|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 10:48:14 Titlul subiectului: |
140895 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Sistemul_de_scurgere-prima_hiba_a_Pasajului_Basarab_0_439756610.html
"Sistemul de scurgere, prima hibă a Pasajului Basarab
Dorin Irimia
Marți 8 mar 2011
Scurgerea de pe podul Basarab se face rudimentar, prin niște țevi, direct în capul pietonilor.
Apele pluviale de pe pod se scurg prin niște țevi de jumătate de metru direct în capul oamenilor care trec pe sub pod. Reprezentanții Primăriei Capitalei spun că știu de această problemă care provine încă din faza de proiect a pasajului și că s-au apucat deja să o remedieze.
Nici nu s-a inaugurat Pasajul Basarab, că au și apărut primele probleme. Apa care se strânge pe pod se scurge prin niște țevi de aproximativ jumătate de metru, fixate pe marginea pasajului, direct pe pietoni și pe mașinile din trafic.
Oamenii care trec zilnic prin această zonă se plâng de faptul că unele dintre aceste scurgeri sunt situate chiar deasupra intersecțiilor sau în dreptul trecerilor de pietoni. „Apa care se strânge pe pod, așa mizerabilă și plină de tot felul de gunoaie, ajunge prin acele țevi scurte direct pe pamânt formând adevarate cratere, împroșcând totul în jur pe o rază de câțiva metri sau pe carosabil. În unele locuri apa cade de-a dreptul pe autovehiculele care trec sau staționează la semafor sub pod“, a explicat, într-o sesizare postată online, Laurențiu Napotean, unul dintre bucureștenii care trec des prin zonă.
Carosabilul, făcut țăndări
Reprezentanții Primăriei Generale spun că știu despre această problemă și că lucrează deja la remedierea ei. „Am discutat despre acest aspect într-una din ședințele de acum două săptămâni. Inițial, așa au fost proiectate scurgerile, dar vom face câteva modificări. În zonele în care apa ajunge pe carosabil sau pe pietoni, vom amenaja scurgeri care să ajungă pâna la canalizare, dar nu vom face asta pentru toate, pentru că presupune o investiție suplimentară“, a declarat Ion Dedu, directorul executiv al Direcției Transporturi, Drumuri și Sistematizarea Circulației, din cadrul Primăria Municipiului București.
El a adăugat că investiția suplimentară constă în faptul că din țevile de scurgere mai lungi trebuie să beneficieze de încălzire pe timpul iernii ca să nu înghețe, iar un astfel de sistem este destul de costisitor.
Inaugurarea, la sfârșitul lunii
„Mașinile ar trebui să înceapă să circule pe pod de la sfârșitul acestei luni, dacă timpul va ține cu noi. Circulația tramvaielor va fi posibilă mai târziu, însă“, a mai zis Dedu.
Edilul-șef al Capitalei, Sorin Oprescu, anunța și el la sfârșitul lunii februarie că lucrările la Pasajul Basarab vor fi finalizate până la sfârșitul acestei luni, în prezent lucrările fiind finalizate în proporție de aproximatv 98%.
Potrivit machetei inițiale din 2006, podul pleacă din Bulevardul Titulescu, traversează Calea Griviței, liniile de cale ferată, Bulevardul Dinicu Golescu, Șoseaua Orhideelor, intersecția Plevnei-Orhideelor-Giulești, ajunge la Podul Grozăvești și revine la sol pe Șoseaua Grozăvești."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 12:19:55 Titlul subiectului: |
140902 |
|
Sistemul de scurgere a fost proiectat inca din faza initiala, este proiectat corespunzator numai ca inca nu a fost montat in totalitate. La sfarsit nu va mai curge nici o apa pe nici un cap de pieton. Cat priveste incalzirea burlanelor, am mai auzit una buna, nu inteleg la ce se refera. Cand temperatura e sub cea de inghet nu avem parte de apa iar cand este peste cea de inghet apa devine lichida, indiferent unde se afla - in burlan sau in afara lui. Parca nici o casa dotata cu burlan nu are sistem de incalzire a burlanului.
Comentariul pe care l-am facut reprezinta parerea mea personala si nicidecum o observatie critica la articolul de mai sus.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 13:27:20 Titlul subiectului: |
140904 |
|
Nu e chiar asa, sa nu uitam ca apa, in realitate, nu trece brusc din starea solida (gheata) in stare lichida (apa), ci exista o plaja intrega de temperaturi, de cateva grade bune, in care apa are o stare de "tranzitie", se gaseste in ambele stari de agregare.
