Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Aspecte neplacute in transportul bucurestean
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 21:04:11    Titlul subiectului: 126122

"Cand tramvaiul nu-i acasa/Facem ceea ce ne pasa..." Un articol despre modul in care se circula pe bulevardul Dimitrie Pompeiu apartinand cotidianului "Adevarul", editia din 21.04.2010. Link-ul: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Bulevardul_Dimitrie_Pompeiu-blocat_de_maxi_taxi_si_autobuze_0_247775494.html

"Bulevardul Dimitrie Pompeiu, blocat de maxi taxi și autobuze

Aglomerație de mașini în Pipera la orice oră

Artera îngustă este veșnic aglomerată și nicio autoritate nu face nici pentru a fluidiza traficul din zonă. Problema traficului din nordul Capitalei este arhicunoscută de edilii orașului, însă nimeni nu se implică în rezolvarea ei, pasând vina pe dezvoltarea imobiliară a locului pe o infrastructură nepregătită.

Aproape la orice oră din zi, imaginea Bulevardului Dimitrie Pompeiu este aceeași: cozi lungi de mașini care se formează în spatele câte unui autobuz care oprește ori de câte ori vreun doritor flutură din mână, sau vreun trecător are chef să treacă pe una dintre cele două treceri de pietoni aflate la mai puțin de zece metri distanță una de alta.

Faptul că tramvaiul nu circulă momentan este o monedă cu două fețe: pietonii pot merge liniștiți pe lângă șine pentru că, în mod normal, ar fi trebuit să se strecoare printre mașinile parcate pe trotuar. În același timp, spațiul rămas liber este folosit de taximetriști drept parcare și de vitezomanii care nu mai au răbdare să stea la cozi drept bandă de urgență.

Cine sugrumă traficul?

Șoferii pun frână și staționează minute bune de fiecare dată când un autobuz sau un maxi taxi face stație oriunde are chef. „Sunt cei de pe maxi taxi care opresc când le face cineva semn cu mâna și apoi sunt autobuzele angajate de firme care iau angajații de la metrou și îi duc la sediu“, mai spune un taximetrist care-și face veacul prin zonă, Matei Ștefan.

Șoferi de pe linia preorășenească 445 opresc, într-adevăr, la orice client, nepăsători la haosul pe care îl crează în urma lor. „Ei au stații în care trebuie să staționeze, nu au voie să oprească oriunde. Este vorba despre șoferi indisciplinați care vor să aibă cât mai mulți clienți“, a explicat Mihai Vlădărău, purtătorul de cuvând al RATB, menționând că este foarte greu ca cineva să stea și să prindă acești șoferi.

Cât despre autobuzele particulare, care au capete de linie ad-hoc aici, atât Ion Dedu, directorul Direcției Transporturi din cadrul Primăriei cât și Iancu Crăciunoiu, șeful Autorității Rutiere Române (ARR), sunt de acord că acestea trebuie să aibă autorizație de funcționare, însă amândoi aruncă responsabilitatea pe umerii celuilalt. „Noi dăm autorizații pentru taxi și maxi taxi, de ceilalți se ocupă ARR-ul“, declară Dedu. În același timp, Crăciunoiu spune că „Noi nu ne ocupăm decât de liniile intrajudețene“.

Soluția, la anu’!

Nici Poliția Rutieră nu are prea multe de spus. „Dacă șoferii opresc în locuri interzise îi amendăm. Mașinile de pe trotuar însă nu avem cum să le ridicăm, decât cele de pe carosabil“, ne-a declarat Daniel Piștea, inspector principal la Brigada de Poliție Rutieră București. Singura soluție de fluidizare a traficului, văzută de autorități, este un plan de lărgire a bulevardului, dar acest lucru va fi posibil, în opinia lui Dedu, cel mai devreme anul viitor.
"

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2021
Mesaje: 256
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 21:48:43    Titlul subiectului: 126124

Ca de obicei, articol plin de inexactitati, si, mai grav, in el nu se trece cu vederea adevarata cauza a blocajelor. E una singura, restul s-ar rezolva de la sine.

