Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 32, 33, 34  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 04:52:23    Titlul subiectului: 33 140302

După cum probabil se cunoaște , RATB împreună cu Asta Vagoane Arad și Siemens va produce noul tramvai Imperio !
Pe această temă , vis-a-vis de un parteneriat între RATP Iași și Siemens , presa locală ieșeană acordă spațiu :

Buna Ziua Iasi in editia de Miercuri 23 Februarie 2011 a scris:
Tramvaiele produse in Romania nu vor ajunge si la Iasi
Ion MUSET

Iasul nu va putea achizitiona, deocamdata, tramvaie noi, chiar daca acestea urmeaza sa fie produse in Romania. Tramvaiul de 2,5 milioane euro, cu podea joasa si aer conditionat ce va fi produs de Regia Autonoma de Transport Bucuresti (RATB), în parteneriat cu Astra Vagoane si firma Siemens, nu are sanse sa ajunga si la Iasi, chiar daca face parte din categoria tramvaielor low-cost. Singura speranta pentru ca la Iasi sa circule tramvaie moderne reprezinta modernizarea acestora de catre o firma din Pascani. "Este de apreciat faptul ca s-a gandit cineva sa faca tramvaie in Romania. Conceptul de «transport ecologic» a inceput sa prinda atat in Romania, cat si in Europa. Noi am luat legatura cu cei de la Siemens, dar nu am putea sustine un astfel de parteneriat, precum cel incheiat de acestia cu RATB. In primul rand ca nu am avea bani pentru a ne asigura cota parte la productia de tramvaie, dar nici alte sume pentru achizitionarea acestora. Noi avem un tramvai pe care-l modernizam in parteneriat cu o firma din Pascani. Cine stie, pe viitor, daca Uniunea Europeana va da fonduri pentru dezvoltarea transportului electric, poate vom avea sanse sa ne bucuram de tramvaie noi la Iasi", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Momentan, parcul de tramvaie al Regiei este compus din peste 100 unitati, toate fiind achizitionate la mana a doua.



4.jpg
 Descriere:
MachetĂŁ a tramvaiului Imperio prezentatĂŁ la BucureÂști !
Imagine preluatĂŁ de la : http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Loganul_tramvaielor-produs_in_uzinele_RATB_0_431357463.html
 Mărime fișier:  21.63 kb
 Vizualizat:  de 13239 ori

4.jpg




Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Mie 23 Feb 2011 05:44:32, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 05:09:58    Titlul subiectului: 34 140303

Punct și de la capăt în diferendul dintre firma Themeli și Primăria Iași :

Evenimentul in editia de Miercuri 23 Februarie 2011 a scris:
A pierdut un proces, dar a intentat altul: Themeli vrea cu orice preț bani de la Primărie

Ș. Czeller

Învinsă într-un prim proces, firma din Grecia care se ocupă de reabilitarea liniilor de tramvai din Tătărași nu se dă bătută. Din 2008, de când a început înlocuirea căii de rulare a tramvaielor, între cele două părți au tot fost frecușuri, municipalitatea reclamând ritmul prea lent al lucrărilor, iar Themeli Construcții SRL – întârzierile în virarea fondurilor

La finele lui 2010, firma a cerut la Tribunal ca municipalitatea să fie obligată la plata a 2,31 milioane de lei, dar și a penalităților de întârziere, însă a pierdut procesul în ianuarie. Grecii au intentat zilele trecute o nouă acțiune în instanță. Ei cer din nou plata a 2,31 milioane, pe motiv că la factura emisă inițial „din eroare s-a operat 19 la sută TVA”. „Debitul trebuia plătit în 20 de zile de la data înregistrării ei”, susțin șefii SC Themeli Construcții, care vor și penalități de 0,1 la sută pe zi de întârziere la plata facturii.

Lista solicitărilor este însă mult mai lungă decât la primul proces. Grecii mai cer penalități de circa 629.000 de lei pentru alte șase facturi achitate cu întârziere, dar și daune interese de 200 euro/zi pentru „acordul dat de municipalitate operatorului RATP fără respectarea procedurilor prevăzute de HG 273/1994 (privind regulamentul de recepție a lucrărilor de construcții – n.r.)în ce privește utilizarea liniei de tramvai proprietatea Themeli”. Judecătorii ar mai trebui, în opinia șefilor firmei, să oblige Primăria la deblocarea garanției de bună execuție percepute. „Municipalitatea, din punctul nostru de vedere, a efectuat o recepție tacită a lucrărilor prin darea în folosință a tronsonului de tramvai către RATP. Prin această conduită contractuală a rezultat că municipalitatea a recepționat obiectivul fără niciun fel de obiecții, acesta fiind bine executat. Garanția nu are nicio legătură cu termenul de finalizare a lucrărilor pe care noi l-am respectat, municipalitatea nepunându-ne în întârziere. Din punctul nostru de vedere, garanția de 24 de luni a început să curgă de la data la care linia a fost efectiv utilizată de RATP”, se mai arată în acțiunea grecilor, care cer și dobânda legală de 6,25 la sută pe zi de întârziere, dar și daune interese pentru plata de către șefii Primăriei a unor bani către un subcontractant al lucrărilor.

Primul termen a fost fixat pe 27 mai, iar reprezentanții Primăriei au pus ieri ritmul finanțării pe seama derapajelor de la calitatea lucrărilor. „N-am cunoștință despre acest al doilea proces, dar invit pe toată lumea să se ducă să vadă lucrările din Tătărași. Noi nu suntem călăii firmelor de construcții! Și în cazul altor firme s-a cerut refacerea lucrărilor dacă a fost cazul. S-a turnat din nou asfalt pe străzi întregi... Nu li s-a cerut celor de la Themeli decât să facă treaba la timp și de calitate. Știți foarte bine câte reproșuri le-am făcut, câte scandaluri au fost cu macazurile și cu altele, chiar și în emisiuni de televiziune”, ne-a spus dl Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Feb 2011 09:22:59    Titlul subiectului: Re: 33 140307

Citat:
Tramvaiul de 2,5 milioane euro [...] face parte din categoria tramvaielor low-cost.

