Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

M4: Gara de Nord - 1 Mai - Laminorului - Straulesti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 29, 30, 31  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2011 15:54:18    Titlul subiectului: 145052

Eu nu pricep cum de statia Gara de Nord reprezinta "statie de legatura" cu Magistrala 4. Este similar situatiei in care as cobori la Unirii 1 ca sa iau metroul de la Universitate, de dragul plimbarii, prin urmare taxez de doua ori. Dupa mine, ori angajatii Metrorex (care se ocupa de grafica) nu sunt destul de bine supravegheati de directorul Udriste, ori se intentioneaza intr-adevar realizarea unui veritabil pasaj de legatura, prin mutarea unei parti din taxatoare, cabine etc... Totusi, as prefera pastrarea unicei legaturi la Basarab, pentru a evita supraincarcarea statiei Gara de Nord, care si asa devine cutie cu sardele atunci cand soseste vreun tren mai important...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Iun 2011 18:23:11    Titlul subiectului: 145057

Evident la GdN nu exista nici o legatura, nu este nicio statie de corespondenta, nici nu va fi in vecii vecilor, este unul dintre multele abuzuri ale lui Udriste si a acolitilor. Abuz mi se par si noile harti lipite prin trenuri care indica magistrale fantastice care se vor pune in circulatie multi ani de acum incolo, daca se vor pune vreodata.
Azi m-am plimbat putin pe M 4. Se circula cu 4 TEM - uri, un TEM fiind format din 3 REM - uri ! - probabil "cap de serie" sa nu se incurce cei de la siguranta circulatiei. Frecventa intre 6,5 minute si 10,5 minute. La 1 Mai era distractie mare, se incurca lumea intr-o veselie, m-am prins, nimeni nu asculta indicatiile din megafoane. Evident s-a mers "normal" intre GdN 2 si 1 Mai si fara calatori intre 1 Mai si Parc....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 30 Iun 2011 14:07:07    Titlul subiectului: 145243

Aceasi inducere in eroare este si pe hartile din IVA, unde scrie pasaj de corespondenta intre GN1 si GN2; Pe hartile din BM la fel este figurat ca o corespondenta normala.

Daca nu au in plan sa faca o corespondenta normala, de ce nu le figureaza in asa fel incat sa fie distincte?

In afara gasesti peste tot, semne si figurari pe harti a.i. sa intelegi din prima, si fara sa cunosti sistemul, oriunde ai vrea sa ajungi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Iul 2011 11:29:03    Titlul subiectului: 145289

Pe site-ul Metrorex scrie ca incepand cu 1 iulie, Jiului si Parcul Bazilescu vor fi deschise traficului de calatori. Azi e 1 iulie. Very Happy Are cineva informatii daca s-a deschis tronsonul?
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Iul 2011 12:08:56    Titlul subiectului: 145290

S-a deschis.
Nu se circula in pendula.

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 01 Iul 2011 12:25:10    Titlul subiectului: 145293

Daca nu in pendula, atunci de la 1 Mai se pleaca alternativ pe ambele fire catre Parc?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 01 Iul 2011 12:35:52    Titlul subiectului: 145295

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/statii_metrou-cartela-premier-Boc-Jiului-Parc_Bazilescu_0_509349275.html

"S-au deschis stațiile de metrou Jiului și Parc Bazilescu. Vezi cum premierul Boc nu a știut să folosească cartela de metrou

1 iulie 2011

Autor: Raluca Curteanu

Premieru s-a încurcat la introducerea cartelei de metrou în aparatul de validare

Azi-dimineață, directorul Metrorex Gheorghe Udriște a inaugurat cele două stații de metrou în prezența premierului Emil Boc și a ministrului Transporturilor Anca Boagiu.

La stația Jiului premierul Emil Boc nu a știut să folosească cartela de metrou și a fost ajutat de directorul Metrorex pentru a putea pătrunde pe peron. În aceste stații biletele se cumpără direct de la aparat, cu cardul , cu monede sau bancnote, fără însă ca mașinăria să dea rest.

