Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 12:55:52    Titlul subiectului: 144347

Ultimul termen "aruncat" de presa pentru "punerea la dispozitia cetateanului" a pasajului este inceputul lunii iunie 2011. Iunie a inceput de 4 zile... asteptam...
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 07/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Iun 2011 23:50:00    Titlul subiectului: 144360

Termenul contractual este luna iulie 2011, deci atunci ar trebui sa fie gata totul inclusiv statia de tramvai si accesul la ea.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
danielstan



Data înscrierii: 18/Aug/2010
Ultima vizita: 12/Aug/2016
Mesaje: 10

MesajTrimis: Mar 07 Iun 2011 10:03:52    Titlul subiectului: 144441

Precizare importanta:
Termenul contractual aditional este 1 iulie 2011. (adica stabilit prin unul din multele contracte aditionale care au aprobat mariri de costuri si prelungiri de termene)
Termenul contractual initial era in primavara 2009.
Vinovatii de intarzieri sunt in prea multe locuri (proiect schimbat, stoparea lucrarii in justitie etc.) si fiecare arunca vina in alta parte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 1857
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Iun 2011 11:32:16    Titlul subiectului: 144442

Dominatrix a spus bine, termenul este iulie 2011. Constructorul nu are nici o vina daca i s-a promis ca terenul va fi eliberat de sarcini pana la inceperea constructiei si nu a fost, daca a venit ONG - ul lui Vasile si i s-a parut lui ca podul strica peisajul urban si-l apasa asa rau pe creieri ca-i vine sa vomite si a dat in judecata beneficiarul, etc, etc.
Dominatrix, daca prin proiect se prevedea restaurant sus se putea face, dar trebuia sa se proiecteze altcumva pilonii centrali ca sa incapa si liftul si scarile fixe pe langa cele de serviciu. Pur si simplu se faceau stalpii mai lati, nu se slabea cu nimic structura de rezistenta a stalpului. ( Din start ar fi fost calculati altcumva ). Cred ca restaurantul a fost o fantezie de-a noastra ( de-a presei ), a lansat-o cineva si "a prins".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 07 Iun 2011 14:51:02    Titlul subiectului: 144450

S-au montat o parte din panourile de sticla la acoperisul statiei de tramvai suspendate si s-au trasat marcajele rutiere. Astazi era o echipa de muncitori care turna mastic la sine in zona intersectiei Cuza/Titulescu. Aceasta intersectie a fost reorganizata, astfel ca virajele la stanga de pe Titulescu pe Cuza spre Buzesti si virajele la stanga de pe Cuza pe Titulescu spre Grivita vor fi interzise. S-au demontat semafoarele din aceasta intersectie si s-a desfiintat trecerea de pietoni. Polul blocajelor s-a mutat acum la semaforul urmator, la Banu Manta.
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cristian2790



Data înscrierii: 29/Apr/2011
Ultima vizita: 21/Ian/2015
Mesaje: 10

MesajTrimis: Vin 17 Iun 2011 20:57:23    Titlul subiectului: 144640

Buna seara tuturor. Tinand cont ca nu am vazut sa fi scris cineva, postez eu acest anunt de pe site-ul RATB:
RATB a scris:
Odată cu introducerea în exploatare a Pasajului Basarab, începând cu data de 19.06.2011, linia 34 va funcționa pe traseul actual între "Calea Vitan" și "Banu Manta", apoi pe un traseu prelungit pe Șos. Nicolae Titulescu, Pasajul Basarab, Șos. Orhideelor, Bd. G-ral Vasile Milea, Bd. Timișoara, Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la terminalul "Ghencea".
Ce parere aveti ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radutgv



Data înscrierii: 08/Mai/2011
Ultima vizita: 29/Aug/2018
Mesaje: 13
Locație: Targoviste

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 08:16:03    Titlul subiectului: 144654

Ar fi o idee foarte buna, deoarece putem ajunge mai usor de la Gara de Nord catre Ghencea si nu trebuie sa mai facem atatea schimbari.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 15:19:03    Titlul subiectului: 144664

Profitand de deschiderea azi a Pasajului Basarab pentru publicul curios si de o zi frumoasa, chiar prea frumoasa - caniculara -, am facut o plimbare de la un capat la altul, realizand si cateva fotografii. Dupa 4 ani de chin, in sfarsit, Pasajul Basarab se va utiliza in scopul destinat si nu va mai astepta drept bibelou, ca sa citez un mare clasic in viata - un bibelou mult prea costisitor si care a dat multe dureri de cap - ori drept santier abandonat...