Pe bune?! 2,5 milioane de para pe sudurile URAC-ului inseamna low-cost?! Well, hai sa vedem: in 2007 Bombardier se angaja sa livreze catre orasul Augsburg 10 tramvaie Flexity Outlook (40 metri, 7 module), in cadrul unui contract de 36 de milioane euro, cu optiunea achizitionarii a inca 20 de tramvaie. In final au fost achizitionate 27 de vagoane, lotul al doilea, de 14 tramvaie, venind cu un pret de 2,8 milioane de euro pe bucata.

Romanul, mincinos si hot din fire si, evident, laudaros pe deasupra, nu s-a putut abtine sa nu minta nici cand a dat norocul peste el, asa ca, in prima faza ni s-a spus cum la maretul URAC vor fi produse caroserii pentru tramvaie ce ar fi urmat sa ruleze pe strazile din Viena. Gogoasa s-a dezumflat nitel acum, cand ni se spune ca de fapt e vorba de cu totul altceva (de altfel, fusesem linistit imediat dupa stirea-bomba, spunandu-mi-se sa uit ca am vazut undeva o asemenea enormitate, cum ca "kkt romanesc va ajunge pe sinele din Viena"). Am mai asistat si la alte pusee de laudarosenie din partea RATB, insa unii oameni chiar nu au nici o limita... a penibilului, desigur. 2,5 milioane flinticul ala de Imperio inseamna low cost?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Feb 2011 05:23:52    Titlul subiectului: 36 140408

Buna Ziua Iasi în editia de Vineri 25 Februarie 2011 a scris:
Rezultate catastrofale la concursul de vanzator de bilete la RATP
Ion MUSET

Dezastru la concursul pentru ocuparea unui vanzator de bilete organizat de Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi. Numarul mare de participanti care au dorit sa ocupe unul din cele 10 posturi nu a insemnat neaparat si un succes la examenul propus de sefii institutiei. Cele 59 persoane admise la examen au picat pe capete la cele noua subiecte ale testului dat de specialistii RATP. Doar 11 persoane au reusit sa treaca de baremul minim de 7 puncte din 10 posibile. "Au fost lucrari foarte slabe, unii concurenti venind, probabil, la noroc. Am avut concurenti care nu au luat nici un punct, altii cu rezultate de 0,2 sau 0,5 puncte, ceea ce inseamna o slaba pregatire. Acestia trebuia sa fi citit macar bibliografia, sa stie cum se elibereaza un abonament zonal, care sunt traseele din oras sau cunostinte minime de gestiune. Ei au avut de facut opt subiecte a cate 1 punct si o problema care avea o valoare de 2 puncte. Aici trebuiau sa stie cat costa abonamentele si sa faca operatii de inmultire si adunare. Multi nici nu au mai facut-o", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Conform acestuia, cele 11 persoane care au trecut de testul scris vor fi chemate la a doua proba, si anume interviul. Acesta va avea loc marti, 1 martie, la sediul RATP.
Cele 10 posturi de vanzator la tonete au fost scoase la concurs dupa ce mai multi ai Regiei s-au pensionat sau au plecat benevol din unitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 28 Feb 2011 19:35:03    Titlul subiectului: 39 140573

Buna Ziua Iasi în editia de Luni 28 Februarie 2011 a scris:
Primaria Iasi demareaza licitatiile pentru trei proiecte

Reprezentantii Primariei Iasi au anuntat astazi ca in aceasta saptamana vor anunta demararea a trei licitatii pentru proiecte incluse in Planul Integrat de Dezvoltare Urbana a Polului de Crestere Iasi (PIDPC). Asta dupa ce edilii au validat bugetul pe 2011.

Este vorba despre licitatiile de executie pentru proiectele "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi", cu o valoare de 87,5 milioane lei, si care presupune refacerea infrastructurii din zona centrala a orasului, din Copou pana in zona din jurul Palatului Culturii, "Pasajul Octav Bancila", care va face legatura dintre cartierele Dacia si Pacurari, si "Centrul Tehnologic Regional", in valoare de 19 milioane lei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 06:30:08    Titlul subiectului: 41 140591

Ziarul de Iasi în editia de Marti 1 Martie 2011 a scris:
Trei studenti la concursul de tonetar RATP
Autor: Cristian ALBU

La concursul organizat de RATP pentru vinzatori de bilete la toneta au mai ramas doar 11 candidati. Doar atitia au reusit sa treaca de probele de concurs si au ajuns la interviul final, din cei aproximativ 70 care s-au prezentat.

Dintre cei 11, trei sint inca studenti, iar restul au studii liceale. "Proba interviului are loc marti, la ora 10. Au fost selectati doar 11 candidati", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al regiei de transport.

Membri din comisia de examinare au afirmat ca foarte multi dintre cei care s-au prezentat la concurs au venit nepregatiti.

Regia de transport a scos la concurs 10 posturi de tonetari.

Un vinzator de bilete angajat la RATP cistiga lunar in mina intre 700 si 1.000 de lei
.

La anuntarea concursului, aproximativ 100 de persoane s-au aratat interesate de posturile libere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 06:37:29    Titlul subiectului: 42 140592

sanducosmin92 a scris:
Un pas înainte spre reabilitare tronsonului Muzicescu-Rond Agronomie


Ziarul de Iasi în editia de Marti 1 Martie 2011 a scris:
Licitatie suspendata in asteptarea unui raspuns de la Bucuresti
Autor: Felix GUZGA

Sefii Primariei asteapta clarificari pentru a adjudeca o licitatie de dirigintie de santier. Ei vor sa evite o posibila problema de incompatibilitate. Cea mai mica oferta depusa la licitatie apartine chiar firmei care a realizat si proiectul tehnic, RJR International.

"Inca nu am primit un raspuns de la Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Achizitiilor Publice (ANRMAP). M-am uitat in manualul dirigintelui de santier. Acolo se spune ca este o activitate independenta inclusiv fata de proiectant. Acest manual nu este insa lege. Nu vrem sa facem greseli. Punctul de vedere al ANRMAP va prima, dar nu mai putem astepta prea mult. Saptamina aceasta va trebui sa decidem", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic si de investitii
al Primariei.

