Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Accidente/incidente legate de transportul public
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 34, 35, 36  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 19:32:14    Titlul subiectului: 98 141647

Bună Ziua Iași în editia de Joi 24 Martie 2011 a scris:
Vatmanul acuzat de ucidere din culpa a fost eliberat

In urma cu cateva minute judecatorii de la Judecatoria Iasi au decis sa respinga propunerea de arestare preventiva formulata de procurorii de la Parchetul de pe langa Tribunal impotriva lui Dumitru Diaconu, vatmanul implicat in accidentul de la Fundatie. Dupa ce si-a petrecut noaptea trecuta in spatele gratiilor, acesta poate pleca linistit acasa, pentru ca magistratii au considerat ca nu reprezinta nici un pericol social.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 19:36:22    Titlul subiectului: 141648

Ma rog, "linistit" e un fel de a spune, ma indoiesc ca omul respectiv e foarte linistit, in continuare poate fi condamnat la inchisoare.

Totusi bine ca s-a luat decizia asta, hai sa fim seriosi, ce pericol social prezenta saracul om? Caci e evident ca pana la finalizarea procesului nu i se va mai da nici un tramvai pe mana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 21:52:09    Titlul subiectului: 99 141652

Presa ...

Bună Ziua Iași în editia de Joi 24 Martie 2011 (Sursă imagini atașate ! ) a scris:
SOC! Un tramvai deraiat a blocat circulatia in Podu Ros

Acum cateva minute, un tramvai de pe linia 2, a deraiat in apropierea sesului giratoriu din Podu Ros, blocand circulatia in cea mai mare intersectie a Iasului. La ora actuala, la fata locului, se afla mai multe echipe de interventie ale RATP, dotate cu macarale si alte utilaje care incearca repunerea pe sine a colosului de otel. Din fericire, accidentul nu a produs victime omenesti ci numai o sperietura groaznica calatorilor aflati in tramvai. Vom reveni cu amanunte si imagini de la fata locului.


Vai , vai , vai ... "Incidentul" s-a produs în jurul orei 21:15 implicat fiind vagonul GT4 #334 (ex SWA Ausburg #459). La fața locului s-a deplasat un echipaj al RATP Iași (scară mecanică și macara) , însă vagonul a fost redresat de către un ST10 (#276) de pe traseul 5 și într-un final a plecat pe propriile boghiuri către depou !



Ultima modificare efectuată Cosmin Sandu la Joi 24 Mar 2011 23:10:43, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 22:06:23    Titlul subiectului: 141653

Infrastructura... lipsa investitiilor din epoca Simirad... efecte...
De aceea trebuie sa continuam investitiile incepute, poate vor pricepe si idiotii care guita isteric si ne critica atunci cand vad santiere deschise in oras. Este mult de munca, pentru ca un primar nu a inteles ca anii care i-au albit parul ar fi trebuit sa-l faca sa gaseasca intelepciunea de a investi (si) in transportul public, pentru a le oferi iesenilor civilizatie, nu conditii de vite duse la abator (pentru a spune numai atat).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 11:08:42    Titlul subiectului: 141674

Justitia este justitie, iar pentru masele mari functioneaza pe tot globul pamintesc. Omul a fost eliberat de catre instanta, foarte ok! Problema mondiala este ca asa ceva i se poate intampla oricarui vatman si deloc vreunui bastan! lex mondialus Cool

@radub: poate ca investitiile ar trebui directionate si spre schimbarea treptata a parcului de tramvaie cu ceva nou.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 03/Apr/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 11:20:39    Titlul subiectului: 141675

Ionescu, primul pas este inlocuirea liniei de tramvai. Dupa ce se schimba toata infrastructura se va avea in vedere si posibilitatea achizitionarii de tramvaie noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 11:31:30    Titlul subiectului: 141676

Investesti in vehicule noi cand ai cu ce si cand ai pe unde sa le rulezi fara sa le damblagesti. Plasticul vremurilor noastre nu mai este adaptabil la orice conditii de infrastructura precum tramvaiele elvetiene sanatos facute, dar ajunse pe nedrept in dizgratie acum sau celelalte tramvaie care s-au mentinut in buna stare de-a lungul anilor.
Nu mai vorbim de modernizarea depourilor...