De asemenea, cele două stații beneficiază de un sistem modern de validare a cartelei, sistem care însă încurcă puțin călătorii deoarece și intrarea și ieșirea se face prin porți asemănătoare.

Construcția stațiilor a început în anii ’80, dar lucrările au fost abandonate. Pentru amenajarea noilor stații s-au investit aproximativ 375 de milioane de lei, în ultimii doi ani, de când au fost reluate lucrările

Șeful Guvernului a apreciat că finalizarea acestui proiect va ajuta la fluidizarea traficului în Capitală și poate fi considerată drept o dovadă că Bucureștiul reprezintă pentru guvern "un obiectiv prioritar" de investiții.

"Guvernul va continua lucrările la alte tronsoane, respectiv Drumul Taberei și legătura cu aeroportul Otopeni, o parte dintre lucrări urmând să fie demarate chiar în acest an", a spus Boc.

Stațiile Jiului și Parc Bazilescu au o lungime de 2,62 km cale dublă de metrou. După această investiție, lungimea rețelei de metrou din București a crescut la 68,6 kilometri cale dublă, cu 51 de stații.

În prezent, magistrala 4 de metrou are patru stații (Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivița și 1 Mai).

Trenurile vor circula la un interval de 8 minute, iar în următorii cinci ani nu vor exista spații comerciale în incinta stațiilor, întrucât se află în perioada de garanție."

__________________________________

Cateva nedumeriri:

- De asemenea, cele două stații beneficiază de un sistem modern de validare a cartelei, sistem care însă încurcă puțin călătorii deoarece și intrarea și ieșirea se face prin porți asemănătoare.

Aaaa, adica cum ?!?

- Trenurile vor circula la un interval de 8 minute, iar în următorii cinci ani nu vor exista spații comerciale în incinta stațiilor, întrucât se află în perioada de garanție."

Asta-i buna... Rolling Eyes

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 16/Noi/2020
Mesaje: 633
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 13:52:24    Titlul subiectului: 145353

Se circula fix in pendula; inainte de intrarea in statia 1 Mai dinspre Gara exista o incrucisare. O chestie interesanta: dupa iesirea din statia 1 Mai spre Bazilescu, pe dreapta tunelului, exista un ciot, iar la gura ciotului, o placuta pe care scrie "SPRE OTOPENI" Very Happy
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 16:12:55    Titlul subiectului: 145357

Am vizitat si eu astazi noul tronson. A fost o experienta cat se poate de placuta, mirosul de nou si traficul redus de calatori contribuind la acest aspect. Very Happy

- Este destul de derutant modul in care se circula si in continuare cred ca era mult mai bine sa faca un macaz la Bazilescu, mai ales in conditiile in care Laminorului si Straulesti vor ramane doar pe harti multi, multi ani. Practic, pe oricare dintre linii poate sa vina metrou in orice directie...

- De la Jiului se poate vedea foarte clar metroul care stationeaza la Bazilescu iar calatoria intre cele doua statii nu cred ca dureaza mai mult de 30 de secunde.

- Traficul de calatori a fost redus, dar nu atat de redus pe cat ma asteptam. fiind calatori in fiecare vagon. Doar de la Gara de Nord 2 spre Basarab am mers, fireste, singur in tren (nu in vagon).

- Ca aspect, desi sunt construite dupa modelul Nicolae Grigorescu 2 - Anghel Saligny, mi se pare ca statiile au mai multa personalitate si se individualizeaza in cadrul intregii retele de metrou.

- La Jiului, pentru a ajunge la iesirea dinspre Pajurei, trebuie sa traversezi un pasaj de tipul celui de la Piata Iancului (iesirea principala), dar mai lung.

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrian rosca



Data înscrierii: 22/Aug/2006
Ultima vizita: 05/Iul/2017
Mesaje: 162
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 20:46:37    Titlul subiectului: 145367

Ce am observat eu este ca majoritatea calatorilor ce vin dinspre Basarab coboara dincolo de 1 Mai, al Jiului sau Bazilescu. Este un lucru bun, ce demonstreaza in opinia mea utilitatea extinderii liniei.

