Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Joi 03 Mar 2011 22:27:35 Titlul subiectului: |
140710 |
|
Ai expus perfect toate motivele prezentate de catre gurile rele din conducerea orasului de-alungul timpului. Dar totodata ai expus perfect si motivul real. Sunt sigur ca interesele sunt mult mai departe de calea de rulare deteriorata, garniturile neintretinute s.a.m.d.
Este evident si orice om poate sa-si dea seama ca refacerea caii de rulare, investirea in modernizarea garniturilor si reabilitarea sistemului ar fi mult mai putin costisitoare decat achizitionarea de autobuze, costurile de intretinere si exploatare a lor.
Dar cum ai zis si tu, probabil ofertele bat la poarta primariei (cu plicul in buzunarul din spate) .
Sper sa nu se ajunga acolo!
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
hunter buses
Data înscrierii: 22/Mar/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2012 Mesaje: 46 Locație: Resita
|
Trimis: Lun 28 Mar 2011 13:39:05 Titlul subiectului: |
141795 |
|
Imagini cu 13-le, după facelift-ul recent.
Nu cred că arată ca o epavă . Este programat și pentru schimbarea bandajelor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
303.01 kb |
Vizualizat: |
de 23836 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
345.78 kb |
Vizualizat: |
de 23836 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.99 kb |
Vizualizat: |
de 23836 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
319.23 kb |
Vizualizat: |
de 23836 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
302.73 kb |
Vizualizat: |
de 23836 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către hunter buses la Lun 28 Mar 2011 15:49:46, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
hunter buses
Data înscrierii: 22/Mar/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2012 Mesaje: 46 Locație: Resita
|
Trimis: Lun 28 Mar 2011 14:01:51 Titlul subiectului: |
141796 |
|
Kaustik a scris: | De ce vor sa desfiinteze tramvaiul? E scumpa intretinerea, garniturile sunt vechi, nu "e" bani de tramvaie noi si refacerea caii de rulare, incurca traficul si fac zgomot mare? Sau e vreo oferta la MAZ-uri, "doar cu buletinul"? | Costurile de întreținere sunt rezonabile.
În 2010 foarte puține evenimente tehnice, proprii tramvaielor: un pantograf, un traverseu, o cutie, un compresor, vreo două deraieri simple, datorate căii de rulare. Ore de imobilizare foarte puține. Accidente în trafic din cauza tramvaiului zero. Normal că nu e convenabil !!
GT8-urile super fiabile și sigure în exploatare, poate puțin prea mari pentru anumite ore, dar existau soluții de adus niște GT4, însă...
Toate tramvaiele au fost dotate cu aeroterme noi, iar sistemul de iluminare al saloanelor, o parte, a fost trecut pe iluminare cu LED-uri
S-a mai stat și din cauza de mai jos, dar operatorul nu coordonează Poliția Comunitară, fostă, și nici nu este proprietarul cablurilor. Cu toate acestea a depistat și reparat furăciunea...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
449.11 kb |
Vizualizat: |
de 23828 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
302.06 kb |
Vizualizat: |
de 23828 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Lun 28 Mar 2011 17:15:04 Titlul subiectului: |
141805 |
|
Foarte frumos arata #13'le! Felicitari!
Se vor bucura nemtii sa vada ca mai exista un tramvai in schema lor de culori originala. Ce a fost reparat la el mai exact, in afara de revopsire? Sau nu este revopsit? Arata bine...
O idee/sugestie: De ce nu se fac cabinele inchise ale vatmanilor sa includa si jumatatea din fata a primei usi. Adica sa nu mai stea inchisa prima usa cu levierul de schimbat macazuri. Sa fie legata separat la un buton si sa fie inchisa si ea in cabina tramvaiului, sa fie usa lui la propriu .
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
hunter buses
Data înscrierii: 22/Mar/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2012 Mesaje: 46 Locație: Resita
|
Trimis: Lun 28 Mar 2011 21:03:49 Titlul subiectului: |
141816 |
|
Ker0seN a scris: | Foarte frumos arata #13'le!
Ce a fost reparat la el mai exact, in afara de revopsire? Sau nu este revopsit? Arata bine... | E revopsit, oricum nu are vicii de structură, dar multele reclame publicitare mai distrug suprafețele.
