regie proprie sperăm ca peste 10 zile să începem montarea copertinelor. Vom merge din zona centrală înspre cartiere și ne dorim ca, până la sfârșitul anului, să finalizăm această acțiune”, ne-a declarat Ion Micu, directorul tehnic al RATP."
"Cele 60 de refugii care vor fi acoperite reprezintă circa 35-40% din totalul stațiilor RATP care ar trebui amenajate. Ion Micu a mai precizat că, în limita fondurilor disponibile, proiectul va continua și anul viitor. Ploieștenii privesc cu ochi buni inițiativa RATP și spun că în felul acesta vor avea condiții decente de așteptare a mijloacelor de transport."
„Mă bucur să aud că se mai gândește și la noi cineva. Sper ca acest proiect să se și concretizeze și să vedem cât de curând stațiile amenajate. Poate o să se meargă și în cartiere, nu doar în zona centrală ca până acum”, ne-a spus Cristina Ene."
sursa: http://www.adevarul.ro/articole/ploiesti-statiile-ratp-vor-fi-acoperite.html
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Sâm 07 Noi 2009 16:58:09 Titlul subiectului: |
119696 |
|
Copertinele din stațiile de autobuz au fost vandalizate
Autor: Adrian Rădulescu
Data: 6 nov 2009
"În plină campanie a Regiei Autonome de Transport Public Ploiești de amplasare a 60 de copertine în stațiile de autobuz din oraș, au început să apară semnele lipsei de spirit civic a unora dintre cetățeni. Pe Șoseaua Vestului, toate copertinele au fost mâzgălite cu graffiti, iar pe unele, cum este cazul celei de la intersecția arterei respective cu Strada Deltei, au fost lipite și afișe. "
sursa: http://www.adevarul.ro/articole/ploiesti-copertinele-din-statiile-de-autobuz-au-fost-vandalizate.html
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Noi 2009 17:41:18 Titlul subiectului: |
119838 |
|
Prea exagereaza si ziaristii astia. Sunt bune copertinele dar banca e prea inalta si incomoda. Totusi sunt bune si astea decat nimic.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 15 Mar 2010 21:36:27 Titlul subiectului: |
124646 |
|
Modificari in ceea ce priveste statia de la Faredo. Sursa: cotidianul "Adevarul", editia din 15.03.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/ploiesti/Ploiesti-_39_si_39B_opreste_de_astazi_pe_Tache_Ionescu_0_225577766.html
"Ploiești: 39 și 39B opresc de astăzi pe Strada Tache Ionescu
O stație a autobuzelor care circulă pe traseele 39 și 39 Barat a fost mutată, începând din această dimineață.
Autobuzele 39 B și 39, care circulă pe traseul Hale Catedrală -Cartier Vest și Hale Catedrală-Podul Înalt, vor avea una dintre stațiile de pe sensul spre Halele Centrale schimbată.
Astfel, în locul stației Faredo aceste mijloace de transport vor efectua o oprire pentru călători pe strada Tache Ionescu, în timp ce staționările celelalte vor rămâne conform graficului.
Modificarea a intrat în vigoare din dimineața acestei zile."
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Mar 2010 10:20:05 Titlul subiectului: |
124654 |
|
Era o fantoma de statie unde mai oprea doar 39b si doar pentru coborarea calatorilor, oricum unii soferi nu mai opreau la Faredo si faceau statie la Tache.Ionescu. Plus ca in statia Tache Ionescu echipele de control si jandarmii vor incepe sezonul de primavara-vara cu controlul pe traseele 7, 22, 34b, 35 si 35b asa ca am il vor controla si pe 39b.
Diferenta dintre cele 2 statii este ca la Tache Ionescu opresc si celelalte trasee sus-mentionate pe cand daca bagi 2 articulate in statia de la Faredo risti sa-i maschezi vila lui DOROFTEI asa ca acum e si mai mult loc acolo in statia fantoma unde va mai stationa doar 3 curse pe zi: Un MAN al RATP-ului care face conventie pe traseul Faredo-Combinat.Brazi, o cursa dimineata, una la prinz si nu stiu daca mai e si cea de seara.
Distanta dintre cele 2 statii este de vreo 100-130 metri si le desparte un sens giratoriu.
Iar faza cu trasel 39 si 39b, rutele acestor 2 trasee trebuiau sa fie :
39 : POD.INALT - CENTURA.VEST - CARTIER MITICA APOSTOL (CARTIER VEST)
si 39b : HALE.CATEDRALA - POD.INALT si apoi traseul lui 39.
Nu se mai tine cont ca e simplu sau barat pentru ca toate cursele pleaca de la Hale si aproape toate ajung tot acolo, cu exceptia catorva curse din week-end.