In statia Jiului la nivelul peronului am remarcat un curent puternic si rece de aer, provenind probabil de la statia de ventilatie. Cred ca Metrorexul ar trebui sa se gandasca la reducerea debitului de aer introdus in subteran in locul respectiv, deoarece senzatia de racoare a fost mai degraba neplacuta.

Stie cineva daca lucrarile de la PLS Pod Constanta (montaj prefabricate, suprabetonare, hidroizolatii, umpluturi) au fost finalizate? PLS Zarea inca nu a fost inchis, probabil ca mai au de scos materiale si utilaje din subteran.

Lucrarile la conducta de apa dintre Pod Constanta si Chibrit inca nu sunt finalizate. Incredibil, metroul a fost pus in functiune iar ACM 4 & subcontractorii nu si-au terminat treaba! Aici se vede diferenta intre constructori: Somet: 1 - ACM4: 0
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 20:56:24    Titlul subiectului: 145368

La PLS Pod Constanta lucrarile sunt incheiate definitiv. Se vor redeschide eventual la inceperea lucrarilor catre Otopeni. Am spus eventual, nu cunosc unde va fi introdus TBM - ul. Pentru ca la ora actuala nu mai discutam de "scuturi" sau alte minunatii, ci de TBM - uri. La PLS Zarea lucrarile nu se vor incheia prea curand pentru ca de acolo - cel putin teoretic - in curand ar trebui sa inceapa santierul spre "Laminorului". Am spus teoretic pentru ca de fapt in realitate nimeni nu stie cand va incepe constructia celor 2 statii si a depoului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 11/Ian/2020
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 21:08:29    Titlul subiectului: 145370

Din ceea ce citesc aici, deduc faptul ca cele doua noi statii de metrou din Bucurestii Noi sunt disproportionate: una prea lunga (1 Mai - Jiului = 2 km) iar alta prea scurta (Jiului - Parc Bazilescu = 500 metri). Este vorba de o improvizatie de data recenta, sau aceste statii au fost prevazute in proiectul initial? Daca s-ar fi facut la Zarea, a doua statie ar fi avut o lungime mai potrivita? Stie cineva care e distanta intre Zarea si viitoarea statie Laminorului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 21:21:39    Titlul subiectului: 145371

Statia de la Parcul Bazilescu nu era in planul initial, constructia ei fiind o decizie luata "din mers". In planul initial, dupa Pajura (actuala Jiului, desi, in opinia mea, numele de Pajura era mult, mult mai potrivit) urma direct Laromet, capatul de linie. Insa, in conditiile in care tunelurile nu au ajuns decat pana la Zarea si s-a dorit finalizarea tronsonului, s-a luat decizia mai mult sau mai putin justificata de a crea o statie la Bazilescu.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Sâm 02 Iul 2011 21:38:22    Titlul subiectului: 145372

Corect. Cateva completari si precizari:
- intre statia 1 Mai si statia Pajura (Jiului) este o distanta de 1.2 km, iar intre statia Pajura (Jiului) si statia Parc Bazilescu sunt vreo 440 m;
- la Zarea este un PLS (punct lansare scut) si nu era proiectata a fi vreo statie acolo - denumirea de "Zarea" pentru "o statie", care tot apare prin presa si diverse locuri, este o fabulatie -, distanta dintre statia Parc Bazilescu si PLS Zarea fiind de aproximativ 560 m;
- fosta/viitoarea statie Laromet (Laminorului) ar fi trebuit sa fie cam in zona intersectiei bd. Bucurestii Noi cu bd. Laminorului (la capatul lui 20), distanta de la PLS Zarea pana aici fiind de 480 m;
- rezulta ca distanta dintre statiile Pajura si Laromet ar fi fost de vreo 1.6 km.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 14:47:19    Titlul subiectului: 145387

