Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele Be 8/8
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 14:17:54    Titlul subiectului: 140910

Acele placi au rol exclusiv publicitar (exista imagini cu vagoanele la Berna circuland fara acele panouri). Manevrarea lor inainte si dupa revizii sunt consumatoare de timp (sunt prinse in foarte multe suruburi). La 721 au fost montate in mod exceptional, cu scop precis.

Legat de 805, cele doua masti nu au mai fost montate pentru asigurarea accesului facil la cuple (altfel dureaza prea mult manevrele pregatitoare pentru cuplare cand apar probleme tehnice la strada). Cand lucrurile vor merge struna, ca la Augsburg de exemplu, ne vom putea permite si astfel de "fineturi".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 20:39:47    Titlul subiectului: 140940

Bine punctat cu fineturile... Cand vom avea infrastrucura de tramvai total modernizata si nu vor mai survenii probleme la tramvaie din acest motiv atunci probabil ca se va pune accent si pe estetizare in detaliu.
Plus ca dupa ce sistemul de transport in comun din Iasi a fost complet uitat de municipalitate timp de atatia ani nu putem avea pretentia deocamdata, in aceasta perioada de tranzitie, decat la functia esentiala a RATP-ului de TRANSPORT PERSOANE!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 20:59:03    Titlul subiectului: 141246

Inca 3 ies pe trasee:

715 -> 166
722 -> 168
723 -> 167



IMG_3270.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.33 kb
 Vizualizat:  de 21306 ori

IMG_3270.JPG



IMG_3271.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.25 kb
 Vizualizat:  de 21306 ori

IMG_3271.JPG



IMG_3272.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.52 kb
 Vizualizat:  de 21306 ori

IMG_3272.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mar 2011 21:12:52    Titlul subiectului: 141247

Tot ce pot spune este ca imi plac foarte mult culorile si schema de vopsire. Sper sa ramana in aceste culori cat mai mult timp si sincer cred ca ar fi mai frumoas sa fie cat mai multe tramvaie vopsite astfel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Mar 2011 12:54:46    Titlul subiectului: 141272

Le asteptam cu bucurie la strada ... poate ve vom vedea si pe traseul 7 la orele de varf cand vin si pleaca studentii acasa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 19 Mar 2011 09:38:28    Titlul subiectului: 141300

Asta-noapte am iesit in probe.

- foto 1-3 - probe de frana in Dacia, la capat
- foto 4-6 - probe de traseu (fotografiile sunt facute in Tatarasi Nord si la Rond Copou)



IMG_3319.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.34 kb
 Vizualizat:  de 21214 ori

IMG_3319.JPG



IMG_3325.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.01 kb
 Vizualizat:  de 21214 ori

IMG_3325.JPG



IMG_3326.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.28 kb
 Vizualizat:  de 21214 ori

IMG_3326.JPG



IMG_3333.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.34 kb
 Vizualizat:  de 21214 ori

IMG_3333.JPG



IMG_3335.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.74 kb
 Vizualizat:  de 21214 ori

IMG_3335.JPG



IMG_3338.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.2 kb
 Vizualizat:  de 21214 ori

IMG_3338.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Mar 2011 21:13:24    Titlul subiectului: 141416

Si uite ca asa capata niste vagoane extraordinare renume prost...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
thevlad15



Data înscrierii: 01/Iul/2010
Ultima vizita: 13/Mar/2024
Mesaje: 47
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 20:00:34    Titlul subiectului: 141564

Desi se spusese initial ca aceste tramvaie vor fi retrase din circulatie pana la finalizarea anchetei, azi am avut placerea de a-l vedea la strada pe 716 ( 161 ). Cum de s-a intamplat asta? S-a renuntat la retragerea lor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 20:19:50    Titlul subiectului: 93 141567

Astăzi dimineață (23.03.2011) , BE 8/8 #163 (ex BernMobil #720) a deservit traseul 3 !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 23 Mar 2011 20:33:52    Titlul subiectului: 141571

thevlad15 a scris:
Desi se spusese initial ca aceste tramvaie vor fi retrase din circulatie pana la finalizarea anchetei, azi am avut placerea de a-l vedea la strada pe 716 ( 161 ). Cum de s-a intamplat asta? S-a renuntat la retragerea lor?

