Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Generalitati despre transportul in comun galatean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 22 Ian 2011 21:40:36    Titlul subiectului: 139063

Din nou probleme cu anvelopele de iarna pentru mijloacele de transport in comun: cele mai nefericite cazuri (derapaje in special) au fost la orele diminetii si ale amiezei. Tot in prima parte a zilei au avut loc intarzieri in grafic datorita coloanelor de masini si, ca de obicei, zonele cele mai afectate au fost strada Brailei (zona Mc) precum si Siderurgistilor, in special in zonele semaforizate. Problemele s-au mentinut si la orele de varf si abia spre seara traficul s-a mai limpezit.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 25 Ian 2011 00:23:33    Titlul subiectului: 139147

Despre balamucul din statii (si nu numai) pe timp de iarna.

http://www.viata-libera.ro/articol-Pieton_si-mi_pare_rau_2.html

"Rutiera vede, Primăria crede și noi scriem
Pieton și-mi pare rău


* Dacă de șoferi ne doare sufletul, de pietonii care nu au iarna trotuare ni se rupe inima *

„Întotdeauna, iarna, preocuparea principală vizează starea drumurilor și, implicit, nevoile șoferilor. Dar la pietoni – care sunt și ei participanți la trafic - cine se gândește?”, trage un semnal de alarmă comisarul Viorel Cojocaru, purtătorul de cuvânt al Poliției Rutiere Galați.

Stații sub zăpadă

„Coborâm în ditamai mormanul de zăpadă. Și din maxitaxi, și din autobuz. Toate stațiile sunt pline de zăpada dată la o parte de lame, de pe carosabil. Ne murdărim până la brâu, ne udăm hainele, este mizerabil”, se plâng Anghel și Sofia, studenți gălățeni de la „Dunărea de Jos”.

Tinerii povestesc că se îmbracă curat când pleacă de acasă, iar când ajung în sala de curs arată de parcă și-ar fi luat hainele din ghena de gunoi.

De ce mor pietonii iarna

Pentru că nu au pe unde merge, ne răspunde experiența. Anul trecut, după una dintre căderile masive de zăpadă, o bătrânică de 80 de ani a fost ucisă – regulamentar (oricât de cinic ar suna) – pentru că se deplasa pe carosabil.

Aflată în spatele unui microbuz de marfă care dădea cu spatele - ea neavând loc să meargă pe trotuarul acoperit de nămeți -, bătrânica nu a fost zărită de șofer.

În urma ei a rămas o explicație seacă și o simplă dată statistică, femeia fiind transferată la secțiunea „vină pieton”. Ceea ce era și adevărat, deși…

„Intervenim și în stații”

Laurențiu Jalbă, directorul Direcției Tehnice din cadrul Primăriei: „Vom interveni și în stațiile de autobuz și microbuz. Acolo trebuie să intre echipajele de la Ecosal și ADP, și să îndepărteze manual zăpada. Deja se lucrează, dar vom intensifica procesul de eliberare a stațiilor”.

După cum se știe, Primăria are obligația de a elibera spațiile publice (inclusiv stațiile), agenții economici trebuie să îndepărteze zăpada și gheața din fața societăților comerciale, iar asociațiile trebuie să se îngrijească de spațiul din fața scărilor de bloc.

(...)"



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.61 kb
 Vizualizat:  de 12004 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.56 kb
 Vizualizat:  de 12004 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.77 kb
 Vizualizat:  de 12004 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.6 kb
 Vizualizat:  de 12004 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.15 kb
 Vizualizat:  de 12004 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.7 kb
 Vizualizat:  de 12004 ori

6.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 25 Ian 2011 00:33:02    Titlul subiectului: 139148

