Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 10:42:46 Titlul subiectului: |
144621 |
|
Informatia vine de la subway care este o voce autorizata in domeniu, asadar slabe sanse sa nu fie adevarata. Actuala statie "Pajura" nu prea are nimic de-a face cu cartierul Pajura, asa incat mai bine ca o vor reboteza "Jiului".
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 10:45:16 Titlul subiectului: |
144622 |
|
Si la viitoarea statie de pe strada Jiului, ii va spune Pajura nu?
Ma rog, multe discutii despre o denumire. Ar trebui sa aibe o denumire mai sugestiva (Pajura era cunoscuta de multa lume, fata de Jiului) dar este decizia lor.
Multe statii au primit denumiri care nu au nicio legatura cu locatia lor.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 10:55:11 Titlul subiectului: |
144623 |
|
M 6 nu va avea nici un tunel, daramite o statie pe Jiului. Mai degraba pe strada Baiculesti langa calea ferata. Iar strada cu pricina face parte cu siguranta din cartierul Pajura.
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 11:00:36 Titlul subiectului: |
144624 |
|
Daca ar fi sa o faca acolo, in mijlocul a nimic, ar fi o idiotenie totala.
Ori mai inapoi spre Jiului, ori pe Poligrafiei. Asta ca sa mai justifice statia acolo...si sa mai aibe calatori (sunt cei care merg spre Petrom City si Damaroaia).
Dar distanta este mult prea mare intre 1Mai si locatia data de tine (mult prea mare).
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 11:11:19 Titlul subiectului: |
144625 |
|
Raspunsul o sa-l gasesti aici, unde de fapt isi are locul.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 15:03:04 Titlul subiectului: |
144629 |
|
Am spus doar ca e ok, nu ca e varianta ideala. Teoretic statia e in cartierul Pajura, si are o iesire spre str Jiului la fel cum statia Lujerului are o iesire spre intersectia Lujerului, spre deosebire de statia Nicolae Teclu, unde strada omonima e mai aproape de Anghel Saligny.
@Kaustik: exact asta spuneam si eu. Ca statia de pe Jiului ar fi prea departe pentru un pasaj pietonal, si deci n-ar putea sa aiba acelasi nume cu cea care se da acum in folosinta. Si daca se foloseste denumirea de Jiului acum, celeilalte ce nume i-ar mai da?
Pe de alta parte a postat Andrei11 o harta edificatoare pe un topic adiacent, in care reaminteste de amorsa de la 1 Mai, si deci traseul ar fi inutil de lung pe sub Jiului spre Piata Presei Libere.
|
|
Sus |
|
|
teddyuskin
Data înscrierii: 17/Iun/2011 Ultima vizita: 15/Mai/2022 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti 1 (Pod Constanta)
|
Trimis: Vin 17 Iun 2011 19:10:27 Titlul subiectului: Statia Jiului |
144639 |
|
Confirm faptul ca statia se numeste Jiului. Deja a fost pus indicatorul (am vazut aseara cand ma duceam la acel magazin de langa).
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Iun 2011 19:56:48 Titlul subiectului: |
144747 |
|
Astazi la orele 15 in statia 1Mai sensul spre Parjura era o rama IVA rosie in tunel, iar la orele 19 in acelasi tunel era o locomotiva diesel rosie, cred ca un LDH 45MM; de asemenea s-au scos grilajele acelea de la intrare in tunel.
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iun 2011 18:23:00 Titlul subiectului: |
144873 |
|
Este oficial, cele doua noi statii de pe M4 se vor numii Jiului si Parc Bazilescu conform hartii aparuta deja in ramele IVA care circula pe M4, atasez si o fotografie facuta cu telefonul mobil.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.86 kb |
Vizualizat: |
de 11463 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Mie 22 Iun 2011 20:35:12 Titlul subiectului: |
144878 |
|
Si avem aici si M5-ul, si M6-le, cu desprindere din M4
Trebuie sa updatam nr de kilometri de retea si numarul de statii ale Bucurestiului... Se pare ca foarte curand M4 se va face mai mare.