Municipalitatea a solicitat un punct de vedere si de la Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord Est. Raspunsul primit nu a clarificat insa situatia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 14:53:07    Titlul subiectului: 44 140603

Buna Ziua Iasi în editia de Marți 1 Martie 2011 a scris:
RATP a angajat inca 11 vanzatori de bilete

Toti cei 11 candidati care au sustinut astazi proba interviului in cadrul concursului organizat de Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi pentru posturile libere de vanzator bilete la tonetele regiei au fost declarati admisi.

Reprezentantii RATP sustin ca au fost depuse peste 100 de dosare, insa proba scrisa a fost sustinuta de 70 de persoane.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Mar 2011 05:49:21    Titlul subiectului: 59 140853

Se întâmplă și la ... case mai mici ...

Ziarul de Iași în editia de Marți 8 Martie 2011 a scris:
Un nou "serviciu" oferit de firma Unistil: umilirea persoanelor cu handicap

Autor: Amalia DASCALU

O femeie insotitoare a unui copil cu handicap sever a fost luata la intrebari de controlori intr-un autobuz Unistil. Femeia a prezentat legitimatia care ii ofera gratuitate pe mijloacele de transport in comun, dar angajatii firmei nici nu au vrut sa auda: i-au luat legitimatia si i-au intocmit proces-verbal. Nu e prima data cind se intimpla asa ceva in autobuzele Unistil. Legea arata clar ca persoanele cu handicap sever si insotitorii acestora beneficiaza de gratuitate. Patronul Unisitil sustine insa ca de cinci ani nu a vazut nici un ban de la autoritatile locale. "Atit timp
cit legea este in vigoare, nu ne intereseaza ca primaria sau compania
transportatoare nu are bani", spun avocatii.

Desi legea prevede gratuitate la transportul in comun pentru persoanele cu handicap si insotitorii acestora, la Iasi au inceput deja sa apara cazuri in care aceste persoane sint amendate pentru ca n-au bilet. O femeie venita cu fiica ei la spital in Iasi a fost amendata de catre controlorii dintr-un autobuz 121 de la Unistil pentru ca nu-si cumparase bilet. Legitimatia de asistent personal care ii da dreptul la transport gratuit a fost confiscata de catre controlori. Femeia a facut reclamatie la Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Iasi. Conducerile RATP si Unistil spun ca este de datoria autoritatilor locale sa asigure fonduri pentru decontarea transportului persoanelor cu handicap. De cealalta parte, raspunsul autoritatilor locale a fost ca nu sint bani.
Valeria Andrei are o legitimatie care nu face doua parale in municipiul Iasi. Legea arata ca ar fi valabila in toata tara

Valeria Andrei este din comuna Mogosesti si a venit ieri-dimineata cu fetita sa de sase ani la Spitalul de Copii "Sf. Maria" pentru a face mai multe analize medicale. Fetita s-a nascut cu o malformatie cardiaca si o mare parte din viata
si-a petrecut-o prin spitale. Prima operatie pe cord a avut-o la virsta de doi ani si era cit pe ce sa-i fie fatala. "A fost in moarte clinica atunci. Am crezut ca nu mai scapa", a povestit mama fetitei.

A urmat o noua operatie la nici un an distanta, insa probleme inca exista. De altfel, analizele pe care le-a facut ieri sint in vederea unei noi interventii chirurgicale. Din 2006, pe baza afectiunii de care sufera, fetita a fost incadrata in grad de handicap grav, iar mama ei a devenit asistent personal. Acest lucru le-a dat dreptul la legitimatii de transport gratuit
pe mijloacele de transport din municipiul Iasi. Cele doua au si beneficiat de acest lucru pina ieri-dimineata. "M-au oprit controlorii intr-un autobuz 121, mi-au luat legitimatia de transport, mi-au zis ca nu mai este valabila in autobuzele Unistil si mi-au dat si amenda. Nu inteleg cum se poate asa ceva. In urma cu doua saptamini am mers tot cu un autobuz Unistil si nimeni nu mi-a zis nimic. Nici acum cind am urcat nu mi-a spus nimeni ca trebuie sa-mi iau bilet. Nu stiam ca nu mai este buna legitimatia", a povestit femeia.
Pe legitimatia Valeriei Andrei scrie si numarul legii in care se arata ca are liber
pe mijloacele de transport. De unde sa stie posesorul unei astfel de legitimatii ca in Iasi se aplica "legea junglei"

Dupa ce a ramas fara legitimatie, femeia a mers la DGASPC, unde a depus o reclamatie. De aici i s-a spus insa ca i s-au incalcat drepturile. "Am avut mai multe reclamatii de la beneficiari de-ai nostri din Tomesti, Holboca sau Ciurea. Noi am trimis adrese catre Primarie si regiile de transport sa rezolve aceasta situatie. Legea 448/2006, art. 23, precizeaza ca persoanele cu handicap grav si accentuat beneficiaza de gratuitate pe toate liniile la transportul urban cu mijloace de transport in comun de suprafata si cu metroul. De aceeasi gratuitate beneficiaza si insotitorii copiilor cu handicap grav, in prezenta
acestora. Legitimatia pentru transportul urban cu mijloace de transport in comun de suprafata este valabila pe intreg teritoriul tarii, fiind recunoscuta de toate regiile de transport local
", a declarat Viorica Teodorescu, sef serviciu in cadrul DGASPC. Aceeasi lege spune ca modalitatea de acordare a gratuitatii si cuantumul acesteia se stabilesc prin hotariri ale consiliilor locale.

"De cinci ani transportam aceste persoane fara sa ni se deconteze nimic"

Pe de alta parte, conducerea Unistil spune ca nu a primit niciodata bani de la autoritatile locale in contul transportului persoanelor cu handicap. "De cinci ani transportam aceste persoane fara sa ni se deconteze nimic. De o luna insa nu mai facem fata. Consiliile locale din comune trebuiau sa incheie contracte cu noi prin care sa se angajeze ca platesc pentru un anumit numar de persoane. Am incercat sa vorbim cu autoritatile locale, dar toti ne-au spus ca nu sint bani", a declarat Vasile Puscasu, seful Unistil.

