Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Panopticul autobuzelor casate

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 11:55:46    Titlul subiectului: Autobuzele articulate DAC din Braila 103341

Din cate stiu eu, si din spusele unchiului meu, Capitaneanu Tudorel, in Braila au fost 50 de autobuze DAC articulate dintre care o serie de 4 autobuze erau hidramate.
Pana in anul 1999 cand au fost retrase definitiv majoritatea articulatelor in ultimii ani adica 1999-2000 ele mergeau tot mai frecvent pe linia 5, respectiv 13 pana si-au gasit sfarsitul in anul 2000. In anul 1990 au fost aduse si fiind foarte bune pe vremea aceea au fost introduse pe linia 2 care era considerata "linie model" adica nu se intarzia deloc la capat de linie in Vidin. Dupa nenumarate solicitari din parte soferilor, Dacurile articulate au fost introduse pe traseele actuale 4, 5 si 10. Numere lor de parc se compuneau din XX-BR-XXXX fiind aduse in prima serie de articulate, adica primele 17 avand o schema de culoare "alb-albastru", iar ultimul lot avea schema de culoare "alb-albastru-rosu", considerate in anii 1994-1999 "sagetile rosii" de catre soferii care erau atunci pe ele si care majoritatea la ora actuala sunt pe actualele midibuse ale SC BRAICAR SA.
Acum sa va explic cum erau scheme de culoare la aceste minunatii articulate, la 31-BR-8873 schema de culoare de compunea astfel "alb la baza si albastru restul autobuzului", iar la autobuzul 31-BR-6012 schema era astfel "alb si albastru baza iar restul autobuzului rosu". In anul 1999 dupa ce se dovedise ca aceste autobuze articulate imbatranisera si se stricau tot mai frecvent s-a decis casarea lor dupa 4 luni de la retragerea lor definitiva. Aducandu-se DAC-uri si DAF-uri in locul articulatelor. Ultimele articulate s-au comportat ca la carte la motor nu s-a gasit nimic si tot le-au retras din circulatie. Ultimele DAC-uri care s-au casat au fost cele cu numerele de parc adica cele mai batrane care s-au dovedit a fi cele mai bune din tot parcul Braicar si aceste fiind 31-BR-8873, 31-BR-8602, 31-BR-7173 si ultimul fiind 31-BR-6012. Dupa munca acestor articulate de-a lungul anilor s-a dovedit a fi cele mai bune autobuze din Braila pe timpul acela cand au circulat pe soselele Brailei, nedefectandu-se cum se defecteaza acum midibusele.
Autobaza aducea piese pentru aceste articulate si le repara in maxim 6 ore iar acum sunt dezamagit total ca nu am apucat sa am o amintire cu un autobuz articulat, adica o poza...


Ultima modificare efectuată ady_br89 la Mar 30 Dec 2008 14:37:34, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 14:27:47    Titlul subiectului: 103349

Adi tin sa te contrazic si sa-ti spun ca DAC-urile articulate au rezistat pana in 2000, nu pana in 1999,ultimele DAC-uri fiind pe traseul 13.
_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 15:53:37    Titlul subiectului: *Panopticul autobuzelor casate 103358

In ultimii 2 ani s-au casat majoritatea autobuzelor de la autobaza Braicar si din acest topic fac parte urmatoarele autobuze casate:
Nr de parc : 326 , Marca : DAF , Nr de inmatriculare BR-03-MUN (casat in iulie 2007)
Nr de parc : 325 , Marca : DAF , Nr de inmatriculare BR-04-BUT ( casat in iule 2007)
Nr de parc : 324, Marca : DAF , Nr de inmatriculare BR-17-VIS (casat in iulie 2007)
Nr de parc : inexistent in acte Marca : DAF Nr de inmatriculare BR-10-GIC (casat in lulie 2007)
Nr de parc : inexistent in acte , Marca : DAF , Nr de inmatriculare BR-03-WJA (se caseaza in ianuarie 2009)
Nr de parc : inexistent in acte , Marca : DAC , Nr de inmatriculare BR-01-KXT (se caseaza in ianuarie 2009)
Nr de parc : inexistent in acte , Marca : DAC , Nr de inmatriculare BR-61-LGU (casat in iulie 2007)
Nr de parc :343 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare :BR-11-LUL (se caseaza in ianuarie 2009)
Nr de parc : 353 , Marca : DAC , Nr de inamtreiculare :BR-02-SLU (se cazeaza in ianuarie 2009)
Nr de parc : 354 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare :BR-10-FLV (se caseaza in ianuarie 2009)
Nr de parc :inexistent in acte , Marca : DAC , Nr de inmatriculare BR-19-LEC (casat in iulie 2007)
Nr de parc :355 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare :BR-02-RZZ (casat in iulie 2007)
Nr de parc : 356 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare :BR-02-LNY (casat in iulie 2007)
Nr de parc : 358 , Marca : DAC , Nr de inmatreiculare :BR-02-SBV (casat in iulie 2007)
Nr de parc : 362 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare :BR-02-ELZ (se cazeaza in ianuarie 2009)
Nr de parc : 363 , : Marca : DAC , Nr de inmatriculare :BR-02-FGY (se caseaza in ianuarie 2009)
Nr de parc : 364 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-FWV (se caseaza in ianuarie 2009)
Nr de parc : 371 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare :BR-01-PYR (se caseaza in ianuarie 2009)
Nr de parc : 372 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-PYS (casat in iulie 2007)
Nr de parc : 374 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-UNS (casat in iulie 2007)
Nr de parc : 375 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-VFO (se caseaza in martie 2009)
Nr de parc : inexistent in acte , Marca : DAF , Nr de inmatriculare : BR-69-DAF (casat in august 2006)
Nr de parc: inexistent in acte , Marca : DAC , Nr de inmatriculare :BR-77-BIV (casat in iulie 2007)
Nr de parc : 366 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-GFP (casat in iulie 2007)
Nr de parc : inexistent in acte , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-55-STC (casat in iulie 2007)
Nr de parc : 368 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-KXU (casat in iulie 2007)
Acestea sunt autobuzele casate in inervalul anilor 2005-2009.