Poate un alt aspect de care ar trebui sa se tina cont este distributia mijloacelor de transport la orele de varf. E drept ca s-a umblat la frecventa, ca se suplementeaza traseele dar inca nu este suficient. Astazi, la ora 15, am calatorit cu unul dintre troleibuzele care deserveau traseul 102 si desi a venit la cateva minute dupa un autobuz, ingramadeala a fost ca in vremurile apuse. Semn ca mai trebuie sa se lucreze pe la repartitia asta...
A fost dezastru. Batrani si elevi, mame cu copii si muncitori s-au calcat in picioare pentru a incape in troleibuz si dupa cum era si de asteptat, au izbucnit certurile... Care se impinge, care nu se tine cum trebuie de bara de sustinere... care nu ii convine sa se duca la maxi-taxi sau la taxiuri... Ne-am invatat cu placile astea (mai vechi chiar si decat cele de pick-up), nu-i asa?! O mamica s-a razboit c-o pensionara iar in statia de la Judetean doua femei s-au balcarit ca la usa cortului. Sunt de acord ca la majoritatea traseelor lucrurile sunt pozitive insa 102 ramane in continuare o problema... Saptamana trecuta, LTU a stat aproape cinci minute in statia de la Judetean pentru a-si continua drumul cu usile inchise...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 25 Ian 2011 01:39:10    Titlul subiectului: 139150

In Austria si Elvetia exista conceptul de "tren rutier" si pentru transportul persoanelor. Poate n-ar strica sa se faca probe cu asa ceva urmand ca achizitionarea sa se faca atunci cand Transurbul va avea bani (cu un proiect bine gandit, se pot aduce astfel de vehicule cu costuri mult mi reduse decat fara proiect).

In plus, avantajul unui tren rutier format din autobuz de 12m + remorca de 11 il constituie manevrabilitatea. Autobuzul / troleibuzul articulat cu osia C motoare subvireaza; segmentul B intra prea mult in interiorul curbei, din cauza rotilor din spate, care fiind motoare si suportand o sarcina considerabila nu pot fi viratoare. La trenul rutier toate rotile remorcii sunt orientabile si, in plus, poate fi detasata cand fluxul de calatori e (mai) redus.

Orice oras deservit numai de vehicule standard are probleme. La Galati s-au facut progrese, Transurbul reusind sa atraga publicul care, nu demult, circula cu privatii. Insa, in general, orice progres trebuie dus macar pana intr-un loc de unde sa nu se mai poata regresa. Ceea ce, din pacate, nu e cazul; o ieftinire a biletului de catre privati ar putea rasturna situatia in favoarea dubarilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 25 Ian 2011 10:52:58    Titlul subiectului: 139154

La Galati avem, ceea ce se numeste - in limbaj local - "maturoi". Adica pe portiunile comune de traseu se strange un convoi de masini - ca urmare a graficului - pentru mai multe destinatii care "matura" tot din statie. Problema ramane insa la liniile care au flux foarte mare de calatori. "Trenul rutier" ar fi, intr-adevar, o solutie optima dar putin cam futuristica pentru urbea noastra. Si uite asa ajungem din nou la necesitatea autobuzelor articulate - de care cei de la Transurb nici nu vor sa auda, cel putin deocamdata. Principiul cu doua autobuze la aceelasi traseu departajate de o frecventa mare este bun dar iata ca la orele de varf nu prea da roade. Ar insemna, din cate am observat in statiile de la Judetean, Tigline, Neacsu (pe retur), Centru (pe retur), Trei Star, ca o masina sa circule la aproximativ un minut.
In prezent, frecventa e buna dar capacitatea de transport e redusa in comparatie cu volumul de calatori. Un articulat si-ar dovedi rentabilitatea cel putin de trei ori pe zi si la traseele 102 sau 11 - cel putin pentru 6 ture complete. Aici avem o problema care s-ar rezolva mult mai bine cu pastrarea frecventei actuale si trimiterea unor autobuze de mare capacitate decat cu marirea frecventei si trimiterea mai multor autobuze de o capacitate mai redusa. Ca sa se evite ingramadeala de la 102, de exemplu, conform graficelor actuale, ar insemna sa se mai trimita vreo 6 autobuze simple pentru aceasta linie, pe langa cele deja trimise la orele de varf.

