Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
linia 84



Data înscrierii: 02/Feb/2010
Ultima vizita: 10/Feb/2012
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti, Drumul Taberei, S6

MesajTrimis: Lun 20 Dec 2010 23:54:54    Titlul subiectului: 137719

Din pacate, maine dimineata multi oameni or sa astepte degeaba tramvaiul 11 la Ghencea. Cu siguranta nu toti sunt informati de schimbarea traseului si de faptul ca le (ne) va fi mai rau cu transportul in zona !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Dec 2010 14:56:52    Titlul subiectului: 137745

Vizita, ca probe nu se poate numi, s-a facut cu prototipul Bucur LF #401. E oare "sanatos" sa faci primul drum pe o linie cu un tramvai nou? As fi recomandat o Tatra sau macar un V3A.

Din pacate nu s-a prea vorbit despre tramvai, jurnalistii astia au scris doar ca lui Oprescu i-a fost frig in tramvai deoarece n-a mers instalatia de incalzire sau ceva de genu' ...

Va prezint cateva linkuri despre eveniment (cu video): Smile

http://stirileprotv.ro/stiri/social/pasajul-basarab-finalizat-in-proportie-de-97-testat-sorin-oprescu.html

http://observator.a1.ro/social/Pasajul-Basarab-in-teste_26490.html

http://observator.a1.ro/social/Primul-drum-peste-Podul-Basarab_26516.html (in acest decomentar reporterii si primarul vorbesc si despre Bucur LF, laudandu-l desigur)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Dec 2010 15:10:49    Titlul subiectului: 137748

La toate taierile de panglici, cand apar somitati gen Oprescu, se pune in circulatie tramvaiul Bucur LF care este cel mai modern tramvai din dotarea RATB-ului. De altfel prima proba cu acest tramvai pe un traseu proaspat modernizat este oarecum logica, acest model de tramvai este cel mai "sensibil" la imperfectiunile infrastructurii si este tocmai bun de testat cu el o sina noua de tramvai. Daca la probele cu acest tramvai totul este in regula, atunci si la celelalte modele de tramvaie, mai putin pretentioase la infrastructura, nu vor fi probleme cand acestea vor merge pe noile tronsoane modernizate.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Impiegatul



Data înscrierii: 10/Apr/2007
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 186
Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 21 Dec 2010 22:44:12    Titlul subiectului: 137766

In ceea ce priveste lipsa informarii aceasta a functionat cat se poate de bine.
Pe la ora 12 am circulat cu tramvaiul 11, pe ceea ce multi au numit incorect noua ruta cand de fapt vorbim de reinstituirea unei linii disparute de ani si ani. Multi au vociferat cand tramvaiul nu a oprit la vechea statie de la Cal. 13 Septembrie colt cu Sos. Progresului si au cerut deschiderea usilor intre statii, altii s-au trezit dupa ce tramvaiul a plecat din noua statie. La fel s-a intamplat si la macazul de la Bd. Gl. Vasile Milea. Mai nimeni nu stia ca tramvaiul nu mai merge in Ghencea, ci in Giulesti.
O singura foaie era lipita la statia desfiintata de 13 Septembrie pe semnul rutier de statie, indoita si vai mama ei... Asta era toata informarea RATB-ului.

_________________
Du-ma acasa mai tramvai...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 05 Ian 2011 10:40:33    Titlul subiectului: 138458

Pe criza asta, Pasajul Barsarab e o vaca numai buna de muls prin smecheria "clasica" a "lucrarilor suplimentare" si a actelor aditionale... da' las', ca bucurestenii platesc fara sa faca scandal, deci...

Dupa mine, daca lucrarile astea "suplimentare" chiar erau absolut necesare si erau strict legate de Pasajul Basarab, (deci nu se puteau separa de EXECUTIA lui), ele trebuiau prevazute in proiectul initial; daca nu au fost prevazute atunci ghinion! ar trebui sa le plateasca cei care au facut proiectul fara sa prevada si aceste lucrari.