În principiu nemții au văzut parcul , cei ce au vizitat Reșița tocmai pentru parcul de tramvaie. Impresia lor a fost pozitivă și chiar a fost lansată o invitație de reciprocitate, dar...Am putea aplica atât de multe din experiența lor, dacă nu de exploatare, măcar de organizare a transportului.
Evident este nevoie de certitudinea că o strategie are și sorți de viață. Ker0seN a scris: | O idee/sugestie: De ce nu se fac cabinele inchise ale vatmanilor sa includa si jumatatea din fata a primei usi. Adica sa nu mai stea inchisa prima usa cu levierul de schimbat macazuri. Sa fie legata separat la un buton si sa fie inchisa si ea in cabina tramvaiului, sa fie usa lui la propriu . | Asta se va întâmpla când Reșița va trece la o cale de rulare modernă, cu macaze electrice, adică never.
Orice investiție în această perioadă în care deasupra soartei transportului electric la Reșița, atârnă toanele unui edil, cred că orice investiție în materialul rulant, evident excluzând tot ce este legat de siguranța traficului și a călătorilor, înseamnă bani ce vor ajunge 1,2 lei kilogramul de fier vechi.
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Lun 28 Mar 2011 21:14:06 Titlul subiectului: |
141819 |
|
Asa este... mare dreptate! Imi pare rau sa spun asta, dar asta e realitatea .
Sa revin si eu cu pozele facute Sambata la GT8-ul #22 casat, poate intereseaza pe cineva .
#22:
_________________ Timis 2, Timis 2 hai de ne du si pe noi! I LOVE TIMIS2. |
|
Sus |
|
|
Eminescu23
Data înscrierii: 25/Ian/2008 Ultima vizita: 22/Sep/2019 Mesaje: 38 Locație: Resita
|
Trimis: Mar 29 Mar 2011 16:00:00 Titlul subiectului: |
141867 |
|
Ker0seN a scris: | Se vor bucura nemtii sa vada ca mai exista un tramvai in schema lor de culori originala. | Te contrazic puțin la schema de culoare originală a lui #13 care în momentul când a făcut primii kilometrii în Reșița a fost rosu complet, ulterior a primit culoarea alb roșu pentru reclame.
La fel, ca și schemă de culoare, a fost si #10 care cand a venit tot roșu complet a fost.
#11 alb-rosu (schema originală cu care a poposit la Reșița) care este si astăzi în parcul de tramvaie
#12 - Alb Complet (odata cu punerea reclamei cu Radio Reșița a primit culoarea alb- albastru)
#14 - Crem Maro si dunga neagră (este o poza pe forum cu el in statia victoria cu reclama de masters pe el)
#30 - culoarea argintiu.
Acestea sunt scheme de culoare originale cu care aceste tramvaie au ajuns la Reșița și care ulterior au fost schimbate în funcție de preferințele celor care au vrut sa pună reclame.
|
|
Sus |
|
|
hunter buses
Data înscrierii: 22/Mar/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2012 Mesaje: 46 Locație: Resita
|
Trimis: Joi 05 Mai 2011 16:51:59 Titlul subiectului: |
143328 |
|
http://www.caon.ro/si-minunea-s-a-intamplat/913267#forum
Un articol, ce nu respectă realitatea. M-am informat exact despre ce este vorba, traseul tramvaielor a fost prelungit cu cca. 2 km, au fost montate bandaje noi pe GT8 -urile de Frankfurt, și au fost suplimentate numărul de garnituri, deci corect timpul de așteptare a rămas același, chiar dacă traseul e mai lung. Există o restricție a vitezei maxime, tocmai datorită rupturilor de linie, care se refac în această perioadă, noaptea, cu două echipe . Deranjant cu adevărat când apare câte un articol scris de un personaj ce nu are nicio informație corectă, sau care nu știe să-și găsească sursele. Evident este deranjant să auzi că se îngheață iarna în tramvaie când toate garniturile au fost dotate cu aeroterme noi, funcționale. Dacă vara este cald în tramvai păi așa e vara !! Democrația asta tâmpită a creat multora posibilitatea să devină paroxiști în dorințe, fără a face un calcul al posibilităților reale și al eforturilor de a menține într-o deplină siguranță materialul rulant .
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 02 Iun 2011 20:09:59 Titlul subiectului: |
144262 |
|
Multumesc celor care mi-au oferit informatii preliminare privitoare la situatia actuala a parcului de tramvaie!