Si tot la capitolul 39 si locuitorii din CARTIER MITICA APOSTOL inainte de mandatul lui Volosevici erau mult mai putine curse maxim 11 curse pe zi, acum sunt din ora-n-ora, precum si traseul 445 Gara de Sud - Cartier Triaj care are la baza aceeasi campanie electorala. Pana sa fie introdus 445 aniii de zile locuitorii cartierului TRIAJ ajungeau in oras fie pe jos, fie cu masini proprii sau biciclete/motoare fie cu trenul, acum vin cu ISUZU si nu-i controleaza nimeni de bilete sau abonamente unde mai punem ca imbarcarea calatorilor se face din statia gara de Sud Debarcare! Daca ar fi sa iau 445 de la Sud pana la UPG nu opreste in statia de la Gara de Sud pleaca si ia calatori din parcare adica locul unde sta 44, 2 si 202 in fata la BIG SUD.
Maine poimaine il scoate pe 30barat si il prelungeste pe 445 sau il scoate pe 445 si il prelungeste pe 30 barat ca tot se suprapun pe jumatate din traseu si sunt facute ambele trasee cu ISUZU si au un program rar.
|
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 15 Apr 2010 13:14:53 Titlul subiectului: |
125843 |
|
RATP va demonta retelele neidentificate expuse pe stalpi
Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti, impreuna cu Politia Comunitara, va demara, incepand cu data de astazi, o operatiune de verificare si control privind indeplinirea obligatiei contractuale de etichetare sau identificare a retelelor expuse pe stalpii aflati in proprietatea RATP. Actiunea are ca baza prevederile contractuale de inchiriere a stalpilor aflati in proprietatea Regiei pentru sustinerea retelelor de comunicatii.
Orice retea neidentificata va fi demontata.
De asemenea, se va proceda la demontarea cablurilor montate de catre operatorii de cablu care nu si-au achitat obligatiile de plata, conform prevederilor contractuale, si care au fost, deja, notificati in acest sens.
http://www.ziarulprahova.ro/stiri/stiri-de-ultima-ora/68648/ratp-va-demonta-retelele-neidentificate-expuse-pe-stalpi
|
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 21 Iul 2010 12:17:56 Titlul subiectului: bfbfdf |
130491 |
|
"ANUNT STATIE BAUMAX
Incepand cu data de 21.07.2010 traseul 1/21 va face statie la BAUMAX astfel:
- in zilele de luni – vineri in intervalul 6,20 -21,10;
- in zilele de sambata in intervalul 6,50 – 21,20;
- in zilele de duminica in intervalul 8,25 – 18,20.
R.A.T.P. PLOIESTI"
|
|
Sus |
|
|
aditza1999
Data înscrierii: 30/Mai/2009 Ultima vizita: 26/Oct/2023 Mesaje: 50 Locație: Ploiesti (Malu Rosu)
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 20:38:33 Titlul subiectului: |
135065 |
|
De astazi linia de troleibuz 201 a fost desfintata,iar cablul de retea a fost dat jos...
Am facut si doua scheme cu liniile in paint (dar claritatea nu este prea buna).
201 a fost prima linie de troleibuz ce facea legatura intre Podu Inalt si centru.
Dupa ce au infiintat linia 202 si linia 44 pe troleibuz, foloseau decat vara in week-end linia 201. Dar acum "avem Neoplane" si merg pe diesel vara in week-end
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.06 kb |
Vizualizat: |
de 24542 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.96 kb |
Vizualizat: |
de 24542 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Oct 2010 20:42:23 Titlul subiectului: |
135068 |
|
Dupa cum arata planul retelei linia 201 nu prea parea rentabila, mai ales portiunea paralela 201 cu 202.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 19 Oct 2010 17:20:19 Titlul subiectului: |
135114 |
|
Practic era o bucla de intoarcere si cca 20m de line dreapta plus 2 macazuri..
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Oct 2010 13:17:43 Titlul subiectului: |
135195 |
|
In felul asta troleele cand merg spre Sud nu mai sunt nevoite sa incetineasca chiar in intersectie, de multe ori prinzand rosu din cauza acelui macaz.
Iar la intoarcere la fel captatorii trebuiau sa faca un pic stanga dupa care treceau peste macazul liniei 201 care daca treceau cu mai mult de 20 km/h riscau sa sara captatori.
Revenind la circulatia pe timpul verii pe bulevard in era Volosevici bulevardul este inchis sambata de la 13:00 si pana duminica la 13:00, duminica dupa ora 13:00 mi se pare buna ideea ca se circula pe bulevard, ca atunci cand era inchis se mergea bara la bara pe Bobalna, multi tranzitand orasul sau cei care pleaca duminica seara la Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
aditza1999
Data înscrierii: 30/Mai/2009 Ultima vizita: 26/Oct/2023 Mesaje: 50 Locație: Ploiesti (Malu Rosu)
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 17:09:24 Titlul subiectului: |
139859 |
|
"IN ATENTIA UTILIZATORILOR TRASEULUI 36
Incepand cu data de 08.02.2011, traseul 36 va efectua si statiile -Plaiesilor- (pe sensul spre Uztel) si -Panificatie- (pe sensul spre vest).