Nu. S-a spus ca vor fi retrase si re-verificate. Pe masura ce sunt verificate, revin la strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
paulsback



Data înscrierii: 10/Noi/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2020
Mesaje: 96
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 09:31:42    Titlul subiectului: 141617

Din pacate aceste tramvaie si-au capatat renume foarte prost in randul calatorilor din Iasi... de doua zile unde intorc urechea pe strada in tramvai sau in autobuz numai despre cat de prost era tramvaiul si cum a ramas fara frane aud.
Ce este mai trist e ca in Iasi-ul nostru cu pretentii de centru universitar al Moldovei toti vorbesc in necunostinta de cauza ... de la studenti la pensionari, de la copii la muncitori... oricine are ceva de reprosat regiei de transport fara defapt sa stie cum a ajuns regia la stadiul actual (sau, ma rog, stadiul de acum cativa ani - acum se vad schimbari in bine).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 24 Mar 2011 10:10:32    Titlul subiectului: 141620

paulsback a scris:
Din pacate aceste tramvaie si-au capatat renume foarte prost in randul calatorilor din iasi...

Total nemeritat. Evident, nimeni din cei care tot comenteaza pe la ziare sau pe aiurea nu stie absolut nimic despre tipul asta de tramvai (in fapt, avansat dpdv tehnic), despre faptul ca echipele care se ocupa de ele au fost foarte bine instruite de specialistii de la Bernmobil, veniti in cateva randuri la Iasi pentru asta, ca se mentine legatura constant cu cei din Berna pe chestiuni tehnice, etc., etc. Si te revolta si mai tare cand stii care e realitatea, iar toata munca unei intregi echipe (oameni care, muncitori in hala fiind, dau clasa cu ascutimea mintii multor specialisti cu studii universitare) este aruncata in derizoriu. In fine, om trece noi si peste rautatile astea. Ca de obicei, induram si ne vedem mai departe de munca noastra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 27 Mar 2011 13:50:46    Titlul subiectului: 104 141771

Scurtă lecție de manevrare a vagoanelor BE 8/8 :

Adevărul in editia de Duminică 27 Martie 2011 a scris:
Vezi cum funcționează tramvaiul care a provocat tragedia de la Iași
Cosmin Turcu

Unul dintre vatmanii RATP a prezentat, pentru cititorii Adevărulde Seară Iași, care sunt comenzile de bază ale tramvaiului de tip BE8/8, același model care a fost implicat în accidentul de luni.

Înainte de a putea fi mișcat, tramvaiul trebuie mai întâi să-și umple rezervele de aer.

Vagonul poate fi mișcat înainte sau înapoi, în funcție de cum este poziționată una din manetele de pe bord (încadrată cu roșu)

Pentru a putea fi accelerat sau frânat, vagonul este comandat doar printr-o singură manetă. Mutată înainte, aceasta accelerează tramvaiul în trepte tot mai mari de viteză. Mutată la stânga, aceasta încetinește treptat vagonul, folosind frâna electrodinamică.

În ultima poziție, este activată frâna de urgență. Opt patine coboară pe șine cu o forță de apăsare de 32 de tone.

În cazul în care frâna electrodinamică cedează, se poate folosi frâna pneumatică, pe perne de aer. Dacă și aceasta eșuează, se apelează la frâna de patine, care se acționează printr-un întrerupător situat lângă frâna pneumatică. [...]



16.jpg
 Descriere:
În cazul Ăźn care frĂąna electrodinamicĂŁ cedeazĂŁ, se poate folosi frĂąna pneumaticĂŁ, pe perne de aer. DacĂŁ Âși aceasta eÂșueazĂŁ, se apeleazĂŁ la frĂąna de patine, care se acĂŸioneazĂŁ printr-un ĂźntrerupĂŁtor situat lĂąngĂŁ frĂąna pneumaticĂŁ.
 Mărime fișier:  36.23 kb
 Vizualizat:  de 20300 ori

16.jpg



15.jpg
 Descriere:
În ultima poziĂŸie, este activatĂŁ frĂąna de urgenĂŸĂŁ. Opt patine coboarĂŁ pe Âșine cu o forĂŸĂŁ de apĂŁsare de 32 de tone.
 Mărime fișier:  34.56 kb
 Vizualizat:  de 20300 ori

15.jpg



13.jpg
 Descriere:
Toate aceste comenzi sunt transmise cĂŁtre roĂŸi prin intermediul unui computer de bord, situat Ăźn spatele cabinei, sub niÂște scaune.
 Mărime fișier:  50.78 kb
 Vizualizat:  de 20300 ori

13.jpg



12.jpg
 Descriere:
Vagonul poate fi mișcat Ăźnainte sau Ăźnapoi, Ăźn funcție de cum este poziĂŸionatĂŁ una din manetele de pe bord
 Mărime fișier:  38.7 kb
 Vizualizat:  de 20300 ori

12.jpg



1.jpg
 Descriere:
Înainte de a putea fi miÂșcat, tramvaiul trebuie mai ĂźntĂąi sĂŁ-Âși umple rezervele de aer.
 Mărime fișier:  37.69 kb
 Vizualizat:  de 20300 ori