Aceeasi problema este si in cazul RATP. "Procedura era standard, autoritatea locala venea la transportator si spunea cite persoane cu gratuitate are si dadea bani in contul calatoriilor acestora. Consiliile locale trebuiau sa faca acelasi lucru cu Unistil. Noi am luat legatura cu Consiliul Local, dar ni s-a spus ca nu sint bani", a spus si Maricel Gherca, directorul RATP.

Directorul tehnic al Primariei, Mihai Chirica, il contrazice pe seful RATP si sustine ca Primaria achita banii, dar numai pentru persoanele din municipiu. "Prin Directia de Asistenta Comunitara primaria face toate viramentele catre RATP pentru decontarea transportului persoanelor cu handicap si a insotitorilor din municipiul Iasi. Nu avem insa solutii pentru cei din mediul rural. Iesenii din municipiu sint prioritatea noastra, de ceilalti sa se ocupe cine ii are in subordine. Noi nu avem nici un interes sa transportam persoane din alte localitati in municipiu, cine are acest interes n-are decit sa le plateasca calatoriile. Pe noi ne intereseaza doar cei din municipiu. Daca DGASPC are o problema cu beneficiarii sai primaria are usile deschise, ii asteptam sa vina sa ne ceara ajutorul", ne-a declarat Mihai Chirica.

Persoana nedreptatita are posibilitatea sa-si caute dreptatea in justitie. "Legea oricum trebuie sa se aplice, indiferent daca primaria are sau nu bani. Atit timp cit legea este in vigoare, nu ne intereseaza ca primaria sau compania transportatoare nu are bani. Reclamantul poate sa-i dea in judecata in termen de 30 de zile", a precizat si avocata Carmen Bernic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 05:17:57    Titlul subiectului: 60 140951

Iași Plus în editia de Miercuri 9 Martie 2011 a scris:
S-a lansat licitatia de executie a lucrarilor din Axa culturala
Roxana Munteanu

Unul dintre proiectele municipalitatii care se deruleaza cu fonduri europene – Dezvoltare retea rutiera in zona cultural-istorica si turistica a municipiului Iasi – a ajuns in etapa licitatiei pentru executia lucrarilor. Ieri, municipalitatea a transmis la Sistemul Electronic de Achizitii Publice anuntul privind licitatia. Aceasta va avea loc la sfarsitul lunii aprilie, iar sefii municipalitatii spera ca, din luna mai, sa inceapa si lucrarile. Proiectul, in valoare totala de 91 de milioane de lei (in mare parte nerambursabili de la Uniunea Europeana prin Programul Operational), prevede reabilitarea a 16 strazi: Aleea M. Sadoveanu, Aleea Grigore Ghica Vodă, b-dul Carol I, strada Gavril Muzicescu, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, strazile Anastasie Panu,� Mihail Costăchescu, Vasile Pogor, Vasile Conta, Vasile Alecsandri, I.C. Brătianu, Sfantu Lazăr, Sărăriei, Lascăr Catargi, Palat si Soseaua Sărăriei. Pe langa acestea, vor fi reabilitate si trotuarele din zona, dar si linia de tramvai de pe strada G.Muzicescu (942 ml cale simpla) si pe Aleea Gr.G.Voda (2.687 ml cale simpla). Vor fi reabilitati si 19.000 mp de spatii verzi. "S-au facut licitatii pentru audit, publicitate, management, dirigintie de santier si va urma asistenta tehnica, dar aceasta va fi facuta in timpul lucrarilor”, a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primariei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Mar 2011 05:20:35    Titlul subiectului: 64 141087

Ziarul de Iași în editia de Luni 14 Martie 2011 a scris:
Pensionar amendat dupa ce a luat atitudine in autobuz
AUTOR: CIPRIAN NEDELCU

El a lovit cu palma peste cap un copil care s-a asezat pe un scaun liber fara sa intrebe daca doreste locul altcineva mai in virsta

Un pensionar iesean s-a ales cu o amenda de 200 de lei, pentru ca a vrut sa „educe" un copil cu palma. Reprezentantii Inspectoratului de Jandarmi Judetean Iasi au precizat ca incidentul a avut loc la finele saptaminii trecute. „In jurul orei 14.30, un echipaj mixt jandarm-politist a observat ca, inainte de a cobori dintr-un autobuz, un barbat mai in virsta, Costel S., a lovit cu palma un baiat, dupa care a incercat sa se departeze de mijlocul de transport. Autobuzul se deplasa din CUG spre Podul Ros, iar fapta s-a petrecut in statia Nicolina. Intrebat fiind de ce a lovit copilul, barbatul a motivat ca baiatul s-a asezat pe scaunul eliberat de el, dar fara a intreba inainte daca altcineva doreste sa stea, fapt pentru care s-a simtit deranjat, dorind prin aceasta sa-l «educe» putin", a declarat capitanul Mihai Cojocariu, purtatorul de cuvint al Jandarmeriei iesene. Acesta a adaugat ca baiatul a precizat ca a ocupat scaunul deoarece se eliberase, in apropiere nefiind alte persoane care sa manifeste intentia de a se aseza, mijlocul de transport nefiind aglomerat. „Dupa un schimb de replici, in momentul deschiderii usii, barbatul l-a lovit pe copil cu palma peste fata, dupa care a coborit imediat. Pentru fapta savirsita, barbatul a fost amendat cu 200 de lei, baiatul nedorind sa faca alta plingere", a incheiat Mihai Cojocariu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 15 Mar 2011 17:46:00    Titlul subiectului: 68 141144

Au fost stabilite detaliile privind desfășurarea licitației în cadrul proiectului "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi" :

Buna Ziua Iasi în editia de Marți 15 Martie 2011 a scris:
Primaria Iasi demareaza licitatia pentru executie in cadrul proiectului privind dezvoltarea axei culturale

Reprezentantii municipalitatii au anuntat astazi ca pe data de 28 aprilie, la ora 12.00, va fi organizata licitatia pentru executia lucrarilor in cadrul proiectului "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si turistica a municipiului Iasi", care face parte din Planul Integrat de Dezvoltare Urbana a Polului de Crestere Iasi (PIDPC). Se are in vedere reabilitarea a 16 strazi pentru suma de 50,3 milioane lei fara TVA si refacerea caii de rulare a tramvaielor dintre Fundatie, Liceul National si rond Agronomie pentru 16 milioane lei. Durata lucrarilor este de 12 luni.



