Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Linia de tramvai din CUG - amintiri si sperante
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1003
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 15:56:23    Titlul subiectului: 280 144777

Declarație de presă a Primarului Gheorghe Nicihta după semnarea contractului de finanțare ! Very Happy

Citat:
Urmeaza sa intocmim documentatia pentru licitatie , sa scoatem aceasta lucrare la licitatie pentru executie , [...] probabil ca in toamna acestui an am putea sa incepem si lucrarile in zona Podu Ros-Nicolina !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 20:57:46    Titlul subiectului: 144798

Nu stiu cum arata proiectul in totalitate si probabil e si tarziu sa se mai schimbe ceva in el, dar nu era mai bine daca se trecea linia pe marginea strazii avand in vedere lucrarile de anvergura ce se vor realiza?
Astfel ar putea merge linistite si tramvaiele si soferii si nici refugiile nu vor mai fi in mijlocul drumului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 21:07:11    Titlul subiectului: 144799

Eu nu inteleg de ce trebuie sa gasim solutii de ascuns transportul public pe dupa pomi, pentru a face viata usoara soferilor. Soferii nu trebuie sa confunde strazile unui oras cu autostrazile sau pistele de formula n. Din cate stiu din proiectul initial (voi vedea daca s-a pastrat ideea in final) tramvaiul va rula in cale proprie si, mai mult decat atat, zona respectiva va fi dedicata si autobuzelor si vehiculelor de interventie de urgenta (salvare, pompieri, politie).

Citat:
Transportul public va fi organizat pe banda din mijloc, destinata si liniei de tramvai. Statiile pentru transportul public vor fi comune, atat pentru tramvaie, cat si pentru celelalte mijlooace de transport, ele avand o lungime de 50m prevazute cu peroane si garduri de protectie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 21 Iun 2011 21:35:05    Titlul subiectului: 144802

Ma bucur la auzul acestei vesti. Sper doar ca reabilitarea caii de rulare sa fie facuta tot de Martin Rose sau daca nu de ei, macar cu aceeasi solutie tehnica pe care au utilizat-o acestia.

Asadar nu ne mai ramane decat sa asteptam demararea lucrarilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 04:52:58    Titlul subiectului: 144808

Dar cine a zis sa il ascundem pe dupa pomi? Si oricum, primul gand a fost ca este mai usor de realizat un culoar doar pentru mijloacele de transport in comun in acest fel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 09:11:51    Titlul subiectului: 144829

E greu. Romanii nu inteleg conceptul de transport in comun. Isi inchipuie ca orice tramvai/autobuz in plus pe strada creeza aglomeratie.Insa uita ca in a acel tramvai/autobuz sunt 40 de oameni care daca ar trebui sa mearga cu masinile personale ar crea de 5 ori mai mult trafic. Asta ca si raspuns unui articol aparut astazi in Ziarul de Iasi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 09:28:24    Titlul subiectului: 144830

Sa il si citim:

Ziarul de Iasi a scris:
Linia noua
Autor: Radu MESNITA

Refacerea vechiului traseu de tramvai catre CUG va da peste cap circulatia in jumatate din oras.

Mai tineti minte tramvaiele de pe linia 9? Au circulat pe vremea cind strazile Iasului nu gemeau de autovehicule, ca astazi, si s-au bucurat de o audienta-record, mai ales in orele de virf, cind vatmanii nici nu mai puteau inchide usile si erau nevoiti sa mearga asa prin oras, cu teama sa nu pice vreunul dintre cei agatati de bare. Cascadoriile au tinut pina cu 15 ani in urma, si asta nu pentru ca devenisera mai bune conditiile de calatorie, ci din cauza subrezeniei pasajului Nicolina. Asta s-a invocat atunci pentru desfiintarea traseului 9. Intre timp, traficul auto
a crescut consistent, iar podul a ramas nereparat. Singurele interventii au vizat covorul de asfalt, topit in fiecare vara din cauza caldurii, si deteriorat in fiecare iarna
din cauza materialului antiderapant imprastiat cu generozitate. Pasajul este unul din motivele pentru care reabilitarea liniei 9 va fi mai scumpa decit toate celelalte modernizate pina acum: 20 de milioane de euro, din care jumatate se vor duce pe calea de rulare si in consolidarea pasarelei, iar restul - in refacerea strazii din Podu Ros pina la capatul orasului (asfalt, trotuare si pista pentru biciclete).

