Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Feb 2010 14:31:04 Titlul subiectului: |
123569 |
|
http://www.exclusivnews.ro/stiri/stiri-nationale/lifturi-si-tramvai-subteran-in-pasajul-victoria.html
"Lifturi și tramvai subteran în Pasajul Victoria
Posted by exclusivNews.ro on 13 Jan 2010
Primarul Capitalei, Sorin Oprescu, vrea lifturi și stație de tramvai în Pasajul Victoria. La inaugurarea terminării lucrărilor de reabilitare a pasajului, care a avut loc marți seară, primarul a anunțat că modernizarea pasajului continuă. Astfel, edilul dorește amenajarea unei linii subterane de tramvai care să fie legată de metrou și amplasarea unor lifturi cu care bucureștenii să poată coborî de pe trotuar în pasaj. „Vom monta lifturi pe partea dinspre Bulevardul Nicolae Titulescu a pasajului, iar pe partea dinspre Bulevardul Iancu de Hunedoara vom avea scări rulante care să facă legătura cu trotuarele de deasupra”, a explicat Oprescu. După ce vor fi instalate cele două lifturi, edilul Capitalei dorește să facă o singură stație de tramvai în pasaj, care să fie legată de liniile de metrou. Până atunci însă, stațiile de tramvai rămân la ieșire și intrarea din pasaj. De asemenea, Sorin Oprescu mai are în vedere și construirea a trei parcări subterane, două în partea din stânga a pasajului, de câte 600 de metri pătrați fiecare și una în partea din dreapta, pe un teren subteran de 800 de metri. În acest sens, Oprescu va începe o serie de discuții cu Ministerul Transporturilor, deoarece terenurile aparțin Metrorex.
Elena Voinea"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 13 Feb 2010 00:06:45 Titlul subiectului: |
123605 |
|
Proiectul e de mult facut, nici nu mai stiu anul, parca 1986 sau 1987 cel tarziu, cu tot cu parcari. Ele sunt acolo de vreo 25 de ani, dar nu au fost in stare sa faca niste rampe de acces
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 14 Feb 2010 12:15:14 Titlul subiectului: |
123658 |
|
De cand se lucreaza la terminalul de la Zetari si linia 23 a fost prelungita la Sura Mare aceasta linie a devenit cea mai lunga din oras la 18.2km: http://retele.tramclub.org/B/0/23.jpg , nici una din liniile dupa Revolutie reprezentate in site-ul cu retele nefiind atat de lunga.
In afara de linia 26 circulara care a detinut recordul de lungime putine alte linii au mai fost atat de lungi; cea mai lunga linie ne-circulara pe care o stiu eu este 20-ul din 1982 si 1984 (19.2km): http://retele.tramclub.org/B/K/20.jpg precum si 13-le din aceeasi ani (19.0km): http://retele.tramclub.org/B/K/13.jpg care in schimb erau linii ce traversau orasul dintr-un capat in altul si nu se 'imbarligau' ca actualul 23.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 03 Apr 2010 19:27:26 Titlul subiectului: |
125436 |
|
guest a scris: | Linia de tramvai de pe Sos. Pantelimon, intre Electroaparataj si Granitu SA (actuala CORA Pantelimon) trebuie de urgenta reabilitata.
La statia Morarilor, sens spre Iancului sina era rupta |
Sa vedem cum arata acum linia de tramvai in acelasi loc, unde era rupta pe 25 ianuarie (foto 1).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.47 kb |
Vizualizat: |
de 26094 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 03 Iun 2010 22:30:22 Titlul subiectului: |
127923 |
|
Celebrele deja "separatoare de cale" (cu ghilimele intentionate) au inceput sa rasara si pe Calea Giulesti, de-a lungul liniei lui 44. Bineinteles ca pe mare parte din distanta pe care au fost montate, au si fost culcate la pamant. Nu stiu exact pana unde au ajuns cu montatul "separatoarelor", am surprins doar zona de sub Podul Grant si vecinatatea stadionului.
Intrebare de baraj: edilii lu' peste prajit chiar au de gand sa mai cheltuie banul aiurea pe porcariile alea? Chiar nu vad ca sunt ineficiente? Sau trebuie sa-si justifice fundul sezand pe scaunele din Primarie? Nu-mi vine sa cred cata incompetenta... De fapt, ce ma mai mir...
