Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Apr 2011 03:36:33 Titlul subiectului: |
142873 |
|
E perfect paralela cu Dambovita. Nu mai gasesc unde anume am afirmat acest lucru, stiu ca l-am facut, dar cateva interventii mai jos de aceasta afirmatie am revenit si am precizat ca statia este perfect paralela cu Dambovita.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 06:58:41 Titlul subiectului: |
143536 |
|
La statia Obor de pe magistrala 1 nu s-au facut modificari esentiale in ceea ce priveste sistemul de afisaj si informare.
Numele statiei a ramas reprezentat asa cum era inainte.
Deosebirea fata de Eroilor sau alte statii este cu panoul ce afiseaza numarul peronului si ruta metroului care pleaca de la peronul respectiv. Aceste panouri au fost plasate lateral, pe peretii statiei, la inaltimea de aproximativ 1,7 metri (poza 1).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.93 kb |
Vizualizat: |
de 13410 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 08:52:04 Titlul subiectului: |
143540 |
|
Alta deosebire, din cate vad, este ca nu arata si statiile "trecute" (care au fost pana atunci), ci doar cele care urmeaza.
Se pune intrebarea de ce totusi trebuie sa avem afisaje diferite si nu un sistem unitar ?
Si de ce insista ca M1 se termina la Pantelimon, cand trenurile se opresc la Republica ? Este bulversant pentru cei care nu stiu cum sta treaba. Pot sa treaca naveta cu alta culoare si simbolul "N", cu o legenda (L-V la interval de 20 min, sambata la ce interval o fi (daca se circula si sambata) si duminica liniuta... ..
Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 13 Mai 2011 09:09:13, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 09:08:20 Titlul subiectului: |
143541 |
|
Da, si eu ma intrebam acelasi lucru, referitor la statia Pantelimon. Nu mai stiu cum este situatia acum, parca era o "pendula" Republica-Pantelimon, asigurata de o IVA. Cu multi ani inainte cam un tren din trei mergeau la Pantelimon. Oricum pentru accesul la CORA Pantelimon si terminalul RATB de acolo, mai aproape este sa cobori la Republica, mergi pe jos 2-3 minute si intri prin spatele hypermarketului CORA Pantelimon. Oricum ar fi trebuit sa specifice lucrul asta, ar fi trebuit sa scrie statia Pantelimon cu alta culoare sau sa puna o steluta dupa nume si mai jos sa explice situatia, astfel cineva care vrea sa ajunga la statia Pantelimon si nu este din Bucuresti va fi derutat.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Slasher1985
Data înscrierii: 21/Mar/2011 Ultima vizita: 30/Sep/2013 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 09:36:43 Titlul subiectului: |
143542 |
|
Acele panouri sunt ceva mai vechi. Asa aratau si la Eroilor inainte de a fi inlocuite cu panourile luminoase (erau practic prototipul - contemporan cred cu placutele de la Petrache Poenaru, Lujerului si alte statii ce si-au schimbat numele in 2009). Inca nu a inceput practic "Seria a 2-a" de modificari catre noul afisaj. Asadar, Obor va mai arata asa ceva vreme.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 09:58:41 Titlul subiectului: |
143544 |
|
O alta chestie care induce calatorii in eroare - sesizata nu doar intr-o statie, ci in mai multe - este marcarea statiei Gara de Nord ca statie de corespondenta cu M4...
Statie de corespondenta intre doua magistrale de metrou implica trecerea de pe o magistrala pe cealalta prin acea statie fara sa mai validezi o alta calatorie, nu doar un tunel de legatura. Pe cand, cine merge pe principiul asta intre Gara de Nord 1 si 2 isi ia teapa... Nici macar in trenuri nu se anunta Gara de Nord ca fiind statie de corespondenta cu M4, desi imi amintesc ca o foarte scurta perioada de timp, imediat dupa ce s-a dat drumul la M4, se anunta "corespondenta cu M4 in Gara de Nord"... Probabil si-au dat seama la timp de prostie...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
BuGabriel
Data înscrierii: 28/Mar/2011 Ultima vizita: 08/Noi/2023 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 11:46:43 Titlul subiectului: |
143545 |
|
Tot în legătură cu stația Gara de nord. Într-o zi am vrut să fac cale întoarsă așa că am coborât la GdN să schimb peronul, însă nu mi-am dat seama că nu se poate acest lucru decât după ce am ajuns la capătul scărilor rulante și din câte îmi dau seama nici dacă foloseam altă ieșire tot nu puteam să schimb
A da, ce mai vroiam să spun: am trecut prin pasajul de la Universitate și văd că vor să desființeze de tot panourile touch-screen, fiindcă au luat proiectoarele sau le-or fi furat ... în orice caz sunt foarte dezamăgit
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 12:19:14 Titlul subiectului: |
143546 |
|
Proiectoarele si panourile tactile nu au legatura cu statia de metrou. Pasajul e domeniu public, in administrarea primariei.
