Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Articole de presa legate de autogarile buzoiene

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 25 Feb 2009 12:12:13    Titlul subiectului: 106692

http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/hot_2009/pv_01.htm

"PROCES – VERBAL
incheiat astazi, 29 ianuarie 2009, orele 13,00, cu ocazia sedintei ordinare a Consiliului Local al Municipiului Buzau

. . . . . . . . . . .

Proiectul ordinii de zi al sedintei ordinare a fost adus la cunostinta publica in termen legal de catre domnul Nedelcu Stefan, secretarul municipiului, prin intermediul presei locale si pagina de internet si cuprinde urmatoarele:

. . . . . . . . . . .

32. – proiectul de hotarâre pentru aprobarea planului urbanistic de detaliu „Construire autogara pentru calatori, soseaua Pogonele nr.3, municipiul Buzau, judetul Buzau”, la solicitarea Societatii Comerciale „Foraj” S.A. Buzau;

. . . . . . . . . . .

***
Domnul consilier Diaconita Cornel, presedintele sedintei, supune apoi dezbaterii domnilor consilieri proiectul de hotarâre pentru aprobarea planului urbanistic de detaliu „Construire autogara pentru calatori, soseaua Pogonele nr.3, municipiul Buzau, judetul Buzau”, la solicitarea Societatii Comerciale „Foraj” S.A. Buzau.
Nefiind exprimate puncte de vedere, proiectul de hotarâre este supus votului domnilor consilier si adoptat cu unanimitate de voturi.
***
"

Mda, poate ca e bine sa faca o noua autogara in zona soselei Pogonele, ar mai descongestiona strazile interioare din Buzau, aglomerate si de aceste autobuze si microbuze intra si inter-judetene, care - desi nu au voie, fiind o hotarare de consiliu local in acest sens - tranziteaza fara nici o problema orasul.

Daca s-ar construi autogari in zona limitrofa a orasului, calatorii ar fi nevoiti sa foloseasca transportul public urban pentru a ajunge in oras, respectiv liniile 3, 9 si 10, generand un flux de calatori suplimentar bine venit.

Da' acuma, asa, ca gluma, ce treaba are obiectul de activitate la care te trimite denumirea firmei, Foraj, cu ... autogara? Sau asta o firma care executa constructia, ea fiind cea care trebuie sa obtina avizele necesare?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 23 Sep 2009 12:28:39    Titlul subiectului: Articole de presa legate de autogarile buzoiene 117351

Alt gen de probleme...

http://www.sansabuzoiana.ro/evenimente.html?aid=2094

Nr. 2293 de miercuri, 1 februarie 2006

"Formula Auschwitz pentru zilele noastre

Executați în timp Și fără multe strigăte
Autobuzele gazează cetățenii din zona Unirii Nord

articol de: Mărgărit GROSU
Executați în timp Și fără multe strigăte

Locuitorii din zona Autogării Nord așteaptă disperați intervenția autorităților abilitate în acest domeniu, pentru a scăpa de coșmarul vecinătății cu acest monstru ce le-a transformat viața într-un coșmar. Dacă pentru trepidații și zgomotul produs de motoarele turate la maxim, de la primele ore ale dimineții, au mai găsit un leac prin utilizarea camerelor mai îndepărtate de autogară, de fumul gros înțepător n-au scăpare.

S-au plîns peste tot, dar au rămas cu ochii-n soare așteptînd în zadar ca cineva să se deplaseze la fața locului, să constate și eventual să găsească soluții de rezolvare a acestei situații. N-a venit nimeni, iar cei care au permis amplasarea acestei parcări de autobuze în imediata vecinătate a caselor s-au acoperit cu hîrtii. Acum le invocă și ridică nepuncioși din umeri. Între timp, cetățenii din acestă zonă și-au schimbat radical modul de viață. Rufele nu mai stau la uscat pe culme pentru că devin instantaneu negre, cu mirosul specific de motorină arsă. Ferestrele au fost bătute de mult în cuie și mulți dintre cei intervievați se gîndesc serios la achiziționarea unor măști de gaze. Cei mai afectați sînt copiii, care suportă cu greu gazele de eșapament emise cu dărnicie de rablele ce se pregătesc să plece în cursă de la primele ore ale dimineții.

Casele s-au transformat în afumători, iar dependințele în W.C.-uri publice
La fața locului, în ogrăzile cetățenilor, dar și în case fumul se simțea și la orele prînzului, chiar dacă majoritatea mijloacelor de transport erau plecate în cursă. Alexandru Minea era destul de dezamăgit că a avut proasta inspirație să-l creadă pe cuvînt pe patron atunci cînd și-a dat acordul înființării acestei baze de transport. "A promis la început că va înnoi parcul de mașini pentru a scăpa de fum, dar anii trec și sănătatea ni se subrezește din cauza fumului inhalat zilnic. A făcut un gard, dar de fum tot nu putem scăpa. Eu sînt mai norocos, dar ceilalți vecini sînt sufocați în fiecare zi de fum", ne-a declarat Alexandru Minea. Un alt vecin, Marin Draghia, împărtășește aceeași soartă ca și ceilalți riverani. Și lui i-au promis la început marea cu sarea și buna vecinătate. Nu a primit nimic. Necazurile l-au învăluit, iar perdeaua de fum este doar una dintre problemele acestui nefericit. În perioada ploilor curtea și bucătăria îi sînt inundate de W.C.-ul aflat în dotarea autogării care a fost cuplat la rețeaua de scurgere a apelor pluviale. Zona în care sînt amplasate casele fiind mai joasă, este inundată periodic. Ceilalți vecini împărtășesc aceeași soartă. I-a disperat vecinătatea cu autogara și sînt surprinși de neputința autorităților.