Iata cateva poze facute in zona Grant.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
204.84 kb |
Vizualizat: |
de 25853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.65 kb |
Vizualizat: |
de 25853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
239.27 kb |
Vizualizat: |
de 25853 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.28 kb |
Vizualizat: |
de 25853 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Oct 2010 09:16:38 Titlul subiectului: |
134854 |
|
In legatura cu linia 41, pe str. Turda sensul spre B-dul Ion Mihalache, am vazut mai multe garduri lipsa. Au fost mai multe accidente de masina, sau niste "binevoitori" au inceput sa fure gardurile ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 30 Ian 2011 19:10:37 Titlul subiectului: |
139310 |
|
Au inceput lucrarile la linia de tramvai de pe bd. Al. I. Cuza. Momentan este inchisa circulatia rutiera pe portiunea cuprinsa intre str. Buzesti si str. dr. Felix. Traficul este deviat pe stradutele adiacente.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
301.91 kb |
Vizualizat: |
de 25035 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.91 kb |
Vizualizat: |
de 25035 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Vin 06 Mai 2011 21:29:42 Titlul subiectului: |
143369 |
|
Se scoate linia de tramvai de pe Cuza, segmentul Titulescu - Gh. Duca. Azi am surprins o echipa de muncitori care scoteau cordoanele de cauciuc de la sine si am vazut asfaltul marcat ori spart de-a lungul longrinelor. Incet, incet, prin vreo parte, reteaua bucuresteana de tramvai mai pierde cateva zeci sau sute de metri de cale de rulare, dar nu castiga niciun metru in alta parte... .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.34 kb |
Vizualizat: |
de 24525 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
345.09 kb |
Vizualizat: |
de 24525 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mar 10 Mai 2011 10:09:14 Titlul subiectului: |
143444 |
|
A castigat cateva sute de metri pe Pasajul Basarab.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 12 Iun 2011 23:44:15 Titlul subiectului: |
144538 |
|
survola a scris: | A castigat cateva sute de metri pe Pasajul Basarab. |
Intr-adevar o extindere impresionanta a retelei de tramvai, demna de invidiat...
In alta ordine de idei, celebrele "separatoare de cale" din cauciuc au aparut si la linia de tramvai nou construita pe Pasajul Basarab, pe o distanta de vreo 50-70 m in prelungirea bordurii dintre linia tramvaiului si benzile de pe pasaj. Bineinteles, au aceeasi soarta ca toate celelalte separatoare montate pana acum: sunt ignorate de soferii care in continuare fac stanga pe Cuza dinspre Banu Manta, desi acum cateva zile s-a interzis acest lucru... Asteptam ca Politia Rutiera sa-si faca datoria si sa imparta niste amenzi... asteptam...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
269.66 kb |
Vizualizat: |
de 24214 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Ultima modificare efectuată de către Kaustik la Lun 13 Iun 2011 13:03:24, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Iun 2011 11:19:47 Titlul subiectului: |
144546 |
|
Kaustik a scris: | ...care in continuare fac stanga pe Cuza dinspre Banu Manta, desi acum cateva zile s-a interzis acest lucru... |
Cand o sa se deschida pasajul nu o sa mai poti face stanga nici daca vrei, pe pasaj se vine fara semafor, deci slabe sanse sa te poti 'strecura'. Si mai tine cont ca se vine si pe lateralul pasajului in flux destul de sustinut. ( Ma rog, acolo la Titulescu / Grivita sub pod este semafor si se mai rupe flluxul).
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iun 2011 15:25:31 Titlul subiectului: |
144863 |
|
In acest moment, liniile de tramvai care au nevoie (pe alocuri urgenta) de modernizare sunt pe arterele:
- Barbu Vacarescu
- Pantelimon (inclusiv "bratele" Pache Protopopescu - Iancului si Ferdinand)
- Basarabia-Calea Calarasilor
- Ion Mihalache-Bucurestii Noi.
Pe Calarasi si Basarabia, tramvaiul cade de pe sine aproape sigur, daca trece de 20 km/h. Pe Bucurestii Noi sper sa se suspende circulatia dincolo de depou, o data cu inaugurarea metroului; tramvaiul ar deveni inutil, iar linia (inclusiv ramura Damaroaia) este in stare deplorabila.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 22 Iun 2011 16:38:02 Titlul subiectului: |
144869 |
|
Sa nu uitam de Serban Voda - Gheorghe Sincai si mai departe, pe linia lui 19.
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mie 22 Iun 2011 17:24:22 Titlul subiectului: |
144870 |
|
Cam toate sectoarele de linii pe vechiul sistem cu longrine ar trebui inlocuite: Liviu Rebreanu, 1 Decembrie, Baicului, Socului, Ziduri Mosi, Reinvierii, Lizeanu, Maica Domnului, Lacul Tei, Dimitrie Pompei, Petricani, Ferentari, Anghel Alexandru, Expozitiei, Traian/Nerva Traian, Dudesti/Goga/Marasesti, Cuza/Duca/Grivita.
Prioritare ar fi, intr-adevar:
- toata reteaua din Bucurestii Noi - Grivita (Damaroaia, bd. Bucurestii Noi, Mihalache)
- Serban Voda/Ghe. Sincai/Nerva Traian/Traian/Protopopescu/Ferdinand, cu reabilitarea buclei de la Gara Obor si montarea de macaze, atat pe directia centru, cat si pe directia Ziduri Mosi si folosirea ei, ca doar de-aia o avem
- Calarasi/Basarabiei si Iancului/Pantelimon.