Iar daca lucrarile "suplimentare" nu sunt obligatoriu legate de CONSTRUCTIA pasajului, atunci pachetul de lucrari suplimentare trebuiau scoase la licitatie, nu sa fie servita pe tava ditamai suma de bani ACELORASI firme.

Mi-a mai atras atentia o chestie, anume ca se vorbeste despre
faptul ca "În zona pasajului se va realiza cel mai mare punct intermodal din București, spun reprezentanții Primăriei. În același loc vor fi aduse trei linii de tramvai, șase linii de autobuz și două linii de troleibuz, la care se adaugă sistemul de cale ferată și sistemul de metrou."; nu inteleg unde anume sa fie facut acest "nod" unde sa fie stranse IN ACELASI LOC tramvaie, troleibuze si autobuze?!? Sau e o "poveste" inteleasa gresit de ziarista?!?

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Pasajul_Basarab-mai_scump_cu_aproape_10_milioane_de_euro_0_403159733.html

"Pasajul Basarab, mai scump cu aproape 10 milioane de euro

Ana-Maria Niculae

Miercuri 5 ian 2011

Pasajul Basarab

Costul lucrărilor la Pasajul Basarab a fost majorat cu 9,7 milioane de euro printr-un nou act adițional. Scumpirea se datorează lucrărilor suplimentare ce nu au fost cuprinse în proiectul inițial.

La contractul inițial a fost adăugat un al cincilea act adițional cu o valoare de 40 milioane lei cu TVA (aproximativ 9,7 milioane euro). Pasajul ar trebui să fie gata în luna aprilie a acestui an. “Este vorba de o serie de lucrări suplimentare ce nu au fost cuprinse în contractul inițial, precum iluminatul arhitectural, lucrări edilitare sau amenajarea zonei Gării de Nord. De asemenea, va fi modificat sistemul de semaforizare. În contractul inițial a fost prevăzut o semaforizare clasică, însă acum ea va trebui introdusă în Sistemul de Management al Traficului”, a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației din Primăria Municipiului București.

Astfel, după ce a cheltuit 200 de milioane de euro pentru a construi Pasajul Basarab, municipalitatea vrea să scoată lucrarea în evidență printrun sistem de iluminat arhitectural. Instalații speciale vor fi montate pe podul în arc, dar și pe cele 60 de hobane ale podului hobanat. Reprezentanții primăriei au spus că abia acum urmează a se decide ce spectru de culori va fi utilizat.

În zona pasajului se va realiza cel mai mare punct intermodal din București, spun reprezentanții Primăriei. În același loc vor fi aduse trei linii de tramvai, șase linii de autobuz și două linii de troleibuz, la care se adaugă sistemul de cale ferată și sistemul de metrou.

Pasajul rutier denivelat face legătura între Bulevardul Nicolae Titulescu, Șoseaua Orhideelor, Podul Grozăvești, Bulevardul Vasile Milea și Șoseaua Orhideelor. Viaductul principal al pasajului are o lungime totala de 1450 m (din care 117 m Podul pe Arce peste râul Dâmbovița, respectiv 340 m Podul Hobanat peste zona Gării de Nord), cu bretele de acces la pasaj de 1126 m lungime și rampe de acces de 1250 m."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Ian 2011 02:56:19    Titlul subiectului: 138496

Catalin Ghita a scris:
Dupa mine, daca lucrarile astea "suplimentare" chiar erau absolut necesare si erau strict legate de Pasajul Basarab, (deci nu se puteau separa de EXECUTIA lui), ele trebuiau prevazute in proiectul initial; daca nu au fost prevazute atunci ghinion! ar trebui sa le plateasca cei care au facut proiectul fara sa prevada si aceste lucrari.
Intr-o tara normala, da, asa s-ar proceda, dar sa nu uitam ca peste tot in lume lucrarile mari de infrastructura ajung sa coste mai mult decat era planificat initial. Doar "volumul" cascavalului difera. In Romania, nimeni nu e tras de urechi pentru planurile cadastrale facute cu picioarele. Asta e o cauza frecventa invocata pentru majorare de costuri. Intrebare retorica: oare de ce in Ardeal cadastrul e cat se poate de exact?