Astfel ca la temperaturi in jurul valorii de 0 grade te poti trezi ca scurgerile sunt inghetate, obturate complet, in timp ce pe pod, unde bate si soarele, zapada si gheata sa se topeasca, mai ales daca se da cu solutia acea ce clorura de calciu si se poate ajunge la "inundarea" partii carosabile.
De aceea e esential ca acele scurgeri sa fie permanent desfundate.
Comparatia cu casa nu este neaparat corecta pentru ca o casa e locuita de cativa oameni, pe cand pasajul este utilizat de zeci si sute de mii de persoane care vor fi afectate...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 16:45:52 Titlul subiectului: |
140923 |
|
Da, ai dreptate, altceva am vrut eu sa scot in evidenta, la un asemenea proiect este imposibil sa le fi scapat din vedere apa de ploaie / zapada, eu spun sa avem putina rabdare sa vedem care este solutia finala. Mai ales ca noi nici nu o stim defapt.
Cat priveste reportajele, a se vedea si reportajul citat de colegul nostru adrian rosca la sectiunea metrou ( nr : 140921 ) il puteti "savura" la aceasta adresa. Eu ma abtin de la comentariu, dar nu suna putin a SF ?
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 13 Mar 2011 19:50:13 Titlul subiectului: |
141080 |
|
Cateva fotografii proaspete de pe santierul pasajului. Prima fotografie este din intersectia de la Plevnei. A fost refacut aproape total si sensul spre Plevna al soselei Orhideelor. Se lucreaza deasemenea la acoperirea refugiilor din statiile de tramvai. La Gara Basarab (celelalte fotografii) se lucreaza la montarea sinelor de tramvai din curba Orhideelor-Golescu, iar in bucla de intoarcere se pregateste terasamentul si se aseaza covoarele de cauciuc pentru antifonare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
272.37 kb |
Vizualizat: |
de 15182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.17 kb |
Vizualizat: |
de 15182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
278.1 kb |
Vizualizat: |
de 15182 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
248.04 kb |
Vizualizat: |
de 15182 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 13 Mar 2011 19:58:57 Titlul subiectului: |
141081 |
|
Ne mutam atentia asupra podului hobanat. S-au montat toate placile prefabricate din beton si se toarna in continuare stratul liant de beton peste acestea. Podul pare gata in proportie de 95%. Trebuie finalizate turnarea betonului, turnarea asfaltului si montata liniei de tramvai (cale de rulare si reteaua fir contact).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.33 kb |
Vizualizat: |
de 15180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
196.24 kb |
Vizualizat: |
de 15180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.5 kb |
Vizualizat: |
de 15180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
287.72 kb |
Vizualizat: |
de 15180 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
252.57 kb |
Vizualizat: |
de 15180 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 14 Mar 2011 22:41:34 Titlul subiectului: |
141115 |
|
Cam asa arata Podul Grozavesti noaptea...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.28 kb |
Vizualizat: |
de 15094 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 17 Mar 2011 11:46:19 Titlul subiectului: |
141214 |
|
Cateva aspecte din zona Caii Grivitei.
In poza 4 vedeti cum sunt manvrate prefabricate de beton armat pe deasupra zonelor pietonale provizorii...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.39 kb |
Vizualizat: |
de 15088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.73 kb |
Vizualizat: |
de 15088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.22 kb |
Vizualizat: |
de 15088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.52 kb |
Vizualizat: |
de 15088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.98 kb |
Vizualizat: |
de 15088 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.14 kb |
Vizualizat: |
de 15083 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 26 Mar 2011 20:03:03 Titlul subiectului: |
141748 |
|
Cateva imagini proaspete, din intersectia Plevnei/Giulesti/Orhideelor. S-a refacut si sensul soselei Orhideelor de la Gara Basarab spre Plevna, s-au montat stalpii de iluminat stradal, s-au facut si acoperit peroanele statiilor de tramvai de sub pasaj.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
197.98 kb |
Vizualizat: |
de 14770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.1 kb |
Vizualizat: |
de 14770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.18 kb |
Vizualizat: |
de 14770 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
274.48 kb |
Vizualizat: |
de 14770 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 26 Mar 2011 20:53:31 Titlul subiectului: |
141754 |
|
Ne mutam in zona Garii Basarab. Se lucreaza inca la bucla fostului 12, se aseaza sinele si se sudeaza, se reface carosabilul partii terminale a bulevardului Dinicu Golescu, s-au montat stalpii pentru reteaua de contact a tramvaiului.