Prima serie de fotografii este realizata dinspre CET Grozavesti si pe podul cu arce.

1. Urcarea de pe sos. Grozavesti
2. Imagine cu podul cu arce, catre Carrefour
3. Dambovita si cartier Regie vazute de pe pod
4. Sos. Orhideelor dinspre Giulesti. Pe terenul viran era fabrica de paine
5. Dambovita, catre Eroilor, panorama de pe pod. In plan departat se vede Casa Poporului
6. La baza unuia dintre arce
7. De aici se despart cele doua sensuri rutiere, pentru "a face loc" intre ele liniilor de tramvai de pe pasaj. Jos sunt liniile de tramvai pe care circula 11 si 35.
8. O ultima imagine cu podul, spre CET Grozavesti.



Imag001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  245.02 kb
 Vizualizat:  de 15064 ori

Imag001.jpg



Imag002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.31 kb
 Vizualizat:  de 15064 ori

Imag002.jpg



Imag004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  236.57 kb
 Vizualizat:  de 15064 ori

Imag004.jpg



Imag006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  238.4 kb
 Vizualizat:  de 15064 ori

Imag006.jpg



Imag011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.28 kb
 Vizualizat:  de 15064 ori

Imag011.jpg



Imag012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.32 kb
 Vizualizat:  de 15064 ori

Imag012.jpg



Imag013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.5 kb
 Vizualizat:  de 15064 ori

Imag013.jpg



Imag014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  213.69 kb
 Vizualizat:  de 15064 ori

Imag014.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 15:43:33    Titlul subiectului: 144665

Continuam vizita pe pasaj cu viaductul dintre podul cu arce si podul hobanat. Locul era impanzit cu zeci de curiosi de toate varstele, care au uitat de soarele arzator de iunie, dar care se puteau racori cu bere de la miniterase specifice festivitatilor de acest gen si omniprezente cu astfel de ocazii - deobicei insotite de gratare cu mici ori colaci secuiesti, slava cerului fierbinte, aici nu erau prezente -, atmosfera fiind intretinuta de muzica ce rasuna din niste boxe amplasate pe marginea podului pe-alocuri...

1. Imagine cu liniile de tramvai care urca/coboara pe/de pe pasaj
2. Breteaua de acces dinspre Carrefour
3. De la nivelul sinei...
4. Linia dinspre Vasile Milea
5. Catre podul hobanat, imediat dupa ce sensurile rutiere si de tramvai s-au reunit
6. Urcarea/Coborarea pe Plevnei. Plevnei catre centru
7. Catre Grozavesti/Vasile Milea
8. Calea Giulesti. Macazul dintre linia 11 si viitoarea linie dintre cartierul Giulesti si Gara Basarab
9. Sos. Orhideelor. Coborarea de pe pasaj, catre Plevnei si catre Grozavesti/Regie



Imag016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  269.85 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag016.jpg



Imag018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.35 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag018.jpg



Imag021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.67 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag021.jpg



Imag022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.49 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag022.jpg



Imag023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.37 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag023.jpg



Imag025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.26 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag025.jpg



Imag027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  263.5 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag027.jpg



Imag074.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.01 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag074.jpg



Imag081.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.03 kb
 Vizualizat:  de 15055 ori

Imag081.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 16:09:07    Titlul subiectului: 144666

Urmeaza partea cea mai spectaculoasa a pasajului si anume podul hobanat. Statia de tramvai este acoperita in intregime cu panouri si are peroanele amenajate dar nu poate fi folosita deocamdata datorita absentei legaturilor cu solul prin lifturile si escalatoarele la care inca se lucreaza. In incinta statiei a fost amenajat un fel de minimuzeu al tramvaielor, in care au fost expuse doua tramvaie de epoca, un V09 si un V56, in spatele fiecaruia fiind cate un tramvai Bucur LF. Tramvaiul V56 era pe linia circulara 26 Smile . Atractia locului au fost - bineinteles, cum era de asteptat - cele doua tramvaie vechi, admirate indeaproape de toate varstele, de la copii, la batrani. Trebuie sa recunosc ca mi-a luat ceva timp sa ma despart de ele si, pana nu m-am asigurat ca am verificat in intregime mecanica vagonului, bordul, ramele geamurilor, interiorul, banchetele si orice imi mai atragea atentia, n-am plecat de langa ele Smile . Mi-a smuls un zambet la un moment dat o mamaie singura cu infatisare agreabila, ingrijita, care s-a asezat pe o bancheta in V09 si a ramas acolo cateva momente bune, aruncand o privire adanca pe geam, cuprinsa de melancolie si uitandu-se probabil la un Bucuresti demult apus... Smile