Ultima modificare efectuată ady_br89 la Mie 31 Dec 2008 15:00:44, modificat de 6 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 16:13:48    Titlul subiectului: 103359

Autobuzul DAC BR 01 VFO (375) a fost adus in Braila in luna martie anul 1990 si face parte din acelasi lot cu autobuzele UNS si UNT.
Initial acest autobuz a avut schema de culoare rosu la baza si alb in rest iar 2001 a intrat la RK si a devenit portocaliu la baza si alb in rest iar in 2004 i s-a mai adaugat la mijloc o dunga portocalie.
A avut 4 accidente majore intre anii 1996 si 2000 iar in prezent prezinta avarii grave la usi, acestea nemaiinchizandu-se bine.
Panoul electric este lipit tot cu scoci pentru a mai prelungi un pic viata autobuzului iar in salon au disparut din becuri, iluminatul fiind slab.
In octobrie 2008 acesta primeste o reclama ce inca o mai are si acum!
Se preconizeaza ca acest autobuz va fi casat in 2009!

A doua poza este luata de pe site-ul stfp.net



DSC02235.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.93 kb
 Vizualizat:  de 15893 ori

DSC02235.JPG



_C375-Dp-DW 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.12 kb
 Vizualizat:  de 15893 ori

_C375-Dp-DW 1.jpg



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 16:40:04    Titlul subiectului: 103363

Nr de parc : 326 , Marca : DAF , Nr de inmatriculare :BR-03-MUN (casat in iulie 2007)
Fabricat in anul 1969 in Germania DAFul BR-03-MUN a fost vandut in Olanda in anul 1978 de unde cei din Olanda ni l-au vandut noua in anul 1992 Braicar a decis sa cumpere autobuze de aceasta marca. Dupa 2 saptamani dupa ce a fost adus Daful luand revizia tehnica atent amanuntita a fost introdus pe traseul nr 4 cu fratii lui BR-10-GIC si BR-04-BUT . Fiind cel mai naravas dintre Daf-uri se simtea foarte bine pe traseu unde alte Daf-uri precum el erau foarte puturoase, in anul 1994 a fost revopsit la exterior cat si de la interior schimbandui-se lampile de iluminare si cateva lucruri minore.
In anul 1995 a avut un impact frotal cu o Dacie 1310 din care s-a dovedit a fi vinovat soferul Daciei ca nu i-a acordat prioritate de trecere la interesctia G-ral Eremia Grigorecu cu B-dul Alexandru Ioan Cuza.
Prin anul 1998 a inceput sa se resimta din toate puncete de vedere adica scartaiau curele foarte tare, consumul de ulei era foarte mare si incepea sa se vada anii prin care a trecut acest autobuz. A stat circa 5 luni in garajul Braicar unde a fost supus unui control amanuntit si problema de la motor s-a dovedit a fi injectoarele care trebuiau schimbate; si la cutia lui hidramata s-a umbalt deoarece se auzea un tacanit ingrozitor. Dupa ce a fost readus pe traseu in luna septembrie tot in acelasi an a fost introdus pe traseele interne, adica 2,4 si 10 unde se comporta exact ca la carte pana in anul 2001 cand o zi era pe un traseu intern adica 2, 4 si 10, iar in alta zi il vedeam pe un traseu extern adica 11,11b,14,15,19 si 20. Ei si in vara anului 2002 unde toata ziua il vedeam pe 2 spre incantarea mea ca toata ziua ma plimbam cu el, dar tot in anul acela spre sfarsitul anului 2002 nu l-am mai vazut. Apoi am aflat ca a fost retras ca un erou ramand pe traseu doar fratii lui adica BR-10-GIC si cel mai mic BR-03-BUT. Facand in timpul acela adica 2006-2007 practica acolo l-am intrebat pe maistru ce are acest DAF la care mi-a raspuns rece " Copile nu se mai poate face nimic pentru acest DAF, deoare ia fost calat motorul" . Iar atunci in anul 2007 in luna iulie pe data de 24 a fost cea mai neagra zi pentru mine cat si pentru el dar a fost casat fara mila din cauza lipsei pieselor , Autogenul sa il ierte pentru munca depusa acestor ani adica in intervalul 14 octombrie 1969 - 24 iulie 2007, pentru mine a insemnat acest Daf toata copilaria mea, pacat de el.
Poza a fost luata dupa stpf.net



BR-03-MUN (2007 in tarcul de casare).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.1 kb
 Vizualizat:  de 15891 ori

BR-03-MUN (2007 in tarcul de casare).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 16:59:16    Titlul subiectului: 103364

Autobuzul BR 01 KXT (nu are nr de parc in acte) a fost adus in anul 1993 impreuna cu fratii KXV,PYS,PYR siPVG.Schema de culoare este albastru la baza si in rest alb,a avut 2 reclame publicitare pe el (izvorul minunilor si MIXURI si Remixuri in 2002).Primul RK al sau a fost in anul 1995 unde i s-au depistatprobleme grave la motor si scapari de ulei.Majoritatea vietii sale si-a petrecut-o pe traseul 2,in 2004 a facut curse externe (11b,19,20) iar ultimele zile inainte de a fi retras a fost pe traseele 4 si 5.A fost tras pe dreapta la sosirea primului lot de BMC-uri datorita problemelor grave la motor.In prezent autobzul este parasit in depou si asteapta sa fiecasat la inceputul lui 2009.! Exclamation Sad