Primele doua fotografii sunt facute capatului sos. Orhideelor dinspre Gara Basarab si sunt facute din parcarea/accesul in parcarea IDM-ului. Dupa ce am facut pozele, m-am intors sa plec, sa-mi continui drumul, si m-am trezit deodata cu un paznic in fata mea. Aveam castile cu muzica in urechi si nu l-am simtit cand a venit in spate... Dau o casca jos din ureche si-l intreb ce s-a intamplat... "De ce faceti poze?", "Fac poze la strada si la pasaj... E vreo problema?", "Da, este o problema, sunteti pe domeniu privat..." , "Adica sunt pe domeniu privat?! De cand pasajul este domeniu privat?! E domeniu public si fac poze cand vreau, cat vreau si unde vreau..." Si dau sa plec... "Stati, stati asa unde plecati, ca tre' sa stam de vorba...", "Adica, imi luati datele sau ce?" "Da, va iau datele..." si bosorogul scoate telefonul din buzunar si suna pe un numit Sintea (!... ) sa vina degraba... Deobicei, in situatiile in care sunt abordat de vreo gorila de genul, ii dau o scatoarfa doua dupa ceafa si o iau la sanatoasa, oricum nu ma ajunge din cauza burtoacei (accesoriu obligatoriu la paza), dar am ramas pe loc de chestie, ca sa vad deznodamantul circului... Vine numitul Sintea cu o gorila dupa el, este pus la curent cu "problema" si incepe "interogatoriul"... "De ce faceati poze?", "Fac poze la pasaj de cand s-a dat prima sapa si pana in ziua de azi si fac poze pentru mine, pentru colectia mea personala... Vreti sa-mi spuneti si mie care este problema si de ce sunt tinut pe loc? Ma cam grabesc...". Domnu Sintea se inmoaie... "Pai problema este ca sunteti pe domeniul privat al IDM si nu aveti voie sa faceti poze..." . Ma prinsesem intr-un final ce voiau primatele de la mine... Cica eram pe domeniu privat si nu aveam voie sa fac poze din el catre spatiul public al soselei Orhideelor . Primesc explicatia de la paznic ca trebuia sa cobor pe strada (adica sa mai merg vreo doi metri in plus...) si sa fac poze, nu sa fac poze subtile din parcarea IDM-ului (sublinierea imi apartine). Nea' Sintea imi cere sa-i arat pozele sa vada ce am pozat... Ii arat pozele (doua la numar, facute din acel loc) in care nu apare niciunde emblema maghernitei IDM, nici cladirea cu totul, decat un colt de cladire... Concluzioneaza "nu se vede dom'le cladirea..." si ma lasa sa plec... "Stiti, nu aveti voie sa faceti poze din parcare la cladirea IDM, e loc privat... Daca erati in afara domeniului privat, puteati face poze liber, dar nu aici...", "Pai daca am o camera de 21 MP si ma urc pe blocurile de pe Grivita sau de pe Golescu, pot face poze la IDM de zici ca sunt in parcare... Cum dovediti ca am fost in parcare, desi eu n-am fost?...", "Pai... stiti... de la blocuri nu ne priveste... e domeniu public..." si nu mai stiu ce mormaie... deja erau SF-uri pentru nea' Sintea si gorilele lui camerele si megapixelii... . Va sa zica, daca eram "peste gard" in autogara Aventinului, deci la 5 metri de maghernita IDM, puteam face poze lejer la ea... Buna treaba... . Ce face plictiseala din om...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.29 kb |
Vizualizat: |
de 16466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.23 kb |
Vizualizat: |
de 16466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
303.66 kb |
Vizualizat: |
de 16466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.1 kb |
Vizualizat: |
de 16466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.6 kb |
Vizualizat: |
de 16466 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
345.9 kb |
Vizualizat: |
de 16466 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Sâm 26 Mar 2011 21:18:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 26 Mar 2011 20:58:38 Titlul subiectului: |
141755 |
|
Ultima parte a fotografiilor sunt facute in zona Grivita/Titulescu. Bretelele de acces/coborare sunt finalizate (placi de beton plus suprabetonare) si se monteaza parapetii. Se monteaza sinele de tramvai in continuare pe podul hobanat.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.79 kb |
Vizualizat: |
de 16463 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
192.67 kb |
Vizualizat: |
de 16463 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.26 kb |
Vizualizat: |
de 16463 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.86 kb |
Vizualizat: |
de 16463 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 31 Mar 2011 11:02:17 Titlul subiectului: |
141966 |
|
La misto... ce pramatii politice misuna in RRomania asta...:
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_De_ce_e_amanata_a_opta_inaugurare_la_Basarab_0_452355357.html
"De ce e amânată a opta inaugurare la Basarab
Emilia Sava, Elena Irimia
Luni 28 mar 2011
București
Muncitorii spun că mai au de lucru până la 15 aprilie cel mai devreme. Foto: Lucian Muntean
Inaugurarea Pasajului Basarab, anunțată de primarul Oprescu pentru sfârșitul acestei luni, este amânată pentru simplul fapt că nu s-au terminat lucrările. Edilul-șef a justificat însă amânarea prin necesitatea de a monta senzori de cutremur pe noul pod.