Deci, intai infrastructura. Pana acum s-a reabilitat mult, insa reteaua e mare si pe moment abia un singur traseu beneficiaza de linie reabilitata 100%.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 13:32:30    Titlul subiectului: 141677

Da ai dreptate, eu ma gandeam la o treaba pe termen lung! Sunt constient ca reabilitarile si proiectele pentru vehicule noi dureaza sunt legate mult si de birocratie etc, nu se fac intr-o zi.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 03/Apr/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 15:07:03    Titlul subiectului: 141682

Problema e de bani. Foarte multi bani! Dupa aia partea de acte se rezolva ea. Pentru a termina ce a mai ramas de modernizat din partea de infrastructura si a achizitiona doar tramvaie noi, Iasul are nevoie de aproximativ 500 de milioane de euro. Bani multi pentru posibilitatile Iasului. Foarte multi (dupa cum spuneam si la inceput).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 15:25:43    Titlul subiectului: 141684

Pentru ziaristi: puteti vedea foarte usor, dandu-va pe net, cum "gunoaiele Europei" nu ajung numai la Iasi. Tocmai ce au cumparat unii prin Polonia niste tramvaie sh nemtesti, de alea fara frane, specialitatea casei (asta era gluma, nu BOMBA, SOC, BREAKING NEWS). Search and find...

N-am inventat noi roata, nemtii spre exemplu au practicat transferul de tramvaie dintr-un oras in altul pe rupte, austriecii asemenea. Datul cu parerea nu l-au prea practicat, si-au vazut de treaba si de aia sunt unde si cum sunt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 03/Apr/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 15:29:46    Titlul subiectului: 141687

Mi se pare mie sau forumul a fost foarte fecventat de ziaristi in zilele astea? Poate admin, daca are timp, ne spune ceva amanunte legate de trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 15:37:59    Titlul subiectului: 141688

Cred ca cireasa cea mai cea din zilele astea a fost prompterista telemista care ne povestea cu mult aplomb ce au aflat colegii ei de la unii visatori indisciplinati din RATP despre cum se reseteaza nu stiu ce computere, borduri, chestii, aberatii la tramvaiele elvetiene. Uah, deci asa ceva... ziceai ca a mancat tramvaie pe paine la fiecare masa de mica... Partea nasoala e ca prosti sunt destui si cred orice li se spune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 15:45:19    Titlul subiectului: 141689

Se practica si transferul de autobuze, dar nu se exagereaza. La un moment dat trebuie renuntat la SH, scuze de off topic.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 20:43:15    Titlul subiectului: 141750

In ditamai capitala administrativa a Olandei au fost aduse tramvaie 2H din Hannover. Polonezii importa masiv Tatra 2H din Germania pentru prima data in istoria postbellica a Poloniei (pana acum ei au fabricat sub licenta Tatra).
Doar cehii, ca dubli producatori de tramvaie, isi permit sa modernizeze parcul existent, dar sa-l si innoiasca treptat. Ungurii au luat si ei tramvaie tot de pe unde au luat si olandezii, dar si-au permis si niste vagoane noi. Croatii produc si ei tramvaie macar cat sa le ajunga pentru ei, dar modernizeaza si tatrele existente.

Pe termen lung, tramvaiele vechi nu sunt o solutie, dar Romania este campioana la solutii temporare devenite permanente. Si mi-ar fi mila (de tramvai si de bugetul pentru reparatii) cand un Combino sau ULF ar deraia pe liniile ramase nemodernizate cum ar fi in Podul Ros.

Legat de aceasta deraiere din Podul Ros, daca s'ar dovedi ca a fost intentionata, autorul ei ar trebui nu doar concediat, ci sa i se ceara despagubiri pentru ca a stricat imaginea regiei. Pentru accidentul din Copou, nu pot sa cred ca in conditiile in care se trage tare pentru desfiintarea transportului electric, cineva ar fi tras acum sforile sa scoata tramvaiul bun daca n'ar fi, cand pentru ei ar valora mai mult ca fier vechi. Din pacate, pana la proba contrarie, pare sa fie doar rezultatul tragic al unei clipe de neatentie, la care se adauga si vina celor care oprisera neregulamentar la semafor pe linia de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 14:54:30    Titlul subiectului: 111 141866

Cum face românul din țânțar armăsar ...

Adevărul în editia de Marți 29 Martie 2011 a scris:
Un nou incident cu tramvaie la Iași. Un vagon s-a defectat în trafic din cauza pantografului învechit
Gabriela Toma

La o săptămână de la groaznicul accident din Fundație, un alt tramvai s-a defectat în trafic din cauza componentelor învechite. În timp ce se îndrepta spre gară, tramvaiul 7 s-a stricat în mijlocul traficului, deoarece paleta pantografului s-a rupt.

Incidentul a avut loc la ora 13.40. Tramvaiul numărul 323 care circulă pe traseul Canta-Baza 3 s-a defectat în trafic, la trecerea de pietoni din zona Gării deoarece paleta pantografului s-a rupt.