Catalin Ghita a scris:
Mi-a mai atras atentia o chestie, anume ca se vorbeste despre faptul ca "În zona pasajului se va realiza cel mai mare punct intermodal din București, spun reprezentanții Primăriei. În același loc vor fi aduse trei linii de tramvai, șase linii de autobuz și două linii de troleibuz, la care se adaugă sistemul de cale ferată și sistemul de metrou."; nu inteleg unde anume sa fie facut acest "nod" unde sa fie stranse IN ACELASI LOC tramvaie, troleibuze si autobuze?!? Sau e o "poveste" inteleasa gresit de ziarista?!?
Cel mai probabil e vorba de statia de tramvai "suspendata" de pe pod care va fi legata si de gara, si de sistemul de metrou. Termenul "nod intermodal" e la moda de cativa ani. Nu stiu de ce.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Ian 2011 09:55:11    Titlul subiectului: 138504

La orice investitie cand se concepe bugetul, pe langa costurile estimate pentru lucrarile de constructii numite si 'hard costs' si costurile legate de achizitie terenuri, proiectare, consultanta sau 'soft costs', se prevede un capitol special in buget numit 'Contingencies' sau mai pe romaneste neprevazute. In mod obisnuit si in functie de experienta investitorului, valoarea 'neprevazutelor' e undeva la 4-10% din total.

Cand apar variatii (care sunt inevitabile fie vorba intre noi deoarece este imposibil sa se prevada absolut toate situatiile in faza de proiectare - sa nu uitam ca virgula constructiile nu se fac pe linia de montaj), costurile aferente se adauga la hard sau soft costs dupa caz dar totodata se scad din contingencies. Problemele apar cand suma alocata pentru 'neprevazute' se epuizeaza si bugetul este intr-adevar depasit.

In Bucuresti nu planurile cadastrale sunt buba ci planurile de utilitati unde pozitia utilitatilor respective este indicata in mod 'exact' cu pixul sau carioca. Ce conteza ca pot sa fie erori si de 10-20m? Mai stim un caz in care tovarasu' Stalin a trasat o frontiera pe harta cu un creion gros de tamplarie.
Off topic dar caz concret: aviz de racordare Apa Nova pentru un complex rezidential in care se impune dubla racordare din doua conducte de apa aflate pe ambele parti ale unui important bulevad. Ok, se face proiectul cu subtraversare prin foraj, se liciteaza lucrarea si se semneaza contractul de executie, dupa care vine Apa Nova si spune ca de fapt una din conducte a fost desfiintata, asa ca din dublu racord devine unul simplu, dar in plus au cerut si o vana automatizata pe conducta lor de aproape un metru diametru. Evident ca valoarea investitiei s-a modificat prin note de renuntare si note de comanda suplimentara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 19:59:30    Titlul subiectului: 138769

Arhitectul sef al capitalei, Gheorghe Patrascu se dezice de Pasajul Basarab. Articolul se gaseste aici

Citat:
Arhitectul-șef al Capitalei se dezice de Pasajul Basarab

Intr-un interviu acordat B365.ro, Gheorghe Pătrașcu, arhitectul-șef al Capitalei, spune că decizia privind pasajul Basarb a fost una greșită, existând și alte soluții pentru decongestionarea traficului din zona Gării de Nord.

În martie vor fi deschise ofertele pentru noul Plan Urbanistic General al Bucureștiului, iar acesta va aduce câteva schimbări radicale față de ceea ce se întâmplă acum în oraș.