Principala cauza: toti nesimtitii care lucreaza in Pipera si vin zilnic cu masina. Ei nu pot veni cu 616 (16/36, cand circula) sau cu metroul. Motivele sunt de genul "nu am metrou direct, trebuie sa schimb, de parca a-i pune sa schimbe metroul ar insemna sa dea cu sapa pe tarla. Sau trebuie sa ia un mijloc RATB pana la prima statie de metrou. Acesti nesimtiti, pentru care bineinteles nu-s suficiente locuri de parcare ocupa spatiul verde dintre pomi, sau, mai nou, liniile de tramvai.

Iar politia zice ca n-are ce sa le faca? De cand e permisa parcarea pe linia de tramvai? Sau de cand poti ocupa un trotuar fara sa lasi amaratul ala de 1 m pentru pietoni? De cand e permis sa cari noroiul dintre pomi pe strada? Aiurea, e vorba de neimplicare.

A doua cauza:
Legat de maxi-taxi, se poate rezolva si asta. De cand e voie sa mergi cu 15km/h pe motiv "sa se mai adune calatori"?

Din codul rutier:
"Art.99. - (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa I de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de catre persoane fizice:
1. conducerea unui autovehicul în mod nejustificat cu o viteza cu cel putin 10 km/h"

Daca vor sa faca ordine pun viteza minima 40km/h si trebuie doar sa-i astepte 5 min. Sigur apare unul cu un card de masini dupa el. Interesant e ca dina rticol reiese ca masinile RATB ar incurca traficul... cand de fapt e vorba de dubele de pe linia cu acelasi nr (!). N-am inteles cum poate incurca un autobuz care trece o data la o ora traficul, plus ca nu am vazut niciodata autobuzul sa opreasca in alte locuri decat cele permise. Asta si pentru ca nimeni nu mai sta dupa el...

Autobuzele/microbuzele companiilor incurca traficul dimineata si seara, in principal in momentele in care vor sa intoarca din 3 miscari. Dar, sa fim seriosi... sunt cateva autobuze/microbuze, adevaratii vinovati sunt cei care nu lasa autoturismul acasa.

Si nu inteleg ceva: tot o dau inainte cu largirea bulevardului... Cum, unde? Taind copacii de pe margine? Sau desfiintand linia de tramvai? Destepti baieti.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 22:04:26    Titlul subiectului: 126126

Eu chiar nu ii inteleg pe unii, prefera sa faca 2 ore cu masina in loc de o ora cu metroul+alte conexiuni. Din Pipera ar putea sa mearga cu metroul+masina personala. Poate ar trebui amenajate (cam greu dar nu imposibil) niste parcari mai mari in apropierea statiilor cheie de metrou, ca sa vii din nordul orasului cu metrou si apoi sa continui drumul cu masina personala. S-a mai discutat pe tema asta. De asemenea pana si tramvaiul este o legatura buna, avand pe Sos. Petricani cale separata de rulare. Oricum la infrastructura suntem cam la nivel de ... Africa.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Joi 22 Apr 2010 00:15:00    Titlul subiectului: 126129

Poate constructia de P+R, simple, un teren amenajat cu pietris si cu cateva automate sau cu o persoana care sa incaseze, sau chiar de ce nu, gratis la care se poate adauga o conexiune cu autobuzul pana la magistrala de metrou.
Din pacate, autoritatile au dreptate intr-o anumita masura: dezvoltatorii imobiliari nu s-au gandit decat la partea de case si in nici un caz la infrastructura. Totusi acest fenomen ii incrimineaza si pe cei care au acordat autorizatii de constructii.

_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Iun 2010 10:24:05    Titlul subiectului: 127817

Pun aici un articol de pe Realitatea.net referitor la liniile cu cea mai slaba securitate, unde este riscul cel m ai are sa fiti furati. Articolul se gaseste aici

Citat:
Harta traseelor RATB pe care riscați să rămâneți fără portofel

86, 85, 69, 90, 101, 143 – sunt doar câteva din traseele RATB pe care sunt cele mai mari șanse să rămâneți fără portofele sau telefoane mobile, arată un studiu realizat de SNSPA.


