Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Lucrari de modernizare a liniei 5
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 12:07:16    Titlul subiectului: 139800

Segmetul intre Piata Gemeni si Bulevardul Caro I, cuprinde doua strazi, prima este str. Vasile Lascar, unde linia a fost modernizata in 1995 sau 1996, si a doua este str. Armand Calinescu, unde intr-adevar tramvaiele au restrictie de viteza la 10 km/ora. Ce nu inteleg eu este de ce nu au modernizat aceste sectoare o data cu modernizarea de [e str. Viitorului, multe vreme pe Lascar si Armand Calinescu aici nu a mai trecut nici un tramvai. Probabil din lipsa de finaintare.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Mar 2011 20:02:58    Titlul subiectului: 140828

A venit 1 martie si tramvaiul 5 nu circula pe Tunari Smile parerea mea e ca se asteapta modernizarea intregului traseu, inclusiv Aerogarii si Barbu Vacarescu. Alte idei nu mai am, in afara de cele expuse mai demult in acelasi topic.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Mar 2011 11:19:35    Titlul subiectului: 141304

Un alt lucru nu inteleg. De ce nu au dat drumul la semafoarele de la Piata Gemeni, mai exact intersectia dintre str. Viitorului/Vasile Lascar cu B-dul Dacia, si ceva mai sus, la intersectia dintre str. Icoanei/str. Alecu Russo si acelasi Bulevard Dacia ? Semafoarele au fost montate de cateva luni, lucrarile la linia lui 5 in zona s-au terminat mai bine de doua luni, restrictiile de trafic din zona au fost ridicate, dar fara semafoare in zona este cam haos in orele de varf. In schimb, pe bulevardul Dacia, ceva mai sus inspre Romana, functioneaza un semafoar foooooarte important, mai exact la intersectia dintre str. Aurel Vlaicu si b-dul Dacia Very Happy
Bineinteles ca valorile de trafic pe str. Aurel Vlaicu sunt foooarte mari, adica una-doua masini la fiecare faza verde a semaforului. Inca o monstra din "marea intelepciune a autoritatilor locale".

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 16:52:11    Titlul subiectului: Lucrari de relocare 141691

Lucrari de relocare la nivelul statiei de plecare de la capatul de la Aeroport. Linia se va aseza pe un "pat" nou, translat cu cca 2 metri mai sore dreapta. Practic se muta langa trotuar.


DSC00558.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.48 kb
 Vizualizat:  de 18014 ori

DSC00558.JPG



DSC00559x.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.45 kb
 Vizualizat:  de 18008 ori

DSC00559x.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 18:50:27    Titlul subiectului: 141692

Acolo nu erau la un moment dat, la inceputuri, doua linii? Una din ele era oricum moarta - nu stiu de ce facusera doua randuri de dale, erau si stalpi pe mijloc. (nu are legaruta cu linia de stocare din capat). O fi fost vreo schimbare brusca de proiect, ceva deoarece "linia fantoma" continua pe bulevard pana unde se desprindea cea care intra in bucla.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 19:53:02    Titlul subiectului: 141696

Nu. Linia falsa era si mai in stanga si nu avea legatura in nici una dintre capete. Era doar un fel de pavaj "ieftin".

Momentan pe Google Street View sunt poze cu vechea configuratie.
Sper sa mearga link-ul
http://bit.ly/hVnNLj

Linia de care spui era pe locul unde sunt parcate vehiculele parcate in dreapta, dupa semnul de acces interzis.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 25 Mar 2011 23:47:27    Titlul subiectului: 141704

Pana sa se reasfalteze, in 1987-88 era linie "dubla" si pe bulevard. Ore de ce or fi facut asa ceva? Nu-mi amintesc daca avea si fir (culmea!), doar stalpii cu consola dubla.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 00:31:26    Titlul subiectului: 141709

Cred că au vrut să facă un capăt dublu de întoarcere (adică să vină tramvaie și în celălalt sens la capătul de întoarcere), dar au renunțat (la câte tramvaie erau pe 5, nu avea rost).
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Mar 2011 07:48:37    Titlul subiectului: 141717

(Ipoteza andrei11 ) Au vrut sa duca tramvaiul la '2 Cocosi' dar intre timp au renuntat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 20:31:25    Titlul subiectului: 142337

Semafoarele de la Piata Gemeni si de la intersectia dintre B-dul Dacia si str. Alecu Russo/str. Icoanei functioneaza (IN SFARSIT !) de ieri. De o saptamana, in zona Piata Gemeni s-au tras noi marcaje rutiere, care delimiteaza si sinele de tramvai de restul benzilor de circulatie. Intr-adevar, userul folkfan a avut dreptate, de azi avem sens unic pe bulevardul Dacia, incepand de la intersectia cu Calea Mosilor. De la Piata Gemeni inspre Calea Mosilor avem trei benzi pe sens. Pe celalalt sens avem o banda pentru RATB. Inspre Romana, ca alternativa este str. Mihai Eminescu.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Joi 07 Apr 2011 20:50:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 20:43:55    Titlul subiectului: 142341