KXT.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.7 kb
 Vizualizat:  de 15885 ori

KXT.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 17:31:30    Titlul subiectului: 103365

Autobuzul Dac BR 01 FGY (363) a fost adus in luna august anul 1992 , odata cu ELZ,FWV si FWX.Schema de culoare este albastru inchis la baza iar in rest un crem.Primul sau traseu pe care a fost introdus a fost 10 pe care stat 2 luni iar apoi a fost mutat pe traseul 4.Acest autobuz a avut parte de multe incidente si accidente ,un bun exemplu fiind accidentul pe care la avut in 2005 cand un camion de mare tonaj i-a intrat in spate. Sad In anul 2004 a fost scapat de 5 ori in rampa de catre sofer suferind avarii .In 2004 cutia de viteze ajunsese asa de avariata incat din 4 trepte autobuzul nu mai mergea decat in 2 trepte iar atorita vopselei invechite incepuse sa rugineasca.A fost titular mai mult pe traseele 2 si 4 pr tot parcursul vietii sale.Acum acest autobuz este retras de cativa ani in depou si asteapat sa fie casat in ianuarie 2009! :(Acest autobuz a fost destul de bun dar din nefericire a avut parte de multe accidente ce iau fost fatale in cele din urma el traind numai 13 ani in circulatie si alti 3 ani si jumatate in depou fiind uitat de lume si parasit de soarta! Sad Sad


FGY.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.28 kb
 Vizualizat:  de 15879 ori

FGY.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 18:00:22    Titlul subiectului: 103369

Nr de parc : 371 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-PYR (se caseaza in 2009)
BR-01-PYR este un DAC fabricatie 1992 a fost adus odata cu BR-01-PYS,BR-01-PVG ramand din acestea numai BR-01-PVG la ora actuala. Prima data cand a fost adus odata cu fratii lui mentionati mai sus au fost cu totii introdusi pe trasee diferite prima data a fost introdus pe traseul 4 dupa care a fost introdus pe traseul 2. Dupa un timp acesta a avut un accident foarte urat unde s-a alea cu partea stanga foarte avariate deoarece un camion a intrat in el iar in anul 1993 a suferit primul R.K. la tablarie din acel incident alegandu-se cu 2 geamuri sparte si cu partea stanga extrem de avariata. Dupa repunerea lui in circulatie dupa revopsirea lui in albastru deschis la baza si restul alb s-a dovedit a fi un bun autobuz pentru Braileni comportandu-se foarte bine pe traseul 4 pe care a stat aproximativ 3 luni , dupa care a fost repartizat pe rand pe 2 , 10 si 5 prin anul 2000 acesta s-a ales cu 2 geamuri sparte datorita unui incident in cartierul Nedelcu Chercea , reparatiile durand 2 sapatamani. Prin anul 2001 acesta a fost inzestrat cu o reclama cu IZVORUL MINUNILOR care ii acoperea rugina care era pe el. In anul 2002 a fost revopsit cum este acum adica baza albastru inchis baza iar restul un crem inchis i s-a pus o noua reclama cu ASTRA ASIGURARI asemanatoare cu cea a lui BR-77-BIV . Dupa anul 2007 acesta a fost supus catorva reparatii deoarece cutia de viteze numai functiona concomitent adica mergea extrem de greu adica mergea numai treapta a 2 a si a 4 a din cele 4 trepte. Apoi el a fost retras dupa traseu deoarece avea probleme grave la motor dupa reparatiiile facute se comporta bine dar apoi a venit vara anului 2008 cand i s-a rupt arborele cotit si s-a decis retragerea lui din traseu si casarea lui in anul 2009.

Foto By stefan_br



BR-01-PYR in tarcul de casare.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.12 kb
 Vizualizat:  de 15875 ori

BR-01-PYR in tarcul de casare.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 18:26:10    Titlul subiectului: 103373

Autobuzul marca DAC BR 01 FWV (364) a fost fabricat in 1992 si este adus impreuna cu FGY,ELZ si FWX.Schema s-a original de culoare este verde inchis la baza si alb in rest.In interior are scaune din lemn .Primul RK la avut in anul 1997 cand a fost grav avariat de catre un TIR in timp ce era pe traseul 5 in cartierul Chercea.Dupa acest incident autobuzul a fost retras timp de 4 luni, tablaria fiind afectata si 3 geamuri fiind sparte.In anul 1999 a fost introdus pe traseul 4 timp de 3 luni.In anul 2000 a primit o reclama cu FRUTTI FRESH ce il prindea bine si cu care a ramas timp de 4 ani.Anul 2002 nu a fost nici el unul prea fericit pentru acest autobuz avand 2 RK-uri ,datorita soferului neatent ce areusit sa-l scape de 2 ori pe rampa.Dupa aceste 2 accidente stupide a fost readus pe strazile Brailei cu succes prin anul 2003 unde si-a indeplinit misiunile cu brio. Ultima sa cursa inainte de a fi retras definitiv a fost pe trasul 5 dupa o viata petrecuta mai mult pe traseele 4 si 10.In 2004 a fost revopsit si i s-a adaugat o dunga verde inchis la mijloc tot de aceasi culoare cu vopseaua originala.Autobuzul este retras de aproape 4 ani in depou si va fi casat in 2009 dupa o viata destul de lunga pentru un autobuz chinuit ca el.Autogenul sa-l ierte si sa ne aducem aminte cu totii de el! Sad Sad


FWV.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.13 kb
 Vizualizat:  de 15870 ori

FWV.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 18:55:52    Titlul subiectului: 103375