Atenție mare! Acestea ar putea fi cuvintele de ordine atunci când vă urcați în mijloacele de transport în comun din Capitală. Mai ales pe anumite trasee.

Potrivit unei cercetări realizate de Departamentul de Sociologie al Facultății de Științe Politice a SNSPA în perioada 18 aprilie – 3 mai, cele mai frecventate linii ale RATB de către hoți sunt: 86, 85, 21, 66, 143, 90, 69, 14, 311, 101, 34, 102, 139.

În afara liniilor trecute pe hartă, ca având o mare incidență au mai fost semnalate:
Liniile de tramvai: 16, 32, 36, Linile de autobuz: 104, 105, 131, 182, 220, 226, 282,
330, 331, 335, 682.

Harta a fost realizată pe baza unor interviuri cu polițiști care lucrează direct pe stradă, ca și prin corelație cu datele rezultate din cercetarea cantitativă.

Aproape jumătate din populație a declarat că nu a fost martoră la un astfel de incident. Cei care au avut o atitudine activă, de tip civic, sunt doar 25 % din respondenți, restul având atitudini pasive. Jumătate din bucureșteni au fost cel puțin o dată martoră la un furt din mijloacele de transport în comun, arată cercetarea.

Volumul total al eșantionului: 1487 de persoane. Marja de eroare statistică este de +/- 2,59%.


Postez si poza cu harta, prezenta pe Realitatea.net, dar sincer articolul mi se pare incomplet. Nu se mentioneaza nimic de linia 117 ? Si exemplele pot continua.



harta_ratb_09858100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.13 kb
 Vizualizat:  de 21501 ori

harta_ratb_09858100.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Iun 2010 15:21:09    Titlul subiectului: 127828

Alt detaliu omis este: pe care portiune a respectivelor trasee sunt mai multe incidente? Ca din cate se vede pe harta tot Bucurestiul e afectat. De sigur, mai putin cartierele selecte Militari, Rahova si Ferentari, care sunt ocolite cu gratie de catre hoti Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Mie 02 Iun 2010 00:35:24    Titlul subiectului: 127853

86, de exemplu, strabate orasul de la NV (Pajura) la SE (Vatra Luminoasa). Mi-e greu sa cred ca pe tot traseul exista aceasta problema, mai ales ca numai in zona centrala e aglomerat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Iun 2010 06:52:48    Titlul subiectului: 127855

Probleme cu 86 exista intre Foisorul de Foc si Romana. La Foisorul de Foc este o banda care opereaza, de obicei pe portiunea dintre Foisor si Piata Galati. De la Piata Galati sunt altii. De obicei "baietii veseli" opereaza dimineada dupa ora 8 cand troleibuzul este plin sau la orele dupa amiezei. Nu stiu care este situatia in nord-vestul orasului, merg mai rar pe acolo, dar si acolo se mai aglomereaza troleul, atat dupa Gara de Nord, cat si dupa Piata Chibrit. Oricum nu putem compara situatia de pe linia lui 86 cu cea de pe linii mai "exotice" gen 139, 117 sau chiar tramvaiul 21.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 17/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Iun 2010 09:43:27    Titlul subiectului: 127931

Tot in cadrul acestui topic, referitor la tematica ultimelor postari, revin cu o intrebare. Din cate stiti autobuzele Mercedes Citaro II si troleibuzele Irisbus Citelis au camere de luat vederi in salon. La un moment dat unii au urlat ca incalca dreptul la intimitate, a fost si o perioada in care pana la rezolvarea problemelor "juritice" camerele nu au functionat. Din cate stiu camerele de luat vederi sunt operationale din nou. Aceste camere de luat vederi nu sunt gratis si "au unflat" pretul de achizitie al troleibuzelor sau autobuzelor. Eu pun o intrebare, stie cineva daca camerele de luat vederi "AU PRODUS" adica, daca vreun hot de buzunare sau cineva care a comis o infractiune pe mijloacele de transport in comun a fost prins si condamnat pe baza inregistrarilor acestor camere video ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 04 Iun 2010 11:09:16    Titlul subiectului: 127936