Proiectoarele au disparut de cateva luni bune.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 12:38:11 Titlul subiectului: |
143547 |
|
La statia Gara de Nord este o situatie atipica rezultata din modificarile survenite asupra statiei in timpul executiei, nu insist, vezi ca ai topic dedicat cu lamurilie necesare. Poti sa schimbi peroanele la GdN 1 dar trebuie folosite scarile de la capatul celalalt ( iesirea spre Victoriei ).
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 15:02:04 Titlul subiectului: |
143548 |
|
BuGabriel a scris: | Tot în legătură cu stația Gara de nord. Într-o zi (numai știu detaliile, oricum nu sunt necesare) am vrut să fac cale întoarsă așa că am coborât la GdN să schimb peronu, însă nu mi-am dat seama că nu se poate acest lucru decât după ce am ajuns la capătul scărilor rulante și din câte îmi dau seama nici dacă foloseam altă ieșire tot nu puteam să schimb |
Ba da, asa cum spune si andrei11, daca foloseai iesirile dinspre Hotel Ibis, puteai sa schimbi peronul. In capatul dinspre gara, ghinion....
Chiar si fara scari rulante, daca vii cu trenul si ai coborat la peronul gresit nu mai ai cum sa schimbi peronul decat prin capatul celalalt. Acolo este o situatie atipica si, din pacate, anormala.
Nu stiu daca situatia ar fi fost altfel daca se construia statia initiala la GdN.
Cu scarile rulante este OK ca dau dincolo de validatoare. Asa de exemplu este si la statia Gorjului, alta statie "cu cantec", daca ai luat scara rulanta nu mai poti sa schimbi.
Scarile rulante, daca sunt numai pentru iesire, nu are rost sa dea neaparat inainte de turnichetii de iesire.
La Romana, alta statie "interesanta", scara rulanta te scoate direct pe trotuar.
Cu corespondenta eu zic ca se putea face mai mult la GdN. Din pacate, in cel mai apropiat punct de la GdN1 unde se putea face legatura, este situatia descrisa mai sus, dar cu o alta aranjate a validatoarelor cred ca se putea realiza o corespondenta normala. Dar nu s-a vrut. Pe ideea ca "daca aveti la Basarab corespondenta, ce va mai trebuie si la GdN?"
Asta si cu acea curba "din scurt" sunt rezultatele unei modificari "demente" a proiectului retelei de metrou si cu astea vom ramane cred, pentru totdeauna.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 17:47:32 Titlul subiectului: |
143551 |
|
sab a scris: | Asta si cu acea curba "din scurt" sunt rezultatele unei modificari "demente" a proiectului retelei de metrou si cu astea vom ramane cred, pentru totdeauna. |
Chiar ma gandeam de atunci cand am vazut ca s-au apucat de treaba: daca tot au demolat pe Buzesti, era o buna oportunitate de refacere a curbei catre Victoriei... Dar na! prea multa coordonare in Romania vreau si eu...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 18:21:30 Titlul subiectului: |
143552 |
|
Corespondenta intre magistrale la GdN chiar ca nu-si mai are rostul atat timp cat la nici 500 metri ai inca o corespondenta. Mai ales ca statiile GdN 1 si 2 sunt cam departe unele de altele.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 18:33:36 Titlul subiectului: |
143554 |
|
Pai chiar nu e nicio corespondenta intre Gara de Nord 1 si 2 . Intri in Gara de Nord 1, validezi cartela, intri in Gara de Nord 2, iar validezi cartela.
Pasajul pietonal subteran dintre statii NU este o corespondenta intre statii, in sensul in care este pasajul de la Unirii, de pilda, si in sensul in care incearca METROREX sa-l reprezinte pe noile scheme din statii. Pasajul pietonal e un pasaj si atat, asa cum e cel de la Basarab, pe sub liniile CFR.
