Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 20:40:41 Titlul subiectului: |
139885 |
|
213, 214, 216, 220, 222, 223, 229 si 230.
|
|
Sus |
|
|
wisler
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 10 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 14:27:30 Titlul subiectului: Tatra KT4D 220 si 223 casat |
145167 |
|
Tatra KT4D 220 si 223 casat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
746.53 kb |
Vizualizat: |
de 20944 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
543.26 kb |
Vizualizat: |
de 20944 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
568.06 kb |
Vizualizat: |
de 20944 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 29 Iun 2011 19:19:59 Titlul subiectului: |
145177 |
|
Da, azi am fost pe la depou si am vazut cele doua KT4D-uri descompletate... ce putem spune decat adio 220 si 223
Altfel, daca unele tramvaie sunt casate, altele sunt revopsite: 207 si 218 au fost vopsite la fel si au primit reclame:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.37 kb |
Vizualizat: |
de 20922 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 01 Iul 2011 23:16:21 Titlul subiectului: |
145318 |
|
Zilele trecute am ramas mirat cand am vazut vagoanele 202 si 203 circuland... ma bucur ca mai circula si acestea.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 23 Aug 2011 08:24:35 Titlul subiectului: |
147866 |
|
KT4D 221 arata bine, la fel si cel care poarta reclama la Zahar Diamant, nu-i stiu numarul de parc.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
156.79 kb |
Vizualizat: |
de 20614 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
darius_somolan
Data înscrierii: 15/Dec/2009 Ultima vizita: 31/Mar/2024 Mesaje: 73 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 10 Sep 2011 10:37:29 Titlul subiectului: |
148397 |
|
Se pare ca tramvaiul 210 a iesit pe traseu la capat linie Pod C.F.R. pentru reparatiile ce se fac la linia de tramvai. 210 sta pe linia abatuta la Pod C.F.R., probabil pentru a-i ajuta pe muncitori sa testeze linia.
|
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Sep 2011 07:26:11 Titlul subiectului: |
148504 |
|
210 nu-i ajuta la nimic. Fiindca nu e in stare de functionare, a fost impins de un alt vagon pana la capatul Pod CFR. In 210 sunt tinute uneltele muncitorilor si deserveste si postul de vestiar. Daca iti aduci aminte, anul trecut plugul 43 era la capat tot din aceasta cauza.
|
|
Sus |
|
|
darius_somolan
Data înscrierii: 15/Dec/2009 Ultima vizita: 31/Mar/2024 Mesaje: 73 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 13 Sep 2011 21:35:59 Titlul subiectului: |
148568 |
|
pisti91 a scris: | Daca iti aduci aminte, anul trecut plugul 43 era la capat tot din aceasta cauza. | Am gasit acea poza, in poza apare si tramvaiul 42-142 Tatra T4D.
In aceasta poza 43 (plugul) deservea acelasi rol ca si 210 acum.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.8 kb |
Vizualizat: |
de 20357 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
wisler
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 10 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 23 Sep 2011 11:20:42 Titlul subiectului: Au inceput sa taie KT-urile |
148909 |
|
Asa arata acum:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
264.74 kb |
Vizualizat: |
de 20202 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
237.1 kb |
Vizualizat: |
de 20202 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 17 Dec 2011 19:44:57 Titlul subiectului: |
151104 |
|
Văzând o postare anterioară un pic încurcată referitor la tramvaiele oprite, încerc să vă fac o listă cu KT4D-urile casate și separat cu cele oprite momentan.
În ordine cronologică:
(231) ex BVG 219 002 ex BVG 724 002 (Fahrschulewagen)
casat în 2001 vagon neînmatriculat folosit pentru donor de piese.
205 ex BVG 219 009-5 casat în mai 2005
211 ex BVG 219 064-1 casat în mai 2005
212 ex BVG 219 024-8 casat în mai 2005
219 ex BVG 219 155-4 casat în mai 2005
229 ex LVB1307 ex BVG 219-319-5 casat în mai 2005
200 ex BVG 219-186-8 casat în februarie 2008
201 ex BVG 219-154-6 casat în iunie 2008
209 ex BVG 219-054-5 casat în septembrie 2008
220 ex BVG 219-153-8 casat în iunie 2011
223 ex BVG 219-006-3 casat în iunie 2011
Vagoanele oprite:
210, 213, 214'' (ex 222), 216, 230 (vagon ȘCOALA).