Visul Primariei nu se opreste aici. Dupa "indreptarea" liniilor de tramvai, ar urma achizitionarea de vehicule noi, ale caror costuri sint cuprinse in proiectul mai larg de modernizare a transportului in comun, in valoare de 400 de milioane de euro. Proiectul a suscitat controverse la initierea lui, pe motiv ca Municipalitatea cheltuieste prea multi bani pe reabilitarea liniilor de tramvai, in loc sa fi optat pe anumite trasee pentru troleibuze - la fel de fiabile, dar mult mai usor de intretinut.

Zarurile au cazut insa dupa cum au dorit edilii orasului, iar banii s-au dus
exclusiv pe asfalt, pavele si linii de tramvai. Chiar ieri, Primaria a batut palma pentru contractul de finantare a "santierului Nicolina", documentatia fiind practic gata. Urmeaza licitatia, care probabil va fi mai corecta decit cele de pina acum, dat fiind ca intr-un capitol vecin de finantare (Axa 2 a Programului Operational Regional, POR - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport) Comisia Europeana a inceput sa intrebe insistent cum s-au cheltuit fondurile europene, in unele cazuri - inclusiv la Iasi - ajungindu-se chiar la suspendarea temporara a platilor. Tramvaiul iesean se afla in Axa 1 a aceluiasi Program Operational Regional.

Dincolo de banii investiti, la fel de importante ramin parerile iesenilor, adica ale acelora care nu au fost consultati inainte ca fondurile destinate infrastructurii de transport
sa vizeze doar tramvaiele. Mai multi locuitori din cartierele Nicolina si CUG si-au manifestat deja pe site-ul ziarului nemultumirea privind "aglomerarea" traficului prin refacerea liniei 9. Teama de ambuteiaje este intemeiata, pentru ca, pe unele portiuni, calea de rulare devenise a doua banda pentru masini
. In curind, ea va fi blocata pe alocuri de refugiile obligatorii. Iar cea mai mare bataie de cap, testul final pentru intreaga investitie, va fi reconfigurarea intersectiei Podu-Ros pentru accesul tramvaielor din patru directii. Sorin Oprescu sigur ar recomanda un pasaj.

Taxati-l asa cum merita!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 10:04:54    Titlul subiectului: 144833

Mai baieti, am tot incercat sa ma abtin sa raspund acestor comentarii insa voi tot timpul omiteti ceva. Eu sunt foarte bucuros ca tramvaiul va fi reintrodus in zona pentru ca e mai spatios si da rateuri mai rar decat autobuzele insa nu trebuie sa neglijam deloc traficul auto pentru ca un proprietar de masina plateste impozit si pentru unii masina e vitala pentru paine de zi cu zi.
Greseala majora pe care voi o faceti consta in faptul ca tot timpul pomeniti de conditiile de transport din vest dar nu comparati si calitatea pe care vestul o ofera. In urma cu 2-3 saptamani citeam o declaratie a cuiva care e implicat direct in calitatea transportului in comun ca mijloacele de transport din Iasi nu au nevoie de aer conditionat pentru ca statiile sunt dese si aerul cald ar intra imediat in habitaclu. Poate ca asa e insa daca vara ajungi la munca transpirat complet si puti toata ziua din cauza ca autobuzul era incins sau iarna racesti de 2-3 ori si cheltui 60-80 de RON pe pastile de fiecare data, ajungi la concluzia ca mai degraba iti cumperi o masinuta mica si ieftina, cu AC si caldura, si te simti confortabil desi trebuie sa suporti ambuteiaje. Aici se mai adauga situatiile dese in care un mijloc de transport in comun are o problema si automat timpul de asteptare creste semnificativ.
De asemenea, pentru cetateanul platitor de taxe, faptul ca transportul in comun are foarte multe probleme care duc la un nivel ridicat de insatisfactie din anumite cauze nu e o scuza, el stie ca da 1.9 lei pe o calatorie si are pretentii.
Daca vreti neaparat eu pot scrie cel putin 10 argumente care sa va arate de ce oamenii prefera masina de multe ori dar va las pe voi sa va ganditi.
Va rog incercati sa va inchipuiti ca nu sunteti angajati ai firmelor de transport in comun, ganditi-va ca nu stiti de planurile municipalitatii de a moderniza transportul in comun, exact asa cum sunt cetatenii care platesc un bilet destul de scump, si analizati obiectiv situatia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 10:25:32    Titlul subiectului: 144835