Tocmai asta si este problema pe care am semnalat-o: e reprezentata aiurea o "corespondenta" de maniera celei de la Unirii, ori Victoriei, cand ea nu exista defapt, inducand lumea in eroare...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 18:40:51 Titlul subiectului: |
143555 |
|
Kaustik a scris: | Chiar ma gandeam de atunci cand am vazut ca s-au apucat de treaba: daca tot au demolat pe Buzesti, era o buna oportunitate de refacere a curbei catre Victoriei... Dar na! prea multa coordonare in Romania vreau si eu... | Nu cred ca va avea cineva curajul sa ia decizia asta acum.
Inseamna intreruperea circulatiei pe M1 intr GdN si PV pe cel putin un fir (alternativ) timp indelungat, lucrari complexe de structura (incluziv demolarea stalpilor din acea curba), construirea unui tunel nou pana la McDonalds Buzesti samd.
Iar ca si castig nu ar fi decat o curba corecta si reducerea zgomotului. Si ramanem cu cam aceleasi probleme la PV.
Ideal ar fi fost daca s-ar fi gandit dinainte la aceste modificari si le-ar fi facut atunci cand se puteau face corect, nu cand proiectul era intr-o faza avansata de executie.
@andrei11 Sunt vreo 150m ("ochiometric") acolo intre statiile de la GdN. La Unirii cred ca este cam la fel, daca pui la socoteala urcatul scarilor la PU1, parcursul jumatatii de etaj, coboratul scarillor din pasaj si pasajul drept. La Unirii ti se pare o legatura corecta ? Mie sincer nu...
Se putea face mai mult daca statia Gdn2 era amplasata corect, exact in fata caselor de bilete cls1. Se reducea pasajul la maxim 100m, ceea ce era mai mult decat suportabil .
Insa si cu amplasamentul actual se putea face mai mult, doar ca nu s-a vrut. Probabil argumentul tau a fost cel care a contat, ca la Basarab exista o corespondenta mai facila. Nimeni nu contesta acest aspect, ca la Basarab este principala (si unica) legatura intre M1 si M4. De ce sa se mai chinuie sa sape un tunel separat doar pentru o legatura intre cele doua statii?
Asa Ca la GdN este o iluzie de corespondenta. Si inca una proasta.
Culmea este ca statia Basarab nu a fost dorita de "carmaci" si a stat inchisa pana in 1992. M4 a "reinviat-o". Ca sa vezi cu se intoarce roata istoriei, "copiii" mai putin doriti devin brusc importanti.
Ultima modificare efectuată sab la Vin 13 Mai 2011 19:15:18, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Mai 2011 18:57:12 Titlul subiectului: |
143558 |
|
Deturnez putin discutia sa intreb daca a mai vazut cineva la statia Crangasi ca au daramat peretele rezervei de la iesirea dinspre tramvaiul 41. Demolarea, cand am vazut-o eu, parea barbara, nu o decupatura "delicata", iar zona era inconjurata cu o tabla ambutisata ca cea de la Izvor de unde se monteaza liftul. Stie cumva cineva care ar fi motivul?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Mai 2011 13:45:16 Titlul subiectului: |
143575 |
|
Despre accesele in statiile Victoriei
Statiile Victoriei beneficiaza de 2 accese, un acces de pe B-dul Lascar Catargiu si un acces de pe B-dul Aviatorilor.
In cele ce urmeaza o sa ne ocupam de accesul de pe B-dul Lascar Catargiu.
In fig.1 se observa accesul de pe ambele trotuare ale bulevardului Lascar Catargiu, accese care se unesc intr-un mic pasaj subteran de subtraversare a bulevardului, independent de accesele la metrou. Dupa ce coboram in acest pasaj subteran avem 2 posibilitati, si anume sa ne indreptam sau spre Magistrala 1 sau spre Magistrala 2.
Spre Magistrala 1 putem folosi ambele accese, accesul 15 si accesul 23.
Daca vom folosi accesul 15 vom putea beneficia de scarile rulante care dupa ce trecem de turnicheti ne coboara direct pe peron
Daca vom folosi accesul 23 dupa ce trecem de turnicheti vom fi obligati sa folosim scarile fixe.
Detaliul exact al acestor scari se afla in figura 2
In fig. 4 se observa usor cum avem acces direct la peronul magistralei 1 folosind scarile rulante, iar in fig. 3 se observa accesul pe scarile fixe direct pe peron.