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 27 Ian 2011 20:59:30    Titlul subiectului: 139221

S-au facut modificari la afisajele unor MAZ-uri (dupa cum ne-a informat deja colegul amon82) in sensul ca acum se arata doar unul dintre capetele traseelor pe care le deservesc, mai precis spre cel care se indreapta (dupa cum era si logic). Este o idee buna, acum capatul de linie se vede mult mai clar. Deja s-a inceput operarea modificarilor la autobuzele MAZ, astazi la trasee o parte au aparut cu afisajul schimbat. La troleibuzele MAZ nu s-a operat deocamdata nici o schimbare.
Iata cateva exemple mai jos:



613 - 27.01.2011.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  158.26 kb
 Vizualizat:  de 11902 ori

613 - 27.01.2011.JPG



614 - 27.01.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.21 kb
 Vizualizat:  de 11902 ori

614 - 27.01.2011.jpg



626 - 27.01.2011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.54 kb
 Vizualizat:  de 11902 ori

626 - 27.01.2011.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Ian 2011 11:37:49    Titlul subiectului: 139245

Afisajul interior functioneaza?
_________________
We are just a small, lonely piece in the world of computers.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 28 Ian 2011 13:42:37    Titlul subiectului: 139251

Da, acela nu a fost afectat de modificari (nici n-ar fi avut cum). In prezent, toate afisajele interioare ale autobuzelor si troleibuzelor MAZ sunt functionale. La unele insa, "vocea feminina" care anunta statiile a cam... ragusit, la altele functioneaza partial - functie de traseul urmat - iar la altele nu mai functioneaza deloc.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 30 Ian 2011 21:01:01    Titlul subiectului: 139313

Cotetareala mare in aceasta noapte... Din cauza unui sofer care si-a lasat dubita unde i-a venit mai bine (adica putin in afara benzii 1), trei troleibuze au ramas blocate in trafic si cum besmeticul vinovat a intarziat s-apara, calatorii au fost nevoiti sa coboare si sa-si gaseasca un alt mijloc de transport pentru a ajunge la destinatie.
Troleibuzele implicate sunt 1408, 1406 si 1409. In fata dubitei parcate neregulamentar se afla si o masina de Politie cu care au venit oamenii legii.



27.01.2011 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  197.62 kb
 Vizualizat:  de 11785 ori

27.01.2011 020.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 01 Feb 2011 11:27:32    Titlul subiectului: 139405

Traficul ingreunat de depozitarea zapezii pe marginile drumurilor pare sa-si gaseasca zilele acestea o rezolvare. Disuctam astazi cu un prieten de-al meu si-mi spunea ca se astepta sa vada acele lame si mini-excavatoare (dotate corespunzator) in functiune pe langa drumurile care si-au "pierdut" (partial sau total), benzile de circulatie extreme insa n-a fost sa fie... Pe timp de criza se economiseste carburantul si se apeleaza la energia umana in forma cea mai pura, adica Dorelul cu lopata, respectiv Dorelul cu tarnacopul. La finalizare avem Dorelul cu tomberonul implicit Dorelul sef cu analiza si controlul.
Sarind peste acest aspect, vestea in sine este imbucuratoare atat pentru soferi, in special cei care conduc mijloacele de transport si care nu-si gaseau loc pe prima banda de circulatie (cred ca cei mai bucrosi in acest sens sunt soferii de troleibuze) precum si pentru calatorii care asteapta mijloacele de transport sau coboara din ele - aici ne referim la statii care au inceput si ele sa fie curatate corespunzator. Incetul cu incetul se mai face si treaba de bun simt urbanistic.