Sursa: R.A.T.P. PLOIESTI"
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 21:23:06 Titlul subiectului: |
139892 |
|
Un refugiu obisnuit, statia Popa Farcas (poza 1). Tablita cu liniile care opresc in statie arata cam neingrijita dar.... functioneaza sistemul electronic, care anunta timpul pana la sosirea vehiculelor in statie. In aceasta privinta Ploiestiul este peste Bucuresti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.29 kb |
Vizualizat: |
de 23960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.7 kb |
Vizualizat: |
de 23960 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.7 kb |
Vizualizat: |
de 23960 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 26 Iun 2011 09:40:42 Titlul subiectului: |
145012 |
|
Din troleibuz la iarbă verde ?
Mai mulți ploieșteni care circulă cu traseul 44 ne-au trimis la redacție o serie de sesizări cu privire la stația acestui traseu din zona Nicolae Titulescu. Călătorii din Ploiești susțin că stația nu este amenajată pentru un transport civilizat și se plâng de faptul că stația aduce mai degraba cu ... o mică grădină.
Dacă sunteți cumva unul dintre ploieștenii care circulă cu traseul 44 este imposibil să nu cunoașteți problema stației Nicolae Titulescu. În această zonă, oamenii spun că atunci când coboară din troleibuzul RATP –ului se simt ca în... parc. Totul pentru că stația este compusă dintr-un larg spațiu verde. Mai exact, Regia Autonomă de Transport Public Ploiești a uitat să mai amenajeze în această zonă o stație conform normelor, iar oamenii sunt nevoiți să coboare din mijlocul de transport în comun direct pe iarbă. Pe deasupra, în perimetrul unde funcționează stația RATP șoferii care locuiesc în zonă, obișnuiesc să își parcheze autovehiculele, ignorând semnele care indică în mod clar existența unei stații. Colac peste pupăză, în această zonă a mai fost instalat și un mic gard, cu rol protector pentru spațiul verde, iar sistemul de împrejmuire a ajuns să fie un adevărat obstacol pentru ploieșteni. „ Avem mijloace de transport în comun moderne dar nu amenajăm o amărâtă de stație. Mă descurc foarte greu când cobor din troleibuz. Am o vârstă și nu mă pot strecura atât de ușor printre mașini sau sări gărduțul de aici. Trebuie făcut ceva”, ne-a explicat Rodica Mihnea, unul dintre călători. Am încercat să obținem un punct de vedere cu privire la problema din stația Nicolae Titulescu a traseului 44, dar niciun reprezentant al Regiei Autonome de Transport Public Ploiești nu a fost de găsit pentru a ne oferi lămuriri.
http://telegrafuldeprahova.ro/ploiesti/administratie/din-troleibuz-la-iarba-verde-10271
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.07 kb |
Vizualizat: |
de 23278 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 30 Noi 2011 22:14:55 Titlul subiectului: |
150662 |
|
Modificari in transportul urban de calatori
In data de 01 DECEMBRIE 2011 transportul urban de calatori, cu autobuze, tramvaie si troleibuze, se va asigura dupa program de zi de sambata.
http://www.ploiesti.ro/
|
|
Sus |
|
|
p1tz1man
Data înscrierii: 07/Noi/2009 Ultima vizita: 31/Mai/2019 Mesaje: 230 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 12 Apr 2012 21:30:33 Titlul subiectului: |
154870 |
|
Stațiile de autobuz din Ploiești – oribile și mult peste prețul pieței
Într-o publicație de campanie, distribuită prin căsuțele poștale ale ploieștenilor, primarul Andrei Volosevici se lăuda cu montarea a 60 de copertine în stațiile RATP. Pe multe dintre ele le-ați putut „admira” și dumneavoastră în toată splendoarea: sunt inestetice și ineficiente. O firmă din Constnța vinde stații de autobuz cu 40% mai ieftine și, parcă, mai "urbane".
Călătorii RATP se plâng atât de aspect, cât mai ales de inutilitatea stațiilor pentru că mai mult de zece persoane nu pot încăpea sub acoperișul de policarbonat al unei astfel de stații .Lăsând la o parte aspectul oribil (în multe dintre comunele prahovene stațiile de microbuz sunt net superioare), interesant este și prețul plătit de municipalitate Regiei Autonome de Transport Ploiești, care le-a produs și montat: aproape 30 de milioane de lei vechi pe bucată. În urma unei simple căutări pe internet am găsit câteva oferte de stații de autobuz mult mai ieftine și mai aspectuoase decât cele produse de RATP. De exemplu, firma Plus Media Com din Constanța comercializează stația din fotografia 2 la prețul de 18 milioane de lei vechi, adică aproape cu 40% mai ieftin. „Prețul include TVA și mobilierul urban. Stația are cadru din fier și panouri laterale din policarbonat”, a declarat, pentru Observatorulph Cătălin Burada, administratorul firmei constănțene. Cu aceiași bani, adică aproximati 30 de milioane se puteau cumpăra de la firma Vociu Com din București o stație de autobuz cu 6 scaune în loc de bancheta de lemn cu care sunt echipate stațiile RATP.
http://www.observatorulph.ro/economic/articole-economic/staiile-de-autobuz-din-ploiesti-oribile-si-mult-peste-pretul-pietei
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.12 kb |
Vizualizat: |
de 21856 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.7 kb |
Vizualizat: |
de 21856 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|