Zeci de muncitori și utilaje forfoteau ieri-dimineață, pe șantierul de la Basarab. „După ce terminăm de tencuit, pereții trebuie vopsiți. Mai avem de lucru până cel puțin la 15 aprilie“, au declarat câțiva angajați care lucrau la pod. În replică la urarea „Spor la treabă!”, oamenii ne-au spus „Nu ne dorim spor la treabă că mai avem o grămadă!“.
În prezent, încă mai asfaltează, iar, în zona de îmbinare a celor două bretele de pe Calea Griviței cu pasajul, nu există puntea de legătură. De asemenea, liniile de tramvai abia se montau în porțiunea dinspre Șoseaua Nicolae Titulescu.
Podul rezistă la un cutremur de 7,5 grade Richter
În timpul vizitei din weekend de la Pasajul Basarab, edilul-șef al Capitalei, Sorin Oprescu, a anunțat că deschiderea circulației se amână. Motivele: teste de rezistență și, mai nou, senzori seismici. Asta, în condițiile în care tot el susținea recent că specialiștii i-au dat asigurări că noul pod rezistă la un cutremur de 7,5 grade pe scara Richter.
„Senzorii seisimici sunt o găselniță a consilierilor primarului general pentru a acoperi o declarație superficială a edilului-șef, anume inaugurarea pasajului la sfârșitul acestei luni“, este de părere Mircea Raicu, viceprimarul Capitalei.
Oprescu nu se mai grăbește
„Nu mă grăbesc să tai o panglică inaugurală până când nu sunt sigur că se poate circula în maximă siguranță“, a spus primarul general al Capitalei., Sorin Oprescu.
El a explicat că, săptămâna trecut, proiectantul Pasajului Basarab a trimis o adresă în care îi cerea constructorului datele privind testele finale pentru rezistența podului. La rândul său, directorul de proiect, Francisco Torres Guilabert a declarat că „podul este gata“.
El nu a putut însă să spună exact când va fi deschis traficului rutier. „Așteptăm un răspuns de la proiectant care calculează dacă poate fi permisă circulația tramvaielor în zona podului Hobanat“, a declarat Francisco Torres Guilabert. El a adăugat că, cel mai probabil, va avea un răspuns până la sfârșitul acestei săptămâni.
„Nu vor fi instalați senzori, ci un panou”
Directorul Institutului de Fizică a Pamântului, Gheorghe Mărmureanu, spune că Primăria Capitalei (PMB), împreună cu instituția pe care o reprezintă intenționează să instaleze la capetele Pasajului Basarab panouri de informare. „Panourile vor avea dimensiuni mari, doi metri lățime și trei lungime, și vor fi luminoase. Pe aceste ecrane va apărea, înainte de cutremur, o avertizare scrisă pentru șoferi”, ne-a spus Gheorghe Mărmureanu.
Specialistul a adăugat că informațiile apărute până acum se vor instala senzori de cutremur pe pasaj sunt false. „Nu se vor instala senzori, senzorii există deja la Vrancea, acolo unde au loc mișcări tectonice și de unde vin cutremurele. Informația va veni direct de la acești senzori cu 40 de secunde înainte de cutremur și, prin intermediul unei tehnologii mai complicate, va fi trasformată imediat în mesajul ce va apărea pe aceste panouri. Investiția în panouri este minimă, nu vor costa mai mult de două mii de lei”, ne-a mai spus Mărmureanu.
