Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 14 Noi 2010 23:05:11    Titlul subiectului: 136280

Aveti dreptate amandoi aici. Daca stiu metroul pe dinafara nici nu ma uit la indicatii si daca nu il stiu degeaba in loc de "Peronul 2" scrie "spre Berceni" pentru ca eu habar nu stiu ce e cu statia Berceni - presupun ca eu vreau sa ajung la "Tineretului". Asa cum spune si Moonshine, ar trebui un sistem de ghidare mult mai "prietenos" cu cei care au nevoie de el. In primul rand cu persoanele care nu stiu de loc reteaua de metrou, ci - eventual - numai statia de destinatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Noi/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 00:08:08    Titlul subiectului: 136284

Pana acum numai in metroul bucurestean nu am reusit sa ma orientez. Va spun ce am patit eu acum 2 ani:

De la Gara de nord trebuia sa ajung la (vechea statie) Armata Poporului. Stiam ca iau M1 si la Eroilor schimb pe M3. Ajuns la statia Eroilor, cel putin eu si cu colegul meu nu am gasit nici o semn nimic cum ajungem la M3. Am intrebat un angajat de la Metrorex, care s-a uitat mirat la noi, cum de nu stim asa ceva. Si ca si surpiza, M1 si M3 circulau pe aceeasi linie. Nu ar fi fost o problema daca ar fi fost si afisat si care e M1 si care e M3. Noi nu stiam si nu ne interesa capatul de linie, atat stiam ca trebuie sa luam pe M3 la Eroilor. Cel putin alte orase unde am circulat cu metroul, ori era afisat numarul liniei si capatul de linie, ori erau peroane separate pentru fiecare linie, deci imposibil sa urci pe alt tren. Pana la urma un pensionar, vazand ca suntem cam pierduti, a explicat cum mergem mai departe.

Ca si concluzie metroul din Bucuresti este pentru bucuresteni, nu este deloc prietenos cu "taranii din alte orase". Sunt curios cum s-ar descurca un turist strain.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
armyuser



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 18/Mar/2012
Mesaje: 24
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 10:59:56    Titlul subiectului: orientarea în metroul diletanților 136293

Există două reguli simple de orientare în metrou, care nu sunt aplicate la metroul din București:

1. Orientarea după numărul liniei de metrou. În București linia este numită magistrală și uneori se află într-o vecinătate periculoasă cu conceptul de peron. Este mult mai ușor să afli mai întâi pe care linie de metrou este plasată stația unde vrei să ajungi și apoi să urmărești semnalistica pentru numărul liniei respective.

2. Orientarea după culoarea liniei de metrou. Această metodă este mult mai facilă și permite o orientare mult mai rapidă, datorită rapidității în percepția culorilor. În București culorile liniilor (adică magistralelor socialiste) nu sunt standardizate din punct de vedere colorimetric, astfel încât poți vedea șapte feluri de roșu pe diverse afișaje.

În plus, orientarea este mult ușurată dacă se folosește aceeași familie de caractere, de aceeași mărime (adecvată distanțelor tipice de citire, nu după bunul plac al diletanților de la metrou), de aceași culoare, pe același tip de fundal, etc. în toată rețeaua de metrou. Este indicată evitarea utilizării exclusive de majuscule!

Eu personal sunt pentru utilizarea cuvântului stație în toate afișajele: Stația Eroilor, Stația Universitate etc. Pentru două dintre linii aș prefera anexarea direcțiilor cardinale: linia roșie: Est-Vest și linia albastră: Nord-Sud. Pe peroane ar putea fi indicată direcția cardinală: Sud - Stația Berceni, Nord - Stația Pipera și Vest - Stația Preciziei, Est - Stația A.Saligny.