Agenția de Protecție a Mediului s-a acoperit cu hîrtii
Ce spun documentele emise de autoritatea care a îngăduit amplarea aici a Autogării Nord, este lesne de văzut. Din Notificarea de Impact Redus ștampilată cu litera B de către Agenția de Protecție a Mediului reiese că s-a făcut o analiză tehnică a documentației depuse de firma Voicilă Magazin Mixt S.N.C., proprietara afacerii și s-a emis Notificarea de Impact Redus-Ștampila B, cu numărul 47 din 23.05.2005. Printre multe obligații care au fost date în sarcina beneficiarului atît pe timpul construcției cît și în timpul exploatării cîteva sînt esențiale pentru vecini, dar sînt încălcate cu bună știință de către beneficar. La punctul patru din această Notificare, Agenția de Protecție a Mediului a considerat necesar să insereze cîteva clauze, printre care și faptul că autogara va servi doar ca punct de plecare și sosire a călătorilor. Autobuzele vor fi garate la peron cu maximum 15 minute înainte de plecarea în cursă și vor elibera peronul în maxim 15 minute după sosire. În același timp nu vor fi prezente în autogară mai mult de 5 mijloace de transport, se mai arată în Notificarea cu pricina.

Mai plimb-o nene și la ceilalți vecini
Multe alte clauze au fost cuprinse pentru a se evita o vecinătate neplăcută și o poluare a mediului care, dacă ar fi fost respectate, nu s-ar fi ajuns aici. Dar dintre puține clauze enumerate mai sus nu se respectă nici una. Autogara este plină de mijloace de transport permanent. Cele mai vizate de riverani sînt totuși rablele fumegînde, care au nevoie de cîteva ore de funcționare în gol pentru a putea fi utilizabile. Dintre toate, una gălbioară se remarcă prin apetitul fumigen, după cum declara o bătrînică disperată și ea de "plăcuta" vecinătate. "Le spun mereu s-o mai plimbe că ne asfixiem, dar nu ne bagă în seamă", ne-a declarat supărată bătrîna. Despre celelalte clauze pe care proprietarul parcului auto ar fi trebuit să le respecte, în baza legilor enumerate în actul emis de Agenția de Protecția Mediului, este inutil să mai vorbim, pentru că pe chipurile riveranilor se citește limpede modul în care sînt acestea respectate."

________________________________________________________________________________

http://www.sansabuzoiana.ro/evenimente.html?aid=2812

Nr. 2320 de sambata, 4 martie 2006

"Strigătele executaților au fost auzite la Garda de Mediu
Cetățenii din Unirii Nord mai au o săptămînă de gazare

articol de: Laurențiu MARINOV
Strigătele executaților au fost auzite la Garda de Mediu

Autogara de lîngă magazinul XXL ar putea fi închisă de săptămîna viitoare. Măsura va fi luată de comisarii Gărzii de Mediu dacă societatea care administrează respectiva autogară va continua să ignore condițiile impuse pentru a putea funcționa legal. Cetățenii care locuiesc în zonă, exasperați de fumul pe care sînt nevoiți să îl inhaleze în permanență și de zgomotul produs de autobuze, s-au plîns la Garda de Mediu.

Aviz încîlcit
În urma acestor sesizări comisarii de mediu au făcut mai multe controale la autogara cu pricina. La fața locului aceștia au constatat în primul rînd că nu sînt respectate condițiile impuse prin notificarea Agenției de Mediu. Mai exact, pentru a avea dreptul să funcționeze autogara ar fi trebuit să fie folosită numai ca punct de plecare și sosire a autovehiculelor, cu un drept de staționare de maxim 15 minute. În același timp, potrivit aceleiași notificări, în autogară este interzisă staționarea a mai mult de 5 mijloace de transport. La primul control efectuat în luna decembrie a anului trecut situația nu se prezenta nici pe departe așa cum ar fi trebuit. Mașinile erau parcate și nu staționate, iar în privința numărului, acesta era cu mult mai mare decît cel permis. În consecință, reprezentanții Gărzii de Mediu au aplicat societății "Voicilă Magazin Mixt " SRL ce are în administrare autogara o amendă contravențională de 65 milioane de lei și au impus efectuarea unei analize a emisiilor de noxe și a nivelului de zgomot.