Conditiile din Iasi sunt cele pe care iesenii si le-au facut singuri cu gandirea lor. Ti-am explicat de nenumarate ori asta.

Sper ca nu afirmi despre o persoana care si-ar permite o masina, dar totusi foloseste transportul public, ca nu a atins inalte standarde de viata si de aia se umileste sa mearga cu jegurile RATP. Conditiile sunt cele care sunt fix din cauza bizonismului celor care si-au bagat picioarele in el de transport public dupa ce "s-au ajuns".

Cat despre existenta castigata cu ajutorul sofatului, fii serios, in Vest crezi ca nu se desfasoara aceleasi activitati ca si aici? Diferenta e ca acolo unde nu e musai, lumea e suficient de destupata la minte cat sa nu-si dea cu stangul in dreptul. Cred ca esti constient ca la noi se foloseste masina personala in proportie covarsitoare in mod aiuristic si din bizonism. Daca ti-as povesti despre campania de promovare a transportului public in scoli si universitati (prin CIVITAS), te-ar soca sa afli cat de crunt e bizonismul.

Cu aerul conditionat fii de asemenea pe pace, cand va fi sa fie, va fi si el. Asa cum vor fi multe altele, insa in ritmul pe care ni-l permite situatia in care ne aflam (sa nu ma faci sa-ti prezint iar cauzele!).

A, pana in urma cu putini ani nu lucram in transportul public si, crede-ma, exact la fel gandeam, asa ca te rog sa ma lasi cu stereotipul asta cu "lucrezi in cutare loc, de aia privesti lucrurile asa, incearca sa privesti din perspectiva noastra, a muritorilor de rand". Si inca ceva: folosesc transportul public si acum la fel cum il foloseam si inainte de a ma angaja la RATP, si la fel il voi folosi si de-acum incolo, adica aproape in totalitatea situatiilor. Si nu pica nimic de pe umeri, te asigur!


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Mie 22 Iun 2011 10:35:19, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 10:35:11    Titlul subiectului: 144837

Total de acord cu tine radub, efectele lipsei de civilizatie din acest oras se vad in mod direct si asupra transportului in comun.
Dar repet ce am zis si mai sus, multi isi cumpara masini si stau in ambuteiaje din cauza ca vara mor de cald, iarna crapa de frig, sunt calcati pe papucii pe care abia i-au dat cu crema, etc.
Eu inteleg faptul ca modernizarea dureaza mult si necesita investitii imense, insa eu citesc acest forum zilnic si sunt la curent cu ultimele noutati dar populatia nu e informata si simte doar ca transportul se degradeaza pe zi ce trece. De exemplu, cand s-au inceput lucrarile la calea de rulare din zona Billa, mi-a zis un trecator alaturi de care stateam in statie ca s-a sapat pentru a scoate complet sina si tramvaiele din zona Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 10:38:35    Titlul subiectului: 144839

Si eu am mers, merg si voi mai merge in conditiile descrise, pentru ca stiu sa nu-mi tai singur craca de sub picioare! Va fi si mai bine, eu unul stiu ca in directia asta muncesc aici...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Igor



Data înscrierii: 08/Dec/2007
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 94
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 11:20:44    Titlul subiectului: 144844