Dar ce se vede, nu avem statia Pajura 2? Nici Fantana Miorita?
Sau e o licenta artistica?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Iun 2011 21:18:13 Titlul subiectului: |
144881 |
|
E clar o licenta, stai fara grija. Oricum pana cand se vor apuca ei de M 6 va curge multa apa prin barajul Vidraru la vale catre Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 12:24:06 Titlul subiectului: |
144900 |
|
Un nou articol:
Metrorex extinde Magistrala 4 cu două stații: Laminorului și Străulești. Valoarea investiției este estimată la 375 milioane lei.
Metrorex a publicat pe site-ul de licitații publice anunțul de intenție privind organizarea unei licitații pentru extinderea Magistralei 4 cu încă două stații: Laminorului și Străulești. Potrivit companiei, durata estimată a contractului este de 24 de luni de la data atribuirii, iar valoarea estimată este de 375 milioane de lei, finanțarea urmând să fie asigurată de la bugetului statului.
Metrorex intenționează să realizeze execuția structurii de rezistență pentru tunele, galerii și stațiile de metrou Laminorului și Străulești, în vederea extinderii rețelei cu două noi stații pe Magistrala 4. În cadrul aceluiași proiect vor fi realizate și lucrările de structură ale depoului de metrou din zona lacului Străulești, a terminalului multimodal pentru autobuze și microbuze, precum și a primului park&ride din vecinatatea metroului.
Acum Magistrala 4 de metrou are stațiile Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivita și 1 Mai, iar în luna iulie vor fi puse în funcțiune alte două (Pajura și Parc Bazilescu).
De remarcat, expresivitatea articolului. Poate doamna nu stie inca, ca statiile Jiului si Parc Bazilescu nu sunt operationale, pentru a denumi extindere ceea ce urmeaza celor doua statii in lucru / teste.
sursa: aici
Later Edit:
Pe site-ul www.metrorex.ro a fost publicata urmatoarea intentie:
Metrorex a publicat anuntul de intentie privind organizarea unei proceduri de achizitie a lucrarilor de structura pentru obiectivul „Magistrala 4. Racord 2. PLS Zarea – Laminorului – Straulesti”.
Metrorex isi propune sa realizeze executia structurii de rezistenta pentru tunele, galerii si statiile de metrou Laminorului si Straulesti, in vederea extinderii retelei de transport cu metroul cu doua noi statii pe Magistrala 4 – Racord 2. In cadrul aceluiasi proiect se vor realiza si lucrarile de structura ale depoului de metrou din zona lacului Straulesti, a terminalului multimodal pentru autobuze si microbuze, precum si a primului park & ride din vecinatatea metroului.
Durata estimata a contractului este de 24 de luni de la data atribuirii contractului.
Valoarea estimata a contractului este de 375.000.000 lei, finantarea urmand a fi asigurata din alocatie de la bugetul de stat.
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 15:02:21 Titlul subiectului: |
144906 |
|
Astazi in statia 1 Mai erau deja montate la peron indicatoarele cu urmatoarele doua statii, cat si la fiecare peron indicator cu directia Parc Bazilescu, respectiv Gara de Nord.
Modul cum sunt montate indicatoarele acestea ma duce cu gandul ca au gasit solutia de rebrusare la Parc Bazilescu, stiu ca cineva spunea ca nu exista loc de pachete de macaze pentru rebrusare, dar dupa dispunerea indicatoarelor nimic nu indica ca se va circula pe un singur fir spre Bazilescu, ceea ce confirma spusele unui mecanic ca trenul totusi va rebrusa la Bazilescu.
Au vopsit peretii statiilor Grivita in albastru si 1 Mai in galben.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 16:12:03 Titlul subiectului: |
144907 |
|
ATENTIE ! CEVA NU E IN REGULA !
