Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Rapoarte oficiale privind transportul local:Transbus+privati

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 11:22:51    Titlul subiectului: Rapoarte oficiale privind transportul local:Transbus+privati 107712

Am dat de ceva interesant, "Indicatorii de performanță pentru Transbus Buzău", lucrarea conține și câteva date interesante, cred că sunt la nivelul anului 2007:

http://www.sputnicproject.eu/meetings/1wgmeeting/Corporate%20Management/presentations/Performance_indicators_Buzau_Romania_Laurentiu.pdf

- Populatia municipiului Buzău este de aproximativ 138.000 locuitori la o suprafață 81 km pătrați.
- Numărul mediu de autovehicule este de 32 până la 40 de autobuze la orele de vârf, din care 10 sunt cu podea joasă pentru accesul persoanelor cu handicap; (Comentariul meu: acum au maxim 30-:-33 de autobuze, ca de DAC-uri si-au bătut joc, în loc să le mențină în exploatare...)
- Există 10 trasee, cu o lungime totală de aproximativ 67 km;
- Intervalul de timp dintre două autobuze consecutive este de 10 - 20 de minute; (Comentariul meu: acum e de minim 12 minute pe linia 7 si maxim ... 60 Exclamation . Nu cred că erau adevărate datele alea indicate de ei, cu 10-20 minute...)
- Stații în uz: 127;
- Viteza comercială medie: 16 km/h; (Comentariu meu: cam mică, dar pare reală; se circulă foarte încet; datorită întervalelor imense dintre autobuze, șoferii preferă să meargă încet decât să staționeze minute în șir la capete...)
- Numărul mediu de călători pe zi este de aproximativ 26.000 (Comentariul meu: cifra include mai mult ca sigur și posesorii de abonamente, pensionarii, veteranii, handicapații etc.)
- Numărul mediu de călători transportați în fiecare an este mai mare de 9 milioane.

Apoi o poveste, cum că

"Autoritățile locale au obligația de a pregăti un plan de transport local (LTP - Local Transport Plan) și o strategie de abordare a nevoilor de transport cu autobuzul din zona lor. Consiliul Local controlează orarele și tarifele și aprobă costul per călătorie (în prezent acesta este de 25 eurocenți/călătorie), dar costul real este de 40 eurocenți/călătorie, diferența fiind subvenționată."

"Nucleul indicatorilor de performanță pentru autobuze este punctualitatea. Din acest motiv, timpul de așteptare (un indicator care arată câte minute trebuie să aștepte călătorii suplimentar față de cazul în care traseul ar fi fost operat conform orarului) a fost redus cu peste o treime pe trasee deoarece durata culorii verde la semafoare a fost prelungită, și, ca și consecință, congestionarea traficului și poluarea s-au redus, iar viteza comercială a autobuzelor a crescut."

"Consiliului de administrație al companiei noastre are un contract de management cu Consiliul Municipal și trebuie să fie atinși anumiți Indicatori Cheie."

Indicatorii de performanță (KPI) reflectă țintele organizației și trebuie să fie obiective și cuantificabile.

Coeficientul de Utilizare a Flotei - Coefficient of the fleet usage (CFU)

Rata de utilizare a flotei este procentul de vehicule utilizat din flota totală de inventar, în fiecare zi.
Apoi se face media pe an.

CFU (CUF)= Numărul de autobuze utilizate pe zi / Parcul inventar x 100

Acest indicator trebuie să fie un minim de 65%

2003 - 69,23%
2004 - 70,27%
2005 - 70,27%
2006 - 74,20%

Acest indicator a crescut mult în 2006 deoarece 1/3 din autobuze sunt noi, astfel încât, există mai puține defecțiuni tehnice.

Media traseului zilnic - Daily average route (DAR)

Acest factor arată câți kilometri parcurge pe zi fiecare autobuz și apoi se face media.
De asemenea, este posibil pentru să se obțină același rezultat cu formula:

DAR= Numărul total de kilometri parcurși de toate autobuzele / Numărul de autobuze active zilnic

2003 - 113,6 km
2004 - 111,2 km
2005 - 108,3 km
2006 - 132,72 km

Vârsta medie a parcului auto - Average age of the fleet (AAF)

Arată cât de vechi sunt autobuzele, în medie?

AAF (VMPA) = Suma vârstelor autobuzelor / numărul de autobuze

2003 14 ani
2004 15 ani
2005 16 ani
2006 12 ani

Indicatorul de productivitate a muncii - Productivity of labor (PL)

Indică venitul mediu anual adus de fiecare angajat - € / angajat

PL (PM) = Veniturile anuale / media numărului de angajați

Nu s-a ținut cont de valoarea subvențiilor.

2003 532 €
2004 1433 €
2005 2220 €
2006 2715 €

Valorile au crescut constant, pe măsură ce veniturile au crescut an de an, ca urmare a faptului că numărul de pasageri a crescut în fiecare an, și a numărului de angajați care a rămas aproape la fel.

Numărul de accidente (HI) cauzate de transportul public

Arată cât de sigur este să călătorești cu transportul public.

Indică câte persoane au fost rănite din cauza transportului public (HI) și care este numărul de evenimente de trafic? (TE)

Cică între 2003 - 2006 n-au fost răniți, ci doar evenimente de trafic

2003 – 6
2004 – 5
2005 – 8
2006 – 4

Este 100% sigur să călătorești cu transportul public.
Evenimentele de trafic înregistrate au avut loc între vehiculele Transbus și unele private.

Numai 27% au fost din vina șoferilor de autobuz. Nici unul dintre TE nu au fost cauzate de vreo defecțiune tehnică

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Joi 07 Apr 2011 09:59:37, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 13:09:30    Titlul subiectului: Rapoarte oficiale Transbus 107718

Raportul aferent anului 2001

http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=primaria&id=239&show=175

"5. Societatea comercială "TRANS-BUS" S.A. Buzău

Societatea Comerciala "TRANS-BUS" S.A. este o societate cu capital integral de stat, înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J 10/0370/1998, cu sediul în Buzau, str. Pogoanele nr. 5, având ca unic actionar Consiliul Local al Municipiului Buzau.

Societatea a luat fiinta prin Hotarârea Consiliului Local al Municipiului Buzau nr. 60/1998 si are ca obiect de activitate efectuarea transportului urban în comun de calatori în municipiul Buzau.

Capitalul social initial este fixat la suma de 5.452.000.000 lei împartit în 218084 actiuni nominative, în valoare nominala de 25.000 lei fiecare si este detinut integral de Consiliul Local al Municipiului Buzau.

a) Situatia economico-financiara a societatii

In activitatea desfasurata societatea nu a apelat la resurse straine.