Din cate stiu numai o singura persoana e angajata sau are in vreun fel sau altul legatura cu RATP. Restul suntem oameni care au doar calitatea de a fi (sau nu) clienti ai acestui transport in comun. Nu trebuie neglijat traficul auto dar trebuie favorizat transportul in comun asa cum s-a facut si se face peste tot. Nu suntem noi(ca si oras) singurii nebuni care fac acest lucru. Nu am auzit in alte tari sa se planga nimeni de initiative de a imbunatati/expanda transportul in comun sub oricare forma ar fi el. Si chiar asta e scopul pana la urma, sa reducem numarul de masini de pe strazi cu cat de mult se poate. Vezi tot felul de orase(nu in Romania) unde daca vrei sa intri (cu masina personala) in zonele centrale trebui sa platesti o taxa speciala, etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MIXIX



Data înscrierii: 03/Mar/2010
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 83
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 11:28:22    Titlul subiectului: 144845

Timpenia ca se scot sinele de tramvai de tot in zona Vointa - Billa am auzit-o si eu in lunile cit s-a lucrat acolo. Cunoscind mult mai bine proiectul ma cruceam de fiecare data.
Daca am lasa deoparte zvonurile, mindria nejustificata si conceptiile unora care s-au imbogatit rapid in tranzitie si se vad acum superiori tuturor am avea mai mult de cistigat. Cei de afara, la care ne raportam foarte des, au reusit acest lucru si de aceea investesc in transportul public in comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
drooopy



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Dec/2023
Mesaje: 35
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 15:57:01    Titlul subiectului: 144866

Vad ca in ceea ce priveste informarea s-au pus la punct. Astfel de afise sunt puse la fiecare scara. Stie cineva daca grecii de la Themeli mai au voie sa participe la vreo licitatie?


IMG062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  494.09 kb
 Vizualizat:  de 15127 ori

IMG062.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 18:54:56    Titlul subiectului: 144875

Evident, nimeni nu le poate interzice asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
redeme



Data înscrierii: 12/Apr/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 20:45:14    Titlul subiectului: 144879

În sfârșit, sperăm să nu fie probleme(știm noi...) la licitație.

Cât despre transportul public în general, ei bine, aici se omite faptul că în Vest există și alte mijloace de transport public mult mai rapid(metrou, trenuri suburbane, etc.).

Și da, problema principală, cel puțin pentru mine, este timpul: cu autobuzul(mai ales dacă e plin! vb. de ore de vârf, cum ar fi dimineața, când timpul chiar contează) faci mult mai mult pe aceași distanță decât cu mașina/taxi. Dacă frecvența autobuzelor(43, 43b și 41/41b) ar fi și mai mare, problema s-ar rezolva în mare parte...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Iun 2011 21:29:21    Titlul subiectului: 144882

Evident, masina personala nu opreste in statii, dar circula cot la cot cu autobuzul. Iar taxiul e si culmea incalcarii regulilor de circulatie.

Hai sa fim seriosi cu intervalele de urmarire (frecventa e altceva). Pe 41 ai la orele de varf 24 de masini in timpul scolii. Vezi o planificare dintr-o astfel de perioada si calculeaza intervalul de urmarire. Autobuzele iti ajung greu in statie pentru ca zac blocate in trafic, unde - cum ti-am spus mai sus - circula cot la cot cu restul masinilor. Iar cand ajung, in sfarsit, in statie, iti mai stau blocate si de aglomeratia de acolo, generata de faptul ca traficul ne da peste cap graficele. Incercati sa intelegeti ca ceea ce voua vi se pare o problema minora, de fapt unei regii de transport ii da enorm de multa bataie de cap. De aceea, cei care aveti masini, rupeti 5 secunde din timpul vostru pretios si lasati mijloacele de transport sa treaca, chiar daca absurdul romanesc le forteaza sa va dea ele voua prioritate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
redeme



Data înscrierii: 12/Apr/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iun 2011 06:41:37    Titlul subiectului: 144891

Da, la 41/41b(ei bine, 41b e mai mereu aglomerat dimineața, oricâte autobuze ar fi pe traseu) situația e mai OK. E interesant că mereu văd 2-3 mașini noi dinspre garaj intrând pe traseu(ducându-se spre capăt).

