Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 13 Noi 2010 11:08:51 Titlul subiectului: |
136215 |
|
T4R 140 este in circulatie astazi pe linia 15.
Este vatmanita de pe T4D 1124-175 cu el. A intampinat si probleme cu el de dimineata.... A luat 600 la accelerare si autofrana de ii punea in bot pe toti. Dar si-a revenit.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 01 Dec 2010 20:09:11 Titlul subiectului: |
136998 |
|
Astazi am auzit ca se taie T4R 109, iar T4R 163 este la RC, dar vor sa il faca pentru salubrizare...Pacat de acest vagon 163, puteau face chiar 87 pentru salubrizare, nu asa un vagon bun ca 163.
In plus vor sa mai taie din Tatrele T4D, iar pe unele sa le tina pentru piese de schimb. Din cate am auzit nici 1120-199 nu mai iese in circulatie. Pacat de asa vagoane. Sa le fie rusine celor de la CTP pentru ca au vagoane bune si nu stiu sa se foloseasca de ele si de aceea vin nemtii si ne dicteaza, pentru ca romanul nu stie pretui ceeea ce are si asteptam in continuare sa primim de la nemti...
Si sa fim sinceri, se putea face inclusiv 1121 pentru ca s-au trimis piesele pentru el, dar aici s-au bagat bani in buzunar, iar reductoarele noi ce au venit pentru 1121 s-au pus pe 1069 si au taiat 1121 degeaba. Au taiat un vagon foarte bun si au lasat altele foarte rele si vechi in circulatie...Bine ca au refacut T4R 140 cu piesele de pe 1121 si nu l-au taiat pentru simplu fapt ca Domnul Cfiha are acest vagon la suflet, fiind vagonul pe care si-a luat el examenul...In plus au refacut si T4R 115, pe care il pot face pentru salubrizare, dar nu 163...Asta e bataie de joc si nimeni nu este hotarat sa se impuna in acest caz si asa pierdem vagoanele bune, ca sa nu mai zic ca mai vechi decat Tatrele, chiar mai vechi decat cele T4R sunt GT4 de la Micalaca fabricate chiar si in 1963.
Eu le-as casa pe toate, fara suparare. Scutura de numa-numa, chiar am si fost cu unul pe Micalaca...In concluzie, parerea mea este ca Tatrele, asa cum sunt ele numite de cei de la CTP, cum ca ar consuma mult curent, sunt cele mai bune din parcul de tramvaie...si sunt si piese pentru ele...
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 01 Dec 2010 22:57:35 Titlul subiectului: |
137008 |
|
Lui 1120 nu i-au mai pus remorca, nu stiu daca a mai iesit asa solo in circulatie. Eu as spune ca ar fi ok ca CTP sa duca o politica mai cumpatata in privinta casarilor de vagoane, o eventuala marire a fluxurilor de circulatie sa nu ne prinda descoperiti.
Pacat de Tatre, unele vagoane bune stau in depou si nu se stie cand vor mai fi miscate. In aceste conditii - ce sa faci? Sa fim seriosi, chiar credeti ca vom mai vedea in viitorul apropiat cupluri T4D+T4D? Problemele CTP vor incepe cand vagoanele GT8 vor incepe sa dea semne serioase de oboseala dpdv tehnic. Alternative la ele nu exista inafara de tatre - sa vedeti cuplu de tatre plin pe linia 1 sau chiar cuplu de GT4. Cred ca acum cei de la CTP pot face intr-adevar o triere serioasa a vagoanelor in urma careia cele aflate pe marginea stricarii iremediabile vor fi casate. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie macel!
Pacat de 109, dar in conditiile in care atatea T4D solo stau in depou...Am mai zis, sunt moment din zi cand pana si pe linia 16 aceste vagoane sunt pline.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Dec 2010 19:59:14 Titlul subiectului: |
137048 |
|
Sunt vagoane mult mai vechi, de exemplu
din 1957 GT6: 33, 35, 42... din Innsbruck,
1958 GT8: 263 ,264 din Mulheim
1959/60 GT8: 1865, 1851, 1852...din Essen
1960 GT4: 554-584
1960 GT6: 107, 108, 109... din Ludwigshafen
1962 GT6: 271, 274, 276 din Wurzburg
1962 ZGT8-urile din Essen
1967 ZGT6: 33, 34...BOGESTRA
Si undele dintre ele arata in ultimul hal, atat pe exterior cat si pe interior, asa ca ar fi tramvaie mult mai vechi de casat.