Pe 31 mai, ultima zi de transport public asigurat de SC Prescom SA, am facut o vizita la Resita. M-a impresionat traseul tramvaiului, care la fiecare pas ofera ochiului ceva surprinzator: natura, cladiri vechi specifice zonei, Muzeul locomotivelor, pasaje supraterane, pasaj subteran, celebrul combinat siderurgic, a carui imagine domina orasul, benzi transportoare construite la inaltimea blocurilor turn alaturate, etc. - repet, totul intr-o inlantuire impresionanta. Tramvaiele - toate dublu articulate - circula mai tot timpul aglomerate, deci invocarea fluxului scazut de calatori cade din start daca cineva doreste sa aduca acest argument pentru a convinge ca nu e cazul sa mai existe tramvai la Resita. Pe de alta parte, insa, calea de rulare necesita categoric reabilitare pe intregul parcurs. Argumente pentru cautarea de solutii de finantare exista suficiente.
Din pacate, am surprins ultima zi cu numar mare de vagoane la strada. Incepand cu 1 iunie, noul operator care a preluat activitatea de transport public din Resita va avea la strada un numar redus de tramvaie, completarea facandu-se cu autobuze articulate, venite in oras odata cu firma care le va exploata. Nu pot sa nu-mi exprim temerea ca acesta ar putea fi inceputul tristului sfarsit pentru tramvaiul resitean - as vrea sa fiu macar putin optimist, insa realitatea este mult prea trista pentru a mai gasi puterea de a spera. Poate, totusi...
Am gasit 27 de tramvaie - 19 GT8 ex Dortmund (11 active si 8 retrase din circulatie, dintre care unul in curs de dezmembrare) si 8 vagoane de tip N achizitionate din Frankfurt am Main (3 active, restul retrase din circulatie). Transportul cu tramvaiul se va baza, in noul context, pe exploatarea vagoanelor de tip N, urmand ca, dintre cele retrase, unele sa fie reactivate.
Situatia actuala:
- GT8 ex Dortmund active:
10
13
14
15
16
17
18
19
20
23
30
- GT8 ex Dortmund retrase:
11
12
21
24
25
27
28
29 (in curs de dezmembrare)
- N ex Frankfurt am Main active:
31
35
37
- N ex Frankfurt am Main retrase:
32
33
34
36
38
|
|
Sus |
|
|
Eminescu23
Data înscrierii: 25/Ian/2008 Ultima vizita: 22/Sep/2019 Mesaje: 38 Locație: Resita
|
Trimis: Joi 02 Iun 2011 22:46:01 Titlul subiectului: |
144276 |
|
Vreau sa te corectez putin, radub.
Pana la 31.05.2011 erau 8 garnituri tramvai active traseu plus 4 rezerve in depou în caz de defectări, iar la ora actuala se circulă cu doar 5 garnituri de tramvai si bineințeles că si autobuze articulate si tot odată spun ca #35 este in curs de reactivare el urmand sa primească bandaje noi pentru a putea rula deoarece el a fost retras de mine in iarna 2009/2010 cand s-a spart bandajul si totodata mentionez ca este prima "incălțare" a tramvaielor de tip Frankfurt după ce au fost aduse din Frankfurt am Main.
|
|
Sus |
|
|
hunter buses
Data înscrierii: 22/Mar/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2012 Mesaje: 46 Locație: Resita
|
Trimis: Vin 03 Iun 2011 08:45:06 Titlul subiectului: |
144287 |
|
radub a scris: | M-a impresionat traseul tramvaiului, care la fiecare pas ofera ochiului ceva surprinzator: natura, cladiri vechi specifice zonei, Muzeul locomotivelor, pasaje supraterane, pasaj subteran, celebrul combinat siderurgic, a carui imagine domina orasul, benzi transportoare construite la inaltimea blocurilor turn alaturate, etc... |
Cam aceasta este realitatea nu povestită, ci chiar văzută de domnia voastră. Din niște motive ce necesită mult timp și mici "bricolaje", nu vă pot oferi un album foto impresionant, legat de perioada când s-a construit această infrastructură, într-un timp absolut record.