Surprinzător, buletinul de analiză este bun
În scurt timp societatea s-a conformat, însă numai parțial. A prezentat la Garda de Mediu buletinul de analiză solicitat, din care, surprinzător, rezulta că determinările sînt în limitele admise și că poluarea este ca și inexistentă, deși în realitate situația era cu totul alta. Considerîndu-se absolviți de orice vină, reprezentanții societății au continuat să polueze atît cu emanații de gaze, cît și fonic, spre disperarea cetățenilor din vecinătate. Ei au folosit în continuare autogara și pe post de parcare pentru autobuze și alte mijloace de transport, neținînd cont de limitarea numărului acestora.
Monitorizare în zona autogării
Văzînd că situația este departe de a fi îndreptată locuitorii din zonă au sesizat iar Garda de Mediu. Timp de o săptămînă reprezentanții instituției au monitorizat activitatea din autogară pînă ieri, cînd au hotărît să acționeze și au organizat un nou control. În momentul descinderii comisarilor de mediu, în autogară se aflau 14 mijloace de transport care își așteptau călătorii și nu 5 cît era permis. Motivul a fost suficient pentru ca SC "Voicilă Magazin Mixt" SRL să încaseze o nouă amendă. De data aceasta sancțiunea a fost usturătoare, contravenientul fiind obligat la plata unei amenzi de 300 de milioane de lei vechi.

Ultimatum de o săptămînă
Garda de Mediu i-a pus administratorului în vedere să intre în legalitate în termen de cel mult 7 zile, în caz contrar după termenul stabilit activitatea autogării va fi închisă. Conștient de data aceasta că nu este de glumă și că trebuie să își rezolve problema, administratorul s-a angajat să respecte condițiile din notificarea de la Agenția de Mediu în baza căreia are dreptul să funcționeze și să aducă la cunoștința operatorilor de transport găzduiți de autogară, faptul că nu vor mai avea voie să parcheze în incinta acesteia. Pe 11 martie comisarii Gărzii de Mediu se vor deplasa iar la fața locului să constate dacă locuitorii zonei au scăpat în sfîrșit de mirosul gazelor de eșapament și de zgomotul produs de motoarele mijloacelor de transport."

______________________________________________________________________________

http://www.sansabuzoiana.ro/evenimente.html?aid=2976

Nr. 2328 de marti, 14 martie 2006

"Autogara Nord intră încet-încet în legalitate

articol de: Mihai Bunăziua
Autogara Nord intră încet-încet în legalitate

În urma ultimatumului precedat de o amendă de 300 de milioane de lei din partea Gărzii de Mediu, administratorii Autogării Nord Buzău s-au conformat și au luat măsurile pentru intrarea în legalitate. Astfel, autobuzele vechi ce poluau zona atît prin noxe, cît și prin zgomotele produse de motoarele fără catalizatoare turate la maxim, spre disperarea riveranilor, nu mai au voie să parcheze peste noapte în incinta autogării.

Alte măsuri
De asemenea, în momentul sosirii în curtea obiectivului, șoferii autobuzelor trebuie doar să lase călătorii să urce în autovehicul, fără să aștepte mai mult de 30 de minute. "În cazul în care administratorii nu vor respecta normele impuse de noi, prin lege, la prima abatere vom închide autogara", ne-a declarat comisarul-șef al Gărzii de Mediu, Carmen Ichim. Măsurile luate de autorități reprezintă rezultatul mai multor reclamații înaintate de locatarii blocurilor din apropierea autogării. Ei au sesizat faptul că în fiecare dimineață sînt nevoiți să suporte zgomotul motoarelor turate la maxim de șoferii
autobuzelor, dar și fumul gros și negru emanat pe țeava de eșapament a autovehiculelor.

Din week-end sînt alte reguli
De trei zile, noile reguli au început să fie respectate, cel puțin așa susțin oficialii Gărzii de Mediu. Autobuzele nu mai sînt lăsate peste noapte în parcul auto din apropierea supermarketului XXL, iar autobuzele staționează mult mai puțin în autogară decît pînă acum. Inspectorii de mediu vor monitoriza totuși activitatea de la Autogara Buzău Nord, astfel încît să nu mai existe abateri.
"
______________________________________________________________________________

http://www.sansabuzoiana.ro/evenimente.html?numar=2553

Nr. 2553 de miercuri, 6 decembrie 2006

"Autobuzele din Autogara Nord continuă să facă viața amară riveranilor
CondamnaȚi la iad prin gaZare cu UD112

articol de: Mărgărit Grosu
Autobuzele din Autogara Nord continuă să facă viața amară riveranilor

Locuitorii din zona Autogării Nord așteaptă disperați după mai bine de un an intervenția autorităților abilitate în acest domeniu, pentru a scăpa de coșmarul vecinătății cu aceasta, care le-a modificat viața transformînd-o într-un calvar. De la începutul acestui an au sesizat autoritățile ce pot reglementa relațiile de vecinătate, dar fără efect. Trepidațiile și zgomotul produs de motoarele turate la maxim, de la primele ore ale dimineții, i-au determinat pe vecini să utilizeze camerele mai îndepărtate de autogară. De fumul gros și înecăcios n-au însă scăpare.