________________________________________________________________


*** În atașament : Anuntul de participare privind licitația în cauză numarul 116989/15.03.2011 !

Citat:
Organizator: Municipiul Iasi
Localizare: Romania (Iasi)
Sursa: S.E.A.P.
Termen limita: 28-04-2011 (44 zile ramase)
Data aparitiei: 15-03-2011

Sursa

Proiectul are două componente :
Citat:
Lucrari de construire in cadrul proiectului: "Dezvoltare retea rutiera in zona culturala, istorica si
turistica a Municipiului Iasi:
Componenta I - Reabilitare si modernizare strazi - 16 strazi
Componenta II - Reabilitare si modernizare linii tramvai - 2 tronsoane: linie de tramvai pe
str.G.Mizicescu( intre Fundatie si Liceul National) si linie de tramvai Copou( intre Rond Triumf
si Zona Agronomie)
conform proiectului tehnic, caietului de sarcini si listelor de cantitati.
Valoare estimata componenta I - 50.370.050 lei( fara TVA )
Valoare estimata componenta II - 16.089.167 lei( fara TVA )
Valoare estimata totala - 66.459.217 lei( fara TVA )
Valoarea estimata fara TVA: 66,459,217 RON


Iar cerințele (strict legate de modernizarea căii de rulare) autorității contractante sunt :

Citat:
Lista dotari min obligatorii linii tramvai:
-Trailer tip platforma sau peridoc lungimea min.18m+cap
tractor 1buc,
-Automacara min 16tf 1buc,
-Masina curbat sina min 6 role 1buc,
-Masina specializata
taiat sina 1buc, Masina specializata gaurit sina 1buc,
-Masina topit si injectat mastic bituminos
1buc,
-Motocompresor 1buc,
Generator sudura min 300A-1buc,
Nivela optica 1buc,
Statie totala
GPS 1buc,
-Dispozitive specializate masurarea ecartamentului de 1000mm pentru sina cu canal
1buc.




Anunt de participare numarul 116989 15 03 2011.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Anunt de participare numarul 116989 15 03 2011.pdf
 Mărime fișier:  11.19 kb
 Descărcat:  de 291 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 16 Mar 2011 05:05:28    Titlul subiectului: 70 141158

Evenimentul în editia de Miercuri 16 Martie 2011 a scris:
Tătărașiul va fi gata la sfârșitul anului
N. Păunescu

Lucrările la linia de tramvai și la partea carosabilă din cartierul Tătărași, cuprinse într-un contract care viza porțiunea dintre rond Tătărași Nord - Ateneu și până la Doi Băieți, a căror valoare este de 18 milioane de lei, vor fi scoase din nou la licitație. „Tot ce mai e de făcut din contractul de lucrări vom scoate la licitație publică deschisă. Vom renunța astfel la contractul cu actualul constructor, care nu a performat deloc, astfel încât să putem finaliza Tătărașiul până la sfârșitul acestui an. Restul lucrărilor care mai sunt de efectuat în Tătarași, de asfaltat și chituit șinele, se ridică la 3,2 milioane de lei. Peste acestea mai avem un rest de plată de 2 milioane de lei, prin contract, și 3,4 milioane de lei, din lucrările suplimentare”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 05:11:53    Titlul subiectului: 74 141193

Buna Ziua Iasi în editia de Joi 17 Martie 2011 a scris:
RATP va deschide un santier in rondul de la Tutora
Ion MUSET

Iarna a lasat urme adanci pe liniile de tramvai ale Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Sefii institutiei au dispus reabilitarea mai multor tronsoane care au crapat in ultima vreme din cauza uzurii si a vremii nefavorabile. Ieri, angajatii RATP au intervenit pe Gavril Muzicescu si in zona Pietei Nicolina. Mai multe dale de langa sinele de tramvai se ridicasera din cauza infiltratiilor si faceau dificila circulatia tramvaielor. Sefii RATP sustin ca urmeaza sa se intervina si in zona Metalurgie, dar mai ales la rondul de la Tutora. "La Tutora avem programata o lucrare de anvergura, urmand sa inlocuim mai multe tronsoane de linii. Este vorba, in total, de o portiune de peste 100 metri. Cel mai probabil, va fi nevoie sa deviem circulatia pe un singur sens, pentru a putea reabilita acele sine. Acestea au crapat in mai multe locuri, mai ales din cauza ca pe acolo trec masini cu gabarit mare. Avem probleme si in Metalurgie, dar si in Fundatie sau Copou, unde liniile au fost prinse intr-un program de modernizare", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Conform acestuia, pentru lucrarea din rondul de la Tutora s-a cerut deja acceptul primariei pentru o eventuala restrictie a traficului. Lucrarile de aici ar urma sa dureze cel putin doua saptamani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Mar 2011 06:20:43    Titlul subiectului: 79 141298

Evenimentul în editia de Sâmbătă 19 Martie 2011 a scris:
RATP declară război milogilor și vandalilor
T. Damaschin

Reprezentanții RATP promit ieșenilor că nu vor mai vedea cerșetori și boschetari în mijloacele de transport în comun. Măsura survine la o zi după ce primarul Gheorghe Nichita a dispus conducerii regiei locale să ia măsuri de interzicere a accesului în mijloacele de transport a persoanelor care se dedau la acte de vandalism sau deranjează călătorii. „Angajații noștri, mă refer la conducători auto, vatmani, controlori, vor avea sarcina de a nu permite accesul acestor persoane în interiorul mijloacelor de transport. Sperăm să fim ajutați în demersul nostru și de Poliția Locală, cu care avem încheiat un protocol de colaborare”, a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Dacă în urmă cu ceva timp mai existau vatmani sau șoferi care reacționau la urcarea milogilor în autobuze sau tramvaie, în ultima vreme asistăm la tratarea cu îngăduință a acestora, neexistând practic mijloc de transport în care să nu remarci prezența vreunui puradel, surdo-mut sau bolnav închipuit. Nu-i mai puțin adevărat că, atunci când unii angajați RATP au luat atitudine împotriva actelor antisociale, aceștia s-au trezit înjurați sau agresați în general de tineri certați cu bunul simț, fapt care explică într-o oarecare măsură prudența etalată de salariații regiei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Mar 2011 06:41:52    Titlul subiectului: 80 141299

Problema pistei pentru bicicliști revine în atenția presei locale ...

