Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Mai 2011 19:51:40 Titlul subiectului: Lucrari la infrastructura pentru tramvai |
143429 |
|
O imagine din rond Baza 3 cu linia schimbata:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
283.2 kb |
Vizualizat: |
de 35459 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 28 Mai 2011 19:30:51 Titlul subiectului: |
144019 |
|
Lucrarile din Rond Tutora pentru inlocuirea in intregime a sinei se desfasoara intr-un ritm alert. O jumatate de rond e deja gata dupa doar o saptamana si astazi s-au facut probe cu vagonul 436.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.25 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
130.74 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.61 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.53 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.85 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
135.35 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.23 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.33 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.58 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.26 kb |
Vizualizat: |
de 34739 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 28 Mai 2011 19:32:26 Titlul subiectului: |
144020 |
|
Proba cu 436:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.52 kb |
Vizualizat: |
de 34737 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.4 kb |
Vizualizat: |
de 34737 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.84 kb |
Vizualizat: |
de 34737 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 20:36:05 Titlul subiectului: |
144354 |
|
Lucrarile de inlocuire a sinei din rondul Tutora s-au incheiat astazi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.07 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.84 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.02 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.71 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.96 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.09 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
166.57 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.43 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.72 kb |
Vizualizat: |
de 34619 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iun 2011 20:49:24 Titlul subiectului: |
144355 |
|
In jurul orei 21 s-au facut probe cu vagonul 103:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.1 kb |
Vizualizat: |
de 34616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.52 kb |
Vizualizat: |
de 34616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.41 kb |
Vizualizat: |
de 34616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.24 kb |
Vizualizat: |
de 34616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.47 kb |
Vizualizat: |
de 34616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.8 kb |
Vizualizat: |
de 34616 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.65 kb |
Vizualizat: |
de 34616 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Iun 2011 07:57:35 Titlul subiectului: |
145217 |
|
Ce lucrari se mai preconizeaza a fi realizate? Are cineva poze de la recent incheiata (din ce am inteles) lucrare din zona Padurii?
Daca lucrarea din Canta se zvoneste ca a fost realizata printr-o "asociere" de interese cu cei de la Drumuri Nationale, linia din Zona Industriala care la fel face parte dintr-un drum national nu ar putea fi reabilitata in viitor printr-un fel de parteneriat cu accesarea de fonduri europene? S-ar putea reduce spatiul verde dintre linii, dar nu elimina, pune gardulete ca in cazul liniei 41. Si dusa lucrarea pana in Tutora. Poate se va dezvolta si zona aceea cumva si va fi nevoie de transport in comun performant.
Daca mergem putin in viitor tinand cont doar de informatiile din prezent legate de modernizarea tronsoanelor de linie undeva prin 2014 am avea asa:
1 si 13 - linie modernizata cu exceptia tronsonului destul de maricel intre Podu Ros si Pod Metalurgie si portiuni din cel din zona Padurii.
2 - Idem, cu exceptia tronsonului Baza 3- Pod de Piatra
3 - exceptie face tronsonul 2 Baieti - Dancu si idem zona Padurii.
5 - exceptie destul de mare intre Podul de Piatra si Tutora (inainte de intrarea in rondul recent reabilitat)
6 - linie 100% reabilitata
7 - exceptie portiunea Elena Doamna - Baza 3.
8 - daca va reveni, atunci ar fi o exceptie comuna cu 7.
9 - linie 100% reabilitata fie ca va merge la Gara sau in Copou via str.Palat (sau si si)
11 - exceptie portiunea Pod Metalurgie - Pasaj Nicolina (sau Tesatura daca se gasesc fonduri pentru definitivarea lucrarilor in zona)
Poate daca se va da drumul la proiectul autogarii sa se obtina cumva si reabilitarea liniei de tramvai din zona.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 30 Iun 2011 09:16:15 Titlul subiectului: |
145226 |
|
Daca se va asigura continuitatea programului de reabilitare a infrastructurii pentru tramvai indiferent de castigatorii alegerilor locale de anul viitor, vor fi si alte tronsoane reabilitate pana in 2014, dintre cele mentionate. Din partea regiei de transport dorinta de a reabilita intreaga retea este maxima.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Iun 2011 12:49:42 Titlul subiectului: |
145237 |
|
Se pot accesa fonduri europene pentru toate? Pentru ca daca ar fi asa, atunci ar fi nevoie doar de bunavointa si nivelul de coruptie scazut (pentru ca 0 e greu de atins) al celor care vor face proiectele si le vor propune spre finantare.