Pentru cei care sunt fascinați de numere:
Ce legătură este între vagoanele 229, 230, 231?
Cu toate că 229 inițial a fost pus în circulație la Leipzig în 1986 a ajuns la Berlin de acolo la Oradea însă aceste trei vagoane sunt vagoane fabricate consecutiv adică 230 (serie 164 438), 231 (serie 164 439) și 229 (serie 164 440), din păcate doar 230 mai există...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2012 19:16:53 Titlul subiectului: |
152476 |
|
Tatre KT-4D din 1998 (sursa: http://www.shugotram.jp )
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.9 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.62 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
55.49 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.88 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.65 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.52 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.49 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.89 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.01 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.97 kb |
Vizualizat: |
de 19528 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2012 19:17:48 Titlul subiectului: |
152477 |
|
... si din 2003 (aceeasi sursa):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.18 kb |
Vizualizat: |
de 19527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.5 kb |
Vizualizat: |
de 19527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.44 kb |
Vizualizat: |
de 19527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.2 kb |
Vizualizat: |
de 19527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.72 kb |
Vizualizat: |
de 19527 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
pisti91
Data înscrierii: 28/Mai/2008 Ultima vizita: 07/Iun/2016 Mesaje: 89 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 02 Mar 2012 17:07:23 Titlul subiectului: |
153693 |
|
Vagonul 204 a aparut azi intr-o noua schema de vopsire, acum e alb cu dunga albastra (cum e 208). Ma intreb, 208 va fi revopsit iar reclama de Diamant va fi pus pe 204?
|
|
Sus |
|
|
gabi-737
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 15/Iun/2021 Mesaje: 196 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 06 Mar 2012 09:41:55 Titlul subiectului: |
153829 |
|
Doua KT-4D din iarna asta pe o zapada cum rar a mai fost la Oradea:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
766.15 kb |
Vizualizat: |
de 19190 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
621.93 kb |
Vizualizat: |
de 19190 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
655.9 kb |
Vizualizat: |
de 19190 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 02 Mai 2012 00:39:18 Titlul subiectului: |
155459 |
|
De cateva saptamani vagoanele 222'' (ex 214) si 228 au fost retrase alaturi de 213 si 216 si 230. Insa nu l-am vazut pe 210...
|
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 02 Mai 2012 14:05:27 Titlul subiectului: |
155466 |
|
Vagoanele 210 si 214 vor fi casate. Azi au fost mutate caroseriile in curtea din spatele depoului. Am vazut de asemenea ca garniturile 21+121 si 24+124 au fost decuplate. Remorcile nu le-am vazut.
Era clar ca 222 si 228 vor fi oprite, caci n-au mai circulat de anul trecut. Nu stiu ce va fi cu 221; nici acel vagon n-a iesit demult.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 02 Mai 2012 20:31:46 Titlul subiectului: |
155476 |
|
Da, intre timp, fara sa citesc postarea ta, am dat si eu de sectiunile A si B a 210 si 214".
Vineri 214 era deja fara usi si una din lampi, dar nu am percutat ca de fapt este un proces de casare, nu de RK.
Descriere: |
214" (ex 222) in timpul casarii (schrott) 27.04.2012 |
|
Mărime fișier: |
111.85 kb |
Vizualizat: |
de 18817 ori |
|
Descriere: |
214" & 210 wrecked 02.05.2012 |
|
Mărime fișier: |
182.64 kb |
Vizualizat: |
de 18815 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.01 kb |
Vizualizat: |
de 18815 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 03 Mai 2012 08:14:55 Titlul subiectului: |
155480 |
|
Niste poze cu 21-121 si 24-124 in starea actuala, spre casare, se poate?Bineinteles la sectiunea corespunzatoare...