Nr de parc : 325 , Marca : DAF , Nr de inmatriculare : BR-04-BUT (casat in iulie 2007)
Acest DAF este construit in anul 1969 , a fost cumparat de catre Germani iar dupa aceea a fost vandut in Olanda in 1978 unde a circulat pana in anul 1992 unde a fost adus cu succes la Braicar. Unde a fost pus in circulatue dupa o revizie tehnica trecuta cu succes si a fost introdus cu succes in circuit primul lui traseu fiind 10 unde era cel mai ravnit iar fratii lui adusi odata cu el adica BR-69-DAF,BR-03-MUN si ultimul din aceasta serie BR-10-GIC. In primii ani de la aducerea lui s-a comportat exemplar pana cand a fost lovit de un taximetrist in zona plantelor, apoi a avut o reparatie minora la exterior remediidu-se probleme si acoperindui-se rana produsa in urma incidentului . Dupa care in anul 1995 a fost retras pentru un timp deoare a avut probleme la injectoare care au fost remediate in decurs a 3 luni . Repundul in circulatie el a stat aproximativ 4 luni pe traseu 4 unde se comporta foarte tare. In ultimii ani facea numai curse externe adica 11,11b,14,15,19 si 20 unde a stat tot anul 2002,dupa care in anul 2003 a fost trecut in rezerva si facea numai curse speciale . Pana in luna ianuarie a anului 2004 cand calandui-se motorul sa decis retragerea lui definitva si casare in anul 2007. Pacat si acest autobuz era o comoara pentru Braileni.

Fotografia este luata dupa stfp.net



BR-04-BUT (in tarcul de casare).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.89 kb
 Vizualizat:  de 15864 ori

BR-04-BUT (in tarcul de casare).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 19:19:35    Titlul subiectului: 103376

Numar de parc 343. Marca :DAC. Nr. de inmatriculare : BR 11 LUL (se caseaza in 2009)
Acest autobuz Dac este fabricat in 1983 iar prima sa cursa a fost pe traseul 2.In anul 1993 acest autobuz a fost implicat intr-un accident grav fiind lovit de un tramvai V3-A la coborarea de pe podul Brailita.Dupa acest accident a suferit primul RK unde i s-au depistat probleme grave la motr , acesta avand scurgeri de ulei ce l-au tintuit in garaj 6 luni.Dupa ce a fost vindecat el a reintrat pe 2 apoi pe 4,10 si 5.
In anul 1998 din neatentie un sofer a avariat cabina din cauza unei tigari aprinse si a unui scurt circuitla partea electrica.Dupa ce a fost reparat in luna ianuarie 1999 el si-a reinceput activitatea pe traseul 4.
In anul 2000 a fost revopsit in aceiasi schema de culoare adica albastru inchis baza iar in rest alb,dupa revopsire el circuland o buna periada de timp pe cursele externe 19 si 20.
Ultimele sale curse au fost pe traseul 5 dar si pe BLAZER 7 , in anul 2006 el fiind retras definitiv in depou unde se afla si acum asteptandu-si sfarsitul in 2009.
In ansamblu acest autobzu este cel mai batran DAC din parcul Braicar si face parte din categoria autobuzelor ce nu au implicate prea des in accidente.



LUL.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.84 kb
 Vizualizat:  de 15859 ori

LUL.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 30 Dec 2008 20:18:11    Titlul subiectului: 103380

Nr. de parc :325. Marca DAC. Nr de inmatriculare BR 02 SLU(se caseaza in 2009)
Acest autobuz este fabricat in 1983 odata cu LUL,LEC si un alt autobuz care nu mai e de mult BR 55 STC si are interiorul de lemn.
A fost un autobuz deosebit nu a avut incidente majore pna in anul 1992 cand a avut primul RK deoarece consuma prea mult si pierdea ulei.A fost retras o perioada lunga de timp datorita problemelor la motor,la un moment dat in 1993 el trebuia sa fie casat deoarece avea lipsa piese precum:arborele cotit sau pinionul de la cutia de viteze.Intr-un timp cutia sa de 4 trepte nu mai functiona corect autobuzul mergand in 3+ marsalier.
A scapat miraculos de autogen cu ajutorul unui articulat 31-BR-6012 care i-a donat piese ele fiind repuse in circulatie impreuna.
In anul 1999 fiind cel mai batran a avut nesansa sa fie lovit grav de un autocamion cu lemne pe SOS Baldovinesti.Acest accident ia pus capac ajungand la al treilea RK unde a fost luat la bani marunti reusind sa fie reparat si fiind revopsit in aceiasi schema de culoare adica verde inchis la interior si crem in rest.Dupa aceasta revigorare a fost introdus pe traseul 10 ,apoi ajungand si pe celelalte trasee.In anul 2006 avand probleme grave la motor si fiind destul de batran a fost retras definitiv din circulatie.Problemele erau prea multe si prea stufoase partea electrica fiind lipita cu scoci,usile fiind din ce in ce mai greu de inchis iar cutia de viteze defecta dea binelea.In acest moment autobuzul se pregateste de casare in 2009!



SLU.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.9 kb
 Vizualizat:  de 15845 ori

SLU.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 10:44:52    Titlul subiectului: 103431

Nr de parc : 324 , Marca : DAF , Nr de inmatriculare : BR-17-VIS (casat in iulie 2007)
Fabricat in anul 1970 acest autobouz a batut un drum foarte lung pana la noi trecand la radul lui prin Germania si Olanda apoi in anul 1992 in vara a ajuns la Braicar. Fiind mai mic decat ceilalti frati ai lui adica BR-03-MUN , BR-11-GIC si BR-04-BUT s-a impus imediat in traseu fiind prima data introdus pe traseul 10 unde a stat timp de o luna . Anul 2000 i-a fost fatal deoarece a avut cele mai multe accidente grave in acel an fiind lovit de 2 ori in spate si in partea dreapta fata. Dupa mai multe lovituri acest DAF a avut primul lui R.K. care i s-a dovedit a fi folositor schimbandui-se injectoare care erau intr-o stare deplorabila si i sa umblat la cutia de viteze depistadui-se un mare joc intre pinioanele 3 si 4. Dupa aceste repararii la cutia de viteze si la injectoare s-a dovedit a se impune pe traseul nr 4 cat si pe 16 si 17 care numai de el erau placute iar dupa o vereme prin anul 2002 a sosit timpul sa mearga si pe curse interne dar si pe curse externe unde se comporta exemplar. Iar la inceputul anului 2006 dupa o cursa speciala facuta de dimineata soferul a uitat sa ii mai puna putin ulei la motor acesta mergand in gol unde i s-a calat motorul dupa cateva minute . Pacat de el era un DAF bun l-am pierdut si pe el.