Promisiuni sezoniere
• Lucrările la Pasajul Basarab au început în 2006 și trebuiau finalizate în 2009, conform proiectului. Lucrările au fost însă întârziate din cauza unor litigii cu proprietarii unor terenuri din zona unde se construia podul.
• Termenul de finalizare a fost mutat în septembrie 2010, dar nu a fost așa, motivele fiind aceleași, litigiile cu proprietarii.
• În toamna lui 2010, edilul-șef anunța din nou că lucrările vor fi încheiate și că pasajul va fi gata în luna decembrie 2010.
• Și acest termen a fost amânat pentru luna iulie 2010, dar nici atunci nu s-a respectat termenul.
• În 20 decembrie 2010 Oprescu a promis că "din ianuarie 2011 se poate merge pe pasaj", dată care de asemenea nu s-a respectat.
• La sfârșitul lunii februarie 2011, primarul iar declara că la finalul lunii martie pasajul va fi deschis circulației rutiere, precizand însă că lucrările la linia de tramvai vor mai dura.
• Acum, la finalul lunii martie, este a opta oară când se amână termenul pentru data de 15 aprilie."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 31 Mar 2011 14:37:29 Titlul subiectului: |
141974 |
|
Citat: | (...)iar, în zona de îmbinare a celor două bretele de pe Calea Griviței cu pasajul, nu există puntea de legătură. |
Ce naiba au vrut sa zica cu asta?! Cele doua bretele despre care se vorbeste in articol, accesul si coborarea de pe si pe Grivita, sunt construite in intregime, cu tot cu parapetii de siguranta. Cred ca deja au turnat si asfaltul...
Citat: | De asemenea, liniile de tramvai abia se montau în porțiunea dinspre Șoseaua Nicolae Titulescu. |
Alte povesti... Liniile de tramvai sunt montate pe toata coborarea de pe Titulescu, pana aproape de imbinarea cu podul hobanat... Ba chiar au turnat asfalt si au pus borduri intre calea de rulare si carosabil. Nici vorba de "abia se monteaza"...
Insa mai interesant si fascinant o sa fie ce-au sa faca dupa ce refac total calea de rulare si bucla tramvaiului de sub pod, de la Gara Basarab, si constata ca n-au unde duce tramvaiele pe Dinicu Golescu, ca linia de pe Buzesti/Berzei nu e gata si nici nu cred ca o sa fie in urmatorii 2 ani... Au sa mai zaca infundate cu praf si noroi ceva vreme sinele alea, pana ajung baietii la concluzia ca s-au deteriorat si trebuie schimbate... Iar santier... Tramvaie zero... Cata sincronizare...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 09 Apr 2011 22:19:22 Titlul subiectului: |
142451 |
|
Cateva fotografii din zona Plevna/Giulesti/Orhideelor. S-au terminat asfaltarile si astazi se lucra la marcajele rutiere. S-au montat deasemenea indicatoarele rutiere si semafoarele. Azi noapte, in jurul orelor 22-23, se curata spatiul intre asfalt si sina/contrasina si se turna mastic la liniile de tramvai din zona intersectiei, astazi continuandu-se izolarea cu mastic la liniile catre Basarab.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
316.81 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
315.97 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.43 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.47 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
237.47 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.43 kb |
Vizualizat: |
de 15909 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 09 Apr 2011 22:36:47 Titlul subiectului: |
142452 |
|
La Gara Basarab lucrarile sunt gata in proportie de 99%, la nivelul solului, in bucla de intoarcere. S-a asfaltat, s-au montat semafoarele, indicatoarele rutiere, stalpii de iluminat public si pentru reteaua fir contact a tramvaiului, s-a estetizat intersectia cu pomi proaspat plantati si braduti. Mai trebuie montata reteaua fir contact si facute marcajele rutiere si... e cam gata. Pe podul hobanat insa lucrarile sunt departe de a fi finalizate. In fotografia Img013 am surprins lucrarile in curs pentru realizarea legaturii intre statia de tramvai de pe pasaj si pasajul subteran pietonal de la metrou, aflat momentan in stadiu de groapa...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
289.2 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
346.51 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
324.16 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
332.38 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
287.53 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
328.16 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
329.71 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
305.12 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
333.03 kb |
Vizualizat: |
de 15906 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 09 Apr 2011 22:40:34 Titlul subiectului: |
142453 |
|
Ultimele poze sunt facute pe Grivita, in al doilea punct de interconectare intre statia de tramvai de pe pod cu statia de metrou Basarab.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.53 kb |
Vizualizat: |
de 15905 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.17 kb |
Vizualizat: |
de 15905 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 11 Apr 2011 09:06:39 Titlul subiectului: |
142469 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Pasajul_Basarab-deschis_pe_bucati_0_460154218.html
"Pasajul Basarab, deschis pe bucăți
10 aprilie 2011
Autor: Maria Apostol
București:Muncitorii lucrau ieri la amenajarea terminalului din zona Gării Basarab.