Fotografiile vorbesc singure, nu mai este nevoie de descrieri suplimentare...



Imag029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  203.45 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag029.jpg



Imag031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  319.24 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag031.jpg



Imag033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  242.82 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag033.jpg



Imag047.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.77 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag047.jpg



Imag052.jpg
 Descriere:
Calea Grivitei, catre Podul Grant
 Mărime fișier:  257.98 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag052.jpg



Imag053.jpg
 Descriere:
Spre Ploiesti, Craiova, Timisoara, Iasi, Constanta... Romania...
 Mărime fișier:  303.44 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag053.jpg



Imag056.jpg
 Descriere:
Terminalul RATB si Gara Basarab
 Mărime fișier:  293.31 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag056.jpg



Imag060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.75 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag060.jpg



Imag062.jpg
 Descriere:
Bd. Dinicu Golescu
 Mărime fișier:  232.57 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag062.jpg



Imag063.jpg
 Descriere:
Gara de Nord. In plan departat este Ministerul Transporturilor
 Mărime fișier:  257.72 kb
 Vizualizat:  de 16258 ori

Imag063.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.


Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Sâm 18 Iun 2011 16:57:00, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 765
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 18 Iun 2011 16:15:03    Titlul subiectului: 144667

Ultima serie de fotografii sunt la coborarea pe Titulescu. Aici se incheie calatoria noastra...


Imag048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  304.93 kb
 Vizualizat:  de 16256 ori

Imag048.jpg



Imag049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  294.62 kb
 Vizualizat:  de 16256 ori

Imag049.jpg



Imag050.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.72 kb
 Vizualizat:  de 16256 ori

Imag050.jpg



Imag051.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  307.53 kb
 Vizualizat:  de 16256 ori

Imag051.jpg



_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cristian2790



Data înscrierii: 29/Apr/2011
Ultima vizita: 21/Ian/2015
Mesaje: 10

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 01:09:32    Titlul subiectului: 144687

Stie cineva daca in afara lui 34 va mai circula vreun alt tramvai sau poate chiar autobuz pe pasaj?
Si, in ideea in care peste 1 secol se va termina si Pasajul Mihai Bravu, 34 va ramane pe actualul traseu sau va reveni la Romprim?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 01:35:35    Titlul subiectului: 144689

Va mai circula in viitorul destul de apropiat (cateva luni) si linia 46 pana la CET Vest. Si s-ar putea ca linia 47 sa dispara... Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Frequent Traveller



Data înscrierii: 03/Apr/2008
Ultima vizita: 12/Apr/2016
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 10:43:41    Titlul subiectului: 144691

Si cateva detalii legate de statia de tramvai si tramvaiele ce au putut fi admirate ieri :


























Mai multe poze aici : https://picasaweb.google.com/razvandansilion/PasajBasarab18Iunie2011#

_________________
aimant des chemins de fer...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 19 Iun 2011 23:50:02    Titlul subiectului: 144717

O harta cu traseul intregului pasaj gasiti aici:
http://pasajulbasarab.ro/harta-pasajului
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Iun 2011 20:47:43    Titlul subiectului: 144746

Traversare cu tramvaiul 34 de la Banu Manta la B-dul Vasile Milea

http://www.youtube.com/watch?v=0dVZGrgm4MI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 13:51:26    Titlul subiectului: 144770

Multumim pentru harta. In sfarsit am inteles cum poti urca pe pasaj daca vii dinspre Gara pe calea Grivitei Very Happy

O alta veste buna este ca nu s-a pus in aplicare ideea "desteapta" de a-i obliga pe cei care vin pe sub pasaj dinspre Grivitei sa faca obligatoriu dreapta pe Cuza.

