|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 17 Mai 2011 11:47:20 Titlul subiectului: Stiri/Articole de presa despre transportul judetean |
143639 |
|
Desi articolul citat este destul de critic la adresa firmei Fany, eu unul, obisnuit cu tigania din transportul din "Regat", facand comparatie, pot spune ca am ramas de-a dreptul incantat saptamana trecuta (cand am trecut prin Cluj) de calitatea serviciilor de transport practicate de firma sus amintita, se folosesc autobuze si autocare, chiar si autobuze articulate, second-hand, dar bine intretinute, ceea ce nu se poate compara cu tigania din maxi-taxi-urile din sudul si estul indepartat (de civilizatie) al Romaniei...
Sunt curios ce ar mai zice calatorii firmei Fany daca ar vedea in ce conditii execrabile sunt carati (nu transportati!) calatori "mitici", multi cu figuri in cap si civilizatie tinzand spre zero, acceptand umilinta de a fi carati in niste cutii de tabla pe roti, ingramaditi, fara orare, fara bilete...
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Fany-acuzata_ca_face_glume_proaste_0_481752184.html
"Fany, acuzată că face glume proaste
16 mai 2011
Autor: Bianca Pădurean
Cluj
Horațiu Găinaru a încercat, fără succes, să oprească un autobuz în care avea un loc rezervat
Doi clienți au reclamat că o mașină a firmei de transport a refuzat să oprească să ia un călător care avea rezervare.
Incidentul s-a produs sâmbătă, când Horațiu Găinaru a încercat să își trimită soția cu un autobuz Fany din Unirea la Cluj. A încercat să-i facă rezervare, dar șoferul și dispecera i-au zis că nu se fac rezervări și dacă „va face cu mana“, șoferul va opri.
Într-un final, la insistențele sale, a reușit să-i facă soției rezervarea dorită, însă a avut o altă supriză: șoferul autobuzului nu a oprit atunci când soția lui i-a făcut cu mâna. Supărat, cetățeanul a sunat la numărul oferit de Fany pentru preluarea reclamațiilor, însă, spun el, aici a fost tratat și mai prost.
„«Păi n-ai vazut ca era plin?...Păi, ce te crezi, prim-ministru?, așa mi-a spus domnul respectiv care nu s-a prezentat. I-am atras atenția că vorbește necivilizat și că doresc să păstreze înregistrarea convorbirii pentru a face o reclamație. A spus că nu se poate“, povestește Horațiu Găinaru.
Monitorizați cu camere și microfoane
Nemulțumirea cetățeanului a ajuns și la biroul de reclamații al firmei Fany. Însă directorul autogării Fany din Cluj are o altă variantă.
„Șoferul nu poate opri oriunde, numai în stațiile special destinate, altfel ar încurca traficul. Omul acela a fost cel care a vorbit cu noi. Dispecerele noastre sunt supravegheate cu camere și microfoane, nu-și permit să vorbească urât. Se poate dovedi“, a spus Andrei Fabian, directorul autogării Fany din Cluj.
Potrivit regulamentului societății, rezervările sunt valabile doar cu plecare din autogări, iar călătorii care și-au făcut rezervări sunt rugați să se prezinte la autocar sau microbuz pentru îmbarcare cu cel puțin 15 minute înaintea plecării curselor.
Reclamați și la Protecția Consumatorului
Călătorul nemulțumit a trimis o sesizare și la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului (CJPC) Cluj.
„După ce procesăm sesizarea, vom face un control, să verificăm cele semnalate. Pentru comportament incorect în reclația cu clienții, riscă amenzi între 2.000 și 20.000 de lei, cu posibilitatea de plată a jumătate din minimul amenzii, în 48 de ore“, a precizat Mircea Radu, comisar-șef CJPC." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 17 Mai 2011 14:58:20 Titlul subiectului: |
143644 |
|
In legatura cu firma Fany se pot spune urmatoarele. Astfel:
-unii calatori (tineri) apreciaza calitatea vehiculelor (in comparatie pe cele trimise de RATUC pe fosta linie 49)
-a fost apreciata amabilitatea unei doamne de la informatii care a indrumat alatorul spre statia liniei 35 de la gara
-este apreciat faptul ca pasagerul este obligat sa plateasca bilet (se facea comparatie cu RATUC-ul, unde se mergea si pe blat; ceea ce scriu la acest alineat se bazeaza pe niste comentarii la un articol)
-aglomeratia e mare in orele de varf, desi au in dotare cel putin 7 articulate: numere de inmatriculae CJ 06, 15, 22, 23, 24, 27, 42; toate cu grupul de litere FNY dupa grupul de cifre.
-in ciuda existentei a cel putin 7 autobuze articulate, pe Cetatea Fetei, prezenta acestora este slaba; doar CJ 15 FNY si, rareori, CJ 42 FNY. In rest 91, 94, eventual 90, acestea fiind autobuze standard
-o singura data, pe Cetatea Fetei, s-a trimis un microbuz: CJ 83 FNY
-orarul - cel putin pe ruta Cetatea Fetei, nu e respectat cu strictete, autobuzele plecand nu odata mai repede decat ora stabilita. Caz concret. In 25.01.2010 (singura zi cu adevarat friguroasa din acea iarna), diriginta clasei 8C de la Scoala Iuliu Hatieganu care locuia (si, probabil, sta si in prezent) in Cetatea Fetei se pregatea sa vina la scoala. Lunea (25.01 a cazut intr-o zi de luni) era ziua ei lejera; avea doar doua ore, de la 16 la 18. S-a dus in statie, insa.. ia autobuzul de unde nu-i. Acesta plecase mai repede. Efectul: a pierdut 45 de minute, intarziind la scoala (cam 30 de minute). Noroc ca directorul este un om deosebit de intelegator iar dansa a facut multe pentru scoala respectiva. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|