Odata terminate astea, se pot ocupa de restul mentionate de mine... Incet, incet, cred ca se poate face treaba buna...
Tramvaiul isi are si el utilitatea lui, construirea metroului pe un tronson nu trebuie sa constituie "motiv" pentru desfiintarea transportului de suprafata pe acel tronson. Ambele sunt utile, sunt complementare. Metroul nu poate avea statii chiar la fiecare colt de strada si aici intervine utilitatea tramvaiului, cu cale separata de trafic si un sistem facil si functional de interconectare cu metroul. Pe Stefan cel Mare, Mihai Bravu, Camil Ressu, Pallady, Oltenitei tramvaiul exista in continuare si isi face treaba... Nu trebuie sa facem aceleasi greseli care s-au facut in trecut, cand s-a scos linia de pe Splai, Grivita, axa Nord-Sud sau Militari, pentru ca s-a facut metroul...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Iun 2011 06:57:07 Titlul subiectului: |
144928 |
|
Pentru ca au fost enumerate tronsoanele care au nevoie urgenta de modernizare, hai sa vedem si ce se va intampla in realitate, adica proiectele Primariei, prin Directia Drumuri, Transporturi si Sistematizarea Circulatiei in aceasta privinta:
1) Aerogarii - inceput
2) Liviu Rebreanu - adjudecat si finantat partial anul acesta.
3) Pantelimon - nu a fost semnat contractul si nici nu exista finantare anul acesta.
4)Iancului - idem punctul 3
5) Grivitei intre Gara si Matache (parte a proiectului de supralargire)
6)Dimitrie Pompei si Barbu Vacarescu cu realizarea jonctiunii Barbu Vacarescu - bucla Pipera
7)extinderea retelei de tramvai pana la Complexul Colloseum.
Proiectele 3) - 7) nu beneficiaza de finantare anul acesta.
Restul tronsoanelor de care ati amintit voi nici macar nu sunt luate in calcul pentru modernizare. Concluziile le trageti singuri.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Iul 2011 17:33:40 Titlul subiectului: |
145362 |
|
Kaustik in alt topic a scris: | Dispare si linia de tramvai de pe Calea Grivitei, intre intersectiile cu Titulescu si Gh. Duca. Astazi am surprins o echipa de muncitori care scotea placile de beton dintre linii si garniturile de cauciuc care izolau fonic sinele. |
Trist. Pana la urma ce linii vor mai ramane in jurul garii? Cea de pe I.G.Duca, spre dr.Felix si Calea Grivitei/ Buzesti?
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Sâm 02 Iul 2011 17:46:19 Titlul subiectului: |
145363 |
|
Nu chiar. Este bucla (cale simpla de rulare) care pleaca din Buzesti pe Al. I. Cuza, Gh. Duca, Grivita si se termina tot in Buzesti si mai este linia de pe Dinicu Golescu, intre Gara Basarab si Vasile Parvan (cale dubla). Ambele trasee amintite vor fi functionale in secunda in care va fi gata linia de tramvai de pe Buzesti/Berzei sau macar bucata de la Stirbei spre Parvan (pentru functionarea segmentului de pe Golescu)... Pana atunci... We wait... Mai trist este ca densitatea retelei de tramvai scade. Daca te uiti pe harta, numai in partea de est a orasului reteaua relativ densa aminteste ca odata tramvaiul era principalul mijloc de transport bucurestean...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Lun 01 Aug 2011 16:51:58 Titlul subiectului: |
146935 |
|
30 iulie 2011: Se lucreaza la linia de tramvai de pe Al. Ioan Cuza. In scurt timp cred ca se poate da drumul la circulatie pe acest segment. Mai trebuie turnat asfaltul peste noua linie de tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.73 kb |
Vizualizat: |
de 23540 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.52 kb |
Vizualizat: |
de 23540 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.51 kb |
Vizualizat: |
de 23540 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 27 Sep 2011 20:18:47 Titlul subiectului: |
149027 |
|
Lucrari de intretinere la linia de tramvai de pe Gh. Duca. S-a demontat ce mai ramasese din ramura de linie dinspre bd. Al. I. Cuza/sos. Titulescu catre Gara de Nord, adica macazul si inima de incrucisare. Asta-seara, o echipa de muncitori lucra la ceva in zona vechii statii cap de linie pentru 24 de pe Gh. Duca - eram in trecere, n-am fost atent -, bucati din sina fiind astfel taiate si scoase langa peronul statiei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
299.87 kb |
Vizualizat: |
de 23031 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
275.05 kb |
Vizualizat: |
de 23031 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
312.37 kb |
Vizualizat: |
de 23031 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.84 kb |
Vizualizat: |
de 23031 ori |
|
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 06 Oct 2011 15:33:36 Titlul subiectului: |
149317 |
|
S-au mai facut ceva lucrari la linia de tramvai in zona Gara de Nord/Magazinul Sora.