01.02.2011 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  278.06 kb
 Vizualizat:  de 11748 ori

01.02.2011 022.jpg



01.02.2011 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.04 kb
 Vizualizat:  de 11748 ori

01.02.2011 023.jpg



01.02.2011 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.41 kb
 Vizualizat:  de 11748 ori

01.02.2011 024.jpg



01.02.2011 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.87 kb
 Vizualizat:  de 11748 ori

01.02.2011 025.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 01 Feb 2011 11:43:37    Titlul subiectului: 139407

Sa vedem acum si cateva aspecte din portiunea aflata in lucru din strada Basarabiei. Deci e vorba de segmentul dintre Traian si Domneasca, inchis "marelui public" datorita lucrarilor de infrastructura (dupa cum we all know). Mi s-a spus ca se lucreaza in trei puncte (adica trei echipe)... Asa o fi, eu am vazut doua (langa Facultatea de Nave si la cativa zeci de metri de intersectia cu Domneasca) probabil ca a treia echipa se afla spre capatul dinspre Traian (n-am ajuns pana acolo si nu ma pot pronunta cu exactitate). Daca vara muncitorii se mai retrag la umbra din cauza caldurii, pe timp de iarna se lucreaza cu mare drag patriotic iar scopul secundar (fiindca cel principal se stie) este tot caldura... In alta ordine de idei, lucrezi mai cu spor si pentru a te incalzi Wink
Cateva fotografii de la capatul tronsonului in lucru dinspre Domneasca. Observati ca linia de tramvai dinspre Bazin spre Baia Comunala a fost scoasa pe anumite portiuni.



01.02.2011 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.37 kb
 Vizualizat:  de 11743 ori

01.02.2011 029.jpg



01.02.2011 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  277.88 kb
 Vizualizat:  de 11743 ori

01.02.2011 030.jpg



01.02.2011 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  316 kb
 Vizualizat:  de 11743 ori

01.02.2011 031.jpg



01.02.2011 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.97 kb
 Vizualizat:  de 11743 ori

01.02.2011 032.jpg



01.02.2011 033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  293.47 kb
 Vizualizat:  de 11743 ori

01.02.2011 033.jpg



01.02.2011 034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.3 kb
 Vizualizat:  de 11743 ori

01.02.2011 034.jpg



01.02.2011 035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  309.75 kb
 Vizualizat:  de 11743 ori

01.02.2011 035.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 01 Feb 2011 12:41:22    Titlul subiectului: 139409

Spuneam mai de mult despre noul mod de pontare al soferilor si de dispozitivele acelea electronice care se conecteaza la computerul de bord (ma rog, computerul e aflat in partea superioara a cabinei si nu in bord...). Masura s-a implementat la MAZ-uri si probabil ca va ramane doar la MAZ-uri... (desi exista un zvon ca s-ar putea adopta o astfel de masura si la DAF-uri dar deocamdata nu am o confirmare oficiala in aceasta privinta). Haideti sa le vedem.
Nota: am evitat sa pozez/scot in evidenta anumite aspecte ale acestor dispozitive precum seria si numele soferilor. Fiecare sofer de MAZ are dispozitivul sau, cu cod pentru recunoastere la "trecerea" partii electronice prin fanta computerului.



01.02.2011 051.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.05 kb
 Vizualizat:  de 11735 ori

01.02.2011 051.jpg



01.02.2011 052.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.21 kb
 Vizualizat:  de 11735 ori

01.02.2011 052.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 03 Feb 2011 20:29:32    Titlul subiectului: 139532

Gheata pe trotuare, gheata si-n... salonul autobuzului cu care am calatorit astazi. Probabil de la talpile incaltarilor... precum si de la curentul ce se strecoara pe sub usi (unele curele izolante din zonele inferioare au cedat si n-au mai fost inlocuite), apa a inghetat si vai de cei care nu sunt atenti. N-am sa specific numarul autobuzului cu care am calatorit si-n care eram sa-mi masor inaltimea la nivel orizontal... doresc insa sa atrag un semnal de alarma: daca un calator aluneca pe podeaua inghetata, soferul devine responsabil si, functie de gravitatea incidentului, poate fi chemat in judecata.