Bună Ziua Iași în editia de Sâmbata 19 Martie 2011 a scris:
Inca o tampenie la pista pentru biciclisti
Ion MUSET

Pista pentru biciclisti va fi redata circulatiei abia dupa 22 aprilie  Atunci estimeaza oficialii ApaVital SA ca vor finaliza lucrarile de reparatii din Podu Ros  Colac peste pupaza, reprezentantii CET vor trebui sa devieze retelele de termoficare  Oricum, "marea realizare" a primarului Nichita urmeaza sa fie demontata bucata cu bucata, odata cu implementarea proiectului de regularizare a albiei Bahluiului.
[...]

Cu alte cuvinte, iesenii pasionati de biciclism nu vor putea sa circule degraba pe pista de 800 mii lei, cu care se lauda municipalitatea ieseana. Mai mult, ea ar urma sa fie demontata, conform reprezentantilor municipalitatii, in momentul in care lucrarile din proiectul de regularizare a Bahluiului vor ajunge in zona. Demontarea pistei bucata cu bucata, precum si refacerea acesteia se vor face din fondurile alocate respectivului proiect. Cu alte cuvinte, alti bani, alta distractie pentru oficialii primariei.

Sperante abia dupa 22 aprilie

Pana atunci, lucrarile din Podu Ros vor dura cel putin inca o luna. Reprezentantii ApaVital SA afirma ca nevoie de cel putin 28 zile pentru ca placile din beton, care fac parte din structura canalului colector, sa se usuce. "Este vorba de sase placi care au nevoie de aceasta perioada de timp pentru a se intari. Intre timp, lucram si turnam peretii camerei deversoare. Vestea buna e ca vom elibera carosabilul, astfel ca se va putea circula si pe banda ocupata acum de lucrari. Noi estimam ca vom finaliza lucrarea in jurul datei de 22 aprilie. Teoretic, circulatia pietonala va putea fi reluata in maximum doua saptamani, dar reamenajarea pistei de biciclisti va mai dura o perioada", a declarat Razvan Manolache, purtatorul de cuvant al ApaVital SA. [...]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 17:44:45    Titlul subiectului: 91 141559

Adevărul în editia de Miercuri 23 Martie 2011 a scris:
Viitorii angajați ai RATP vor trebui să dovedească că sunt disciplinați în trafic și în viața de zi cu zi
George Cojocaru

Tragedia din fața Bibliotecii Universitare, când un tramvai scăpat de sub control a zdrobit mai multe mașini, un bărbat a decedat iar alte șapte au fost rănite, i-a făcut pe reprezentanții Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iași să-și ia măsuri suplimentare la angajarea viitorilor șoferi și vatmani.

[Viitorii angajați ai RATP vor trebui să depună la dosarul de angajare și cazierul rutier pentru ca reprezentanții regiei să poată verifica dacă în afara serviciului sunt sau nu buni participanți la trafic.

„La cei care vor fi angajați de acum le vom cere și cazierul rutier. Vom discuta și cu cei de la Poliția Rutieră pentru a vedea în ce măsură se poate pune la dispoziție cazierul rutier, la un anumit interval de timp, pentru toți angajații pentru că pe parcursul activității nu știm ce abateri mai acumulează“, a spus Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP Iași.

Deocamdată, potrivit reprezentanților RATP Iași, cele mai multe abateri ale angajaților regiei în trafic, în afara serviciului, sunt de nepurtare a centurii de siguranță și vorbitul la telefonul mobil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 14:32:47    Titlul subiectului: 100 141680

Bună Ziua Iași în editia de Vineri 25 Martie 2011 a scris:
RATP schimba liniile in Podu Ros, unde a avut loc accidentul de aseara

Echipaje de muncitori de la Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi a inceput sa efectueze o serie de lucrari la calea de rulare a tramvaielor din intersectia Podu Ros, unde aseara un tramvai a deraiat. Acestea intervin schimband portiuni de linie.

Ieri seara, un tramvai a sarit de pe sine in timp ce se deplasa dinspre Tesatura spre Podu Ros. Din fericire, accidentul nu s-a soldat cu victime, calatorii alegandu-se doar cu o sperietura zdravana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 07:30:46    Titlul subiectului: 102 141714

radub a scris:
Infrastructura... lipsa investitiilor din epoca Simirad... efecte...


Oamenii politici și transportul public ...


Ziarul de Iași în editia de Sâmbata26 Martie 2011 a scris:
Reactiile politice continua, la patru zile de la tragedia din Copou
"Platim oalele sparte pentru ca RATP nu a fost finantata"

AUTOR: MARIUS PARCIU, FELIX GUZGA

Spune fostul primar Constantin Simirad. Seful PNL Iasi, Relu Fenechiu, crede ca ar fi trebuit sa trecem la ecartament lat. Primarul Nichita indeamna iesenii sa aiba in continuare incredere in tramvaie.
Reactiile dupa accidentul din Fundatie de la inceputul saptaminii continua sa apara. Seful Consiliului Judetean (CJ), Constantin Simirad,
i-a luat apararea vatmanului implicat in accident. "Pe mine ma ingrijoreaza incompetenta managerilor. Eu nu cred ca un vatman, cu o experienta de 15 ani, nu a pus frina la timp. Am fost la Berna si aveau tramvaie mai vechi decit ale noastre, dar aveau piese originale. La noi nu sint piese originale. De aceea tramvaiul s-a defectat mai repede", a declarat fostul primar.

Acesta a adaugat ca nu crede ca angajatii din cadrul Regiei Autonome de Transport Public (RATP) ar fi pus la cale un complot pentru ca vatmanul sa suporte rigorile legii. "Nu cred ca este un complot al colegilor pentru a-l salva pe vatman. Nu cred ca cineva provoaca un accident doar pentru a spune ca tramvaiele sint proaste. RATP are probleme grele. Platim oalele sparte pentru ca regia nu a fost finantata cum trebuie", a mai precizat Simirad.