1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 27 Mar 2011 15:55:34    Titlul subiectului: 141774

Citat:
[...]se poate folosi frâna pneumatică, pe perne de aer

Inca o dovada in plus ca ziaristii ori habar n-au ce-i aia despre ce vorbesc, ori sunt tampi si batuti in cap cand li se vorbeste si scriu ce inteleg ei (aiurea dealtfel)... Suspensia pe perne de aer (sintagma folosita corect in context) e cu totul altceva decat frana pneumatica...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 06:12:08    Titlul subiectului: 110 141832

radub a scris:
718 -> 162
Ieri a revenit la stradă și vagonul #162 (ex BernMobil #718) , deservind , astăzi 28 martie 2011, traseul 3!
_____________________________________________________________
Bună Ziua Iași în editia de Marți 29 Martie 2011 a scris:
Cum raspund sefii RATP intrebarilor legate de accident
Ion MUSET

Sefii Regiei Autonome de Transport Public au dat ieri raportul in fata consilierilor locali vizavi de groaznicul accident petrecut saptamana trecuta, in Fundatie  Acestia afirma ca tramvaiul implicat in accident este cel mai sigur din parcul Regiei  Pe viitor, toate mijloacele de transport in comun, dar si intersectiile problema vor fi dotate cu camere video

La o saptamana de la producerea groaznicului accident din Fundatie, problema sigurantei calatorilor in mijloacele de transport public a fost reluata ieri dimineata, in cadrul dezbaterilor din sedinta ordinara a Consiliului Local. Mai multi consilieri au solicitat lamuriri vizavi de situatia parcului de tramvaie al Regiei Autonome de Transport Public (RATP). "Vrem sa stim ce ne pot spune sefii RATP despre viitorul transportului in comun, mai ales din punctul de vedere al securitatii. Cred ca trebuie neaparat luate masuri de fluidizare si securizare a traficului in intersectiile in care circula tramvaiele. Este vorba de statia Padurii, Hotel Europa si sigur sunt si altele care trebuie rezolvate pentru astfel de evenimente", a sustinut consilierul PNL Radu Botez.
In replica, sefii RATP au afirmat ca tramvaiul implicat in accident este unul dintre cele mai sigure din depoul RATP. Ei le-au explicat ieri consilierilor si cum functioneaza cele trei sisteme de franare ale vagonului Be 8/8 adus din Elvetia. "Sunt sase comisii care ancheteaza acest caz: Parchetul, Politia Rutiera, Autoritatea Rutiera Romana, Inspectoratul Teritorial de Munca, Primaria municipiului Iasi si Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Serviciilor Comunitare. Regretam ce s-a intamplat in Fundatie, dar vreau sa va asigur ca tramvaiul implicat in accident este cel mai sigur tramvai pe care-l are in dotare Regia. Si nu spun asta fara a fi competent sa spun acest lucru. Va asigur ca nici un tramvai nu iese in circulatie fara sa aiba facute testele de siguranta. O sa vedeti asta si din actele depuse la dosarele comisiilor de anchete. In statia Padurii tramvaiul nu coboara pana nu pleaca celalalt din statie. Orice tramvai are trei sisteme de franare. Franarea electrodinamica este atunci cand motorul trece in regim de generator si franeaza pe o rezistenta. Functie de marimea acestei rezistente, creste franarea. Aceasta frana este eficienta pana la viteza de 5 kilometri la ora. Frana pneumatica intervine atunci cand nu functioneaza cea electrodinamica. Problema este ca vatmanul sa stie sa actioneze din controller. Ultima care intervine este cea de accident, respectiv frana cu patine. Fiecare boghiu are in dotare doua patine, care sunt alimentate de la tensiunea de 600 volti si se lipesc de sine. Toate aceste trei sisteme de franare depind foarte mult de cum lucreaza vatmanul cu ele", sustine Maricel Gherca, seful RATP Iasi.


Sistemul de frânare al vagoanelor BE 8/8 și prezentarea retragerii în
marsarier a unui vagon BE 8/8


*** Tot pe baza acestui film se mai prăbușește o teorie a conspirației conform căreia aceste vagoane nu ar avea piese de schimb !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 08:53:11    Titlul subiectului: 141835



Locomotiva din imagine este dotata cu acelasi tip de "computer". Tot Elvetia. Or fi nebuni, zic.

Tramvaiele KCSV7 din Budapesta, aceeasi poveste, alti nebuni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
quadroq



Data înscrierii: 29/Mar/2011
Ultima vizita: 03/Apr/2011
Mesaje: 4
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 10:13:03    Titlul subiectului: 141840

Exista vreun specialist care sa fi aruncat un ochi prin acel computer (de bord?) al tramvaiului? Eu nu ma ocup de tramvaie, dar ma ocup de "carcalaci" de-astia care comanda tot si stiu foarte bine ca hazardurile apar usor si sunt ucigatoare.