Spre Magistrala 2 traseul se desparte, functie de directia unde vrem sa ajungem, si anume daca vrem sa ajungem la Piata Romana obligatoriu trebuie sa folosim accesul 23 iar daca vrem sa ajungem in Pipera obligatoriu accesul 15.
In caz ca deja am validat titlul de calatorie si am incurcat cele 2 accese – acest lucru este valabil numai pentru magistrala 2, putem folosi punctul 13 pentru a schimba peroanele fara a mai composta un titlu de calatorie. Acest lucru se datoreaza faptului ca magistrala 2 are peroane dedicate pentru directiile de mers Pipera / Berceni, in limbaj mai popular „are peroane pe dreapta”.
Sperand ca schitele mele v-au fost de folos, sper sa nu va incurcati in schema de circulatie din statiile Victoriei si sa nu mai folositi niciodata punctul 13. Punctul 13 se poate folosi numai de catre cei care schimba magistralele in statie si vor neaparat sa-si cumpere merdenele sau sa foloseasca ( gratis ) WC – ul public al statiei. In rest punctul 13 este inutil.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.75 kb |
Vizualizat: |
de 13594 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.23 kb |
Vizualizat: |
de 13594 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.33 kb |
Vizualizat: |
de 13594 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.19 kb |
Vizualizat: |
de 13594 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.4 kb |
Vizualizat: |
de 13594 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 16 Mai 2011 08:31:14 Titlul subiectului: |
143620 |
|
Astazi, disparusera panourile de informare de la capetele peroanelor (in dreptul scarilor fixe) din statiile Gorjului si Piata Unirii 1.
Se corecteaza iar? Se inlocuiesc? Nu inteleg logica. Nu erau bune? Mai trebuiesc spalati niste banii, si se fac ca le refac de 2-3 ori sa acopere sumele? Sau cum? Bataie de joc grosolana...
|
|
Sus |
|
|
Slasher1985
Data înscrierii: 21/Mar/2011 Ultima vizita: 30/Sep/2013 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Mai 2011 09:16:52 Titlul subiectului: |
143689 |
|
La PU1 erau scrise cu litere mici in loc de majuscule, cum e in toate celelalte cazuri. Probabil de aceea le-au luat. Nu stiu sa zic la Gorjului care e problema. Par ca se cam irosesc banii.
In legatura cu GdN 1-2... De 10 ani am asteptat acest pasaj real de corespondenta si nu a aparut. Mi se pare insa o idee buna ca este asa. Nu prea mai era loc pe indicatoare pentru informatii suplimentare legate de validarea unei noi calatorii pentru accesarea GdN 2. Doar sugereaza ca poti accesa aceasta statie daca doresti, ceea ce este okay momentan. Cei care coboara din tren (CFR) au sansa sa aleaga in care statie sa coboare, iar cei care vin dinspre Victoriei nu sunt informati in tren (Metrorex) de nicio corespondenta. Cativa ani se poate trai fara probleme asa. Nici daca vor continua M4 dincolo de GdN 2, povestea nu se schimba... Pe de o parte "De ce sa ma duc pana la Basarab daca o iau in partea celalalta ?", dar pe de alta parte "Pasajul dintre M1 si M4 la GdN ar fi oricum prea lung (timp in care metroul ajunge deja la Basarab), numai ca merg pe jos pana acolo.
sab: Amplasarea statiei banuiesc ca a fost gandita asa pentru a lasa mai mult loc la o posibila intrare pe Golescu pe viitor. Andrei, daca se poate, ai cumva o mica schema cu amplasarea celor doua statii, ca sa vad distantele mai exact ?
Andrei: Schemele tale sunt bineinteles foarte utile. O mica scapare, in fig 3, folosesti si M1 si M3...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Mai 2011 19:18:06 Titlul subiectului: |
143705 |
|
O sa mai astepti inca zece ani si tot nu o sa apara. Si alti zece, si alti zece... Cu ce avem acum cu asta vom ramane. Singura solutie este sa se foloseasca solutia aplicata temporar la Pta Unirii in timpul cosmetizarii pasajului de corespondenta, cand validai o data la iesirea dintr-o statie si inca o data la intrarea in cealalta. Practic aveai un interval (nu mai retin exact, parca 15 min) in care puteai sa treci dintr-o statie in alta fara consumarea unei altei calatorii.
Insa Metrorex nu este deloc interesata de rezolvarea problemei de la GdN, pentru ei nu exista nicio problema acolo.