Fotografia il prezinta in tarcul de casare prima si ultima fotografie a dafului BR-17-VIS este luata dupa stfp.net



BR-01-VIS (vara 2007 inaite de casare cu 2 luni).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.39 kb
 Vizualizat:  de 15798 ori

BR-01-VIS (vara 2007 inaite de casare cu 2 luni).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 11:25:46    Titlul subiectului: 103432

Nr de parc : inexistent in acte , Marca : DAF , Nr de inmatriculare : BR-10-GIC (casat in iulie 2007)
Acest DAF este special dupa vechimea pe care o are in campul muncii fiind construit in anul 1969 colindand 2 tari mari acelea fiind Germania si Olanda si mai apoi in anul 1992 a fost adus la Braicar unde s-a adaptatat foarte repede oe traseele Brailene alaturi de celalte DAFuri si DACuri . S-a mentinut in forma pana in anul 1996 cand a fost lovit de un tir in stanga unde i-au fost sparte geamurile si tablaria foarte afectata si a fost pus pe liber un timp pana cand i s-au gasit piesele de la motor . Dupa un timp acesta a fost reintrodus numai pe curse externe prin anul 1998 adica 11,11b,14,15 si 19,20 dar dupa un timp a avut probleme la motor si a mai stat in autobaza negasidui-se piesele de schimb . In anul 2002 acesta a revenit furtunos pe traseul 16 unde a stat o vreme indelungata , dupa care a revenit in circuitul normal. Prin anul 2003 acesta mergea numai pe traseul cu numarul 10 unde si-a dat si ultima suflare la datorie fiind depistat la motor cu o spartura majora in blocul motor iar cutia de viteze hidramata mergea numai in 3 trepte in loc de 6 cate are normal. Acest daf era si cel mai tanar dar a si avut cele mai mari probleme.

Fotografia lui BR-10-GIC din luna aprilie 2007 ii apartine domnului Stefan Puscasu



BR-10-GIC (tarcul de casare ultima cursa a lui fiind 10).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.09 kb
 Vizualizat:  de 15793 ori

BR-10-GIC (tarcul de casare ultima cursa a lui fiind 10).jpg




Ultima modificare efectuată ady_br89 la Mie 31 Dec 2008 12:30:37, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Sep/2017
Mesaje: 1171
Locație: Braila

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 11:36:43    Titlul subiectului: 103435

Nr. de parc : 362. Marca: DAC. Nr de inmatriculare:BR 01 ELZ

Acest autobuz este fabricat la sfarsitul anului 1992, el impunandu-se foarte repede pe traseele din Braila.A inceput sa aibe probleme care au inceput sa-si puna amprenta pe el gasindu-se probleme grave la motor si directie.
Primul RK la avut in 1996 iar dupa acest RK fost introdus pe traseul 17 unde era titular.Dupa un timp a avut un accidente foarte cand s-a lovit cu GFP pe Str. Grivitei fiind afectate amandoua.Intr-un timp el ajunse-se pe lista de casare dar norocul sau a fost LNY care i-a donat piesele de care avea nevoie.Sa reintors oe traseu in anul 2003 dar nu a durat mult si i s-au depistat probleme grave la motor,blocul motor fiind spart iar cutia de vitenu mai functiona bine.A fost retras in 2003 de unde nu s-a mai miscat nici pana in ziua de azi.El isi asteapta autogenul in 2009 cand va disparea.A avut la viata lui si o reclama ci IZVORUL MINUNILOR .Facand o medie acest autobuz a fost nascut cu malformatii si a avut un ghinion teribil. Sad



632.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.26 kb
 Vizualizat:  de 15789 ori

632.JPG



_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 12:01:46    Titlul subiectului: 103437

Nr de parc : 355 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-02-RZZ (casat in iulie 2007)
Fabricat in anul 1990 acest DAC s-a dovedit a fi unul dintre cele mai putin bune care a rezistat exact ca un erou pe traseele Brailene fiind la activ cu peste 9 incidente grave 2 accidente mortale in anul 1995 . Schema de culoare fiind albastru inchis cu un crem tot autobuzul . Impunandu-se pe traseele Brailene acesta prin rapiditate si eficienta pe traseele lui adica 2,4,10 precum si 16,17 . In anul 1996 dupa un accident grav datorita unui sofer neatent acesta s-a ales cu bara indoita si cu farurile de pe drepta spate sparte. Iluminatul la inceput era foarte bun dar cu timpul s-a deteliorat datorita vechimii lui , in anul 1997 a avut primul lui RK s-a dovedit a fi un succes datorita pieselor aduse care erau noi noute . Dupa ce a fost repus in circuit pe traseul 16 doar in probe acesta a reintrat in circuit normal da doar ca traseul nr 5 nu prea il frecventa. Prin anul 2000 a fost scapat din atentie de un sofer neatent si s-a ales cu geamurile de pe partea stanga sparte fiind in numar de 3 geamuri sparte si cu vopseaua sarita de el. A fost dus la depoul din vidin unde a fost refacut inclusiv la interior care era total din lemn si la exterior unde si-a pastrat aceiasi schema de culoare. In anul 2004 datorita unor probleme grave la motor acesta a fost scos la pensie pentru ca numai functiona la parametrii normali. Decizia de casare a venit exact ca un traznet pentru cine l-a cunoscut pe acest DAC adica BR-02-RZZ , neavand in cotro sa o apuce acest micut s-a lasat prada autogenuului in luna iulie din anul 2007.