Pe cand T4D/B4D sunt fabricate in 1981, chiar si in1984, ex 215. Tatrele sunt cele mai tinere vagoane. Macar cuplurile T4D+B4D sa circule toate si restul de T4D-uri sa circule solo.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.58 kb |
Vizualizat: |
de 23500 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Dec 2010 22:33:50 Titlul subiectului: |
137052 |
|
Nu stiu daca vechimea ar fi neaparat un criteriu de casare. Din punctul de vedere al caroseriei, unele Tatre arata rau - sunt mancate de rugina foarte mult in interior. La fel se poate spune si la unele GT-uri. Despre partea tehnica nu stiu ce sa spun - ce tipuri de tramvaie se strica mai des si cat de grele sunt reparatiile
La CTP conteaza in primul rand criteriul economic. Personal, as dori sa se caseze doar ceea ce nu mai are nicio sansa - nu victime ale lenei sau exploatarii "ca la romani".
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 04 Dec 2010 21:51:02 Titlul subiectului: |
137104 |
|
Ar mai fi inca 5 T4D care ar trebuie sa iasa pe traseu cu B4D:
903+213, dar 903 va ramane solo pentru totdeauna, asa ca eu zic ca 213 sa fie cuplat cu 1069 si 150 sa fie pus la 1030, ca 1030 merge super bine si ii pacat sa stea in depou nefolosit.
1087+161
1120+199
1123+174
1189+170, dar as zice ca arata mai bine solo 1189 si 170 sa fie cuplat la alt T4D, de exemplu 1170.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.64 kb |
Vizualizat: |
de 23438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
15.12 kb |
Vizualizat: |
de 23438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
19.98 kb |
Vizualizat: |
de 23438 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.38 kb |
Vizualizat: |
de 23438 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
smilex
Data înscrierii: 27/Feb/2008 Ultima vizita: 11/Mai/2022 Mesaje: 84 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 05 Dec 2010 10:13:06 Titlul subiectului: |
137112 |
|
Vagonul 163 este in acest moment, amenajat pentru igienizare. E un vagon bun intradevar, dar are o problema mai veche cu caroseria deci parca e mai sigur asa.
Pentru 1121 nu s-a adus niciodata nimic. Era condamnat. Cine are alte informatii, ei bine, sunt eronate.
Se vor casa cateva vagoane (pot fi numarate pe degetele de la o mana). Nu pot preciza care anume, din motive interne, dar pot spune ca personal, nu sunt intrutotul de acord cu alegerile facute. Oricum, lista trebuie aprobata de CL.
Daca vorbim de latura tehnica, Tatrele se defecteaza parca mai des, dar reparatiile sunt mai usoare si ieftine, de aceea numarul de TG-uri defecte este in permanenta de 3-10 ori mai mare. Exagerand situatia, lucrurile seamana cu comparatia unei Dacii cu un Audi (sa zicem) amandoua de 20 de ani vechime, vorbind numai de dificultatea si frecventa reparatiilor, binenteles. Poate chestiunea se va remedia, cine stie...
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 05 Dec 2010 10:43:24 Titlul subiectului: |
137113 |
|
Parerea mea este ca mari sanse la casare au remorcile T4D, daca nu exista vagoane folosite ca "motoare" pana acum. Adica, pe modelul 1093+149, ma gandesc ca de pe acele vagoane s-au tot luat piese si atunci se va ajunge candva la concluzia ca nu mai este nimic de facut cu (pentru) ele.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mie 22 Dec 2010 15:29:08 Titlul subiectului: |
137794 |
|
Model dupa care foarte multe vagoane au sfarsit in cele din urma. Dar poate ar trebui intr-adevar regandit aceasta situatie si nu neaparat daca un tramvai este retras pentru o mica defectiune, aceasta mai apoi fiind necesar sa ii se ia piesele pana la o oarecare descompletare.