Deputatul Relu Fenechiu, seful PNL Iasi, s-a ferit sa opineze cine se poate face vinovat de provocarea accidentului, dar a criticat achizitiile municipalitatii in ceea ce priveste mijloacele de transport. "Pina nu se va finaliza ancheta nu voi face nici o supozitie. Nu cred ca trebuie trase semnale de alarma doar in situatii grave. Spun cu tarie ca, in ultimii 20 de ani, Iasul a fost tratat ca un oras de mina a doua. Am ridicat aceasta problema cind au fost efectuate achizitii ieftine si proaste. Ne numim ieseni si trebuie sa ne respectam. Trebuie sa avem cele mai bune servicii. Nu tot ce e ieftin e si bun. Nici nu inseamna ca, daca e ieftin, faci si economii. Oricum, nu putem avea un transport civilizat cu tramvaie pe ecartament ingust. Daca tot au fost reabilitate sinele, ar fi trebuit facuta o a treia linie. Diferenta de pret era minima", a afirmat Relu Fenechiu. In Romania, ecartament ingust la tramvaie este la Iasi si la Arad.

Primarul Gheorghe Nichita continua sa solicite increderea iesenilor pentru transportul in comun. Edilul sustine ca incidentul de alaltaseara din Podu Ros, care a fost exagerat de unii oameni politici, a fost unul minor. "Tramvaiul a prins o piatra, iar in zona respectiva sina este veche. In 15 minute circulatia a fost reluata. Tramvaiul a deraiat jumatate de metru. Acum vatmanii sint solidari, se apara unul pe altul", a precizat Nichita. Edilul a mentionat ca se intentioneaza continuarea lucrarilor de modernizare de la liniile de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 07:44:48    Titlul subiectului: 103 141716

Bună Ziua Iași în editia de Sâmbata 26 Martie 2011 a scris:
Nichita, despre calatoria cu tramvaiul: "Doamne fereste!"
Ion MUSET

"Doamne fereste!" Asta a spus primarul Gheorghe Nichita cand a fost intrebat daca-si mai aminteste cand a calatorit ultima data cu tramvaiul. Intentionat sau nu, Nichita a spus ieri un adevar pe care-l stiu miile de ieseni care utilizeaza transportul public pentru a merge la serviciu: mijloacele de transport in comun sunt sub orice critica. Asta si dupa ce un alt tramvai a deraiat in noaptea de joi spre vineri, in Podu Ros. Nici acest incident nu l-a facut pe primarul Gheorghe Nichita sa iasa din lumea lui si sa accepte ca nu doar erorile umane pot face victime la Iasi.
Intrebat cum de se face ca, in numai patru zile, s-au petrecut doua incidente in care au fost implicate mijloacele de transport ale Regiei Autonome de Transport Public (RATP), dintre care unul soldat cu moartea unui om, primarul a tinut-o pe-a lui: transportul este sigur, iar situatia este sub control. "Sunt un om responsabil si ceea ce am spus pana acum este corect. Liniile de tramvai de acolo nu au fost schimbate, sunt vechi si reprezinta un pericol pentru tramvai. In acea zona, linia de tramvai este depasita, a prins si o piatra si a fost un eveniment minor, pana la urma. A durat doar un sfert de ora pana cand tramvaiul a fost repus pe linii. Tramvaiul a deraiat jumatate de metru. Deci N-A FOST NICI UN INCIDENT (!??), oamenii se pot plimba cu tramvaiul in continuare, haideti sa vedem cum stau lucrurile obiectiv si sa nu ne legam de celalalt eveniment nefericit. Acolo a fost, in mod clar, o manevra, o conduita gresita a vatmanului. Sper in continuare ca vatmanii nostri sa inteleaga si sa nu faca greselile pe care le-a facut colegul lor in Copou", a fost explicatia stupida a primarului Nichita vizavi de ultimele incidente din transportul public.

Conspiratia vatmanilor

Cu toate ca problemele cu mijloacele de transport in comun se vad la Iasi si de pe Luna, aici contribuind tramvaiele, autobuzele si microbuzele invechite, precum si linia de tramvai extrem de uzata in multe parti ale orasului, Nichita se incapataneaza sa arunce vina pe simplii angajati ai Regiei. Uita, probabil, ca majoritatea pieselor de schimb folosite la tramvaie au fost primite din donatiile facute de regiile din Berna, Augsburg, Stuttgart, Darmstadt sau Halle.
Desi in ultima vreme angajatii RATP au spus, sub protectia anonimatului, cat de grave sunt problemele din depourile Regiei, sefii primariei au scos la inaintare teoria conspiratiei. Si asta pentru a treia oara in ultimele zile. "Ce vreti acum, sa inspaimantam populatia? Nu este adevarat ca tramvaiele au probleme. Vatmanii sunt solidari cu ei insisi. Sunt impreuna colegi si se apara intre ei. Eu sunt obiectiv si apar populatia Iasului, si nu vatmanii. Iertati-ma, dar asta este situatia", a mai spus Nichita.
A recunoscut, totusi, ca linia de tramvai arata deplorabil pe unele tronsoane. A promis si modernizari, atat in campanie, cat si in ultimii ani de mandat. Pe unele le-a realizat cu 20 de milioane de euro, imprumutate de la Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD). "Referitor la chestiunile tehnice, avem probleme in zona Metalurgie, Doi Baieti, unde linia este aproape ingropata in pamant. Acolo trebuie sa mergem cu viteze foarte mici, pentru ca exista oricand pericolul de deraiere. Avem zona Muzicescu, in Copou, de la Super Copou pana in Agronomie, locuri unde linia este foarte proasta si, din acest moment, am trecut la proiecte de reabilitare a acestora. Daca linia acolo ar fi fost buna, nu s-ar fi intamplat nimic, chiar daca ar fi fost o piatra pe linie. Vreau sa va spun ca si acel traseu 2 si 5, pe care s-a produs deraierea, in viitor nu va mai functiona, vor fi scoase liniile de acolo"
, a vorbit primarul despre una dintre "solutiile" oferite iesenilor care utilizeaza transportul in comun. [...]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 10:15:05    Titlul subiectului: 141724