Amenzile usturătoare nu au avut și efectul scontat
Singura instituție care s-a sesizat a fost Garda de Mediu, care a amendat destul de substanțial administratorul societății. Dar măsurile impuse pentru a asigura o bună vecinătate n-au mai fost luate în considerare pentru că banii dați pe amenzi trebuiau recuperați. Altcineva nu s-a mai obosit să treacă să verifice sesizările cetățenilor, chiar dacă primesc salarii destul de grase pentru acest lucru. De fapt, nici nu puteau, pentru că tot ei au permis amplasarea acestei parcări de autobuze în imediata vecinătate a caselor. Și-au dat acordul și s-au acoperit cu hîrtii pe care acum le invocă și ridică neputincioși din umeri. Între timp, cetățenii din această zonă s-au acomodat cu noul mod de viață. Rufele nu mai stau la uscat pe culme pentru că devin instantaneu negre, parfumate cu mirosul specific de motorină arsă provenit de la autobuzele UD112. Ferestrele au rămas bătute de mult în cuie și mulți dintre cei intervievați se gîndesc serios la achiziționarea unor măști de gaze. Cei mai afectați sînt copiii, care suportă cu greu gazele de eșapament emise cu dărnicie de rablele ce se pregătesc să plece în cursă de la primele ore ale dimineții. Vecinii au rămas la fel de dezamăgiți ca și în primăvara acestui an. L-au crezut pe cuvînt pe patron atunci cînd și-au dat acordul înființării acestei baze de transport. În urma sesizărilor, acesta a promis că va înnoi parcul de mașini. De asemenea, a promis în fața comisarilor de la Garda de Mediu că va respecta măsurile impuse, dar totul a rămas la această fază, adică a promisiunilor.

Măsurile impuse de comisarii de la Garda de Mediu au rămas doar pe hîrtie
Din Notificarea de Impact Redus ștampilată cu litera B de către Agenția de Protecție a Mediului reiese că s-a făcut o analiză tehnică a documentației depuse de firma Voicilă Magazin Mixt S.N.C., proprietara afacerii și s-a emis Notificarea de Impact Redus-Ștampila B, cu numărul 47 din 23.05.2005. Printre multe obligații care au fost date în sarcina beneficiarului atît pe timpul construcției cît și în timpul exploatării cîteva sînt esențiale pentru vecini, dar sînt încălcate cu bună știință de către beneficar. La punctul patru din această Notificare, Agenția de Protecție a Mediului a considerat necesar să insereze cîteva clauze, printre care și faptul că autogara va servi doar ca punct de plecare și sosire a călătorilor. Autobuzele vor fi garate la peron cu maximum 15 minute înainte de plecarea în cursă și vor elibera peronul în maxim 15 minute după sosire. În același timp nu vor fi prezente în autogară mai mult de 5 mijloace de transport, se mai arată în Notificarea cu pricina. Numai că nici aceasta nu este respectată și nici condițiile impuse de Garda de Mediu."

____________________________________________________________________________

http://www.sansabuzoiana.ro/cotidian.html?aid=22176

Nr. 3102 de joi, 2 octombrie 2008

"Stac S.A., în procedură de faliment

articol de: Roxana Bucur
Stac S.A., în procedură de faliment

Pentru societatea buzoiană vremurile de res­triște au început încă din primăvară, cînd Tribunalul Buzău dispunea prin sentința 218/01.04 deschiderea procedurii de insolvență. Mai mult, începînd cu data de 29 septembrie a fost inițiată procedura falimentului, ca unică soluție pentru stingerea creanțelor creditorilor. Înființată în 1991, S.C. Transport Auto Călători STAC SA s-a ­desprins de fosta Autobază 3 din unitatea I.T.A. Buzău, cu capital integral de stat. Acțiunile societății au fost ulterior vîndute la pachet prin Fondul Proprietății de Stat și o mică parte au fost distribuite salariaților firmei, conform legislației în vigoare în perioada respectivă. Acțiunile societății au fost tranzacționate pe piața Rasdaq pînă în 30 septembrie a.c., dată la care listarea a fost suspendată datorită inițierii procedurii de faliment.

Firmă de apartament
În primăvară, STAC SA rea­lizase una dintre cele mai importante tranzacții de la bursă din acel moment, transferînd echivalentul a 31% din capitalul social al societății, valoarea totală a tranzacției ridicîndu-se la 23 de miliarde de lei vechi. Chiar și în aceste condiții, firma își desfășura activitatea într-un apartament, conform raportului public pe anul 2007 al consiliului de administrație. Terenurile aflate în posesia STAC au fost însă miza afacerii, suprafețele aflîndu-se într-o zonă cu potențial, lîngă XXL.

2008: anul falimentelor
Numărul și valoarea falimentelor deschise de judecătorii sindici în 2008 vor înregistra noi recorduri anul acesta, potrivit unui studiu realizat de o societate de recuperare a creanțelor, preluat de presa centrală. Potrivit aceleiași surse, pînă la jumătatea anului au fost înregistrate peste 9.000 de dosare de faliment, ceea ce reprezintă o creștere de 183%, comparativ cu acceași perioadă din 2007. Și piața financiară este zguduită de efectele falimentelor, acțiunile a 470 de companii fiind delistate de pe piața Rasdaq pe parcursul lunii septembrie, din cauza că au intrat în procedura de faliment, iar în perioada următoare alte 110-120 de societăți urmează să fie eliminate de pe listele bursei, relevă studiul amintit.
"

Asa se face "treaba", orice ca sa puna mana pe terenurile vanate...
____________________________________________________________________________________

http://www.sansabuzoiana.ro/prima_ora.html?aid=25558

Nr. 3199 de sambata, 31 ianuarie 2009

"Încă o autogară în municipiu

Se va pleca și din strada Pogonele

articol de: (I.G.)