_________________
armyuser.blogspot.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 11:20:40    Titlul subiectului: 136295

Aici iti dau dreptate, si vin iar cu un exemplu din afara - IN Praga, fiecare statie are pe peretele statiei dunga in culoarea magistralei, iar acolo unde este nod, deobicei sunt ambele culori sau chiar trei (asta in viitorul mai apropiat decat al nostru).
La fel, pe marginea peronului s-ar putea monta capacele de la neoanele de deasupra liniei peronului, in culorile magistralei: rosu, galben, verde, albastru si combinatiile necesare.
Deasemenea, pe mijlocul peroanelor centrale, sau pe peretii peroanelor laterale, este nevoie de harta completa a sistemului de transport subterna, si in combinatie cu cel suprateran.
La acestea se adauga si faptul ca atunci cand un tren merge numai pana la statia X, apoi sa scrie pe el statia X, pe ambele capete, astfel incat sa stie lumea ca merge pana la statia respectiva. Nu ajuta doar sistemul sonor, care oricum functioneaza aiurea, si iti zice sa te dai jos, asa dintr-o data.
Alt punct de vedere: monitoarele cu intervalele, ar trebui reconfigurate sa permita afisarea in mod civilizat (adica sa se poata citi tot, si de la departare) a mesajelor de informare: restrictionare trafic, defectare tren, circulatie pendula etc. S-a vazut cat de necesare ar fi fost aceste mesaje in loc de anunturile seci ale emcanicilor, sau din statii (unde exista).

Mai jos si cateva propuneri, care ar putea fi puse in practica si la noi:
1) Semnalistica statiei de metrou: magistrala, si culoarea; in acest caz un mix de doua magistrale
2) Panoul cu harta sistemului de transport urban (sub si supra teran)
3) Se observa dunga rosie de pe perete, care simbolizeaza magistrala pe care se afla
4) Indicatorul magistralei, cu statiile aferente si legaturile cu alte magistrale: la fel culorile necesare; fiecare magistrala ar avea panourile in culoarea ei.



de-signage.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.45 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

de-signage.jpg



mu-a-eastbound_plat.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.45 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

mu-a-eastbound_plat.jpg



mu-a-elevator-lower.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.24 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

mu-a-elevator-lower.jpg



Untitled1.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.95 kb
 Vizualizat:  de 16801 ori

Untitled1.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 1182
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Noi 2010 23:37:14    Titlul subiectului: 136349

Rezolvare mioritica in privinta montarii noilor placi cu numele statiilor (poza e de pe alt forum). Doamne fereste sa se deranjese panourile publicitare. oricum PU2 trebuie sa intre in renovare, ca altfel risca sa ajunga ca suratele ei de prin New York (Chamber street si Broadway).

Sistemul de signalistica implementat in 1979 cu directiile de mers si statiile ramas era destul de bun. Imaginea cu indicatorul verde e identica cu ce era pe M2 si falsa M3 GdN - D2.

Informarea publicului calator se face in doua directii:
- cel care ia metroul trebuie sa stie directiile de mers, statiile de pe linia respectiva, statii de legatura cu alte linii.
- cei care coboara din metrou trebuie sa stie, in afara de eventualele corespondente cu alte linii de metrou, si informatii legate de pozitionarea statie in raport cu obiectivele de la suprafata, legaturile cu transportul de suprafata.
Acest lucru trebuie facut cu masura pentru a nu cadea in extreme - informatie saraca ce mai mult incurca sau informatie multa si inutila.

Sistem de signalistica in Santiago (statiile sunt toate la fel, difera doar finisajul peretilor). Acea banda continua poate fi montata pe masca sirului de neoane de la marginea peronului sau pe perete, la o treime de tavan (implica si mutarea panourilor publicitare sau modificarea dimensiunilor acestora)
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=195735&page=8
Ceva asemanator este in Sao Paulo, dar toata tabla este in culoarea liniei, cu o dunga alba pe ea.

Nu mai stiu unde am vazut o poza, recenta, de la Dristor 1, cu peretii murdari la baza, de parca ar fi fost noroi pe sine.



Piata Unirii 2, 11-11-2010.JPG_thumb.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  664.18 kb
 Vizualizat:  de 16676 ori

Piata Unirii 2, 11-11-2010.JPG_thumb.png



_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 21/Oct/2024
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Noi 2010 14:48:13    Titlul subiectului: 136402

La Aviatorilor neoanele sunt montate de mantuiala... Doua s-au ars deja, iar grilajul de la un suport atarna periculos, etc...  Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Noi 2010 21:27:17    Titlul subiectului: 136539

moonshine a scris:
S-a mai comentat aici pe marginea acelor indicatoare cu "Peron 1-2", însă nu mă pot abține să mă minunez de fiecare dată când le văd de cât de departe este câteodată Metrorex în gândire față de cei pe care-i transportă.