Sunt situatii de urgenta care desigur necesita prioritate - dar nu intotdeauna ar trebui ca acest lucru sa se intample desigur.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 27 Ian 2011 23:20:16 Titlul subiectului: |
139231 |
|
Pentru ca Adyf117 a amintit de vagoanele GT4 carora nu li s-a mai platit asigurarea, sa notam ca exista un numar destul de mare de vagoane T4D in aceeasi situatie. Din start cele 6 vagoane folosite drept remorci T4D (1084,1086,1031,1080,1068,1099). In plus, din cate mi-am dat seama, urmatoarele vagoane: 903,1077,1185,1076,1123,1189,1107. Pentru mine a fost o surpriza faptul ca vagonului 1085 i s-a facut asigurare dupa o lunga perioada de absenta, in schimb renuntandu-se la 1077. 1085 a primit si reclama cu Magic FM al defunctului 1190.
Am un feeling ca din depoul UTA au mai fost lasate fara asigurare si niste vagoane GT. De exemplu cuplul 258+189, eventual vagoanele GT8 264, 1754, 1852, 1854. Pentru ultimele este un mare semn de intrebare. Teoretic, 1853 e la reparat deci nu l-am pus la socoteala.
|
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 10 Mar 2011 09:46:35 Titlul subiectului: |
140956 |
|
link articol
Miercuri după amiază conducătorul unui Opel Astra, care ieșea din parcarea de lângă Casa cu lacăt, a uitat că dinspre Boul Roșu mai circulă și tramvaie și a primit o tangentă-n partea stângă din partea unui tramvai, ce rula regulamentar pe șine. Din fericire ciocnirea nu s-a lăsat cu victime!
Am pus stirea aici (e un accident banal) pentru ca ne prezinta doua raritati:
1. Un tramvai pe linia 10 (recent reînființată cu doar două sau trei curse dimineața și la prânz).
2. Acel tramvai este TATRA! De la miscarile din vara cand s-a renuntat la remorcile de Tatra nu am mai vazut astfel de vagoane pe liniile de Vladimirescu sau Ghioroc. De obicei, depoul UTA trimite incolo exclusiv vagoane GT8 sau (mai rar, in weekend) GT6.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 10 Mar 2011 17:20:58 Titlul subiectului: 163 |
140977 |
|
Am vazut astazi Tatra T4R 163 ca a iesit de la vopsit.
Partea unde a fost gri acum este alb.In consecinta este alb+rosu.
In jurul farurilor este vopsit rosu!
Si i-au schimbat usa 3,avand usa cu tabla in partea de jos!
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 12 Mar 2011 21:32:19 Titlul subiectului: 163 |
141050 |
|
T4R 163, astazi 12.03.2011 in depou, dupa vopsire...Arata superb!!!
T4R 163 nu va mai fi pus niciodata la circulatie, e transformat pentru igienizare...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.57 kb |
Vizualizat: |
de 22504 ori |
|
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 13 Mar 2011 00:45:35 Titlul subiectului: |
141060 |
|
Nu vreau sa par carcotas, insa ma intreb de ce a mai investit CTP-ul niste bani pentru a vopsi un vagon utilitar, care pe deasupra va iesi din depou numai pe timp de noapte. 163 nu arata deloc scorojit inainte.
O asemenea cosemtizare ar fi de bun augur daca vagonul ar iesi in circulatie sau ar fi pregatit pentru muzeu.
Exista vagoane ale CTP care ar avea nevoie urgenta de o cosmetizare la exterior. Ma refer in primul rand la vagoanele GT4 04, 08 si 09.
Si, sa nu uitam, multe vagoane T4D au probleme serioase cu rugina.
|
|
Sus |
|
|
paul8299
Data înscrierii: 05/Mai/2010 Ultima vizita: 28/Noi/2016 Mesaje: 34 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 13 Mar 2011 15:56:39 Titlul subiectului: |
141073 |
|
Azi l-am vazut pe TATRA T4R in circulatie pe linia 15.