În baza unei hotărîri de proiect adoptată săptămîna aceasta de consilierii locali, buzoienii care se deplasează cu autobuzele spre comunele din sudul județului vor avea o nouă autogară pe șoseaua Pogonele, la numărul 3. Construcția autogării a primit undă verde de la comisia de urbanism a Primăriei și urmează să se materializeze pe terenul proprietate privată a societății "Foraj" S.A. Buzău. Viitoarea gară va fi una modernă, dotată cu toate utilitățile și se va întinde pe o suprafață de 2.702 m.p., ce aparține societății menționate și pe un teren de 1.441 m.p. ce urmează să fie scos la licitație publică deschisă, în vederea vînzării. Celelalte documente se vor prezenta spre vizare comisiilor specializate, după cumpărarea terenului prezentat și eliberarea autorizației de construire. Autogara din strada Pogonele va avea parcare proprie modernă, iar clădirea propriu zisă va fi cu un etaj.
"



nr87_eveniment_1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.14 kb
 Vizualizat:  de 12166 ori

nr87_eveniment_1.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 12 Iul 2010 15:04:33    Titlul subiectului: 129847

http://www.sansabuzoiana.ro/evenimente.html?aid=36097

"A avea sau nu... autogară modernă

Așteptînd rata, în boscheți, printre gunoaie
Haosul trebuie repede curmat

articol de: (I.G.)
Așteptînd rata, în boscheți, printre gunoaie

Nu este de ajuns că fosta autogară e năpădită de buruieni și gunoaie, dar de aici se fac și curse regulate de călători, sfidînd orice lege aflată în vigoare. Potrivit Ordinului ministrului transporturilor 1892/2006, licențele pentru activitățile ce se pot desfășura în autogări se acordă numai dacă sînt îndeplinite o serie de condiții stricte, printre care se menționează și casa de bilete, birou de mișcare, grup sanitar, sală de așteptare, spațiu pentru depozitarea bagajelor și altele. La fosta autogară, care ar fi trebuit să fie dezafectată, toate aceste condiții sînt "îndeplinite" în boscheții de acolo, printre cîinii comunitari și gunoaiele ce emană mirosuri pestilențiale.

Nimic nou: mizerie și comunitari!

Nu este nici un secret că, terenul pe care a funcționat Autogara Sud, a fost lăsat în paragină de proprietari, fiind năpădit de bălării. Chiar dacă proprietarii care l-au achiziționat și-au exprimat intenția clară de a construi acolo un magazin, nu i-au dat pînă acum nici o întrebuințare, dar cu toate acestea, locul cu pricina este folosit tot pe post de... autogară, de unde pleacă ratele spre localitățile din județ. Că sînt încălcate toate normele de igienă este de la sine înțeles, dar cum se face că un astfel de obiectiv aflat chiar sub nasul autorităților locale, ale ARR și ale altor organisme menite să protejeze interesele cetățenilor este trecut cu vederea.

Pînă cînd?
Dintre tufișurile pline cu gunoaie și cîini comunitari, pleacă zilnic zeci de autobuze, a le căror șoferi, în afara faptului că încalcă toată paleta legislativă din domeniu aflată în vigoare, au mai comis una: au majorat nejustificat prețurile la bilete cu pînă la 20 la sută. Pentru ce? Pentru "confortul" de a aștepta printre puricii cîinilor și gunoaiele menajere? Sau pentru "dotările" din mașinile respective, care lasă de dorit? Se pare că va mai trece mult pînă vom deveni europeni și aici, iar instituțiile statului, plătite din bani publici își vor face cu prisosință datoria.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 31 Oct 2010 16:22:05    Titlul subiectului: 135666

Inca una?!? In oras?!? E, las-asa, ca la Buzau cica asta se cheama "concurenta"... pe sistemul hai sa facem zeci de autogari, da' nici una ca lumea... pai daca zice primaru' ca e bine... E, lui si sistemul parazitar maxi-taxi i se pare ca e bun... Evil or Very Mad

http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=38217

"Cît de multe și de dese

Ce-i lipsea Buzăului... încă o autogară

articol de: (A.V.)

Mîndra noastră urbe se va înnoi cu o autogară. Pe principiul concurența stimulează calitatea, mai-marii administrației locale s-au gîndit că n-ar strica încă o astfel de investiție. Cu cît sînt mai multe, vor acorda servicii de mai bună calitate, ne asigură primarul Constantin Boșcodeală. Fericiții beneficiari vor fi buzoienii care călătoresc spre estul județului. Cu plecare din strada Dorobanți Municipiul Buzău, acolo unde va funcționa noua autogară, pasagerii vor fi îmbarcați cu destinația Cilibia � Rușețu � Pogoanele... și mai departe."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mar 02 Noi 2010 16:39:33, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 02 Noi 2010 16:38:42    Titlul subiectului: 135763

Acuma, cercetand "cazul", vedem ca de fapt s-a mai autorizat inca o "autogara", a firmei DenisCom... Rolling Eyes cred ca astia o sa faca autogari la fiecare scara de bloc, in fiecare curte...