Am mers si eu azi pe noul tronson al M4, de fapt abia azi am mers prima data pe tot M4, GdN-Parc.
Permiteti-mi cateva impresii: e cu totul altceva da, si alaturi de cele 3 statii de pe M3 spre Linia de Centura actual Anghel Saligny reprezinta clar modernismul in cadrul retelei de metrou din Bucuresti. Nu se compara cu restul statiilor, cu cenusiul din Piata Romana, Universitate etc etc etc.
Despre noul tronson: din toata discutia din acest topic nu am inteles un lucru. Se circula pe un singur fir intre 1 Mai si Parc temporar sau va fi o perioada mai indelungata?
Observ de asemenea un lucru asemanator cu strainatatea: merg luminile in tunel in acelasi interval, 1 Mai - Parc. Asta e o chestie noua si intrebarea mea este asemanatoare cu cea de mai sus: este o initiativa temporara? Nu s-ar putea face la fel si in restul statiilor? Sigur, asta ar insemna o cheltuiala suplimentara destul de importanta cu energia electrica.
Si ultima observatie/intrebare: desi se circula pe un singur fir, vad ca la Parc linia se continua, pana unde merge?
Zarea va fi sau nu statie? Din ce se zice mai sus, cu metrii dintre statii, rezulta fezabil existenta ei alaturi de Laminorului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 15:29:02    Titlul subiectului: 145388

Intre 1 Mai si Parc se circula pe 2 fire, nu pe unul ! Iar luminile in tunel deocamdata sunt aprinse pentru ca linia este deocamdata in rodaj si sa nu apara lucruri neobisnuite. Dupa perioada de rodaj in tunel o sa fie intuneric. In rest, iti propun sa citesti cu rabdare tot topicul, o sa gasesti raspunsuri detaliate precum si alte lucruri noi interesanta despre M 4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 16:49:27    Titlul subiectului: 145389

adrian rosca a scris:
Ce am observat eu este ca majoritatea calatorilor ce vin dinspre Basarab coboara dincolo de 1 Mai, al Jiului sau Bazilescu. Este un lucru bun, ce demonstreaza in opinia mea utilitatea extinderii liniei.

Inseamna ca 'presimtzirile' se confirma si de acum M4 are 'lungimea critica' minim necesara pt a fi 'atractiva', e cam cum era M1-tronson1 la 'inceputuri'...

adrian rosca a scris:
In statia Jiului la nivelul peronului am remarcat un curent puternic si rece de aer, provenind probabil de la statia de ventilatie. Cred ca Metrorexul ar trebui sa se gandasca la reducerea debitului de aer introdus in subteran in locul respectiv, deoarece senzatia de racoare a fost mai degraba neplacuta.

Ventilatia la Jiului a fost pusa in functiune de f.f. scurt timp, deocamdata e 'rece' pt ca scoate toata umezeala si condensul specific subteranelor neventilate...

adrian rosca a scris:
Stie cineva daca lucrarile de la PLS Pod Constanta (montaj prefabricate, suprabetonare, hidroizolatii, umpluturi) au fost finalizate? PLS Zarea inca nu a fost inchis, probabil ca mai au de scos materiale si utilaje din subteran.

Inchiderea la PLS Pod C-ta (de acum poti sa-i zici CV+SP de interstatie Pod Cta) e la nivel de hidroizolatie finalizata...

adrian rosca a scris:
Lucrarile la conducta de apa dintre Pod Constanta si Chibrit inca nu sunt finalizate. Incredibil, metroul a fost pus in functiune iar ACM 4 & subcontractorii nu si-au terminat treaba! Aici se vede diferenta intre constructori: Somet: 1 - ACM4: 0

Lucrarile la conducta de apa nu s-au putut finaliza deoarece abia vineri s-au intregit tevile la Pod Basarab-intermodal Grivitza si ApaNova nu putea sa mai dea inca o 'taiere' a alimentarii cu apa, ca risca sa lase cartierul 'pe uscat'...
Toate cele bune!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2011 23:51:15    Titlul subiectului: 145412

Pentru inceput, va rog sa nu mai luati de bune toate balariile ce le cititi prin presa. Multi dintre ziaristi nu au nici in clin, nici in maneca cu fizica, chimia, biologia, ingineria si multe alte stiinte exacte, iar anumiti termeni au o semnificatie vaga pentru ei, ii folosesc cum cred ei sau cum au auzit si ei din zbor... Dau cateva exemple de astfel de "specii de balarii":
Ziarul Adevarul a scris:
De asemenea, cele două stații beneficiază de un sistem modern de validare a cartelei, sistem care însă încurcă puțin călătorii deoarece și intrarea și ieșirea se face prin porți asemănătoare. [...] Stațiile Jiului și Parc Bazilescu au o lungime de 2,62 km cale dublă de metrou.