- în executia exercitiului financiar s-a recurs si la credite bancare (B.C.R. Buzau) dar au fost restituite la termenele prevazute fara a plati penalizari;

- disponibilitatile banesti au fost utilizate potrivit reglementarilor legale în vigoare, fara sa se efectueze deturnari de fonduri si fara încalcarea disciplinei financiare;

- s-au achitat toate drepturile de personal la termen, cu încadrarea în fondul prevazut în bugetul de venituri si cheltuieli aprobat;

- societatea nu se înregistreaza cu plati restante fata de asigurarile sociale, bugetul local si bugetul de stat, toate obligatiile fiind achitate integral si la termen;

- are de încasat de la bugetul local o restanta în suma de 4.804.006.000 lei reprezentând subventii de exploatare pentru activitatea de transport calatori în comun;

(Comentariu meu: deci Transbus era pusă în situații neplăcute chiar de către Consiliul Local...
Remarcati ca restanțele Consiliului Local către Transbus erau de aproximativ ... 88% (deci aproape 90%) din capitalul social al societății... Shocked Shocked Shocked )

- datorita lipsei de lichiditati s-au înregistrat plati restante catre furnizori.

Rezultatul exercitiului financiar al anului 2001 reprezentând un profit net de 34 milioane lei a fost repartizat conform hotarârii Consiliului de administratie pentru acoperirea în întregime a pierderilor înregistrate în anii precedenti, adica 11 milioane lei, iar restul de 23 milioane lei pentru constituirea fondului de dezvoltare.

Diminuarea excesiva a lichiditatilor banesti a determinat reducerea alarmanta a capacitatii de autofinantare. De altfel, au înregistrat scaderi atât rata lichiditatii generale ( de la 3,5% la 2,62%) cât si rata lichiditatii partiale (de la 3,5% la 2,48%) si urmare a diminuarii lichiditatilor banesti, cheltuielile materiale s-au diminuat în mod direct, cu mult sub volumul necesar programat.

In activitatea de reparatii s-au efectuat în mod deosebit doar reparatii curente si de valori insignifiante fata de cât a fost necesar, aceasta nereusind sa asigure o functionare normala si îndelungata a mijloacelor de transport, conditiile de confort nu au fost îmbunatatite, iar cantitatile de piese de schimb, anvelope, s.a. aprovizionate au fost minime, cu mult sub necesar.

Ponderea salariilor în costuri de exploatare a scazut fata de anul precedent (32,93% în anul 2001 fata de 33,12% în anul 2000), acest fapt demonstrând ca nivelul salariilor nu a urmat trendul înregistrat de inflatie, ramânând cu mult în urma cresterii indicelui preturilor de consum.

b) Activitatea de exploatare

- Aria deservita: - 81,28 km2;

- Parc inventar: - 50 autobuze;

- articulate - 16;

- scurte - 34;

Parc circulant maxim în 21 zile lucratoare: - 37 autobuze;

Unitati de parcare si deservire: - 1;

Numar linii de transport în comun 9 - toate urbane;

Numar linii transport speciale:(zona industriala) - 7;

Numar curse în conventie: - 4;

Lungimea traseelor urbane (pentru cele: 9 trasee) : -124,7 km;

Numar statii: -126;

- din care amenajate: - 15;

Numar centre eliberare abonamente gratuite: - 1;

Numar mediu angajati: - 206;

Total parcurs: - 2.167.741 km echivalent fata de 2.198.887 km echivalent în anul 2000.


Modificarea programului de transport s-a facut tinându-se seama de:

- scaderea numarului de calatori având ca principala cauza aparitia în cursul anului 2001 de noi operatori de transport care au circulat ilegal, fapt ce a condus la scaderea lichiditatii si solicitarea de catre societate de subventii marite pentru asigurarea functionalitatii activitatii.

Se impune folosirea judicioasa a parcului de autobuze din dotare, crescând ponderea autobuzelor scurte în exploatare.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 13:34:13    Titlul subiectului: 107721

Raportul aferent anului 2002

http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=primaria&id=240&show=175

"5. Societatea comercială "TRANS-BUS" S.A. Buzău

Societatea Comerciala "TRANS-BUS" Buzau este o societate cu capital integral de stat. Este înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J 10/370/1998, are sediul în municipiul Buzau, strada Pogonele nr. 5 si este condusa de un consiliu de administratie.

Conducerea executiva este asigurata de un director executiv.

Societatea a luat fiinta prin Hotarârea Consiliului Local al Municipiului Buzau nr. 60/1998 si are ca obiect principal de activitate efectuarea transportului urban de calatori în comun în municipiul Buzau.

Capitalul social initial a fost fixat la suma de 5.452.100 mii lei împartit în 218.084 actiuni normative în valoare nominala de 25.000 lei fiecare si este detinut integral de Consiliul Local al Municipiului Buzau, ca actionar unic.

Pentru desfasurarea activitatii specifice, societatea beneficiaza de subventii de exploatare de la autoritatea locala.

a) Situatia economico-financiara a societatii la data de 31.12.2002.

- Au fost achitate toate drepturile de personal la termen, cu încadrarea în fondul prevazut în bugetul de venituri si cheltuieli aprobat;

- Disponibilitatile banesti au fost utilizate potrivit reglementarilor legale în vigoare, fara sa se efectueze deturnari de fonduri si fara încalcarea disciplinei financiare;

Societatea nu se înregistreaza cu plati restante fata de bugetul asigurarilor sociale si bugetul de stat, toate obligatiile aferente au fost achitate integral si la termenul stabilit prin lege.

Catre bugetul local a înregistrat restante în valoare de 94.058 mii lei aferente redeventei datorate pentru lunile noiembrie si decembrie 2002.

Datorita lipsei de lichiditati banesti s-au înregistrat plati restante catre furnizori.

De la înfiintare si pâna în prezent se înregistreaza cu sume restante de încasat de la bugetul local în valoare totala de 4.594.378.908 lei reprezentând subventii de exploatare.

In activitatea desfasurata societatea a recurs si la credite bancare (la B.C.R. Buzau);

Nu a apelat la resurse straine.

Rezultatul exercitiului financiar al anului 2002 îl reprezinta o pierdere bruta de 754 mil. lei.
Cauzele obtinerii acestui rezultat au fost:

- cresterea cheltuielilor cu dobânzile pentru creditele bancare efectuate concomitent cu scaderea disponibilitatilor existente în conturi (veniturile din dobânzi scazând în mod corespunzator);

- înregistrarea pe cheltuieli a penalitatilor platite cât si a valorii neamortizate aferente imobilizarilor corporale cedate sau scoase din evidenta;

- constituirea unui provizion pentru litigii în marime de 670.377 mii lei.