Continuand discutia inceputa prin noiembrie 2010, ce vedem: pasajul s-a finalizat, indicatoare de oprire interzisa pe Titulescu s-au montat, dar masinile parcate pe prima banda de pe Titulescu n-au mai plecat. Rezultatul extrem de previzibil deja a inceput sa fie vizibil Very Happy http://www.romanialibera.ro/actualitate/bucuresti/pasajul-basarab-primele-ambuteiaje-228932.html

De acord ca pasajul degajeaza traficul din alte parti ale iubitei noastre capitale (ex. podul Grant si nu numai) dar iata ca se aglomereaza prin alte parti, ca de exemplu pe Titulescu.

Anticipez ca o sa fie extrem de greu de convins onor conducatorii auto sa-si mute masinile de acolo, pentru simplul motiv ca n-au unde sa si le duca, majoritatea celor care isi parcheaza masinile fiind locatarii din blocurile ce marginesc mareata sosea Titulescu. Daca ii mai punem la socoteala pe cei ce lucreaza la magazinele de la parterul blocurilor, pe cei care isi duc/iau copii la scoala 3 sau pur si simplu fac cumparaturi la Mega Image, o sa fie un fel de razboi de gherila intre politia rutiera, hingherii de masini si soferi.

Da, dar avem spatiu verde pe mijlocul bulevardului Laughing

Din nou imi exprim parerea ca se putea reamenaja Titulescu pentru a se imbunatati traficul. Altfel, daca se vor crea mari ambuteiaje acolo, ce rost ar mai avea sutele de milioane de Euro cheltuite cu pasajul? Doar ca sa ai o lucrare de arta in buricul targului?

Oricum, ar trebui totusi putin mai multa consideratie fata de locuitorii de pe Titulescu. Ei nu au nicio vina ca s-a construit acest pasaj.

Pe cei care caineaza "mutilarea"orasului de catre noile artere sau constructii, ii invit sa studieze putina istorie, sa vada cum s-a taiat bulevardul Magheru, ce a trebuit sacrificat pentru construirea Palatului Postelor, CEC-ului, Casei Armatei, etc. Unele lucruri se pot modifica, cu conditia sa pui ceva in loc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 20:25:33    Titlul subiectului: 144792

Azi am facut o calatorie cu tramvaiul 34, de la Perla pana la Mall Cotroceni. Toate au fost bune si frumoase, doar ca din cate imi amintesc, Primaria a batut darabana ca va fi o cale mai rapida se acces bla, bla, bla!
Dar baietii de la RATB nu au priceput nimic! Daca n-as fi vrut sa fac drumul asta, nu stateam in statie sa mi se lungeasca urechile. Si cand apare tramvaiul, vad la platane un mosulet obosit, dornic sa-l ia moartea mai repede, dar el bantuie pe strazi, cu tramvaiul lui iubit. Inteleg ca linia de pe pod nu e rodata (stiu ca la CFR, pe o linie nerodata se circula cu maxim 70 km/h), dar pe Stefan cel Mare / Iancu de Hunedoara / Titulescu si pe urma pe Orhideelor / Vasile Milea, n-am inteles de ce mergea atat de incet. La noi tramvaiul e o mare belea, cred ca ar trebui urmat exemplul Brasovului (aici cred ca deja mi-am luat pe spinare ceva critici). Legatura pe pod e buna, s-ar putea atinge viteze convenabile, dar nu se face chestia asta. Se urmareste dezavantajarea transportului public! De ce? Pai daca ala care ar trebui sa puna osul, repara doua tramvaie (Tatra) si ramane cu unul singur (un Bucur urat cu spume), ce asteptari ar trebui sa avem? Nu vreau sa povestesc despre vitezele de urcare / coborare si cea atinsa de pe pod! O gluma proasta sau o bataie de joc? Nu reusesc sa-mi dau seama inca!

_________________
Va pupa tata!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
yo3ies



Data înscrierii: 03/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2015
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 08:12:54    Titlul subiectului: 144814

Nu stiu ce sa spun, poate ai nimerit tu un vatman mai lent sau poate era alt motiv, cert e ca si eu am traversat pasajul, dar cu un V3A, si am zburat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 9163
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 14:34:58    Titlul subiectului: 144850

Nici nu a fost deschis de mult timp Pasajul Basarab si deja sunt probleme. Locuitorii din blocurile de pe Titulescu se plang de zgomotul traficului de la Pasajul Basarab. Articolul se gaseste aici
Citat:
Bucureștenii din zona Titulescu se plâng de zgomotul traficului de la pasajul Basarab

Municipalitatea bucureșteană efectuează în aceste zile măsurători de zgomot la pasajul suprateran Basarab, ca urmare a plângerilor formulate de mai mulți locuitori din zona Titulescu, a anunțat, miercuri, primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu.