Echipele Regiei de Transport au intervenit în cinci minute, iar vagonul a fost dus în depou. Călătorii care erau în tramvai au fost nevoiți să ajungă la destinație cu un alt mijloc de transport.

A fost o defecțiune minoră. Paleta pantografului se poate rupe dacă se agață în rețeaua electrică, sau dacă au probleme. Dar ca orice vehicul care este în funcțiune, este normal să apară astfel de incidente. În mod normal, vagonul ajunge în depou, iar în jumătate de oră se întorc în stradă“, a spus Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 17:34:52    Titlul subiectului: 141868

L-am surprins pe 323 astazi la Billa , era impins de un Be 4/4 .


IMG198.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  725.67 kb
 Vizualizat:  de 14775 ori

IMG198.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2011 01:46:21    Titlul subiectului: 141886

La o saptamana de cand ziaristii au brusc de munca cu scrisul, se intampla un incident de tipul celor pe care le vad de pe vremea cand Tatrele aveau 5-6 ani de functionare si nu erau luate la mana a 2'a. Si asta pentru ca atunci am vazut eu prima data un pantograf rupt. Astazi au vazut si ziaristii. Pentru ei, o intrebare: "nu e misto cum face pantograful cand ii sare paleta?" Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 8713
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2011 07:51:21    Titlul subiectului: 141894

Nu uita ca multi dintre ei, inainte de a fi mari "ziaristi" la Iasi, s-au jucat toata tineretea lor in colb prin cine stie ce targusor, in care singurele mijloace de transport public pe care le vedeau erau cursele de la autogara (daca au prins autobuze, ca e posibil sa fi crescut in epoca "duba"). Deci, iti dai seama, cand au vazut "monstrii pe sine si agatati de fir" care circula in Iasi, li s-a intors universul pe dos. Iar de cand au devenit "ziaristi" au descoperit si cuvinte noi, precum pantograf, patina, electrodinamica, pneumatica, samd. Deci, pentru unii dintre ei e valabil ce zicea Bundy: "there, there, pumpkin, there, there". Laughing Laughing Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 03/Apr/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Mar 2011 12:16:31    Titlul subiectului: 141901

Esti tu mai rau azi. Ei de fapt sint superspecialisti in orice domeniu. Restul care au facut citeva specializari cu cei de la Berna si au lucrat cu tramvaiele respective in Iasi sint la pamint.
Noroc ca nu avem o centrala nucleara sau o fabrica de navete spatiale la Iasi. Sa vezi acolo cit de multe ar sti!

P.S. Oare nu e tot vina R.A.T.P.-ului ca nu sint centrala si fabrica la Iasi?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2011 04:20:25    Titlul subiectului: 116 141951

Bună Ziua Iasi în editia de Joi 31 Martie 2011 a scris:
Elvetienii vin la sfarsitul saptamanii la Iasi pentru a studia tramvaiul ucigas
Ion MUSET

"Probabil, vor emite si o serie de concluzii, dupa ce vor face o expertiza. Cel mai devreme acest lucru se va intampla la inceputul saptamanii viitoare", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP

Comisia de expertiza de la Bernmobil (Elvetia) va ajunge la sfarsitul acestei saptamani la Iasi pentru a studia tramvaiul implicat in groaznicul accident din Fundatie. Membrii acesteia vor trebui sa spuna daca intr-adevar accidentul putea avea la baza si alte cauze decat eroarea umana a vatmanului, daca sistemul de franare a actionat corespunzator si daca mai este indicat aceste tramvaie sa circule pe pante ridicate precum cele din Copou. "Este vorba de doi reprezentanti ai Bernmobil care au mai fost la Iasi, atunci cand i-au instruit pe vatmanii nostri in privinta tramvaielor Be8/8. Ajung duminica seara la Iasi. Unul dintre ei este expert in tehnologie electronica si va analiza tramvaiul implicat in accident. Probabil, vor emite si o serie de concluzii, dupa ce vor face o expertiza. Cel mai devreme acest lucru se va intampla la inceputul saptamanii viitoare", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Pana acum, tramvaiul ucigas din Copou a fost testat de experti ai autoritatilor locale, de Politie, Parchet, de Autoritatea Rutiera Romana, dar si de o comisie din partea Universitatii Tehnice Gheorghe Asachi (UTI). Aceasta a fost condusa de prof. univ. dr. ing. Radu Gaiginschi, seful Departamentului de Transporturi si Expertiza Tehnica Rutiera de la UTI. In urma testelor efectuate asupra tramvaiului pe mai multe trasee din Iasi, a reiesit ca acesta avea franele in regula, motiv pentru care procurorii s-au grabit sa-l retina pe vatmanul Cristian Diaconu. In cele din urma, el a fost eliberat, dupa ce magistratii Judecatoriei Iasi au respins propunerea procurorilor de arestare preventiva. Diaconu va fi cercetat in libertate. [...]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 01 Apr 2011 17:19:38    Titlul subiectului: 119 142082