După ce luni întregi construcția pasajului-mamut le-a impus șoferilor bucureșteni restricții peste restricții, de astăzi se deschide circulația pe sub pod. Aceasta ar fi o primă „inaugurare“ a celei mai mari lucrări de infrastructură din Capitală, pasajul propriu-zis urmând să fie dat în folosință, potrivit promisiunilor primarului Sorin Oprescu, peste aproximativ șase săptămâni.
Ajuns în al cincilea an de construcție, Pasajul Basarab „se pregătea“ ieri pentru prima inaugurare: deschiderea circulației pe sub pod pe Șoseaua Orhideeelor, între Calea Plevnei și Bulevardul Dinicu Golescu, și pe Bulevardul Dinicu Golescu, între Șoseaua Orhideelor și strada Fluviului.
Muncitorii lucrau la ultimele retușuri la rondul din fața Gării Basarab ce unește rutele mijloacelor de transport în comun, botezat de ingineri „terminal multimodal“.
Deocamdată, doar liniile RATB 105, 178 și 63 vor circula pe-aici, liniile de tramvai urmând să fie date în folosință înainte de Paște. Același „terminal“ include, pe lângă zona destinată mijloacelor de transport în comun, și un spațiu special amenajat pentru taxiuri ce va fi ocupat începând chiar de astăzi.
„Să terminăm cu șina de sus și cu toate alea și o să circule și tramvaiele. Când o să vedem tramvaiele pe aici, atunci e clar că s-a dat drumul la pod“, a declarat primarul Capitalei, Sorin Oprescu, evitând să dea un termen precis legat de finalizarea generală a lucrărilor de la pod.
Foto: Lucian Muntean
Probleme cu parcările
Edilul a solicitat directorului Administrației Lacuri Parcuri și Agrement București (ALPAB) să amenajeze pe unul dintre terenurile adiacente pasajului, din zona Gării Basarab, un mic parc. Muncitorii s-au conformat, astfel încât, ieri aceștia sădeau iarbă pe toate porțiunile de pământ de sub pod.
Chiar dacă s-a terminat calvarul lucrărilor, zgomotul utilajelor și nebunia restricțiilor, locuitorii Șoselei Nicolae Titulescu au în continuare bătăi de cap, de data asta din cauza locurilor de parcare.
„Au făcut spații verzi, iar acum îmi las mașina în stradă, pentru că n-am unde s-o parchez. Am luat două amenzi pentru asta! De ce n-au făcut o parcare subterană dacă se plâng de spațiu?“, a spus revoltat Barbu Florea, un șofer bucureștean din zonă."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 29 Apr 2011 09:45:42 Titlul subiectului: |
143081 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/bucuresti-consiliul_general_al_municipiului_bucuresti-adevarul_de_seara-sedinta_0_471552886.html
"Consilierii bucureșteni au decis: trotuare rulante și lifturi la Basarab
29 aprilie 2011
Autor: Olivia Tulbure
Pasajul Basarab
Consilierii municipali au decis în cadrul unei ședințe a Consiliului General al Municipiului București să aprobe protocolul de cooperare între Municipiul București și CFR privind realizarea în comun a lucrărilor la Stația Intermodală din zona Gării Basarab.
Acordul de cooperare în care vor fi prevăzute obligațiile și drepturile fiecăreia dintre părți va fi semnat de către primarul Sorin Oprescu și de către reprezentanții Companiei Naționale de Căi Ferate Române.