Da, din cate stiu eu au fost date si pe la TV unele cazuri in care chiar s-au dovedit folositoare camere de luat vederi.
Mai cunosc si cateva cazuri de accidente in care au fost implicate MB Citaro II.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costy67



Data înscrierii: 12/Mar/2011
Ultima vizita: 17/Apr/2016
Mesaje: 2
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Mar 2011 19:53:29    Titlul subiectului: maimutele din bus-uri 141810

Ca sofer nu stii dupa o zi de munca cum arata bus-ul ce il duci la baza...
De multe ori vandalizat, geamuri sparte, validatoare arse cu bricheta, iar in cel mai bun caz plin de gunoaie, hartii, coji de seminte, pungi de plastic! Odata cand eram in 103, acum cam 4 ani, o gitanes- s-a c...t frate la usa 3, asta spre Isovolta-periferie- candea da' niciunul nu zicea nimic. De ce? Pai tot cartierul era plin de stancute... Si le placea. De multe ori mai faceau si tractiuni la bara ca odata mi-au strambat barile de la IKARUS si seara a trebuit sa ma descurc sa le schimb in garaj ...
Opream in statie si ei se dadeau jos prin spate si BUF, gata dispersorul...
Si acum le-a bagat CITARO, pai de eram eu sef, nici diligenta nu bagam in cartier, si nici in Giulesti -alte fantome- mama, ce viata au baietii dupa 162-163!
Acum toate proastele nu pot vorbii la telefon decat langa geamul soferului si in gura mare, de parca ma intereseaza pe mine viata lor particulara. Dar cand vrei sa te rupi in figuri, vii la prima usa si faci de toate, asa, sa te vada toata lumea cat iti bese mintea.

_________________
costy67
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2011 23:52:49    Titlul subiectului: 142033

Sa se suspende liniile RATB pe care se intampla astfel de evenimente, iar motivul sa fie facut public catre toti riveranii traseului respectiv. Orice razboi are, din pacate, victime colaterale..., dar tot raul spre bine, poate asa ne civilizam.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 164
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Apr 2011 11:32:06    Titlul subiectului: 142124

Sau se pot introduce echipe de controlori insotiti de jandarmi care sa ii intrebe de sanatate...
_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Sveik



Data înscrierii: 10/Feb/2010
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 88
Locație: Bucuresti 1 - Giulesti

MesajTrimis: Sâm 02 Apr 2011 11:59:44    Titlul subiectului: 142125

Alti bani, alta distractie. Daca se vor baga asemenea echipe nu ar face nimic. Controlorii sunt si ei, majoritatea, niste infecti.
Singura solutie viabila este cea prezentata mai sus de userul folkfan: suspendarea liniilor respective. Simplu ca buna ziua.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 02/Apr/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 02 Apr 2011 14:04:01    Titlul subiectului: 142129

Ai dreptate Costy, si la Iasi este un cartier numit Dancu, dupa 8 ore de munca scoti o masina de gunoi dintr-un vagon Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 02 Apr 2011 23:36:49    Titlul subiectului: 142139