Referitor la ce s-a discutat cu cateva postari mai sus, semnalez aceeasi problema la sistemul de informare al calatorilor. Ce este iesirea A si Iesirea B ? Bineinteles ca eu care stiu tot metroul cu ochii inchisi, stiu ca iesirea B da in b-dul Lascar Catargiu sens spre Piata Victoriei care este la doi pasi si iesirea A este pe celalalt sens inspre Piata Romana, dar calatorii care nu sunt din zona sau alt oras ? As avea o sugestie, sa se inlocuiasca A si B de la indicatoare cu explicatii sumare ceva de genul: -directia (sau sens) Piata Romana, etc.



Captured 2010-11-19 001.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.09 kb
 Vizualizat:  de 16404 ori

Captured 2010-11-19 001.JPG



Captured 2010-11-19 003.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  169.98 kb
 Vizualizat:  de 16404 ori

Captured 2010-11-19 003.JPG



Captured 2010-11-19 005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.09 kb
 Vizualizat:  de 16404 ori

Captured 2010-11-19 005.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Dec 2010 23:06:03    Titlul subiectului: statia Basarab 2 137182

Am trecut azi pe la Basarab si am observat ca reparatia placajelor de piatra de la stalpii statiei Basarab 2 (cei afectati de lucrarile la noul pod) a fost finalizata. S-a facut si reparatia pardoselii in jurul stalpilor. Arata chiar bine si imi place ca au gasit piatra exact de aceeasi nuanta ca cea originala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 12:59:57    Titlul subiectului: 138017

Statiile de metrou din Bucuresti au capatat un alt aspect, o data ce stalpii au fost imbracati in reclame, iar pe scaune, au fos puse afise mari cu reclame (poza 1-Piata Romana).
Ca schimbarile sunt in bine sau in rau, va las pe voi sa apreciati.

Poze 2-4: Tineretului (M2)
Pozele 5-9: Aviatorilor (M2)



Captured 2010-12-27 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.42 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 002.jpg



Captured 2010-12-27 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.18 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 004.jpg



Captured 2010-12-27 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.89 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 005.jpg



Captured 2010-12-27 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.37 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 006.jpg



Captured 2010-12-27 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.49 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 008.jpg



Captured 2010-12-27 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.85 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 010.jpg



Captured 2010-12-27 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.62 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 011.jpg



Captured 2010-12-27 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.63 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 014.jpg



Captured 2010-12-27 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.62 kb
 Vizualizat:  de 15917 ori

Captured 2010-12-27 015.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 06/Noi/2024
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 14:12:41    Titlul subiectului: 138022

Si statia Dristor a avut aceeasi soarta, unde acum cateva luni pe piloni se expuneau fotografii din Bucuresti... care nu incarcau atat de violent peisajul, precum reclamele, nu mai zic de "audienta" primita din partea calatorilor asteptand...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
error357



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 05/Mar/2014
Mesaje: 32
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 21:34:54    Titlul subiectului: 138045

Aspectul e mizerabil, de balci de cea mai ordinara speta. Gunoiul de la suprafata a coborat in subteran, marmura se acopera cu musama colorata. Parintii au pus marmura, noi venim cu musamaua, o buna ilustrare a vremurilor prezente. Cei a caror cultura e la nivel de tigan prescolar se bucura pentru ca sunt viu colorate...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Dec 2010 23:49:58    Titlul subiectului: 138053

Sunt curios daca afacerea este cat de cat avantajoasa pentru Metrorex.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 12:14:01    Titlul subiectului: 138069

Este avantajoasa pentru cei din sindicat, Radoi&comp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 04 Ian 2011 10:35:00    Titlul subiectului: 138422

rosetti61 a scris:
Rezolvare mioritica in privinta montarii noilor placi cu numele statiilor (poza e de pe alt forum). Doamne fereste sa se deranjese panourile publicitare. oricum PU2 trebuie sa intre in renovare, ca altfel risca sa ajunga ca suratele ei de prin New York (Chamber street si Broadway).

Parafrazand putin ce ai spus tu, vreau sa mentionez ca cel putin Chamber Street, arata jalnic doar peronul abandonat, statia curenta a fost renovata si arata foarte bine.
Nu este cazul statiilor noastre, si nu putem compara cu metroul din New York, care are (ceva peste 20 de magistrale, subterane si supraterane, si multe zeci de statii si linii abandonate) dar macar putinele statii care le avem sa fie intretinute - si aici vreau sa aduc in discutie statia PU2 care zace asa cu panourile scoase, si tavanul jalnic de ceva ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 10/Noi/2024
Mesaje: 10156
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 14 Feb 2011 20:10:47    Titlul subiectului: 139934

Din ciclul, reclamele schimba aspectul statiilo de metrou: Obor.