Statia GdN2 putea fi amplasata sub str Garii de Nord, prelungirea M4 (daca in 1989 se punea aceasta problema) putea fi facuta pe aceasta strada si apoi pe Berzei, in loc sa se faca acea serpuire pentru a se intra pe Dincu Golescu. Trebuiau probabil demolate cateva case, dar nu ar fi fost mare problema inainte de 1989.
Amplasarea statiei GdN2 a tinut mai degraba de zona ferita (sub linile CFR) si de teama de a subtraversa cladirea garii.
Si pentru ca a venit vorba de amplasamente ferite, alt amplasament (de data asta ferit) al statiei GdN2 ar fi fost exact sub parcul din fata Min Transporturilor (in diagonala parcului), iar pasajul de corespondenta ar fi fost de ca 130-150m. Suportabil., cam la fel cu ce avem astazi acolo si comparabil cu distanta parcursa la Unirii cand esti nevoit sa parcurgi cam jumatate din statie prin acel "balcon" pana a intre in psajul de corespondenta propriu-zis
|
|
Sus |
|
|
Sheena
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 09/Oct/2019 Mesaje: 281 Locație: Braila
|
Trimis: Vin 20 Mai 2011 10:44:47 Titlul subiectului: |
143720 |
|
L-am contactat pe Udriste sa aflu ce parere are despre acel impediment de la Gara de Nord.
Raspuns de la Gheorghe Udriste:
"Buna ziua,
Asa este, transferul fara plata intre M1 si M4 este posibil doar la statia Basarab. Cele doua statii Gara de Nord sunt relativ departe una de alta atat in plan vertical cat si in plan orizontal si nu a fost posibila o alta relationare iar in viitor tot asa va ramane. Nu vad impedimentul pentru care un calator cu destinatia Parc Bazilescu n-ar putea face transferul la Basarab!
Cu stima,
Gh Udriste, dir. general"
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 20 Mai 2011 11:31:34 Titlul subiectului: |
143721 |
|
Atat timp cat exista la statia Basarab legatura intre cele doua magistrale, la gara de Nord nu este o problema. Era mai bine daca accesul nu mai era comun (coridorul cu acces comun). Poate asa nu se mai impacienta lumea, si nu se mai crea confuzie.
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Vin 20 Mai 2011 21:23:31 Titlul subiectului: |
143728 |
|
Harta la statia Basarab:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.41 kb |
Vizualizat: |
de 13129 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 22 Mai 2011 06:42:36 Titlul subiectului: |
143762 |
|
Mie mi se par foare aglomerate panourile astea noi. De ce s-or mai afisa statiile care au trecut? Chiar daca sunt scrise cu gri se pot produce confuzii..
Nu era mai simplu sa fie afisate doar statiile unde poti sa ajungi efectiv de la fiecare peron ?
|
|
Sus |
|
|
Flat
Data înscrierii: 11/Feb/2010 Ultima vizita: 13/Iul/2016 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Mai 2011 21:37:04 Titlul subiectului: |
143831 |
|
Mie mi se pare destul de logica noua reprezentare pe panouri, in sfarsit este cat de cat la nivelul unei standardizari coerente.
Ridic o alta problema, intalnita frecvent in statia Eroilor. Atunci cand trenurile in directia Republica / Anghel Saligny sunt simultan la peron se comunica prin difuzoare care pleaca primul, o initiativa laudabila, dar:
- se precizeaza linia 1 sau 3, ca si cum calatorul obisnuit nu ar avea alta treaba decat sa memoreze indicativele liniilor. Informatia "primul tren pleaca de la linia 3" devine astfel inutila si creeaza confuzie. Recomandabil este sa se anunte directia deservita prima..
- mecanicii nu tin seama de ce se intampla in jur, fiind concentrati numai pe schimbarea in verde a semaforului. astfel, se creeaza situatii hilare, in care usile sunt inchise in nasul calatorilor care incearca sa faca transbordarea, de multe ori alergand. Inteleg ca traficul feroviar din subteran poate fi incarcat pe partea comuna a magistralelor, dar cateva secunde in plus de asteptare nu strica imaginea companiei Metrorex asa cum o face aceasta bataie de joc la adresa calatorilor.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Mai 2011 21:56:38 Titlul subiectului: |
143833 |
|
Categoric ar trebui afisate numai statiile "viitoare", nu si cele trecute.
|
|
Sus |
|
|
|