Eu n-as suspenda liniile respective, eu as face altceva. As aplica principiul "sa se manance intre ei". As pune pe liniile respective cele mai jaf autobuze pe care le-as gasi uitate prin autobaze, de pilda ar fi fost excelente niste DAC-uri dintr-alea in care ingheti iarna de frig, ploua prin acoperis si pe la chederele geamurilor si au tobele de esapament sparte, de iese fumul ala puturos in salon... Sparg geamurile?... Nicio problema, in loc de geamurile respective sa se puna folii de plastic lipite cu scotch... Isi fac nevoile sau lasa coji de seminte si resturi alimentare in salon?... Nicio problema, inoculez cu bacterii respectivele gunoaie ca sa accelereze fermentarea si descompunerea, sa puta si mai rau... Se trimit reclamatii si plangeri la Primarie, Presedintie, RATB, UE, ONU sau unde or mai vrea din partea calatorilor civilizati (multi sau putini, cati or fi...) ca sunt transportati in conditii inumane?!?!... Nu-i nimic, le-as raspunde: "Cum pastrati, ASA AVETI!" Twisted Evil Apoi n-au decat sa se ia la bataie intre ei, care cine este nesimtit, care cine nu este civilizat, etc... Ca sa nu atenteze la integritatea fizica a soferilor, i-as dota pe acestia cu arme de foc, cu permise de port-arma... Cu parere de rau dar unii conationali, mai ales unele "minoritati defavorizate", nu pot fi civilizati decat cu masuri radicale!
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 13 Apr 2011 12:39:26    Titlul subiectului: 142546

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-adevarul_de_seara-ratb-persoane_cu_handicap_0_461953993.html

Șoferul de autobuz nici nu s-a dat jos de la volan

Bucureștenii în fotolii rulante sunt neglijați de o parte dintre conducătorii auto ai RATB, care refuză să-i ajute să se urce sau să coboare din mijloacele de transport, deși sunt obligați să facă asta. Persoanele cu handicap locomotor sunt lăsate în stație de șoferii autobuzelor, care nu se obosesc să-i ajute.

Cristian Petre are 30 de ani și a fost condamnat la naștere să-și petreacă viața într-un scaun cu rotile. Puținele plimbări prin oraș la care se încumetă tânărul se transformă repede în situații frustrante, mai ales când este nevoit să circule cu mijloacele de transport în comun.

O parte dintre șoferii Regiei Autonome de Transport București nu se sinchisesc să tragă rampa pe care oamenii în scaun cu rotile urcă sau coboară din autobuz, deși sunt instruiți să facă asta. Cristian a filmat o întâmplare de acest fel. „Eram în Colentina cu mama mea. Șoferul de pe linia 282 a refuzat să dea jos rampa. Așa ceva nu se poate", a spus bucureșteanul. Cristian a fost ajutat de ceilalți călători să coboare, în timp ce șoferul aștepta relaxat să închidă ușile. „Nu am voie să părăsesc locul!", a fost reacția seacă a acestuia când a fost întrebat de ce nu a coborât să tragă rampa manual, așa cum a fost instruit.

Lăsați în stație

Conform reprezentanților RATB, conducătorii de pe mijloacele de transport în comun sunt obligați să participe în mod regulat la instructaje în care li se explică ce trebuie să facă în astfel de situații. „Însoțitorul persoanei cu dizabilități, sau persoana în cauză solicită șoferului să lase rampa jos, manual. Dacă i se solicită șoferului acest lucru, el va fi obligat să-și asigure autobuzul, să coboare de la postul lui și să tragă rampa pentru persoana cu dizabilități", a spus Constantin Tobescu, purtător de cuvânt în cadrul R.A.T.B.. Cazul lui Constantin Petre nu este singular. „În București se întâmplă mai tot timpul, mai ales că autobuzele și troleibuzele nu opresc la bordură, sau în stații, pentru că acestea sunt ocupate, și șoferii nu mai coboară să ajute", a spus Simon Francisc, președintele Organizației Naționale a Persoanelor cu Handicap din România.