Tot ca "detaliu", vedeti ca presa vorbeste ca autogara aia de pe strada Dorobanti cica ar fi destinata sa deserveasca traseele din estul judetului, insa daca "examinam" hotararea de Consiliu Local vedem ca se prevad trasee de acces la autogara pentru toate traseele judetene posibile... Rolling Eyes

http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/hot_propuneri/HCL%20Trasee%20Auto.htm

"ROMÂNIA

JUDEȚUL BUZĂU

MUNICIPIUL BUZĂU

- PRIMAR -

Nr. 18737/2010

A N U N Ț P U B L I C

În conformitate cu dispozițiile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică și ale art. 49, alin. (2) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, aduc la cunoștință publică faptul că s-a elaborat proiectul de hotărâre pentru aprobarea traseelor utilizate în municipiul Buzău de operatorii de transport rutier de persoane prin servicii regulate în trafic județean și interjudețean în vederea îmbarcării/debarcării călătorilor.

Persoanele interesate pot consulta hotărârea sus-menționată, la avizierul principal de la blocul C.1 și pe site-ul instituției la adresa www.primariabuzau.ro .

PRIMARUL MUNICIPIULUI BUZĂU,

dr. ing.Constantin Boșcodeală

EN/GI

ex. 3

26.10.2010

ROMÂNIA

JUDEȚUL BUZĂU

MUNICIPIUL BUZĂU

-CONSILIUL LOCAL-

HOTĂRÂRE

pentru aprobarea traseelor utilizate în municipiul Buzău de operatorii de transport rutier de persoane prin servicii regulate în trafic județean și interjudețean în vederea îmbarcării/debarcării călătorilor

Consiliul Local al Municipiului Buzău, județul Buzău, întrunit în ședință ordinară;

Având în vedere:

-expunerea de motive a primarului municipiului Buzău, înregistrată sub nr. 17.894/2010 prin care se propune aprobarea traseelor utilizate în municipiul Buzău de operatorii de transport în trafic județean și interjudețean în vederea îmbarcării/debarcării călătorilor;

-referatul Corpului de Control Comercial, Transporturi Locale, precum si avizul Comisiei pentru activități economico-financiare, patrimoniu si agricultură a Consiliului Local al Municipiului Buzău;

-prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 102/2006, cu modificările și completările ulterioare;

-prevederile Ordinului nr. 1892/2006 al ministrului transporturilor, construcțiilor si turismului,

În temeiul art. 36, alin (2), lit. d) și alin. (6), lit. a-14), art. 45, alin. (1), art. 49, alin (2) si art. 115, alin. (1), lit. b) din Legea nr. 215/2001 a administrației publice locale, republicată, cu modificările și completările ulterioare

HOTĂRĂȘTE:

Art. 1-Se aprobă traseele care vor fi folosite în municipiul Buzău de operatorii de transport rutier de persoane prin servicii regulate în trafic județean si interjudețean în vederea îmbarcării/debarcării călătorilor, după cum urmează:

autovehiculele deservite de autogara Buzău-Nord vor circula pe următoarele rute:

-autovehiculele care sosesc din zona de nord a județului Buzău (peste râul Buzău) vor circula pe traseul : pod Mărăcineni - str. Unirii (până la ‘’XXL’’) - autogara Buzău Nord și retur;

–autovehiculele care sosesc din zona de vest a județului Buzău (D.N.10) vor circula pe traseul:str. Transilvaniei până la intersecția cu Clubul Polițiștilor – str. Unirii Nord - autogara Buzău Nord si retur;

autovehiculele deservite de autogara din b-dul Republicii (piața ‘’24 Ianuarie’’) vor utiliza următoarele rute de circulație:

-autovehiculele care sosesc pe D.N.2B (șoseaua Brăilei) vor circula pe traseul: șoseaua Brăilei - pasaj superior str. Horticolei - b-dul Republicii - autogară și retur;

-autovehiculele care sosesc pe D.N.2-E.85 (șoseaua Spătarului) vor circula pe traseul: aleea Industriilor - șoseaua Brăilei - pasaj superior str. Horticolei - b-dul Republicii - autogară si retur;

-autovehiculele care sosesc de pe șoseaua Pogonele (cimitirul Evreiesc) vor circula pe traseul: aleea Industriilor - șoseaua Brăilei - pasaj superior str. Horticolei - b-dul Republicii - autogară si retur;

-autovehiculele care sosesc de pe D.N. 1B (Ploiești) -vor circula pe traseul: b-dul. Unirii - b-dul 1 Decembrie 1918 - b-dul Republicii - autogară si retur.

autovehiculele deservite de autogara din str. Dorobanți, nr. 260, aparținănd S.C. ‘’EUROCAR SERVICE’’S.A. vor utiliza următoarele trasee:

-autovehiculele care sosesc din zona de nord a județului vor circula pe traseul : Pod Mărăcineni - Șoseaua Nordului (centură ) - b-dul 1 Decembrie 1918 - b-dul Republicii - str. Horticolei - autogară și retur.

- autovehiculele care sosesc din zona de vest a județului (D.N. 10) vor circula pe traseul: Str. Transilvaniei - Șoseaua Nordului (centură) - b-dul 1 Decembrie 1918 - b-dul Republicii - str. Horticolei - autogară și retur.

-autovehiculele care sosesc de pe D.N. 1B (Ploiești) vor circula pe traseul :B-dul Unirii - b-dul 1 Decembrie 1918 - b-dul Republicii - str. Horticolei- autogară și retur.