In statia 1 Mai jos pe peron, scrie in felul urmator :
Linia 1 Spre Parc Bazilescu, iar la indicatoarele din statie statiile GdN 2 / Basarab / Grivita sunt "moarte" ( scrise cu gri ) iar statiile "Jiului" si "Parc" sunt active ( scrise cu verde)
Linia 2 Spre GdN 2, iar la indicatoarele din statie statiile "Parc" si "Jiului" sunt "moarte" ( scrise cu gri ) iar statiile "Grivitei" / "Basarab" si "GdN 2" sunt active ( scrise cu verde)
Ori e un macaz pe undeva ori Udriste & Co sunt dusi cu pluta
Astept oarecare precizari de la oamenii mai destepti ca mine. Ora la care am fost in 1 Mai - aproximativ 16,00 - nu am insolatie, nu ma doare capul si astazi nu am baut deloc picatura de alcool.
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 16:35:22 Titlul subiectului: |
144911 |
|
Nu inteleg notiunea de "Racord 2"... Parca s-a abandonat ideea asta, de cand "Racordul 1" al M4 este acum... M3, toata ziua!
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 16:38:36 Titlul subiectului: |
144912 |
|
Problema este urmatoarea :
Statia 1 Mai are peroane specializate, deci de la linia 1 metroul se duce la Parc... si la linia 2 vine de la Parc.... spre gara.
Unde intorc metrourile daca dupa statia 1 Mai ( spre Parc... ) nu mai avem nici un macaz ? Subway care este implicat in proiect asa ne-a spus si noua si nu e nici un motiv sa credem ca ne pacaleste.
folkfan a scris: | Nu inteleg notiunea de "Racord 2"... Parca s-a abandonat ideea asta, de cand "Racordul 1" al M4 este acum... M3, toata ziua! |
Santierul a fost deschis inainte de 1989, asa incat presupun ca s-au folosit denumirile initiale din proiect.
Ultima modificare efectuată andrei11 la Joi 23 Iun 2011 17:28:38, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 16:40:39 Titlul subiectului: |
144913 |
|
Ce treaba are M4 cu M3?
Racord 1 si Racord 2 au fost denumirile in ordinea executiei pe teren. Nu este obligatoriu sa avem Racord 1 si 2 in aceasi magistrala. Este o denumire generica in constructie.
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 18:21:00 Titlul subiectului: |
144915 |
|
Banuiesc ca acesta e semnul cu statiile moarte de care s-a vorbit mai sus. Scuze pentru calitatea pozei, dar e cu telefonul mobil si mult zoom alta din miscare (prea multi Scorseze pe peron) iar ultima alta bucata de harta din rama IVA.
Gri= de unde vine metroul.
Verde = incotro merge metroul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.25 kb |
Vizualizat: |
de 11239 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
174.09 kb |
Vizualizat: |
de 11239 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
190.35 kb |
Vizualizat: |
de 11239 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 23 Iun 2011 18:38:59 Titlul subiectului: |
144916 |
|
folkfan a scris: | Nu inteleg notiunea de "Racord 2"... Parca s-a abandonat ideea asta, de cand "Racordul 1" al M4 este acum... M3, toata ziua! |
Corect, pe harti erau T1 si T2, respectiv Tronson 1 si Tronson 2. Apareau pe vechile harti din IVA, cred ca pana in 2000, si mai apareau in cele scoase din depouri (unde am descoperit vechi harti uitate acolo)
|
|
Sus |
|
|
Slasher1985
Data înscrierii: 21/Mar/2011 Ultima vizita: 30/Sep/2013 Mesaje: 38 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Iun 2011 07:44:57 Titlul subiectului: |
144933 |
|
Pe noile harti aflate in metrourile de pe M4 apar si magistralele cele noi in constructie. M5 cu portocaliu, cu statii confirmate pana la Universitate, precum si M6 cu gri movuliu (ciudata culoare), cu vreo cateva statii notate pana la aeroport.
Am fost si eu de dimineata la 1 Mai. Un metrou a plecat spre Bazilescu (cei care lucrau pe acolo au spus ca efectueaza teste). Apoi la linia spre Gara (notata intocmai pe afisaje) a venit alt metrou. Nu am stat insa sa vad daca metrourile spre gara pleaca doar de la acea linie.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Iun 2011 12:24:40 Titlul subiectului: |
144952 |
|
bogdaneftimie a scris: | Ce treaba are M4 cu M3?