Intr-un scenariu foarte optimist, s-ar putea aduce tramvaie moderne la Iasi care sa foloseasca pentru inceput linia 6 si apoi 9? Se asigura finantare europeana si pentru asa ceva?
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 01 Iul 2011 07:56:22 Titlul subiectului: |
145275 |
|
Suma alocata orasului Iasi, adica fondurile europene, este limitata si se situeaza in jurul cifrei de 110-115 milioane de euro pana in 2013. Pe la inceputul anului citisem un articol prin Evenimentul in care oficiali de prin primarie declarau ca se vor face proiecte de rezerva pentru suma ramasa in urma alocarii catre proiectele mari si multe dintre aceste se refereau la infrastructura de rulare a tramvaielor, deci e posibil sa apara vesti bune si anul viitor. In 2013 probabil se vor face noi bugete de finantare insa e posibil ca Iasi sa nu mai prinda o suma la fel de mare.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 12:40:27 Titlul subiectului: |
145712 |
|
Printre proiectele din "Lista de proiecte prioritare si in rezerva, finantabile din POR, Axa 1, inclusă în PID pentru Polul de creștere Iasi" (e un fisier excel se gaseste pe Google) se mentioneaza si urmatoarele:
- Reabilitare/modernizare linie tramvai Doi Baieti- Tepro - legatura zona industriala, Nicolae Iorga - Tesatura (2,88 km) - legatura zona industriala, Elena Doamna- Palat (Palas)- 1,886 km - legatura zona de business. Partea legata de Palat e in lucru (nu chiar acum, dar in viitorul apropiat). Cat despre restul, ce inseamna "legatura zona industriala"? Inseamna ca se vor reface intersectiile de la Tesatura si Tepro si atat, nu? Ar ramane nereabilitata toata linia dintre cele doua puncte.
- Reabilitare str. Aurel Vlaicu, Reabilitare linie de tramvai Piata Doi Baieti - Podul Sf. Ioan - Dancu.
Rezultate teoretice in viitor:
-linia 3 90% reabilitata cu exceptia zonei Padurii (procentul e aproximativ)
-linia 11 mai castiga cateva procente bune de linie reabilitata ramanand practic cu sectorul din zona industriala anterior mentionat.
-"castiguri" minore pentru liniile 1 si 13.
-liniile 2,5,7,8 (actuale si viitoare) - niciun castig.
Dar evident, toate aceste calcule ipotetice iau in considerare doar aceste doua proiecte viitoare (2012-2013) nu si alte portiuni vizate in alte proiecte.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Iul 2011 17:51:56 Titlul subiectului: 298 |
145722 |
|
Puss in Boots a scris: | Printre proiectele din "Lista de proiecte prioritare si in rezerva, finantabile din POR, Axa 1, inclusă în PID pentru Polul de creștere Iasi" (e un fisier excel se gaseste pe Google) | În acel fișier e prezentată situația la nivelul lunii aprilie 2011 !
*** În atașament , documentul in discuție (convertit în variantă PDF ) ... !
Sursa : Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
PROIECTE.pdf |
Mărime fișier: |
145.5 kb |
Descărcat: |
de 688 ori |
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Iul 2011 19:56:07 Titlul subiectului: 320 |
146274 |
|
Pentru că în această perioadă municipiul Iași se află în etape de reabilitare a infrastructurii de transport public , am trimis către Primăria Municipiului Iași o "interpelare" cu privire la termenele de finalizare estimate . Iată răspunsul :
Citat: | Buna ziua,Punctual:
1. Anul acesta va fi reluata circulatia tramvaielor pe tronsonul la care faceti referire, dupa finalizarea lucrarilor la pasajul de la Hala Centrala ( termen estimativ jumatatea lunii octombrie ).
2. Aspectele ridicate de dumneavoastra vor face obiectul unei analize in cadrul Comisiei de Circulatie.
3. Va informam ca in conformitate cu proiectul Axa culturala, tronsonul de cale de rulare din Copou care va fi reabilitat este Agronomie – rond Triumf, deci nu va fi afectata circulatia in zona universitatii Cuza si Colegiului Negruzzi. Graficele de lucrari urmeaza a fi stabilite in aceasta saptamana, odata cu semnarea contractului de executie de catre firma germana Martin Rose.