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
street_boy909
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 24/Ian/2022 Mesaje: 13 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 06 Mai 2012 13:01:04 Titlul subiectului: Se caseaza?! |
155537 |
|
Am si eu o nelamurire. De ce se caseaza aceste tramvaie avand in vedere ca majoritatea sunt intr-o stare mai mult sau mai putin buna, cu atat mai mult ca se achizitioneaza alte vechituri. Va rog sa ma lamuriti si pe mine
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 07 Mai 2012 22:10:02 Titlul subiectului: |
155564 |
|
street_boy909 a scris: | Am si eu o nelamurire. De ce se caseaza aceste tramvaie... |
Casarea este finalul procesului scoaterii din uz al unui tramvai. Acest proces are anumite etape si motive. Motive pot fi
- uzura fizica a mai multor piese;
- uzura elementelor portante ale caroseriei (sasiu) ce nu permite mentinerea in circulatie (sau cu jargon "la strada");
- orice defectiune ce pericliteaza siguranta circulatiei si evident a pasagerilor (ex.: frana);
- un defect ce nu se poate repara (lipsa piese de schimb);
- o defectiune care impune costuri prea mari de reparatie;
- defectiune persistenta (se arde motorul de multe ori);
- scaderea fiabilitatii vagonului (zile active in scadere, zile inactive in crestere, gradul de dispoibilitate in scadere, fiecare avarie survenita pe traseu implica blocarea traficului pana la remedierea problemei sau remorcarea/impingerea vagonului imobilizat, ceea ce afecteaza negativ imaginea firmei in perceptia pasagerilor pe care ii poti pierde);
- deteriorarea ca urmare a unui accident grav, reparatia caruia ar impune costuri nejustificat de mari;
- nevoia de donor pentru piese de schimb (lipsa piese la vagoanele in stare mai buna);
- oportunitatea achizitionarii de vagoane in stare mai buna atunci unele vagoane se trec in rezerva activa;
Toate aceste motive duc la imobilizarea definitiva a vagonul o incepand o etapa noua, dupa care se caseaza (se recupereaza orice piesa de pe el si ce ramane se valorifica ca fier vechi) si se scoate din evidentele contabile,
|
|
Sus |
|
|
street_boy909
Data înscrierii: 22/Mar/2008 Ultima vizita: 24/Ian/2022 Mesaje: 13 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 10 Mai 2012 09:22:34 Titlul subiectului: |
155594 |
|
Merci pentru lamurire Zsizsi.
Care este costul celor aduse din Germania sau de pe alte meleaguri?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 13 Mai 2012 10:58:41 Titlul subiectului: |
155634 |
|
Nu detin informatie despre pretul de achizitie al ultimelor vagoane. In orice caz cert este, ca ele au fost cumparate de la o firma intermediara din Germania, care le-a transportat din Magdeburg in portul din Brandenburg in 2 transe (vagoanele remorca in 2008 vagoanele motor in 2010) (costuri de transport), acolo le-a tinut 2 respectiv 4 ani... (alte costuri cu chiria suprafetei ocupate). Fiind comerciant are si el un adaos. OTL a licitat aceste vagoane, adica a delegat o firma terta sa i le furnizeze. Firma castigatoare si ea o societate comerciala cu orientare spre profit si-a pus un adaos comercial... Deci in principiu in 2008 daca exista aceasta nevoie de achizitie (dar nu exista, pentru ca tocmai atunci au fost cumparate ULF-urile), aceste vagoane remorca precis se puteau aduce mai ieftin direct de la firma exploatatoare, adica MVB... oricum la ora actuala nu se gasesc vagoane renorca B4D disponibile.
|
|
Sus |
|
|
danla
Data înscrierii: 19/Apr/2011 Ultima vizita: 01/Dec/2020 Mesaje: 5 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 14 Mai 2012 22:03:17 Titlul subiectului: Tramvaie second hand |
155655 |
|
street_boy909 a scris: | Care este costul celor aduse din Germania sau de pe alte meleaguri? | Extras din Hotararea Consiliului Local Oradea:
Se mandatează SC Oradea Transport Local SA pentru derularea negocierilor in vederea achiziției celor 4 garnituri de tramvaie second-hand si a unei remorci de tramvai second-hand identificate prin Raportul privind solicitarea achiziției de tramvaie nr. 15351/21.11.2011 - anexa nr. 2 la prezenta hotărâre, in limita sumei maxime de 60.000 eur, sumă la care se vor adăuga cheltuielile de transport
La cat s-a ajuns in final, inca nu stiu.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 15 Mai 2012 06:27:59 Titlul subiectului: |
155657 |
|
Duminica am observat ca vagonul 221 a fost tras pe linia vagoanelor oprite (222 , 230, plug 44). iar in spatele lui a fost tras garnitura 8-108 care nu a mai iesit de o saptamana pe traseu.
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 15 Mai 2012 10:17:27 Titlul subiectului: |
155665 |
|
Zsizsi, se poate niste poze cu aceste garnituri trase pe dreapta?
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
|