Ultima fotografie a lui BR-02-RZZ in luna aprilie in tarcul de casare este luata dupa stfp.net



BR-02-RZZ (in tarcul de casare aprilie 2007).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.3 kb
 Vizualizat:  de 15781 ori

BR-02-RZZ (in tarcul de casare aprilie 2007).jpg




Ultima modificare efectuată de către ady_br89 la Mie 31 Dec 2008 12:28:38, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 12:26:43    Titlul subiectului: 103438

Nr de parc : 372 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-PYS (casat in iule 2007)
Adus la Braicar in anul 1992 BR-01-PYS s-a impus inca din prima zi fiind unul dintre cele mai fiabile autobuze din parcul Braicar deoare nu prea se strica des , schema de culoare este un alb cenusiu impreuna cu un albastru deschis. Prin anul 1994 i s-a dat prima lui porecla aceea fiind dupa numarul de inmatriculare aceasta fiind de PYSOIUL Brailean care era ca un fel de rege al Brailei. Prin anul 1997 a avut un incident in care a fost implicat alegandu-se doar cu o mare zgarietura pe pareta stanga si cu un geam spart. Dupa readucerea lui in traseu acesta in probe pe traseul 17 apoi reintrand in circuit cu o reclama de la IZVORUL MINUNILOR care il prindea si bine pe pisoi traseele lui fiind 2,4,7,10 cat si externele 11B,19 si 20 . Prin anul 2002 cand frecventa traseul 2 acesta a fost implicat intr-un accident grav din care a rezultat un om mort si 4 raniti. Dupa acest incident acesta a fost retras si bagat la o revizie tehnica amanuntita unde i se depistase ca franele nu ii mai tin bine si pierdea foarte mult lichid de frana. Dupa refacerea lui in anul 2002 varsta si-a pus amprenta pe el in anul 2004 cand a fost retras definitiv deoarece i sau gasit probleme grave la motor si la cutia de viteze si nu in ultimul rand la instalatia de franare cat si la panoul electric care era lipit cu super glue si scoci , cedandui aceste elemente importante s-a decis retrierea lui pe lista de pensionare si apoi dupa 3 ani in care a stat in parcul Braicar a fost casat in anul 2007 luna iulie.

Fotografia Pisoiului Brailean este luate de pe situl stfp.net



PYS alaturi de LNY (in aprilie 2007 la tarcul de casare).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.91 kb
 Vizualizat:  de 15779 ori

PYS alaturi de LNY (in aprilie 2007 la tarcul de casare).jpg




Ultima modificare efectuată de către ady_br89 la Mie 31 Dec 2008 16:07:10, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 13:25:23    Titlul subiectului: 103444

Nr de parc : 374 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-01-UNS (casat in iulie 2007)
Povestea acestui DAC incepe odata cu cea acelor BR-01-UNT , BR-01-PYS si BR-01-PYR care dintre toate numai BR-01-UNT se afla in stadiu de conservare la ora actuala la garajul Braicar. BR-01-UNS este unul dintre putinele autobuze din Braila care dealungul vietii lui a avut parte de incidente nedorite. Cu o schema de culuoare albastru-inchis iar restul autobuzului alb , acest micut a avut parte sa devina vedeta in anul 1998 cand a fost fimat de o televiziune din Romania. Dupa introducere lui in traseu chiar in anul 1992 dupa o revizie tehnica detaliata , el a fost introdus in circuit pe atunci pe traseul 7 iar apoi a intrat in circuit Brailean si pe trasee cum ar fi 2,4,10,16 si 17. In anul 1999 era pe lista de pensionare deoarece a avut un incident grav cu un tir care la acrosat pe soseaua de centura a Brailei , dupa acest incident acesta s-a ales cu o sechela fiind cabina de la sofer aproape distrisa,mentionez ca acest autobuz a fost lovit in plina fata. Apoi dupa acest incident a avut primul lui R.K. care i s-a dovedit ai fi de folos din pricina ca ii scapa foarte mult ulei de la motor iar instalatia de iluminare era terminata iar cutia de viteze numai functiona la parametrii normali mergand doar in 3+mansalier. Dupa aceste reparatii capitale avute a fost repus in circuit pentru o zi in proba pe atunci pe traseu 16 , iar dupa ce s-a comportat exemplar a ajuns precum trasee 4,10,2 dar si pe externe cum ar fi 19 si 20 singurele pe care mergea el. In anul 2003 dupa atatia ani de munca acesta s-a resimtit fiind blocul motor cu o gaura giganta in motor , cutia de viteze era aproape terminata nemai functinand deloc . Si apoi a fost retras dupa ce a mai urmat un traseu de adio acela fiind actualul 2. Dupa ce a fost trecut pe lista de pensionare in care in 4 ani a stat pana cand a fost casat , inaite de a fi casat in anul 2007 purta tot aceiasi reclama cu care a delectat Brailenii adica SS INFO SA , pe atunci cand era in circulatie era un adevarat MATADAOR pe traseele Brailene. Bine ca si-a dus misiunea de a patrula de la un capat la altul al Brailei.

Ultima poza a lui BR-01-UNS este in tarcul de casare in luna aprilie 2007 inaite de casare poza se afla si acum pe situl domnului Stefan Puscasu.