"Noul PUG va fixa clar lista de lucrări pe circulație, pe infrastructură, astfel încât acesta să fie programul pe care să nu îl mai atace niciun primar. Să se facă doar lucrările necesare și să se renunțe la excesul ăsta de pasaje. Eu am fost împotriva Pasajului Basarab pentru că se putea face altfel. Putea să fie mutată toată gara la Basarab, se câștiga foarte mult teren din zona Gării de Nord. Și se putea face în schimb un pasaj subteran pe distanță scurtă. Oricum pasajul Basarab a fost făcut și va avea efect evident, se va vedea când va fi dat drumul. Dar problema este că în zone urbane, intens locuite nu se fac pasaje supraterane. Astfel, noul PUG va mai permite realizarea pasajelor supraterane aflate deja în lucru, probabil că se va renunța la unele în urma studiilor. De exemplu, Pasajul peste Floreasca și Barbu Văcărescu, după părerea mea este inutil”, a declarat Gheorghe Pătrașcu pentru B365.ro .

Arhitectul-șef spune că soluțiile de viitor pentru fluidizarea traficului sunt pasajele subterane, dar și descurajarea circulației.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 138
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Ian 2011 20:55:46    Titlul subiectului: 138776

Și cam cât ar fi costat mutarea Gării de Nord la Gara Basarab, domnule arhitect șef ? Și cine ar fi profitat de terenul eliberat ?
    Și dacă nu știe domnul arhitect șef, îi comunic că, proiectul de închidere a inelului 1 de circulație prin construirea unui pasaj în zona Basarab, l-am văzut prima oară, nici măcar pe timpul lui Ceaușescu, ci pe timpul lui Gheorghe Gheorghiu-Dej.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 14 Ian 2011 09:14:06    Titlul subiectului: 138796

Eu cred totusi ca alegerea intre suprateran si subteran depinde foarte mult de configuratia terenului unde se construieste.
De exemplu, la Piata Sudului nu prea s-ar putea construi un pasaj suprateran, asa cum in zona strapungerii Splaiul Independentei - Ciurel - A1 un pasaj subteran ar fi cam dificil de construit.
Sunt curios cam cat ar fi durat un subteran pe traseul actual al pasajului Basarab... si cat ar fi costat.
Asa e usor de zis - sa mutam Gara, sa facem un pasaj subteran, bla bla.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 18 Ian 2011 10:21:35    Titlul subiectului: 138946

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Pasajul_Basarab_ar_putea_fi_deschis_partial_0_410959054.html

"Pasajul Basarab ar putea fi deschis parțial

Ana-Maria Niculae

Marți 18 ian 2011

București: Pasajul Basarab

Pasajul suprateran Basarab ar putea fi deschis parțial între Grozăvești și Calea Plevnei, a anunțat, ieri, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.

"Vom analiza care sunt beneficiile și riscurile pentru șoferi. Deschiderea ar putea fluidiza traficul între Calea Plevnei, Militari și Drumul Taberei", a spus Sorin Oprescu.

Edilul-șef al Capitalei a mai precizat că în februarie vor începe lucrările la stația de tramvai de pe pasaj și la lifturile care vor coborî călătorii de pe pod. "Pasajul va fi deschis în întregime la sfârșitul lunii martie", a mai spus primarul Capitalei.

Pilonii pasajului, spațiile de sub pasaj și parcările de dedesubt vor fi înverzite. Acesta va costa în final până în 173 de milioane de euro."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aronix



Data înscrierii: 03/Feb/2009
Ultima vizita: 23/Mai/2014
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Ian 2011 19:55:50    Titlul subiectului: 139132

La anuntul de mai sus, deja zice ca ar fi complet deschis la sfarsitul lunii martie... deja nu mai e la 1 martie cum promitea Oprescu:DVery HappySmile)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 27 Ian 2011 17:27:34    Titlul subiectului: 139216

Se lucreaza de zor la fosta bucla de intoarcere a lui 12, de la Gara Basarab. S-au scos longrinele si vechea bucla arata ca un transeu... Au inceput si montarea placilor de beton pe podul hobanat.