Diminuarea excesiva a lichiditatilor banesti a determinat:

- reducerea alarmanta a capacitatii de autofinantare;

- cheltuielile materiale s-au redus semnificativ;

- în activitatea de reparatii s-au efectuat doar reparatii curente de valoare mica, baza constituind-o piesele de schimb recuperate din casari de autobuze.

b) Activitatea de investitii

Societatea Comerciala "TRANS-BUS" S.A. Buzau nu a mai beneficiat de dotari cu autobuze de 5 ani, lipsindu-i sursele necesare (proprii si din alocatii bugetare). (Comentariu meu: deci ultimele achiiții sunt de prin 1997-1998, e vorba de cele 3 DAC-uri 117 UD, poate si unele din DAC-urile 112UDM...)

c)Activitatea de exploatare

Aria deservita: 81,28 km2

Parc inventar, din care: 39 autobuze

- articulate - 8

- scurte -31

Parc circulant maxim în 21 zile lucratoare: 35 autobuze

Unitati linii de transport în comun 10 trasee urbane

Numar linii de transport speciale (zona industriala ) - 7

Numar curse în conventie : 4

Lungimea traseelor urbane: 132,7 km

Numar de statii: 126

din care amenajate: 14

Numar de centre de eliberare abonamente gratuite: 1

Numar mediu de angajati:196

Total parcurs: 1.852.912 km echivalenti, fata de 2.167.741 km echiv. în anul 2001.
"

Iată deci că în 2002 începe declinul.
Decăderea și pierderea pieței a avut câteva cauze:
- datoriile Consiliului local către Transbus; practic Consiliul Local a subminat activitatea societății proprii... ;
- apariția dubelor, din 2001, despre care în raportul din 2001 se menționează că "circulau ILEGAL", dar despre care nu se mai spune nimic în acest raport...
- lipsa investițiilor în achiziția de autobuze noi
- lipsa reparațiilor la autobuzele existente, care a condus la degradarea lor accentuată.

Iată cum se poate auto-distruge o activitate proprie a Consiliului local... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

De remarcat că s-a început casarea autobuzelor, de la 50 în 2001 s-a ajuns la 39 în 2002; s-au tăiat 11 autobuze, 8 articulate și 3 scurte.

Nu se menționează structura parcului inventar, mă întreb ce autobuze erau pe atunci, erau DAC, erau Ikarus, erau amestecate, mai erau și alte tipuri? ...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 13:55:53    Titlul subiectului: 107724

Raportul aferent anului 2003

http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=primaria&id=242&show=175

"7. Societatea Comercială "TRANS-BUS" S.A. Buzău

Societatea Comerciala " TRANS-BUS " Buzau, cu capital integral de stat este înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J 10/0370/1998 cu sediul în Buzau, str. Pogoanele nr. 5 si este condusa de Consiliul de Administratie.

Societatea a luat fiinta prin H.C.L.M. nr. 60/1998 si are ca obiect principal de activitate:

- efectuarea transportului urban de calatori în comun în municipiul Buzau.

Capitalul social initial este fixat la suma de 5.452.100 mii lei, împartit în 218.084 actiuni normative în valoare nominala de 25.000 fiecare si este detinut integral de Consiliul Local al Municipiului Buzau ca actionar unic, din care: autobuze si alte autovehicule în valoare de 3.340.844 mii lei astfel:

- parc inventar autobuze = 39 buc., din care active 30 buc.

Pentru desfasurarea activitatii specifice, sectorul financiar contabil este condus si organizat în conformitate cu prevederile legislatiei actuale.

Puncte de lucru: 1 (unu)

Numar angajati: 150

Cifra de afaceri în anul 2003: 23.158.002 mii lei

Conducerea executiva este asigurata de un diractor executiv si un director economic care au fost numiti de consiliul de administratie si confirmati de actionarul principal Consiliul Local al Municipiului Buzau.

Situatia economico-financiara a societatii la 31.12.2003

- Au fost achitate toate drepturile de personal la termen cu 2 exceptii din cauze obiective;

- Disponibilitatile banesti au fost utilizate potrivit reglementarilor legale în vigoare fara sa se efectueze deturnari si fara sa se efectueze deturnari de fonduri si fara încalcarea disciplinei financiare;

- Societatea nu se înregistreaza cu plati restante fata de bugetul asigurarilor sociale si bugetul de stat, toate obligatiile fiind achitate integral si la termenul stabilit de lege;

- Datorita lipsei de lichiditati s-au înregistrat plati restante la furnizori;

- In activitatea desfasurata societatea nu a recurs la credite bancare sau alte resurse straine.

- Activitatea societatii noastre de transport urban de calatori cu autobuze în municipiul Buzau se desfasoara conform programului de transport aprobat si care este anexa la contractul de concesiune a serviciului nr. 3.460/22.02.1999, pe un numar de 9 trasee care acopera suprafata întregului muinicipiu.

- Societatea nu a facut nici o achizitie de mijloace fixe din surse proprii si nici din alocatii de la bugetul local. Cauza: lipsa de resurse financiare.

Dintre cele 30 de autobuze active cele mai noi în numar de 9 buc. au fost puse în circulatie în 1995 iar celelalte 21 buc au fost puse în circulatie între anii 1988 si 1994, norma de utilizare conform prevederilor legale fiind de 8 ani.,

(Comentariu meu: cam "ciudat" Shocked Shocked Shocked
Pai nu ati povestit voi, dragi tovarasi, in cadrul raportului aferent anului 2002 ca ultimele achiziții au 5 ani vechime?!? Păi, na, acuma, 2002 (sau 2001, fie) - 5 = 1997 (sau 1996...). De unde 1995?!? Cam cusuta cu ata alba...
Plus că noi știm deja că există autobuze din '97 - '98...
De remarcat ca nu se mai casase nici un autobuz din cele 39 din 2002, dar active erau doar 30, cred că unele din alea 9 erau pe bară...)

In concluzie, parcul de autobuze al societatii este învechit, ceea ce genereaza cheltuieli de întretinere si reparatii foarte mari, manopera mare care reiese si din faptul ca în anul 2003 am primit o subventie de la bugetul local de 18 miliarde lei pentru acoperirea diferentei dintre veniturile încasate si chaltuielile efectuate fata de 21 miliarde lei cât era prevazut în B.V.C.-ul anului 2003.
"

Iată cum se pregătea terenul pentru a trage concluzia că transportul cu autobuze, sfâșiat din toate părțile, și de Consiliul local prin neacordarea subvențiilor, și de privații "ILEGALI" din 2001 despre care acum iar nu se mai spune nimic, e nerentabil și că orașul trebuie lăsat la mâna dubagiilor...

De ce, tovarăși din Consiliul Local nu ați stârpit răul maxi-taxi încă de la apariție?!?
_________________________________________________________________________
De remarcat că găsim aici scris, negru pe alb, că, pentru autobuze, "norma de utilizare conform prevederilor legale e de 8 ani"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 14:09:10    Titlul subiectului: 107725

Raportul aferent anului 2004

http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=primaria&id=241&show=175

Aici e ceva ciudat, cred că au pus și la 2004 tot raportul din 2003, cu modificări minore, datele par să fie identice... Rolling Eyes

"7. Societatea Comercială "TRANS-BUS" S.A. Buzău

Societatea Comerciala " TRANS-BUS " Buzau, cu capital integral de stat este înregistrata la Registrul Comertului sub nr. J 10/0370/1998 cu sediul în Buzau, str. Pogoanele nr. 5 si este condusa de Consiliul de Administratie.

Societatea a luat fiinta prin H.C.L.M. nr. 60/1998 si are ca obiect principal de activitate:

- efectuarea transportului urban de calatori în comun în municipiul Buzau.

Capitalul social initial este fixat la suma de 5.452.100 mii lei, împartit în 218.084 actiuni normative în valoare nominala de 25.000 fiecare si este detinut integral de Consiliul Local al Municipiului Buzau ca actionar unic, din care:autobuze si alte autovehicule în valoare de 3.340.844 mii lei astfel:

- parc inventar autobuze = 39 buc., din care active 30 buc.