BR-01-UNS ( in anul 2007 in tarcul de carare).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.9 kb
 Vizualizat:  de 15764 ori

BR-01-UNS ( in anul 2007 in tarcul de carare).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 14:55:17    Titlul subiectului: 103453

Nr de parc : 356 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-02-LNY (casat in iulie 2007)
Fabricat in anul 1983 ajuns in Braila in anul 1992 BR-02-LNY s-a comportat exemplar in primii ani ai lui de lucru a fost un adevarat tandem cu BR-19-LEC care amandoua si-au gasit sfarsitul in iulie 2007. Dupa o verificare atent amanunti-ta a fost intrdus pe traseul 4 cu succes fiind cel mai ravnit pe traseul acesta . Ne prea avand incidente prea majore sau accidente grave acesta s-a resimtit in anul 1999 cand a vrut sa fie pus pe lista de casare de atunci . Confruntandu-se cu grave probleme la motor , care i-au fost remediate dupa 6 luni acesta a fost reintrodus pe traseul 7 numai in probe timp de o zi , dupa care i s-a dat verdictul ca poate ramane in circuit datorita fiabilitatii cutiei de viteza care nu era deloc afectata . Prin anul 2000 acesta a fost inzestrat cu prima lui reclama fiind FRUTTY-FRESH pe care l-a tinut timp de 2 ani pana cand a avut primul lui RK confruntandu-se cu probleme grave la blocul motor si la cutia de viteze de la care erau grav defecte cutia de viteze nemai mergand la parametrii normali adica in loc de 4+1 mergea numai treapta a 2 a si a 4 a + mansalierul, dupa acest RK care s-a dovedit ai fi de folos ultimii ani si i-a petrecut pe traseul nr 4 murind la datorie datorita problemelor tehnice aparute la motor si cutia de viteze . In anul 2004 dupa ce a murit la datorie sa decis retragere lui definitiva schema lui de culoare fiind un pic modificata dupa ultimul RK avut i s-a mai adaugat o dunga de culoare maro dar degeaba ca motorul tot numai se putea repara nici pentru cutia de viteze numai era nicio speranta ca nu se gaseau piese pentru acest autobuz. Luandu-se hotararea lui de a fi retras din circulatie si mai apoi casarea lui in anul 2007 dupa 3 ani in care a stat si a zacut in autobaza Braicar . Pacat de acest autobuz dar asta este daca piese nu exista .



BR-02-LNY ( in aprilie 2007 inaite de a fi casat).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.87 kb
 Vizualizat:  de 15753 ori

BR-02-LNY ( in aprilie 2007 inaite de a fi casat).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 15:35:29    Titlul subiectului: 103454

Nr de parc : 366 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-02-GFP
Nr de parc : inexistent in acte , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-61-LGU
Va voi prezenra aceste 2 autobuze care au fost casate in anul 2007 .
Sa incepem BR-02-GFP achizitionat in anul 1992 de catre Braicar acest autobuz s-a dovedit a fi un exemplu demn de urmat pentru celelalte DAC-uri. Neconfruntandu-se cu probleme de ordin tehnic in primii ani de lucru , dupa o verificare atenta a lui acesta a fost introdus de traseul 4 unde isi disputa in de aproape suprematia cu Pysoiul Brailea adica BR-01-PYS. Prin anul 2000 acesta a fost inzestrat cu o prima reclama aceea data de la FRUTTY-FRESH care dupa putin timp i-a purtat ghinon deoarece se confrunta cu probleme de ordin tehnic , pierzand aer la pernele de aer ramanad fara frane si mergand numai in 3+mansalierul la cutia de citeze. Dupa ce a fost introdus in sala de operatii acest autobuz , dupa putin timp a revenit pe traseul 17 numai in probe unde i-a fost dat verdictul final adica poate ramane in circuit. Prin anul 2002 alaturi de BR-01-UNS , BR-03-MUN , BR-04-BUT si BR-61-LGU , alaturi de el printre aceste autobuze sau dovedit chiar foarte bune numai pe curse externe cum ar fi 11,11B,14,15 dar si 19,20 unde si-a petrecut ultimele clipe ale vietii. In anul 2004 acesta a fost trecut pe lista de pensionare datorita problemelor de ordin tehnic rupandui-se arborele cotit , apoi a venit anul acela negru cand in luna iulie a anului 2007 a fost casat. Pacat de acest autobuz era un pui mic si neajutorat si datorita nepasarii conducerii Braicar si probleme de ordin tehnic au dus la casarea lor.

Sa continuam povestea cu cea lui BR-61-LGU acest autobuz a fost unul foarte mic si furios deoare in anul introducerii lui pe traseul 10 unde a stat in anul 1994 . Dupa ce a fost implicat in cateva accidente si vopseaua de pe el a inceput sa sara. Dupa ce a avut un accident la vidin cu un autocamion la curba la vidin fiind lovit in partea din spate fiind introdus la un R.K. urgent refacanduise spatele si punandui-se o noua bara . Prin anul 2000 acesta a fost inzestrat cu o reclama cu FRUTTY-FRESH pe care nu a tinut-o decat 4 luni pana cand a fost lovit pe partea stanga unde pur si simplu a ramas fara vopsea datorita acestui incident in care a fost implicat si el si inca o masina mica . Dupa reparatiile la exteror acesta a fost reintrodus in circuit unde i-a fost dat verdictul ca poate ramane in traseu , acesta a fost transferat in anul 2002 pe trasee externe precum 11b,19 si 20 , mai tarziu facea trasee interne unde era foarte rapid si era ca un tauras pe traseul 2 unde alerga alaturi de BR-03-MUN . Dar batranetea lui si-a pus amprenta pe el datorita problemelor de ordin tehnic ramanad fara ambreaj si frana numai functiona la parametrii normali. Atunci in anul 2004 s-a decis trecerea lui pe lista de pensionare alaturi de ceilati frati ai lui, dar sfarsitul lui a fost un sfarsit tragic datorita casarii lui in iulie 2007.

