Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 14 Feb 2011 00:33:39 Titlul subiectului: |
139905 |
|
folkfan a scris: | Undeva prin 1999-2000 aceste masini au fost o revelatie pentru transportul in comun bucurestean. |
Si Tatre-le, Timis-urile, EP-V3A-urile, V3A-urile 93, Roman-urile, DAC-urile au fost la vremea lor revelatii pentru transportul in comun... . Ce vrei, sa fie nemuritoare si indestructibile?... Vehiculele sunt construite sa-si faca datoria pentru o vreme, apoi fiind depasite de altele mai bune si tot asa. Depinde insa si de oameni si naravuri cat de mult tin... Revenind la ideea topicului, guest si mrM au dreptate, sunt niste vehicule foarte bune si-si fac datoria de atata timp. S-au "invechit" datorita civilizatiei (oameni si drumuri). Uite, cele din Galati arata foarte bine si au o tinuta de drum la fel de buna. Si eu le consider mai bune decat Irisbus-urile.
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Feb 2011 14:59:33 Titlul subiectului: |
140010 |
|
La ce foloseste furtunul de deasupra usii?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.07 kb |
Vizualizat: |
de 35529 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Feb 2011 00:18:11 Titlul subiectului: |
140175 |
|
Acel furtun alb este de la senzori, furtunele de alimentare cu aer sunt in interior unde se afla electrovalva si cilindrii de la usi.
Furtunele de alimentare cu aer sunt albastre si mult mai groase.
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Sâm 19 Feb 2011 00:32:16 Titlul subiectului: |
140176 |
|
ASTRA IRISBUS a scris: | Acel furtun alb este de la senzori | Acei "senzori" despre care vorbiti sunt cumva dispozitivele "om-in-usa", cele care sesizeaza presiunea exercitata asupra garniturii de cauciuc a usilor in cazul in care un calator sau un obiect este prins intre usi si care comanda redeschiderea usii?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
ASTRA IRISBUS
Data înscrierii: 20/Ian/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2021 Mesaje: 29 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Feb 2011 02:33:56 Titlul subiectului: |
140205 |
|
Da. Furtunele de la senzori comanda un releu si se pot regla.
Sunt 2 lucruri diferite furtunele de la senzori cu cele de la alimentarea cilindrilor.
_________________ ASTRA IRISBUS |
|
Sus |
|
|
cipmars
Data înscrierii: 03/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Mar/2019 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Feb 2011 12:55:49 Titlul subiectului: Ce ar cauta? |
140217 |
|
Plus de asta nu ar avea ce cauta alimentarea cu aer in usa, pentru ca mecanismul este deasupra.
_________________ Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B. |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Apr 2012 21:28:35 Titlul subiectului: |
155131 |
|
Prima serie de masini Ikarus 415T a inceput sa circule prin Bucuresti in 1998. O parte din ele au deja 14 ani si se observa din plin: usi aproape smulse, butoane disparute, led-uri arse, scaune jerpelite si care se misca, geamuri defecte, in ulrima vreme-pene de curent (nu se mai alimenteaza), poate si alte probeme. Ce soarta vor avea oare in urmatorii 2 ani...? Fara o reconditionare serioasa, masinile sunt "pe duca"...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 20 Apr 2012 21:28:16 Titlul subiectului: |
155189 |
|
Primul troleibuz Ikarus a venit in Bucuresti in 1997 de probe si teste si primele in exploatare in 1998
|
|
Sus |
|
|
Andrei96
Data înscrierii: 08/Sep/2013 Ultima vizita: 09/Feb/2016 Mesaje: 28 Locație: Voluntari
|
Trimis: Lun 09 Sep 2013 09:25:56 Titlul subiectului: Troleibuze Astra Ikarus 415T |
166957 |
|
Troleibuzul #5274 mai traieste?
Ca de cand s-a izbit de un stalp nu mai stiu nimic despre el!
_________________ Andrei96
Ador troleibuzele-VECHI! |
|
Sus |
|
|
costy92
Data înscrierii: 01/Sep/2010 Ultima vizita: 25/Dec/2022 Mesaje: 109 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Sep 2013 19:47:40 Titlul subiectului: |
166975 |
|
Este functional la Bujoreni si accidentul a fost mai de mult.
Tocmai ce a vorbit tata cu soferul ce lucreaza pe el.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 10 Ian 2014 19:33:18 Titlul subiectului: |
170235 |
|
De remarcat reclama de pe #5248 era una simpla si concisa -ASTRABUS-exact locul de asamblare Irisbus Citelis
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 11 Ian 2014 01:05:47 Titlul subiectului: |
170265 |
|
Care e situatia exacta a parcului de troleibuze in Bucuresti? Cate Ikarusuri mai circula? Cate sunt in conservare si cate casate? Nu s-ar putea face RK sau chiar vinde la preturi mai mici cateva bucati catre provincie?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 14:23:12 Titlul subiectului: |
170296 |
|
Conform site-ului RATB, exista 195 de troleibuze Ikarus 415T, deci se pare ca 5 trolee au iesit din circulatie (in perioada 1997-2002, au fost livrate 200 de bucati).