Acum arata ca un TATRA T4D, difera doar pantograful si poate unele date tehnice.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Joi 31 Mar 2011 23:42:11 Titlul subiectului: |
142032 |
|
Poate #163 a fost revopsit pentru ca va fi mai tarziu pastrat ca reprezentant al Tatrelor T4R in Arad? ...sau se va intampla acest lucru cu #140 (...vagon din nou refacut din cate am citit si vazut). In schimb, ar putea cineva sa posteze o lista a vagoanelor T4D recent disparute definitiv in afara de acestea mai recente precum #1190 din nefericire deoarece am citit printre randuri in acest topic ca s-a renuntat la #1077, T4D-ul remorca a lui #1068.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 06 Mai 2011 23:41:40 Titlul subiectului: |
143374 |
|
Va mai aduceti aminte si de perioada cand #152 a circulat in fata lui #153? ...desi imi amintesc ultimele fotografii ale lui #152 din depoul Ghioroc si nu ma pot bucura pe deplin de cele postate mai in sus. #Tatra T4R #123...cred ca cam 80% din viata sa si-a petrecut-o pe traseul linii 3.
Iar #1093-#149 - un cuplu special pentru orasul Arad (impreuna cu #1027-#163 desigur); imi amintesc si acum ca a fost tramvaiul cu care am calatorit cu cea mai inalta viteza pe liniile din Arad (Polivalenta-Podgoria).
Am mai avut parte de un soc aproape la fel de mare...si prin intermediul lui #125-#126 undeva prin 1999 - 2000? ...daca inca il tin minte perfect.
@Marius2: Ar fi o idee geniaa cuplarea celor doua vagoane Tatra #1170-#170 - si incercarea cuplarii lor dupa asemenarea numarului de parc dar nu am intelese de ce sa fie cuplate #1130 si celalalt vagon B4D? Cred ca la ora actuala, #1130-#1131 sunt unul dintre cuplurile Tatra cele mai bine alese din oras (...va amintiti cum in Germania #1130 era remorca de fapt?)
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Iun 2011 21:32:02 Titlul subiectului: |
144271 |
|
Astazi dupa-masa i-au cuplat remorca lui 1189, i-au pus piesa lipsa la pantograf, bateria si tot ce mai trebuie pe el, i s-a facut asigurarae si in cateva zile iese in circulatie cuplat!
Doamne ajuta! Deci vom vedea inca o Tatra la strada...1189-170!
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Iun 2011 22:42:52 Titlul subiectului: |
144275 |
|
Inlocuieste cumva alt vagon defect sau iese din necesitate de vagoane? Oricum e interesant pentru ca 1120 sau 1087 aveau tot remorci B4D si circula solo. Asa, au mai facut asigurare unui vagon.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 03 Iun 2011 22:43:28 Titlul subiectului: |
144310 |
|
Pai tocmai asta este...nu au destule vagoane...de aceea au facut asigurare deocamdata la 1189 si la remorca lui 170.
S-ar putea sa mai faca si la alte Tatre...Sunt cazute foarte multe vagoane!
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1121 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 14:09:59 Titlul subiectului: |
144904 |
|
Surpriza, azi l-am vazut pe 1189+170 la strada pe linia 1. Ma intreb insa ce vagoane inlocuieste. Dupa relativa lor absenta din trafic, banuiesc ca 1119+167 si 1126+209 au ceva probleme. Chiar daca e offtopic (sa nu mai deschidem discutia in mai multe parti), azi am vazut ca a revenit si GT8 1757.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 27 Iun 2011 10:10:13 Titlul subiectului: |
145042 |
|
Cuplu T4D+T4D 1170+1111, 1170 a fost remorcat in depou de catre 1111 deoarece i s-a rupt pantograful.
Poza cu noul cuplu iesit la strada 1189+170.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.19 kb |
Vizualizat: |
de 21301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.6 kb |
Vizualizat: |
de 21301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
164.27 kb |
Vizualizat: |
de 21301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.54 kb |
Vizualizat: |
de 21301 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.97 kb |
Vizualizat: |
de 21301 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 27 Iun 2011 10:18:39 Titlul subiectului: |
145044 |
|
Pantograful lui 1170 s-a rupt pe portiune modernizata (cale+retea) sau nemodernizata? Daca s-a rupt pe portiune modernizata, care a fost cauza?
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 27 Iun 2011 10:24:10 Titlul subiectului: |
145045 |
|
Pe portiune partial modernizata este vorba de linia 6, unde s-a inlocuit sina cea veche cu alta veche din Aradul Nou. , ca astazi de astazi s-a reluat circulatia tramvaielor pe linia 6.
Si linia 4 intoarce in Capitan Ignat pentru a se putea face legaturile la Biserica Sarbeasca.
|
|
Sus |
|
|
|