Racord 1 si Racord 2 au fost denumirile in ordinea executiei pe teren. Nu este obligatoriu sa avem Racord 1 si 2 in aceasi magistrala. Este o denumire generica in constructie. |
Are treaba. M4 Racord 1, adica NG-AS este parte a M3 acum . Nu reluam discutia aici, dar asta a fost denumirea celor 2 santiere deschise in 1989. M4 Racorduri. Nu era o magistrala decat prin denumire, erau doua racorduri distincte. Unul era destinat M1, altul era intr-adevar un racord (M4 de astazi).Acesta din urma (M4 Racord2) a ajuns, intamplator, sa poarte denumirea de M4 astazi , insa putea sa i se dea orice denumire, fara legatura cu M4.
Primului racord NG-AS (M4 Racord1) i s-a gasit "intrebuintarea" de a fi capat al ramurii de Militari a fostei M1, botezata M3.
Mai urmau cateva racorduri (unul de la Eroii Revolutiei, se cunoaste amorsa lasata pe M2), dar a murit "carmaciul" si nu au mai fost incepute.
Insa Udriste si cei de la Metrorex sunt profund ancorati in trecut si prefera folosirea denumirilor din 1989, sa bulverseze pe "nestiutori". Chiar unii inca mai folosesc M3 pentru GdN-D2...
In treacat mentionez ca in proiectele din 1990 (deci dupa disparitia lui Ceausescu) aveam si M4 de astazi si M4i (inelara de la Crangasi, care includea si tronsonul NG-AS, deci ambele racorduri pastrau denumirea de santier M4.
Revenind la ce semnaleaza andrei11 si yo3ies, pot exista 2 explicatii:
1. nu s-a dorit bulversarea calatorilor. Nu aveau cum sa simbolizeze faptul ca se va circula in ambele sensuri pe ambele linii si s-a preferat solutia "clasica", avand in vedere ca M4 va fi prelungita in curand (2-3 ani) si se va intra in normalitate.
2. poate totusi ca se va circula cu transbordare la 1 Mai, caz in care linia 1 va fi dedicata navetei 1 Mai-Bazilescu, iar linia 2 va fi dedicata sosirii de la/plecarii catre GdN2.
Varianta 2 mi se pare solutia mai logica de circulatie, fara SF-uri de gen "ambele linii in ambele sensuri". Ea a functionat cativa ani buni in Militari cand s-a construit statia Gorjului (se facea transbordare la Armata Poporului), de ce n-ar functiona si pe M4 ? Si, nota bene, Militariul genera mai multi calatori decat M4, la Armata Poporului nu exista macaz, iar pana la Politehnica (unde exista macaz si se intra in normalitate) este una din cele mai lungi interstatii, deci intervalele de succedare erau destul de mari in acele vremuri...La fel si M4, nu are nevoie de intervale mici, cu sau fara cele 2 noi statii.
Ar mai fi si varianta 3, a existentei unui macaz inainte sau dupa Bazilescu, insa pana acum nimeni n-a confirmat existenta lui si a santierului. Daca a fost executat, a fost executat "underground".
|
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Iun 2011 18:20:40 Titlul subiectului: |
144964 |
|
Avand in vedere urmatoarele observati facute astazi, ori se va circula in ambele sensuri, ori nu stiu ce sa mai zic:
Pentru inceput se definesc urmatoarele LINIA 1 - sensul de mers normal spre Parc Bazilescu si LINIA 2 sensul normal de mers spre Gara de Nord 2 luand ca referinta statia 1 Mai.
1 Plec din Basarab, ajung la 1 Mai pe Linia 1 se anunta in statia 1 Mai ca trenul isi continua mersul fara calatori, se debarca toti calatorii si trenul pleaca spre Parc Bazilescu (pe statia radio se comunica ceva de genul - Trenul 54 circula fara calatori la Parc Bazilescu fara oprire la statia Jiului)
2 In aproximativ 2 minute soseste tren de la Parc Bazilescu pe linia 2, se imbarca calatorii si pleaca imediat spre Gara de Nord 2.