O prostie mai mare decât sens unic și între Moșilor și Alecu Russo nu puteau să facă...
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 07 Apr 2011 20:52:47    Titlul subiectului: 142342

Ca o consecinta, in orele de varf va creste traficul auto pe Eminescu, vor fi coloane de masini la intersectia dintre Eminescu si Viitorului, dintre Eminescu si str. Polona, si mai ales la intersectia dintre Eminescu si Dorobantilor, la acel semafor care tine vreo 10 secunde.

Tramvaiele liniei 5 au revenit pe traseul de baza pe la Piata Gemeni http://www.ratb.ro/comunicat.php

Citat:
Ca urmare a finalizării lucrărilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Str. Tunari, precum și a reorganizării circulației rutiere pe Bd. Dacia, începând cu data de 07.04.2011, linia 5 va reveni pe traseul de bază.

Tramvaiele vor circula între terminalul Pasaj Băneasa și Piața Sf. Gheorghe, pe următorul traseu: Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Piața Gemeni, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu și Calea Moșilor.

Abonamentele eliberate pe linia 5 vor putea fi utilizate până la expirare si pe liniile 34 și 46 între Str. Barbu Văcărescu și Bucur Obor, pe linia 21 între Str. Turmelor și Piața Sf. Gheorghe cât și pe liniile 16 și 36 pe Str. Lizeanu și Str. Reînvierii.

De la aceeași dată, cu avizul Comisiei Tehnice de Circulație, stația Piața Gemeni (linii 79, 86, 133, 135), situată pe Bd. Dacia, pe sensul spre Piața Romană, se reamplasează înainte de intersecția cu Str. Viitorului.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 08:28:32    Titlul subiectului: 142368

Eram curios dimineata asta sa vad cum se descurca tramvaiul 5 in noua configuratie a traseului la intersectia de la Piata Gemeni. Asa ca la ora 8 fara un sfert am fost "la vanatoare" de poze. Ce am constatat. Nu s-au ameliorat problemele de trafic de pe Vasile Lascar, cum vii inspre Piata Gemeni. Este coada de masini de la Maria Roseti pana la Piata Gemeni, iar tramvaiele 5 si 16 sunt prinse in blocaj (pozele 1,2). Alta problema: posibile blocaje datorita celor care nu respecta noile indicatoare si sensuri unice, vor sa faca stanga in continuare pe buleardul Dacia si trebuie sa astepte pe cei care vin de pe str. Viitorului si vor sa o ia pe Vasile Lascar si au prioritate (poza 3). Alta posibila problema: nu toti cei care vin pe Dacia si merg inainte inspre Mosilor vor da prioritate tramvaiului 5 sa faca stanga pe Vasile Lascar (pozele 4,5). De asemenea cand un tramvai face stanga de pe Dacia pe Vasile Lascar si opreste in statie, cand o sa fie multe masini care vor sa faca stanga de asemenea inspre Lascar, astapta dupa tramvaiul oprit in statie, posibil sa apare blocaje in intersectie sa fie stanjeniti cei care vor sa o ia inainte pe Dacia (poza 6). Parerea mea este ca a fost o greseala ideea cu parcarea din fata pietei Gemeni, ar fi trebuit ca drumul sa fie deschis, pentru masini sa o faca la stanga, iar ceva mai sus sa fie permis doar pentru tramvaiele de pe linia 5 sa o faca la stanga. Voi reveni cu poze si din orele de varf sa vad cum se descurca atunci tramvaiele de pe linia 5. Ca frecventa, mi se pare ca tramvaiele veneau mai des cand circulau pe Mosilor. Cat am stat la pozat, la doua tramvaie de pe linia 16, venea in statie un tramvai de pe linia 5. Dar s-ar putea sa ma insel.