- autovehiculele care sosesc de pe Șos. Pogonele (Cimitirul Evreiesc) vor circula pe traseul :Al. Industriilor - Șoseaua Brăilei (pasaj)-str. Horticolei-autogară și retur.

- autovehiculele care sosesc de pe D.N. 2B vor circula pe traseul: Șos. Brăilei (pasaj ) - str. Horticolei - autogară și retur.


autovehiculele care deservesc zona de nord a județului autorizate pentru traseele cu capăt de linie miniautogara apartinând S.C. ‘’DENIS COM” S.R.L. situată în Buzău, strada Alexandru Marghiloman, nr. 145 vor circula pe traseul str. Unirii Nord-str. Obor - str. Al. Marghiloman - miniautogară și retur.

Art. 2 Îmbarcarea/debarcarea călătorilor în alte stații din municipiul Buzău, exceptând autogările legal aprobate, este interzisă.

Art. 3 Prezenta hotărâre intră în vigoare începând cu data aducerii la cunoștință publică în condițiile prevăzute de lege, dată la care Hotărârea nr. 92/2007 a Consiliului Local al Municipiului Buzău se abrogă.

Art. 4 Primarul municipiului Buzău, prin intermediul Corpului de Control Comercial, Transporturi Locale și Serviciului Gospodărie Comunală si Locativă, cu sprijinul Autorității Rutiere Române –Agenția ARR Buzău și Serviciul Politiei Rutiere din cadrul Inspectoratului de Poliție al Județului Buzău, va aduce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.

PREȘEDINTELE ȘEDINȚEI,

consilier

Contrasemnează :

Secretarul municipiului Buzău,

Ștefan Nedelcu

Buzău,

Nr.

Hotărârea a fost adoptată cu_________voturi pentru,____voturi împotrivă si____abțineri

ROMÂNIA

JUDETUL BUZĂU

MUNICIPIUL BUZĂU

PRIMAR

Nr. 17894 / 2010

EXPUNERE DE MOTIVE

la proiectul de hotărâre pentru aprobarea traseelor utilizate în municipiul Buzău de operatorii de transport rutier de persoane prin servicii regulate în trafic județean și interjudețean în vederea îmbarcării / debarcării călătorilor

Prin Hotărârea Consiliului Local nr. 92/2007 au fost stabilite și aprobate traseele care sunt folosite în municipiul Buzău de operatorii de transport rutier de persoane în trafic județean si interjudețean, în vederea îmbarcării / debarcării călătorilor.

Pentru armonizarea prevederilor hotărârii susmenționate cu Programul de transport județean, aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Buzău nr. 50/2008 , se impune actualizarea unor prevederi ale Hotărârii Consiliului Local nr. 92/2007, prin modificarea parțială a unor trasee de tranzitare a municipiului și completarea autogărilor existente (autogara “Buzau Nord“ si autogara “ 24 Ianuarie“) cu autogara aparținând S.C. ‘’EUROCAR SERVICE’’ S.A. situată în strada Dorobanți, nr. 260 și miniautogara aparținând S.C. “DENIS COM” S.R.L. situata in strada Alexandru Marghiloman, nr. 45, înființate ulterior adoptării hotărârii 92/2007.

Se urmareste astfel, rezolvarea cererilor călătorilor precum si ale operatorilor de transport si asigurarea condițiilor pentru un serviciu public civilizat, avându-se în vedere în continuare, descongestionarea circulației in municipiu și crearea de condiții pentru o concurență loială între operatori.

În sensul celor de mai sus propunem adoptarea unei noi hotărâri cu caracter normativ și abrogarea Hotărârii Consiliului Local nr. 92/2007.

PRIMAR

Dr. ing. Constantin Boșcodeală

ROMÂNIA

JUDEȚUL BUZĂU

MUNICIPIUL BUZĂU

CORPUL DE CONTROL COMERCIAL ȘI TRANSPORTURI LOCALE

NR .17894/2010

RAPORT

pentru aprobarea traseelor utilizate în municipiul Buzău de operatorii de transport rutier de persoane prin servicii regulate în trafic județean și interjudețean în vederea îmbarcării/debarcării călătorilor

Operatorii de transport rutier de persoane care dețin licențe pentru traseele județene sau interjudețene tranzitează municipiul Buzău pentru îmbarcarea, respectiv debarcarea călătorilor la cele două autogări autorizate, respectiv: Buzău nord (zona XXL) și bulevardul Republicii (piața „24 ianuarie”).

Prin Hotărârea nr.92 din 26 aprilie 2007 au fost stabilite și aprobate traseele folosite de către operatorii implicați în această activitate pentru tranzitarea municipiului.

La solicitarea Consiliului Județean Buzău împreună cu o parte din operatorii de transport, se propune armonizarea Hotărârii Consiliului Local nr.92/2007, cu Programul județean de transport aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean nr.50/26.03.2008 ,fiind necesară modificarea unora dintre traseele aprobate.

Deoarece ulterior aprobării Hotărârii Consiliului Local nr.92/2007 s-au mai înființat: o miniautogară apartinând firmei „DENIS COM„ S.R.L. situată în strada Alexandru Marghiloman, nr. 145 și o autogară apartinâd firmei „EUROCAR SERVICE„ S.A., situată in strada Dorobanti nr. 260, este necesar să se stabilească si traseele de tranzitare a municipiului de la si către aceste autogări.