Ati aratat locomotiva aia... foarte frumos, dar nu e de parca n-ati mai auzit erori de computer care au facut si avioane sa cada...

Revin la intrebarea initiala, au fost verificate corespunzator computerele de bord? S-a luat in calcul o eroare de acest gen care ar fi putut intarzia franarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 10:29:06    Titlul subiectului: 141841

Expertiza nu e finalizata.
Orice eroare aparuta in functionarea acelui "computer" genereaza franarea automata a vagonului.
Ai in vedere ca nu se rezuma totul la acel "computer". Vagonul poate fi controlat si manual fara probleme.

Am aratat ca acel sistem nu e luat de pe vapor si pus acolo dupa cum li s-a nazarit unora. Eu ti-am prezentat o realitate, tu ma iei cu "daca". "Daca" e treaba comisiei care investigheaza accidentul.
La accidentele care fac zilnic zeci de morti pe sosele tot asa de multe probleme isi pun comentatorii de profesie?


Ultima modificare efectuată Radu Bialus la Mar 29 Mar 2011 10:34:04, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 10:29:25    Titlul subiectului: 141842

Nu vreau sa spun prostii insa franele cred ca nu sunt controlate de un computer de bord tocmai pentru a nu da rateuri, asa sunt si la masini.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quadroq



Data înscrierii: 29/Mar/2011
Ultima vizita: 03/Apr/2011
Mesaje: 4
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 10:33:48    Titlul subiectului: 141844

@cristian franele sunt controlate si la masini de computerul de bord, in functie de model. Ma refer aici la masinile cu sisteme sofisticate de franare.

@radub ma refer doar la producerea unei posibile intarzieri din cauza lui, nicidecum nu afirm ca ar fi totul. Vagonul franeaza automat la orice eroare controlata a computerului, eu vorbesc de hazarduri. Daca este cuplat la frane, posibil si sa le inhibe.

Sa inteleg din raspunsul tau vag ca exista si un specialist <insert> care sa depaneze dracovenia aia electronica ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 10:47:41    Titlul subiectului: 141845

Exista toata documentatia posibila pentru depanarea blocului electronic, exista specialisti. Din cate stiu, in privinta "computerului" nu au aparut situatii care sa ridice problema unei depanari, care banuiesc ca s-ar face la producatorul echipamentului (uite ca aici nu stiu exact situatia, dar banuiesc ca si Bernmobil ar fi procedat la fel in cazul aparitiei unei situatii care ar da de gandit in privinta bunei functionari a acestui echipament). Inca o data, rabdare, ancheta nu s-a finalizat, date noi vor fi publicate in presa (sper ca obiectiv si nu asezonate cu tampenii) pe masura ce apar.

Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mar 29 Mar 2011 10:53:40, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 10:51:06    Titlul subiectului: 141847

In momentul cind apare o eroare la acel calculator, vagonul se opreste si nu mai poti sa il pui in mers decat anuland calculatorul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quadroq



Data înscrierii: 29/Mar/2011
Ultima vizita: 03/Apr/2011
Mesaje: 4
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 11:00:01    Titlul subiectului: 141848

Va rog sa scoateti "placa" cu opritul tramvaiului cand apare eroare. Eu chiar ma refer la hazard, nu eroare cunoscuta, apreciabila de catre el insusi (computer).

Ca sa fiu mai clar. Ma refer la o chestie de genul: - citeste senzorul de presiune de la frana pneumatica, apare hazardul si rezulta presiunea 0 in mod eronat si computerul determina ca nu poate actiona aceasta frana din lipsa de presiune. ESTE DOAR UN EXEMPLU.

Sau, viteza prea mare (din cauza vatmanului sa zicem), computerul decide ca nu poate frana 100% pentru ca nu e in siguranta pentru calatori... Chestii de genul asta...

Sunt pasionat de sisteme embedded (cam asta-mi va fi si meseria in curand) si va transmit cu toata sinceritatea ca sunt intotdeauna surprins ce erori stupide pot sa apara in aceste sisteme si ce pagube imense pot sa faca.

Toti asteptam cu nerabdare noi informatii. Sper sa aud si ce ma intereseaza pe mine, ca asta e cam singura parte din tramvai care-i pe intelesul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 11:02:54    Titlul subiectului: 141849

Sistemul de franare este controlat de ECU, insa daca sistemul electronic cedeaza frana poate fi actionata in continuare din pedala, dar nu ofera aceeasi precizie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 29 Mar 2011 11:05:56    Titlul subiectului: 141850

Tramvaiul are 3 sisteme de franare, toate 3 sint indepedente unul de altul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 5 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community