03.02.2011 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  243.4 kb
 Vizualizat:  de 11644 ori

03.02.2011 009.jpg



03.02.2011 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  187.93 kb
 Vizualizat:  de 11644 ori

03.02.2011 011.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 04 Feb 2011 00:19:38    Titlul subiectului: 139540

Studentul tot student... Stie cum sa semnaleze bresele din sistemul nostru rutier, chiar daca el cade in ele. Cert este ca subiectul dezbatut de "Viata Libera" are multiple interpretari. Si fiecare pare s-aiba partea sa de dreptate:

http://www.viata-libera.ro/articol-Pas-pas_pe_„Interzis”_dupa_microbuze_2.html

"Strada Domnească
Pâș-pâș pe „Interzis”, după microbuze


* „M-a oprit Rutiera și mi-a dat amendă pe Domnească. Dar maxitaxiurile de ce au voie pe acolo?” *

Sufocat de indignare, Adrian, student în Galați și șofer de mașină mică, știe regula: „Corect, spre centru merg autobuzele. Scrie și pe semnul rutier, că autobuzele sunt exceptate de la regulă. Dar microbuzele?!”.

„Ele de ce merg pe acolo și nu sunt amendate? Eu m-am luat după un microbuz. Pe mine m-a oprit Rutiera, pe Domnească, la Parfumul Teilor, și mi-a dat amendă. Că mergeam pe interzis. Pe șoferul de microbuz - nu”.

Tânărul recunoaște – știe că nu avea voie să meargă pe acolo. Dar s-a gândit că argumentele lui ar putea învinge vigilența Poliției. Hm, surpriză!

„BUS” – adică „mijloc de transport în comun”

Comisarul Viorel Cojocaru, purtătorul de cuvânt al Poliției Rutiere Galați: „Semnul de œBUSœ semnifică din punctul de vedere al Poliției Rutiere œmijloc de transport în comunœ. Iar maxitaxiurile au același regim de circulație ca și autobuzele. În plus, există și Hotărârea de Consiliu Local conform căreia microbuzelor li se permite, experimental, să meargă pe Domnească, spre centru”.

Ca să nu existe confuzii: „Microbuzele nu sunt considerate, conform legii, autobuze”, subliniază Genica Totolici, directoarea Transurb Galați. Și continuă: „În autobuze există locuri în picioare, ceea ce, după lege, este interzis în microbuze”.

Ceea ce face însă semnul rutier din Domnească colț cu strada Gării este să stabilească o convenție, conform căreia indicatorului de „BUS” i se substituie ideea de „mijloc de transport în comun”.

Scrie la indicator

Ce i se întâmplă celui care încalcă regula și își vede totuși de drum, pe „Interzis”, pe Domnească, sperând să nu fie prins de echipajele de Poliție? Răspunsul vine tot de la comisarul Viorel Cojocaru: „Șoferului i se dă o amendă de 66 de lei și i se iau între două și trei puncte”.

Ca de obicei, stăm bine la sportul omorâtului caprei din vecini. Pe de o parte, este de înțeles – cu atâtea șantiere, ISPA și noi reguli de circulație, cine nu s-ar sătura? Pe de altă parte, scrie „Interzis” la indicator? Scrie."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.82 kb
 Vizualizat:  de 11628 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.83 kb
 Vizualizat:  de 11628 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.36 kb
 Vizualizat:  de 11628 ori

3.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 00:47:26    Titlul subiectului: 140027

Ce ne mai asteapta...

http://www.viata-libera.ro/articol-Strada_Traian_va_fi_modernizata_2.html

"Investiție de 56 de milioane de lei
Strada Traian va fi modernizată


Pe lista de investiții a autorităților locale figurează și modernizarea străzii Traian, între Brăilei și Metro. Strada Traian este una dintre principalele artere de circulație din Galati, are o lungime de aproximativ 6 km și în prezent carosabilul și trotuarele îi sunt afectate de lucrările ISPA.