"Dacă va fi nevoie, vom înălța panourile antifonice din zona unde stau cei care au făcut reclamațiile", a mai spus edilul.

Pasajul a fost inaugurat duminică pentru autovehicule și pentru tramvaiele liniei 34.

Construit pentru a fluidiza traficul, pasajul Basarab face legătura între bulevardul Nicolae Titulescu, în apropierea Gării de Nord, și bulevardul Vasile Milea, existând și bretele de legătură cu Șoseaua Grozăvești.

Basarab este cel mai lung pasaj rutier din București, cu o lungime de 1,9 kilometri, și cel mai mare punct intermodal din România.

Realizarea pasajului a costat peste 1,2 miliarde lei.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 1857
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 15:56:54    Titlul subiectului: 144857

Hai sa batem campii ! (nu tu, locuitorii din zona). E o prostie. Dupa revolutie nici un locuitor de pe sos Stefan cel Mare ( partea dreapta cum te duci spre Lizeanu) nu a facut plangere ca i-a trecut pasajul Obor prin fata ferestriei. Precizez ca la Obor trotuarul cu pricina e foarte ingust. Nu l-am masurat, dar e ingust din cauza pasajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 22:11:35    Titlul subiectului: Re: 2467 144880

adrian rosca a scris:
Multumim pentru harta. In sfarsit am inteles cum poti urca pe pasaj daca vii dinspre Gara pe calea Grivitei Very Happy

Mda, pare o carpeala, ca si cum a uitat proiectantul sa faca acces si de acolo. Sunt convins ca cei de pe strada aceea deabia asteptau sporul de trafic, ca sa aiba si ei ce privi, auzi si respira. Sad

Eu insa n-am reusit sa-mi dau seama cum procedezi legal ca sa cobori de pe pasaj si apoi sa virezi la stanga pe Grivitei (spre pasajul Grant).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dominatrix



Data înscrierii: 07/Mai/2010
Ultima vizita: 26/Feb/2012
Mesaje: 227
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Iun 2011 07:48:33    Titlul subiectului: 144927

weeping eye a scris:
Dar baietii de la RATB nu au priceput nimic! Daca n-as fi vrut sa fac drumul asta, nu stateam in statie sa mi se lungeasca urechile. Si cand apare tramvaiul, vad la platane un mosulet obosit, dornic sa-l ia moartea mai repede, dar el bantuie pe strazi, cu tramvaiul lui iubit. Inteleg ca linia de pe pod nu e rodata (stiu ca la CFR, pe o linie nerodata se circula cu maxim 70 km/h), dar pe Stefan cel Mare / Iancu de Hunedoara / Titulescu si pe urma pe Orhideelor / Vasile Milea, n-am inteles de ce mergea atat de incet.
Durata programata a cursei e prea mare: 173 de minute. Asa ca se merge incet pentru a nu ajunge prea devreme la capat.
BladHaund a scris:
Eu insa n-am reusit sa-mi dau seama cum procedezi legal ca sa cobori de pe pasaj si apoi sa virezi la stanga pe Grivitei (spre pasajul Grant).
Dreapta pe Cuza, dreapta pe Petru Rares si din nou dreapta pe Grivitei.
_________________
Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 9163
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Iun 2011 23:58:25    Titlul subiectului: 145001

O data cu inaugurarea pasajului Basarab avem diferite articole in mass-media, unul dintre ele fiind despre viitorul sistem de avertizare a soferilor.....de producerea unui cutremur. Articolul se gaseste aici

Citat:
Pasajul Basarab avertizează șoferii cu 35 de secunde înainte de un mare cutremur

Avertizarea seismică la Basarab se va face pe panourile montate la urcările pe pod.

Pe aceste ecrane amplasate la o distanță de maximum 200 de metri față de pod soferii sunt atentionati cu 35 de secunde înainte de producerea unui cutremur de mare magnitudine cum sunt cele de peste 6,5 pe scara Richter.