Sancțiuni pentru lene

Șoferul de pe linia autobuzului 282 riscă acum să fie sancționat de o comisie disciplinară. „Nu este normală reacția șoferului. Pentru orice incident de acest gen, se întrunește o comisie care analizează situația, pe baza înregistrărilor video din autobuz, pe baza martorilor, dacă sunt. În funcție de asta și de declarațiile șoferului se propune o sancțiune, începând de la avertisment, până la reducerea salariului sau chiar concediere dacă situația este mai gravă", a explicat Constantin Tobescu. Mai bine de 80 la sută dintre mijloacele de transport în comun din Capitală sunt adaptate pentru a fi utilizate de persoanele cu dizabilități locomotorii."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 1005
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 19 Apr 2011 20:39:51    Titlul subiectului: 160 142740

Adevărul în editia de Marti 19 Aprilie 2011 a scris:
Șofer de pe cel mai periculos traseu RATB: „Pe linia asta e ca în Bronx“
Iulian Ioncea

Cel mai vechi șofer de pe linia 163 a Regiei Autonome de Transport București a povestit, pentru adevarul.ro, cum decurge o zi de muncă din viața sa.

Șoferul, al cărui nume îl vom păstra sub anonimat din motive de siguranță, lucrează în cadrul RATB din anul 1989 și de aproximativ trei ani pe cea mai periculoasă rută de transport in comun din Capitală. El a fost însoțit pe traseu de un reporter „Adevărul" și a povestit prin ce trebuie să treacă un șofer de-a lungul unei zile de muncă. Vizibil indignat de tot ceea ce se petrece pe drumul parcurs de autobuzul 163, șoferul spune că cei care încurcă cel mai mult circulația prin oraș a mijloacelor de transport în comun sunt ceilalți șoferi.

„Dacă este foarte aglomerat, șoferii nu te lasă nici măcar să ieși din alveolă. Sunt unii care parchează în stațiile RATB, iar alții care opresc chiar înaintea acestora și trebuie să-i depășim și să facem stație pe prima bandă de mers. Mai sunt și taximetriștii, care staționează de multe ori în stații", spune angajatul RATB.

Bulibașa le-a explicat țiganilor care e treaba cu noile mașini RATB

Șoferul afirmă că el nu a avut probleme cu persoanele care călătoresc în autobuz, deoarece a încercat mereu să aplaneze conflictele. În schimb, colegii săi au luat parte la unele altercații și au fost chiar ei implicați în scandaluri, fiind bătuți de o parte a localnicilor din Giulești Sârbi. Conducătorul RATB spune că, datorită intervenției autorităților, problemele au mai dispărut. În drumul nostru spre capătul de linie trecem și pe lângă bulibașa satului, iar șoferul adaugă că acesta a avut un rol important în educarea persoanelor din Giulești Sârbi, deoarece le-a explicat localnicilor că noile mașini care aparțin RATB sunt dotate cu aer condiționat și camere de filmat. „Am colegi cărora li s-au spart geamurile de la mașini. Sunt unii puștani care vor să se afirme, se dau mari, cântă în mașină, dansează, fumează. Am avut noroc și cu bulibașa lor, care le-a explicat că noile mașini, Mercedes, au aer condiționat, condiții mai bune. Mai mult, are și cameră de filmat și trebuie să aibă grijă că dacă fac ceva îi vede poliția", povestește conducătorul RATB.

După ce am trecut de bulibașă am ajuns pe o altă stradă unde mai mulți puștani jucau tenis de picior în mijlocul drumului, iar șoferul a trebuit să frâneze și să aștepte ca aceștia să se dea la o parte. În semn de protest că un autobuz le întrerupe jocul, băieții au dat cu mingea într-un geam lateral al mașinii. „Este ceva obișnuit. Astă iarnă mi-au aruncat cu gheață în parbriz pentru că nu am vrut să opresc între stații. Pădure fără uscături nu se poate. Pe linia asta e ca în Bronx", ne spune șoferul.

Continuându-ne drumul ajungem și la un depozit de fier vechi, unde mai mulți țigani descarcă de zor metale dintr-un camion umplut până la refuz. Conducătorul RATB afirmă că vede destul de des acest scenariu, dar în trecut șoferii întâmpinau probleme mari, deoarece drumurile nu erau asfaltate iar persoanele descărcau fierul în mijlocul drumului și opreau circulația. Întrebat dacă pe această linie există și controlori, șoferul declară că acest lucru nu se mai întâmplă decât dacă sunt și jandarmi pe traseu. „Controlorii vin doar cu jandarmii după ei, altfel nu se poate. Sunt și persoane care își cumpără bilet sau abonament. Odată s-a furat cu totul aparatul de validat cardurile, nu ne-a venit să credem că se poate întâmpla așa ceva", afirmă acesta.