Aleșii locali au fost de acord cu investiții în valoare de 56.052.934 de lei, de la bugetul local. Lucrările care urmează să fie executate în 24 de luni vizează refacerea căii de rulare a tramvaielor pe tronsonul Piața 30 Decembrie - strada Basarabiei, inclusiv a firului de contact, refacerea căii de rulare în Piața Centrală, modernizarea carosabilului și a trotuarelor, piste pentru bicicliști și rampe pentru persoane cu dizabilități.

Important este că pe tronsonul strada Basarabiei – limita municipiului Galați linia de tramvai se desființează. Se vor amenaja linii de tramvai la intrarea în Depoul Transurb din strada Ștefan cel Mare. Va fi amenajat un sens giratoriu la intersecția străzii Traian cu strada Al. Măcelaru și vor fi desființate semafoarele și spațiile comerciale din zonă. Aleșii s-au gândit și la sistematizarea zonei virane din Bariera Traian, zona Arcada, în vederea amenajării unei parcări. Pe tronsonul Tecuci-Brăilei este prevăzută doar refacerea carosabilului și a trotuarelor."



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.28 kb
 Vizualizat:  de 11513 ori

1.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 824
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 11:08:28    Titlul subiectului: 140049

Inseamna ca 6, 7 si 44 vor fi iar suspendate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 11:43:47    Titlul subiectului: 140052

Ar fi ideal ca lucrarile sa inceapa din Piata Mare sau din Brailei. Logic ca se vor suspenda liniile de tramvai numai ca portiunea de la Piata Mare pana pe strada Basarabiei nu e asa mare si s-ar termina in timp relativ scurt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sheena



Data înscrierii: 22/Mar/2008
Ultima vizita: 09/Oct/2019
Mesaje: 281
Locație: Braila

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 22:05:58    Titlul subiectului: 140105

Daca ar fi existat interes acest lucru s-ar derula asa: Portiunea nefiind mare, s-ar angaja cate 3 echipe/schimb, si fiecare echipa sa fie impartita pe mai multe chipe mici care sa aibe in grija anumte portiuni, Si cand au prins o zi frumoasa, da-i munca. In 48 de ore hai maxim 72 de ore de lucru non-stop, potiunea respectiva din strada Traian ar fi reabilitata. Dar nu va exista interes si interesul va fi sa prelungeasca asa pe vreo jumatate de an de munca ca melcul. Astfel incat Transurb sa foloseasca motorina in loc de electricitate, care, normal, e mai scumpa. Si uite asa Transurb va iesi in pierdere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George_GL



Data înscrierii: 09/Iul/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 81
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 07:08:26    Titlul subiectului: 140116

Asta pentru ca alesii locali vin numai cu idei tampite... eu nu zic sa nu modernizeze, dar nu asa cum fac ei.deschid o strada pentru jumatate de an si apoi mai inchid inca 3, inclusiv cea modernizata.
Hotii astia vor sa scota tramvaiele de tot in Galati!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 13:19:00    Titlul subiectului: 140140

Interesant ca linia de tramvai nu are nici un an de cand a fost montata pe Traian, si vor sa o demonteze si sa o modernizeze.......bine era sa o puna direct modernizata, se mai scutea un ban pentru modernizarea altor linii din oras. Totusi, bine ca vor sa o modernizeze, acum e pusa direct pe piatra, nu pe traverse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 18 Feb 2011 13:27:27    Titlul subiectului: 140142