IMAGE 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.35 kb
 Vizualizat:  de 17693 ori

IMAGE 011.jpg



IMAGE 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.41 kb
 Vizualizat:  de 17693 ori

IMAGE 012.jpg



IMAGE 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.27 kb
 Vizualizat:  de 17693 ori

IMAGE 013.jpg



IMAGE 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.18 kb
 Vizualizat:  de 17693 ori

IMAGE 015.jpg



IMAGE 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.48 kb
 Vizualizat:  de 17693 ori

IMAGE 016.jpg



IMAGE 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.87 kb
 Vizualizat:  de 17693 ori

IMAGE 020.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Vin 08 Apr 2011 08:34:59, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 08:33:55    Titlul subiectului: 142369

Asa cum spuneam pe bulevardul Dacia avem sens unic. Probabil au ales acest lucru datorita noii configuatii a intersectiei de la Piata Gemeni. Cine vine de la Vasile Lascar nu are voie sa faca stanga pe bulevardul Dacia, desi sunt inca multi care nu respecta indicatorul (vezi postarea precedenta). De asemenea exista o banda rezervata pentru RATB (teoretic) pe Dacia, si doua benzi pentru masini pe sensul inspre Calea Mosilor (poza 2). La fiecare intersectie cu B-dul Dacia intre Mosilor si Piata Gemeni au aparut indicatoare de interzis, cu exceptia transportului public local (poza 3). Nu stiu daca si riveranii au interzis.


IMAGE 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.67 kb
 Vizualizat:  de 17689 ori

IMAGE 021.jpg



IMAGE 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.37 kb
 Vizualizat:  de 17689 ori

IMAGE 022.jpg



IMAGE 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.89 kb
 Vizualizat:  de 17689 ori

IMAGE 029.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 08:34:33    Titlul subiectului: 142371

Parcă pe Bd. Dacia era interzis mașinilor pe sensul Moșilor - Dorobanți. Rolling Eyes
Văd că nu se respectă decizia!

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Vin 08 Apr 2011 09:45:44    Titlul subiectului: 142388

Da, dar a mai ramas o banda pentru transportul in comun.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mai 2011 18:38:39    Titlul subiectului: 143289

Desi eram destul de sceptic, se pare ca nu sunt probleme deosebite cu tramvaiul 5 in noua configuratie de la intersectia de la Piata Gemeni. Se pare ca a contat faptul ca este sens unic pe Bulevardul Dacia. Tramvaiele reusesc destul de usor sa faca stanga pe bulevardul Dacia, uneori trebuie sa astepte putin mai mult, deoarece masinile care vin de pe Viitorului au prioritate. Unii soferi din spatele tramvaiului, claxoneaza nervosi, neintelegand de ce este verde si tramvaiul sta si astapta, desi vad semnalul de stanga. De multe ori am vazut tramvaiele claxonate. Probabil soferii inca nu sunt obisnuiti cu noua configuratie a intersectiei si isi inchipuie ca tramvaiele merg doar inainte, pe str. Viitorului, multi se mira inca cand vad ca un tramvai face stanga. De fapt mai sunt si calatori care inca nu s-au obisnuit si intreaba mirati daca este tramvaiul 5, cand vad ca de la macaz, tramvaiul nu face stanga imediat si mai merge o bucata de drum inainte. Pe portiunea modernizata circula bine, pentru prima oara dupa multa vreme am calatorit intr-un tramvai pe str. Alecu Russo fara restrictia de viteza de 5 km/ora. O pata neagra ramane durata foarte mare de timp in care s-a realizat modernizarea.


Captured 2011-5-4 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.21 kb
 Vizualizat:  de 17368 ori

Captured 2011-5-4 006.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 10:10:50    Titlul subiectului: 143445

Stie cineva unde sunt fabricate șinele de tramvai? Sper ca in Romania...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 20:56:25    Titlul subiectului: 143467

De unde isi dau seama calatorii ca tramvaiul a trecut de macaz ? . Daca esti un calator afon in teoria macazelor habar nu ai ca e macaz la 75 metri de intersectie, iar daca sti ca e acolo macaz iti dai seama imediat ca 5 intra pe abatuta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 21:18:18    Titlul subiectului: 143469

Ori, stiind numarul traseului, e clar ca tramvaiul va vira intr-o anume directie. Altfel, la trecerea peste macaz se simte o usoara oscilatie cand trece in abatere (valabil pentru 5, 16 avand "directa").
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Mai 2011 21:51:23    Titlul subiectului: 143471

Calatorul stia ca tramvaiul 5 facea virajul la stanga imediat dupa statie. Zeci de ani a fost aceeasi configuratie a macazului in zona. Toti stiau ca 5 face stanga, 16 merge inainte. Acum tramvaiul merge putin mai mult inainte si abia apoi face virajul la stanga. De aia multi sunt indusi in eroare. Acum sa fim seriosi, cred ca nici 1 % din calatori nu stiu cum se aude, cand tramvaiul trece de macaz, ei stiau acel reper de zeci de ani: stanga imediat dupa statie sau drept inainte.