E clar că Primăria ar trebui să ia măsuri de fluidizare a traficului în zonele cu probleme. Una dintre ele este chiar Pasajul Nicolina. Dacă se va implementa soluția propusă în proiect, deja mă gândesc cu groază la mașini mici mergând pe banda nedestinată lor... E greu, pentru că e în primul rând o problemă de mentalitate!

Dar așa a fost întotdeauna, mai mult sau mai puțin: trenul, în primii ani de existență a fost privit ca ceva „de-a necuratului”, oamenii aruncau cu pietre sau punea pietre pe șine, în alte țări scoteau calea ferată etc.

Dar aici nu-i numai problema Regiei, ci mai ales a Primăriei, cea vinovată de altfel de deficiențele actuale(păi, da' de unde au venit dubele alea, din aer așa? Very Happy încă puțin și-am fi rămas fără transport public civilizat de orice fel)

De „Coridorul Green Light” ce se mai aude?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 23 Iun 2011 06:52:01    Titlul subiectului: 144892

redeme a scris:
E interesant că mereu văd 2-3 mașini noi dinspre garaj intrând pe traseu(ducându-se spre capăt).

Ranforsari, masini venite de la alimentare, masini care ies in locul altora care s-au defectat sau care revin pe traseu dupa reparare. In plus, dimineata iesirile se fac progresiv, nu toate deodata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 07:41:17    Titlul subiectului: 145211

Stie careva ce s-a discutat la acea intalnire cu primarul in cartierul Nicolina? Ma refer aici desigur la parerea oamenilor din zona in legatura cu reluarea transportului cu tramvaiul si mai ales deranjul din viitor pana va fi totul gata.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 07:54:19    Titlul subiectului: 145216

Din ce am citit in ziare, problemele ridicate tineau mai mult de chestiuni legate de asociatiile de proprietari, respectiv turnatorie intre vecini. Nicidecum probleme ce tin de comunitate.

Important e ca la final zona va arata in sfarsit decent. Asta nu se poate face fara deranj. De asemenea, locuitorilor din Nicolina-CUG care folosesc transportul public (inclin sa cred ca majoritari) li se va oferi posibilitatea de a circula in conditii mai bune, fara a se mai inghesui in autobuzele vesnic insuficiente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 08:10:29    Titlul subiectului: 145219

Sincer mi-ar placea sa vad la CUG II un terminal multi-modal (ca tot e la moda termenul) unde sa se intalneasca tramvaiele cu autobuzele si microbuzele inter- si intra-judetene (poate in perspectiva zonei Metropolitane). Sa se faca acolo o parcare supraetajata (cum se doreste la Baneasa la capatul lui 5) si oamenii sa-si continue drumul in oras cu transportul in comun. La fel s-ar putea face in Pacurari, doar ca in CUG ar fi loc mai mult de cand Fortus e pe butuci. S-ar mai descongestiona traficul. Evident ar trebui impuse restrictii, Primaria sa impuna si Politia sa-si faca treaba etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 08:19:53    Titlul subiectului: 145221

Ce pot sa-ti spun pentru CUG II deocamdata e ca se vor mentine cele doua linii din rond.

Sunt de acord ca ar fi trebuit gandit un terminal intermodal pentru transferul intre transportul periurban si cel urban, cu limitarea celui periurban cu acces prin acea zona la capatul din CUG II al orasului. Nici un P+R nu ar fi stricat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rhadoo



Data înscrierii: 16/Ian/2008
Ultima vizita: 29/Noi/2023
Mesaje: 124
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 18:49:47    Titlul subiectului: 145248

Se va mentine rondul vechi? Pentru reluarea mai rapida a circulatiei, s-ar putea utiliza rondul vechi pana cand se va reabilita tot traseul (Selgros-CUG II)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
redeme



Data înscrierii: 12/Apr/2011
Ultima vizita: 31/Mai/2018
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 22:34:30    Titlul subiectului: 145265

Păi crezi că se poate circula prin Rondul Vechi fără linie reabilitată? Iar ca să mai reabilitezi în plus, costă... Dar vom vedea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community