Imag000.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  250.36 kb
 Vizualizat:  de 15810 ori

Imag000.jpg



Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.07 kb
 Vizualizat:  de 15810 ori

Imag002.jpg



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.8 kb
 Vizualizat:  de 15810 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.47 kb
 Vizualizat:  de 15810 ori

Imag004.jpg



Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  311.02 kb
 Vizualizat:  de 15810 ori

Imag007.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.1 kb
 Vizualizat:  de 15810 ori

Imag008.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.97 kb
 Vizualizat:  de 15810 ori

Imag005.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.97 kb
 Vizualizat:  de 15810 ori

Imag006.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 11 Feb 2011 10:19:57    Titlul subiectului: 139763

Stand la coada la semafor am observat ca au aparut noii stalpi pentru iluminatul public pe rampa Grozavesti:


DSC00481.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.67 kb
 Vizualizat:  de 15584 ori

DSC00481.JPG



DSC00482.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.12 kb
 Vizualizat:  de 15584 ori

DSC00482.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
paulica



Data înscrierii: 26/Ian/2011
Ultima vizita: 14/Feb/2011
Mesaje: 1
Locație: Slatina

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 16:30:27    Titlul subiectului: 139826

Va rog explicati-mi si mie, dar ca la analfabeti, ca eu mi-am luat carnetul la Pitesti. Very Happy
Vin dinspre Lujerului, la Apaca fac stânga. Cum ma urc pe pasaj ca sa ajung la Primaria sectorului 1?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 17:43:13    Titlul subiectului: 139830

Daca vrei sa beneficiezi de pasaj nu faci stanga la Apaca, ci la 'Leu' . Daca ti neaparat sa faci stanga la Apaca nu poti intra pe pasaj decat in dreptul Carrefour - ului Orhideea ca pana acolo nu ai cum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 23:56:02    Titlul subiectului: 139902

Vin cu cateva fotografii noi de pe santierul pasajului. Primele imagini sunt realizate in intersectia de la Plevnei. A fost montata calea de rulare a tramvaiului pe vechiul traseu Orhideelor, a fost montata si reteaua si se lucreaza la refacerea carosabilului. Deocamdata pare finalizat doar sensul catre Basarab, sensul celalalt fiind inca in stadiul de "transeu".


Imag007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.25 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag007.jpg



Imag008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  201.88 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag008.jpg



Imag009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.28 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag009.jpg



Imag010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  226.59 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag010.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  280.69 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag012.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 00:00:47    Titlul subiectului: 139903

Urmatoarele imagini sunt la bucla de intoarcere de la Basarab. Aici lucrarile au evoluat lent. Continua in schimb montarea placilor de beton si turnarea stratului continuu pe podul hobanat. Ultima fotografie este la coborarea pe Titulescu.


Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  295.9 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag014.jpg



Imag015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  328.93 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag015.jpg



Imag016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  385.37 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag016.jpg



Imag018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  270.11 kb
 Vizualizat:  de 15371 ori

Imag018.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 22:21:59    Titlul subiectului: 139941

Exista cumva in plan si o modificare a intersectiei de la Leu ?
Ma gandesc la ce va fi seara - toate masinile venind dispre pod Basarab si dinspre pod Controceni - cred ca va fi un mare blocaj acolo si mai departe in Razoare ...

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 22:39:48    Titlul subiectului: 139942

Cum sa o modifici? N-ai cum, e o intersectie clasica, fix in cruce. Nici un giratoriu nu-si are rostul Smile . Si acolo trebuie un pasaj, asa cum trebuie neaparat la Razoare. Pasajul Basarab n-a facut decat sa mute blocajele de la o intersectie la alta. Decongestioneaza intr-o parte si muta in alta parte, asta face orice pasaj, supra- sau subteran. Trebuie gandit bine un sistem rutier cu stranse legaturi intre pasaje si poduri, ca sa elibereze cu adevarat si in ansamblu intersectiile aglomerate.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 20:22:35    Titlul subiectului: 140743

Cateva fotografii de la santierul Pasajului Basarab. Prima oprire, zona IDM si Gara Basarab. Se monteaza placile prefabricate si se toarna la greu. Se lucreaza deasemenea si la calea de rulare a tramvaiului (bucla de intoarcere si tronsonul de pe Orhideelor). Ignorati data si ora inscriptionate pe fotografii.