Nimeni nu se mai gândește la mândria acelor oameni ce au muncit zile și nopți, iar acum la vârsta senectuții vor să mai arate nepoților sau chiar strănepoților câte ceva din munca lor. Un tramvai nu poate fi salvat de melancolicii ce mulți dintre ei știu să facă și un calcul de eficiență, sau chiar au soluții tehnice, pentru că acest lucru nu interesează pe cei ce au fost vremelnic aleși să conducă destinele unui oraș. Dacă orgoliile oarbe primează, dacă alegătorul e considerat ca unul ce trebuie să stea în cenușiul îndobitocirii, tramvaiul va muri. Nu mai contează nimic, acel "după mine potopul" va avea sorți de izbândă. Cum puteți susține dvs. că există soluții de finanțare pentru refacerea căii de rulare, când "specialiștii" aduși spre a le găsi au spus dinainte de a le face că nu, nu există? "Specialiștii" au venit ca mercenarii și evident au ucis așa cum le-a fost comandat și plătit. Dacă tramvaiul reșițean va rezista până la noile alegeri locale, poate un alt edil, va fi mai deschis la a menține această formă de transport.
Nu s-a înțeles niciodată că nimeni nu este împotriva parteneriatului public privat, dar acest lucru nu înseamnă că poziția municipalității trebuie să meargă până la pierderea identității unui oraș, doar de dragul degrevării de niște responsabilități financiare și de ce nu și logistice.
P.S. - Am găsit o fotografie a ceva din ce încercați să zugrăviți despre acest oraș; e aspră, iar norii sunt o realitate probabilă a zilei de mâine...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.06 kb |
Vizualizat: |
de 23503 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 03 Iun 2011 15:41:14 Titlul subiectului: |
144293 |
|
In prima parte a zilei de 31 mai am gasit la strada vagoanele: 10, 15, 16, 19, 20, 23, 31 si 37. In jurul orei 14:30, cand am plecat din Resita, a aparut pe traseu vagonul 17.
Vagonul 35, fiind cu RC-ul aproape finalizat, l-am considerat deja reactivat, deci l-am incadrat la active.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.31 kb |
Vizualizat: |
de 23464 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 10:38:57 Titlul subiectului: |
144338 |
|
Voi incerca sa prezint ultima zi de transport public sub insemnele Prescom, asa cum am perceput-o in scurta mea vizita la Resita.
Venind dinspre gara Resita Sud, dupa traversarea podului peste Barzava, iesim in bulevardul Revolutiei din Decembrie (in zona statiei Universitate) si primele tramvaie isi fac imediat aparitia - N-ul 37, GT8-urile 15, 19 si 20:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.79 kb |
Vizualizat: |
de 23422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.29 kb |
Vizualizat: |
de 23422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.26 kb |
Vizualizat: |
de 23422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.6 kb |
Vizualizat: |
de 23422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.33 kb |
Vizualizat: |
de 23422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.7 kb |
Vizualizat: |
de 23422 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.1 kb |
Vizualizat: |
de 23422 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 10:49:09 Titlul subiectului: |
144339 |
|
Mergem cu GT8-ul 10 spre Renk si coboram in statia Confectii, pentru vizita la Prescom:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.67 kb |
Vizualizat: |
de 23421 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.73 kb |
Vizualizat: |
de 23421 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 10:51:35 Titlul subiectului: |
144340 |
|
Inainte de vizita la depou ne iese in cale si GT8-ul 16, venind dinspre Renk si intrand pe bulevardul Republicii:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.6 kb |
Vizualizat: |
de 23420 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.68 kb |
Vizualizat: |
de 23420 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 11:03:10 Titlul subiectului: |
144341 |
|
Fiind doi, decidem ca fiecare sa mearga pe cate o directie, astfel incat sa avem randament cat mai mare. Eu merg la capat, la Renk, pentru a astepta toate vagoanele aflate pe traseu la acea ora. Rand pe rand ajung la capat vagoanele 37, 19, 20, 31, 23 si 15.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.25 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.47 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.56 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.86 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.89 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.88 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.62 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.6 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.08 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.38 kb |
Vizualizat: |
de 23419 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 11:08:49 Titlul subiectului: |
144342 |
|
Sa le vedem si pe 31, 23 si 15:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.92 kb |
Vizualizat: |
de 23418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.99 kb |
Vizualizat: |
de 23418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.22 kb |
Vizualizat: |
de 23418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109 kb |
Vizualizat: |
de 23418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.53 kb |
Vizualizat: |
de 23418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.21 kb |
Vizualizat: |
de 23418 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.61 kb |
Vizualizat: |
de 23418 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 16:39:43 Titlul subiectului: |
144376 |
|
La capatul de la Renk ajunge si vagonul 16, deci putem merge si in alte puncte de pe traseu.