Romania are un sistem unic de prevenire a cutremurelor, realizat de Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Fizica Pamantului (INCDFP). Cutremurele care au epicentrul in zona Vrancei se produc la o adâncime de câțiva zeci de kilometri, ceea ce permite prevenirea acestora, întrucât până la propagarea undei seismice la suprafata trec 28-32 de secunde. Plecând de la aceasta caracteristica, INCDFP a realizat Sistemul de Avertizare Seismica in Timp Real (SASTR). Tehnic, sistemul este functional și era implementat până acum la obiectivele cu grad de contaminare radioactiv

Prin senzorii montați pe pod se inregistreaza in cazul unui cutremur (de orice intensitate) informatii privind modul de comportare a podului in astfel de situatii, date ce vor fi utilizate in vederea cresterii ulterioare a sigurantei acestuia. Informatiile ajung la Institutul National pentru Fizica Pamantului, care a finantat si amplasarea acestora, anunță Pro tv. Centrul de Seismologie de la Măgurele înregistreaza cutremurul si trimite un semnal către pod, care este apoi afisat pe un astfel de ecran. Iar soferii afla astfel ca nu trebuie sa mai urce.

Ecranele informative pe care vor fi afisate mesajele de avertizare sunt cele montate la fiecare urcare pe pasaj (N. Titulescu, Calea Grivitei, Calea Plevnei, Sos. Orhideelor si Sos. Grozavesti).

“Sistemul de avertizare instalat la Pasajul Basarab este o premiera. In tara nu exista asa ceva si nici la nivel european din cate stiu eu. Avertizarea se declanseaza la cutremure de peste 6 grade pe scara Richter. Pe ecranele montate la 200-150 de metri de intrare pe pod vor fi afisate mesaje care vor avertiza soferii ca urmeaza un cutremur si sa nu urce pe pasaj. Avertizarea se face cu 35-40 de secunde inainte de cutremur”, a explicat pentru HotNews.ro prof. dr. Gheorghe Marmureanu, directorul onorific al Institutului National pentru Fizica Pamantului (INFP).

Potrivit lui Gheorghe Mărmureanu, Pasajul Basarab este primul punct din România accesibil publicului larg care beneficiază de sistem. Tot potrivit directorului onorific al INFP, sistemul ar putea fi extins în scurt timp și la instituții și clădiri civile, cum ar fi școlile și spitalele.

Pasajul Basarab a fost deschis traficului auto pe 19 iunie. Pasajul are 1,9 kilometri și este cel mai lat pod hobant urban din Europa. Acesta face legătura rutieră și de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu – Șoseaua Orhideelor – Podul Grozăvești – Bulevardul Vasile Milea, respectiv Șoseaua Grozăvești, întregindu-se astfel inelul principal de circulație al Municipiului București în partea de nord-vest. Proiectul cuprinde două traversări majore de obstacole, a râului Dâmbovița peste podul existent lărgit și a căii ferate în zona Gării de Nord.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Mai/2020
Mesaje: 9163
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Iun 2011 21:39:31    Titlul subiectului: 145183

Este timpul sa facem o calatorie "virtuala" pe pasajul Basarab, sa vedem cum arata cea mai mare lucrare de infrastructura din Bucurestiul ultimilor 20 de ani. Desi termenul de finalizare a fost intarziat mai bine de 2 ani (ca deh, asa e la romani), pretul a fost dublu fata de cel initial (ca in bancul cu romanii si podurile), totusi pasajul este interesant si o premiera pentru Bucuresti. Incepem calatoria noastra "virtuala" la capatul pasajului dinspre bulevardul Nicolae Titulescu.


Captured 2011-6-4 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.94 kb
 Vizualizat:  de 14844 ori

Captured 2011-6-4 019.jpg



Captured 2011-6-4 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.46 kb
 Vizualizat:  de 14844 ori

Captured 2011-6-4 020.jpg



Captured 2011-6-4 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.02 kb
 Vizualizat:  de 14844 ori

Captured 2011-6-4 021.jpg



Captured 2011-6-4 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.02 kb
 Vizualizat:  de 14844 ori

Captured 2011-6-4 022.jpg



Captured 2011-6-4 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.58 kb
 Vizualizat:  de 14844 ori

Captured 2011-6-4 023.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Următoare
Pagina 16 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community