Practic, lucrările vor fi finanțate din bugetul Municipiului București iar CFR se angajează să pună la dispoziție planurile de arhitectură și planurile instalațiilor electrice și mecanice pe care le deține, dar și terenul necesar lucrărilor. Acestea erau prevăzute în proiectul inițial de construcție a a Pasajului Basarab și vor duce la finalizarea celui mai mare proiect de infrastructură din Capitală. Planul construcției prevede ca în zona pasajului Basarab să fie consruite o stație de tramvai pe Podul Hobanat, să fie instalate copertine dar și lifturi de acces, scări rulante sau trotuare rulante spre Gara de Nord.
[ . . . . . ]"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 02 Mai 2011 14:15:14 Titlul subiectului: |
143218 |
|
Haideti sa mai vedem in imagini starea lucrarilor la pasaj. Primele fotografii sunt facute in zona terminalului de la Gara Basarab, gata si "dat in folosinta". Imaginile sunt realizate pe 30 aprilie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.09 kb |
Vizualizat: |
de 15320 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
290.86 kb |
Vizualizat: |
de 15320 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.98 kb |
Vizualizat: |
de 15320 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 02 Mai 2011 14:19:03 Titlul subiectului: |
143219 |
|
In imaginile urmatoare am incercat sa surprind lucrarile ce se desfasoara la statia de tramvai de pe pasaj. Primele doua fotografii sunt facute in data de 29 aprilie, iar cea de-a treia fotografie este facuta pe 30 aprilie. Se lucreaza la montarea scheletului de otel al statiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.37 kb |
Vizualizat: |
de 15319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.45 kb |
Vizualizat: |
de 15319 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.04 kb |
Vizualizat: |
de 15319 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Lun 02 Mai 2011 14:22:53 Titlul subiectului: |
143220 |
|
Ultima vizita o facem la partea terminala a pasajului, catre Titulescu. Se lucreaza in continuare la puturile lifturilor care fac corespondenta intre statia de tramvai de pe pod si statia de metrou Basarab, pe partea cu Grivita.
Pe coborarea de pe Titulescu se lucreaza la montarea panourilor de antifonare.
Poze realizate pe 30 aprilie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.54 kb |
Vizualizat: |
de 15318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.23 kb |
Vizualizat: |
de 15318 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.04 kb |
Vizualizat: |
de 15318 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 06 Mai 2011 21:20:55 Titlul subiectului: |
143368 |
|
Azi am fost intr-o mica "vizita de lucru" la pasaj. Se lucra de zor. Pe de-o parte se lucra la legatura intre statia de metrou Basarab si statia de tramvai de pe pod (s-a inchis escalatoarea care te urca la iesirea de la Gara Basarab, in rondul de tramvaie), se lucra si la statia de tramvai "suspendata" (se montau in continuare profilele de otel la scheletul statiei), s-au tensionat definitiv hobanele, s-au vopsit si pilonii podului hobanat, iar pe partea cealalta se lucra la lifturile de pe pod pe Grivita, se montau suportii panourilor de antifonare si se asfalta coborarea pe Titulescu (iar ).
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
BuGabriel
Data înscrierii: 28/Mar/2011 Ultima vizita: 08/Noi/2023 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Mai 2011 22:26:48 Titlul subiectului: |
143714 |
|
Deci ușor, ușor se apropie deschiderea. Dar mă întreb dacă instituțiile colaborează între ele sau dacă după deschidere o să se formeze un dop gigantic la Piața Leul, fiindcă acolo semaforul stă pe verde doar vreo 4-5 secunde (și nu exagerez).
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 20 Mai 2011 21:34:02 Titlul subiectului: |
143729 |
|
Ultimele noutati de la pasaj:
- macaraua a intrat in sfarsit la apa (se pare ca a plouat suficient anul asta),
- autobuzele ocupa o linie de tramvai la noul capat de la Gara Basarab.
Vorbind cu un vatman de pe 35, imi spunea ca "noile" tramvaie (univagon) sunt mai usor de condus, fiind mai scurte, dar au si dezavantajul ca daca se strica acolo raman... Cand sunt doua vagoane, cel ramas bun il poate tracta/ impinge pe cel stricat, in regim de avarie.
In plus, remarca si el desenul stangaci al terminalului de la gara, care nu va putea acomoda toate autobuzele si tramvaiele care ar trebui sa intoarca acolo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.13 kb |
Vizualizat: |
de 14926 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.78 kb |
Vizualizat: |
de 14926 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.1 kb |
Vizualizat: |
de 14926 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|