Cu stima,
Serviciul Cabinet Primar | Se observă răspunsurile date la subiect (dacă nu am întrebat [și] despre porțiunea Muzicescu-Fundanție , s-a răspuns strict despre zona Copou, însă cunoscut este faptul că cele două tronsoane fac parte dintr-un proiect unitar ).
Pe de altă parte , dat fiind ritmul de lucru al celor de la Martin Rose pe tronsonul Palat-Elena Doamna, nu e un lucru de mirare dacă tramvaiele vor reveni mai devreme de jumătatea lunii octombrie !
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 25 Iul 2011 08:08:27 Titlul subiectului: 323 |
146341 |
|
De săptămâna viitoare start la lucrările de reabilitare pe tronsoanele Liceul Național-Fundație și Triumf-Agronomie. În acest mod traseul de tramvai 1/13 mai câștigă o porțiune reabilitată alături de cele deja reabilitate sau în curs de reabilitare , Liceul Național-Tg Cucu-Cinci Drumuri-Anastasie Panu . De asemenea merită apreciată cresterea capacității de staționare a tramvaielor la Rond Copou prin reabilitarea completă a celor două bretele de cale rulare :
Ziarul de Iasi în editia de Luni 25 Iulie 2011 a scris: | Santier si in Copou, de saptamina viitoare
Alex Zanoaga
Timp de trei luni va fi schimbata linia de tramvai de pe tronsonul Super - Agronomie
RATP mai deschide un santier. Saptamina viitoare ar urma sa inceapa lucrarile de inlocuire a sinei de tramvai de pe tronsonul Rond Super Copou - Agronomie. „Ultimele lucrari semnificative pe tronson au fost facute prin 2002-2003, dar si atunci fara a se interveni la terasament. Practic, sina a fost pusa direct pe asfalt. De atunci, interventiile au fost mai mult cirpeli. S-au mai pus pene pentru ridicarea sinei, s-a mai schimbat cite o bucata. Acum intentionam ca lucrarile sa rezolve problema circulatiei tramvaielor pe Copou, dupa modelul aplicat in alte zone ale orasului", a declarat directorul RATP, Maricel Gherca. Lucrarile din zona Copou vizeaza inlocuirea a 2,4 km de cale simpla de rulare, precum si refacerea si consolidarea terasamentului. Conform aprecierii lui Gherca, durata lucrarilor ar urma sa fie de 2,5-3 luni, in functie de conditiile meteo. Lucrarile fac parte din proiectul de reabilitare a Axei Culturale a municipiului, depus in cadrul Programului Operational Regional. Proiectul vizeaza modernizarea a 16 artere importante din municipiu, din Copou, pina in zona Palat. Urmeaza sa fie inlocuit si tronsonul de sine de tramvai dintre Fundatie si Liceul National. Lucrarile vor fi efectuate de asocierea dintre Martin Rose Romania, Vega '93, Conest si Citadin, oferta asocierii ridicindu-se la 56,5 milioane lei, fara TVA. |
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 07:22:50 Titlul subiectului: 326 |
146433 |
|
Evenimentul în editia de Marti 26 Iulie 2011 a scris: | Infern rutier pe bulevardul Anastasie Panu
Tudor Damaschin
Reprezentanții firmei Martin Rose au deschis un al doilea tronson al șantierului pentru reabilitare a liniilor de tramvai, de această dată pe sensul de mers dinspre Elena Doamna spre Palatul Culturii
„Lucrările au început încă de săptămâna trecută, când am efectuat decaparea asfaltului. De astăzi(n.r. – ieri) s-a trecut la săpături, lucru care a dus la îngreunarea traficului”, a spus Maricel Ghercă, directorul RATP. Acesta susține că a luat legătura cu reprezentații Poliției Rutiere în vederea fluidizării circulației auto. „Le-am solicitat ridicarea tuturor mașinilor parcate pe Anastasie Panu, de la Hală spre stația de autobuz de vizavi de Hotel Europa. Dorim ca traficul auto să se efectueze pe două benzi și de aceea este nevoie să eliberăm partea ocupată de mașini”, a mai spus șeful RATP.