Și, pentru ca tacâmul să fie complet, în timp ce ne întorceam spre oraș am dat și peste câteva animale care mergeau nestingherite și neînsoțite pe mijlocul străzii. Văzând acest lucru am avut tentația de a-l întreba pe șofer unde ne aflăm de fapt, dar parcă acesta citește gândurile și spune automat: „Se mai întâmplă. Mai mult, drumul este blocat vara de petreceri, pentru că ei fac grătar în mijlocul străzii".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 17:32:15    Titlul subiectului: 150979

Are cineva vreo idee de ce anume exista restrictia tampita de viteza de 10 km/h pentru tramvaie pe str. Armand Calinescu? Sau am nimerit eu vreun vatman plictisit?... N-am prea folosit ruta asta, dar de cate ori am mers pe aici cu tramvaiul, acesta se misca rezonabil de repede... Sina pare a fi in regula, dar tramvaiul 16 cu care am circulat in seara asta abia se misca intre bd. Carol si str. Batistei Evil or Very Mad .
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 18:04:05    Titlul subiectului: 150982

Este limita de 10km/h pentru ca, daca se merge mai tare, cad cladirile din zona.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 23:20:33    Titlul subiectului: 150991

O astfel de limitare exista si pe artere cu blocuri, gen Calea Calarasilor...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 23:44:23    Titlul subiectului: 150994

Pe Calarasi se merge incet din cauza ca e sina facuta praf, la fel ca si pe Basarabiei, Nerva Traian, Gh. Sincai, Bucurestii Noi si alte zone unde inca mai exista vechea infrastructura (cu longrine), nu din cauza ca sunt blocuri... La o adica, tramvaiele circula in marea majoritate a cazurilor prin zone cu blocuri de locuinte (acolo unde si trebuie defapt, unde e densitate mare de populatie, fluxuri mari) si circula bine-mersi cu viteze onorabile, nu vad care e deranjul cu blocurile... Constat ca tramvaiele "sunt tinute in spate" de la vitezele lor comerciale firesti sub varii pretexte, dincolo de infrastructura evident precara pe-alocuri... Nu e suficient ca sunt putine vagoane utilizabile si asta e motiv pentru suspendari "justificate" de trasee... Evil or Very Mad
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2011 23:50:26    Titlul subiectului: 150995

Se pare ca aceasta limitare a fost ceruta de catre cei care locuiesc in zona. Ce-i drept, am si eu rude care locuiesc in zona statiei Maria Rosetti si am inteles ca se simte la cei de la etaj cand trece tramvaiul. Ar trebui sa se refaca si cladirile si linia prin acea zona.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2011 02:20:58    Titlul subiectului: 151003

Adevărul e că blocurile alea treizeciste nu au fost proiectate conform unor norme anti-seismice moderne (norme care au apărut deabea prin anii '60).
Iar conform legii actuale dacă un propietare de apartament nu are chef să fie consolidat anti-seismic blocul nu este consolidat. Și nici unele din casele vechi nu prea stau bine Evil or Very Mad Deci la un cutremur mai puternic te poți trezi în cel mai bun caz cu lustra în cap sau tavanul la picioare, în cel mai rău caz la 3 metri sub pâmânt. Twisted Evil
Pe Cal. Călărași (lor) nu prea știu dacă este respectată restricția.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dominatrix



Data înscrierii: 06/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Dec 2011 00:15:08    Titlul subiectului: 151058

CRAZY BOY a scris:
Se pare ca aceasta limitare a fost ceruta de catre cei care locuiesc in zona.
Tot in zona a locuit (locuieste?) o "personalitate" care in 1997 a obtinut in justitie desfiintarea tramvaielor de pe strada Paleologu.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Următoare
Pagina 15 din 21

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community