Cu tot respectul... dar ceea ce se intampla este o munca tampita, sau mai corect spus, prost organizata. In loc sa se lucreze pe sectoare grupate, se lucreaza in sistemul "peste mari si tari", sau cu alte cuvinte, acolo unde cade batul. Bataie de joc in toata regula... Am reparat un sector de drum, am permis activitatea tramvaielor, acum oprim din nou fiindca sincronizarea locala este in plopi iar plopii se lafaie in aer...
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 22 Feb 2011 01:11:17    Titlul subiectului: 140269

Interesele locale risca sa distruga orice forma de transport civilizat.

http://www.viata-libera.ro/articol-Transurb_-_subventie_mica_nevoi_mari_2.html

"Actualitate pe roți
Transurb - subvenție mică, nevoi mari


Dacă anul trecut societatea de transport local a beneficiat de o subvenție de 29 de milioane de lei, acum a primit doar 18,9 milioane, și acestea cu foarte multe critici din partea consilierilor locali PDL.

„Bugetul ne satisface momentan, dar să vedem până la toamnă. Cheltuielile au crescut cu energia și motorina; salariile nu cresc, iar personalul a scăzut față de 2010. Avem 780 de salariați, față de 865 în 2010”.

„Subvenția nu se poate micșora mai mult de atât, pentru că atunci Consiliul Local ar trebui să aibă o altă viziune a transportului public, să se gândească ce face pentru viitor cu acesta, dacă rămânem doar noi pe piață sau doar privații”.

„În sistemul actual, operatorii privați încasează de trei ori mai mult decât încasăm noi, la Transurb. Acești bani, dacă ar veni către societatea de transport local ar scădea presiunea asupra bugetului Primăriei, deci nu ar mai fi necesară această subvenție. Subvenția este chiar foarte mică față de enormele necesități pe care le avem noi”, ne-a declarat directorul Transurb, Genica Totolici.

Concret, societatea va avea venituri de 42.375.000 de lei, cu 4,53 la sută mai mult decât în anul 2010. Cheltuielile totale sunt estimate la 42.325.000 de lei, iar profitul brut la 50.000 de lei.

Genica Totolici a precizat că va avea același salariu ca și anul trecut. Potrivit bugetului, fondul de salarii aferent managerului, este de 66.140 de lei. Câștigul lunar mediu pe salariat este de 1.710 lei."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Dum 06 Mar 2011 00:45:43    Titlul subiectului: 140761

Un suflu nou, o ocazie financiara pentru Transurb... Cele 30 de DAF-uri continua ss-si dovedeasca suprematia in regimul de transport galarean! Locale, speciale si inchirieri... Sunt vechi de aproximativ 10 ani dar munca si dedicatia occidentalilor da clasa iar noi nu putem decat sa le recunoastem meritele. Toate DAF-urile sunt functionale in prezent si profita din plin de retragerea unui numar substantial de autobuze ale ATLAS-ului precum si de ofertele lansate societatii care le detine... Da, Transurb.
O calatorie cu un DAF din 2000 nu se compara cu una oferita de Scaniile celei de-a doua jumatati a anilor amintiti! Economie vs seriozitate si pasiune?!
In prezent, DAF-urile sunt utilizate atat la locale cat si la conventii si inchirieri. Imposibil sa nu apreciem calitatea si sa nu recunoastem ca zilnic, trei sferturi dintre achizitiile recente ne duc spre destinatia dorita!
Daca ar fi sa se mai faca achizitii in viitor, B96 e modelul ideal pentru Transurb si n-o zic doar eu! Desigur, si varianta articulata ar da roade in regimul nostru de transport aglomerat... Dar poate sub auspiciul altor principii...

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
peisaj_urban



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Aug/2011
Mesaje: 166
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 10:02:47    Titlul subiectului: 140800

Traseul 36 de tramvai este in mare pericol

http://www.adevarul.ro/locale/galati/Galati-Rascoala-tramvai-Mihai-Bravu-vibratii-structura_de_rezistenta-cutremur-tasare-patrimoniu_0_439756076.html

"Galați: Răscoală anti-tramvai pe strada Mihai Bravu

Locuitorii se plâng că din cauza vibrațiilor liniei de tramvai le-a fost afectată structura de rezistență a caselor. Conform Direcției Județene pentru Cultură, strada Mihai Bravu face parte din ansamblul urban de patrimoniu național și este protejată de lege.