În ceea ce privește lucrările din dreptul Palatului Culturii, acestea avansează în ritmul estimat. „Suntem în grafic. Am montat linia de tramvai, după care s-a trecut la turnarea stratului de AB2, beton asfaltic ușor”, a precizat Maricel Ghercă. Lucrările la Palat vor dura până în luna octombrie, investiția costând municipalitatea ieșeană 2,3 milioane de euro, bani proveniți din fonduri europene.
Și Copoul devine șantier!
În paralel cu reabilitarea infrastructurii transportului electric din centrul Iașului, șefii municipalității și ai RATP intenționează să înceapă lucrările de înlocuire a șinei de tramvai pe tronsonul Rond Super Copou - Agronomie. Este vorba de înlocuirea a 2,4 km de cale simpla de rulare și de refacerea și consolidarea terasamentului. „Sperăm să ne apucăm de treabă cât mai repede. Deocamdată au rămas de clarificat câteva lucruri de către firmele care s-au asociat în vederea realizării acestei investiții”, a spus șeful RATP. Este vorba de Martin Rose România, Vega 93, Conest și Citadin. Reabilitarea tronsonului Super Copou - Agronomie va determina scurtarea traseelor de tramvai 1 și 13, mijloacele de transport urmând să întoarcă în rondul vechi. |
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 09:10:55 Titlul subiectului: |
146437 |
|
Am si eu o intrebare, lucrarile pe tronsonul Triumf-Rond Copou vor prinde si refacerea rondului Triumf ?
|
|
Sus |
|
|
MIXIX
Data înscrierii: 03/Mar/2010 Ultima vizita: 03/Apr/2024 Mesaje: 83 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 15:18:03 Titlul subiectului: |
146585 |
|
Terenul pe care se afla rondul Triumf a fost retrocedat, la fel ca si cel de sub rondul de la 2 Baieti. Poate este o intelegere temporara intre RATP si proprietarul terenului pe perioada lucrarilor (adica RATP sa plateasca o chirie).
Legea nu iti da voie sa intervii sa faci lucrari pe un teren privat. Asadar raspunsul este nu.
|
|
Sus |
|
|
paulsback
Data înscrierii: 10/Noi/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2020 Mesaje: 96 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 26 Iul 2011 20:21:30 Titlul subiectului: |
146604 |
|
Pai si daca e retrocedat atunci cum vor intoarce tramvaiele 1 si 13 in el cand incep lucrarile??
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 27 Iul 2011 07:40:55 Titlul subiectului: 327 |
146617 |
|
paulsback a scris: | Pai si daca e retrocedat atunci cum vor intoarce tramvaiele 1 si 13 in el cand incep lucrarile?? |
Totodata este interesant cum vor evolua lucrurile si in privinta traseului 8 (cu parcursul Triumf-Copou-Tudor Vladimirescu-Baza3 si retur conform HCL 115/2010 ) ce va fi reinfiintat dupa restabilirea circulatiei tramvaielor de pe traseul 1/13 . In cazul acestuia exista varianta prelungirii pana la Rond Copou ...
|
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Sep/2020 Mesaje: 931
|
Trimis: Vin 29 Iul 2011 05:31:30 Titlul subiectului: 2011-07-29 |
146778 |
|
paulsback a scris: | Am si eu o intrebare, lucrarile pe tronsonul Triumf-Rond Copou vor prinde si refacerea rondului Triumf ? |
http://www.bzi.ro/ratp-renunta-la-reabilitarea-rondului-din-super-copou-231358
Buna Ziua Iasi
Vineri 29 Iulie 2011
"RATP renunta la reabilitarea rondului din Super Copou
Ion MUSET
Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) vor renunta la modernizarea unuia dintre cele doua ronduri de pe Copou. Ei nu vor mai reabilita rondul din Super Copou pe motiv ca acesta este inca intr-o stare foarte buna. Lucrarile la calea de rulare de pe bulevardul Carol I ar trebui sa inceapa saptamana viitoare. Acestea fac parte din proiectul de reabilitare a Axei Culturale, depus prin Programul Operational Regional. "Rondul din Trumif are 10 ani de cand a fost remediat, dar starea liniilor de aici este foarte buna. Tramvaiele nu au circulat decat ocazional, astfel ca nu avem motive sa-l reabilitam. Cel mult vom schimba macazele de intrare in rond cu unele automate", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP.
Acesta a adaugat ca, dupa reabilitarea liniilor de aici, o parte din traseele de autobuz vor intoarce in rondul din Triumf, din cauza numarului mic de calatori.