Captured 2011-2-13 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.91 kb
 Vizualizat:  de 15061 ori

Captured 2011-2-13 001.jpg



Captured 2011-2-13 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.93 kb
 Vizualizat:  de 15061 ori

Captured 2011-2-13 003.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 17 Feb 2011 15:25:31    Titlul subiectului: 140068

Altele sunt problemele... Nu reclamele, si plasticele din statii.
Problemele sunt legate de statiile care se degradeaza, de lipsa ventilatiei, mirosurile existente, atat in trenuri cat si in statii, lipsa panourilor de informare (s-a inceput sa se lucreze la asta, dar mai dureaza...) configuratiile total aiurea a unor peroane, accese, coridoare de transfer, programul de circulatie al trenurilor care sufera modificari, si nu exista anunturi, si altele.

De exemplu, intr-un sistem de metrou anume, pe langa minutele pe care le ai de asteptat pana la sosirea trenului, este afisata si locatia garniturilor, care te poate ajuta sa iti dai seama cat mai ai de asteptat, etc. Este o idee.

Afisajele din statii sunt doar de abureala, acum ne si arata cat intarzie metroul, nu era de ajuns ca intarzie.

Sunt statii precum Unirii 2, Universitate, Romana, care nu sunt incluse in programe de renovare, desi situatia impune acest lucru.

Afisele, reclamele, panourile publicitare, sunt cea mai mica grija in momentul asta, si pentru o vreme destul de indepartata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 09/Oct/2024
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 11:53:12    Titlul subiectului: 141217

Statia de metrou M4 - GRIVITA, accesul de pe sensul spre 1 Mai.


P1360354.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.29 kb
 Vizualizat:  de 15210 ori

P1360354.jpg



P1360358.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.13 kb
 Vizualizat:  de 15210 ori

P1360358.jpg



P1360364.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.59 kb
 Vizualizat:  de 15210 ori

P1360364.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 13:09:50    Titlul subiectului: 141226

Arata mult mai bine decat ieftiniturile pe care le-au pus acum odata cu schimabrea scarilor rulante.
Jumatate din neoanele de pe tavan nu functioneaza. Plus ca idea de termopan alb, e ieftina. Cel putin pe M4 este culoarea verde.
Le dau o idee: fiecare magistrala sa aibe culoarea de pe harta la iesirile statiei. Asta ar fi ceva interesant.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 15:40:31    Titlul subiectului: 141230

Dupa parerea mea, noile modele de acoperisuri sunt mult mai luminoase si nu dau senzatia de spatiu stramt. Cel mai bine se vede la Timpuri Noi, unde un acces a fost modernizat (din acest punct de vedere), celalat a ramas "pe stilul vechi".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 16:06:01    Titlul subiectului: 141232

bogdaneftimie a scris:
Le dau o idee: fiecare magistrala sa aibe culoarea de pe harta la iesirile statiei. Asta ar fi ceva interesant.

Buna idee. Dar iesirile statiilor precum Basarab, Izvor, Timpuri Noi, Dristor sau Grigorescu, cum le vopsesti bicolor? Iar galbenul ala cu care ar fi sa se vopseasca statiile de pe M1 nu stiu cat o sa ramana saracul galben la cat praf si fum e pe strazi... Nici albul ala n-o sa reziste prea mult...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 17:48:51    Titlul subiectului: 141235

@survola
Problema cea mai mare o sa fie la vara: efectul de sera creat de acel pexiglass (plastic ordinar)

@Kaustik
Ideea era sa fie cumva mai sugestiv: galben se poate face foarte bine, la fel si restul culorilor.
Un exemplu ar fi modelul folosit in interiorul statiilor din Praga: pot fi folosite panouri colorate, nu neaparat metal vopsit. Metode se gasesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2011 20:51:14    Titlul subiectului: 141411