Pentru desfasurarea activitatii specifice, sectorul financiar contabil este condus si organizat în conformitate cu prevederile legislatiei actuale.

Puncte de lucru: 1 (unu)

Numar angajati: 150

Cifra de afaceri în anul 2003: 23.158.002 mii lei

Conducerea executiva este asigurata de un diractor executiv si un director economic care au fost numiti de consiliul de administratie si confirmati de actionarul principal Consiliul Local al Municipiului Buzau.

Situatia economico-financiara a societatii la 31.12.2003

- Au fost achitate toate drepturile de personal la termen cu 2 exceptii din cauze obiective;

- Disponibilitatile banesti au fost utilizate potrivit reglementarilor legale în vigoare fara sa se efectueze deturnari si fara sa se efectueze deturnari de fonduri si fara încalcarea disciplinei financiare;

- Societatea nu se înregistreaza cu plati restante fata de bugetul asigurarilor sociale si bugetul de stat, toate obligatiile fiind achitate integral si la termenul stabilit de lege;

- Datorita lipsei de lichiditati s-au înregistrat plati restante la furnizori;

- In activitatea desfasurata societatea nu a recurs la credite bancare sau alte resurse straine.

- Activitatea societatii noastre de transport urban de calatori cu autobuze în municipiul Buzau se desfasoara conform programului de transport aprobat si care este anexa la contractul de concesiune a serviciului nr. 3.460/22.02.1999, pe un numar de 9 trasee care acopera suprafata întregului muinicipiu.

- Societatea nu a facut nici o achizitie de mijloace fixe din surse proprii si nici din alocatii de la bugetul local. Cauza: lipsa de resurse financiare.

Dintre cele 30 de autobuze active, cele mai noi în numar de 9 buc. au fost puse în circulatie în 1995 iar celelalte 21 buc au fost puse în circulatie între anii 1988 si 1994, norma de utilizare conform prevederilor legale fiind de 8 ani.

In concluzie, parcul de autobuze al societatii este învechit, ceea ce genereaza cheltuieli de întretinere si reparatii foarte mari, manopera mare care reiese si din faptul ca în anul 2003 am primit o subventie de la bugetul local de 18 miliarde lei pentru acoperirea diferentei dintre veniturile încasate si chaltuielile efectuate fata de 21 miliarde lei cât era prevazut în B.V.C.-ul anului 2003."

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 14:26:32    Titlul subiectului: 107727

Raportul aferent anului 2005

http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/rapoarte_anuale/raport2005.htm

"8.- Societatea Comercială ‘’TRANS-BUS’’ S.A. Buzău

S.C.TRANS BUS S.A.Buzău are ca obiect de activitate transportul urban de călători cu autobuze pe raza municipiului Buzău și are un parc inventar de 32 autobuze, din care 31 active.

Menționăm că structura parcului auto este formată din 3 autobuze IKARUS 260 (fabricate in anul 1979), 26 autobuze UDM 112, ROCAR (fabricate intre anii 1988 – 1997) și 2 autobuze UDA 117, ROCAR (fabricate in anii 1996 – 1997) și are norma de casare indeplinită in proporție de 100%.

(Comentariul meu: cam ciudat, declară doar 2 DAC-uri 117, deși sunt 3, probabil unul era "inactiv", nu înțeleg de ce...
Apoi iar își dau cu stângu-n dreptu și-și "aduc aminte" că de fapt au autobuze și din 1997, nu din 1995, cum ne abureau într-un raport anterior...)

Conform strategiei interne a societății, conducerea executivă impreună cu toți factorii de răspundere și in strânsă colaborare cu sindicatele, indrumați permanent de către Consiliul de Administrație, prin aprobările acordate in timp util și colaborarea existentă, ne-am propus și am realizat in decursul anului 2005 următoarele obiective:

- dotarea pavilionului de la intrarea in societate cu o microcentrală termică pe gaze naturale, instalații aferente (calorifere) și punerea ei in funcțiune;

- extinderea rețelei exterioare de gaze pentru punerea in funcțiune a microcentralei;

- redistribuirea spațiilor existente in pavilionul de la intrare, refacerea instalațiilor electrice, modernizarea, vopsirea și dotarea minimă a acestor spații;

- modernizarea dispeceratelor de la capetele de linii (Micro XIV și Gara), din interiorul societății și dotarea impiegaților cu telefoane mobile de uz intern;

- recompartimentarea, redistribuirea și modernizarea spațiilor din pavilionul administrativ asigurând etajul I și II pentru personalul TESA și operativ iar la parter pentru atelierele din cadrul secției mecanizare (rezultând următoarele puncte de lucru, pe activități: sudura, lacătușerie, cutii viteze, motoare, strungărie, vestiare, magazie SDV, magazie maistru, electricieni, depozite;

- refacerea instalațiilor electrice din clădirea administrativă;

- modernizarea clubului societății;

- extinderea rețelei de internet și îmbunătățirea dotării cu echipament de lucru și protecție și a mijloacelor PSI;

Toate aceste realizări au fost posibile datorită unui management eficient asigurat de o colaborare strânsă intre Consiliul de Administrație, conducerea societății și liderii de sindicate, eliminând unele neajunsuri, îmbunătățind climatul de muncă și mărind responsabilitatea întregului personal pentru obținerea unor venituri proprii mai mari, care au constituit sursa de finanțare a acestor obiective.

In prezent, prin măsurile organizatorice luate de factorii de răspundere se continuă strategia de creștere a veniturilor proprii, fapt evidențiat și in proiectul B.V.C.-ului pe anul 2006.

Pentru imbunătățirea activității societății trebuie achiziționate urgent cele zece autobuze care au făcut obiectul licitației publice deschise și trebuie emise hotărâri de C.L.M. din care să reiasă faptul că in anul 2006 și in anii următori există sumele necesare rambursării ratelor de leasing.

Totodata, trebuiesc alocate sume de la bugetul local necesare dotării cu echipamente și aparatura pentru o stație de inspecție tehnică periodică (fără de care nu putem obține autorizație de funcționare de la Registrul Auto Român), pentru refacerea hidroizolației clădirilor și pentru refacerea platformei betonate unde se spală autobuzele.
"

Sigur, investițiile de care vorbesc erau absolut necesare, iar la vizita pe care am făcut-o la garaj împreună cu Dragoș am constatat că sediul și garajul se prezintă în stare foarte bună, asigurând condiții optime de desfășurare a activității.

Totuși nu pot să nu remarc că nici în 2005 nu s-a investit în autobuze, transportul public fiind în continuare stăpânit, chiar dacă neoficial, de dubagii; lipsa unor autobuze noi, moderne, a contribuit și ea la pierderea de călători și încasări, căci mulți alegeau un maxi taxi înghesuit și îmbâcsit, dar încălzit, decât un autobuz în care să înghețe...chiar și eu preferam să stau în picioare decât să mă așez pe scaunele DAC-urilor, înghețate și uneori murdare...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 14:32:41    Titlul subiectului: 107728

Raportul aferent anului 2006

http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/rapoarte_anuale/raport2006.htm

"7. Societatea Comercială TRANS – BUS S.A.Buzău

S.C.TRANS BUS S.A. Buzău, societate comercială pe acțiuni având ca unic acționar Consiliul Local al municipiului Buzău, are ca obiect de activitate transportul local de călători cu autobuze în municipiul Buzău și are concesionat serviciul public de transport călători.