Pe Copou vor fi inlocuiti aproximativ 2,4 kilometri de cale de rulare simpla, lucrarile urmand sa dureze maximum trei luni.."
|
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Sep/2020 Mesaje: 931
|
Trimis: Mar 02 Aug 2011 07:49:22 Titlul subiectului: 2011-08-02 |
146959 |
|
Adevărul
Marți 2 August 2011
"Un nou șantier în Iași. Edilii trec la schimbarea liniilor de tramvai din Copou
Gabriela Toma
În maxim două săptămâni, ieșenii vor trebui să suporte un nou șantier în oraș. Reprezentanții Primăriei au anunțat astăzi că în prima parte a lunii august vor începe lucrările de modernizare a liniilor de tramvai din Copou.
Lucările fac parte din proiectul european „Dezvoltarea rețelei rutiere în zona culturală, istorică și turistică a Municipiului Iași". În urma licitației organitate de edili, contractul de 56,5 milioane de lei a fost atribuit firmelor Martin Rose, Vega '93 Galați, Conest și Citadin. Acestea se vor ocupa de asfaltarea a 16 străzi din Copou-Centru-Palatul Culturii și de modernizarea liniilor de tramvai.
„În prima parte a lunii august, vom începe lucrarea la Axa Culturală, iar în august 2012, ar trebui finalizate. Vom demara cu schimbarea liniilor de tramvai din Copou. Vineri, vom avea o ședință a comisiei de Circulația cu privire la acest proiect", a spus Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei."
|
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Sep/2020 Mesaje: 931
|
Trimis: Mie 03 Aug 2011 13:34:39 Titlul subiectului: 2011-08-03 |
147297 |
|
Buna Ziua Iasi
Miercuri 3 August 2011
"Incep lucrarile in cadrul proiectului "Axa culturala"
[i]Primarul Gheorghe Nichita a anuntat astazi, in cadrul unei conferinte de presa, ca pe data de 17 august municipalitatea va demara lucrarile in cadrul proiectului "Axa culturala", care face parte din Planul Integrat de Dezvoltare a Polului de Crestere Iasi.
In urma discutiilor cu cei patru constructori, Martin Rose, Conest, Vega '93 Galati si Citadin SA, s-a decis ca lucrarile sa fie demarate simultan in mai multe zone din oras: Copou, Anastasie Panu, strada Palat, strada Sf. Lazar si strada Sararie.
Lucrarile vor dura 12 luni si vor presupune si reabilitarea a 3,6 km de cale de rulare a tramvaielor, intre zonele Triumf si rond Agronomie, si in Fundatie."[/i]
|
|
Sus |
|
|
Arhiva de Presa
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Sep/2020 Mesaje: 931
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 12:56:49 Titlul subiectului: 2011-08-05 |
147347 |
|
Un titlu soc ... "valabil" insa doar pana la finalizarea lucarilor ...
Buna Ziua Iasi
Vineri 5 August 2011
"Dispar tramvaiele de pe Copou
O data cu inceperea noului an scolar, Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi va scoate tramvaiele de pe Copou. Traseele 13 si 1 vor fi insa acoperite de autobuze. Regia renunta la tramvaie pentru ca pe bulevardul Carol I, pe ruta rond Agronomie - Triumf, vor avea loc lucrari de reabilitare a liniilor de tramvai. Reprezentantii municipalitatii au anuntat ca vor demara, dupa 17 august, lucrarile de taiere a liniilor."
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 13:02:27 Titlul subiectului: |
147348 |
|
O porcarie fara cap, fara coada si fara judecata. Mai bine asteptati un articol corect sau comunicatul oficial al RATP, pentru ca prostia de mai sus e doar o... prostie.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1092 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 18:55:19 Titlul subiectului: |
147358 |
|
Nu exista nici o posibilitate ca tramvaiele sa intoarca in rondul de la SuperCopou?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Aug 2011 19:06:04 Titlul subiectului: |
147359 |
|
Dupa cum poti citi in anuntul oficial, se suspenda circulatia tramvaielor si catre T. Vladimirescu, pentru a se putea interveni in zona macazurilor de la Hotel Europa. Pentru a nu complica lucrurile si mai tare cu trasee aiuristice, s-a ales varianta de introducere de autobuze pe 1/13.
|
|
Sus |
|
|
|