Am explicat si in prima pagina a topicului, mesajul cu nr. 115494

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Mai 2011 22:16:12    Titlul subiectului: 143497

Terminalul provizoriu al liniei 5 de tramvaie de la Pod Baneasa este foarte simplu. Practic imediat dupa statia "Pod Baneasa" (sens spre Stefan cel Mare) tramvaiele rebruseaza. Nu exista cabina de dispeceri, este doar o toaleta ecologica (la refugiul de statie de pe sensul spre Baneasa).
Ca un rezumat al lucrarilor din zona: pe pod linia veche a inceput sa fie scoasa, dupa podul Baneasa deja se lucreaza la montarea sinei noi, deocamdata doar pe partea dreapta----sensul spre Romaero. Un lucru interesant este la terminalul de la Aeroportul Baneasa, se pare ca va fi o singura linie si aceasta va fi aproape de trotuar. Voi reveni cat mai curand si cu poze de pe acest tronson.



Captured 2011-5-11 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.25 kb
 Vizualizat:  de 17075 ori

Captured 2011-5-11 010.jpg



Captured 2011-5-11 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.5 kb
 Vizualizat:  de 17075 ori

Captured 2011-5-11 011.jpg



Captured 2011-5-11 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.2 kb
 Vizualizat:  de 17075 ori

Captured 2011-5-11 012.jpg



Captured 2011-5-11 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.53 kb
 Vizualizat:  de 17075 ori

Captured 2011-5-11 014.jpg



Captured 2011-5-11 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.14 kb
 Vizualizat:  de 17075 ori

Captured 2011-5-11 016.jpg



Captured 2011-5-11 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.98 kb
 Vizualizat:  de 17075 ori

Captured 2011-5-11 017.jpg



Captured 2011-5-11 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.87 kb
 Vizualizat:  de 17075 ori

Captured 2011-5-11 018.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Mai 2011 17:08:11    Titlul subiectului: 143974

Sa vedem care este situatia lucrarilor de reabilitare a liniei lui 5 pe bulevardul Aerogarii. Asa cum spuneam la capatul de la Aeroportul Baneasa va fi o linie simpla. Nu am apucat sa fac poze clare cu terminalul, in pozele 1-2 prezint situatia cu iesirea din terminal. Sina este pozata pe traverse, lucrarile par destul de avansate. Se va renunta la linia dubla, pe portiunea de bulevard aflata intre intrarea in terminal, cand tramvaiul vireaza la dreapta si iesirea din terminal, cand tramvaiul intra iarasi pe bulevard (pozele 3-5).


Captured 2011-5-27 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.78 kb
 Vizualizat:  de 16857 ori

Captured 2011-5-27 001.jpg



Captured 2011-5-27 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.55 kb
 Vizualizat:  de 16857 ori

Captured 2011-5-27 002.jpg



Captured 2011-5-27 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.17 kb
 Vizualizat:  de 16854 ori

Captured 2011-5-27 003.jpg



Captured 2011-5-27 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.03 kb
 Vizualizat:  de 16854 ori

Captured 2011-5-27 004.jpg



Captured 2011-5-27 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.02 kb
 Vizualizat:  de 16854 ori

Captured 2011-5-27 005.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Mai 2011 17:14:47    Titlul subiectului: 143975

Intre terminalul de la Aeroportul Baneasa si Piata Baneasa (unde face statie 301) sina a fost montata pe ambele sensuri si deja s-a turnat un prim strat de asflat intre sine (pozele 1-3).


Captured 2011-5-27 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.52 kb
 Vizualizat:  de 16852 ori

Captured 2011-5-27 006.jpg



Captured 2011-5-27 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.18 kb
 Vizualizat:  de 16852 ori

Captured 2011-5-27 007.jpg



Captured 2011-5-27 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.42 kb
 Vizualizat:  de 16852 ori

Captured 2011-5-27 008.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Mai 2011 17:18:36    Titlul subiectului: 143976

Intre Piata Baneasa si intersectia cu Bulevardul Ficusului (unde este si RomAero), sina a fost pozata pe ambele sensuri, dar primul strat de beton intre sine a fost turnat doar pe sensul de venire dinspre terminalul Aeroport Baneasa, pe celalalt sens se vad foarte clar traversele (pozele 1-4). In intersectie inca nu au schimbat sinele, probabil va ramane ultima bucatica atacata (poza 5).


Captured 2011-5-27 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.21 kb
 Vizualizat:  de 16851 ori

Captured 2011-5-27 009.jpg



Captured 2011-5-27 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.72 kb
 Vizualizat:  de 16851 ori

Captured 2011-5-27 010.jpg



Captured 2011-5-27 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.43 kb
 Vizualizat:  de 16851 ori

Captured 2011-5-27 011.jpg



Captured 2011-5-27 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.41 kb
 Vizualizat:  de 16851 ori

Captured 2011-5-27 012.jpg



Captured 2011-5-27 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.62 kb
 Vizualizat:  de 16851 ori

Captured 2011-5-27 013.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 5 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community