"Portile" despre care ilustrii nostri ziaristi vorbesc sunt turnichetii prezenti in orice statie si pe care ii stie toata lumea utilizatoare de metrou.

In al doilea rand, o statie de metrou nu are 2.62 km lungime cum sustin ziaristii, o statie de metrou are lungimea variind in limitele 120-200 m, maxim 300 m in situatii speciale, statiile cu flux mare de calatori si corespondenta intre magistrale (de pilda, statia Semanatoarea are 160 m, statia Eroilor are 200 m, statia Unirii 1 are 310 m, statia Izvor are doar 136 m). Inca o exprimare ziaristica ce lasa de dorit...

Daca vorbim despre tronsoane de lungime 2.6 km, atunci asta este cu totul altceva. In lungimea unui tronson intra si lungimea statiei si lungimea interstatiei. Lungimea efectiva a tronsonului in discutie este de 2.6 km, lungime calculata intre statia 1 Mai si PLS Zarea. Lungimea tronsonului in serviciu cu calatori este: 1.2 km (interstatia 1 Mai - Pajura) + 180 m (statia Pajura) + 470 m (interstatia Pajura - Parc Bazilescu) + 180 m (statia Parc Bazilescu) = 2.03 km. Daca aduni si lungimea galeriilor pana la PLS Zarea - care nu este tronson in serviciu cu calatori -, obtii distanta de 2.6 km. Lungimea interstatiei Pajura - Bazilescu a fost o greseala a mea, nu e 440 m, e 470 m, dar asta nu schimba cu foarte mult datele ecuatiei.

Cat despre modul de circulatie de acum si faptul ca nu exista macazuri pentru rebrusare la Bazilescu, eu consider ca toate fac parte din acelasi capitol al incropelilor de la metroul bucurestean, alaturi de statia Gara de Nord 2 de pe aceeasi mirobolanta magistrala M4, statie trecuta ca fiind de corespondenta dar ea nu e, circulatia pe stanga intre Salajan si Saligny si multe altele... Chiar daca or fi ele functionale asa cum sunt acum, consider ca mereu e loc de mai bine dar se alege varianta ieftina/rapida/care nu da batai de cap... Pur romanesc...

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Slasher1985



Data înscrierii: 21/Mar/2011
Ultima vizita: 30/Sep/2013
Mesaje: 38
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 04 Iul 2011 08:23:54    Titlul subiectului: 145414

A fost dragut sa vad in mijlocul tunelului dintre 1 Mai si Jiului un afis pe care scria mare si clar "SPRE OTOPENI", in locul unde se va produce despartirea magistralelor. Very Happy

De asemenea, domnii din presa au numarat Basarab si Nicolae Grigorescu de cate doua ori, asadar, sunt 49 de statii, nu 51.

De asemenea, nu plecati cu gandul ca intervalul de succedare este intr-adevar de 8 minute. De fapt este in medie de 8-9 minute. Am stat vreo 13 minute la Parc Bazilescu.

Statiile sunt frumoase, luminoase, chiar mi-au placut mult. Ceasurile care ar trebui sa arate de cand timp a plecat trenul in oricare directii la ambele linii se declanseaza si atunci cand intra trenul in statie prin acel loc, deci, nu poti stii la Jiului exact cat a trecut de cand a plecat trenul tau, ci doar cat a trecut de cand trenul tau a trecut pe la acea linie urmand sa se intoarca de la Bazilescu (un lucru la fel de folositor cateodata), dar nu este neaparat o garantie, neputand diferentia cele doua evenimente. Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
aly_106



Data înscrierii: 25/Sep/2006
Ultima vizita: 08/Oct/2012
Mesaje: 60
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 00:16:01    Titlul subiectului: 145472