Capitalul social al societății în anul 2006 a fost de 545.210 lei divizat în 218.084 acțiuni cu valoarea pe acțiune de 2,50 lei.

În anul 2006 societatea noastră a asigurat serviciul public de transport călători cu un parc activ de 37 autobuze: 2 autobuze IKARUS 260 – fabricate în anul 1979 –,22 autobuze UDM 112, ROCAR – fabricate între anii 1988 – 1997 -,3 autobuze UDA 117, ROCAR – fabricate în anii 1996 – 1997 și 10 autobuzeBMC BELDE 220 SLF – fabricate în anul 2006.

Conform organigramei și statului de funcții aprobate de C.L.M. Buzău, societatea are un număr de 163 salariați prevăzut și sunt angajați 157.

Salariul minim brut a fost de 474 lei și s-au respectat prevederile Contractului Colectivde Munca și a actelor adiționale.

În anul 2006 au participat la diverse cursuri de perfecționare un număr de 27 salariați;

Subvenția pentru exploatare aprobată pentru anul 2006 – în urma bugetului rectificat - a fost de 3.900.000 lei din care s-a primit suma de 3.405.000 lei pe baza deconturilor lunare. Pentru investiții s-a primit suma de 595.350 lei reprezentând plata ratelor de leasing pentru autobuze, asigurările CASCO și RCA.

În 2006 s-au efectuat controale din partea DGFP Buzău și nu s-au înregistrat aspecte negative.

La controlul din partea Agenției pentru Protecția Mediului Buzău pentru prelungirea autorizației de mediu – s-a stabilit ca măsură reamenajarea rampei de spălare auto, fapt pentru care vom solicita în bugetul pe anul 2007 investiția respectivă.

În anul 2006 s-a alocat un nou spațiu arhivei societății, aceasta fiind organizată și depozitată conform prevederilor legale.

S-a modernizat sistemul informațional al societății, s-a extins accesul la Internet și s-au achiziționat programe de gestionare a încasărilor zilnice.

S-a respectat hotărârea C.L.M. privind gratuitatea transportului urban cu autobuze pentru toți pensionarii cu domiciliul în Buzău, indiferent de cuantumul pensiei.

S-a achiziționat echipament de lucru și de protecție conform legislației în vigoare și s-au acordat la timp tichetele de masă și celelalte drepturi salariale.

Pentru a îmbunătăți condițiile de transport și cele impuse de legislația de mediu în vigoare se vor achiziționa încă 20 de autobuze cu sprijinul Consiliului Local al Municipiului Buzău care va trebui să emită hotărâri în acest sens – din care să reiasă faptul că în anul 2007 și în anii următori există sumele necesare rambursării ratelor de leasing si a celorlalte taxe legale."

De remarcat că 1 Ikarus 260 pare retras, în schimb apar în raportările oficiale și ce-l de-al treila DAC 117UD, plus cele 10 BMC 220.

Cred că 2006 a fost un an important, aducerea celor 10 BMC 220 a fost semnalul revenirii Transbus; dacă mențineau în funcțiune și DAC-urile, puteau face treabă bună, intervale mai mici între autobuze...

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 14:52:17    Titlul subiectului: 107729

Raportul aferent anului 2007

http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/rapoarte_anuale/Raport2007.htm

"Societatea Comerciala Trans-Bus S.A Buzau

In anul 2007 conform proiectului Bugetului de Venituri si Cheltuieli aprobat s-au realizat urmatoarele investitii si obiective:

1. INVESTITII – total 1.472.000 lei

din care:

- rate contract leasing financiar pentru 10 autobuze BMC

1.200.000 lei

- inlocuire invelitoare + 15 luminatoare terasa hala reparatii mecanice

50.000 lei

- reabilitare gard imprejmuitor al societatii

22.000 lei

- reabilitare fatada cladire sediu al S.C. Trans Bus S.A. Buzau

120.000 lei

- achizitie in sistem leasing financiar a doua autovehicule noi (autoturism persoane si o autoutilitara transport marfa)

70.000 lei

- compresor aer

4.000 lei

- instalatie de exhaustare gaze esapament

6.000 lei

Deasemeni, s-a definitivat procedura de achizitie publica pentru alte 20 de autobuze noi, pana la momentul selectiei finale a doi ofertanti si anume:

- BMC Truck&Bus

- CEFIN


2. OBIECTIVE REALIZATE

- mentinerea functionalitatii serviciului public de transport local cu autobuze

(Comentariul meu: ăsta da "obiectiv", să menții funcționarea unui serviciu...
Normal, trebuie avut grijă să fie menținut la o limită la care să nu "încurce" cumva dubagii...)

- diminuarea creantelor si a nivelului datoriilor pana la un nivel mediu de 2,25 zile, perioada de recuperare.

Cu privire la executia bugetara aferenta anului 2007, aceasta a fost realizata in proportie de 80%, cu urmatoarea structura:

Prevederi / Realizat / Observatii

1. Venituri totale

8.300.000 / 6.602.229 / 80%

2. Cheltuieli totale

8.299.188 / 6.592.375 / 80%

3. Rezultat brut (profit)

812 / 9.854

(Comntariul meu: cifrele seci pot conduce la aprecieri greșite: dacă profitul prevăzut era de 812 și s-a realizat 9854, am putea trage concluzia că și-au îndeplinit obiectivul în proporție de ... peste 1200%, adică de vreo 12 ori mai mult Exclamation , ceea ce bate la ochi)

Nerealizarea in totalitate atat a veniturilor cat si a cheltuielilor, s-a datorat neinceperii derularii contractului de achizitie publica a celor 20 de autobuze noi.

Totusi societatea a inregistrat un rezultat brut pozitiv, cu un profit de 9.854 lei.

Situatia personalului incadrat prin contract individual de munca nu a inregistrat fluctuatii majore, inregistrandu-se un numar mediu de posturi ocupate de 153 fata de 168 de posturi prevazute de organigrama.

Castigul mediu lunar realizat in anul 2007 a fost de cca 1.300 lei, inregistrand o crestere medie de 20% fata de anul 2006.

Deasemeni s-a asigurat o stare de sanatate corespunzatoare a personalului societatii , prin imbunatatirea conditiilor de munca si a asigurarii echipamentului specific de protectie.

S-au asigurat permanent materialele igienico-sanitare necesare.

S-au dotat toate birourile personalului TESA cu echipamente PC.

S-au montat instalatii de climatizare si jaluzele din fibra de sticla, s-au inlocuit usile la birouri.

S-au efectuat zugraveli in toate birourile, pe casa scarii, la poarta, in camera soferilor si la dispeceratul de la Micro 14.