În sensul celor de mai sus s-a redactat alăturatul proiect de hotărâre pentru a fi promovat pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local al Municipiului Buzău.

ȘEF BIROU

Ec. Garofița Iordache
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 10:56:30    Titlul subiectului: 140311

Urmare unei petitii adresate de un cetatean, petitie disponibila la

http://www.domnuleprimar.ro/48899-Domnule-Primar-orasul-nostru-are-super-hipermarket-uri-adiacente-cartier.html ,

din raspunsul primit de petent rezulta ca pe terenul fostei autogari din zona Garii ar exista intentii de construire a unui supermarket...

Aia e, autogarile existente, precum cea de la Piata Saraca, sunt peste masura de inghesuite, in schimb pe terenul fostei autogari, teren ideal pentru a reconstrui fie tot o autogara, fie un terminal inter-modal, incluzand si transportul local, facem supermarket... Rolling Eyes Tembelism, ca doar suntem in Romania...

"Raspunsul primarului

22 Februarie 2011

Pe locul fostei "Autogari", la Gara exista Certificat de Urbanism si cerere de Autorizatie de Constructie pentru un supermarket (MAGNUM ROMANIA).

In zona Buzau Sud exista intentia realizarii unui hipermarket Kauffland."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 12:45:29    Titlul subiectului: 141445

http://www.adevarul.ro/locale/buzau/buzau-hoti-politie-flagrant-telefon-mobil_0_448755428.html

"Autogara Sud din Buzău a devenit cuibul hoților din buzunare! Aseară, un tânăr a fost prins în flagrant!

DENISA BACIU

Marți 22 mar 2011

Aseară, un tânăr a fost prins în flagrant!

Aseară, un bărbat de 63 de ani, din Brăești, s-a plâns Poliției Municipale că fusese buzunărit și prădat de un telefon mobil, chiar înainte să urce în autobuz.

Acesta a avut noroc pentru că polițiștii de la investigații criminale l-au prins repede pe hoț și au recuperat aparatul. Ei au mers în zona autogării, au oprit un adolescent, de 16 ani, care se potrivea semnalmentelor furnizate de victimă iar la controlul corporal a fost găsit telefonul."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 15 Dec 2011 13:39:37    Titlul subiectului: 151049

Locul fostei autogari din zona garii ajunsese un maidan insalubru unde, totusi, se parcau autobuzele si dubele de transport judetene.
La un moment-dat ziceau ca vor face un supermarket, insa pana acum... nimic. Acum le-a venit ideea sa inchida zona si de aici alte probleme..

http://www.sansabuzoiana.ro/la_zi.html?aid=46064&numar=4072&highlight=autobuz

"Pericol de accidente în zona gării din municipiu

Pietonii circulă pe șosea printre mașini
Și asta pentru că terenul vechii autogări a fost împrejmuit cu gard, iar în dreptul acestuia șoferii își parchează mașinile, oamenii nemaiavînd pe unde să circule

articol de: Laura SANDU

De cîteva săptămîni, oamenii circulă printre mașini în zona gării. Și asta pentru că autoritățile au împrejmuit locul unde se situa fosta autogară, închizînd totodată și zona pietonală. Și pentru că acest lucru nu a fost suficient, în dreptul fostei autogări, s-a format și o mini-parcare pentru mașini, care nu dă voie oamenilor să mai treacă pe spațiul dintre mașini și gard. Primăria Buzău a decis să scape de mizeria din zonă și, ca urmare, a curățat spațiul respectiv după care l-a îngrădit. Drept urmare, mașinile, microbuzele și mai ales autobuzele destinate transportului de călători care foloseau spațiul respectiv pentru parcare și îmbarcarea călătorilor și-au găsit alte locații pentru aceste operațiuni. Proprietarii firmelor de transport au optat pentru alte autogări unde să își organizeze plecările și sosirile. Acum ei au la dispoziție atît autogara de la Piața Săracă, dar și auto­gara aflată la ieșirea din oraș, în zona Galleria Mall.

Pericol de accident

Dacă autobuzele și-au găsit foarte repede un alt loc pentru parcarea și îmbarcarea navetiștilor, pietonii care trec prin zonă nu își pot schimba traseul. Acestora nu le rămîne nimic de făcut decît să circule pe șosea printre mașini. Oamenii sînt foarte nemulțumiți în acest sens și recunosc că este un pericol atît pentru ei, cît și pentru copiii lor. Cît despre copii, zilnic trec prin această zonă sute de elevi care locuiesc la țară și sînt nevoiți să facă naveta cu un mijloc de transport în comun.

"Pietonii să circule pe partea cealaltă"
Potrivit viceprimarului Buzăului, Fănică Bîrlă, "pietonii să circule pe partea cealaltă". Și asta pentru că zona unde, în urmă cu cîțiva ani, era autogara, este proprietate privată, iar proprietarul are tot dreptul de a-și împrejmui terenul. Prin urmare, o persoană care se îndreaptă spre autogara de la Piața Săracă, trebuie să traverseze în dreptul locului cu pricina pe partea gării, apoi să parcurgă aproximativ 100 de metri și apoi să traverseze din nou ca să ajungă la destinație. Și asta pentru că, din lipsa locurilor de parcare, șoferii profită de ocazie și blochează spațiul de lîngă gard.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community