S-a inlaturat total linia de pe Calea Grivitei spre Titulescu, locul ei a fost astupat si asfaltat, asadar ne luam total adio de la fosta linie a lui 34 dintre Gara de Nord si Basarab/Titulescu.
Odata cu inlaturarea tronsonului mai sus mentionat s-a eliminat macazul din zona magazinului Sora, cel de la plecarea din statia de tramvai "Gara de Nord", care permitea lui 34 sa vireze dreapta si lui 24 sa faca stanga.
S-a lucrat ceva si in zona fostei jonctiuni de linii, unde se uneau 24 cu ramasitele liniei de pe Calea Grivitei.
Care o fi rostul liniei ramase pe pozitie, or avea in plan o linie care sa ajunga in zona Garii sau or fi pastrat-o doar in ideea de linie de serviciu?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.34 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
129.7 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.89 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.77 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.18 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.42 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.97 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.92 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.47 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
154.33 kb |
Vizualizat: |
de 22900 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Oct 2011 15:58:40 Titlul subiectului: |
149318 |
|
Mai mult ca sigur va fi circulata de tramvaiele care vin dinspre Victoriei-Buzesti; anumite linii dinspre Bucurestii Noi vor face dreapta la Dr. Felix ca sa urce pe Basarab, iar cel putin una zic eu ca va intoarce la Gara de Nord, in terminalul fotografiat de tine.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Oct 2011 21:46:05 Titlul subiectului: |
149334 |
|
Catalin Ghita a scris: | Odata cu inlaturarea tronsonului mai sus mentionat s-a eliminat macazul din zona magazinului Sora, cel de la plecarea din statia de tramvai "Gara de Nord", care permitea lui 34 sa vireze dreapta si lui 24 sa faca stanga. | Macazul acela de pe Bd. Duca s-a desfiintat cu mult timp in urma, prin ianuarie sau februarie 2010.
Catalin Ghita a scris: | Care o fi rostul liniei ramase pe pozitie, or avea in plan o linie care sa ajunga in zona Garii sau or fi pastrat-o doar in ideea de linie de serviciu? | Capatul va fi repus in functiune cand se va relua circulatia pe Buzesti. Pacat insa ca linia simpla pe Calea Grivitei intre Gara si Matache ramane deocamdata in starea ei distrusa, fiindca refacerea ei este prinsa in proiectul de reabilitare "unica" (rutier + tramvai) a Caii Grivitei, deocamdata fara finantare.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 06 Oct 2011 22:17:59 Titlul subiectului: |
149336 |
|
Cine stie daca in afara de 1 pe pasaj vom mai vedea si altceva. Cand termina cu Buzesti, sigur 20 va ajunge la Parvan, 24 si 45 la Gara; mai raman 42 si 46, ultimul fiind un candidat la pasaj - nu stiu daca e rentabil ca 46 sa se "incovrige" pe Dr, Felix ca sa ajunga pe Buzesti si apoi la Gara. Ceva dinspre Bucurestii Noi la Obor slabe sanse. Ramane de vazut cu 42 ce bucle va lustrui.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
herminedirt
Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 11:01:58 Titlul subiectului: |
149969 |
|
Statia de tramvai la Piata Eroii Revolutiei, sens CFR Progresul, este o problema care ar trebui rezolvata de autoritati (la fel si cea de la Sura Mare, din acelasi sens). Desi sunt statii care aduna fluxuri mari si foarte mari de calatori, ele sunt alcatuite din dale foarte inguste de beton care ingreuneaza foarte mult asteptarea tramvaiului, urcarea si coborarea din acesta. Asta in timp ce locul unde ar fi trebuit sa fie amenajat nodul intermodal asemanantor celui de al Crangasi, a fost decorat cu ursi, cerbi si alte bibelouri stradale de prost gust.
Ar trebui sa sarim pe capul Primariei pentru a rezolva aceasta problema... altfel nu cred ca se va misca ceva pana nu se va produce vreun accident; ceea ce de altfel nu e exclus.
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Oct 2011 06:48:19 Titlul subiectului: |
149995 |
|
Statiile acelea sunt asa cum sunt fiindca la momentul modernizarii infrastructurii de tramvai au fost gandite ca o solutie temporara pana la finalizarea pasajului subteran si nodului intermodal de la Eroii Revolutiei. A venit Dr. Ciomu...pardon Dr. Oprescu la primarie, a taiat finantarea. Halal sa-i fie! Inca o dovada ca solutiile temporare tind sa devina definitive in Romania.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
|