La dispeceratul Gara s-a instalat o toneta noua, moderna, in concordanta cu arhitectura zonala.

(Comentariul meu: o să vă arăt, dacă nu uit, poze cu "chioșcul de termopan" atât de frumos descris în balada de mai sus... Laughing )

S-a montat sistem de alarma la casieria societatii.

S-a instalat un aparat TV receptie satelit in camera soferilor.

S-au montat aeroterme si sisteme de protectie la cabinele soferilor din autobuze.

S-au luat masuri de ridicare a nivelului de pregatire a personalului, prin participarea unor salariati la cursuri de formare si perfectionare profesionala.

In anul 2007, tot personalul societatii a beneficiat de tichete de masa in functie de numarul de zile efectiv lucrate.

Indicatorii de performanta prevazuti in contractele de performanta ale directorilor societatii au fost realizati in proportie de 261%.
(Mamă, sunt chiar tari oamenii ăștia...
nici pe vremea lui Ceaușescu nu cred că existau depășiri ale "planului" atât de mari... Laughing )

La data de 31.12.2007, S.C. Trans Bus S.A. Buzau nu inregistreaza datorii la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale si la bugetul local, considerand anul 2007 inceputul dezvoltarii societatii, a modernizarii infrastructurii si a unor acumulari investitionale fara precedent."

Sper sincer ca ultima frază să fie adevărată și să asist la momente mai bune pentru transportul public civilizat, cu autobuze, la înnoirea parcului, la îmbunătățirea orarelor de circulație, la eliminarea totală a dubelor/maxi-taxi și, de ce nu, într-un viitor nu prea îndepărtat - poate cu alt primar, că ăsta a zis că nu vrea - la implementarea transportului ECOLOGIC, cu troleibuze... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 08 Apr 2009 09:48:31    Titlul subiectului: 109167

Iata ca s-au publicat si rapoartele aferente anului 2008:

http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/rapoarte_anuale/raport_2008.pdf

"Societatea Comerciala « Trans-Bus » S.A Buzau
În anul 2008, conform Bugetului de venituri și cheltuieli al societății, aprobat prin H.C.L.M. 49/28.02.2008, s-au realizat urmatoarele investiții si obiective:
Ponderi / Realizat / Diferența
Investiții 4.363.812 / 3.880.312 / 483.500
din care: grad de realizare:
a) investiții realizate 90%
- achizița a 20 buc. autobuze noi marca BMC și plata ratelor aferente celorlalte 10 buc. autobuze achiziționate anterior;
- sisteme video de supraveghere; Question
- stații emisie-recepție urmarire GPS;
- autoturism Dacia Logan;
- amenajare grupuri sanitare și sala de consiliu;
b) investiții realizate partial
- montare gard împrejmuitor incinta societății 50%
- lucrări de tencuire, vopsitorie, zugrăveli și montări de geamuri la halele RT1 și RT2 30%
- platformă stație distribuție carburanți container Petrom 30 mc 80%
c) investiții nerealizate
- refacerea partială a platformei betonate din incinta societății
Realizarea parțială a celor 3 obiective s-a datorat în cea mai mare masurăfaptului că lucrările acestora au inceput în trim.IV, iar timpul nefavorabil a încetinit ritmul de execuție, dar ele vor fi finalizate în trim.I 2009.
Platforma betonată (curtea interioară a societății) nu a fost executată deoarece trebuie finalizate mai întâi investițiile la halele RT1 și RT2 cât și platforma Petrom.
Cu toate acestea, considerăm că realizarea în proportie de 90% a investițiiilor propuse constituie un succes important realizat în anul 2008 de colectivul S.C.Trans-Bus S.A. Buzău cu spijinul nemijlocit al acționarului unic și al Primarului Municipiului Buzău.
Obiective realizate
Principalii indicatori economico-financiari rezultați din execuția bugetară
aferentă anului 2008 se prezintă astfel:
Prevederi / Realizat / %
1. Venituri totale 12.553.836 / 10.253.668 / 82%
2. Cheltuieli totale 12.551.856 / 10.248.409 / 82%
3. Rezultat brut (profit) 1980 5259
Nerealizarea în totalitate atât a veniturilor cât și a cheltuielilor s-a datorat
începerii derulării contractului de achizitie publică a celor 20 de autobuze noi cu data de 01.07.2008.
Și în aceste condiții, societatea a înregistrat un rezultat brut pozitiv, cu un profit de 5259 lei.
Situația personalului încadrat prin contract individual de muncă nu a înregistrat fluctuații majore, înregistrându-se un număr mediu de posturi ocupate de 160 salariați, față de 168 prevăzute în organigramă și statul de funcții.
Fondul de salarii s-a încadrat în limita prevazută de BVC-ul aferent anului 2008, dupa cum urmează:
- fond de salarii prevederi 2008: 3.743.236
- fond de salarii realizat 2008: 3.674.018
înregistrandu-se o economie de 69.218 lei (2%).
Toate drepturile salariale și de natură salarială (inclusiv tichete de masa) au fost achitate la termenele prevăzute de Contractul colectiv de muncă pe unitate, asigurandu-se un câștig mediu lunar brut pe salariat de 1721 lei față de 1671 lei cât era prevăzut în buget. S-au asigurat condițiile de muncă și echipamentele de protecție corespunzătoare pentru personalul muncitor și de bord (echipament protecție la atelierul de reparații și uniforme pentru șoferi și casieri-încasatori).
S-au asigurat permanent materialele igienico-sanitare necesare.
S-au luat măsuri de îmbunătățire a nivelului de pregătire a salariaților prin
participare la cursuri de perfecționare profesională.
Indicatorii de performanță prevazuți în contractele de performanță și de mandat ale directorilor societății au fost realizați în proporție de 103%.
La data de 31.12.2008 S.C.Trans-Bus S.A.Buzău nu înregistrează datorii la
bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale și la bugetul local. De asemenea, la aceeași dată, societatea nu are datorii scadente la furnizori.
În anul 2008 s-a reușit să menținem funcționalitatea serviciului public de transport local la un nivel bun, deoarece în acest moment pe trasee circulă numai autobuze noi, performanțe, asigurand transportul călătorilor din municipiul Buzău pentru toate categoriile sociale (salariați, elevi, studenți, pensionari,persoane asistate social, persoane cu dizabilități fizice sau psihice, veterani, vaduve de veterani etc.)
În concluzie, anul 2008 a adus pe lângă acumulări cantitative notabile în plan investițional și imbunătățirea calității serviciului de transport public local, implementând masurile de reformă asumate de echipa de conducere și de personalul salariat al societății.
"

Ma enerveaza la culme "realizarea" asta: În anul 2008 s-a reușit să menținem funcționalitatea serviciului public de transport local la un nivel bun

Cum e posibil asa ceva?!? Adica asta isi propune Consiliul local pentru societatea proprie?!? Sa "reuseasca" sa supravietuiasca?!? E jenant!
Mai ales cand orice curios poate vedea pe trasee potentialul URIAS al pietei de transport public, bani care ar putea ajunge la Transbus si Consiliul local daca n-ar fi deturnati de nesimtitii aia cu maxi-taxi, datorita atitudinii suspecte a autoritatilor locale. Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 21 Apr 2010 16:39:39    Titlul subiectului: 126107