In vocabularul nostru curent nu mai trebuie sa vorbim despre statiile NG 1 si NG 2 - ci pur si simplu despre Statia Nicolae Grigorescu liniile 1, 2 si 3.
Am trecut acum cateva ore pe acolo si la linia unde vine trenul de 1 Decembrie spre Dristor scrie pe toti peretii statia Nicolae Grigorescu si in mai multe locuri 'Linia 3'.
Din pacate sunt in posesia unui telefon simplu, fara aparat de fotografiat si nu pot sa dovedesc si 'vizual'.
Tot atunci am circulat de la respectiva statie 'Nicolae Grigorescu' la 'Pantelimon' cu un tren IVA care apoi a ramas la 'naveta' Republica - Pantelimon'. Numai ca mecanicul anunta ca circula la 'Antilopa' ceea ce a produs in statia 'Titan' oarece confuzii asupra multor calatori ce erau in acel moment in vagonul unde eram si eu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 10:38:41    Titlul subiectului: 141437

bogdaneftimie a scris:
In statiile de pe M3 au fost montate in totalitate placutele cu numele statiei dupa noul model.
In statiile redenumite in 2009, au fost inlocuite placutele albe cu scris de font albastru.
In statia Politehnica, in schimb au ramas si literele cu aspect metalic, fara sa inteleg de ce nu le-au scos, daca tot au montat pe cele noi.
Alta tampenie: statia Izvor, placutele au fost montate in spatele monitoarelor de informare. La fel si la Mihai Bravu / Timpuri Noi.


Abia de o saptamana-doua se poate numi finalizata aceasta procedura. Statia Gorjului inca nu avea aceste placute la data acestui mesaj. Acum le are.

Sunt de asemenea foarte multumit de acest nou sistem de informare a publicului calator. Sunt sigur ca este ceva munca in spate, chiar daca nu este inca perfect. Ar fi frumoase niste harti in interiorul statiilor de metrou, cum am vazut in Paris ca exista harti cu zona in care se afla statia de metrou, si cu reteaua.

Noi avem niste harti foarte frumos detaliate, dar se afla la iesirea din statii. Ar fi chiar okay o investitie macar in scopul aducerii acelor harti si in interiorul statiilor. Plus o harta detaliata a zonei invecinate statiei unde sa fie marcate iesirile din statia de metrou: astfel, calatorul poate sa vada pe harta unde este iesirea A si unde este iesirea B, chiar daca amandoua iesirile sunt la Iuliu Maniu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 13:19:51    Titlul subiectului: 141448

La statia Gorjului sunt curios cum vor avea placutele plasate plasate pe peretii laterali, deoarece peretii sunt placati cu acele panouri galben-portocalii.

Chestiunea legata de hartile de metrou si ale orasului plasate in statiile de metrou, eventual pe mijlocul peroanelor centrale si pe peretii peroanelor laterale, am mai propus si eu pe aici pe forum, cu ceva timp in urma. Este posibil sa vedem aceste harti-panouri de informare, dar nu in urmatoarea perioada.
La iesirile cu litere alfabetice, ar fi trebuit sa mentioneze (de ex la Gorjului) Iuliu Maniu - Dezrobirii o iesire, si cealalta Iuliu Maniu - Rasaritului sau Dreptatii. Variante exista, dar cum acest proiect a fost demarat cu greu, este destul de greu sa faci o previziune completa de la inceput sa acopere toate cazurile. Sunt convins ca se vor rezolva si aceste aspecte, dar nu de pe o zi pe alta. Important este ca avem panouri directionale si de informatii. Imi place idea panoului montat la Gorjului dupa turnichetii din partea dreapta directia Eroilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Mar 2011 14:20:51    Titlul subiectului: 141454

bogdaneftimie a scris:
La statia Gorjului sunt curios cum vor avea placutele plasate plasate pe peretii laterali, deoarece peretii sunt placati cu acele panouri galben-portocalii..
La Gorjului au fost deja montate de cateva zile placutele cu numele statiei pe peretii laterali.. Shocked Si parca sunt mai multe ca in alte statii.
bogdaneftimie a scris:
La iesirile cu litere alfabetice, ar fi trebuit sa mentioneze (de ex la Gorjului) Iuliu Maniu - Dezrobirii o iesire, si cealalta Iuliu Maniu - Rasaritului sau Dreptatii. .
Pai nu exista nicio iesire care sa dea la Rasaritului sau Dreptatii. Din pacate au vrut sa faca economie de guri de acces si au gandit doua guri pe centrul statiei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 35 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community