Bună Ziua Iași în editia de Vineri 1 Aprilie 2011(Articol complet !) a scris:
Victima accidentului din Fundatie: "Traiesc un calvar!"
Narcis POHOATA,Ion MUSET

[...] O noua versiune a accidentului din Fundatie

Cauzele producerii groaznicului accident din Fundatie sunt destul de neclare, in absenta unor imagini video care sa fi surprins momentul in care tramvaiul elvetian a intrat in cele sase masini stationate la semafor. Conform ultimei variante, neconfirmata insa de autoritati, vatmanul Cristian Diaconu a actionat maneta franei electromecanice, dar a avut impresia ca aceasta nu functioneaza, motiv pentru care ar fi franat din nou. Anume aici, spun surse din cadrul anchetei, s-ar fi pierdut timpul pretios necesar evitarii accidentului.
Intre timp, sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) continua sa faca teste pe tramvaiele elvetiene.
Verdictul final il va da comisia elvetiana care va ajunge la Iasi la sfarsitul acestei saptamani. "Eu nu stiu nimic de asa ceva. Dupa accident am auzit tot felul de variante, dar multe dintre ele sunt speculatii. Anchetatorii vor stabili care sunt cauzele accidentului si cine se face vinovat de producerea acestuia. Noi facem teste in continuare pe aceste tramvaie, pentru a ne asigura ca nu exista nici o problema din punct de vedere tehnic", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi.
Intre timp, desi a trecut mai bine de o saptamana de la teribilul incident, nu se stie care e valoarea pagubelor produse. Acestea urmeaza sa fie stabilite de firma de asigurari cu care are contract Regia.
Cei doi experti de la Secretariatul de Stat pentru Cooperare Economica si de la Bernmobil urmeaza sa comunice ce probe s-au facut la tramvaiele Be8/8 si Be4/4 in Elvetia, in ce a constat modernizarea acestora, precum si unde au fost omologate. Mai mult, expertii elvetieni trebuie sa certifice daca mijloacele de transport sunt adecvate pentru calea de rulare din Iasi, asa cum se prezinta aceasta pe unele portiuni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 05:47:45    Titlul subiectului: 123 142182

Again and again ... Evil or Very Mad

Buna Ziua Iasi în editia de Luni 4 Aprilie 2011 a scris:
Un tramvai si un autobuz, distruse de vandali
Ion MUSET

Week-end plin pentru angajatii Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Doua mijloacele de transport au fost vandalizate de mai multi tineri teribilisti. Primul incident s-a petrecut sambata seara, in cartierul Dacia, cand tramvaiului GT4 i-au fost sparte parbrizul si un far, in statia Columnei. Al doilea incident, similar cu cel din Dacia, s-a petrecut ieri dimineata, in Bularga. "Vatmanul nostru a reclamat faptul ca persoane necunoscute au atacat cu pietre tramvaiul care se afla in statie. Incidentul s-a petrecut in jurul orei 23.00. Azi dimineata (ieri - n.r.) un autobuz de pe traseul 43 s-a ales, la fel, cu parbrizul spart. Soferul a chemat politia pentru ca nu stia cine l-a atacat. Din primele cercetari rezulta ca a vazut un sofer care i-ar fi taiat calea si apoi, dupa ce i-a fost spart parbrizul, acesta s-ar fi facut nevazut", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
Reprezentantii Inspectoratului Judetean de Politie sustin ca i-au identificat pe agresorii incidentului din Dacia. "Din primele cercetari rezulta ca a fost vorba de o cearta intre doi tineri, care, in urma conflictului, au decis sa sparga geamul si un far al tramvaiului. Cei doi au fost identificati si amendati de patrula de politie care s-a prezentat la fata locului, dupa solicitarea vatmanului. Daca RATP va depune o plangere, acestia vor fi cercetati si pentru distrugere, urmand sa li se impute pagubele. Pe Poitiers, duminica, in jurul orei 5.10, soferul unui autobuz RATP, marca Mercedes, a reclamat faptul ca a fost atacat cu o piatra de autori necunoscuti. La fata locului s-a deplasat o patrula care a constatat ca, in urma incidentului, a rezultat spargerea parbrizului autobuzului, prejudiciul ridicandu-se la 1.500 lei. Se fac cercetari pentru identificarea agresorilor", a declarat comisar Madalin Taranu, purtator de cuvant al IJP Iasi.