HPIM3743.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.8 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3743.JPG



HPIM3744.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.73 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3744.JPG



HPIM3745.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.17 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3745.JPG



HPIM3746.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.17 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3746.JPG



HPIM3747.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.78 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3747.JPG



HPIM3748.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.74 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3748.JPG



HPIM3749.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.31 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3749.JPG



HPIM3751.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.3 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3751.JPG



HPIM3753.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.99 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3753.JPG



HPIM3754.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.01 kb
 Vizualizat:  de 15017 ori

HPIM3754.JPG



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 20:26:56    Titlul subiectului: 140745

Ultima parte a fotografiilor sunt facute in zona Grivita-Titulescu. Si aici se monteaza placile prefabricate si se toarna stratul continuu liant.


HPIM3756.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.98 kb
 Vizualizat:  de 15016 ori

HPIM3756.JPG



HPIM3757.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.25 kb
 Vizualizat:  de 15016 ori

HPIM3757.JPG



HPIM3758.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.3 kb
 Vizualizat:  de 15016 ori

HPIM3758.JPG



HPIM3760.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.74 kb
 Vizualizat:  de 15016 ori

HPIM3760.JPG



HPIM3762.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.79 kb
 Vizualizat:  de 15016 ori

HPIM3762.JPG



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 08 Mar 2011 17:34:41    Titlul subiectului: 140866

Azi s-au efectuat teste de rezistenta la solicitare, pe Podul Grozavesti. Trei autobasculante au stationat aliniate un timp pe portiuni din pod. Iata-le pe jumatatea dinspre termocentrala, sens catre Leu, in ultima parte a testului. Le-am surprins cand au inceput retragerea.


Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.87 kb
 Vizualizat:  de 14866 ori

Imag002.jpg



Imag003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.96 kb
 Vizualizat:  de 14866 ori

Imag003.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.9 kb
 Vizualizat:  de 14866 ori

Imag004.jpg



Imag005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.57 kb
 Vizualizat:  de 14866 ori

Imag005.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razvanamza



Data înscrierii: 22/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2014
Mesaje: 19
Locație: Magurele (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 08 Mar 2011 18:01:24    Titlul subiectului: 140870

Sa inteleg ca ne pregatim de deschiderea oficiala?
_________________
Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 07:33:50    Titlul subiectului: 140884

Numai a podului peste Dambovita. Si nu acum, si numai pe un sens ca pe celalalt e imposibil pana nu termina cu hobanatul. Si la care hobanat mai au de lucru, si inca destul. Vorbim de circulatia auto, ca la tramvai s-ar putea sa ne intalnim de ziua Statelor Unite ale Americii sau chiar mai tarziu.
BIGRED1984 a scris:
Exista cumva in plan si o modificare a intersectiei de la Leu ?
Ma gandesc la ce va fi seara - toate masinile venind dispre pod Basarab si dinspre pod Controceni - cred ca va fi un mare blocaj acolo si mai departe in Razoare ...
Exista in proiect un pasaj subteran pe axa Grozavesti - str Progresu (Trafic Greu) care incepe inainte de Piata Leu si se sfarseste dupa intersectia cu 13 Septembrie, si care pasaj nu intra in conflict cu celalalt pasaj, deasemenea subteran pe axa Dr. Taberei - Eroilor.
La Razoare cele 2 pasaje se vor intalni dar pe cote diferite, fara sa se intersecteze. Mai tarziu o sa pun si pozele necesare.
La Razoare va fi si statia de metrou a lui M 5, asa incat acolo vom avea o lucrare deosebit de complexa, care va trebui sa fie gandita unitar, desi se va executa pe etape. Care etape nu se incurca una pe alta, pot fi decalaje si de (zeci) de ani intre ele.
Vezi si schita lui aztec .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 13 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community