Pe marginea materialului din BZI voi scrie mai jos ce e de scris (initial vroiam sa scriu acest comentariu pe site-ul lor, dupa articol):

Citat:
Zau asa, scoateti din context doua cuvinte ca sa va iasa mizeriile pe care vreti sa le aruncati asupra unui om. Cu siguranta, omul a zis sau a vrut sa zica ceva echivalent cu "Doamne Fereste, dar de ce nu as merge?!" sau variatiuni pe aceeasi tema, voi l-ati intrerupt cand v-a convenit sa aveti ceva cu care sa-l faceti KO si acum jucati pe cai mari in fata unei mase uriase de imbecili care nu trec nimic prin filtrul gandirii. Orice om zdravan la minte isi da seama ca un primar, oricare ar fi orasul pe care il conduce, nu ar zice in veci o astfel de enormitate despre serviciile publice din subordinea sa. Desigur, un adevar il spuneti pe jumatate: vi s-a dat o lista cu ani de fabricatie pentru tot ce misca in tara asta pe sinele din orasele cu tramvai, insa vedeti ca acolo scrie ceva de modernizari, iar majoritatea vagoanelor din parcul activ actual sunt COMPLET modernizate. Scrie tot in materialul pe care l-ati citat ca media anilor de fabricatie pentru tramvaiele din Iasi se duce, astfel, catre 1986, mult peste ce au celelalte orase din tara. De asemenea, comparati autobuze cu tramvaie, durata de viata a unora si a altora fiind extrem de importanta (nu poti compara sub nici o forma durata de viata a unui tramvai cu cea a unui autobuz, dar voi o faceti, manipuland din nou o uriasa masa de oameni care nu trec nimic prin filtrul gandirii). Cat despre diversele elemente care incep sa indice un sabotaj din interior, de ce nu sunteti corecti pana la capat si sa spuneti care e liderul de sindicat de la care va obtineti datele-"soc" si ce interese personale (politice si de marire) are dumnealui. Devin lucurile prea clare si nu mai functioneaza dupa aia teoriile induse in masele care iau hapul pe nemestecate... Dar o discutie despre contributia uriasa a unui primar cu parul alb la starea actuala a transportului public din Iasi cand initiati? Ca e usor sa le servesti celor din generatia feisbuc, infierbantati la creier, povesti despre starea transportului public, cand ei nu stiu absolut nimic despre faptele si oamenii care cel putin intre 1997 si 2003 (nu ca inainte de 1997 ar fi facut prea multe pentru a-l ajuta, insa dupa anul asta l-au distrus sistematic) au adus transportul public in situatia aproape fara iesire de astazi.


Voi spune imediat si despre Simirad ce e de spus, pentru ca se pare ca nu are deloc decenta de a pune capul in pamant macar, stiind ca este la baza calvarului in care este prinsa RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 11:50:22    Titlul subiectului: 141725

Vad ca este o adevarata epidemie in toate institutiile publice de a da vina pe altul si de a gasi in presa si televiziuni un inamic. Cel putin in cazul RATP principalul inamic este chiar regia insasi din cauza modului in care este condusa dar mai ales a unora dintre angajatii sai. Un calator nu se va mai urca in tramvaie sau autobuze doar pt. ca a citit intr-o fituica ca nu este sigur, el nu se va mai urca din cauza altor factori care sunt bine cunoscuti si pe care ii vede si el cu ochii lui. Presa este si a fost asa dintotdeauna si pe intreg globul si a incerca sa te lupti cu ei la orice articol scris este prostesc si neproductiv.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
jax



Data înscrierii: 09/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 37
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 11:55:56    Titlul subiectului: Re: 103 141726

sanducosmin92 a scris:
Bună Ziua Iași în editia de Sâmbata 26 Martie 2011 a scris:
Vreau sa va spun ca si acel traseu 2 si 5, pe care s-a produs deraierea, in viitor nu va mai functiona, vor fi scoase liniile de acolo"[/b], a vorbit primarul despre una dintre "solutiile" oferite iesenilor care utilizeaza transportul in comun. [...]


Deci pana la urma au de gand sa scoata linia definitiv din zona respectiva ... Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 11:58:01    Titlul subiectului: 141727

Asta este, in libertate si in exprimare! Apar asa-zise opinii mai mult sau mai putin cumparate, nu ca Nichita asta ar fi vreo usa de biserica, dar miza acum era cu totul alta. Evident ca orice tragedie este o modalitate de a priza capital politic. Traiesc destul de mult prin strainatate ca sa imi dau seama ca asa este politica si asa este viata. Oameni care voluntar nu trec nimic prin filtrul gandirii se vor gasi mereu! Publicitate negativa nu exista vreodata.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 12:18:49    Titlul subiectului: 141729

drooopy a scris:
Un calator nu se va mai urca in tramvaie sau autobuze doar pt. ca a citit intr-o fituica ca nu este sigur

Problema cea mare este ca, inducand o anumita idee pe fondul unei situatii in care increderea intr-un serviciu public este zdruncinata, cei care au puterea de a manipula mase o fac in mod constient, stiind ca in mase exista enorm de multa prostie sau enorm de multa superficialitate, ca lucrurile astea se iau pe nemestecate, fara a fi legate de alte informatii, ca romanii sunt obisnuiti sa uite repede si nu mai au capacitatea de a vedea de la ce li se trage o anumita situatie.

drooopy a scris:
Presa este si a fost asa dintotdeauna si pe intreg globul si a incerca sa te lupti cu ei la orice articol scris este prostesc si neproductiv.

Nici nu e vorba de a te lupta cu ei, e vorba de a nu lasa chiar totul la voia lor, pentru ca, repet, prostia si superficialitatea maselor poate strica enorm de mult pe fondul unor astfel de manipulari. Este vorba pur si simplu de a oferi si o alta perspectiva de abordare celor care citesc, pentru a incerca macar sa-si puna intrebari, pentru a nu mai fi doar simple plante pe lumea asta.


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Sâm 26 Mar 2011 12:26:56, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 32, 33, 34  Următoare
Pagina 17 din 34

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community