Nu cred ca o sa le vanda, deocamdata este nevoie de troleibuze in Bucuresti.
Nu am date despre RK-uri, poate ne ajuta cineva cu informatii suplimentare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 12 Ian 2014 17:40:58 Titlul subiectului: |
170303 |
|
In bunul plac al ITB-ului(a se citi RATB) nu cred ca vom mai vedea vreun RK la Ikarusuri mai ales la cele din seria #5100-#5199 ,poate vom avea o sansa minima sa vedem la cealalta serie #5200-#5300,iar in conservare numai la depoul Bucuresti-Noi sunt trase pe dreapta cel putin 15 troleibuze (mai ales acum de cand l-au desfiintat pe 97) numere de parc nu am retinut dar sunt doar din seria 51...Sa mai fie si prin Berceni si Vatra nu am idee cand voi trece prin zona o sa incerc sa vad ce se vede de la strada mai ales la Berceni care imi este in drum.Cand ajung in zona la B-Noi voi incerca sa iau si ceva numere de parc.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Andrei96
Data înscrierii: 08/Sep/2013 Ultima vizita: 09/Feb/2016 Mesaje: 28 Locație: Voluntari
|
Trimis: Dum 03 Mai 2015 11:47:54 Titlul subiectului: |
178917 |
|
Un Saviem, Dac x 17, Ikarus si un Rocar de Simon, la Universitate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.52 kb |
Vizualizat: |
de 29640 ori |
|
_________________ Andrei96
Ador troleibuzele-VECHI! |
|
Sus |
|
|
RATB904
Data înscrierii: 21/Sep/2015 Ultima vizita: 08/Oct/2023 Mesaje: 93 Locație: Bucuresti, Sect. 2 (Obor)
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 07:21:57 Titlul subiectului: |
182138 |
|
Nu cred ca este adevarata stirea, din moment ce ne confruntam cu un deficit de mijloace de transport in comun. E drept ca la troleibuze stam mai bine decat la tramvaie, dar avem nevoie se de trolee. Alt aspect, Ikarusurile din prima serie, au implinit 18 ani, si-au depasit demult limita de casare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 07:36:50 Titlul subiectului: |
182141 |
|
18 ani pentru un troleibuz nu e putin da nici foarte mult. Mai ales daca ne gandim ca in unele orase din Romania s-au adus troleibuze SH chiar si cu 30 de ani la activ (vezi FBW 91 GTL ex. Berna care au ajuns in 2006 la Brasov). Problema e ca intai trebuie inoit parcul de troleibuze din Bucuresti si apoi sa se faca astfel de donatii.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 08:10:02 Titlul subiectului: |
182142 |
|
Da, dar sunt 18 ani in conditiile exploatarii din Bucuresti si mentenanta romaneasca. Nu se poate compara un troleibuz care a fost exploatat in conditiile din Berna cu unul care a fost exploatat in conditiile din Bucuresti.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 19 Oct 2015 10:37:32 Titlul subiectului: |
182150 |
|
Si asta e adevarat, mai ales datorita stilului de condus a unor soferi sau a lipsei pieselor de schimb care au dus la tot felul de improvizatii.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Sâm 09 Ian 2016 12:20:10 Titlul subiectului: |
183199 |
|
Care este situatia in momentul de fata,sunt troleibuze in situatia de casare?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 27 Apr 2016 09:11:26 Titlul subiectului: |
184837 |
|
Troleibuzele Astra-Ikarus 415T au fost o minunatie la vremea lor, dar si vremea lor trece ...
Depoul Bucurestii Noi, 03.09.2015 ...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.07 kb |
Vizualizat: |
de 25648 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.7 kb |
Vizualizat: |
de 25648 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.97 kb |
Vizualizat: |
de 25648 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.43 kb |
Vizualizat: |
de 25648 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.92 kb |
Vizualizat: |
de 25648 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.54 kb |
Vizualizat: |
de 25648 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.89 kb |
Vizualizat: |
de 25648 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2016 17:49:57 Titlul subiectului: |
184921 |
|
Deja primele troleibuze, venite in 1997 au implinit varsta de 18 ani ! Problema este ca sunt multe troee trase pe dreapta, care inca ar mai functiona dar nu sunt bani de piese de schimb.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|