Fotografia prezinta 3 autobuze in tarcul de casare :
1) BR-01-GFP (autobuzul din stanga imaginii)
2) BR-61-LGU (autobuzul din centru imaginii)
3) BR-10-FLV (autobuzul din drepta imaginii)
Fotografia de grup a fost luata de pe stfp.net



BR-61-LGU si BR-02-GFP (in tarcul de casare).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.72 kb
 Vizualizat:  de 15747 ori

BR-61-LGU si BR-02-GFP (in tarcul de casare).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 16:00:55    Titlul subiectului: 103455

Nr de parc : 358 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-02-SBV (casat in iulie 2007)
Poveste acestui autobuz incepe in anul 1989 cand a fost adus la Braicar , dupa ce a trecut toate verificarile aferente sa intre in traseu , acesta a intrat in 1990 in luna ianuarie pe traseul 4 . Cu un interior care era de invidiat si foarte intretinut in acel an el a stat numai pe traseul 7 care era traseu secundar. Dupa ce a avut un accident din care i-au fost sparte geamurile de pe partea stanga , acesta a avut primul lui R.K. unde a stat cam 1 an pana cand i s-au refacut toate problemele de natura tehnica. In anul 1999 acesta aflandu-se pe traseul nr 5 i-a fost spart geamul de la usa a 2 a care i-a fost inlocuit numai dupa 4 zile. Reintrand in probe pe traseul de atunci fiind 17 , verdictul a fost clar in favoarea lui de a ramane in traseu. In anul 2000 a fost imbracat cu prima lui publicitate aceea fiind data de la FRUTTY-FRESH alaturi de alte autobuze, Dar din anul 2002 cand acesta era tot mai batran pierdea foarte mult ulei , cutia de viteze numai functiona la parametrii normali , a fost bagat pentru reparatiile aferente problemelor lui. Dupa ce a fost reintrodus in circuit BR-02-SBV era bun doar pentru traseul nr 2 unde si-a dat si ultima suflare cand a fost tras de masina depanarii la autobaza. Apoi s-a decis retragere lui definitiva din circulatie datorita problemelor de ordin tehnic in vara anului 2004. Prin urmare el a fost pus pe lista de pensionare unde a stat si a zacul 3 ani in autobaza pana cand a fost casat in luna iulie a anului 2007.



BR-01-SBV (in tarcul de casare).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.54 kb
 Vizualizat:  de 15741 ori

BR-01-SBV (in tarcul de casare).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ady_br89



Data înscrierii: 21/Oct/2008
Ultima vizita: 18/Aug/2009
Mesaje: 113
Locație: Braila (Pata Alba)

MesajTrimis: Mie 31 Dec 2008 16:29:28    Titlul subiectului: 103458

Nr de parc : 354 , Marca : DAC , Nr de inmatriculare : BR-10-FLV (se caseaza in ianuarie 2008)
BR-10-FLV a fost pentru Braileni singurul autobuz cu acea schema rosie la baza si alb restul autobuzului , fiind fabricat in anul 1983 si adus la Braicar in anul 1989 acesta s-a dovedit a fi unul dintre putinele Dacuri care a avut parte numai de reparatii . Acesta a fost unul dintre dezavantajele lui , dar un avantaj este acela ca in decursul anilor 1992-1996 nu a necesitat nicio reparatie capitala. In anul 1996 acesta a fost implicat intr-un accident stupid fiind scapat in rampa de spalare in autobaza datorita unei greseli a soferului care il conducea. Dupa ce a fost scos din rampa el se alesese cu o gaura in baia de ulei a motorului, a fost retras o perioada timp de 6 luni pana cand i sau reparat toate componentele si i s-a dat o vopsea noua acesta a fost reintrodus in probe pe traseul de atunci adica 4. Verdictul a fost clar masina ramanand in traseu facand prin rotatie traseele 2,4,10,7,5 . In anul 2002 acesta a fost implicat in 2 tamponari usoare din care au rezultat probleme minore adica sarindui vopseaua de pe el , dupa un timp era dat pe traseul 2 unde i s-au spart 2 perne de aer cat si un caciuc de la exteriorul din stanga spate in timpul acela autobuzul vibra pe sosea mai rau ca un titrez. Dupa ce i s-au facut reparatiile cuvenite acesta a fost reintrodis pe traseul de atunci acela fiind 20 unde se comporta exemplar la vechimea pe care o avea. Pana in anul 2005 in iarna cand datorita batranetii a fost pus pe lista de pensionare ultimele lui curse au fost pe 5 dar si CELHART DONARIS VIDIN cand a fost pus pe lista de pensinare nimeni nu s-a gandit la el deoarece si la ora actuala se afla in autobaza Braicar dar poate fi vazut numai pana in luna ianuarie a anului viitor cand va fi casat adica in ianuarie 2009.

Fotografia il prezina pe BR-10-FLV in luna aprilie 2007 in tarcul de casare fotografia fiind luata de pe stfp.net



BR-10-FLV (aprilie 2007 in tarcul de casare).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.52 kb
 Vizualizat:  de 15738 ori

BR-10-FLV (aprilie 2007 in tarcul de casare).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 05 Mai 2011 10:39:13    Titlul subiectului: 143318

O poza foarte valoroasa din punct de vedere istoric, surprinzand si 2 autobuze DAC 117UD ale IJTL Braila dotate cu cele 3 celebre butelii de gaz metan pe plafon...

http://www.adevarul.ro/locale/braila/Astazi-in_-Adevarul-_Marile_masacre_ale_Brailei_0_475152540.html



Braila.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  282.13 kb
 Vizualizat:  de 11754 ori

Braila.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRĂILA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community