foto 1: Renk
foto 2,3: statia Intim (bd. Republicii)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.09 kb |
Vizualizat: |
de 23357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.04 kb |
Vizualizat: |
de 23357 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.49 kb |
Vizualizat: |
de 23357 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 16:43:36 Titlul subiectului: |
144377 |
|
In acelasi loc:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.55 kb |
Vizualizat: |
de 23356 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.85 kb |
Vizualizat: |
de 23356 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 16:51:37 Titlul subiectului: |
144378 |
|
In continuare nu voi mai prezenta fotografiile in ordinea realizarii lor, ci parcurgand traseul tramvaiului. Urmatoarea oprire: Calea Caransebesului, pe podul peste calea ferata:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.94 kb |
Vizualizat: |
de 23354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.39 kb |
Vizualizat: |
de 23354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.16 kb |
Vizualizat: |
de 23354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.47 kb |
Vizualizat: |
de 23354 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.84 kb |
Vizualizat: |
de 23354 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 17:07:03 Titlul subiectului: |
144379 |
|
Desigur, urmeaza statia Triaj, la Muzeul locomotivelor (pe Calea Timisoarei):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.07 kb |
Vizualizat: |
de 23353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.2 kb |
Vizualizat: |
de 23353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.01 kb |
Vizualizat: |
de 23353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.65 kb |
Vizualizat: |
de 23353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.89 kb |
Vizualizat: |
de 23353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.04 kb |
Vizualizat: |
de 23353 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 17:41:00 Titlul subiectului: |
144381 |
|
Desi strada e foarte aglomerata, zona in care se afla muzeul este frumoasa, asa ca mai zabovim:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.18 kb |
Vizualizat: |
de 23350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.47 kb |
Vizualizat: |
de 23350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.67 kb |
Vizualizat: |
de 23350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87 kb |
Vizualizat: |
de 23350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.76 kb |
Vizualizat: |
de 23350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.21 kb |
Vizualizat: |
de 23350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.59 kb |
Vizualizat: |
de 23350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.77 kb |
Vizualizat: |
de 23350 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.37 kb |
Vizualizat: |
de 23347 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 18:59:01 Titlul subiectului: |
144384 |
|
Nu putem ascunde sub pres realitatea trista a infrastructurii deteriorate, care necesita numaidecat reabilitare. Desigur, autoritatile locale ar putea sa adopte solutia care pare a rezolva rapid toate problemele - renuntarea la tramvaie si inlocuirea cu autobuze - insa poate va veni vremea sa gandeasca pe termen lung, sa vada avantajele modernizarii transportului cu tramvaiul, sa gandeasca si sa caute variante pentru finantarea reabilitarii. Da, este foarte greu sa convingi poporul obisnuit cu trancanitul cotidian al actualului tramvai ca tramvaiul se poate prezenta si altfel atunci cand beneficiaza de infrastructura si material rulant de calitate, insa un primar si un consiliu local cu viziune isi pot asuma rezolvarea definitiva a problemei transportului public adoptand solutii de viitor. Deocamdata viitorul pare a fi sumbru, dar cine stie...
Asadar, mergem catre zona centrala - Calea Timisoarei, bd. Revolutiei din Decembrie, str. I. L. Caragiale:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.09 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.26 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.42 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.73 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.04 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.75 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.44 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.58 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.12 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.25 kb |
Vizualizat: |
de 23338 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 19:45:19 Titlul subiectului: |
144386 |
|
Str. I. L. Caragiale:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.63 kb |
Vizualizat: |
de 23332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.11 kb |
Vizualizat: |
de 23332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.53 kb |
Vizualizat: |
de 23332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.49 kb |
Vizualizat: |
de 23332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.35 kb |
Vizualizat: |
de 23332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.92 kb |
Vizualizat: |
de 23332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.54 kb |
Vizualizat: |
de 23332 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.11 kb |
Vizualizat: |
de 23332 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 21:23:53 Titlul subiectului: |
144389 |
|
Continuam...
|
|
Sus |
|
|
|