S-a publicat Raportul privind starea economică, socială și de mediu a municipiului Buzău și activitatea desfășurată de autoritățile administrației publice locale în anul 2009:

http://www.primariabuzau.ro/index.php?loc=primaria&id=175&show=171

Citez:

"Societatea Comerciala « Trans-Bus » S.A Buzau

În anul 2009, conform Bugetului de venituri și cheltuieli al societății, aprobat prin H.C.L.M. 97/30.04.2009, s-au realizat urmatoarele investiții si obiective:

Prevederi BVC (lei): 5.621.861
Realizat BVC (lei) : 5.371.861
Diferențe : 250.000
Grad de realizare : 95%

- plata ratelor aferente a 30 buc.autobuze noi marca BMC achiziționate în anii 2006 si 2008
- lucrări de tencuire, vopsitorie zugrăveli și montări de geamuri la halele RT1 și RT2
- platformă stație distributțe carburanți container PETROM 30 mc
- copiator tip XEROX
- unitate procesor computer tip laptop
- rate contract leasing financiar nr.109949/25.09.2008
Se observă că nu există investitii nerealizate sau realizate parțial, dar gradul de realizare de 95% derivă din faptul că plățile ratelor aferente la cele 30 de autobuze au fost mai mici decât sumele prognozate din cauza diferențelor de curs valutar și a TVA-ului aferent.
Considerăm că realizarea în proporție de 95% a investițiiilor propuse, constituie un succes important realizat în anul 2009 de colectivul S.C.Trans-Bus S.A. Buzău cu spijinul nemijlocit al acționarului unic și al Primarului Municipiului Buzău - Domnul dr.ing. Constantin Boșcodeală.

II. OBIECTIVE REALIZATE

Principalii indicatori economico-financiari rezultați din execuția bugetară aferentă anului 2009 se prezintă astfel:

Nerealizarea în totalitate a veniturilor și a cheltuielilor s-a datorat în mare parte nerealizării veniturilor de la capitolul subvenții pentru exploatare (prevederi 5.600 mii lei față de 5.245 mii lei realizat) cât și a economisirii unor cheltuieli de întreținere și reparații, din cauză că cele 20 de autobuze achiziționate în anul 2008 se află în perioada de garanție.
Și în aceste condiții, societatea a înregistrat un rezultat brut pozitiv, cu un profit de 15.822 lei.
Situația personalului încadrat prin contract individual de muncă nu a înregistrat fluctuații majore, înregistrându-se un număr mediu de posturi ocupate de 177 salariați, față de 178 prevăzute în organigramă și statul de funcții.
Fondul de salarii s-a încadrat în limita prevazută de BVC-ul aferent anului 2009, după cum urmează:
- fond de salarii prevederi 2009: 3.941.685 lei
- fond de salarii realizat 2009: 3.941.685 lei
Toate drepturile salariale și de natură salarială (inclusiv tichete de masă) au fost achitate la termenele prevăzute de Contractul colectiv de muncă pe unitate, asigurandu-se un câștig mediu lunar brut pe salariat de 1801 lei față de 1695 lei cât era prevăzut în buget.
S-au asigurat condițiile de muncă și echipamentele de protecție corespunzătoare pentru personalul muncitor și de bord (echipament protecție la atelierul de reparații și uniforme pentru șoferi și casieri-incasatori).
S-au asigurat permanent materialele igienico-sanitare necesare.
S-au luat măsuri de îmbunătățire a nivelului de pregătire a salariaților prin
participare la cursuri de perfecționare profesională.
Indicatorii de performanță prevazuți în contractele de performanță și de mandat ale directorilor societății au fost realizați în proporție de 139%.
La data de 31.12.2009 S.C.Trans-Bus S.A.Buzău nu înregistrează datorii la
bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale și la bugetul local. De asemenea, la aceeași dată, societatea nu are datorii scadente la furnizori.
Consideram că, în anul 2009, am reușit să menținem funcționalitatea serviciului public de transport local la un nivel bun, deoarece în acest moment pe trasee circulă numai autobuze noi, performante, asigurand transportul călătorilor din municipiul Buzău pentru toate categoriile sociale (salariați, elevi, studenți, pensionari, persoane asistate social, persoane cu dizabilităti fizice sau psihice, veterani, vaduve de veterani etc.).
În concluzie, anul 2009 a adus pe langă acumulări cantitative notabile în plan investițional, îmbunătățirea calității serviciului de transport public local, cât și asigurarea unei discipline a muncii mai buna decât în perioadele anterioare, implementând măsurile de reformă asumate de echipa de conducere și de personalul salariat al societății.
"
_______________________________________________________________________

Ei, va reamintiti de "raportarile" de la al "n"-spelea congres? Iata aici limba de lemn... si - ce-i drept e drept - tovarasu' primar chiar a "ajutat" Transbus-ul sa nu creasca prea mult, permitand capusarea sistematica a autobuzelor de catre dubagii maxi-taxi...

Reluam, ca suna tare, tare comunist exprimarea... au luat de la comunisti numai partile rele, nu si pe cele bune... cred ca daca nu era lovi-lutia aia din '89, acum Buzaul ar fi avut si el transport civilizat, cu troleibuze si autobuze, nu cu cotete maxi-taxi...

Considerăm că realizarea în proporție de 95% a investițiiilor propuse, constituie un succes important realizat în anul 2009 de colectivul S.C.Trans-Bus S.A. Buzău cu spijinul nemijlocit al acționarului unic și al Primarului Municipiului Buzău - Domnul dr.ing. Constantin Boșcodeală. Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 09:58:18    Titlul subiectului: 142310

A apartut si Raportul pe anul 2010 ...

http://www.primariabuzau.ro/UserFiles/File/rapoarte_anuale/RAPORT%202010.pdf

"În ceea ce privește activitatea de transport local, biroul este autorizat de către Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități publice în conformitate cu prevederile Legii nr.92/2007.

Astfel, biroul emite autorizații,coordonează și controlează activitatea de transport public local de călători prin servicii regulate pe bază de grafic și transportul local în regim de taximetrie și închiriere.

Pe raza municipiului Buzău funcționează societatea „TRANSBUS” SA, care efectuează transport cu autobuze și un număr de 53 operatori privați care efectuează transport de călători cu un număr de 105 microbuze pe cele noua trasee aprobate conform graficelor de circulație.

Autorizațiile operatorilor care efectuează acest transport se vizează trimestrial.

Societatea „TRANSBUS” SA a obținut prin Hotărârea Consiliului Local nr.199/30.08.2004 contractul de delegare a gestiunii prin concesionare directă a serviciului de transport public local prin curse regulate cu autobuze pentru o perioadă de șase ani.