________________________________________________________________

*** Vehiculele vandalizate : GT4 ex SSB Stuttgart #458 și Mercedes O 405 N2 Burillo Venus ex DBUS San Sebastian #516 -> Iași #87 !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 04 Apr 2011 17:20:50    Titlul subiectului: 142205

Intr'o tara araba exista obiceiul ca executia sa se faca in public, chiar la locul unde s'a comis crima.
Aici nu vorbim de fapte care sa implice pedeapsa capitala, pe care tot nu o mai aplicam de europeni si toleranti ce suntem, dar, pentru asa acte de vandalism, in acea tara de care vorbeam, pedeapsa include pe langa inchisoare si un numar oarecare de lovituri de bici. Ar fi un exemplu bun pentru locuitorii din Satele Unite (Dacia) si Bularga.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 06 Apr 2011 11:57:44    Titlul subiectului: 142291

http://www.bzi.ro/batut-in-autobuz-in-pacurari-215189

Citat:
Batut in autobuz, in Pacurari

Un tanar in varsta de 21 de ani, din Iasi, a fost batut mar intr-un autobuz al Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi. Incidentul a avut loc aseara in cartierul Pacurari, iar autorii nu au fost inca indentificati.
Barbatul a ajuns la Unitatea de Primire Urgente din cadrul Spitalului "Sf. Spiridon" cu traumatism craniocerebral, traumatism craniofacial si traumatism toracoabdominal. Dupa acordarea primului ajutor, tanarul a fost transferat la Spitalul de Neurochirurgie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 04:24:21    Titlul subiectului: 134 142362

Buna Ziua Iasi în editia de Vineri 8 Aprilie 2011 a scris:
Vatmanul din tramvaiul ucigas s-a intalnit cu procurorii
Catalin BOACNA

Vatmanul implicat in groaznicul accident din Fundatie s-a prezentat ieri in fata procurorilor pentru a stabili obiectivele expertizei care va fi facuta saptamana viitoare  Avocatul lui Diaconu sustine ca aceasta expertiza ar trebui sa stabileasca gradul de uzura al tramvaiului

Dumitru Cristian Diaconu s-a intalnit ieri cu procurorii de la Parchetul de pe langa Tribunalul Iasi pentru a lamuri o serie de aspecte privind expertiza tehnica ce urmeaza sa fie efectuata in dosarul in care este acuzat de ucidere din culpa. El a mers impreuna cu avocatii sai pentru a propune obiective noi in aceasta expertiza. De asemenea, s-a discutat destul de intens pe marginea unor obiective stabilite deja de anchetatori. "Clientul meu nu a fost audiat, s-a discutat doar despre obiectivele care trebuie avute in vedere la expertiza ce urmeaza a fi efectuata saptamana viitoare. Printre obiectivele la care ar trebui sa raspunda aceasta expertiza sa numara si gradul de uzura al acestui tramvai. Trebuie sa se stabileasca in mod clar daca este vorba despre o eroare umana sau nu", a precizat avocatul Bogdan Gheorghita, unul dintre aparatorii vatmanului.
Expertiza va fi efectuata de inginerul Dionisie Lefter, iar alaturi de acesta se vor afla doi experti consultanti.

Procurorii considera ca Diaconu este principalul vinovat de producerea accidentului din Fundatie, iar la scurt timp dupa tragedie au incercat arestarea lui. "Lasarea in libertate a inculpatului ar tulbura in mod real ordinea publica, creandu-se o stare de neliniste, de insecuritate in randul colectivitatii civile fiind posibil sa se produca o incalcare a regulilor de convietuire sociala, existand riscul perseverentei inculpatului in comiterea unor fapte similare in lipsa unor reactii ferme din partea organelor judiciare. Fapta comisa de inculpat a declansat o puternica reactie in randul opiniei publice si a avut un impact mediatic deosebit. Imprejurareaa fost intens mediatizata si au luat la cunostinta un numar foarte mare de persoane despre eveniment. Totul a dus la diminuarea considerabila increderii cetatenilor in serviciile de transport in comun, servicii de interes public care presupun incredere si siguranta in sistem. S-a invocat si practica CEDO in materie. Pedeapsa retinuta este mai mare de patru ani si exista probe ca lasarea in libertate a acestuia prezinta un pericol concret pentru ordinea publica", a explicat procurorul de caz in propunerea de arestare preventiva respinsa de judecatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 34, 35, 36  Următoare
Pagina 12 din 36

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community