Slasher1985 a scris:
A fost dragut sa vad in mijlocul tunelului dintre 1 Mai si Jiului un afis pe care scria mare si clar "SPRE OTOPENI", in locul unde se va produce despartirea magistralelor.
Noua magistrală care se presupune că va deservi Aeroportul Otopeni și zonele adiacente va avea tronson comun cu actuala M4 la stația "1 Mai" ?!
_________________
Ruslana rules!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 26/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 00:27:15    Titlul subiectului: 145473

Exact, statia 1 Mai va ramane neschimbata. Va suferi ceva ( dar nu foarte mult ) linia "normala" ce vine de la Jiului spre 1 Mai, se va inchide pentru circa 1 an de zile, cat timp se va face jonctiunea Pajura ( M 6 ) - 1 Mai ( comuna M 4 / M 6 ).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mar 05 Iul 2011 08:16:31    Titlul subiectului: 145479

Asta este inca un motiv, pentru circulatia in pendula de acum (si in viitorul apropiat) si inutilitatea existentei unui macaz dincolo de 1 Mai spre Parc Bazilescu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Mie 06 Iul 2011 08:52:30    Titlul subiectului: 145528

A fost corectat sistemul de planificare a calatoriei in privinta legaturii intre M1 si M4:


Untitled.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.89 kb
 Vizualizat:  de 10400 ori

Untitled.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Iul 2011 20:58:10    Titlul subiectului: 145548

Azi m-am plimbat pe M4 sa vad cele mai noi statii, date in folosinta luna asta, Jiului si Parc Bazilescu. Voi prezenta cele doua statii, atat partea subterana, cat si partea supraterana.

Incep prezentarea cu statia terminus: Parc Bazilescu. Schema de culori este alb (predominant), iar peretii laterali in patru culori: alb, galben, rosu, portocaliu. Linia este amplasata pe beton (pozele 2-3). De asemenea aici trenurile nu rebruseaza, cand vine pe linia 1, cand vine pe linia 2. Cred ca doar la statia 1 Mai, trenul care vine pe linia 1, revine pe linia lui normala. Alt lucru care mi-a sarit in ochi, statia este putin in curba, nu la fel de pronuntata ca in cazul Pietei Victoriei I de pe M2.



Captured 2011-7-6 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  57.6 kb
 Vizualizat:  de 10310 ori

Captured 2011-7-6 005.jpg



Captured 2011-7-6 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.52 kb
 Vizualizat:  de 10310 ori

Captured 2011-7-6 006.jpg



Captured 2011-7-6 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.69 kb
 Vizualizat:  de 10310 ori

Captured 2011-7-6 008.jpg



Captured 2011-7-6 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.47 kb
 Vizualizat:  de 10310 ori

Captured 2011-7-6 010.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Iul 2011 21:02:27    Titlul subiectului: 145549

La Parc Bazilecu peronul este central. Stalpii sunt circulari, amplasati pe doua randuri in apropierea celor doua linii. O data la doi sau trei stalpi se gasesc cate trei scaune. Fluxul de calatori este destul de redus. Indicatoarele sunt de model nou, asemanatoare cu cele instalate recent pe celelalte magistrale de metrou (pozele 6-Cool.


Captured 2011-7-6 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.62 kb
 Vizualizat:  de 10309 ori

Captured 2011-7-6 013.jpg



Captured 2011-7-6 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.47 kb
 Vizualizat:  de 10309 ori

Captured 2011-7-6 014.jpg



Captured 2011-7-6 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.73 kb
 Vizualizat:  de 10309 ori

Captured 2011-7-6 019.jpg



Captured 2011-7-6 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.57 kb
 Vizualizat:  de 10309 ori

Captured 2011-7-6 011.jpg



Captured 2011-7-6 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.24 kb
 Vizualizat:  de 10309 ori

Captured 2011-7-6 012.jpg



Captured 2011-7-6 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.94 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

Captured 2011-7-6 015.jpg



Captured 2011-7-6 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.3 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

Captured 2011-7-6 016.jpg



Captured 2011-7-6 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.84 kb
 Vizualizat:  de 10307 ori

Captured 2011-7-6 018.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 29, 30, 31  Următoare
Pagina 20 din 31

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community