În activitatea de control în acest sector se urmărește:
respectarea traseelor aprobate;
respectarea graficelor de circulație;
existența și vizarea autorizațiilor de traseu;
existența și vizarea în termen a licențelor de transport și a copiilor
conforme ale acestora;
existența asigurărilor de răspundere civilă și a celor pentru călători și bagaje conform prevederilor legale;
respectarea normelor de conduită ale conducătorilor auto.
În cadrul activității de taximetrie reglementată prin Legea nr.38/2003 modificată și completată prin Legea nr.265/2007 și Hotărârea Consiliului Local nr.72/2008, la nivelul municipiului Buzău funcționează un număr de cinci sute de autoturisme taxi și șapte dispecerate. Fiecare operator taxi deține o autorizație pentru efectuarea serviciului public de transport persoane în regim de taxi precum și câte o autorizație taxi pentru fiecare autoturism taxi. Autorizațiile sunt eliberate pentru o perioadă de cinci ani, ulterior urmând să fie vizate în condițiile legii.
Autorizațiile de dispecerat se vizează anual. În anul 2010 au fost reatribuite pe lista de așteptare 39 autorizații taxi devenite vacante.
Obiectivele urmărite în activitatea de control la transportul în regim de taxi:
existența autorizațiilor de transport în regim de taxi a operatorilor;
existența autorizațiilor taxi ale autoturismelor;
existența și vizarea anuală a certificatelor de agreare RAR a autoturismelor;
încheierea și menținerea contractelor de dispecerat;
existența asigurărilor pentru pasageri și bagaje;
respectarea locurilor de așteptare a călătorilor;
existența tuturor însemnelor taxi (lampă, șah, tarife etc.);
conduita șoferilor care desfășoară activitate taxi;
respectarea tarifelor și încadrarea acestora în cele aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr.72/2008;
obținerea și vizarea atestatelor conducătorilor auto.
"

53 Shocked Shocked Shocked de firme de dube in Buzau!!! Nici prin cap nu-mi trecea ca poate exista o astfel de tiganie! Credeam ca sunt, acolo, cateva firme care isi "impart" piata, dar ca aproape orice aurolac poate sa devina "transportator" la Buzau, asta n-as fi crezut, dezastrul e mai mare decat pare...

53 ! de firme pentru 105 microbuze! Asa ceva cred ca numai la Buzau se poate intampla! Aveti cunostinta sa mai fie pe undeva prin vreun oras din tara o astfel de situatie, atat de multi operatori?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 10:39:38    Titlul subiectului: 142311

Si acum mai detaliat despre Transbus:

"SOCIETATEA COMERCIALĂ « Trans-Bus » S.A Buzău

În anul 2010 conform Bugetului de venituri și cheltuieli al societății, aprobat prin H.C.L.M. 24/25.02.2010, s-au realizat urmatoarele investiții și obiective:
Prevederi BVC (lei) Realizat BVC (lei) Diferențe

I. INVESTITII - total 5.317.550 3.735.440 1.582.110 din care: grad de realizare:
investiții realizate 70%
- plata ratelor aferente de leasing financiar a 30 buc. autobuze noi marca
BMC achiziționate în anii 2006 și 2008;
- rate contract leasing financiar nr.109949/25.09.2008;
- finalizarea utilării cu echipamente și SDV-uri a stației service în garanție și postgaranție în colaborare cu firma BMC TRUCK&BUS S.A.
conform contractului de achiziție publică nr.BCRL 57538/2008, anexa 7.
Gradul de realizare de 70% derivă din faptul că plățile ratelor aferente la cele 30 de autobuze au înregistrat restanțe la luna decembrie 2010 și parțial în luna noiembrie 2010, iar diferențele de curs valutar au fost mai mici decât cele prognozate (proiect buget = 4,50 lei/euro, realizat în medie 4,27 lei/euro).
Realizarea în proporție de 70% a investițiiilor propuse, constituie totuși o realizare importantă în anul 2010 de colectivul S.C.Trans-Bus S.A. Buzău cu spijinul nemijlocit al acționarului unic și al primarului Municipiului Buzău, având în vedere condițiile grele de funcționare a acestui serviciu în anul
2010, din cauza crizei economice profunde și a subfinanțării de la bugetul de stat a sumelor defalcate din TVA și impozitul pe profit repartizate municipiului Buzău.
II. OBIECTIVE REALIZATE
Principalii indicatori economico-financiari rezultați din execuția bugetară aferentă anului 2010 se prezintă astfel:
Prevederi Realizat %
BVC 2010 BVC 2010
1. Venituri totale 16.257.777 12.446.678 76%
2. Cheltuieli totale 16.255.777 12.432.925 76%
3. Rezultat brut (profit) 2.000 13.753
Nerealizarea în totalitate a veniturilor și a cheltuielilor s-a datorat în
mare parte nerealizării veniturilor de la capitolul subvenții pentru exploatare
(restantă 786.417 lei) cât și a economisirii unor cheltuieli de întreținere și reparații, din cauză ca cele 20 de autobuze achiziționate în anul 2008 se află în perioada de garanție.
Chiar și în aceste condiții și a faptului ca tariful de călătorie a crescut cu 50%, societatea a înregistrat un rezultat brut pozitiv, cu un profit de 13.753 lei și a menținut nivelul veniturilor proprii la valorile anterioare.

Situația personalului încadrat prin contract individual de muncă nu a înregistrat fluctuații majore, înregistrându-se un număr mediu de posturi ocupate de 182 salariați, față de 188 prevăzute în organigramă și statul de funcții.
Fondul de salarii s-a încadrat în limita prevazută de BVC-ul aferent anului 2010, dupa cum urmează:
- fond de salarii prevederi 2010: 4.122.168 lei
- fond de salarii realizat 2010: 3.982.248 lei
S-au asigurat condițiile de muncă și echipamentele de protecție corespunzătoare pentru personalul muncitor și de bord (echipament protecție la atelierul de reparații și uniforme pentru șoferi și casieri-încasatori).
S-au asigurat permanent materialele igienico-sanitare necesare.
Indicatorii de performanță prevazuți în contractele de performanță și de mandat ale directorilor societății au fost realizați în proporție de 155%.
La data de 31.12.2010 S.C.Trans-Bus S.A.Buzău a înregistrat datorii la bugetul asigurărilor sociale aferente lunii noiembrie 2010. De asemenea, la aceeași dată, societatea are datorii la furnizori (OMV Petrom) În sumă de 300.000 lei.
În anul 2010 s-a menținut funcționalitatea serviciului public de transport local la un nivel bun în condiții de criză economică și recesiune, deoarece în
acest moment pe trasee circulă numai autobuze noi, performante, asigurând transportul călătorilor din municipiul Buzău pentru toate categoriile sociale (salariați, elevi, studenți, pensionari, persoane asistate social, persoane cu dizabilităti, veterani, vaduve de veterani etc.)
În concluzie, anul 2010 adus mentinerea calității serviciului de transport public local la un standard normal, cât și asigurarea unei discipline a muncii mai bună decât în perioadele anterioare, implementând măsurile de reformă asumate de echipa de conducere și de personalul salariat al societății."


Mda ... cu spijinul nemijlocit [ . . . ] al primarului Municipiului Buzău. Vai, ce frumos, imi aduce aminte de vremurile cand se raportau marete realizari si se ridicau osanale "carmaciului" si "savantei"... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community