3 Plec spre iesirea care da spre statia Grivita si observ ca dupa plecarea trenului spre Gara de Nord 2 Macazul este in abatare ca si cum ar urma sa traga urmatorul tren care vine de la Gara de Nord 2 la linia 2.
4 Cand urc la nivelul aparatelor de taxare observ monitorul pe care e reprezentata linia si macazurile si vad ca e diferit fata de ce stiam, daca inainte pe monitor apareau si macazurile de la Gara de Nord acum apar doar macazurile in X de la 1 Mai si doua linii lungi care eu cred ca sunt liniile pana la Parc Bazilescu si nu se vede nici un alt macaz.
Concluzii
Ori se va circula alternativ pe o linie sau pe alta la Parc Bazilescu cu retur pe aceiasi linie, ori exista un macaz la Bazilescu care nu apare pe acea schema care am vazut-o eu in statia 1 Mai.
P.S. Vin cu updateuri asa cum am promis si ma voi folosii de conventiile de mai sus.
Trenul care intra in statia 1 Mai la linia 1 venind de la GdN pleaca spre Parc Bazislescu de la linia 1 si se intoarce la linia 1, trenul care intra in statie la linia 2 venind de la GdN pleaca spre Parc Bazilescu de la linia 2 si se intoarce tot la Linia 2 de unde rezulta ca nu exista pachet de macaze la Parc Bazilescu si pe semne acesta va fi modul de circulatie spre Parc Bazilescu.
Deocamdata trenurile circula fara calatori pe distanta 1 Mai - Parc Bazilescu si se circula ''la cale libera'' prin ordin dat prin statia radio.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Iun 2011 18:47:18 Titlul subiectului: |
144966 |
|
Perfect corect...
|
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Sâm 25 Iun 2011 14:10:10 Titlul subiectului: |
144987 |
|
Din SEAP:
Citat: | Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
METROREX S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: STEFAN ROTARU , Tel. 021.319.36.01/5571 , In atentia: Stefan Rotaru- Director Tehnic si Investitii , Email: contact@metrorex.ro , Fax: 021.312.51.49 , Adresa internet (URL): www.metrorex.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Magistrala 4. Racord 2. PLS Zarea – Laminorului – Straulesti. Lucrari de structura galerie, statie si depou.
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Magistrala 4. Racord 2. PLS Zarea – Laminorului – Straulesti. Lucrari de structura galerie, statie si depou.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45234122-7 - Lucrari pentru metrou (Rev.2)
45221200-4 - Lucrari de constructii de tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45221250-9 - Lucrari subterane, altele decat tunelurile, puturile si pasajele subterane (Rev.2)
45234125-8 - Statie de metrou (Rev.2)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.10.2011
Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 375,000,000 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II. Informatii suplimentare
Nu este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt nu vizeaza reducerea termenului limita de depunere a ofertelor, prevazuta la art. 75(2) si 89(2) din OUG 34/2006.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 09:57 |
Uitandu-ma la codurile CPV, ar fi de dedus ca oamenii au deja intocmit SF, PT?
Si inca ceva: au publicat anunt de intentie, deci este de crezut ca doresc sa reduca durata procedurii de atribuire. Desi ei zic ca nu. Sa fie un nou contract pentru care sunt facute cartile dinainte?
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Lun 27 Iun 2011 13:39:57 Titlul subiectului: |
145049 |
|
O alta mare greseala, care va induce lumea in eroare:
Pe site-ul www.metrorex.ro la sectiunea planificare calatorie, apare in urmatorul fel, stiindu-se ca in statia Gara de Nord 2 nu exista pasaj de schimbare a magistralei, fara a fi obligat sa mai validezi calatoria din nou.
Se mai observa si lipsa statiilor dintre GN2 si Bazilescu, desi in celelalte situatii de mai sus, ele figureaza ca statii de tranzit...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.75 kb |
Vizualizat: |
de 10670 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|