Gălățenii care locuiesc pe stada Mihai Bravu (tronsonul Gării-Basarabiei) reclamă faptul că tramvaiele învechite și greoaie le-au distrus strada.
taguri

De-a lungul timpului, vibrațiile produse de tramvaie au dus la distrugerea fundațiilor și pereților imobilelor și tasarea acestora. Deși locatarii au făcut zeci de reclamații la Primărie, problema lor nu s-a rezolvat.

Minicutremure

Mărioara Popescu locuiește pe strada Mihai Bravu, numărul 5. A făcut numeroase sesizări la Primărie, da toate au rămas fără un răspuns.

„Solul este de tip loess iar clădirile sunt foarte vechi. Au apărut crăpături și tasări. M-am săturat să tot fac modernizări. Ultima dată am făcut în vară. Dacă se va relua circulația tramvaielor, se va distruge tot", spune nemulțumită femeia.

Un alt vecin, Valentin Ropotă, 76 de ani, fost constructor spune că vibrațiile și șocurile induse de tramvaie au dus la degradarea străzii și tasarea caselor: „S-a depășit limita de zgomot și vibrații. Dacă se mai reia circulația dăm Primăria în judecată și cerem daune".

Jean Alexiu, locuitor de pe strada Mihai Bravu, spune că strada nu are o infrastructură capabilă să permită sarcina de 20 de tone cât are un vagon de tramvai.

„Ca urmare a circulației tramvaielor, strada s-a surpat de patru ori. O dată în 2008 și de trei ori în 2009. Poluanții care au afectat în mod deosebit această stradă au fost: zgomotul care atinge 71 decibeli față de 55 decibeli cât arată limita legală, vibrațiile puternice, radiațiile electromagnetice tehno- patogene generate de liniile de contact la care sunt supuși locuitorii din zonă. Totul se desfășoară pe o stradă de categoria a treia cu o lățime de numai nouă metri în timp ce legislația în vigoare permite circculația tramvaielor numai pe străzi de categoria a doua și a întâia cu lățimea minimă de 14 metri", a spus Alexiu.

Ultimul apel făcut de către Primărie pentru eliminarea tramvaielor pe acest tronson a fost semnat de 42 de persoane.

„Primăria ne-a răspuns prin pasivitate totală. Am cerut ca în locul tramvaielor să pună utobuze de mică capacitate și greutate ( tip ISUZU). Nu s-ar mai produce vibrațiii, zgomete și radiații, concomitent ameliorându-se și fenomenulde tasare al clădirilor. Pe această stradă sunt și foarte multe hrube subteran", ne-a declarat Jean Alexiu.

Fără sorți de izbândă

În ciuda numeroaselor reclamații, Genica Totolici, directorul SC Transurb, ne-a declarat că circulați tramvaielor pe strada Mihai Bravu va fi reluată: „Noi ne susținem punctul de vedere, în sensul repunerii liniei de tramvai pe strada Mihai Bravu" .
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
claudiu_samy



Data înscrierii: 25/Ian/2007
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 223
Locație: Galati; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 10:08:39    Titlul subiectului: 140802

peisaj_urban a scris:
Ca urmare a circulației tramvaielor, strada s-a surpat de patru ori. O dată în 2008 și de trei ori în 2009.
Asa, de curiozitate: in 2009 a trecut vreun tramvai spre gara pe Mihail Bravu? Lucrarile la str Barasabiei au inceput in iulie 2009, dar 36 a fost inlocuit cu autobuze mult mai devreme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul GALAȚI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 18, 19, 20  Următoare
Pagina 14 din 20

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community